Opinie o Fedex Express Poland Transportation Sp. z o.o. w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Fedex Express Poland Transportation Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Fedex Express Poland Transportation Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Fedex Express Poland Transportation Sp. z o.o. w Kraków

Nie aplikujcie
Pracownik

Ludzie, oni nieustannie zatrudniają na stanowisko Clearance Broker Associate, bo taka jest rotacja wśród pracowników, po prostu uciekają. Najgorszy team z całego krk uk to preflight, ciągłe nadgodziny, nigdy nie wiesz kiedy skończysz, więc nic nie można zaplanować. Nieustanna presja na KPI, a przy tym puste obietnice wsparcia i (usunięte przez administratora)*****(usunięte przez administratora), że jesteśmy najlepszym teamem ever. TL leczy kompleksy gnębiąc inne kobiety, chyba jej woda sodowa do głowy uderzyła. Zarobki niewspółmierne do odpowiedzialności i wysiłku, nowe osoby dostają na wejściu więcej niż starzy pracownicy. Nierówne traktowanie pracowników, obsadzanie "swoich" na najlżejszych zadaniach, a kogo się nie lubi to daje się na najgorsze taski. Podczas rekrutacji i szkolenia wszyscy mili, a potem czar pryska i widzisz jak jest naprawdę. Współpracownicy w większości spoko, ale są też chamy wywyższające się ponad innych. Szkoda zdrowia psychicznego na pracę tutaj, odradzam!

anonim
Inne
@Agent Celny UK TNT

Ile rynków teraz jest do obsługi? zastanawia mnie właśnie ten cały dodatek, jednocześnie ile daje rade ogarniać? Tak jak tu ktoś wyżej pisał, że podobno kasa nieadekwatna, to Ty jak ją podsumujesz? Szło się narobić?

Ana
Pracownik

sa ludzie i ludzie. nie da sie wszystkim dogodzic, a prawda jest taka, ze zawsze Ci najbardziej niezadowoleni beda pisac opinie. szukalam pracy, dostalam i czytajac opinie ponizej bylam przerazona. ale na ten moment to byla moja jedyna opcja i musialam sie pracy podjac. i nie zaluje! w GTS jest kilka zespolow, 7 managerow i prawie 500 osob. a pojedyncze sztuki pisza bzdury. nikt nikogo nie zmusza do nadgodzin. nie ma cisnienia. wiadomo, praca jak praca bywaja lepsze i gorsze dni, ale pracuje sie dobrze. pisze to dla wszystkich, ktorzy wchodza tu i maja dylematy czy po komentarzach ponizej isc czy nie. isc i nie nastawiac sie. wiadomo, pensje moglby by byc wieksze. ale sa udogodnienia. duze kuchnie. kawy herbaty, kary lunchowe i chill rommy, w ktorych mozna sie polozyc i odpoczac. trzeba patrzec na pozytywy, a nie skupiac sie na negatywach i wyzywac sie w internecie. gdyby 500 osob sie wyrazilo, mozna by bylo usrednic wynik, ale skupiac sie na pojedyncych sztukach to jak nie zamowic z allegro bluzki u sprzedawcy, ktory ma 5% niezadowolonych klientow. to nic!

Ana
Pracownik
@anonim

przejezyczenie, dostajesz wyplate + dodatki

Nick
Pracownik

Pracuję już dobrych kilka lat w tej firmie na stanowisku clearance broker i weszłam na tą stronę pierwszy raz i się przeraziłam co jest tutaj wypisywane. Po pierwsze, jak jest komuś aż tak źle to nikt nikogo na siłę nie trzyma :) znam kilku co tak narzekało, a po paru miesiącach wracało z podkulonym ogonem Praca jak praca, fajny zespół, tl w porządku- zawsze da się dogadać. Pracując w nadgodzinach można sobie dorobić ale gdy któregoś dnia nie mogę zostać dłużej to piszę to TLki i jeszcze nigdy nie spotkałam się z pretensjami, że nie mogę zostać

