Opinie o Yasumi Kraków Głowackiego w Kraków ul. Muzyczna 33

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Yasumi Kraków Głowackiego. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Yasumi Kraków Głowackiego na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Yasumi Kraków Głowackiego w Kraków ul. Muzyczna 33

Michał Nowy wpis
Inne

Czy w tej firmie trzeba być odpornym na stres ?

Gość Nowy wpis

Drogie Panie uważam, że ta dyskusja do niczego nie prowadzi. Jest to miejsce do wyrażania opinii dobrych jak i złych. Ktoś kto miał złe doświadczenie ma prawo je wyrazić, tak jak i osoby z dobrym. I nie generalizujmy nie każdy pracodawca jest zły. Także osoby podejmujące w tym miejscu pracę same wyrobią sobie opinię. Życzę miłej niedzieli!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Yaśka

Przypadkowy zamiast wydawać się w dyskusję wyraź swoją opinię NT pracodawcy, bo takie jest założenie tej strony!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przypadkowy Nowy wpis
@Yaśka

Nie czytasz co pisalam. Jestem a bardziej bylam pracodawcą i wiem ze wasze opinie są bezzasadne i bronie ogółu wszystkich pracodawców przed takimi jak ty. Jak przestaniecie oczrniac i weźmiesz sie do pracy to ja przestane sie udzielać. Taki mam zamysl. A notabene z tych 50 pracownikow którzy odeszli z tego gabinetu udzielaja sie 2 osoby i to dziwne bo w tym samym czasie- az dziwne. Z kalkulacji wychodzi mi tez ze skoro przez 5 lat przeszlo 50 takich jak ty to wychodzi ze prawie co miesiac byl ktos zatrudniany i odchodzil i obawiam sie ze jesli by tak bylo to wlasciciel juz dawno powinien zbankrutowac bo poszukiwania zatrudnienie szkolenie to nie trwa godzine wiec caly ten czas tych lat wlasciciel spedzil na zatrudnianiu i wdrazania i caly czas dziala ! Takie rzeczy to tylko w bajkach no chyba ze to 50 osob to zlosliwa fikcja. Nie wiem czy wiesz co to logika ale w tych waszych wypocinach jej nie ma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przypadkowy Nowy wpis
@Yaśka

Mam pomysl zeby wlasciciel mogl sie wypowiedziec na temat waszej pracy i waszej wiedzy podajcie kim jesteście bo anonimowo jestescie mocne. Ja osobiscie pofaktyguje sie i zadzwonie do wlasciciela zapraszajac do dyskusji aby mog tez ocenic was bo teraz to jest ocena jednostronna a szanse opinii powinny miec obie strony. Bedziecie na tyle odważne do tej konfrontacji ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
przypadkowy

jasne a wy się znacie na wszystkim i wszystkich znacie - jesteście the best a pracodawcy są do niczego bo nic nie umieją - trochę pokory w życiu życzę bo ani wiedzy ani perspektyw na siebie nie macie..... i mam dziwne wrażenie ze rozmowa toczy się z jedną osoba z rozdwojeniem jaźni. pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Yaśka

Skoro nie znasz tego pracodawcy to po co tu wchodzisz i czytasz? Nudne życie masz? :) Gadasz trzy po trzy bez ładu i składu. Obrażasz osobę, która wyraziła swoją opinię, żenada.. skąd były pracownik wie jaka jest jakość produktów, bo zapewne tam pracował (a), Ameryka! :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
przypadkowy
@Yaśka

stać mnie na to żeby się ponudzić i poczytać różne opinie bo mi wówczas do śmiechu jak czytam takie wypociny które nie wnoszą niczego jak tylko oczernić kogoś komu się powiodło a tobie nie - nie ma na świecie nic bardziej żałosnego. Piszesz o obrażaniu ludzi a ty co robisz wypisując powyższe bzdury - czy twoje wpisy są fair w stosunku do innego człowieka ? nie muszę znać właściciela żeby umieć ocenić treść - ty widzę masz z tym większy problem. Piszesz żeby nie obrażać a sama to robisz - zastanów się najpierw sama a potem ucz innych. a co do pytania "kim jesteś że oceniasz jakość produktów" nie chodziło mi o to czy tam pracowałaś czy nie - widać nie zrozumiałaś pytania ale spodziewałam się tego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
przypadkowy

