Opinie o Reiski Auto Sp. Z o.o. (Multi-Salon REISKI) w Bydgoszcz

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Reiski Auto Sp. Z o.o. (Multi-Salon REISKI). Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Reiski Auto Sp. Z o.o. (Multi-Salon REISKI) o rekrutacji.


Branże: Produkcja samochodów osobowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Reiski Auto Sp. Z o.o. (Multi-Salon REISKI) w Bydgoszcz

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Reiski Auto Sp. Z o.o. (Multi-Salon REISKI)?

Paweł Piekarski
@Pytanie

Witam, Koronawirus bardzo mocno odcisnął swoje piętno w branży motoryzacyjnej, jednakże nasza firma w sposób wzorowy wyszła z opresji. Dzięki temu atmosfera w pracy jest bardzo dobra. Z poważaniem, Paweł Piekarski

LAKIERNIK
Pracownik
@Pytanie

Bardzo Źle.

KR

Pani przyjmująca zgłoszenie szkody mało życzliwa i mało kompetentna. Nie sama nie widzi szkody a co gorsze nie chce zgłosić jej do ubezpieczyciela..Wydłuża to czas naprawy i wymaga kolejnych wizyt w serwisie. Z kolei Pan Kierownik serwisu bardzo życzliwy i pomocny- Dziękuję.

Hubert

Profesjonalna obsługa i fachowość , ze strony pana Pawła Piekarskiego,jest naprawdę godna uwagi. Zaskoczyła mnie pozytywnie, dyspozycyjność i zaangażowanie w sprzedaż. Dziękuję,za obsługę na nąjwyższym poziomie!

Zomek

Kupiłem Tipo ,całości pilnowan pan Paweł Piekarski ???? jestem bardzo zadowolony z obsługi i oczywiście z autka ???????? Lubię atmosferę w Reiski Auto Sp. Z o.o. (Multi-Salon REISKI) za: Profesjonalne podejść do klienta ze strony pana Pawła Piekarskiego i fajnie ,miło tak z tym upominkiem przy odbiorze auta ,zaskoczony byłem pozytywnie ????

Paweł Piekarski
@Zomek

Serdecznie dziękuję za opinię i polecam się na przyszłość. Z poważaniem, Paweł Piekarski

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Doradca Klienta w marce Alfa Romeo oferowane przez firmę Reiski Auto Sp. Z o.o. (Multi-Salon REISKI)? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Leszno
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik produkcji wyrobów gumowych
Brzozówka
Pavi Sorte Sp. z o.o.
(27 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Marek Sztukowski

Pan Paweł Piekarski doradca handlowy z salonu Reiski Auto w Bydgoszczy to osoba godna polecenia. Kupiłem samochód Fiat Tipo współpracując z panem Pawłem, który udzielił mi wielu cennych wskazówek. Kontakt podczas transakcji przebiegał bez zarzutu. Pan Paweł zawsze dostępny i dobrze przygotowany, szybko rozwiązywał każdy problem i cierpliwie tłumaczył każdą wątpliwość. Z zaoferowanych usług i ofert jest bardzo zadowolony. Marek Sztukowski

Witold
Inne
@Marek Sztukowski

Dobrze wiedzieć, że w firmie Reiski Auto pracują doradcy godni polecenia. Mógłbyś dodać, jak to się stało, że trafiłeś do tego salonu? Ciekawi mnie, czy była to Twoja osobista decyzja, czy może podyktowana jakimiś podpowiedziami np. od znajomych?

Paweł Piekarski
@Marek Sztukowski

Serdecznie dziękuję za opinię i polecam się na przyszłość. Z poważaniem, Paweł Piekarski

Marianna

Do Salonu Auto Reiski trafiłam wraz z mężem w celu ewentualnego dokonania zamówienia nowego auta. Od razu wyszedł nam naprzeciw przedstawiciel handlowy i przedstawił się - Paweł Piekarski. Udzielił nam profesjonalnych wskazówek, na podstawie których w tym samym dniu dokonaliśmy zamówienia samochodu ''Fiat 500L''. Pan Paweł Piekarski pilotował transakcję do końca , zaznaczając że zawierała ona dodatkowe opcje. Samochodem już jeżdzimy, jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalizmu P. Pawła i z samochodu, polecamy i pozdrawiamy. Marianna.

Paweł Piekarski
@Marianna

Serdecznie dziękuję za opinię i polecam się na przyszłość. Z poważaniem, Paweł Piekarski

Mik

Byłem dziś. Chciałem pisać ale poczekam jednak na maila od Fiata.

Paweł Piekarski
@Mik

Witam, Jak można doradzić? Z poważaniem, Paweł Piekarski

Dział handlowy

Pod koniec kwietnia mialem zaszczyt kupić w salonie Reiski w Bydgoszczy fiata Qubo.Zostalem przyjęty i obslużony przez Pana Pawła Piekarskiego .Spotkało mnie miłe i profesjonalne przyjecie,wszystko zostało załatwione w bardzo krótkim czasie.Był to mój dziewiąty samochód kupiony w salonie na przestrzeni ostatnich trzydziestu lat ale pierwszy raz dostalem tak oryginalny prezent od Pana Pawła.Wydać pieniądze przy takiej obsludze to sama przyjemność.Dziękuję i pozdrawiam Andrzej Kostuch

Paweł Piekarski
@Dział handlowy

Serdecznie dziękuję za opinię i polecam się na przyszłość. Z poważaniem, Paweł Piekarski

Mechanik

Nie dbają o pracownika. Tylko tabelki i wykresy. Pracowników obciążają kosztami napraw faktury wystawiają na kosmiczne pieniądze. Za godziny nadliczbowe trzeba się prosić o wypłatę pieniędzy. Zróbcie cos z prysznicami bo to jest nie do wytrzymania!!!!!!

Robert
Inne
@Mechanik

Zwróciłeś uwagę na negatywne aspekty pracy w Reiski Auto, może powiesz też coś o pozytywach? Z czego konkretnie jesteś zadowolony pracując w tym miejscu i co Twoim zdaniem działa w firmie tak jak należy?

Blondi

Praca bez możliwości awansu.!! Brak szkoleń! Blacharka 8 lakier super git elegancja Francja Doradcy klienta nie mają pojęcia o samochodach!!!

Pytanie
 Pytanie

Jak wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w Reiski Auto Sp. Z o.o. (Multi-Salon REISKI)?

Mateusz
@Pytanie

Brak możliwości, szef zakładu blokuje

Adam

Niestety serwis jak i blacharnia na bardzo niskim poziomie, oddałem swoje auto i powiem szczerze ze dział blacharni i jak serwis mechaniczy zrobili takie(usunięte przez administratora) że głowa mała. Recepcjonistki bardzo nie miłe - NIE POLECAM SERWISU.

Marcin

Jestem klientem serwisu Jeepa i muszę stwierdzić, że wiele brakuje tam do doskonałości. Chyba jedyną rozsądną i sprawnie działającą w tym serwisie jest pani Ania, kierownik serwisu. Zawsze można liczyć na jej szybka reakcję i profesjonalizm. Proponuję brać przykład. Reszta jest tam chyba za karę, albo dla tego, że ich nigdzie nie chcieli.

Marta
Inne
@Marcin

Fajnie, że zechciałeś wyrazić tu swoją opinię o Reiski Auto, ale następnym razem proszę pamiętaj, iż raczej nie używamy tu żadnych danych personalnych. Opisałeś podejście pracowników do Klienta. A jak oceniłbyś samą jakość ich usług?

Jacek

Opinia 0

Lidia
Inne
@Jacek

A czy mógłbyś podać więcej konkretów, dlaczego właściwie masz taką opinię o firmie Reiski Auto Sp. Z o.o. (Multi-Salon REISKI)? W obecnej formie Twój wpis niewiele wnosi do dyskusji na temat aktualnie panujących w tym miejscu warunków pracy i zatrudnienia. Czy mogę Cię w takim razie prosić o podanie konkretnych informacji potwierdzających Twoją opinię? Wpisy niepoparte żadnymi argumentami są uznawane jako pomówienia w stosunku do pracodawcy.

Jacek
@Lidia

Obecnie Pani Lidio opłaciłem rzeczoznawce żeby zmusić serwis Reiski do naprawy tego co zostało zepsute podczas wymiany paska rozrządu.Nie będę wdawał się w szczegóły tylko dodam ,że auto jest już piąty raz w serwisie Reiski - bez efektu. O dowody proszę pytać serwis Reiski. Ja nie będę udowadniał Pani ,że nie jestem " wielbłądem". (usunięte przez administratora) Pozdrawiam Niezadowolony klient serwisu Reiski Auto

Witold
Inne
@Jacek

Piszesz swoją opinię z punktu widzenia klienta i rozumiem Twoje niezadowolenie, ale Gowork.pl nie jest forum konsumenckim ,ale pracowniczym. Służy pracownikom do wymiany poglądów na temat warunków zatrudnienia i aktualnych ogłoszeń rekrutacyjnych. Dawno nikt z pracowników nie wypowiadał się na temat Reiski Auto. Jaka jest aktualna kondycja firmy i czy szuka nowych osób do pracy? Zachęcam Was do zamieszczania komentarzy.

Jacek

Tragedia!!! Nie polecam!!! Nikomu... Pojechałem do serwisu na przegląd po 105 tys kilometrów w umówionym terminie,. wykonano tylko częściowy przegląd, bo nie było paska rozrządu (przypominam- termin był umówiony!) i wyznaczono mi drugą wiytę Dokonano wymiany paska rozrządu. Pytałem, czy nie należy wymienić pompy wody. Specjaliści pracujący w serwisie odpowiedzieli, że nie. Pojechałem więc zadowolony i co się okazało? Mój sprawny samochód wydaje dziwne dźwięki. Wróciłem do serwisu i okazało się, że konieczna jest 3-cia wizyta (!!!) na ….wymianę pompy! W umówionym terminie, znowu oddałem samochód do serwisu, wymieniono pompę, zapłaciłem, pojechałem i samochód nadal pracuje jak przed wymianą pompy- słychać te dźwięki przy rozgrzanym silniku i obrotach 1100-1400. Przed opisanym wyżej przeglądem auto pracowało dobrze, po wizyta pracuje jak powinno. Auto Subaru Legacy MY2012

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lidia
Inne

@Nick midaj Wspominasz o mobbingu. Kodeks Pracy opisuje to przestępstwo następująco: "mobbing oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników". Czy byłeś świadkiem takich sytuacji w Reiski Auto (Multi-Salon REISKI)? Jeżeli tak i masz dowody lub świadków, możesz skorzystać z nowej funkcji na forum i napisać anonimowo o nieprzyjemnych sytuacjach w firmie oraz zostawić swoje dane kontaktowe (nie będą przekazane pracodawcy). Wpis zostanie opublikowany, a po potwierdzeniu Twoich danych, będzie wyróżniony jako spersonalizowane zgłoszenie. Będzie to oznaczało, że jesteś w stanie udowodnić, że to co opisałeś, faktycznie miało miejsce. Ze szczegółami akcji, możesz zapoznać się klikając na baner, na samej górze wątku: „Zero tolerancji dla mobbingu, krzyku, płaczu w firmie”.

Lidia
Inne

@Q, wnioskuję z Twojej wypowiedzi, że jesteś pracownikiem firmy. Rozumiem, że firma nie prowadzi szkoleń i kursów wewnętrznych. A czy można liczyć na bonusy takie jak pakiet socjalny, czy premie za terminową i szybką naprawę auta? Jak wygląda atmosfera w pracy i relacje między współpracownikami? Czekam na Twoją opinię.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł

Warunki pracy jak najbardziej dobre, jak wspomniano już organizują wiele szkoleń, a wynagrodzenie także odpowiednie do wykonywanej pracy, za ciężkie naprawy w serwisie przewidziane premie. Uważam, że praca godna polecenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Q
@Paweł

Czy możesz podać przykłady szkoleń? Z tego co wiem, firma nie organizuje ŻADNYCH szkoleń wewnętrznych, a jedynie wysyła na te, które narzucają importerzy. Dodatkowo poziom noclegów (jeżeli nie są zagwarantowane przez markę) jest na bardzo niskim poziomie. Premie za trudne naprawy? Pierwsze słyszę. Na porządku dziennym są jednak kary finansowe wyssane z palca za błędy, których się nie popełniło.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tadeusz

Korzystam z usług firmy już od kilku lat i bardzo sobie chwalę. Samochód zazwyczaj jest oddawany mi po jednym dniu. Pracownicy są wykwalifikowanymi mechanikami. Polecam serdecznie ich usługi.

Tragedia, ale jest szansa

Tragedia - bo tak należy nazwać to, co dzieje się w tej firmie. Przede wszystkim należy podzielić ją na działy. Dwa główne to serwis i salon. Salon - zarządzany przez dykrektora, którego do pewnego czasu jedyną umiejętnością był mobbing. I to taki prawdziwy - poniżanie, groźby, itp. Czas jednak nieco zadziałał na jego korzyść i jest lepiej. Do ideału jednak sporo brakuje. Wbrew pozorom pracy jest dużo, kasa mała-ucinają wypłaty przy każdej możliwej okazji i to bez powodu. Targety z tyłka, brak jakichkolwiek benefitów, a o przejażdżkę autami, które musisz sprzedawać trzeba się prosić, a najlepiej zapłacić. Co innego szefostwo - oni mogą jeździć, uszkadzać, brudzić, a wina i tak po stronie Bogu ducha winnego pracownika. SERWIS. Tu to się dopiero zaczyna. Do niedawna kierownikiem był Zorro - teraz zdegradowany do poziomu doradcy. To stanowisko nadal jest ponad jego kompetencjami. Jedynym rozsądnym argumentem przemawiającym za trzymanie tej osoby w firmie to fakt, iż ma haka na właścicieli. Innej opcji nie widzę. Doradcy - często się zmieniają, ale wydaje się, że obecny skład jest w miarę Ok. Oczywiście są wyjątki, które swoją głupotę udowadniają na każdym kroku. Nie liczę jednak na długi staż tego zespołu. Przy tak okropnym zarządzaniu to kwestia czasu, kiedy znajdzie się dla nich lepszy pracodawca. Są pracownicy, którzy naprawdę się starają, dają z siebie wszystko i poświęcają dla tej firmy. Reszta tylko kombinuje i donosi na pozostałych. Dyrektor Serwisu, Kierownik, czy jak go tam zwać - jego miejsce jest na placu. Swoim podejściem nadaje się tylko do przestawiania samochodów. Przyszedł od konkurencji, która ponoć go nie chciała. Jak można takiemu człowiekowi powierzyć dział?! Panoszy się i patrzy na wszystkich jak na wrogów i złodziei. Odstrasza Klientów swoją paskudną miną. Sieje postrach, donosi na swoich ludzi i grozi prosto w oczy. Nie ma się co dziwić, że jakość na serwisie jest, jaka jest. Ci bardziej zaangażowani nie zdziałają cudow, kiedy nad nimi jest taki imbecyl. Zdecydowanie odradzam pracę pod kimś takim. Widać ogromną zmianę po przejęciu firmy przez Roberta Reiskiego, ale za inwestycjami w wygląd mogłyby pójść nakłady na ludzi, którzy są najcenniejszym zasobem w tej firmie. To dzięki nim Reiski jest, gdzie jest i jeżeli chce rosnąć, zyskiwać, niech zarząd w końcu wybierze na kierowników ludzi, którzy będą wsparciem i autorytetem dla innych. Obecnie Ci ludzie pełnią rolę „więziennych klawiszy”, a nie menadżerów.

Zostaw merytoryczną opinię o Reiski Auto Sp. Z o.o. (Multi-Salon REISKI) - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Reiski Auto Sp. Z o.o. (Multi-Salon REISKI)?

    Zobacz opinie na temat firmy Reiski Auto Sp. Z o.o. (Multi-Salon REISKI) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Reiski Auto Sp. Z o.o. (Multi-Salon REISKI)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Reiski Auto Sp. Z o.o. (Multi-Salon REISKI)
2.9/5 Na podstawie 18 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Fordońska 353
    85-766 Bydgoszcz
  • NIP: 5542562814 KRS: 0000180743
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Reiski Auto Sp. Z o.o. (Multi-Salon REISKI)
Przejdź do nowych opinii