Opinie o Fogiel & Fogiel Piekarnia sp.j. w Radom

1/5
Na podstawie 3 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Fogiel & Fogiel Piekarnia sp.j.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Fogiel & Fogiel Piekarnia sp.j. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Piekarnie

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Fogiel & Fogiel Piekarnia sp.j. w Radom

NiePolecam
Były pracownik

To ja powiem jako osoba już nie pracująca w sklepach Fogiel & Fogiel, są zmiany poranne i wieczorne. Sklep najczęściej czynny od 6:00 do 18:00. Przychodzi się rano na 05:00 żeby wyłożyć pieczywo na półki, wstawić sznytki, kajzerki, pizzerki i tak dalej do pieca, żeby były gotowe na otwarcie. Natomiast po ostatnim kliencie, do 18:00, jeszcze zostaje się ok. godziny żeby posprzątać. Wszystko fajnie, ale firma płaci od 06 do 18, nie płaci za te nadgodziny przed i po. W ciągu miesiaca to jest ok 15-20 godzin niepłatnych. To teraz pomijając wszystko inne - zadajcie sobie pytanie - czy chcecie dla kogoś pracować 15-20 godzin (czyli 2,5 dnia) niepłatnie w ciągu miesiąca, co jest tożsame z (usunięte przez administratora)

NiePolecam
Były pracownik
 Pytanie
@Nie polecam

Druga zmiana popołudniowa nie wieczorna. Czytasz w ogóle z uwagą komentarze? Do 18 najczęściej od 10, 8 godzin.

Darek Warszawa
Inne
 Pytanie

W połowie kwietnia przejeżdżalem przez Radom, odwiedziłem hale Korej a w niej stoisko z pieczywem (zakupy do domu i słodkie bułki na drogę) obsługiwany byłem przez wysoka blondynkę, p. Marie, nie Anne ( tak zwracały się do niej koleżanki ze stoiska obok) powiem tak, dawno nie spotkałem sprzedawczyni tak sympatycznej i kompetentnej jak p.Ania, potrafiła pomoc w wyborze pieczywa, wiadomo że jak się jest pierwszy raz na stoisku to połowy produktów się nie dostrzega, dzięki p.Ani kupiłem super smaczne drożdżowki i do domu chleb Vermont(?) chyba dobrze zapamiętałem nazwę, z chrupiącą skórką, zwykle zakupy zamieniły się w sympatyczne zdarzenie, a to dzięki uprzejmości i kompetencji p.Anny gratuluję wspaniałych wypieków, ale jeszcze bardziej doboru pracowników, pewnie stoisko odwiedzają stali klienci, ja jako ten "nowy" zostałem potraktowany z na tyle duża uprzejmością i kompetencja, że następnym razem nadrobię drogi żeby dokonać zakupów w hali Korej (?) i mam nadzieję, że u p.Anny, jeszcze raz gratuluje wypieków oraz przesympatycznej sprzedawczyni

hela Nowy wpis
Inne

To wam powiem dziewczyny ze jak tak czytam o waszych nowych warunkach pracy to faktycznie słabe sie zdaja z opisu. wiele z was z tego co piszą odeszło. A co z reszta? Czemu uważacie ze mimo wszystko warto to wytrzymywać?