były pracowniku a kim ty jesteś ze umiesz ocenić jakość produktów ? W jednym zdaniu piszesz ze wszyscy się znają a w drugim ze była recepcjonistka już nie zna nikogo - nie czytałam większej bzdury o tym liczeniu się nawzajem no chyba ze to jakaś wasza organizacja zbiorowa ludzi którzy nic nie umieją i do niczego w życiu nie doszły i potrafią tylko narzekać i krytykować ? Nie bronie tego pracodawcy bo go nie znam ale sama prowadzę gabinet i postanowiłam go prowadzić sama - dlaczego ? a to dlaczego bo też zatrudniałam i musiałam zwalniać bo taki macie słaby zasób wiedzy. szkoła niczego ci nie dała a wiedzy sama nie miałaś ochoty pozyskać. ja szanuje swoich klientów i nie dopuszczę do nich osób niedoświadczonych takich jak zapewne ty. Stań przed lustrem i zadaj sobie pytania co umiesz, gdzie jesteś a potem otwórz swój gabinet i baw się i najlepiej jak trafisz na pracownika twojego pokroju który wystawi ci opinie za to ze zmagasz się z przeciwnościami losu i przyjdzie do pracy taka która uważa ze jej się należy nic nie wnosząc - szybko zmienisz zdanie jak zmienisz punkt siedzenia. szanuje osoby które może nic nie wnoszą na początku ale chcą się uczyć i do czegoś dochodzą bo są takie ale jeśli w tych 50 osobach a nawet niech będzie sobie 150 osobach które przewinęły się przez ten czy inny salon był ktoś kto cos potrafił lub chciał się nauczyć to gwarantuje ci ze pracodawca nie zwolni takiej osoby dlatego zanim zaczniesz pisać na innych naucz się czytać życie. Powinnyście się wstydzić pisząc takie opinie które w wielu przypadkach jest stekiem bzdur i pisanych w nienawiści do właściciela który musiał podziękować pracownikowi któremu się nie chciało. Dla twojej informacji dla takiego pracownika to większa porażka niż dla zwalniającego bo zainwestował kase i czas a niczego w zamian nie pozyskał jak tylko rozczarowanie taką osobą. Mam wrażenie ze i twoje CV jest bogate w miejsca pracy gdzie w ciągu roku pracowałaś w 6 a może i 12 miejscach - to nie zaszczyt - TO PORAŻKA.... WSTYD ze pracodawca jest tak oczerniany w sposób anonimowy a autor nie umie przyznać się do swojej porażki....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@przypadkowy

Hahaha! Dobre sobie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
przypadkowy

Yaśka a skąd ty wiesz jaką ktoś ma rotację ? siedzisz u nich od 5 lat w kadrach, czy pracujesz u nich od 5 lat i każdego liczysz ? jeśli pracujesz to jak można być nie zadowolonym pracując 5 lat - zwolnij się, a jak nie pracujesz to piszesz bzdury bo nie jesteś w stanie posiadac takich informacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
recepcjonistka

witam, jak przeczytałam te opinie to musiałam zareagować. Nie wiem w których yasumi pracowały "powyższe autorki" ale chyba nie na Głowackiego. Wasze opinie całkowicie rozmijają się z prawdą i są wyssane z palca. Pracowałam na recepcji w tym salonie i nic takiego nie miało miejsca i gdybym nie musiała wyjechać z krakowa w rodzinne strony pracowałabym tam do dzisiaj. Można się wiele nauczyć od właścicielki, zresztą jak się zatrudniałam słyszałam ze dwie długoletnie wychowanki otworzyły własne salony - jedna nawet za rogiem i obdzwaniały wszystkie klientki zapraszając do siebie - trochę to było nie na miejscu ale to nie moja sprawa choć mam wrażenie ze opinie pisane są w zawiści i powstały w tamtym czasie. Ja się wówczas zatrudniałam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
123

W każdym salonie Yasumi kupisz produkty Yasumi. W Krakowie są obecnie trzy salony działające partnersko.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Yasumi Kraków Głowackiego - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Yasumi Kraków Głowackiego?

    Kandydaci do pracy w Yasumi Kraków Głowackiego napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Yasumi Kraków Głowackiego
1.8/5 Na podstawie 14 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Yasumi Kraków Głowackiego
Przejdź do nowych opinii