Opinie o Vision Express SP Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Vision Express SP Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Vision Express SP Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wyroby szklane - obróbka szkła

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Vision Express SP Sp. z o.o. w Warszawa

Nina
Pracownik
 Pytanie

Czyli ciąg dalszy cyrku. Jaka nowa tabelka? Dlaczego mamy przeprowadzać kontrolę okularów zrobionych przez EOLP. To , że tam partaczą swoja pracę mam marnować czas na ich sprawdzanie? To nie są zrobione według norm? Kiedyś to nasz laborant za to odpowiadał i tak źle zrobionych okularów nigdy nie było. Kto mi zapłaci za dwie godziny kontroli, naprawy, szukania bo sie gdzieś zapodziały itd. Czy EOLP mi zapłaci? I teraz na dodatek nowa tabelka. Ileż tych tabelek można naprodukować? PO CO? Co to da? Ja w tym czasie chce sprzedawać i obsługiwać klientów, a nie poprawiać górę niedoróbek i jeszcze to opisywać. Czy wy tam na górze macie jakąś minimum wyobraźni? Dajcie nam pracować, a nie każecie robić coś za zewnętrzną firmę. Pracuję już dla ERGO, teraz dla Essilora ( EOLP) a te firmy mi za to nie płacą. Ogarnijcie się się w tej warszawskiej siedzibie, bo widocznie nie macie pojęcia o pracy w salonie i z klientami. Dość już nam zepsuliście pracę biorąc lab, a oczekujecie wyników z kosmosu. Proponuję tabelkę pt. "Ilu klientów odchodzi, dowiedziawszy się, że okulary może będę za dwa tygodnie i może nawet będą poprawnie wykonane, a kiedyś były zrobione w 15 minut". Spadają obroty? Będą spadać nadal. Sami to zorganizowaliście. Stwarzacie problemy. które na nas spadają, a potem chcecie to soboe pooglądać w tabelkach. Mózg jest lepszy od Excel. Zapewniam.

Ergo
Kandydat
@Nina

Ja już przy zatrudnianiu słyszałam od kierowniczki, że okulary to nie jest główna działalność firmy, a bardziej ubezpieczenia :P Optykiem jesteś tu dopiero na szarym końcu.

Ve
Pracownik
@Nina

Dokładnie tak, nie mówiąc o tym że ciągle szkła są gubione, uszkadzane, a człowiek musi wysłuchać jak się klient wywnętrza, a na koniec wystawi opinię i ocenę 0% za obsługę, choć jesteśmy Bogu ducha winni. 200 zł brutto za joka w tej sytuacji jest uwłaczające. Za okulary opóźnione lub zepsute przez lab wogóle nie powinna być brana opinia do wyniku joka.

Zwykłyczłowiek
Pracownik
 Pytanie

Ta firma to porażka. Jeśli chcesz tutaj pracować, to przeczytaj to zanim pójdziesz na rozmowę. Od kilku lat firma przechodzi transformację z profesjonalnej firmy optycznej na korporacyje typu (usunięte przez administratora), gdzie nie liczy się nic prócz tabelki w excelu. 1. Na papierze firma oficjalnie stała się firmą medyczną, a w praktyce jakość naszych produktów i usług nie była jeszcze tak beznadziejna i daleka od medycznej. To jakaś abstrakcja żeby okulary zrobione przez labolatorium centralne przychodziły brudne i powyginane we wszystkie strony, gdzie niby przechodzą kontrole jakości ISO. Takie rzeczy muszą poprawiać doradcy, którzy nie mają już styczności z labami jak kiedyś i nie potrafią ich poprawnie profilować. Nie mówiąc już, że laby centralne nawet nie potrafią tych okularów zrobić poprawnie, zgodnie ze sztuką. Takie okulary odbieracie WY klienci, i płacicie za to krocie. 2. Ceny: firma potężnie podniosła ceny produktów, niekiedy nawet o 100% (broniąc się, że to przez inflację, która podobno wynosi niecałe 20%, a nie 100, chyba że gdzieś przeoczylismy hiperinflacje, którą nasza firma widzi) począwszy od akcesoriów, poprzez oprawy i na soczewkach okularowych kończąc. Żeby jeszcze szła za tym jakość to ok, ale oprawy i okulary przeciwsłoneczne wyglądaja gorzej niż te, które można kupić na bazarze, ich wybór jest żałosny, a w niektórych salonach wiszą już tylko okulary słoneczne tylko dla jednej płci, bo nikt nie kontroluje tego ile jest modeli dla kobiet, a ile dla mężczyzn i tak jest od zawsze. Co roku tylko obiecują nowe, piekne modele a ';jest jak jest', aż dziw że ktoś to jeszcze kupuje. 3. Traktowanie pracowników: Jak zdecydujesz się tu pracować, to naucz się myśleć jak (usunięte przez administratora) i przygotuj się, że dla firmy jesteś tylko częścią tabeli i nic nieznaczącym (usunięte przez administratora) Stojące w miejscu zarobki, zastraszanie pracowników że nie mogą dzielić się informacjami ile zarabiają, (usunięte przez administratora)ich np. dzwoniąc do nich w sprawach firmy w ich wolny dzień, obrażanie się gdy idziesz na l4 i szukanie na ciebie haków z tego powodu to normalka. 'Góry' nie interesuje, że nie ma ludzi w danym miesiącu, że są cięższe czasy. Maltretują o cele dyrektorów salonów, którzy nawet na wolnych dniach muszą wysłuchiwać mądrości inteligentów z domianiewskiej przez telefon. W dobie inflacji firma chwali się wielkimi zyskami, a szeregowi pracownicy ledwo wiążą koniec z końcem, niektórych nie stać już na opłacanie wynajmu mieszkania. Firma tnie koszty na czym się da, wyrzucając z pracy całe działy i przerzucając ich obowiązki na ludzi w salonach. Brawa dla tego korpoklauna, który w taki sposób szuka oszczędności, zamęczając ludzi na salonach, którzy oprócz sprzedawania i utrzymywania salonu w czystości teraz jeszcze mają milion innych, durnych obowiązków, a najlepiej jakby jeszcze w przerwie od tych zadań czytali nowe procedury, wysrywane przez niedopieszczonego w domu, niespełnionego pisarza. 4. Strategie: Może napiszę tutaj jakąś głupotę, bo nie zarządzam wielką firmą, ale odnoszę wrażenie, że w firmie już nikt nie dba o to co mamy w nazwie, i jaką reputacje wyrabiali przez lata pracownicy salonów. W nazwie firmy mamy: 'Express', a klienci przyzwyczajeni są do tego, że w miare możliwości wykonujemy oklary tego samego dnia. W tym momencie każdy nowy salon otwiera się bez labu i na najprostrze okulary klient czeka do 2 tygodni. U konkurencji nawet na soczewki recepturowe czeka się ok. 3-5 dni roboczych. Gdzie w strategii firmy jest jakaś konkurencyjność? Ceny? Do bani. Czas wykonania? Długi. Jakość produktów? Fatalna. Ale forsa się zgadza, wiec kogo obchodzi klient czy pracownik, prawda? Zdaje sobie sprawę, że koropracja nastawiona jest przede wszystkim na zysk, i dobrze, o to w tym chodzi, ale wypadałoby, przy okazji zarabiania wykazać się jakąś moralnością i dobrym smakiem, którego brakuje zarządowi i z całego serca życze wam żeby czkawką odbiły się wam wasze decyzje i żebyście w niedalekiej przyszłości poczuli taką niemoc, stres, bezsilność, wkurzenie i permanentny stan depresyjny jak większość pracowników salonów. Dobrego dnia!

Prac
Pracownik
@Zwykłyczłowiek

Popieram wszystko co wyżej tylko czy zarząd pochyli się nad tym i coś zrobi aby to zmienić

Katia
Pracownik
@Zwykłyczłowiek

Będzie się działo. FTE po nowemu sprzątnie sporo miejsc pracy, juz na dniach. VE i pomysły węgierskiego szefa wyjdą nam bokiem. A kim jesteśmy dla Holendrów to media jasno określiły' Już teraz jest nas w salonach za mało, a ma być nas jeszcze mniej. Likwidacja labów tylko przyspieszy upadek terj firmy. Jest jednak światełko w tunelu. Fielmann otwiera nowe salony z labami. Szuka ludzi do pracy. I porównajcie sobie sposób myślenia dwóch różnych świadomości biznesowej. CO DRUGA PRACA Z LABU CENTRALNEGO NIE NADAJE SIĘ DO WYDANIA KLIENTOWI. A przez lata mieliśmy lab i problemy były sporadyczne. Teraz to jest (usunięte przez administratora). Zwiewam po nowym roku.

Opto
Pracownik
@Katia

Nie wiem jak inni piszący, ale ja pracowałam wcześniej u prywatnych optyków i w Vision mam najlepsze warunki. Z premiami można przekroczyć 7k na rękę, są też dodatkowe benefity. Wiadomo, że to korpo, ale coś za coś. Plus, że tylko badam (sprzedaż wyjątkowo), a w innych miejscach jesteś nawet księgową i sprzątaczką. Jedynie godziny słabe.

Bebe
Pracownik
@Opto

Jak masz 7 k na rękę to gratuluję. Świetnie. Też jestem opto i moja wypłata jest srednia . Bonus - średnia 600 zł. DK- bonus średnia 1500-2500. O dyr. salonu nie wspomnę. Który z biura nie wychodzi, ściemnia, że ma ciągle jakieś szkolenia czy spotkania a w pozostałym czasie wychodzi na galerię na shopping. Jego premia zależy od tego co ja zarekomenduję, a w 95% klienci biorą to co powiem w gabinecie i od tego co sprzeda D K.

Zaskoczona
Pracownik
@Opto

Pensja o jakiej nie słyszałam w tej firmie. Optometryści w naszym salonie tak nie zarabiają. Ściema. Pracuję 20 lat, robię po mistrzowsku okulary ( jeszcze),sprzedaję dużo i 4200 to max. Rozwiązuję problemy z okularami i klientami z innych salonów bo nikt już w naszym mieście nie ma pojęcia o regulacji, naprawie czy zwykłego wytłumaczenia klientowi w czym jest problem itd. Mam pensję robotnika niewykwalifikowanego. Jak zabiorą lab, to sensu pracy w VE juz nie widzę. Dlatego już szukam innej pracy. Doświadczenie w tym klastrze jest niemile widziane. Poza tym ma nas być mało, to tak zrobią. FTE , nie człowiek sie tutaj liczy. A potem bedą oklaski i słodkie miny przed kamerą na pożal się boże śniadaniu. Dno biznesowe.

opto
Inne
@Zaskoczona

No akurat jako doradca też bym tu nie siedziała. Jak pracowałam w innych miejscach to zatrudniano ludzi po Vision. Każdy robił wielkie oczy jak zobaczył katalogi soczewek okularowych. Widać, że system jest tak zrobiony, żeby potrzebne było jak najmniej wiedzy, bo inaczej trzeba byłoby więcej zapłacić. Kilka produktów na krzyż. Wydawało się, że przy badaniu trudno będzie zrobić coś podobnego, ale z niepokojem patrzę na działania konkurencji na K, która chwali się, że stawia automaty do badania, które może obsługiwać nawet małpa.

anonim
Inne

Nie ma szans na podwyżki żeby podskoczyć z minimalnej nawet z dłuższym stażem? Myślałem że doradca ma jakiś procent premii za każdego załatwionego klienta szczególnie jak bierze taką drogą parę okularów. Tu tak nie ma?

Na wylocie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 58 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jak działa systeem płac? Plan wykonany na 103%. JOK padł, bo jakaś zewnętrzna firma ( EOLP) na potęgę psuła okulary. Albo po prostu przysyłała je po dwutygodniowym spóźnieniu. To co klienci mieli napisać w opinii? Jak kończy się miesięczna historia? NAJMNIEJSZA PENSJA OD LAT!!! Vision Express, jesteście moralnym dnem.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

DS
Pracownik
 Pytanie

Gdzież ktoś by śmiał mówić, co masz robić skoro prezentujesz takie wyżyny intelektualne. A tak na poważnie.....skoro firma jest taka beznadziejna, zła, okropna to pomyśl sobie kim Ty jesteś skoro o tym wiesz, a mimo to pracujesz? Myślę, że taka persona swobodnie zawojuje rynek pracy:) Trzeba mieć odwagę na zmiane

logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Opto
Były pracownik

Prawda jest taka, że jak nie jesteś właścicielem salonu to lepiej zmienić branżę - w kilka miesięcy możecie mieć większy hajs w dużym mieście w korpo. Z wykształcenia jestem optometrystką, obskoczyłam kilka salonów. Jak zaczynałam było całkiem przyzwoicie z wyplatą w porównaniu do średniej na tamte czasy. Jeszcze wcześniej nawet optyk miał dobrze. Może i praca mi się podobała, ale za co żyć. Teraz pracuje przy komputerze (tak efektywnie to może 3h dziennie) do 16 i mam jeszcze siły po pracy. Nie bójcie się zmian!

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Dk
Były pracownik
 Pytanie

Przecież ds jest pracownikiem który zarabia najwięcej ze wszystkich pracowników zatrudnionych na salonie. Wyzsza podstawa, premie bardzo wysokie miesieczne, kwartalne po ponad 3k, miesieczne ponad 10k to mało? Za siedzenie i udawanie że coś się robi?

Ds
Pracownik
 Pytanie
@Dk

Skoro to taka łatwa praca to dlaczego nie jesteś DS? Łatwa praca, dobra kasa i zero obowiązków.... Czyżby wyobraźnia była wyższa niż kompetencje?

Ds
Pracownik
@Dk

Nie wiem skąd uzbierała Ci się taka kwota ale chętnie na taką zamienię. Zastanów się co za głupoty piszesz, zarabiam nieco więcej niż moi DK zapiepszając na salonie, gasząc pożary i robiąc pierdylion innych rzeczy. Nie siedzę w biurze na (usunięte przez administratora) przeglądając fejsbuczka a takie teksty najzwyczajnie w świecie mnie rozwalają. Oczywiście że chciałabym zarabiać lepiej i dostać lepszą podwyżkę, ale chyba nie doczekam się dopóki kasa nie będzie szła do kraju W. Za to swoje budżety nam oddają. A ty siedź i płacz, to znaczy rób. Żeby placuś był zadowolony.

Jaś
Pracownik
 Pytanie

Dostał ktoś podwyżkę?

Xxx
Pracownik
@Jaś

Tak, 4 procent opto. Podwyżka na waciki

Zniesmaczony
Inne
 Pytanie
@Xxx

Dla niektórych opto to i tak zbyt wiele. Bo za co ta podwyżka ? Za siedzenie i nic nie robienie, ciągle narzekanie, brak chęci do pracy w sobotę no chyba że to nadgodziny to owszem . Wymaganie od DK ubioru a opto niczym "kolorowy ptak " w wygodnym dresie.

Ja
Pracownik
@Zniesmaczony

Logika, skoro optometrysta nie ma badań to doradca klienta nie ma sprzedaży. Jedno w drugie wchodzi, chciałaś źle napisać o kimś, źle napisałaś o samej sobie. To nie jest odpowiedź na zadane pytanie. W tej firmie nienawiść goni nienawiść. Atmosfera u was w salonach musi być nie do znieśnia z takimi pracownikami, nie dziwię się że odchodzą.

Anna
Pracownik
@Ja

Praca doradcy to nie jest tylko sprzedanie okularów osobie, która wyszła z badania z gabinetu. Już pomijając to, że nie każda recepta jest wewnętrzna.

Zniesmaczony
Pracownik
@Ja

Ale to nie była odpowiedź na rzadne pytanie tylko stwierdzenie faktu ???? DK ma sprzedaż pomimo braku badań - są przecież PS ,Akcesoria itp. jak również wiele recept z zewnątrz. Masz rację atmosfera niezbyt ciekawa jak opto ( oczywiście nie wszyscy) może wszystko i jest ponad innymi pracownikami. Ale chyba prawda kogoś zabolała. Niestety odchodzą Ci co nie powinni, a Ci co zostają psują opinie na którą DK pracują niejednokrotnie świecąc oczami za "cudowne" opto . Ps czytaj ze zrozumieniem i odmieniają przez osoby ON nie ONA

anonim
Inne
@Xxx

Niewielka ale zawsze coś. Często są tu podwyżki? Przynajmniej dwa razy w roku czy jak już coś dali to długo trzeba czekać na na następną?

op
Pracownik
@Anna

Faktycznie wielu to udowadnia olewając klienta po badaniu i zajmując się inną pilną i ważną pracą.

Lub1
Pracownik
@Jaś

Ja dostałam 500 brutto, uważam że całkiem fajna kwota

Salon4
Pracownik
 Pytanie

Czy wiadomo Wam coś nt.doładowania karty na święta? Będzie nie będzie? Może ktoś ma jakieś info

Krzysztof
Inne

Patologia.Sklep internetowy vission express to totalna porażka.Pieniądze pobrane a okularów od tygodnia nie ma.Na stronie firmują sloganem,że po 1 dniu wysyłają.Infolinia to kpina,jakieś wredne babsko kompletnie nie wiem o czym mówi.Dziady nawet nie można im wystawić opinii na google bo wiedza doskonale co by bylo.Nic tylko pozwać dziadów za bezprawne korzystanie z nie swoich pieniedzy.Nigdy więcej

Poco
Pracownik

Hahahhahahahahahha koleżanka najwyższa produktywność w regionie 3 miejsce i dostała 300 zl brutto podwyżki. Cały dzień na salonie z sali sprzedaży schodzi tylko na 15 minut przerwy.. To jakby jej napluli w twarz. Nic tylko się cieszyć. To ja wolę się (usunięte przez administratora)i mieć te 300 mniej niż za te marne grosze pracować i obsługiwać tych nieszczęśliwych ludzi co czekają na okulary miesiąc

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

DK
Pracownik
 Pytanie

Ile procent podwyżki dostali doradcy klienta?

Zawiedziona
Pracownik
 Pytanie

Wy tutaj o podwyżkach, a tymczasem wystarczy zrobić plan, tak na 103 procent. Fajnie, no nie? No nie, bo JOK był kiepski i premia minimalna. Dlaczego JOK był kiepski? Bo jakaś zewnątrzna firma EOLP robi byle jak okulary, spóźnia się z ich dostawą.a niemiłe słowa słyszymy my od klientów. Te niemiłe słowa odbijąja się na ocenie polecenia itd. To jak to jest? Nie pracuję w EOLP, a oni rozwalają moją pensję. To wystarczy, żeby podsumować vision express. Zwykłe (usunięte przez administratora). Szał. Czy ktoś nas broni. mówi o tym? Nasz regionalny wzrusza ramionami, bo ve nie ma wpływu na EOLP. To jeszcze kilka miesięcy było nie do pomyślenia. No i ta podwyżka. Tak, 4%. Żeby się inlacja nie obraziła.

Anonimka
Były pracownik

Z perspektywy byłego pracownika myślę, że dużo zależy od tego na jaki trafisz zespół, sama już miałam wcześniej doświadczenie w tej branży, więc na pewno było mi łatwiej niż komuś kto jest totalnie zielony i w dodatku nie ma tego wsparcia w zespole to już w ogóle jest dramat, bo wiedza z optyki jest rozległa i studiując taką optometrię uczysz się tak naprawdę przez całe życie już, jeśli chcesz być dobrym specjalistą. No i...oby nie być salonem podpiętym pod EOLPA bo to już jest dramat. Czysta loteria gdzie trafisz...lecz zauważyłam, że jakiej firmy byś nie wpisał w internecie to wszędzie znajdzie się narzekanie na (usunięte przez administratora) słaby hajs i fatalną politykę firmy, trzeba więc samemu próbować i wyciągnąć wnioski czy dana praca jest dla nas do udźwignięcia psychicznie, bo jakby brać do siebie wszystkie negatywy to byśmy nigdzie nie chcieli pracować. A zrezygnować zawsze można :)

$
Pracownik
 Pytanie

Kochani czy ktoś wie o czy będą podwyżki dla optometrystów? Doradcy klienta dostali całkiem ładne podwyżki, czy my też coś dostaniemy?

Dorota
Kandydat
 Pytanie
@$

Jakie są podwyżki dla doradców?

Ki
Pracownik
 Pytanie
@$

Taak? Dostałam 50 pln brutto w 23 roku. To całkiem ładne czy głupie, jak to prowokacyjne pytanie. Ty się martw o brak labu w salonie, bo z pensjami bez bonusa, to długo salony nie pociągną. Plany, bez labu stały się nie realne do zrobienia. Optometryści maja całkiem niezłe pensje jak za ustalenie refrakcji. a poza tym jak salon bez optyków, to może być bez optometrystów. Foropter zdalny cię zastąpi.

Co
Pracownik
 Pytanie

To praca innego pracownika ma być mniej warta niż Twoja? W innych firmach każdy pracownik jest doceniany i dostaje podwyżki. Czy tutaj też tak będzie?

Anna
Pracownik
 Pytanie
@$

Jakie podwyżki dostali doradcy? Zabrali kasę za sprzedaż luxo, zabrali za Raybana. Wyrównanie do najniższej krajowej od stycznia nazywasz podwyżką? ????

Ceśka
Pracownik
 Pytanie
@$

Od słowa kochani, to zaczynają zdanie "menagery" z centrali. To pytanie jest fejkiem.Służą zagłuszeniu istotnych spraw.Zarobki w vision express, jak na branżę optyczną to porażka. W zasadzie nieliczne salony robią bez zlikwidowanych laboratoriów plany. To jest początek upakarzania. Klienci masowo wychodzą z salonów, jak dowiadują się, że mają czekać na zwykłe okulary do czytania 10 dni. O jakości wykonanych okularów przez laby centralne, szczególnie ten na Annopolu, możecie poczytać w słynnej tabelce. Essilor miał być nadzieją, a jest dramatem.Nikt nas nie słucha, regionalni po cichu przyznaja nam racje, że likwidacja labów to duży błąd jaki zafundowali nam holendrzy, ale boją się o swoje stanowiska, to nie pisną słowa przed szefem co jest w Polsce raz w miesiącu. Vision Express się kończy. Konkurenci w naszym mieście przychodzą do nas i pytają z niedowierzaniem, że zlikwidowali nam lab..Optyków vision express w zasadzie się pozbyli, teraz kolej na optometrystów. Czy nikt z was tego nie widzi? Jakoś na Węgrzech laby w salonach funkcjonują. Jeden klaster? A różne zasady? Sprawdziłam to przez znajomego w tym kraju. Zrobili z nas pacynki. My to mamy chyba w genach, lubimy jak nas kopią. I pomyśleć, że są salony, które nie wpisują do tabelki nic o jakości prac z labów centralnych. Dlaczego? Bo są ludzie w ve ktorzy nie potrafią zmierzyć pd, czy ocenić prawidłowo wykonanych okularów. Najwyżej widzą rysę na powłoce.To jest obraz optyki jaki zapoczątkował Thanos. Walczcie o te laby, a nie prztykajcie sobie nawzajem wpisy o zarobkach. Z okularami robicie, a nic nie widzicie? LABORATORIA TO JEDYNA NASZA OPCJA NA JAKIEŚ TAM ZAROBKI! Fielmann właśnie wyposaża swoje salony w nowe maszyny do labów i otwiera nowe salony. Czego nie rozumiecie ślepcy.

Niktwazny
Pracownik
 Pytanie
@Co

Mi za siedzenie nie zapłacą a opto tak, przesiedzi 10h kawę wypije może jakieś badanie wpadnie a może nie i zero zaangażowania w życie salonu i co tu doceniać? ???? Nie dzięki

DoradcaStylistaMotocyklista
Pracownik
@$

Doradcy nie dostali ani grosza od Nowego Roku. Pensja minimalna się kłania.

Ola
Pracownik
@$

To nie zastanawiaj się ani chwili tylko szybko przenieś się na Doradcę klienta. Szkoda żeby ominęła cię taka Ładna Podwyżka.

Dk
Pracownik
 Pytanie

Idz, zobacz, oceń. Nie wiesz ile to wyrzeczeń, nauki, nieprzespanych nocy, stresu i odpowiedzialności kosztuje zrobienie tych studiów. Współczuję specjaliście że masz taką opinie o nim bo to brak szacunku z Twojej strony. Współpraca z Tobą to musi być czysta nieprzyjemność. A pacjent wychodzący z gabinetu jest twoim pierwszym strzałem wśród wszystkich doradców? Na pewno tak. Jak nie będzie gabinetu to myślę że chętnie wesprzesz swój salon wejdziesz i zbadasz wszystkich chętnych A także przyczynisz sie do realizacji budżetów, przecież to nic trudnego ;) Skąd w was tyle nienawiści do optometrystów? U was w salonie nie gra się do jednej bramki? Chyba bardzo musicie nie lubić swojej pracy, to są właśnie idelanie komentarze dlaczego zwykły szary Kowalski nie powinien pracować jako doradca klienta. Nie ta branża...

Marta
Pracownik
 Pytanie
@$

Drogi Optometrysto, chodzi Ci o styczniowe aneksy do wyrównania do najniższej krajowej? Czy o podwyżki 50zl w marcu zeszłego roku, które w lipcu i tak były progiem najniższej krajowej ??????????

Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Marta

Doradcy dostali 50zł miesięcznie brutto podwyżki, a optometryści dostali 50zł/h i im jeszcze mało :D zazdrościcie DK? To zapraszam na salon za najniższą krajową. Tylko na salonie nie można siedzieć i (usunięte przez administratora) w stołek tak jak w gabinecie gdy nie ma badań.

Były pracownik opto
Były pracownik
@Anna

Zawsze mnie zastanawia to, że inni by chcieli aby wszystkie wynagrodzenia dla innych stały w miejscu a tylko ich rosły. Smutna rzeczywistość, że jest duża zawiść, bo ktoś więcej zarabia i chciałby aby jego/jej wynagrodzenie nie stało w miejscu. Życzę wszystkim pracownikom salonów podwyżek i lepszego nowego roku. PS: dużo stawek, które się tutaj przewija to bajki (znam osoby, które mogą pomarzyć o 50brutto). Niektóre są bliższe prawdy i pamiętajmy, że są to kwoty brutto. Natomiast proszę Państwa VE nie jest już dawno pracodawcą, który oferuje atrakcyjne wynagrodzenie dla opto. Stąd decyzja o odejściu z firmy i proszę Państwa stawki powyżej 100 zł i to netto za h u konkurencji można dostać. Dlatego też już nie pracuję w VE.

Czas szukać innej pracy
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik opto

A w jakim mieście tyle płacą? Ja w tej firmie takiej kwoty nigdy nie widziałem na umowie. Premie z roku na rok coraz mniejsze. Nie pamiętam kiedy ostatnio dołożyli dla optometrii jakąś premie, podwyżki drodzy doradcy byli takie same jak dla was marne 100zł brutto

DK
Pracownik
@$

Doradcy klienta nie dostali podwyżek, a jedynie wyrównanie podstawy do najniższej krajowej, co zostało wymuszone na ve przez rozporządzenie.

Hej
Inne
 Pytanie
@$

Ładne? Śmiech na sali a nie podwyżki. Ładne to by było 800-1000zł. A tu jak co roku ochłap.

Nowy pracownik
Pracownik

Pomimo dużej rotacji i brakiem pracowników w VE na śląsku cieszyńskim, kierowniczka tępi nowo przybyłych, chętnych do pracy ludzi. Aplikowałam kilkukrotnie na stanowisko doradcy w jednym z salonów, kiedy wreszcie się udało miałam ochotę po 3 dniach odejść (jak większość). Nauka obsługi klienta, masy papierologii, programu kasowego itd z zza pleców kierowniczki przez dwa dni to jakieś kpiny, przy czym trzeciego dnia kierowniczka stwierdziła, że będzie mi ciężko jeśli się nie wezmę za siebie bo już powinnam stac sama na sklepie i obsługiwać klientów…. Zero szkolenia na temat oferty, promocji, sprzętu na sklepie, zero szkolenia jak regulować oprawki, pierwszy raz wypisywałam bezpieczną kopertę i dostałam reprymendę że nie wiem jak to się robi. Prawdopodobnie będę na dniach kolejną osobą, która odejdzie z tego salonu po kilku dniach. Nie dlatego, że mi się nie chce, że myślałam że będę stać i ładnie wyglądać. Dlatego, że jestem świadoma tego, że pracownikowi nalezy się czas i szkolenie, a nie narzekanie, że ktoś nie nauczył się z powietrza. Wstyd dla całej sieci.

Doradca
Pracownik
@Nowy pracownik

W Cieszynie i Żywcu tak już jest. Zwiewaj dziewczyno, zwiewaj. W naszym salonie to jest niemożliwe, nowe osoby są zaopiekowane. Ale trafiłaś na salon doświadczalny, czyli bez labu. No i kierowniczka widocznie z potężnym kompleksem. To nie jest już firma optyczna. Bez przyszłości, powoli to taki Brillen, tylko dużo droższy. Kroczy drogą Marchewki i Tesco Optyk.

