Pośrednictwo Pracy Soberka

Olesno

Opinie o Pośrednictwo Pracy Soberka

Pracownik 2015-08-11 23:03:14
Do Piotra. Firma była rzetelna i sprawdzona przez dwa lata. Było naprawdę dobrze,bo tyle czasu już tu pracuję, ale niestety w tym roku zmieniło się kierownictwo i w tym momencie zaczęło się wszystko psuć na gorsze i z tego co słyszałem wtedy właśnie Pośrednictwo Pracy Soberka przestało wysyłać tam ludzi.
Ja jak wyjeżdżałem do pracy z tego pośrednictwa to na miejscu już w Niemczech wszystko było tak jak mi Pośrednictwo mówiło, stawki, kwatera,opieka polsko-języczna itd i tak było przez te dwa lata. Ja nie mam żadnych zastrzeżeń do tego pośrednictwa .Mało tego w tym też okresie był zorganizowany festyn dla nas i naszych rodzin, wynajęty polski autokar, paczki ze śniadaniem i owocami dla naszych rodzin na drogę powrotną do Polski,sam szef Rubsam w dniu odjazdu naszych rodzin przyszedł ich pożegnać i podziękować że rodziny przyjechały , także kolego nie mów że firma nie była sprawdzona , bo nie da się słuchać tych bzdur.
Pracownik 2015-08-11 23:07:15
Do Piotra. Firma była rzetelna i sprawdzona przez dwa lata. Było naprawdę dobrze,bo tyle czasu już tu pracuję, ale niestety w tym roku zmieniło się kierownictwo i w tym momencie zaczęło się wszystko psuć na gorsze i z tego co słyszałem wtedy właśnie Pośrednictwo Pracy Soberka przestało wysyłać tam ludzi.
Ja jak wyjeżdżałem do pracy z tego pośrednictwa to na miejscu już w Niemczech wszystko było tak jak mi Pośrednictwo mówiło, stawki, kwatera,opieka polsko-języczna itd i tak było przez te dwa lata. Ja nie mam żadnych zastrzeżeń do tego pośrednictwa .Mało tego w tym też okresie był zorganizowany festyn dla nas i naszych rodzin, wynajęty polski autokar, paczki ze śniadaniem i owocami dla naszych rodzin na drogę powrotną do Polski,sam szef Rubsam w dniu odjazdu naszych rodzin przyszedł ich pożegnać i podziękować że rodziny przyjechały , także kolego nie mów że firma nie była sprawdzona , bo nie da się słuchać tych bzdur.
qaz741 2015-08-31 10:28:51
Blagam was. Nie jeźdzcie z do pracy do Faurencji do miejscowosci NYRANY kolo PILZNA!!! Jedno wielkie klamstrwo i oszustwo. Umowa ktora podpisujecie w PL ma sie nijak do tej co jest podpisywana w Czechach. Oczywiście Pani Kovaczova jest ładna i miła ale to tylko tyle. A tak naprawde jest wredna - wiec niech was to nie złudzi. Na poczatku spotykacie sie w z nią w miejscowosci Nyrany k/ Pilzna przy zakładzie Faurencja. To ze zobaczycie ze jest naprawde ładna to tak naprawde jest pic na wode i fotomontarz. wredna jest tak sztarsnie ze masakra. Ale co dalej, wchodzicie do tej Faurencji i ona jako koordynatorka przedstawia wam jakiegos takiego młodego gościa który jest tam jakims managerem czy kims i tenże gosc przychodzi ze swoim kolegą i kazde wam (oczywiscie bez wczesniejszego pokazania) składac fotel tzn zakładac ta pianke miekka na siedzenie. Ten drugi koleś nie znam imienia (ale łysy ) mierzy czas. I nigdy nie wiesz czy sie zmiescisz czy nie. Ja mialem czas 46sekund - w tym czasie zalożyłem pianke na stelaż fotela.... ale co sie okazało.... ze za wolno. By the way.... musiałem sam do tego dojsc jak to zrobic. Oczywiscie tenze facet wypełania jakies papiery i pozniej mowi czy przeszedles test czy nie(przypominam ze w ogole nie paokazal jak sie to robi). Pozniej pani J.N.Kovacova zabiera wam dowody osobiste celem przygotowania umowy. Nazajutrz, idziesz do czeskiego lekarza który stwierdza ze nadajesz sie do pracy do Faurencji. Jest szkolenie BHP. Fakt, gwarantuja obówie i strój roboczy wiec nie bieżcie!!! Kovaczova przychodzi z waszymi dowodami i umowami oczywiscie po czesku(wiec jako polak nie wiesz co jest tam napisane) muszisz jej zaufac i muszisz to podpisać. W umowie tej jest zaniżona stawka za miesiąć pracy która zamiast 14,000Kc wynosi 9,200Kc. Umowe tlumaczy powieżchownie. Musis podpisać bo jak nie to kara.
A kare (oczywiscie finansową) mozesz dostac za dokładnie wszystko: za pojscie siku do kibla nie w czasie przerwy, za spożnienie sie do pracy, za niepoinformowanie osobiście ze jestes chory, dyskutujesz - kara, linia produkcyjna przez ciebie staje - kara. za to ze nie masz siły dzwigać- kara. ZA WSZYSTKO KARY!!!ale nie słowne - finansowe zaczynajace sie od 100kC.
W mieszkaniu pracowniczym masz tylko łóżko i szafke, łazienka wspólna, kuchnia też. Wi-fi jest tylko wtedy jak sie podłaczysz albo trafisz na to ze go nie wyłaczyli. Z kranu leci woda żółta jak słonce wiec sie jej nie napijesz. Do najblizszego sklepi 2km, bo wszytskie inne otwarte od 8:00 do 14:00 lub 16:00 (wiec nie pojdziesz pojestes w pracy) jedynie zostaje Ci dojazd do Pilzna za 12kC ale to sie nie opłaca.
Uwierz mi ja dopiero przyjechałem, i szczerze Ci powiem: JESLI CHCESZ BYC ZDROWY NIE JEZDZ TAM!!!! Jak pojezdziesz stracisz tylko czas i pieniądze.
Pośrednictwo Pracy Soberka 2015-08-31 13:41:22
INFORMACJA!!

Witam. Informuje iż w dniu dzisiejszym rozwiązaliśmy umowę z Czeską agencją (pracodawcą) umowa została rozwiązana w trybie natychmiastowym. Niestety ale warunki pracy, płacy oraz warunki umowy dla polskich pracowników odbiegają od zapenień jakie otrzymaliśmy słownie jak również pisemnie od czeskiej agencji z jaką współpracowaliśmy. Jest dla nas ogromnym zaskoczeniem oraz rozczarowaniem że czeska agencja tak podstępnie wprowadziła nas i pracowników w błąd. Cieszę się że okres naszej współpracy trwał tak krótko ( 1 miesiąc) i że właśnie ta czeska agencja mam nadzieje nie będzie więcej oszukiwać polskich pracowników, jak i innych agencji w Polsce. Tak więc oferta dotycząca pracy na produkcji jest nieaktualna.
Chcielibyśmy również bardzo przeprosić trzech Panów którzy do Czech poprzez nasze biuro pojechali do pracy i spotkało ich rozczarowanie i nietaktowne traktowanie. Długo pracowaliśmy na dobre imie naszej agencji, a przedewszystkim na zadowolenie pracowników , co jest naszym głównym priorytetem w naszej pracy.

Pozdrawiam
Elżbieta Soberka
1
Angelo 2015-09-04 13:41:50
Ja dzięki tej agencji trafiłem do świetnej firmy (na początku) teraz niestety po zmianach na ,,szczycie" ta firma się sypie. Ale jak tylko wrócę do domu i trochę odpocznę na pewno znów skorzystam z usług tego biura. Nie oszukują i przedstawiają sprawę jasno, a nie jak to czasami bywa, że stawka jaką się słyszy na początku jest rewelacyjna, a po przyjeździe na miejsce, sprawa wygląda zupełnie inaczej, o zakwaterowaniu już nie wspomnę.
Serdecznie pozdrawiam Pani Elu, i polecam.
1
Ania 2015-09-19 11:07:01
Do tej pory jeździłam do pracy do opieki, ale koleżanka dała mi adres do tej agencji i ja też za ich pośrednictwem wyjechałam do pracy w hotelu.Chciałam po prostu spróbować i szukałam oferty na okres sezonowy. Hotel jest super w pięknych okolicach. Wiadomo pracować trzeba wszędzie ale po 8 godzinach mam czas wolny dla siebie. Finansowo też jestem zadowolona, bo i napiwki są spore. W przyszłym roku też chciałabym z tej agencji wyjechać do pracy.
ewelinkaw24 2015-10-02 09:10:05
Potrzebuję regipsiarzy na budowę do Nimiec. Macie kogoś? (usunięte przez administratora)
Edward 2015-12-28 11:58:33
Witam, jestem po 4 miesiacach pracy w firmie dzieki ktorej dostalem sie poprzez posrednictwo Pani Soberki. Ogolnie praca w firmie jest jak najbardziej wporzadku, zawszeo do 15 kazdego miesiaca wyplata jest na koncie, warunki pracy oraz zakwaterowania tez sa ok. Jedna z najlepszych firm "wypozyczajacych" w jakiej pracowalem. Interesuja sie pracownikiem dzwonia i pytaja czy wszystko wporzadku czy czegos potrzeba itd. Najmilej zostalem zaskoczony ostatnia wyplata poniewaz faktycznie zostal wyplacony dodatek swiateczny. Z czystym sumieniem firma jest godna polecenia.
spawacz 2015-12-30 18:04:40
Witam ,ja pracuje w Niemczech jako spawacz,zostałem tam skierowany i polecony przez firmę Soberka a umowe podpisałem w Niemczech z ABA pracuje tam od 3 miesiecy i niemam powodu do nazekań,Soberka jak i Niemieckie biurodo tej pory same superlatywy,oby tak dalej,moim zdaniem obie firmy są godne polecenia
hydraulik 2016-01-28 10:53:20
Witam jestem hydraulikiem z kompletem uprawnień niemiecki słabo.. na co mogę liczyć w tej firmie?za pomocnika ile zarobie ?
6
oggy 2016-08-01 17:40:59
jest ktoś, kto wyjechał jako operator CNC?
może podzieli sie opinią o pośrednictwie SOBERKA
Anton 2016-08-03 16:22:39
Widziałem na ich FB jak pracownik udzielił rozmowy na temat pośrednictwa Soberka i Firmy Abakus w której pracuje. Wygląda na to że obie firmy są w porządku.
Stanisław 2016-08-28 21:10:15
witam wszystkich :) przyjechałem do pracy za pośrednictwem bura Soberka w Oleśnie do niemieckiego biura Abakus i tak jak rozmawialem z rekruterem z Olesna tak jest mam pokój dla siebie do pracy odległość też względna finansowo tak jak sie umowiliśmy umowa na czas nieokreślony ja nie mam powodów do narzekań a pracowac trzeba wszędzie nikt za darmo nic nie da pozdrawiam i jezeli ktos szuka pracy to polecam Pośrednictwo Pracy Soberka
Jakub 2016-09-12 07:04:58
Dzień po wysłaniu CV (ok godziny 22. Wysłałem CV, a dnia następnego o 9 już dzwonili), przeprowadzona była szybka i rzeczowa rozmowa. Powiedziano mi że moje cv jest przesyłane dalej i w ciągu dwóch dni mogę spodziewać się telefonu z firmy która miałaby mnie zatrudnić, zadzwonili jeszcze tego samego dnia. Po rozmowie kwalifikacyjnej przez telefon nastąpiło dogadanie terminu wyjazdu- całkowita elastyczność, do pracy wyjechałem wtedy kiedy ja chciałem . Polecam
mlody_devil 2016-09-27 16:44:13
Witam. Jestem operatorem CNC z papierkami na ten tytul oraz z 5 letnim doświadczeniem na tych maszynkach, wraz z programowaniem. Mowie biegle po angielsku oraz komunikatywnie po niemiecku i wlosku. Mam 28 lat i troche jezdzilem po Europie za "chlebkiem". Zacznę trochę słodzić a potem konkretniej troszkę;)znalazłem firmę Soberka na pracuj.pl. Zainteresowała mnie oferta w której była dość fajna stawka oraz zapewnione zakwaterowanie. Rzadko się zdarza żeby jedno z drugim na raz było gwarantowane. Złożyłem cv i był telefon z Pośrednictwa Soberka w celu sprawdzenia mojego niemieckiego. Proste pytania "jak się nazywam?ile lat?czy prawo jazdy jest i auto?oraz co w życiu robiłem?"krótko i rzeczowo. Przeszedłem ten etap i zostałem zakwalifikowany do dalszej rekrutacji w ABAKUS w Fuldzie. Zostałem zaproszony tam na rozmowę w maju tego roku i bardzo miło przyjęty(kawa,ciastka oraz zaproponowano nocleg z którego nie skorzystałem). Firma która mi zaoferowano również spełniła moje oczekiwania(nowe maszyny i ludzie w miarę ok bez żadnego tam wlazenia w dupe czy jechania jak po szmacie). Dostałem ładne mieszkanko 75m do własnego użytku bez współlokatorów niedaleko miejsca pracy (około 8km)ale bez internetu co w dzisiejszych czasach jest niedopuszczalne;) (mam na myśli kontakt z rodziną). Po 6 tyg musiałem zmienić lokum z przyczyn nie ode mnie zależnych(właściciele mieli córkę która nie miała gdzie mieszkać)dostałem inne już mniejsze 45m ale z int(hurra;))i troszkę dalej do pracy (11km). Wszystko z kasą się zgadza ile mi mówiono tyle dostałem..również pomoc w naszym języku jest zapewniona oraz pomoc w świadczeniach socjalnych tez(kindergeld)..można powiedzieć żyć nie umierać tylko robić na lepsze jutro...teraz ale;) niestety co miesiąc mam taką samą kaskę bądź podobna..czyli taki mały ryczałt ile nie przerobie to i tak dostanę tyle na ile się umowilem(np.149h to tyle samo co 166.5h z różnica 10€!!!)to jest mały mankament..oraz po rozeznaniu się po firmie,wypataniu pracowników, (również takich co pracowali przez leihfirme ale nie Abakus!)przeczytaniu roznych witryn internetowych zarowno polskich jak i niemieckich dowiedzialem się ile sie zarabia i jak to mniej więcej wygląda i....okazuje się że troszkę przecinają (500€ minimum!!!i tak jestem zadowolony ale nie smak pozostaje)oraz po rozmowie z właścicielami mieszkania(2 pokoiki i łazienka)..stwierdzam że firma jest ok nawet bardzo ale z pewnością oderwanie się od nich będzie dużo większym plusem finansowym ..kolejna rzeczą jest fakt że tak naprawdę nie wiem ile będę pracował w firmie do której zostałem wypożyczony(gdzie mi się bardzo podoba!!! i wolałbym mieć z tą firmą kontrakt na pewny okres czasu niż z Abakus na czas nieokreślony,bo będzie mniej roboty i majster powie Ciao,nie potrzebujemy Ciebie dłużej i wtedy będę musiał być skazany na propozycje Abakus co wcale nie musi być już takie kolorowe)...myślę że opisałem dość szczegółowo wszystko i pomogę przyszłym klientom w podjęciu decyzji..jak już pisałem jestem zadowolony nawet bardzo ale mały niesmaczek jest ..w razie pytań pisać odpowiem i pomogę!;)
Pośrednictwo Pracy Soberka 2016-09-29 09:36:30 [pracodawca]
Witamy,
Jeżeli chodzi o doświadczenie jest ono zależne od stanowiska. Z reguły wymagane jest 2 letnie doświadczenie w danym zawodzie oraz znajomość j. niemieckiego musi być na poziomie komunikatywnym.
W razie pytań proszę zadzwonić, chętnie udzielimy informacji pod numerem 343502159 lub 884375335

Pozdrawiamy
Pośrednictwo Pracy Soberka
Pośrednictwo Pracy Soberka 2016-09-29 11:06:24 [pracodawca]
Witamy. Dziękujemy za podzielenie się Pana opinią z innymi użytkownikami tego forum. W nawiązaniu do Pana opinii chcielibyśmy również ustosunkować się do powyższego tekstu.

Oczywiście jest tak jak Pan napisał , że jest gwarantowane wynagrodzenie niezależnie czy Pan wypracował w danym miesiącu godziny ujęte na Umowie o Pracę czy też nie. ( Omawiane jest wszystko przed podpisaniem Umowy ) a Pracownik otrzymuje stałe wynagrodzenie i jest to zaletą firmy.
Jeżeli chodzi o wspomniane 500 euro( minus) to raczej mamy odmienne zdanie.
Zatrudnienie w Leihfirmie ma plusy i minusy. Owszem może w innych firmach są zarobki powyżej 2000 tys euro netto ,ale w takiej sytuacji z reguły pracownik płaci sam za kwaterę, często są to umowy kontraktowe , a nie na czas nieokreślony no i raczej nie ma takiej stawki zaczynając dopiero pracę. Wszystko zależy kto jak długo planuje pracować za granicą i czy woli czas nieokreślony czy też krótki kontraktowy, który nie zapewnia przyszłości. Na forach internetowych różnie ludzie piszą , różne są oferty pracy z kuszącą stawką , jednak przyjeżdżając na miejsce często rzeczywistość jest inna.
Jeżeli jest Pan zadowolony z pracy w obecnej firmie w jakiej Pan pracuje i chciałby Pan przez nią być zatrudniony to , również taka możliwość u nas istnieje, tylko że Firma w której Pan docelowo pracuje musi zwrócić się do Leihfirmy ( Abakus ) z taką inicjatywą i wtedy zmienia Pan pracodawcę. W przypadku niepowodzenia lub zwolnienia (oczywiście nikomu tego nie życzymy) , osoba ta może ponownie zgłosić się do nas w ramach zatrudnienia.
Współpracujemy z firmą Abakus ponieważ firma ta jest rzetelna i uczciwa , również i my w pierwszych rozmowach telefonicznych stawiamy sprawę jasno, mówimy jakie jest wynagrodzenie , warunki itd. często prosimy, że w razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z nami i służymy pomocą, ale jak do tej pory osoby które zdecydowały się podjąć pracę za naszym pośrednictwem w Firmie Abakus są zadowoleni (co nas bardzo cieszy) , ponieważ zadowolenie naszych pracowników jest naszym priorytetem .
Cieszy nas również Pana ogólne zadowolenie.
Pozdrawiamy
Zespół Soberka
Pośrednictwo Pracy Soberka 2016-09-29 11:15:05 [pracodawca]
Witam Panią, każdy ma szansę na zatrudnienie w firmie z którą współpracujemy. Aby wziąść udział w procesie rekrutacji niezbędne jest przysłanie do nas swojego CV z opisem doświadczenia zawodowego.

Pozdrawiamy
Pośrednictwo Pracy Soberka
Krzysiek- Spawacz TUV UDT 2016-09-30 19:18:40
Witam,
Zacznę o tego, że w dzisiejszych czasach niezwykle trudno trafić na uczciwą Agencję Pracy. Agencję która interesuję się pracownikiem, nie oszukuję i jest rzetelna w swojej pracy... a taka właśnie jest Agencja Pracy Soberka. O wyjeżdzie do Niemiec myślałem już od dłuższego czasu, zmusiła mnie do tego sytuacja na Polskim rynku pracy, gdzie osoba z moim doświadczeniem i uprawnieniami jest w stanie zarobić pieniądze , które ledwo starczają na opłacenie rachunków i raty kredytu. O Agencji Soberka usłyszałem od mojego serdecznego kolegi...który miał już przyjemność współpracować z tą Agencją. Po wysłaniu Cv bardzo szybko otrzymałem telefon. Znalezienie pracy dla mnie zajeło 2 tygodnie, ze względu na moją słabą znajomość Niemieckiego. Po dojechaniu na miejsce, czekał na mnie przedstawiciel Abakusa, który zabrał mnie na mieszkanie, które okazało się być komfortową i w pełni wyposażoną kawalerką z darmowym dostępem do internetu. Jeśli chodzi o pracę to również wszystko jest w jak najlepszym porządku.....Najważniejsze że pracując z Niemcami codziennie uczę się języka. Najważniejsza sprawa czyli wynagrodzenie, w stu procentach zgodne z tym co było mówione, a przelew dochodzi na czas. Piszę to opinię ponieważ uważam, że trzeba promować Dobrą Agencję Pracy (Soberka-Olesno). Z tego miejsca jeszcze raz chciałbym podziękować za możliwość wyjazdu. Pozdrawiam serdecznie.
oto 2016-09-30 19:54:45
Dobra Agencja Pracy
bożek 2016-09-30 19:54:57
@xx to faktycznie ważne. Ale polską czy niemiecką?
Zostaw swoją opinię o Pośrednictwo Pracy Soberka - Olesno
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pośrednictwo Pracy Soberka