(usunięte przez administratora)
rozmowa z prezesem potem okres próbny pod okiem kierownika co do dobrej opinii to zdania rozne. nie masz jakiś super zarobków ale idzie zdobyć doświadczenie, musisz też przygotować się na dużo niepłatnych nadgodzin i sporo jazdy jeżeli chodzi o serwisantów "mobilnych"
Dziękuje, że podpowiedziałeś nam coś na temat pracy w firmie. Jak obecnie wygląda praca w tym miejscu? Czy w ostatnim czasie zaszły w firmie jakieś zmiany? Jeśli tak to czy te zmiany można określić jako korzystne dla pracowników? Czekamy na Twoje spostrzeżenia.
Nadgodziny??? 8-16 +/- czas na przebranie. Jeżeli chodzi Ci o jazdę w trasę... no to chyba wiesz gdzie jedziesz np. Lublin Poznań. Przecież nie ujedziesz w 8h... Ktoś Ci tam przystawiał pistolet do głowy żebyś jechał? Tak piszesz i nie wiesz o czym nawet
chyba zapominasz o sytuacjach kiedy masz niezaplanowany wyjazd który przeciąga ci się do godziny 19 za co nie masz dosłownie nic. chyba jednak nie jeździsz bo nie widzisz tego jak kierownik specjalnie układa ci trasy tak żebyś jechał w dwie trasy 10 godzin zamiast jedną 12 bo przecież za ponad 12 godzin przysługuje Ci wolne.
Na oficjalnej stronie firmy znalazłam aktualną ofertę pracy. Czy ktoś z użytkowników aplikował ostatnimi czasy do Delta-Technika? Dla osób zainteresowanych pracą wysyłam link: http://www.deltatechnika.pl/praca/ @PURE EVIL, czy możesz powiedzieć nam coś na temat benefitów pozapłacowych w firmie? Czy takowe są dostępne dla pracowników? Twoja odpowiedź będzie dla nas bardzo pomocna.
@Skyfall, widzę że bardzo dobrze wychodzi ci "charakterystyka" współpracowników, a jak byś siebie opisał?. Rozumiem że naturalnie jesteś wzorowym, zaangażowanym, pracowitym , utożsamiającym się z firmą pracownikiem.
@Skyfall, oj kierowników to w tej Delcie jest wielu, ty pewnie jesteś tym od spraw zbytecznych.
@Skyfall, co dokładnie masz na myśli? Wnioskując po Twoim komentarzu, jesteś pracownikiem Delta - Technika? @PURE EVIL, czy możesz powiedzieć nam coś na temat możliwości rozwoju w firmie? Czy dla pracowników organizowane są szkolenia lub kursy podnoszące ich kwalifikacje? Jak wygląda ten aspekt w Delta - Technika?
Technik miał być dzisiaj o umówionej porze. Przyjechał dwie godziny spóźniony...
nie miej żalu do technika- oni mają czasami taką ilość punktów do obskoczenia ze nie da się wszystkiego w czas czasami zrobić, szczególnie gdy pracuje się na serwisie gdzie zawsze może wyskoczyć jakieś cudo przez co trzeba siedzieć czasami i pół dnia dłużej u kogos żeby maszyna ruszyła
Z tym się zgodzę że czasami bywa różnie z tymi punktami. Niekiedy schodzi się szybko ponieważ zleceniodawca nie czyta instrukcji obsługi. Wysyłani są na błahe rzeczy.
@boguś, czy jesteś pracownikiem firmy? Możesz podzielić się z nami informacjami na temat warunków pracy w Delta - Technika? @Klient, swoje uwagi powinieneś zgłaszać bezpośrednio do osób odpowiedzialnych za zaistniałą sytuację. Na forum niewiele osób będzie w stanie Ci pomóc.
To teraz ja dorzucę swoje trzy grosze. Produkcja: podział na dwie grupy. Nie jest sielankowo jak w komentarzach na dole. Zdarzają się sprzeczki. Serwis: I zaczynamy od szczebli. Pracownicy (mam tu na myśli tych co jeżdżą i serwisują) - spoko, można się dogadać, pomogą. Magazynier serwisu- również bardzo miły Prawa ręką kierownika - pod sobą ma naprawę spawarek i kompresory tłokowe. "Jak masz jakieś pytanie to przyjdź zapytaj" przychodzisz zaczyna się śmiać ogólnie ????(ironia). Kierownik - opinie niżej trochę prawda trochę nie. Trudno się nie zgodzić z tym że brak profesjonalizmu. Wysyłając pracownika w trasie dajesz mu świstek i masz go gdzieś. Jeżeli zrobi ktoś coś źle to pierwszy jest na górze a nie szuka rozwiązania problemu. Części zamienne zamawia jak się skończą ( gdy już trzeba mieć na wyjazd). Szefostwo - ogólnie spoko gdyby nie to że obiecali przenieść się do nowego miejsca. Do naprawy jest co raz to więcej a miejsca co raz to mniej. Żeby mieć większą kontrolę zakładają kamery... Jestem pracownikiem tej firmy a widzę że Małgorzata to też pracuje w Delta Technika
i kolejny serwisant odchodzi od delty, czekamy na komentarz prezesa lub chociaż sławnego już kierownika
Czy ktoś ostatnimi czasy aplikował do Delta - Technika? Jak wygląda proces rekrutacji w Delta - Technika? Czy ktoś może powiedzieć nam coś na temat rozmowy kwalifikacyjnej? A może ktoś mógłby podzielić się z nami opiniami na temat warunków pracy w tym miejscu? @klient, czy, jeśli nie byłeś usatysfakcjonowany obsługą, zgłaszałeś swoje uwagi osobom odpowiedzialnym za prawidłowe funkcjonowanie serwisu?
kiedy zatrudniacie ludzi to warto zapewnić im merytoryczne wsparcie lub chociaż szkolenia pozwalające zdobyć teoretyczną wiedzę. źle świadczy o firmie kiedy serwisant stwierdza ze musiał wszystkiego sam się nauczyć bez jakiejkolwiek pomocy od kierownictwa
@Z.Ł, co dokładnie chciałeś nam przekazać za pośrednictwem swojego komentarza? Jak rozumiem, jesteś pracownikiem firmy? Może mógłbyś podzielić się z nami informacjami na temat warunków pracy w tym miejscu? Jaka atmosfera panuje w Delta - Technika?
@boguś, czy w trakcie trwania Twojej współpracy z Delta - Technika mogłeś pokonywać długie trasy? Czy nie mogłeś ustalić z tym pracodawcą swoich preferencji? Czy w ogóle taka możliwość w tej firmie istniała? Bardzo Cię proszę o pozostawienie wypowiedzi na ten temat, będzie ona ważna dla innych użytkowników forum.
@boguś, ważne, że szczegółowo przedstawiłeś swoje spostrzeżenia będące wynikiem Twojej pracy w Delta - Technika. Również uwagi odnośnie do tego, co powinno się zmienić w tym miejscu pracy są ważne z perspektywy przeznaczenia tego forum. Czy w dalszym ciągu pracujesz u tego pracodawcy?
odszedłem z tamtąd dosyć szybko. szkoda mi było nerwów i stresu związanego z odpowiedzialnością. poza tym źle znoszę kierowanie w długich trasach i nie chciałem doprowadzić do wypadku. pracuje teraz w innej branży 1
w firmie panuje bardzo dziwna atmosfera- pan wójcik dobierając odpowiednich ludzi wywołał w serwisie ciągłe poczucie paranoi- człowiek boi się szczerze rozmawiac z szefostwem. szczgólnie przysłużył się do tego pan odpowiedzialny za kierowanie serwisem. nie da się go o coś zapytać lub poradzić jak normalnego człowieka ponieważ od razu próbuje znaleźć w pracowniku jakieś braki typu nieznajomość czegoś lub co bardzo lubi to ze człowiek próbuje według niego okraść firme,klienta, szefa , a na koniec jeszcze samego siebie. gdy z drugiej strony kierownik potrafi sam mocno zaniedbywac swoje obowiązki. często brakuje części zamiennych lub innych tego typu rzeczy. dodatkowym minusem pracy jest stałe poczucie inwigilacji i to też głównie dzięki panu k. co do awansu to rzeczywiście są ludzie którzy pracują już po 10 lat i dalej zarabiają tyle samo gdy się przyjmowali. ogólnie praca na serwisie byłaby ok gdyby calkowicie zepsuta atmosfera. którą wbrew pozorom da się zachować patrząc chociażby na pracowników sklepu na spółdzielczości pracy lub chłopaków z działu produkcji
@Nick, czy pozostawiona przez Ciebie opinia o Delta - Technika jest wynikiem Twojego doświadczenia z tym pracodawcą? Czy mógłbyś uargumentować ją? Z pewnością zainteresuje innych użytkowników odwiedzających to forum w celu uzyskania informacji o tej firmie przed aplikowaniem do niej.
Delta - Technika poszukuje kandydatów na stanowisko doradcy techniczno-handlowego. W opisie oferty zamieszczono informacje odnośnie do możliwości rozwoju zawodowego w tej firmie. Czy ułatwia on ewentualny awans wewnątrz struktur firmy? Na jaką formę zatrudnienia można liczyć na tym stanowisku? Zachęcam Was do podzielenia się na forum wszystkimi aktualnymi informacjami dotyczącymi tej kwestii.
@byłyserwisant, @drsamozło, musimy na forum pamiętać o tym, że nie wskazujemy konkretnie na poszczególne osoby, tylko staramy się ogólnie opisywać pracę w Delta - Technika. Jeśli rzeczywiście macie jakieś trudności w komunikacji z kierownikiem, warto rozwiązać to otwarcie w firmie. @Irek, aktualnie na stronie są ogłoszenia na przedstawicieli handlowych.
Małgorzato odbijając piłeczkę sama używasz słowa kierownik a pomimo to masz do kogoś pretensje że używa słowa które określa stanowisko a kto to jest wiedza Ci którzy tam pracują ( mordują się) bądź pracowali.
@Dr. Samo zło pisałam w odpowiedzi na komentarz, który już padł. Wskazałam jedynie, że takie niesmaki można rozwiązać osobiście - obrażanie konkretnych osób nie wnosi wartości merytorycznej do dyskusji na forum, a dodatkowo to łamanie jego regulaminu.
Kierownik serwisu to jakas porazka. Czlowiek nigdy nic nie ustali do konca i wymaga cudow od pracownikow. Dziwi sie zawsze ze nie tak jak sobie wymyslil.
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje ludzi?
A daj sobie spokój. Aby będziesz się denerwować bo kierownik tylko daje Ci świstek i radź sobie sam a on ma wyje... .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Delta - Technika Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Delta - Technika Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.