Były pracownik
Były pracownik
@Nowy pracownik

Kierowniczka Sylwia zdecydowanie nie nadaje się na stanowisko. Sama jest nie ogarnięta więc jak ma wyszkolić nowego pracownika… brak szkoleń to standard, tak samo jak narzekanie, że ktoś czegoś nie potrafi mimo, że sam jako KIEROWNIK niczego pracownika nie nauczył… jeszcze zarzucanie pracownikowi, że może po prostu nie nadaje się na stanowisko doradcy klienta, tylko dlatego że nie chce zupełnie zielonym wyjść do klienta. Ale jak mówi Pani Sylwia: nie musisz wiedzieć jak prawidłowo okulary powinny leżeć, klienta musisz trochę zbajerować hihi… @Pracodawca gratuluję kierowników.

Realistka
Były pracownik
@Były pracownik

Widzę że opinie napisała osoba z kompleksami. Po pierwsze mówi się DS a nie kierowniczka. Ja pracowałam w tym salonie i całkowicie się z tym nie zgadzam. Zmieniłam pracę bo zarobki w VE są po prostu za małe. Nadal pracuje w branży i to dzięki tej DS. W konkurencji nie mogli uwierzyć że tak młoda osoba jak ja ma taką wiedze. Praca jest wymagająca i to wiedza wszyscy którzy pracowali w VE. No ale lepiej mówić wszystkim że cię nikt nic nie nauczył niż przyznać że po prostu ta praca cię przerosła.

Także była
Pracownik
 Pytanie
@Realistka

Realistko. W Cieszynie nie ma stanowiska DS, czyli dyrektora salonu, To jest kierowniczka, bo to salon small concept. Tak, nic nie uczyła, bo sama praktycznie niewiele potrafi. To w regionie wiedzą wszyscy. A bajerowanie klientów, to faktycznie pewna praktyka w tych salonach. Jak brak nawet podstawowych szkoleń.to nie dziwne, że człowiek średnio odpowiedzialny zwraca kierowniczce uwagę, że to nie jest w porządku.Masz wiedzę? O czym? O pakietach? Wiedzę to mają pracownicy, którzy w VE pracują 15 lat. Ta praca nie może przerosnąć nikogo, bo słabo płatna i co tu dużo mówić, sama jesteś tego przykładem.

Realistka
Były pracownik
@Także była

Uuuu cóz za pełna merytoryki odpowiedź. Widze ze trafiłam w sedno z kompleksami. Nieprzypominam sobie aby w Cieszynie pracował ktoś od 15 lat. A ja jestem przykładem, że można jesli się chce czegos nauczyć. I nadal niewiem o jakich brakujacych szkoleniach mówisz bo mnie akurat nauczono wszystkiego co powinnam wiedzieć i teraz przydaje mi się to w dalszej pracy. No a skoro mówisz że ciebie nienauczono...no cóż pozostawie to bez komentarza.

Hmmm
Inne
 Pytanie
@Także była

To powiadasz że jak praca jest słabo płatna to nie może nikogo przerosnąć ??? Ja byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w Tarnowie. Odmówiłam bo zaproponowane warunki mi nie odpowiadały. Ale na rozmowie miałam jasno powiedziane jaka jest kwota.Wydaje mi się czy obrażasz wszystkich którzy tam pracują ???

Obserwator piaskownicy
Pracownik
 Pytanie
@Realistka

Czytaj ze zrozumieniem. Przede wszystkim nie rób błędów językowych. To razi. Twoje "nieprzypominam" należy pisać z "nie" osobno. W tekście nie było napisane, że w Cieszynie ktoś pracował 15 lat. Było napisane, że w VE. Jeżeli siebie przedstawiasz jako przykład, to czego? Na studiach, optyka fizyczna była jednym z trudniejszych przedmiotów, a Ty przytaczasz sklep z oprawkami jako coś, co czegoś Cię nauczył? Czego, poza mitycznym wszystkiego? Słowo "nienauczono" także nie istnieje. Jak lojalność Twojej szefowej, która namawiała Cię do pracy w innej firmie. W jakie to "w sedno z kompleksami" trafiłaś? Urocze te słowne fikołki.Dzieciarnia...

Eliza
Inne
 Pytanie

Witam, zastanawiam się nad aplikacją do VE w Krakowie do Serenady, na pół etatu. Coś ktoś może coś napisać, podpowiedzieć? Pracowałam w branży kilka lat temu, miałam przerwę, a teraz chciałabym wrócić do pracy. Będę wdzięczna za odpowiedzi.

Pytacz
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego - Dlaczego zewnętrzna firma Essilor (EOLP) ma wpływ na wykonanie budżetów salonów, poprzez niedotrzymywanie terminów w wykonaniu zleconych do zrobienia okularów. Pracownicy salonów te okulary sprzedali, a doczekać sie na nie nie mogą. - Dlaczego zewnętrzna firma Essilor (EOLP) ma wpływ na indywidualne bonusy pracowników Vision Express. Zlecone okulary w około 50% nie nadają się do wydania klientom. Przeróbki, ponowne zamawianie skutkuje nie zrealizowanie indywidualnych celi sprzedażowych, tym samym nie zostaje wypłacony bonus. - Dlaczego zewnętrzna firma Essilor ( EOLP) niszczy oprawki i soczewki firmy Vision Express. Przysyłane "okulary" są przegrzane, zdeformowane porysowane. Soczewki okularowe albo są za małei wypadają z opraw, albo są za duże i deformuja oprawki, albo wręcz wpływaja na moc soczewki. Cz to nie jest działanie na szkodę spółki Vision Express? - Dlaczego firma Essilor (EOLP) nioe przestrzega przyjętych norm w wykonaniu okularów. Wspominam tu Polskie Normy i uzyskany przez VE certyfikat ISO. TO MA BYĆ PRODUKT MEDYCZNY. - Dlaczego pracownik Vision Express po każdym rozpakowaniu przesyłki z firmy Essilor ( EOLP) , ma zajmować się (w czasie przeznaczonym na sprzedaż) naprawą, ratowaniem co się da, aby nie stracić swojego planu budżetowego etc. Jeszcze kilka mięsiecy temu było to nie do pomyślenia. A CO VE ZROBI, KIEDY PRZESTANIEMY RATOWAĆ TE OKULARY I BEDZIEMY ZWRACAĆ JE DO EOLP LUB NASZEGO LABU CENTRALNEGO. OBROTY WZROSNA CZY NIE WZROSNĄ? Jescze kilka miesięcy temu nasz laborant nawet w promilu nie pozwoliłby sobie na taka pracę. I co za drogi był? Bo zarabiał NIECO POWYŻEJ najniższej krajowej? - Dlaczego klienci nie są oficjalnie poinformowani o fakcie, że okulary Vision Express już nie robi. Że robi je firma zewnętrzna, albo jakiś lab centralny. Dlaczego nas dyrekcjo nie chronicie, nie pomagacie i nie interweniujecie w Grand Vision? Dlaczego?

Pracownik VE
Pracownik
@Pytacz

Z tego co mowił Dyrektor salonu podwyzki maja byc przyznawane (obliczane) z naszej produktywności to by wyjaśnialo wypełnianie tych wszystkich tabelek no ale pozyjemy zobaczymy moi drodzy

Anonim
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś coś wie na temat tych ich tajemniczych podwyżek?

Pytacz
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś wie coś o podwyżkach? Nowy rok się zaczął i cisza ;)

anonim
Inne
@Pytacz

A ile zazwyczaj jest u was podwyżki? Zawsze co roku są przyznawane każdemu? I jak już jesteśmy w temacie nowego roku to chętnie się dowiem jakie premie otrzymujecie z tego tytułu. Są choćby takie za wynik firmy?

Uuu
Inne
@Pytacz

W ubiegłym roku dali podwyżkę. Sto złotych na salon. Tak, na wszystkich 5 pracowników. I tak od lat.VE jest firmą, która na rynku optycznym płaci pracowniikom najmniej pośród innych.

Pracownik Górny Śląsk
Pracownik

Nie polecam pracodawcy. Wypłata w postaci najniższej krajowej, premia- o ile klient kupi (nie tanią rzecz). Jak nie sprzedasz- pretensje, bo trzeba było wcisnąć. Kultura (usunięte przez administratora) ze strony dyrektorów. Dyrektorzy zupełnie jakby byli wzięci z ulicy, bez doświadczenia w optyce, chcący się wybić na dręczeniu pracowników. Konflikty i nieprawidłowości w funkcjonowaniu salonu zamiata się pod dywan. Najlepiej ukryć przemoc niż- np jako dyrektor salonu jej zaprzestać. Jeśli się przyjdzie do pracy przed czasem, a jest ruch- to oczywiście zaczynasz szybciej, ale nie ma mowy o odbieraniu nadgodzin. Jeśli się ktoś rozchoruje, to są pretensje, bo oczywiście przez małą ilość pracowników non stop pracuje kilka dodatkowo w tym czasie. Szkolenia zdalne zupełnie nie mają sensu- albo włączasz filmik i obsługujesz klienta, albo używasz gotowych odpowiedzi. Praca tu jest jak dziura w życiorysie, ale jak już zaczniesz, to ciężko znaleźć po czasie coś lepszego.

Zostaw merytoryczną opinię o Vision Express SP Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Vision Express SP Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Vision Express SP Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 315.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Vision Express SP Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 262, z czego 14 to opinie pozytywne, 142 to opinie negatywne, a 106 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Vision Express SP Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Vision Express SP Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Vision Express SP Sp. z o.o.
1.7/5 Na podstawie 488 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Vision Express SP Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii