Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


Jesteś pracodawcą?
Zadzwoń tel. 795 116 179
Zobacz jakie masz możliwości prezentowania swojej firmy i odpowiadania na pytania użytkowników.
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o MNI Telecom

Pracowałeś w firmie MNI Telecom i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
Beens - 2013-09-26 10:35:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
NIE POLECAM MNI TELECOM TO amatorska firma, ponieważ:
1) Nie można się dodzwonić na infolinie a część numerów na stronie po prostu nie działa
2) Billingu nie można się doprosić tylko co miesiac trzeba zglaszac się po niego i dostajecie w formacie txt zamiast csv lub xls a txt jest tak sformatowany ze ciezko przerobic
3) w grudniu 2012 odlacyzli nas na dwa tygodnie (mamy u nich 250 abonamentow) twierdzac ze to wina glownego operatora i nic nie poradza (wypieli sie tylkiem krotko mowiac, okazalo sie pozniej ze nie dogadali sie w sprawie stawek i GTS Energis ich odcial a tym samym nas. Zero rzetelnej informacji i zero odzewu na reklamacje
4) Polecam np.Telestrade i uciekajcie od tej amatorszczyzny ktora probuje nazywac sie operatorem. Ludzie z reszta na potęgę stamtąd odchodzą!
zdjecie uzytkownika
Robaczek - 2013-09-30 21:04:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy ktoś korzysta z ich internetu? Byłbym zainteresowany 4Mb-ym internetem. Opłaca się z nimi wiązać się umową?
zdjecie uzytkownika
To tu - 2014-02-28 09:48:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Robaczek - 2013-09-30 21:04:42]:
Na pewno nie. Firma od dawna nie inwestuje w nowe rozwiązania. Serwis - to tragedia. Inne firmy oferują dużo lepsze parametry za mniejsze pieniądze.
zdjecie uzytkownika
heniek - 2014-05-30 02:46:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Może nie piszmy o usługach MNI Telecom, bo to serwis pracy, może lepiej obgadac pracodawce, zadowoleni jestescie z atmosfery w pracy?
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2014-09-28 21:20:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Firma nie płaci poborów w terminie już około 2 lat, poślizgi są nawet 2 miesięczne w wypłacaniu wynagrodzeń. Maile do zarządu trafiały w próżnie więc postanowiłem wypowiedzieć umowę z art. 55 w trybie natychmiastowym. Była ty chyba najlepsza decyzja w moim życiu bo dla tej firmy czas się zatrzymał jakieś 5 lat temu i nic nie inwestuje w infrastrukturę. Abonenci odchodzą masowo i tylko żal mi tych ludzi, którzy jeszcze tam pracują bo nie ma widoku na zmiany a po jakimś czasie i pracę stracą jak nadal będą klienci odchodzić. Szkoda bo to wspaniali ludzie, dzięki którym to się jeszcze kupy trzyma a zarząd tego nie docenia bo dla nich liczy się tylko target...
zdjecie uzytkownika
Niłu - 2014-10-20 23:30:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
W takim razie jak to jest możliwe, że nadal działają normalnie na rynku. W zasadzie są oni operatorem marki Mobilking, a jak wszyscy dobrze wiedzą raczej nie jest to sieć, która cieszy się nie wiadomo jakim uznaniem i klientelą. Ciekaw jestem w jaki sposób chcą oni powrócić do łask, chyba że nie mają planów na przyszłość... w takim razie interes może szybko upaść.
zdjecie uzytkownika
przyjemniaczek - 2014-11-14 15:26:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Do Niłu...jak fukcjonują??? jadą na kłamstwach, podając się za odłam TP S.A. zawierają złodziejskie umowy. Przykład - z moim ojcem zawarli umowę, choć to ja jestem włascicielem i mieszkania i numeru telefonu. Przez dwa lata płacił gigantyczne rachunki. Kiedy umowa się kończyła to kilka miesięcy trwały próby jej wypowiedzenia. Z nikim tam nie ma kontaktu, nie mają infolinii, podane na stronie numery to fikcja. Cała korespondencja opiera się na zwykłych listach lub meilach, przy czym na odpowiedź długo trzeba czekać. Kiedy już przyparci do muru musieli umowę rozwiązać na zwolnienie numeru czekaliśmy ponad tydzień. Najważniejsze, że się udało i obeszło się bez doniesień do prokuratury.
Przestrzegam wszystkich...to nie jest firma telekomunikacyjna tylko OSZUŚCI I NACIĄGACZE!!!!!!
zdjecie uzytkownika
piotrek - 2014-11-17 16:51:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
przyjemniaczek gdzie udales sie zeby rozwiazac umowe? mam ten sam problem- internet, telefony fikcja, strona tez masakra!!!
podaj maila lub napisz do mnie na maila bluestorm1@interia.pl
bede bardzo wdzieczny pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Setri - 2014-11-17 20:19:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam ktoś wie jak u tego pseudo operatora można zgłosić awarie neta oraz jak rozwiązać z nimi umowę która trwa jeszcze 2 miesiące ?.
Dodzwonić się u nich na infolinie to dzwonic jak do prezydenta wszystkie linie zajęte jakby ktoś wiedział jak mi pomóc to proszę napisać na maila rambo190@interia.eu
zdjecie uzytkownika
tomek - 2014-11-22 23:57:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wyślij pismo ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. I przestań płacić rachunki (o ile awaria nie została usunię†a. Wartość faktury musi być pomniejszona proporcjonalnie do ilości dni, w których usługa nie dzialała. I na drugi raz zastanów się, czy taniej znaczy lepiej :) A co do pracy. Nie płacą pracownikom od wielu miesięcy. Dziwisz się, że nie możesz zglosić awarii przez teleefon, jak pracuje tylko 1 osoba, która odbiera telefony.
zdjecie uzytkownika
Setri - 2014-11-23 09:34:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [tomek - 2014-11-22 23:57:57]:
Zgłaszałem awarie również adresem e-mail (2tygodnie temu) nawet mi odpisali ze przyjeli zgłoszenie ale internetu jak nie było i tak nie ma
zdjecie uzytkownika
Pracownik - 2014-12-10 11:55:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Firma nie wypłacalna ludzie czekają po 3 miesiące na pensje!.Zdecydowanie omijać szerokim łukiem chyba, że chcecie pracować charytatywnie.
zdjecie uzytkownika
Setri - 2014-12-13 14:11:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mam informacje ze firma ogłosiła upadłość
zdjecie uzytkownika
ifno - 2014-12-15 12:54:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
no dobra to skad macie takie info jak tutaj : > jesli sie potwierdzi to co napisa setri to coz... pozostaje szukac pracy i rozgaldac sie za miesjce gdzie zarobki beda wysokie i wszystko bedzie okej. dobrze ze jest taki gowork to chociaz bedzie mozna sobie poczytac cos na ten temat tutaj. co teraz bedzie z mni telecomem?
zdjecie uzytkownika
Setri - 2014-12-17 18:00:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [ifno - 2014-12-15 12:54:57]:
W tej firmie to ktoś pracuje ? dzwoniłem przez cały listopad w celu zgłoszenia awarii internetu to nikt nie odbierał aż w końcu mój prawnik rozwiązał umowę z winy MNI Telecom.
zdjecie uzytkownika
RaztiZ - 2014-12-30 01:23:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracownicy nie otrzymują pensji. Internetu nie ma co tydzień i lipa , do tego za te dni awarii musze placic. Ciekawe czy uda mi sie rozwiazac umowe. Z Hyperionem nie bylo ani jednego problemu. Zal [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] sciska co oni odpie*dalaja.
zdjecie uzytkownika
ktosiek - 2014-12-30 09:38:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie miałem neta osiem dni przed świętami, teraz od wczoraj, czyli 29 grudnia znów nie mam, nie można się dodzwonić i niczego dowiedzieć, jak dla mnie furtka do rozwiązania umowy jest ewidentna, lekceważenie klienta, całkowity brak kontaktu z ich winy i niewywiązywanie się z podstawowego zadania jakim jest stały dostep do internetu :) Dziękuje takiej firmie i omijajcie ją z daleka :)
zdjecie uzytkownika
Kris - 2014-12-31 11:26:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Od wczoraj, czyli 30 grudnia nie mam internetu, nie można się dodzwonić i niczego dowiedzieć, całkowity brak kontaktu. Byłem dzisiaj w ich biurze - zabite ena 7em spustów.
Jak tylko otworza drzwi przenoszę się do innego operatotra, bo to jakaś porażka to MNI.
zdjecie uzytkownika
Agnieszka - 2015-01-21 13:39:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Mam pytania czy ta firma w ogóle jeszcze istnieje. Od 2 lat nie są w stanie oddać mi pieniędzy które są mi winni. Nadpłacona faktura. Może powinnam zgłosić sprawę do organów ścigania?
zdjecie uzytkownika
Edi - 2015-01-29 10:06:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [To tu - 2014-02-28 09:48:13]:
Totalna porażka. Jak chcesz nabawić się nerwicy to podpisz z nimi umowę.
zdjecie uzytkownika
mnitelecomtooszusci - 2015-03-04 14:18:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [To tu - 2014-02-28 09:48:13]:
Nie podpisujcie umowy z firmą mnitelecom, bo to oszuści! Mają tylko infolinię , na którą trudno się dodzwonic i nic poza tym. Moj internet nie działa od miesiaca. Pomimo zgłoszeń telefonicznych i mailowych do tej pory awarii nie usunieto.
zdjecie uzytkownika
luk - 2015-03-05 08:21:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Niestety ta firma jest na skraju zamknięcia i upadłości.
zdjecie uzytkownika
ewa - 2015-03-17 15:48:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
U mnie internet nie działa od 2 tygodni. Zgłoszenia do BOK nic nie dają. Koszmar!!
zdjecie uzytkownika
jamci - 2015-03-19 21:18:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ja w Bielsku-Białej mam od trzech tygodni wieczorami i w weekendy transfer około 0,3 Mb/s a wykupiony ma być 4 Mb/s. Nawet poza godzinami szczytu transfer daleko odbiega od wykupionego! Jeżeli macie z nimi problemy to piszcie reklamację. Po zgłoszeniu nieskutecznej reklamacji piszcie do UKE pod tym linkiem: http://www.uke.gov.pl/kontakt/# Bezkosztowo zajmą się waszą sprawą a jak będzie więcej skarg to MNI będzie miało kontrolę.
zdjecie uzytkownika
Aaa - 2015-03-22 15:01:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [jamci - 2015-03-19 21:18:16]:
Mam to samo. Już około miesiąc albo internetu nie ma, albo jest w granicach 0.2 Mb/s do max 1.25 Mb/s. Umowę tak jak Ty mam podpisaną na 4Mb/s. Do tego dogadanie się z ludźmi którzy pracują w regionalnym oddziale albo na centrali graniczy z cudem. Od trzech tygodni słyszę, że "technicy się tym zajmą".
zdjecie uzytkownika
RP - 2015-03-26 12:21:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Dziwne bo ja mam tego operatora od 10 lat i inni nie podjęli się założenia telefonu drogą radiową Wszystko działa jak należy Rachunki płacę na czas i jest ok
Może koledzy rachunków nie płacą albo odsetek. Za darmo nie będą świadczyć usług. Za darmo to boli gardło
zdjecie uzytkownika
śmiech - 2015-04-16 15:51:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [RP - 2015-03-26 12:21:38]:
Ha ha. Głupszej wypowiedzi dawno nie słyszałem. A może panie RP odpowiada pan za wizerunek rzeczonej firmy w internecie? To by nawet pasowało. Jaka jakość świadczonych usług przez MNI taki pracownik od propagandy. Życzę dużo zdrowia :)
zdjecie uzytkownika
Sylan - 2015-07-16 18:10:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A może rzeczywiście są i tacy ludzie, którzy nie mają zdecydowanie żadnych problemów ze swoją siecią. Nie można tego wykluczyć, bo przecież każdy ma inne warunki kontraktu (Tak przynajmniej mam ja). Poza tym być może jest to też kwestia pracowników, którzy może do końca nie są w stanie ogarnąć tematu..
zdjecie uzytkownika
Michał - 2015-07-23 19:58:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [jamci - 2015-03-19 21:18:16]:
Kolego...to ja miałem to samo. Identyczna sytuacja była we wrześniu. Nie szło zdjęcia przesłać, o mailu zapomnij, a o szybkich aktualizacjach to już w ogóle. Fakt, dali [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i to dość porządnie.
zdjecie uzytkownika
robert - 2015-08-15 20:34:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
firma slaba nawet niemaja telefonów do serwisów
zdjecie uzytkownika
gość - 2015-08-17 17:35:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Nie mam internetu od zeszłego tygodnia, ciężko jest się dodzwonić do firmy,serwisanci nie pracują w sobotę i niedzielę, ponadto wszelkie próby zgłaszania awarii nic nie dają, a Pani z siedziby firmy Radomskiej mówi zupełnie co innego niż Pani która siedzi za biurkiem. NIE POLECAM
zdjecie uzytkownika
Tomek - 2015-08-19 12:53:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [śmiech - 2015-04-16 15:51:30]:
Miałem od nich internet jakieś 6 lat. Tydzień temu nie przedłużyłem umowy. Powód - byłem bez internetu 21 dni. Kilka zgłoszeń awarii i nic żadnego kontaktu z serwisu. To nie pierwsza taka sytuacja tylko wcześniej przerwa była trzy dni, później tydzień. Wszystko zawsze opłacone w terminie. Co ciekawe rachunki są również za okres w którym internetu nie było. Nie polecam.
zdjecie uzytkownika
lika - 2015-08-25 15:07:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
a jak to jest z praca MNI telecom? nie widze niestety aktualnie zadnych ofert a zalezy mi zeby sie dostac jako doradca ds klienta. mozecie mi zatem powiedziec co oferuja w takie pracy, jka umowa. mam nadzieje ze cos kolo 2000 zl na reke zarobie? prosze o informacje gdyz bardzo mi zalezy na jak najszybszej informacji.
zdjecie uzytkownika
lika - 2015-08-25 15:09:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a jak to jest z praca MNI telecom? nie widze niestety aktualnie zadnych ofert a zalezy mi zeby sie dostac jako doradca ds klienta. mozecie mi zatem powiedziec co oferuja w takie pracy, jka umowa. mam nadzieje ze cos kolo 2000 zl na reke zarobie? prosze o informacje gdyz bardzo mi zalezy na jak najszybszej informacji.
zdjecie uzytkownika
PREZES - 2015-08-27 11:14:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam
Mam umowę na świadczenie usług od ponad 2 lat,opłacam aboanament, wyjątkowo nie raz może być awaria na wskutek wyładowań atm lub inne ale serwis działa prężnie nigdy nie czekałem 24g od zgłoszenia.Ale są przeciążenia w godz. wieczornych.
zdjecie uzytkownika
aaaaaaaa - 2015-09-04 03:36:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
W ciagu 1.5 roku trwania umowy mialam lacznie ponad 70! dni bez dostepu do internetu. Najczesciej w dni wolne, poza tym trafialy sie przerwy po 5, 8 dni a najdluzsza 26dni.
Przerwy w dostepie do internetu w weekend to byla norma, bo w weekendy serwis ...... nie pracuje (oficjalnie sami to przyznawali).
Na dodatek dodzwonic sie na infolinie, albo do lokalnego biura bylo prawie niemozliwe. "Wszyscy konsultanci sa zajeci, prosze czekac ...." - i tak po kilka, kilkanascie minut za kazdym razem.
Kiedys policzylem - przez 1.5 roku dzwonilem z interwencja ponad ...350 razy.

Moja rada dla chcacych podpisac umowe z MNI Telecom:
TRZYMAJCIE SIE OD NICH Z DALEKA
zdjecie uzytkownika
mareczek - 2015-09-24 18:43:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
szkoda że jeśli naprawdę taki problem zaistniała to @AAA nie potrafiłeś zadbać o swoje interesy prawidłowo, ale nie zganiaj winy teraz na innych. natomiat ja mam pytanie z innej beczki, jakiś czas temu wiem że firma poszukiwała do pracy administratorów sieci i systemów, chciałam wiedzieć czy to ogłoszenie jest nadal aktualne
zdjecie uzytkownika
Bow - 2015-10-23 12:55:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Firma krzak. Ukradli mi pieniądze. Podła firma podli ludzie.
zdjecie uzytkownika
er - 2015-10-24 21:57:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@Bow, a jakim cudem ukradli ci pieniądze, bo jednak nie bardzo rozumiem. Nie wiem nawet, czy pracowałeś w MNI Telecom, czy byłes klientem. To raczej nie jest firma krzak i Twój komentarz jako pierwszy porusza takie sprawy, także watpie w ich prawdziwość. Może jestes niezadowolonym klientem z powodu jakiegoś abonamentu.
zdjecie uzytkownika
Ada - 2015-11-16 19:22:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Potwierdzam, to złodzieje. Ne oddali mi pieniędzy nadpłaconych pomimo sądowego wezwania do wpłaty
zdjecie uzytkownika
wito - 2015-12-01 15:36:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Znajomy pracował w firmie jeszcze kilka lat temu i muszę przyznać , że miło było ostatnio usłyszeć , że dalej nieźle im się wiedzie i są na fali wznoszącej.
zdjecie uzytkownika
lolo - 2015-12-08 15:41:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Brak internetu w Bielsku Białej od 10 dni. Biuro obsługi zamknięte, w centralnym BOK-u panie nic nie są w stanie zrobić. Nie mają numeru do działu technicznego, potrafią tylko po raz enty zgłosić awarię w systemie, co oczywiście żadnego rezultatu nie przynosi. Brak jakiejkolwiek informacji co to za awaria i czy w ogóle ktoś pracuję nad jej usunięciem. Podejście do klienta wprost niewiarygodnie żenujące. Omijać tą pseudo firmę szerokim łukiem.
zdjecie uzytkownika
pla - 2015-12-11 18:38:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
kiedyś szukali na stanowisko Administrator Sieci i Systemów i ta oferowali umowe o prace, ale raczej na produkcji są tylko umowy zlecenia, te troche gorsze.
zdjecie uzytkownika
malin88688 - 2015-12-12 19:29:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Firma Mni Telecom to jest firma na skraju upadłości co 2-3 miesiąc mam brak internetu który trwa do 4 do 7 dni
zdjecie uzytkownika
lolo - 2015-12-15 17:15:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [lolo - 2015-12-08 15:41:20]:
17 dzień bez internetu w Bielsku i brak jakiejkolwiek informacji od operatora.
Żałosna firma
zdjecie uzytkownika
Informatyk - 2015-12-17 12:04:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
MNI w Bielsku-Białej nie ogarnia swojej sieci w sposób permanentny od marca 2015 roku. W tym czasie występują ciągłe awarie w różnych odstępach czasu na różną skalę. Ostatnia masowa awaria od 13 grudnia do 17-go. Takie całkowite braki internetu zdarzają się coraz częściej i na coraz dłuższy okres. Mniejsze awarie występują przynajmniej raz w tygodniu. Jak ktoś ma pecha to nie ma internetu co kilka dni na jedną dobę, dwie a czasem nawet tydzień. O innych problemach technicznych oraz obsłudze można by pisać i pisać... Dziwne tylko, że jest stosunkowo cicho w sieci o tym co MNI wyprawia. Gdybym ja pracował w w ich biurze obsługi to bałbym się wyjść do pracy, żeby nie zostać zlinczowanym.
zdjecie uzytkownika
lolo - 2015-12-22 17:01:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja nie mam netu od 30 listopada do dnia dzisiejszego. Z dzwonienia na BOK już się wyleczyłem, wypowiedziałem umowę, internet mam już od innego operatora, a dzisiaj dostałem fakturę za grudzień :). Totalne debile
zdjecie uzytkownika
Michał Moś - 2015-12-30 12:23:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [lolo - 2015-12-15 17:15:58]:
A czasem nawet jest tak, że nie wiedzą, czy sieci nie ma, bo padł tylko serwer, czy prądu gdzieś nie ma. Przez ostatnią awarię w listopadzie tego roku, po 2 tygodniach musiałem wymienić dysk twardy w laptopie. Gdybym był bezdusznym kapitalistą, to należałoby tych skurczybyków obciążyć kosztami 400 złotych za wymianę napędu w komputerze.
zdjecie uzytkownika
mix - 2016-01-03 20:57:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
przeciez nie musisz sam na wlasna eke tym sie zajmowac, wystarczy ze zglosisz to nich i z pwenoscia ci pomoga mialem podobna sytuacje i wszystko sie wyjanilo i udalo sie ,,od nowa'' zalatwic
zdjecie uzytkownika
jacek 72 - 2016-01-30 11:07:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Potwierdzam z opola firma tragedia banda cymbałow 14 dni temu zrobiłem im przelew i do dzisiaj nie zaksięgowali pieniedzy. Panie w biurze w opolu niesympatyczne żeby nie powiedzieć chamskie. Jednym słowem ODRADZAM TĄ FIRME!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach!


Udostępnij na:

Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MNI Telecom

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
alert