SPALONE & POPARZONE Nowy wpis
Były pracownik

Niestety u Foglów nic się nie zmienia. Naciągane, wyrafinowane strategie sprzedaży progowej, a pracownik pozostaje niezmiennie nieznaczącą maszyską do roboty. Właściciele Nic nie robią sobie z tego, że bardzo źle a nawet okrutnie traktują swoich sprzedawców. Ciągle inspekcje i kontrola ale tylko by "z uśmieszkiem" podporządkować swoim rygorom sprzedawców. W biurze rownież niekompetentne osoby i bardzo złośliwe. Nie potrafią nawet logicznie i z godnością dla człowieka stworzyć grafiku pracy. Nie przyjmują żadnych uwag, sugesti, a nawet próśb. Ignorancja i wykorzystywanie, że aż chleb przestaje smakować. KLIJENCI, obsługujące was kobiety naprawdę przechodzą tam męki. Wracają do domów ze łzami w oczach podczas gdy właściciele uśmiechnięci i obojętni. Znamy to zbyt dobrze. Odkąd "starsi" Foglowie oddali zupełnie bisnes w ręce synów wszystko zaczęło się pogarszać. Przede wszystkim media radomskie mogłyby a nawet powinny przyjrzeć się "tanim - najniższymi krajowymi" jakimi operuje firma Foglów. Nawet najbardziej lojalni i długoletni pracownicy Foglów traktowani są jak (usunięte przez administratora) - żdnej wdzięczności tylko poniewieranie przez jakiś śmiesznych kontrolerów. Są pracownicy, którzy od prawie dekady nie mieli soboty wolnej, nawet muszą rezygnować z uroczystości rodzinnych. Foglowie wymęczają pracowników bezlitośnie. Pracownicy chcą komunikować z właścicielami praktyczne trudności i problemy żeby pomóc firmie się rozwijać oraz stwarzać ludzką atmosferę pracy - niestety nikt nie słucha. Pracownik jest tu nikim, liczy się tylko kasa. Na szkoleniach ekspedientek odbywały się poniżające praktyki przyklejania banknotów na czole ekspedientek, druga ekspedientka miała przez to widzieć klijenta jako obiekt do "zdobycia" tych pieniędzy a nie jako człowieka-klijenta. Mimo kolejek w niektórych zaludnionych miejscach, gdzie klijent wie co kupuje, ekspedientki są zmuszane do namawiania na nowości, obniżane są in "oceny" jeśli tego nie robią, a jak robią to klijenci w kolejce się denerwują.. Proszę zapytać szefów czy osobiście spotykają się z pracownikami sklepów w sprawach organizacyjnych, tak robią szefowie firm, którzy szanują swoje biznesy i swoich pracowników, a przez to rownież ich poznają jako ludzi a nie "numer niewolniczy na liście" Są rownież pracownice, ktore składają konkretne uwagi, proszą i przypominają o ludzkie traktowanie, o pokazanie ludzkiego oblicza - niestety w takich przypadkach Foglowie przerzucają je na inne sklepy bez ich zgody, układają im wymęczający grafik i robią takie utrudnienia aby pracownica sama zrezygnowała. I wiele tak odeszło.

Zainteresowany Nowy wpis
Inne

Wstępnie zainteresowany pracą tutaj byłem ale ten watek o podobno niepłatnych nadgodzinach mnie zalamal. Naprawdę można było być ze 20 godzin w plecy? Do teraz ktoś tak ma?

Darek Warszawa Nowy wpis
Inne
 Pytanie

W połowie kwietnia przejeżdżalem przez Radom, odwiedziłem hale Korej a w niej stoisko z pieczywem (zakupy do domu i słodkie bułki na drogę) obsługiwany byłem przez wysoka blondynkę, p. Marie, nie Anne ( tak zwracały się do niej koleżanki ze stoiska obok) powiem tak, dawno nie spotkałem sprzedawczyni tak sympatycznej i kompetentnej jak p.Ania, potrafiła pomoc w wyborze pieczywa, wiadomo że jak się jest pierwszy raz na stoisku to połowy produktów się nie dostrzega, dzięki p.Ani kupiłem super smaczne drożdżowki i do domu chleb Vermont(?) chyba dobrze zapamiętałem nazwę, z chrupiącą skórką, zwykle zakupy zamieniły się w sympatyczne zdarzenie, a to dzięki uprzejmości i kompetencji p.Anny gratuluję wspaniałych wypieków, ale jeszcze bardziej doboru pracowników, pewnie stoisko odwiedzają stali klienci, ja jako ten "nowy" zostałem potraktowany z na tyle duża uprzejmością i kompetencja, że następnym razem nadrobię drogi żeby dokonać zakupów w hali Korej (?) i mam nadzieję, że u p.Anny, jeszcze raz gratuluje wypieków oraz przesympatycznej sprzedawczyni

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji do Fogiel & Fogiel Piekarnia sp.j.. Jakie warunki Ci zaproponowano? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej panowała przyjazna atmosfera? Czy coś Cię zaskoczyło?
NiePolecam
Były pracownik

To ja powiem jako osoba już nie pracująca w sklepach Fogiel & Fogiel, są zmiany poranne i wieczorne. Sklep najczęściej czynny od 6:00 do 18:00. Przychodzi się rano na 05:00 żeby wyłożyć pieczywo na półki, wstawić sznytki, kajzerki, pizzerki i tak dalej do pieca, żeby były gotowe na otwarcie. Natomiast po ostatnim kliencie, do 18:00, jeszcze zostaje się ok. godziny żeby posprzątać. Wszystko fajnie, ale firma płaci od 06 do 18, nie płaci za te nadgodziny przed i po. W ciągu miesiaca to jest ok 15-20 godzin niepłatnych. To teraz pomijając wszystko inne - zadajcie sobie pytanie - czy chcecie dla kogoś pracować 15-20 godzin (czyli 2,5 dnia) niepłatnie w ciągu miesiąca, co jest tożsame z (usunięte przez administratora)

NiePolecam
Były pracownik

Jedni mówią jedno, drudzy mówią drugie. Po miesiącu dowiedziałam się przy odbiorze pensji jak to jest. Co miesiąc praktycznie ktoś nowy no zastanówmy się dlaczego.

NiePolecam
Były pracownik

Różne są godz. otwarcia, ale generalnie od 06:00 do 18:00 większość sklepów i jak przychodzisz na 05:00 do 14:00 - rano żeby wyłożyć pieczywo i odpalić piece upiec pizzerki pluszki i.t.p. to od 06 do 14 Ci płacą a za tę jedną godzinę od 05:00 to nie, czasem i o 04:30 się przychodziło jak dużo towaru, a w środku dnia od 10 do 18 jest druga zmiana, ale często się zostaje do 19:00 żeby przygotować zwroty, posprzątać i.t.p. i za te od 18 do 19 też Ci nie płacą. Jak nie dopełnisz obowiązków to ci przyjdzie kontrolerka na chybił trafił, używajaca tekstów "dzieci drogie" do dorosłych ludzi, i CI mogą pojechać po premii sklepu za sprzedaż.

Nie polecam
Inne
 Pytanie
@NiePolecam

A od której godziny jest wieczorna zmiana jak sklep jest czynny do 18 ?

NiePolecam
Były pracownik
 Pytanie
@Nie polecam

Druga zmiana popołudniowa nie wieczorna. Czytasz w ogóle z uwagą komentarze? Do 18 najczęściej od 10, 8 godzin.

Jolanta
Inne

Dzisiaj kupiłam bułki z brzoskwiniami po 3.50 za namową sprzedawczyni która bardzo chwaliła ten produkt no nie stety nie dało się ich zjeść - więcej nie kupię i nie polecam od tego producenta (Fogla) sorry

Zosia
Pracownik

Fakt Za dobre wyniki w pracy i morderczy wysiłek szefostwo NIE WYNAGADZA PREMIĄ CZY DODATKIEM do pensji ale jak za (usunięte przez administratora)wręcza CZEKOLADKI. Teraz zrobili tak, że aby pozbyć się pełnoetatowego pracownika przygotowują mu taki grafik pracy aby go ZAMĘCZYĆ ABY ZMUSIĆ ŻEBY SAM ZREZYGNOWAŁ. APEL DO PRACOWNIKÓW I BYŁYCH PRACOWNIKÓW FOGLA: zjednoczmy się w dobrej sprawie i informujmy BIURO OCHRONY PRAW PRACOWNIKA ORAZ MEDIA. A PANI WYZNACZONA PRZEZ SZEFOSTWO DO KONTROLOWANIA PRACOWNIKÓW jest jak nadzorczyni (usunięte przez administratora) z batem w ręku: zimna i bezlitosna; sama jest chora ale mimo wszystko nie ma w sobie żadnych ludzkich odruchów współczucia dla krzywdzonych pracowników. Nie przyjmuje żadnych rozsądnych uwag i próśb. Ciepła, życzliwa, troskliwa atmosfera pracy NIE JEST U FOGLÓW PRIORYTETEM a nawet nie istnieje. Pracownicy mają wykonywać rozkazy i agresywnie namawiać klientów do kupowania jak najwięcej. Progi premii sprzedaży są podwyższane tak aby pracownik żadnej premii nie otrzymał.

Zosia
Były pracownik
@Zosia

Współczuję. Pycha pracodawców kroczy przed ich UPADKIEM. PANIE DROGIE, DZIEWCZYNY, to trzeba im przygotować grafik, przyjść do pracy od poniedziałku do piątku na osiem godzin i zwyczajnie pójść do domu. Godziny będą wypracowane, obowiązki spełnione. A rzeczyswiście media i urzędy ochrony praw pracownika powinny być poinformowane o nieludzkich praktykach PRACODAWCÓW. Nie mamy wątpliwości, że FOGLÓW zaślepia już arogancja, żądza pieniądza i nienawiść do pracowników i klientów.

Zosia
Inne
 Pytanie
@Zosia

Kurczę a ja otrzymuję co miesiąc premie za dobrą pracę a nie dostaję Czekoladek dlaczego?

Anka
Były pracownik

Odkąd "starsi" Foglowie oddali zupełnie bisnes w ręce synów wszystko zaczęło się pogarszać. Przede wszystkim media radomskie mogłyby a nawet powinny przyjrzeć się "tanim - najniższymi krajowymi" jakimi operuje firma Foglów. Nawet najbardziej lojalni i długoletni pracownicy Foglów traktowani są jak (usunięte przez administratora) - żdnej wdzięczności tylko poniewieranie przez jakiś śmiesznych kontrolerów. Są pracownicy, którzy od prawie dekady nie mieli soboty wolnej, nawet muszą rezygnować z uroczystości rodzinnych. Foglowie wymęczają pracowników bezlitośnie. Pracownicy chcą komunikować z właścicielami praktyczne trudności i problemy żeby pomóc firmie się rozwijać oraz stwarzać ludzką atmosferę pracy - niestety nikt nie słucha. Pracownik jest tu nikim, liczy się tylko kasa. Na szkoleniach ekspedientek odbywały się poniżające praktyki przyklejania banknotów na czole ekspedientek, druga ekspedientka miała przez to widzieć klijenta jako obiekt do "zdobycia" tych pieniędzy a nie jako człowieka-klijenta. Mimo kolejek w niektórych zaludnionych miejscach, gdzie klijent wie co kupuje, ekspedientki są zmuszane do namawiania na nowości, obniżane są in "oceny" jeśli tego nie robią, a jak robią to klijenci w kolejce się denerwują.. Proszę zapytać szefów czy osobiście spotykają się z pracownikami sklepów w sprawach organizacyjnych, tak robią szefowie firm, którzy szanują swoje biznesy i swoich pracowników, a przez to rownież ich poznają jako ludzi a nie "numer niewolniczy na liście" Są rownież pracownice, ktore składają konkretne uwagi, proszą i przypominają o ludzkie traktowanie, o pokazanie ludzkiego oblicza - niestety w takich przypadkach Foglowie przerzucają je na inne sklepy bez ich zgody, układają im wymęczający grafik i robią takie utrudnienia aby pracownica sama zrezygnowała. I wiele tak odeszło.

Anka
Pracownik
@Anka

Wiele pracownic zostaje rownież po godzinach aby sprzątnąć stanowisko, policzyć co zostało, rozliczyć kasę....zajmuje to około godziny....nikt im za to nie płaci.

Krzysztof
Inne

W piątek byłem na zakupach na starej hali po pieczywo. Pane obsługują bez rękawiczek,a na dodatek smarkają w chusteczki i dalej obsługują. Jak zapytałem dlaczego pani nie ma rękawiczki to powiedziała, że ma czyste ręce.

Mati
Inne

Z całego serca nie polecam. Wielu już straciło życie, a jeszcze więcej straci przez Radosława

Zbyszek
Inne

Sprzedawczyni Grażyna z Glinic naciąga klientów, jest wulgarna, niemiła, więcej tam nie kupimy nic!!

Malina
Inne

Odradzam kupowania tam pieczywa .Piekarze po wypłacie piją i NIE patrza co się dzieje ..w koszach z pieczywem papier toaletowy zasmarkany

radoslaw fogiel

panie radosławie fogiel niech pan zajmie się piekarnią i polepszeniem jakości pieczywa bo jako polityk jest pan nędzny. mierny bierny ale wierny

Marek
@radoslaw fogiel

Pan Radosław jest bardzo sprawnym politykiem, proszę nie obrażać poważnych ludzi!

samuel
Pracownik
@Marek

Nie zgadzam sie R.Fogiel to marny polityk, ale jako rzecznik - kłamca i lawirant jest dobry.

Klient
Inne

W piekarni na Borkach jedna z sprzedawczyń ma wielki problem jak chcę kupić krojone pieczywo. Jakieś miny strzela bo " chleb za świeży, bo krajalnicę ubrudzi, bo tego pieczywa nikt nie kroi, bo to lepsze w całości" itd itp. Dwie pozostałe panie bardzo miłe.

Wojtek
Inne

Czy wasza piekarnia jest konkurencyjna ?

Anna
Inne

Kupuję od lat pieczywo choć wzrost cen o 20% mocno mnie zniechęca. Ulubionym chlebem jest a może był do teraz chleb ziarno. Dwukrotnie znalazłam w nim kamień wielkości paznokcia (całe szczęście że nie uszkodziłam zębów) i ekspedientka obiecała że przekaże szefowi. I i nic żadnej reakcji!. Dzisiaj w pracy wyrzuciłam kanapki z tym chlebem bo COŚ! rozgryzłam chrzęszczącego Brrrrr obrzydliwe!. Generalnie większe ceny gorsza jakość w d .... klienta mają!

Martyna
Inne

Jakie są główne obowiązki sprzedawczyń?

Borkowska1957@wp.ol

Kupilam tz.piecioraczke w ktorej byla upiczona wielka mucha zwrocilam do sklepu ciekawe czy ekspedientka przekazala to wlascicielowi nawet nie spytala czy zwrocic pieniadze czekam cierpliwie na reakcje wiecej nie zrobie zakupu w rej piekarni

Kaja
Inne

Czy przyjmują tutaj uczniów z liceum na część etatu?

Klient

Dzisiaj kupiłem dwa chleby, które na wystawie miały cenę 4,20 zł. Natomiast po sprawdzeniu rachunku kwota za jeden chleb to 5,10 zł. Tak więc oszukali mnie na 1,80 zł. Nie polecam tego sklepu ani tej piekarni nikomu. Kupiłem kilka razy u nich klika rodzajów chleba i bułek i niestety, ale równie słabego pieczywa już dawno nie jadłem. Ponadto ceny są zawyżone, a jeszcze (usunięte przez administratora) przy rachunkach. Straciliście klienta i po mojej opinii co najmniej kilku następnych.

Basia
@Klient

To jedna z lepszych piekarni Ceny być może poszły w górę ze względu na małą ilość pracowników (część została w domach) a przez to mniejszą ilość wypieczonego chleba. Zapewne mąka i inne półprodukty również z tego samego powodu podrożały Zapewne jest to niedopatrzenie po stronie ekspedientki - na czas kryzysu nie zmieniła ceny na wystawie Szanowna Pani, proszę natychmiast zmienić cenę na wystawie na aktualną, gdyż nasi klienci czują się zbulwersowani zaistniałą sytuacją!

Zostaw merytoryczną opinię o Fogiel & Fogiel Piekarnia sp.j. - Radom

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Fogiel & Fogiel Piekarnia sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Fogiel & Fogiel Piekarnia sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Fogiel & Fogiel Piekarnia sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Fogiel & Fogiel Piekarnia sp.j.
  • Słowackiego 92
    26-600 Radom
  • NIP: 7960067248 KRS: 0000304892
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii