Czytam opinie pracownikow, i raczej chwalicie prace w tym miejscu :P Ktoś wspomniał że teraz to raczej w 90% praca zdalna. a czy firma zapewnia sprzęt do tego, czy trzeba korzystac ze swojego?
Chyba nikt nic podobnego nie mówił... w każdym razie nie odszukuję ;-P Jednakże osoby obecnie będące drugi rok na zdalnej współpracy, uprzednio były już długo w firmie (nawet od roku 2013). Generalnie świadcząc na tyle jakościowe usługi co w naszym przypadku, gdzie rozmowy noszą wydźwięk doradczy, nie obrzydliwie telemarketingowy, nie sposób od ręki się wdrożyć, szybko przejść na zdalną, czy zupełnie wdrożyć na podłożu zdalnym. Niemniej tak, firma oferuje lapka, dobre jakościowo słuchawki wyciszające tło, podłączenie do ICT. Dla osoby, która potrzebuje standardowej klawiatury i monitora, również te elementy + stację dokującą, okablowanie. Zatem całość narzędzi plus ciągły support w każdym momencie oraz bazy firm.
Czy są osoby, które niestety miały spory problem z wdrożeniem się i w związku z tym zrezygnowały z dalszej współpracy?
Oczywiście ;-P Jak w każdej firmie i w każdym miejscu na świecie. Bywali tacy, co chcieli po prostu przetestować siebie. Przyznajmy szczerze, praca w oparciu o rozmowy z potencjalnymi klientami to nie praca dla każdego. (Zresztą jak każda praca.) Lub zwyczajnie tacy, którzy nieszczególnie chcieli etycznie ustawiać tematy, woleli ten typowy "wcisk" prezentowany jako standard rynkowy. Tacy, którzy nie ogarniali technicznie klawiatury i ich to przytłaczało itd. Jeden koleżka nawet wstał i wyszedł, gdy się dowiedział, że w trakcie realizacji zadań nie oglądamy filmików na yt ;-O Nie wątpię, że większość osób, która się nie wdrożyła, zwyczajnie nie potrafiła utrzymać nastawienia (w moim odczuciu). To jednakże fundamentalna sprawa. Prawda jest taka, że każdy mógłby się wdrożyć, po prostu chcąc i się skupiając na przyswajaniu. Każdy. Nawet starsze osoby, które nie ogarniają kompa i klawiatury, a przypadki się zdarzały. Zwyczajnie pisaliśmy za nie raporty, ale pracę wykonywały bardzo sumiennie. Choć udzielam wyjaśnień stricte informacyjnie, w tym roku raczej nie będziemy rozszerzać kadry. Dziękuję za zapytanie.
Projekty Sprzedażowe Sp. z o.o. Dąbrowskiego 22/5 42-202 Częstochowa Adres wisiał na gowork poprawny przez rok czasu (od ostatniej zmiany), ale niestety go zmiksowano z adresem sprzed pięciu lat (kod i ulica z jednego regionu, nazwa miasta z innego). Niestety od tygodnia zgłoszenia o poprawienie adresu pozostają bez żadnego echa. Wnioskowaliśmy już trzykrotnie o zmianę danych. Powyższe dane są aktualne, zgodne z rejestrami, prawidłowe.
Hm, czytam tu (chyba zresztą to wpis firmowy), że rzadko jest nabór. Jaka sytuacja pod tym kątem na 2022 się zapowiada? :) I ciekawe, czy i jak wiele trzeba mieć doświadczenia na słuchawie...
Hey. Brak konieczności posiadania doświadczenia. Rozmowa oparta jest o czynnik konsultingowo-doradczy, zero nachalnego telemarketingu. Wystarczy potrafić reagować żonglując trafnie argumentacją ze skryptu, biegle notować w trakcie rozmowy i utrzymywać stalowe nastawienie, a to ważniejsze od doświadczenia. Trudno przewidzieć rokowania na pierwszy kwartał. Obrabiamy głównie segment prywatny (firmy) i niestety na ten moment, nastroje panujące w firmach bywają napięte, więc i wdrożenie jest trudniejsze niż kiedykolwiek. Nie ma co ukrywać, że jak nas zaatakuje właściwy kandydat, to zawsze chętnie przetestujemy skillsy i omówmy potencjalną współpracę. ;-)
Osoby decyzyjne, działy księgowości, finansowe, kadry - istotnie są przeciążone wszystkim, na co sobie rządzący przyzwalają, by niszczyć polski biznes... i to się odczuwa realizując działania marketingowe.
Polecam z czystym sumieniem, jestem ponad 1,5 roku i wybrałabym to miejsce raz jeszcze. Fajna zgrana ekipa, która nie zmienia się co chwile jak w innych miejscach. Z szefem zawsze można się dogadać. Dziewczyny bezproblemowe zawsze pomocne. Generalnie fajna praca w której cały czas się rozwijasz. Idealna praca dla ludzi lubiących kontakt z klientem.
To prawda ze to praca na słuchawce? Takie call Center?
Na ten moment aranżacja leadów pod zdalną obsługę. 90% mniej argumentacji i znacząco szybsze wdrożenie, niż to miało miejsce w przypadku umawiania spotkań. Wyłącznie segment b2b, więc zero kontaktu ze "złośliwym konsumentem", co wpływa pozytywnie na wykonywane czynności. Mała firma marketingowa, nie call center, choć istotnie narzędziem przewodzącym jest słuchawka ;-) Na miejscu kilkuosobowy, bardzo zgrany, kameralny skład i to nie ulegnie zmianie, bo skupiamy się także na dwóch innych projektach (infobrokering oraz szkolenia). Poza tym kładziemy nacisk na niezatracenie jakości, więc nie mamy w planach posiadania dużej ilości stanowisk, jak przystało na "kolcenterowe", hurtowe działania oparte najczęściej o wysoki przemiał kadry. (U nas rotacja jest praktycznie zerowa).
Z Twojego komentarza wychodzi, że praca w firmie Projekty sprzedażowe jest bardzo rozwojowa i fajna patrząc pod kątem możliwości rozwoju. Szkoda tylko, że tak trudno jest tam się dostać skoro jest mała rotacja. Gdy jednak firma poszukuje już pracownika to jakie cechy powinien spełniać idealny kandydat?
Nikt nie rzekł, iż jest się trudno dostać ;-) Najczęściej wprawdzie nie szukamy, ale jesteśmy po małej redukcji i chętnie podejmiemy rozmowy ;-) ! Uważam, iż każda osoba, która się przyłoży, może bezapelacyjnie się wdrożyć. Idealny kandydat? Ktoś kto potrafi utrzymywać pozytywne nastawienie. Tylko tyle i aż tyle. Pozdrawiam!
jedno jest pewne zawsze można dogadać sięz szefostwem tego brakuje w bezlistosnych dużych firmach
Coś się dzieje w firmie Projekty Sprzedażowe Sp. z o.o. w mieście Warszawa? Dajcie znać jeśli coś wiecie nowego! Szczególnie zapraszamy zatrudnionych do podzielenia się opinią!
Praca na słuchawce, ale po przerobieniu dwóch największych cc w czewie i kilku mniejszych, a łącznie przepracowanych 8 latach w tym zawodzie nie nazwę tego kolejnym call center. Kameralne biuro, zupełnie inna atmosfera, nie klepiesz ze skryptu jak maszyna - reagujesz na klienta, rozmawiasz. Weekendy ZAWSZE wolne. Wypłata jest na czas. Ale to praca dla tych którzy chcą rzeczywiście pracować, a wtedy da się wyciągnąć konkretną kasę. Szkolisz się tak na prawdę cały czas. Z rozmowy na rozmowę podnosisz jakość. Jedna rzecz: to nie jest firma dla ludzi o delikatnym charakterze. Tu uwagi zwracane są rzeczowo i dobitnie. Nie ma ani czasu ani miejsca na owijanie w bawełnę i głaskanie się po głowie jak w wylęgarniach typu JANTAR. Kończę drugi rok pracy powoli i rad jestem że tu trafiłem.
Na ogromy plus - kameralny, zgrany skład. Należy podkreślić, iż w tej firmie są prowadzone także inne projekty (infobrokering i szkolenia) i tym bardziej nigdy nie zostanie rozbudowana kadra dzwoniąca do stopnia hurtowej przemiałki pozbawionej etyki, jakości, czy oparta o „bezmógowe” czytanie skryptu. Jak szuka się w pracy oglądania (usunięte przez administratora) w backgraoundzie przy jednoczesnym czytaniu klientowi klauzuli, to lepiej targetować znane dużo anty call centery ;-O Kasa dobra, jak się chce. Jak nie, to po co w ogóle wstawać rano z wyrka? ;-D he Choć można i kasować tylko godzinki, bywa…
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Projekty Sprzedażowe Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Projekty Sprzedażowe Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Projekty Sprzedażowe Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 2 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!