Ja nie mam już internetu od połowy czerwca,udalo mi się zglosić awarię pod koniec czerwca i co i nic dalej nie ma. Na pewno rozstanę się definitywnie z tą firmą jak najszybciej!
Co do Mini to .Mieszkam w Łodzi i miałem to szczęście że trafiłem na dzień ,gdy biuro było otwarte.Było nas kilka osób z reklamacją.Okazało się że jedyna pani będąca w pracy jest na wymówieniu a serwis nie ma podpisanej umowy na naprawę internetu.Wszyscy złożyliśmy wypowiedzenie w trybie natychmiastowym z winy dostawcy.Wreszcie po 11 latach skończyła się gehenna z tym operatorem.
Kiedy był ostatni dzień pracy biura w łodzi? Byłem dziś na zamenhoffa i biuro nieczynne. Kartka na drzwiach, awiza na klamce i szyld "do wynajęcia". Nie wiem jak wypowiedziec umowę, skoro nie odbierają poczty. Na stronie hyperion.pl jest napisane ze kupili infrastrukturę firmy pai (a to pai zbankrutowal - jest o tym mowa w internecie). Na fakturach mam mni telecom - a kiedyś miałem hyperion. Nie wiem jak te trzy firmy są ze sobą powiązane (hyperion, pai i mni telecom ). Internetu nie mam od 1 sierpnia... całe szczęście nie płacił jeszcze za sierpień bo bym nie odzyskał pieniędzy. Podpowie ktoś jak rozwiązać umowę?
Jak pisałem wcześniej bylem u nich i miałem to szczęście że akurat było czynne i miałem umowę na czas nieokreślony. Można wejść od tyłu.Tam siedziało 2-ch panów (inne biuro w ty samym pomieszczeniu) może oni coś podpowiedzą. Osoba która mnie załatwiała była na wypowiedzeniu i chyba jest teraz na urlopie. Ale skoro awizo nie odbierane to marnie to widzę. No nic -życzę powodzenia.
Ale list mozna spróbować wyslac do Warszawy gdzie jest glówna siedziba my wysłaliśmy i teraz czekamy na odpowiedz także zobaczymy
W Jeleniej Górze wisi kartka: Z powodu braku internetu BOK Jelenia Góra NIECZYNNE. W poniedziałek 1 sierpnia zgłosiłem brak internetu (cud - odebrali telefon w Radomiu). Od tego czasu do Mini telecom nie mogę się dodzwonić. Internetu nie mam już od 2 tygodni.
Od piatku nie mam internetu kontaktu zadnego z ta firma. Na jaki adres wyslac wypowiedzenie bo nie wiem czy tam gdzie zawieralem umowe czy do Radomia ?! W Belchatowie na placowce tez jest kartka zamkniete do odwolania.
Ja wysłałam list na adres korespondencyjny podany na stronie czyli: MNi centrum usług s.a., potkanowska 54a, 26-600 radom Ciekawe czy ktoś ten list odbierze, bo nie zdziwię się jak w radomiu też będzie biuro zamknięte ;)
Najsmieszniejsze jest to ze nie mozna sie dodzwonic na zaden podany numer na stronie internetowej oraz na kartce na drzwiach biura. Rzeczywiscie nie pozozostaje chyba nic innego jak wyslac wypowiedzenie umowy z ich winy. Brak internetu od prawie 2 tygodnii. Pytanie tylko czy sa jakies haczyki w umowie i czy moga utrudniac jej rozwiazananie.
Mam dokadnie ten sam problem, tez jestem z Belchatowa, tez nie mam netu od piatku, oni chyba zbankrutowali, podpowiedz gdzie wyslac wypowiedzenie. Z gory dzieki
Witam Też jestem klientka Mni Telecom i od tygodnia brak internetu. Biuro zamknięte, brak kontaktu telefonicznego . Nie wiem co robić!! wysyłać reklamacje ale gdzie Radom czy Warszawa? Jestem w kropce. Umowę mam do końca roku ale nie mam zamiaru się z nimi tyle męczyć .
Witam. Mieszkam w miejscowości Radomsko, gdzie u nas także występuje problem z internetem, a dokładniej nie ma go już drugi tydzień. Biuro zamknięte, nikt nie odbiera telefonów itd. W dniu w jakim przestał działać mi internet - udało mi się skontaktować z Panią z obsługi, gdzie rzekomo miał zostać wysłany do mnie serwis techniczny. Niestety, ale później cała infolinia ucichła, zero reakcji. Najgorsza jest oczywiście niewiedza, bo nie ma jak się skontaktować, dowiedzieć co z internetem.
CALY CZAS JEST PROBLEM Z NIMI , DAJCIE ZNAC JAK SIE Z NIMI SKONTAKTOWAC NA INFOLINI CISZA NA @ NIE ODPISUJA . PORAZKA
(usunięte przez administratora)
Dodzwoniłam się do Serwisanta Mnitelecomu, ktorego numer miałam jeszcze z wcześniejszych awarii. I on sam powiedział, że opolszczyzna jest bez serwisu, bo wszyscy pracownicy- biurowi i serwisanci się pozwalniali, w innych regionach firma działa. Jednakże dzwoniłam do każdego oddziału, który widnieje na stronie internetowej i nikt nie odbiera, nawet na nagranie na automatyczną sekretarkę nikt nie odpowiada. Na mejla nikt nie odpisuje. Jeśli do poniedziałku dalej nic się nie zmieni to wysyłam pismo z rezygnacją z usług, bo ten cyrk trwa już prawie 2 tygodnie.
Dziadostwo, w Kluczborku brak Internetu od 5 dni, od 5 dni nikt nie odbiera telefonów, podobno nie płacili serwisowi i cała Opolszczyzna bez serwisu została bo wszyscy uciekają od nich. Katastrofa
Ja już też nie mam internetu od piątku i nikt nie odbiera moich telefonów Byłam w Opolu w biurze i zastalam drzwi z kartką ze zamknięte do odwołania.
Awaria w Kluczborku powstała w wyniku burzy. Serwisu nie ma i nie wiadomo czy jakikolwiek będzie- ludzie tam pracujący uciekli. Zero kontaktu z centralą, na mejle też nikt nie odpowiada.. Jak dla mnie to pozostaje zerwać umowę z winy operatora!
Ja ròwnież. Pocałowałam klamkę. Internetu nie mam od 1 sierpnia. Infolinie oczywiscie nie dzialaja. Żadnej informacji. Żałuje że draniom zapłaciłam za sierpień.
Założyli mi limit na internet radiowy mimo iz place rachunki nie da sie dodzwonic masakra
Potwierdzam z opola firma tragedia banda cymbałow 14 dni temu zrobiłem im przelew i do dzisiaj nie zaksięgowali pieniedzy. Panie w biurze w opolu niesympatyczne żeby nie powiedzieć chamskie. Jednym słowem ODRADZAM TĄ FIRME!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja nie mam netu od 30 listopada do dnia dzisiejszego. Z dzwonienia na BOK już się wyleczyłem, wypowiedziałem umowę, internet mam już od innego operatora, a dzisiaj dostałem fakturę za grudzień :). Totalne debile
MNI w Bielsku-Białej nie ogarnia swojej sieci w sposób permanentny od marca 2015 roku. W tym czasie występują ciągłe awarie w różnych odstępach czasu na różną skalę. Ostatnia masowa awaria od 13 grudnia do 17-go. Takie całkowite braki internetu zdarzają się coraz częściej i na coraz dłuższy okres. Mniejsze awarie występują przynajmniej raz w tygodniu. Jak ktoś ma pecha to nie ma internetu co kilka dni na jedną dobę, dwie a czasem nawet tydzień. O innych problemach technicznych oraz obsłudze można by pisać i pisać... Dziwne tylko, że jest stosunkowo cicho w sieci o tym co MNI wyprawia. Gdybym ja pracował w w ich biurze obsługi to bałbym się wyjść do pracy, żeby nie zostać zlinczowanym.
Firma Mni Telecom to jest firma na skraju upadłości co 2-3 miesiąc mam brak internetu który trwa do 4 do 7 dni
Brak internetu w Bielsku Białej od 10 dni. Biuro obsługi zamknięte, w centralnym BOK-u panie nic nie są w stanie zrobić. Nie mają numeru do działu technicznego, potrafią tylko po raz enty zgłosić awarię w systemie, co oczywiście żadnego rezultatu nie przynosi. Brak jakiejkolwiek informacji co to za awaria i czy w ogóle ktoś pracuję nad jej usunięciem. Podejście do klienta wprost niewiarygodnie żenujące. Omijać tą pseudo firmę szerokim łukiem.
A czasem nawet jest tak, że nie wiedzą, czy sieci nie ma, bo padł tylko serwer, czy prądu gdzieś nie ma. Przez ostatnią awarię w listopadzie tego roku, po 2 tygodniach musiałem wymienić dysk twardy w laptopie. Gdybym był bezdusznym kapitalistą, to należałoby tych skurczybyków obciążyć kosztami 400 złotych za wymianę napędu w komputerze.
Potwierdzam, to złodzieje. Ne oddali mi pieniędzy nadpłaconych pomimo sądowego wezwania do wpłaty
Firma krzak. Ukradli mi pieniądze. Podła firma podli ludzie.
W ciagu 1.5 roku trwania umowy mialam lacznie ponad 70! dni bez dostepu do internetu. Najczesciej w dni wolne, poza tym trafialy sie przerwy po 5, 8 dni a najdluzsza 26dni. Przerwy w dostepie do internetu w weekend to byla norma, bo w weekendy serwis ...... nie pracuje (oficjalnie sami to przyznawali). Na dodatek dodzwonic sie na infolinie, albo do lokalnego biura bylo prawie niemozliwe. "Wszyscy konsultanci sa zajeci, prosze czekac ...." - i tak po kilka, kilkanascie minut za kazdym razem. Kiedys policzylem - przez 1.5 roku dzwonilem z interwencja ponad ...350 razy. Moja rada dla chcacych podpisac umowe z MNI Telecom: TRZYMAJCIE SIE OD NICH Z DALEKA
Mieszkam w Jeleniej Górze. Jestem klientką od wielu lat MNI Telecom, gdzie przez lata trwania umowy zmieniała nazwy kilkakrotnie. Pierwotnie nazywali się Intercom. Była to niewielka lokalna firma z Jeleniej Góra prowadzona jak należy i wszystko było ok, zanim się "rozwinęła" na całą Polskę i zaczęła zmieniać nazwy zyskiwać z każdym rokiem coraz więcej niezadowolonych i wzburzonych klientów. W ostatnim czasie brak dostępu do Internetu nagminnie się powtarza. W tej chwili Internetu nie mam już trzeci tydzień. Mam już dosyć takiej zabawy "w kotka i myszkę". Biuro zamknięte do końca sierpnia. Nikt nie odbiera telefonów. Nie odpisuje na maile. Udało mi się dodzwonić do Pani z Radomia i na moje zapytanie jak rozwiązać umowę? I do kogo kierować skargi? Odpowiedziała, że do głównej siedziby do Warszawy.
To prawda trudno się gdziekolwiek dodzwonić, a jeżeli już to udzielane informacje są nie scisłe. W umowie w jest napisane ,że abonent wypowiada umowę poprzez doreczenie osobiście pisma do bok lub wypowiedzenia przesłanego listem poleconym na odres operatora. W moim rozumowanie to Radom .Aktualnie biura chwilowo nieczynne lub do odwołania.SKORO ONI TAK POSTĘPUJĄ to powinno się definitywnie z nimi rozstać. Jak to jest nagle wszystkie biura nieczynne ,internetu nie ma ,a rachunki przychodzą. To jak to jest Radom,czy Warszawa
Mnie z Łodzi ,w sprawie wyjaśnienia faktur skierowali z Radomia do Rzeszowa. Ale tam gdy dzwonię to zawsze głos -proszę zadzwonić w innym terminie. Paranoja!!!!
Ja też się tam dodzwonilem,podali mi nr mejla do RZeszowa bo podobno tylko jedno biuro działa.napisałem, ale przyszła zwrotna odpowiedz poczty ,że nie dostarczono bo jest jakiś bład w mejlu .Pech ,czy nie pech?W Rzeszowie również odpowiadają proszę zadzwonić w innym terminie.Bardzo dużo kasy wydałem na infolinie,nie dzwonie już i nie nabijam kasy ,nie ma sensu!
Witam Mam umowę na świadczenie usług od ponad 2 lat,opłacam aboanament, wyjątkowo nie raz może być awaria na wskutek wyładowań atm lub inne ale serwis działa prężnie nigdy nie czekałem 24g od zgłoszenia.Ale są przeciążenia w godz. wieczornych.
Nie mam internetu od zeszłego tygodnia, ciężko jest się dodzwonić do firmy,serwisanci nie pracują w sobotę i niedzielę, ponadto wszelkie próby zgłaszania awarii nic nie dają, a Pani z siedziby firmy Radomskiej mówi zupełnie co innego niż Pani która siedzi za biurkiem. NIE POLECAM
firma slaba nawet niemaja telefonów do serwisów
Dziwne bo ja mam tego operatora od 10 lat i inni nie podjęli się założenia telefonu drogą radiową Wszystko działa jak należy Rachunki płacę na czas i jest ok Może koledzy rachunków nie płacą albo odsetek. Za darmo nie będą świadczyć usług. Za darmo to boli gardło
Ha ha. Głupszej wypowiedzi dawno nie słyszałem. A może panie RP odpowiada pan za wizerunek rzeczonej firmy w internecie? To by nawet pasowało. Jaka jakość świadczonych usług przez MNI taki pracownik od propagandy. Życzę dużo zdrowia :)
Miałem od nich internet jakieś 6 lat. Tydzień temu nie przedłużyłem umowy. Powód - byłem bez internetu 21 dni. Kilka zgłoszeń awarii i nic żadnego kontaktu z serwisu. To nie pierwsza taka sytuacja tylko wcześniej przerwa była trzy dni, później tydzień. Wszystko zawsze opłacone w terminie. Co ciekawe rachunki są również za okres w którym internetu nie było. Nie polecam.
No to masz kichę. System nieaktualny, antywirus też. Lepiej spieprzaj od nich do czegoś lepszego, bo jak nawet ci uruchomią, to wlezie ci do komputera w takim stanie cała masa różnej maści informatycznego łajna, które rozwali ci komputer, tak, że będziesz musiał co najmniej formatować dysk, jeśli nie wymieniać go.