Klirenc broker
Inne
@Nick

Przestan pisac takie glupoty bo mijasz sie z prawda, kazdy kto pracowal dla GTS w KRK wie ze jest to najgorszy departament w ktorym mozna pracowac (Inne dzialy Fedexu w krk smieja sie z GTS) i jest to potwierdzone info od osoby ktora zmienila dzial a pracowala w GTS. W Fedexie jedyne na co mozecie liczyc to obcinanie benefitow i pensja stojaca w miejscu nie wazne jak dobrze wykonujesz swoja prace. Dla wszystkich potencjalnych kandydatow na "Clearance Broker with Enlgish" omijac to jak plage, ta firma caly czas rekrutuje na jedno i to samo stanowisko. Ktos kto pracuje w GTS jako clearance broker jest albo zbyt glupi aby dostac inna lepiej platna prace albo totalnym leniem i po prostu nie chce mu sie szukac pracy. Omijac pozycje "Clearance Broker with English" bo bedziecie mocno zalowali.

anonim Nowy wpis
Inne

Cześć, w ogłoszeniu dla administratora ds. celnych w mile widzianych wpisano licencje Agenta Celnego. Jeśli uda się komuś zatrudnić bez niej to czy na miejscu pomogą zadbać o jej wyrobienie?

jan Nowy wpis
Kandydat

ja bym uważał na ta firme - cały czas wisi to ogłoszenie na Clearance Broker Associate - byłem w procesie rekrutacji na poczatku roku - najpierw rozmowa wstępna z agencja Hays, potem 2 testy online - brokerski i sprawdzajacy poziom angieleskiego, na końcu rozmowa online z menadzerem + osoba z zespołu - ok. 40 min, połowa po angielsku, połowa po polsku. Stawki sie nie dowiedziałem - babki zasłaniały się tym, że musza wysłać list intencyjny czy coś podobnego do haysa, gdzie stawka będzie podana - niby praca na już już, bo firma otwiera sie na nowy rynek, ale jak widać po ogłoszeniach po pracuj,indeed, olx,linkedin - oferta nadal jest; wg mnie to scam i strata czasu.

anonim Nowy wpis
Inne

Cześć. : ) Account Executive, taka ofertę udało mi się wypatrzyć wśród tych nowszych od firmy, zastanawiam się nad podesłaniem swoich dokumentów, ciekawi mnie jednak czy według was warto? sytuacja na dziale jest zwyczajna?

Ewa Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Na jaką pensje na stanowisku Clearance Broker with English? Chodzi o stanowisko w Krakowie. Czy warto aplikować?

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Począwszy od umówienia na rozmowę, fakt moja wina, że wcześniej nie przyjechałem (uwaga na zdjęcia Google Maps) - trzeba iść na około od Rzemieślniczej, gdyż może to pogorszyć relacje od samego początku - konieczność wyjścia z kluczem i otwarcia furtki. Brak odpowiedzi w określonym terminie, jednak telefon z przeprosinami, że tak długo i odpowiedź negatywna

Pytania

Były pytania odnośnie częstotliwości zmiany pracy (ewidentnie sugerujące uprzedzenia na starcie).

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(835 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

Jako agent ds. wsparcia operacji ktoś pracował? od niedawna taka oferta widnieje na takim portalu, zastanawiam się czy by na nią nie aplikować. zakres obowiązków mi odpowiada, wymagania też spełniam, nie wiem tylko do jakiej atmosfery przyjdę? I na jakich zasadach się zatrudnię? Jakie stawki?

Lajkonik
Kandydat

Rekrutacja ciągła jak mnie pamięć nie myli od 2015 roku ( dynamiczny rozwój ;-) - czytaj, w DE zlikwidowano 130 stanowisk, w PL docelowo miało być 50-60 ( tam pensja wówczas średnio 3 tyś euro brutto, a tu .... ), a w ostatnich latach to już wszystko bez mała przekazano do kraju nad Wisłą. Nadal firma poszukuje( bezpośrednio, ale i przez kilka firm zewnętrznych IRKL,GRAFTON itd.), lecz co z tego jak nie szanuje kandydatów ( pomijam wynagrodzenia których poziom to 2018-19 a nie aktualny czas). Rozmowa z rekruterami miła, lektorami także, a teraz najlepsze: testy językowe (sic!) pisemne także dla posiadaczy CEFR https://www.profi-lingua.pl/blog/wszystko-o-certyfikatach-z-jezyka-niemieckiego np. OSD :https://www.osd.at/en/take-tests/get-your-oesd-certificate/ w całej Europie są honorowane, lecz nie w FEDEX sic!

anonim
Inne

Jest taka oferta na ich stronie dla Magazyniera - Kierowcy Wózka, którą jestem zainteresowany. W ogłoszeniu nie wspomnieli niestety, na ile zmian jest praca. A może godziny są stałe? I czy wynagrodzenie na takim stanowisku jest zadowalające? W ofercie piszą jedynie o dodatkach, a mnie interesuje podstawa pensji. Da się z 5k zarobić bez nadgodzin?

Pytanie
 Pytanie

Jak duże doświadczenie trzeba mieć, żeby pracować na Kasjer w Fedex Express Poland Transportation Sp. z o.o.?

Nick
Pracownik

Pracuję już dobrych kilka lat w tej firmie na stanowisku clearance broker i weszłam na tą stronę pierwszy raz i się przeraziłam co jest tutaj wypisywane. Po pierwsze, jak jest komuś aż tak źle to nikt nikogo na siłę nie trzyma :) znam kilku co tak narzekało, a po paru miesiącach wracało z podkulonym ogonem Praca jak praca, fajny zespół, tl w porządku- zawsze da się dogadać. Pracując w nadgodzinach można sobie dorobić ale gdy któregoś dnia nie mogę zostać dłużej to piszę to TLki i jeszcze nigdy nie spotkałam się z pretensjami, że nie mogę zostać

Klirenc broker
Inne
@Nick

Przestan pisac takie glupoty bo mijasz sie z prawda, kazdy kto pracowal dla GTS w KRK wie ze jest to najgorszy departament w ktorym mozna pracowac (Inne dzialy Fedexu w krk smieja sie z GTS) i jest to potwierdzone info od osoby ktora zmienila dzial a pracowala w GTS. W Fedexie jedyne na co mozecie liczyc to obcinanie benefitow i pensja stojaca w miejscu nie wazne jak dobrze wykonujesz swoja prace. Dla wszystkich potencjalnych kandydatow na "Clearance Broker with Enlgish" omijac to jak plage, ta firma caly czas rekrutuje na jedno i to samo stanowisko. Ktos kto pracuje w GTS jako clearance broker jest albo zbyt glupi aby dostac inna lepiej platna prace albo totalnym leniem i po prostu nie chce mu sie szukac pracy. Omijac pozycje "Clearance Broker with English" bo bedziecie mocno zalowali.

anonim
Inne

A te dodatki, do których ktoś teraz niedawno się odniósł to od lat są niezmienne czy może od nowego roku jakoś je zaktualizowali lub dorzucili cos jeszcze? Jest tu ktoś może na bieżąco?

Ana
Pracownik

sa ludzie i ludzie. nie da sie wszystkim dogodzic, a prawda jest taka, ze zawsze Ci najbardziej niezadowoleni beda pisac opinie. szukalam pracy, dostalam i czytajac opinie ponizej bylam przerazona. ale na ten moment to byla moja jedyna opcja i musialam sie pracy podjac. i nie zaluje! w GTS jest kilka zespolow, 7 managerow i prawie 500 osob. a pojedyncze sztuki pisza bzdury. nikt nikogo nie zmusza do nadgodzin. nie ma cisnienia. wiadomo, praca jak praca bywaja lepsze i gorsze dni, ale pracuje sie dobrze. pisze to dla wszystkich, ktorzy wchodza tu i maja dylematy czy po komentarzach ponizej isc czy nie. isc i nie nastawiac sie. wiadomo, pensje moglby by byc wieksze. ale sa udogodnienia. duze kuchnie. kawy herbaty, kary lunchowe i chill rommy, w ktorych mozna sie polozyc i odpoczac. trzeba patrzec na pozytywy, a nie skupiac sie na negatywach i wyzywac sie w internecie. gdyby 500 osob sie wyrazilo, mozna by bylo usrednic wynik, ale skupiac sie na pojedyncych sztukach to jak nie zamowic z allegro bluzki u sprzedawcy, ktory ma 5% niezadowolonych klientow. to nic!

Bożena
Inne
@Ana

Duże kuchnie? To znaczy w siedzibie firmy, czy gdzie one są? I to jest tak, że kurier zjeżdża na przerwę i może z tej kuchni korzystać wtedy? Jak to w praktyce wygląda?

bo
Pracownik
@Bożena

W siedzibie firmy są dwie kuchnie, mała i duża, do własnej dyspozycji. Można podgrzać obiad w mikrofali, zrobić herbatę/kawę z ekspresu, jest też lodówka w której można zostawiać swoje produkty. Nikt nie przyjeżdża na przerwie, jedynie codziennie o określonej godzinie w holu pojawia się kurier z gotowym jedzeniem do zakupu - powiadomienie że jest przychodzi do niektórych pracowników na telefon, ja natomiast nigdy nie dostałam takiej informacji i musiałam sama dopytywać innych o niego :D

Bożena
Inne
@bo

Woooow ale fajnie z tym kurierem z jedzeniem. A to jedzenie do niego to każdy sam sobie kupuje, czy firma to dofinansowuje jakoś? Te posiłki to jest kilka do wyboru, czy jest jedno menu i trzeba brać to, co jest?

bo
Pracownik
@Bożena

Kupujesz za swoje/kartę Sodexo od firmy, dania różnorodne ale zależy pewnie od dnia, coś w stylu gotowców zapakowanych w plastik (kotlety z ziemniakami itp), raz sushi było.

Aga
Pracownik
@Ana

Dobrze powiedziane. Tak, zamiast wypłaty, są karty Sodexo, może nie kokosy, ale to zawsze emergency kasa na żarcie. Są dopłaty do ubezpiecznia, jest dopłata do podstawy opieki zdrowotnej Medicover.

anonim
Inne
@Aga

Jak to zamiast wypłaty? Przejęzyczenie? Bo co mi po karcie Sodexo, dopłacie do ubezpieczenia, czy dopłacie do prywatnej opieki medycznej, skoro kasy by z tego nie było. Poza tym nie słyszałem jeszcze o pracy, gdzie by kasy z tego nie było. Może zatem wyjaśnisz, co miałaś na myśli, używając takiej zbitki słownej, dodając również, ile się tu płaci? (jeśli się płaci :D)

Ana
Pracownik
@anonim

przejezyczenie, dostajesz wyplate + dodatki

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika fedeksiara

Pracownik

22.12.2023 03:12

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

fedeksiaraikona wywiad

Cześć, pracuję w firmie Fedex Express nieco ponad rok na stanowisku Clearance Broker Associate (agent celny) w zespole brytyjskim.

Na jakim stanowisku pracujesz i na czym ono polega? Napisz, co robisz na co dzień w firmie, czym się zajmujesz?

fedeksiaraikona wywiad

Na moim stanowisku zajmuję się wypełnianiem deklaracji celnych zgodnie z dokumentacją przygotowaną przez nadawców przesyłek odbywających podróż z różnych krajów na świecie do Wielkiej Brytanii. Zajmuję się także wysyłaniem maili i wykonywaniem telefonów do importerów takich przesyłek, w których dokumentacji brakuje informacji niezbędnych do odprawienia towaru.

Czy masz możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynika ta decyzja?

fedeksiaraikona wywiad

Jest możliwa praca hybrydowa. Minimum osiem dni w miesiącu trzeba pracować z biura. Można też pracować tylko stacjonarnie.

Jak długo pracujesz w tej firmie?

fedeksiaraikona wywiad

Pracuję w tej firmie ponad rok.

Czy polecił(a)byś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.

fedeksiaraikona wywiad

Poleciałbym pracę tutaj głównie ze względu na pozytywną atmosferę. Czuje się dobrze w moim zespole. Odnoszę też wrażenie, że dobra atmosfera panuje także w innych zespołach, które obserwuję. Rodzaj wykonywanych obowiązków na pewno nie należy do dynamicznych, ale jeśli ktoś lubi spokój i rutynę, to na pewno dobrze się tutaj odnajdzie.

Wskaż dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie. Uzasadnij odpowiedzi.

fedeksiaraikona wywiad

Jak pisałam wyżej, największymi plusami są zgrany zespół, pozytywna atmosfera i spokój.

Wskaż dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie. Uzasadnij odpowiedzi.

fedeksiaraikona wywiad

Czasem zdarzają się nadgodziny, szczególnie w okresach takich jak święta, kiedy paczek jest dużo. Minusem są też warunki awansu – można osiągać wysokie wyniki i wykonywać dużo dodatkowych obowiązków, ale bez napisania tak zwanego „development planu” na około 20 stron, to jakby nie robić nic. Warunkiem koniecznym do awansu jest wypełnienie tego planu. Nie ma też pola do negocjacji pensji – dostaje się tyle, co każdy. Szansa na podwyżkę jest jedynie związana z awansem.

Jakie są możliwości rozwoju na aktualnym stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynika?

fedeksiaraikona wywiad

Jak pisałam wyżej, należy napisać tzw. development plan, aby awansować na stanowisko Regular z Associate. Należy dodać też, że firma lubi prowadzić rekrutacje wewnętrzne, więc jeśli interesuje nas rozwój w danym kierunku, to ma się tutaj dużo okazji do aplikowania na różne stanowiska.

W jakich szkoleniach, organizowanych przez tę firmę, brałeś/aś udział?

fedeksiaraikona wywiad

W trakcie onboardingu odbywają się szkolenia dotyczące sporządzania deklaracji i kontaktu z klientem. Dodatkowo w ramach zainteresowania zadaniami różnych zespołów można ubiegać się o uczestnictwo w tzw. shadowingach i przyglądać się pracy osób na innych stanowiskach. Wówczas przez określony czas wykonujemy pracę w innym zespole pod nadzorem doświadczonego pracownika. Jest to forma mentoringu, u którą ubiegamy się na własne życzenie.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?

fedeksiaraikona wywiad

Atmosferę pomiędzy pracownikami firmy oceniam bardzo pozytywnie. Ludzie w biurze odnoszą się do siebie z serdecznością, pomagają sobie wzajemnie w pracy. Lubię przebywać z moimi współpracownikami. Czuję, że dobrze się z nimi bawię podczas pracy.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?

fedeksiaraikona wywiad

Jak w każdej pracy zdarzają się spięcia, ale ogólnie atmosferę oceniam pozytywnie. Myślę, że z team leaderami lub managerami da się dogadać. Nie przypominam sobie jakichś konfliktowych sytuacji z mojej dotychczasowej pracy tutaj. Czasem chciałabym, aby leaderzy bardziej skupiali się na wysłuchiwaniu sugestii pracowników. Mam wrażenie, że mimo deklaracji otwartości na uwagi, sporą ich część po prostu ignorują.

Czy pracodawca wywiązuje się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie jest zgodne z ustaleniami?

fedeksiaraikona wywiad

Tak, pracodawca wywiązuje się z ustalonych warunków pracy.



anonim
Inne

I co się podczas tych dni z biura robi? teraz niedawno ktoś udzielił takiej odpowiedzi, że pracę należy wykonywać minimum 2 dni z biura w tygodniu lub 8 dni z biura w miesiącu. Z jakich powodów? I jeśli jest to 8 to można przez pierwszy miesiąc tylko z biura pracować a potem już nie? rozkładasz to sobie dowolnie?

xx
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry! Czy ktoś z Państwa miał przyjemność pracować w dziale prawnym firmy? Jakich zarobków można spodziewać się na stanowisku paralegal specialist, a także jaka panuje atmosfera w zespole?

anonim
Inne

Zwróciło moją uwagę, że na młodszego przedstawiciela ds. telesprzedaży w ogłoszeniu proponują pracę hybrydową. Ja w sumie albo pracowałem z domu zawsze albo z biura, nigdy tak pół na pół. Jak to w praktyce działa? Jak się rozkłada to, ile pracujecie z domu a ile jeździcie do biura?

fedeksiara
Inne
@anonim

siemanko, w różnych zespołach różnie to wygląda i nie wiem jak w tym do którego aplikujesz, ale na stanowisku brokera albo masz minimum dwa dni z biura w tygodniu albo 8 dni minimum z biura w miesiącu.

anonim
Inne

Cześć, pytanie do osób, co były na rekrutacji już. O co pytają podczas rozmowy osoby ubiegające się o stanowisko Customer Care Supervisor, mogę prosić, żeby ktoś coś zdradził? W sumie pokazuje mi ogłoszenie sprzed kilkunastu dni, to chyba świeża sprawa? Może ktoś był niedawno.

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Oliwia

Były pracownik

22.11.2023 04:11

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Oliwiaikona wywiad

Pracowałam przez rok w zespole TNT zajmującym się obsługą rynku Wielkiej Brytanii.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało? Napisz, co robiłeś/aś na co dzień w firmie, czym się zajmowałeś/aś?

Oliwiaikona wywiad

Pracowałam jako Clearence Broker Associate na rynek brytyjski. Moja praca polegała na przeklikiwaniu i uzupełnianiu deklaracji celnych. Była to bardzo prosta, powtarzalna i monotonna praca.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

Oliwiaikona wywiad

W firmie jest możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej i zdalnej. Pracę zdalną można wykonywać po około 3-6 miesiącach zatrudnienia.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą? Czy z pracy zrezygnowałeś/-aś sam, czy zwolniono Cię? Czy jakaś konkretna sytuacja wpłynęła na zakończenie Twojej współpracy z firmą?

Oliwiaikona wywiad

Zrezygnowałam z pracy, ponieważ miałam dość obowiązkowych nadgodzin, braku work-life balance, pracy za kogoś pod pretekstem bycia "dream teamem" i mówienia, że "team work is dream work", oraz braku szacunku ze strony kierownictwa.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Oliwiaikona wywiad

Około 5300 złotych brutto w tym momencie. Co roku firma przyznaje podwyżkę inflacyjną wynoszącą około 5%.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Oliwiaikona wywiad

Rok.

Jakie dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?

Oliwiaikona wywiad

Pracowałam w bardzo zgranym zespole, w którym panowała dobra atmosfera. Każdy sobie pomagał, mogliśmy zwrócić się do siebie z wieloma sprawami. Ceniłam sobie także możliwość pracy zdalnej, która wiele ułatwiała mi w codziennym życiu.

Jakie dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?

Oliwiaikona wywiad

W firmie zatrudniają tak naprawdę każdego — wystarczy umieć język angielski na komunikatywnym poziomie. Podczas pierwszych tygodni pracy firma obiecuje, że nauczy wszystkiego, co jest potrzebne do wykonywania codziennych obowiązków. Przeprowadzane szkolenia tak naprawdę nie wyjaśniają jednak nic. W ich trakcie przekazywana jest niepotrzebna teoria, a praktyki trzeba nauczyć się samemu. Z czasem pracownik jest angażowany w większą liczbę obowiązków, które nie są do końca dobrze wyjaśniane podczas szkoleń. Potem okazuje się, że praca jest bardzo powtarzalna i szybko staje się nudna. Jeśli prosi się liderów o pomoc, to zwykle się jej nie dostaje lub dostaje się ją z dużym opóźnieniem. Liderzy w takich sytuacjach zakrywają się meetingami i spotkaniami. W moim odczuciu spotkania zespołu organizowane są w niezaplanowany sposób, panuje na nich chaos i nic nie wnoszą one do pracy. Pracownicy są angażowani w projekty, które nie są doprowadzane do końca. Panuje ciągły nacisk na KPI, czyli ilość deklaracji celnych, które należy wykonywać dziennie. Uważam, że są one niemożliwe do wykonania a co za tym idzie nie ma możliwości awansu. W pracy obowiązuje dodatkowe pół godziny przerwy w ciągu dnia. Oznacza to, że dzień pracy trwa 8,5 godziny. Plus dodatkowo bardzo często występuje konieczność zostawania na nadgodzinach.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

Oliwiaikona wywiad

Teoretycznie możliwość awansu jest wtedy, kiedy pracownik dwa razy zaliczy poprawnie audyt. Jednak w większości przypadków osoby pozostają na tym samym stanowisku, mają więcej obowiązków, a nie dostają za to żadnej premii.

Czy firma planowała szkolenia i jak często się odbywały? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczyły.

Oliwiaikona wywiad

Uczestniczyłam w szkoleniach stanowiskowych rozszerzających zakres obowiązków. Dotyczyły one na przykład clearowania paczek prywatnych, akcyzowych czy lotniczych.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?

Oliwiaikona wywiad

W moim zespole panowała bardzo dobra atmosfera. Tak naprawdę była ona jednym z niewielu pozytywnych aspektów tej pracy.

Co najbardziej wpływało, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.

Oliwiaikona wywiad

Ignorowanie potrzeb i sugestii pracowników, brak zaangażowania i pomocy kadry kierowniczej.



Nie aplikujcie
Pracownik

Ludzie, oni nieustannie zatrudniają na stanowisko Clearance Broker Associate, bo taka jest rotacja wśród pracowników, po prostu uciekają. Najgorszy team z całego krk uk to preflight, ciągłe nadgodziny, nigdy nie wiesz kiedy skończysz, więc nic nie można zaplanować. Nieustanna presja na KPI, a przy tym puste obietnice wsparcia i (usunięte przez administratora)*****(usunięte przez administratora), że jesteśmy najlepszym teamem ever. TL leczy kompleksy gnębiąc inne kobiety, chyba jej woda sodowa do głowy uderzyła. Zarobki niewspółmierne do odpowiedzialności i wysiłku, nowe osoby dostają na wejściu więcej niż starzy pracownicy. Nierówne traktowanie pracowników, obsadzanie "swoich" na najlżejszych zadaniach, a kogo się nie lubi to daje się na najgorsze taski. Podczas rekrutacji i szkolenia wszyscy mili, a potem czar pryska i widzisz jak jest naprawdę. Współpracownicy w większości spoko, ale są też chamy wywyższające się ponad innych. Szkoda zdrowia psychicznego na pracę tutaj, odradzam!

Rafał
Inne
@Nie aplikujcie

Nie tego się spodziewałem. A, ile płacą? Chyba nie powinno być pod tym względem źle, skoro tyle nadgodzin, a nadgodziny ekstra płatne?

Agent Celny UK TNT
Inne
@Rafał

pracowałam tam ok pół roku temu - Clearence broker z językiem angielskim to ok 5250 brutto + dodatkowa kasa za każdy język (np jak pracujesz na rynek niemiecki możesz liczyć na dodatek ale nie jest on jakoś porażająco większy) Nadgodziny płatne wg kodeksu pracy 150% + dodatkowy dzień do którego serdecznie zawsze zachęcają 200% stawki

anonim
Inne
@Agent Celny UK TNT

Ile rynków teraz jest do obsługi? zastanawia mnie właśnie ten cały dodatek, jednocześnie ile daje rade ogarniać? Tak jak tu ktoś wyżej pisał, że podobno kasa nieadekwatna, to Ty jak ją podsumujesz? Szło się narobić?

Agent Celny UK TNT
Były pracownik

Chciałbym zacząć od jakiegoś plusa, więc powiem że dużym plusem jest bardzo fajny team - który nie został stworzony przez liderów - ale sami po prostu złapaliśmy świetny kontakt i super się rozumiemy i się wspieramy. 2. benefity: medicover, multisport i karta sodexo (mniejsza, że muszę za nią zapłacić 20 zł miesięcznie - stówka co miesiąc na restauracje to super sprawa ;)) 3. home office po paru miesiącach pracy teraz minusy: 1. Zatrudniają każdego jak leci - wystarczy w sumie umieć język angielski - podczas pierwszych tygodni pracy "wszystkiego" zostaniesz nauczony. - Nie licz jednak, że późniejsze szkolenia cokolwiek Ci wyjaśnią, wraz z czasem zostaniesz zaangażowany w więcej pracy która nie do końca zostanie Ci wyjaśniona - szkolenia są, jednak jest to niepotrzebna teoria, a praktyki musisz nauczyć się sam "zawracając (usunięte przez administratora) swoim starszym stażem kolegom którzy też mają swoje obowiązki, bo na liderów nie ma co liczyć. 2. Co do liderów, farsa. W większości niekompetentni ludzie nieposiadający wiedzy o zarządzaniu ludźmi - są w pracy tylko by pić kawe i pisać na teamsie ile zostało WAM jako zespołowi do zrobienia, bo inaczej nie wyjdziecie do domu o czasie. 3. Nadgodziny są na porządku dziennym - miały zdarzać się sporadycznie, ale sporadycznie to one się nie zdarzają. Praca do 17 to tylko marzenie bo co najmniej kilka razy w tygodniu zostaje się po godzinach by dokończyć pracę, która spokojnie mogłaby zostać na kolejny dzień. 4. Jakbyś się nie starał i ile rzeczy nie robił twoja praca nie zostanie doceniona, jeśli jednak przestaniesz coś robić dodatkowo albo powiesz coś, co liderom się nie spodoba jesteś od razu wrogiem numer jeden dla wszystkich menagerów. 5. Jeśli prosisz liderów o pomoc - albo jej nie dostaniesz, albo dostaniesz ją z dłuuuugim opóźnieniem - liderzy zakrywają się meetingami i spotkaniami z których nic nie wynika. Spotkania zespołu robione w sposób totalnie niezaplanowany. 6. Bezsensowne angażowanie ludzi w projekty, które nie są doprowadzane do końca. 7. Ciągły nacisk na KPI czyli ilość deklaracji celnych które ktoś robi dziennie - niemożliwe do realizacji cele, a bez nich brak możliwości na awans 8. na HomeOffice nie masz co liczyć na jakiekolwiek wsparcie liderów 9. brak laptopów dla "nieliderów" - wszyscy pracują na komputerach stacjonarnych 10. praca BARDZO powtarzalna - szybko staje się nudna 11. nie masz poczucia, że jesteś potrzebny - w każdej chwili mogą zatrudnić 10 osób na twoje miejsce 12. dodatkowe jednak obowiązkowe pół godziny przerwy w ciągu dnia - przez co twoja praca nie trwa 8h tylko 8h 30 minut plus nadgodziny więc szybciej nie wyjdziesz ;) Podsumowując, jeśli jesteś nowy w świecie korpo - zacznij tu prace, zawsze to jakiś start bo pensja nie jest najgorsza jak za tak nudną robote. Dodatkowo kolejna praca do której trafisz będzie zawsze lepsza niż praca w fedex :)

Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Fedex Express Poland Transportation Sp. z o.o.?

Zostaw merytoryczną opinię o Fedex Express Poland Transportation Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Fedex Express Poland Transportation Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Fedex Express Poland Transportation Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Fedex Express Poland Transportation Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 3 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Fedex Express Poland Transportation Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Fedex Express Poland Transportation Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Fedex Express Poland Transportation Sp. z o.o.
1.6/5 Na podstawie 29 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Fedex Express Poland Transportation Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii