Zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko Specjalista w firmie Gofit Sp. z o.o.. Czy mogę liczyć na 7400 , jeśli chcę pracować na Specjalista?
Wynagrodzenie jest kwestią indywidualną, ile sobie wynegocjujesz to tyle będziesz mieć. Zadawanie takiego pytania jest niestosowne, ponieważ jakby pracodawca chciał podać wysokość wynagrodzenia to by zrobił, jak się dogadasz, to Twoje. Widać po opiniach, że firma nie cieszy się dobrą opinią, nie wiem czy warto aplikować.
Dzień dobry, Firmę Gofit poznałem ze złej strony, pracownik ( chyba właściciel ) jest niesłowny, w rozmowie obiecuje szybkie rozpatrzenie reklamacji a w rzeczywistości reklamacja trwa dłużej niż ustawowe 14 dni. Odradzam zakupów w tej firmie.
Nie chciałabym pracować w tej firmie. Osoba decyzyjna (być może to właściciel firmy) bardzo niekulturalna i niesłowna. Obiecuje jedno a potem zmienia zdanie i wycofuje się ze swoich słów. Wygląda to na oszustwo. Nic dziwnego, że sprzedaje towar fatalnej jakości, nie odpowiada na reklamacje a potem kombinuje, jak się wykręcić z obowiązków ciążących na sprzedawcy. Nie zazdroszczę pracownikom... I widzę, że jako klient nie ja pierwsza usłyszałam, że mój przypadek jest jedyny, a poza tym podobno źle im działa system reklamacyjny, dlatego przekażą sprawę do informatyków zamiast zająć się reklamacją.
(usunięte przez administratora)
A z jakiego systemu tu korzystają, że takie gafy wychodzą z produktami? Tabelki w excelu?Xd
Potwierdzam, mają wystawiony sprzęt, a po zakupie okazuje się, że brak na magazynie.
Rozumiem, że się na to nacięłaś? I co dalej z tym zrobiłaś, czekałaś aż będzie na stanie czy wolałaś od razu pieniądze z powrotem?
Czyli to rada dla wszystkich, żeby ten problem zakończyć? Po prostu wiercić im dziurę i się upominać? To nie najgorzej w sumie, ale ciekawa jestem skąd aż takie problemy u siebie mają, że właściwie klienta obsłużyć nie mogą, może z czasem się polepszy?
Firma dobra jako pracodawca ale wymagająca i stąd pewnie takie wpisy?
No Ty tu pracujesz to wiesz najlepiej. Chociaż z tego co widzę, to pracujecie chyba obydwoje tutaj aktualnie? To nie zauważyłeś, żeby koledzy narzekali w pracy na cokolwiek?
Nie jest wymagająca, co świadczy poziom obsługi klienta. Oderwani od świata, nie ogarniają zamówień, trzeba się dopominać o realizacje. Rozmowa z właścicielem firmy przypomina rozmowę z dzieckiem, udaje głupiego (a może nie)
Udaje, że nie wie o problemie. Przedstawiłem mu sytuację, jaką mam, to otrzymałem odpowiedzi: "na prawdę", "to niedopuszczalne" " nie może być". Odpowiedzi były w tonie lekceważącym, dobrze wiedział, że taka sytuacja ma miejsce, bo wcześniej rozmawiałem z jakąś inną osobą i dostałem informację, że przekaże osobie decyzyjnej
No tak, chociaż pewnie są dwie opcje ta pierwsza Twoja druga, że panuje dezorganizacja i ta osoba mało co mu powiedziała. Dziwna sprawa, bo nie rozumiem po co działać sobie samemu na szkodę. Czyli od zawsze takie podejście tu było? jesli to prawda??
Może masz rację, nie zostało mu wszystko przekazane, w takiej sytuacji, mówi się klientowi, że ustali się fakty i się oddzwoni, a nie makaron na uszy się nawleka. Podczas rozmowy, miałem uczucie, że ten Pan nie jest ze mną szczery i się ze mnie śmieje.
No to ciekawa jestem czy Twoje uczucia były faktycznie uzasadnione czy po prostu się nie dogadaliście. :( Szkoda, że nikt z firmy się do tego nie odnosi bo tak to tylko w spekulacje się bawimy
Szkoda, bym się dowiedział, czy każdy jest tak traktowany, ale pewnie byśmy6 usłyszeli, że to był jeden przypadek..... Wiadomo, że pracownik, który jeszcze tam pracuje, będzie bronił firmy.
Jak długo pracowałeś w firmie GOFIT Sp. z o.o.? Wypowiedz się na naszym forum?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Gofit Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Gofit Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Gofit Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!