Opinie o Vision Express SP Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Vision Express SP Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Vision Express SP Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wyroby szklane - obróbka szkła

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Vision Express SP Sp. z o.o. w Warszawa

Szary pracownik
Pracownik

Grafik grudniowy - porażka. Ustawianie pod konkretne osoby żeby w okresie świątecznym było jak najwięcej wolnego (nawet tydzień) , przy minimalnej ilości urlopu lub nawet bez brania dnia wolnego. DR niech przejrzy skrupulatnie grafik .

Krzysztof
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie staram sie o prace na Doradca Klienta: CH Hermes - 1/2 etatu w Skarżusko-Kam jak obecnie przedstawia się sytuacja i jakie są zarobki i czy opłaca się aplikować na to stanowisko? Pozdrawiam

Były
Inne
@Krzysztof

Nie opłaca się pracować dla tej firmy, tym bardziej w małym mieście. Zostaniesz z podstawą i brakiem stabilności zatrudnienia

Lara
Inne

Odzywam się, bo chciałam zmienić firmę i potrzebuję informacji, jak tu jest w pracy jako doradca.. żeby nie wpaść z deszczu pod rynnę, mam nadzieję, że państwo rozumieją. Zauważyłam, że stawki nie podali i o benefitach też ogólnikowo dosyć, tu też cisza.. wyjaśni ktoś, jakie są warunki dokładnie? Chce wiedzieć jasno, ile na konto wpływa.

Anna
Pracownik
 Pytanie
@Lara

Przy zrobionym budżecie od 3500-4000 mniej więcej, zależy od Twojej sprzedaży. Bez budżetu najniższa krajowa + jakieś 200-300 zł. Benefity? Benefity są dla osób, które mają albo stadko dzieci, albo nie wiem co, bo widełki są takie, że nikt się na to nie łapie.

Ada
Inne
 Pytanie

A czy zatrudniają na umowę zlecenie ? Chwilowo wolę tą umowę czy biorą moje " chęci" pod uwagę. Czy tylko UOP

logo firmy Pracownik produkcji wyrobów gumowych
Brzozówka
Pavi Sorte Sp. z o.o.
(27 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Maszynista Chłodni
Chojnice
Zakłady Miesne "Andrzej Skiba"
(228 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Jola
Inne

Cześć, jestem zainteresowana pracą doradcy klienta. Chciałabym się tylko zorientować w paru rzeczach, bo ogłoszenie nie o wszystkim mówi. Jak się ogółem sprzedaje ten produkt? Jest łatwo czy pod górkę? Może ktoś ma doświadczenie i coś opowie.

Były pracownik
Były pracownik
@Jola

Nie radzę, produkt ma mocno zawyżoną cenę, klientów jest coraz mniej, a i zarząd prowadzi walkę żeby nie wypłacać premii. Budżety są robione albo rzutem na taśmę albo wcale, co wiąże się z gołą podstawą, która już od stycznia będzie najniższą krajową :) dodatkowo zarząd nie ma za grosz szacunku do pracowników, są zwolnienia tj. Likwidację etatów po nastu latach pracy, salony się zamykają. Kiedyś lider na rynku, teraz pozostajemy w tyle, zero progresu = mniej klientów = najniższa krajowa

Na wylocie
Pracownik
 Pytanie
@Jola

Daj sobie spokój. Nie mówią, bo co moga powiedzieć? Że to już praktycznie optyczny fast food? Wraz z likwidacją laboratoriów w salonach, ta firma już nie będzie w promilu optyczna. VE została klastrem razem ze sklepami w Bułgari i Węgrzech, i jeszcze innymi klajami. Taka III liga dla nowych włoskich właścicieli. A na polskim rynku optycznym to już okręgówka. Zarządza tym prawie zdalnie człowiek, który zarządzał 30 sklepami. Robi i nie wie co. Tam gdzie zlikwidowano laby obroty i jakość spadła. Ale góra idzie w zaparte, bo twierdzi, że jest odwrotnie. A to dopiero początek. Jak chcesz pracować w optyce, to nawet Fiellmann czy Brillen zdają się być poważniejszymi firmami. Stawkę dostaniesz najniższą krajową. Bonusów już nie będzie, bo plany bez labów są nierealne do zrobienia. I jak trafisz do salonu bez doświadczonych pracowników, to leżysz i nikt ręki Ci nie poda. Bo nie wie jak. Ale jak potrawisz nacisnąć enter, to kto wie, może nawet dowiesz się jak zdalnie je się śniadania. Firma się właśnie stoczyła, a efekty bedą tak za poł roku. Bez labów wiele salonów nie przetrwa. A te już setki osób, które w tym roku się zwolniło, niech Ci dadzą do myślenia.

Hahaha
Pracownik
 Pytanie
@Na wylocie

Smiało idz do innej sieciowki i porównasz gdzie lepiej. Jeszcze będziesz błagać o powrót. Jak to w sieciowkach liczy się ilość A nie jakość, chociaż uważam że marki luxotica, essilor są na prawdę na wysokim poziomie nawet jeżeli chodzi o optyke. Długoletni pracownicy mają widzę optyczna, jeżeli nowy pracownik nie chce się edukować sam to kto ma uczyc swoją konkurencję?

Na wylocie
Pracownik
 Pytanie
@Hahaha

A dlaczego od razu do sieciówki? Są inne firmy optyczne. I inne branże. Błagać o powrót... Przeczytaj co napisałeś. Te marki są na dobrym poziomie, to jasne. Ale brak labów, zarządzanie ludzmi i pensje, to już Bułgaria. No i pozostaje Ci z tego poziom Seenów. .

Były pracownik
Były pracownik
@Jola

Masz cele które jako salon musicie wyrobić dla dodatkowej premii. Tj np. Musisz sprzedawać szkła za 800zl typu office jako zwykle do czytania.

Ta
Pracownik
 Pytanie

Tak sobie myślę, że jeżeli plastikowe woreczki stają się jakąś tam ważna formą zarządzania szufladami, pod przykrywką ISO i innych takich pomysłów, to znaczy, że VISION EXPRESS JEST JUZ MEMEM. Ktoś tu napisał, bez labu, pół roku i obroty w doł. Zabrali nam lab, obroty spadają. Polski klient aż tak nie jest głupi. O opiniach klientów nie ma co mówić, są oczywiste. Złożyłam wymówienie, trzymajcie sie jakoś. I nie napinajcie się optometryści, bez doradców nie zarobicie, a oni bez was podobnie, Ale kto teraz rozumie pojęcie zespół? Dałam dzisiaj klientowi oryginalny woreczek, Zapytał czy jestem normalna.

otpo
Pracownik
 Pytanie

Dużo tu narzekania, ale pytanie czy jest jakaś inna firma o zasięgu ogólnopolskim, gdzie optometrysta ma lepiej? PO, Kodano, Fielmann - wszędzie stawki są niższe. Możesz się zająć typowo gabinetem, są dodatkowe szkolenia np. do badania młodszych. Dodatkowych benefitów też nikt nie ma lepszych. Oczywiście jest zapieprz, ale za siedzibie nikt dobrze nie płaci. W lokalnym optyku większość dostaniesz pod stołem, poza tym musisz robić wszystko co jaśnie pan sobie wymyśli - czasem sprzątanie czy rachunkowość. Oczywiście są lepiej płatne zawody, ale badźmy uczciwi i porównujmy się z innymi na tym samym stanowisku.

Tak
Pracownik
 Pytanie
@otpo

Tak, uwierz nie jedna firma. Pochodź na rozmowy i się zorientuj. Kiedy ostatnio dostałeś nowy bonus, podwyżkę? Firma inwestuje bardzo mocno w doradców klienta którzy mają na prawdę bardzo wysokie zarobki (oczywiście po zrobieniu celi, budzetu) A optometria co dostała? Nic, nikt w tej firmie już nie myśli o optometrystach którzy dzień w dzień (usunięte przez administratora) po 9-10h żeby zrobić założenia firmy, a ostatenicze i tak jest osobą która dostała najmniejszy bonus ze wszystkich pracowników salonu. A gdyby nie optometrysci żaden cel nie będzie osiągnięty. Wystarczy porównać jakie są zarobki jak pracują optometrysci dla dk, ds, dr. Jak nie optometria to nikt nie ma nic... chyba wiadomo kto powinien dostać wyższy bonus, zarobek.

Aaaa
Pracownik
@Tak

Głupoty piszesz optometrysta na pół etatu ma większą wypłatę niż doradca klienta na całym etacie ze wszystkimi celami.I wyobraź sobie że pracują po 12 h ogarniając cały salon, lab i zrywane promocje .Trochę wysiłku z waszej strony i o jejku ile to się napracowaliśmy. Prawda jest taka że bez was nie ma nic i bez nas doradców nie ma nic.Jakie podwyżki ostatni dostali DK wyrównanie do najniższej krajowej i kolejny rok zapowiada się tak samo.

Klient 2
Były pracownik

Żenująca obsługa. Żenujące zachowanie pracodawców. Traktowanie, podbieranie klientów, wyzywanie itp. Córka pracowała w visionexpress. Przyszła z dniem 02.11.do pracy na umowę o pracę. Nie należała jej się karta enered o dotacja na święta. Ja rozumiem, że przyszła dwa miesiące przed świętami, ale tak się nie robi.

1111
Pracownik
 Pytanie

Praca w tej firmie jest okropna, a szczególnie toksyczną atmosferę wprowadzają niektórzy ds. Wredne docinki (dotyczące nie tylko pracy, ale również cech osobistych pracowników), wykorzystywanie, przemoc psychiczna. To wszystko tez jest(usunięte przez administratora) Czy jesli sprawa wkroczy na drogę sądową, to czy tez będziecie tacy przemądrzali? :)

Pracownik
Pracownik
@1111

Bez urazy ale po co tu straszyć sądem jak przecież możesz to zgłosić anonimowo. Uwierz, że biorą się za takie zgłoszenia bo brałem udział w takiej sprawie i skończyło się zwolnieniem ds. Pisanie tutaj naprawdę nic nie da. Nie można dać się gnębić ani obrażać.

anonim
Inne
@Pracownik

Oooo a to ciekawe, jak wygląda proces zgłaszania takich nieodpowiednich zachowań i jak potem wygląda proces naprawiania, wyjaśniania sytuacji? Dajcie jakieś konkrety? Zajmuje sie tym HR, czy jakiś szef całej firmy?

Zwykłypracownik
Inne

Proponuje wreszcie zająć się optometria bo to co oni wyprawiają jest poniżej krytyki....

Lidka
Były pracownik
 Pytanie
@Zwykłypracownik

A możesz jaśniej? O co chodzi z tą optometria

Jeszcze.
Pracownik

Byłam na targach optycznych w Poznaniu. Jedno wiem na pewno. Właśnie cofamy się się w branży optycznej o jakąś dekadę. I w soczewkach okularowych i w oprawach.To jest zupełnie inny świat. Jesteśmy na dnie. A u nas FTE, FTE... I znowu straszenie nowym szefem z nadal dzałającymi dyr. dystryktów. Te radosne wizyty, to tylko początek rozkręcającej się klastrowej rzeczywistości. Konkurencja klaszcze z zachytu na pomysł likwidacji labów. Tam biedy nie widać, a nasze pensje i pogorszające się warunki pracy powoli zamieniły VE w przaśną działalnośc w stylu kolonialnym. Świat pakietów, labów centralnych kiedyś odbije się czkawką. Będzie bolało. Nie wiem kto będzie pracował w naszym salonie, ale 90% ludzi szuka pracy, nawet poza optyką.

Lidzia
Inne

Rozglądam się za pracą doradcy klienta, niestety nie posiadam doświadczenia akurat w salonie optycznym. Czytając ogłoszenie dla Doradca Klienta: CH Złote Tarasy - 1/2 etatu, nie ma na ten temat wzmianki. Zatrudniani są tacy pracownicy? Firma wprowadza pracownika zapewniając na start jakieś szkolenie? Czy na 1/2 etatu należą się pracownikom benefity? Jak to jest w tej firmie?

Anna
Pracownik
 Pytanie
@Lidzia

Przyjmują, o jakich benefitach mówisz? W tej firmie zabrali już wszystko

Dati
Pracownik
@Lidzia

Dotychczas benefity były, ale firma pod szyldem nowego Zarządu przechodzi transformacje na niekorzyść pracowników. Nikt nie wie czy będą benefity np. na święta. Dziwne, że jakakolwiek rekrutacja jest, bo już mamy zapowiedziane zwolnienia w najbliższych miesiącach, więc nie wiem czy warto. Chyba, że chcesz być wykorzystana jedynie na okres próbny, bo wiadomo, że osoby z kończąca się umowa wylecą jakie pierwsze, niezależnie od wyników

BY
Pracownik
 Pytanie
@Dati

Nie rozumię tego zarządzania przez strach. Taka duża firma, a jakieś wieczne groźby zwolnień, tajny klient, joki, opinie, cele itd. Bez tego obroty były by większe. To oczywiste.Takie zarządzanie ludzmi w normalnym biznesie juz na świecie nie przystoi. I jak to jest, że przez 10 lat grecki szef oszczędzał na pensjach, optymalizował koszty, a teraz ta praca okazała się nie ważna, bo jest potrzeba dalszego zasiskania. To ile mamy zarabiać, jak mało, nie posiadać laboratoriów, mieć takie minimum FTE, aby zadowolić nowych panów? Co z ta firmą się stało? Z przyjaznej, perspektywicznej firmy optycznej stał się jakimś korporacyjnym tworem, straszącym swoich poracowników zwolnieniami, zabieraniem labów i wiecznym, wiecznym niezadowoleniam. Czy my wszyscy jesteśmy tak beznadziejni? Szukam pracy w innej firmie, jak wielu. A wam zarządzającym życzę spokojnych snów. Może się wam uda. Człowiek człowiekowi visionem.

Dati
Były pracownik
@BY

Zbijam piątkę. Ja już na wypowiedzeniu (pracownik przez 8 lat), ze mną odchodzą inni również długoletni pracownicy

Jolka
Pracownik
@Dati

No już lista w biuletynie niedługo będzie na 2 strony poszukiwania doradców- produktywność nowi zrobią nie zapomninajmy jaka ma być

Poco
Pracownik
 Pytanie
@Lidzia

Jak to jest? A No tak nie ma szkoleń, nie ma nic - starych pracowników nie ma bo odchodzą ale masz inteligentny program tylko klikasz a już nawet szkieł zamawiać nie musisz zamówi się samo - czyli naucz się na pamięć co to jest brąz złoto i platyna, No i możesz być aktorem przed klientem i tak on nic z tego nie rozumie praktycznie jak i Ty

p
Pracownik
@Lidzia

Nie idź. Szkoda nerwów na te firme "optyczna". Zlote tarasy to salon w ktorym nikt nie zna sie na robocie, z ktorego odchodza pracownicy po szkolach optycznych a zostaja ludzie po maturze. Ludzie ktorzy jak tylko beda mogli to cie w szklance wody utopia :)

p
Pracownik
 Pytanie

Chyba nie wiesz co mówisz. Ludzie nie znają się na produktach, potrafią podawać pakiety "braz" "zloto" itp. Wciskac klientom index 1,67 przy mocy -1 twierdzac, ze to jest najlepsza dla nich opcja, chcac wyrwac jak najwiecej kasy, a nie wiedza, ze to sie wiaze z aberracjami. Prawdziwy optyk robi to co jest najlepsze dla klienta, a nie to co jest dobre tylko i wylacznie dla swojego portfela :) Poza tym osoby po maturze nie maja zadnego pojecia i skad niby maja sie nauczyc? Od ludzi, ktorzy tam siedza i tez nic nie wiedza oprocz wciskania jak najdrozszych produktow? Osoba po maturze moze jak najbardziej byc ogarnieta, ale nie majac wiedzy i podstaw nie bedzie lepsza od osoby po szkole optycznej :)

Niesmak
Pracownik
 Pytanie

Zarobki optometrystow z roku na rok maleją wprost proporcjonalnie do szacunku jakim obdarza nas zarząd, natomiast odwrotnie proporcjonalnie do obowiązków jakie są nam przez nich dokładane! U mnie w salonie nie ma komu pracować. Żaden opto nie chce wziąć ani jednej godziny więcej niż wychodzi mu z etatu! Na salonie DK nie wyrabiają bo Firma niepoprzedluzala etatów w pandemii i ludzie zostali zwolnieni! Zostało nas mniej, a obowiązków coraz więcej! A teraz wielkie narzekanie, ze konwersja niska! Bo nie ma komu pracować za tak śmieszne pieniądze! VE oczywiście nie pomyśli żeby kogoś znów zatrudnić. DK zamiast sprzedawać, to oklejają witryny i tłuką jakieś głupie tabelki... DS zaś, zamiast stanąć na czele zespołu, który od dłuższego czasu nie ma już motywacji do pracy, to skróciła sobie etat do 0,8 i zmiany robi sobie do 14-15! Z kolei DR ma coś z głową. Każe „upychać” pacjentów pomiędzy badaniami, kiedy my i tak już mamy pełne ręce roboty (KM, zgody, skanowanie, podpisywanie kluczem, optiskan itd ), sugeruje robić jakieś krzywe przekręty z subskrypcjami, których mamy nie realizować (wtf?!), przyjeżdża na całe dnie, co drugi dzień i okupuje biuro, kiedy opto nie mają wtedy jak skanować na bierząco zgód, bo skaner jest w biurze, a DR ma konferencje. Paranoja! Zamiast nam pomagać to utrudnia prace. A cierpimy na tym wszystkim MY. Nie po to zostałam optometrystą, aby pracować jak w biurze i na taśmie! To NIE JEST firma medyczna! Nie czuję już abym pomagała pacjentom, abym udzielała im odpowiedzi na pytania, bo nie mam już na to po prostu czasu... Ludzie z wieloletnim stażem albo odchodzą sami, albo są zwalniani. Masowo. Nastroje w Firmie są beznadziejne. Z kim nie rozmawiam, to myśli nad wypowiedzeniem. A zarząd tylko zaciera rączki byleby się nachapać przed swoim odejściem. I jeśli ktoś z zarządu to teraz czyta, to chciałabym z całego serca życzyć Wam tego, na co zasługujecie!

10
Jolka
Pracownik
@Niesmak

Czytają czytają ale nic z tym nie robią, już niedługo zostanie im tylko poszukiwanie pracowników nie związanych z branża teraz wchodzi nowa sieć na Polskę mam nadzieje ze wszyscy długoletni pracownicy VE odejdą. To co się ostatnio dzieje to szczerze mi się płakać chce, że praca która kochałam jest mi teraz obojętna. Niestety jak tylko coś się trafi od razu składam wypowiedzenie i odchodzę. Szkoda mi tych długich relacji z klientami które budowało się przez 10 lat, wspomnień zespołu ale u nas już numery pracowników 2000 znikły.... a powoli znikają i te z pierwszymi numerami, które budowały VE a nasz zarząd ma to daleko

1
Potwierdzam...
Pracownik
 Pytanie
@Niesmak

100% racji. Obecne priorytety w firmie to: konwersja, ISO, procedury, KM, szopka z TK...Typowe korpo... Klient/Pacjent i jego faktyczne potrzeby wzrokowe są na szarym końcu, a o Pracownikach już nawet nie wspomnę. Ludzie z doświadczeniem, prawdziwie zaangażowani odchodzą lawinowo. A KAŻDY! z mojego firmowego otoczenia deklaruje, że szuka pracy... Brawo Centrala... Stworzyliście firmę przyjazną... No właśnie czemu??? Bo na pewno nie Klientom i nie Pracownikom.

Jack
Pracownik
 Pytanie
@Jolka

A która nowa sieć wchodzi do Polski?? Specsavers? Szykowali się do tego z 5, 6 lat temu... Poproszę o wiarygodną informację, dzięki!

1
Fasetka
Pracownik
 Pytanie
@Jolka

Jak nazywa się ta sieć? Bo z dwucyfrowym numerem zaczynam być w firmie chyba wrogiem... z pensją mniejszą od pracownika sklepu spożywczego. Więc zaczynam się rozglądać... Jestem dyplomowaną optyczką i baardzo lubiłam swoją pracę. Teraz czuję i po prostu wiem, że jestem coś w rodzaju balastem dla dd czy tam dr. Czy ktoś w zarządzie myśli o przyszłości. Jej nie ma bez DOŚWIADCZENIA!!! Czy przyszłość VE to dietetyczki z praktykami mobingowymi, ściemniające z tabelkami, żenującymi szkoleniami, oszukujących klientów ( tak, tak, pracownik takiej gwiazdy nie może podawać klientowi ceny soczewek w indexie1,50. Tylko 1,60, Zabroniła. Po prostu) I tacy ludzie to przyszłość VE? Bo tabelki i cele? A etyka? Za trudne pojęcie? To gratuluję. Kasa to cel, a nie pseudo pomysły, kontrole i maksymalizacja procedur. No i zacznijcie szukać byłych , niedawno zwolnionych pracowników, bo więcej kasy w takiej liczbie pracujących to my już nie zrobimy! A klienci są.

Jack
Pracownik
 Pytanie
@Jolka

A jaka nowa sieć? Specsavers? Przymierzali się już fo tego jakieś 5, 6 lat temu... Czy chodzi o inną sieć?

Prawda
Pracownik
@Niesmak

Sama prawda. Firma tonie a pracownicy salonu niczym orkiestra na Titanicu grają dalej. Absurdy jakie wprowadza Zarząd są godne Monthy Pythona. Słowo konwersja śni się pracownikom po nocach na co góra wprowadza WBW. Przykłady można mnożyć. Nie ma już miejsca na medycznosc bo już od dawna nie liczy się pacjent. To jest klient i trzeba go oskubać. Przykro się na to patrzy. Straciłam serce do tej pracy. Lawinowo lecą wypowiedzenia kilkunastoletnich pracowników. Niedługo nie będzie kim gonić ten horrendalnie wysoko zawieszonej marchewki. Gdyby tylko pozwolili nam pracować i robić to co umiemy najlepiej.

2
Optoopto
Pracownik
@Niesmak

Tak, to dramat co się dzieje jeśli chodzi optometrystów!!! Pensja jest tragiczna, mniejsza niż kiedykolwiek! Uwielbiałam swoją pracę, ale to co się dzieje teraz to koszmar. Szukam nowej pracy, jak zresztą wszyscy opto z mojego regionu! Powodzenia w wykonywaniu optiskanera refrakcjonistom!!! Dramat!!!

Opto
Pracownik
@Niesmak

Dramat.. Już kilka lat pracuję, a z roku na rok coraz niższe wynagrodzenie wpływa na konto. Tutaj nie ma po co zostawać. Żadnej podwyżki spec się nie doczekali. U konkurencji są lepsze warunki wynagrodzenia, nie ma takiej gonitwy z celami, OPTiscanem, bonusem tylko od bardzo drogich soczewek okularowych. Zarząd udaje, że nie widzi iż pracownicy gabinetów mają DOŚĆ takiej pracy. Zatrudniają refrakcjonistów i szybko wysyłają na szkolenia doradców. Tak o to robią oszczędności na pracownikach optometrii.

Letni
Pracownik
@Prawda

Hmmm, widocznie firma VE daje wszystkim do zrozumienia , że trzeba sobie radzić samemu czyli kombinować na klientach oraz (usunięte przez administratora)….

Spec
Pracownik
@Niesmak

Tylko ręce opadają heh

Prac gabinetu
Pracownik
 Pytanie
@Niesmak

Zarządzie kiedy w końcu jakąkolwiek podwyżka inflacyjna dla pracowników gabinetu? Kogo nie pytam to odchodzą z firmy lub to rozważają.

Spec
Pracownik
@Niesmak

Tylko zostało zniechęcenie i wypalenie

Dro
Pracownik
@Jack

Chodzi zapewne o eskpansję Fielmanna :)

Anna
Pracownik
@Prawda

Już sporo osób w szalupach ratunkowych ewakuuje się stąd, bo nie ma już po co zostawać, ci co zostali już na poważnie o tym myślą.

Ada
Pracownik
@Niesmak

Paranoja z tym co się dzieje, jak nie ma komu obsługiwać i badać to będą robione budżety w kosmos zawyżone

Spec
Były pracownik
@Niesmak

Trzeba było odejść z zawodu, bo wynagrodzenie z roku na rok coraz niższe

Spec
Pracownik
@Niesmak

Nastroje są bardzo złe, od nowego roku jak nie będzie zmiany w wynagrodzeniu składam wypowiedzenie. Pieniążki na salony szanowny zarządzie

Karolina Jędrasik Głogów
Inne
@Niesmak

Pozwolę sobie jako klient salonu, który od ponad 16 lat kupuje systematycznie okulary w sieci salonów Vision Ekspres o dodanie, że zarobki idą chyba w parze z poziomem obsługi klienta. System prowizyjny zarobków jest widoczny gołym okiem. W ciągu trzech lat zakupiłam trzy pary okularów. Również tych markowych z tzw. wyższej półki. W momencie obsługi pracownicy są bardzo mili, obsługa profesjonalna. Jak pracowite pszczółki skaczą wokoło klienta. Gdy klient zapłaci a mam zwyczaj regulować płatności w dniu zakupu, klient przestaje być ważny. W dniu odbioru, reklamacji jest już persona non grata. Wszystko łącznie z rozmowami telefonicznymi jest ważniejsze od klienta. Nie wiem czy to wynik słabego nadzoru, czy złego doboru personelu. Na odbiór okularów dwa lata temu czekałam w salonie w Galerii Glogowia dwie godziny. Nikt mnie nie obsłużył. Pani rozmawiała przez telefon i ciągle byłam odsyłana. W dniu dzisiejszym składałam reklamacje. Pierwszy raz w życiu miałam źle osadzone jedno ze szkieł w oprawce. Dodam, że wada wzroku nie zmienia ma się od lat. Najpierw próbowano.mi wmówić, że wszystko jest ok z okularami. Kiedy nie dałam się zbyć w końcu wypisano reklamacje. Obie Panie na popołudniowej zmianie zachowywały się w sposób urągający jakiejkolwiek kulturze. Zostałam potraktowana jak śmieć. Nie pierwszy raz w tym salonie. Jedyna osobą która zachowuje się tam w sposób kulturalny jest Pani, która bada wzrok. To są moje spostrzeżenia po trzech latach. Więc zarobki są adekwatne do poziomu ludzi,i ich podejścia do pracy. Ja takich pracowników jak w wspomnianym salonie nie trzymałbym nawet 5 minut.

Bartosz
Pracownik
@Karolina Jędrasik Głogów

Droga Pani, Vision już nie jest tą firmą co naście lat temu, teraz to zwykła sieciówka z kiepską jakością produktów, i zmęczonymi pracownikami, których rozliczają za pierdoły, na które też nie mamy większego wpływu. Jesteśmy demotywowani na każdym kroku, i pracujemy dla samej pracy. Jest nas coraz mniej, bo z roku na rok jest coraz gorzej, więc jakość będzie jeszcze bardziej spadać. Proszę się do tego przyzwyczaić.

Opto
Pracownik
@Niesmak

Czuję to samo

pracownik
Pracownik
@Niesmak

Już wiem dlaczego jest tyle reklamacji od klientów na temat źle wykonanych i dobranych szkieł do okularów. Doradccy to zwykli pracownicy z łapanek tj. dziewczyna z zieleniaka, kosmetyczka pr. magazynu itd. za najniższą krajową, a jak wcisną najdroższe pakiety to jakaś premia skapnie. Jest to odrażające (usunięte przez administratora) przede wszystkim klientów. Dlatego odradzam klientom korzystanie z usług w/w firmy. Pracownicy są tylko po dwutygodniowym przeszkoleniu, stąd ta niekompetencja, firma nie inwestuje i nie wiąże się z pracownikami stąd ten niski poziom "wykonanych usług" Kochani Klienci omijajcie szerokim łukiem VISION EXPESS Sp. z o.o. szkoda waszych pieniędzy, nerwów podczas składania reklamacji.

Jakim szkoleniu?
Pracownik
 Pytanie
@pracownik

Nie wiem gdzie ty widziałeś 2 tyg szkolenie???? Pracownik jest po 2 godzinnym szkoleniu online....gdyby to były 2 tygodnie to byłoby o niebo lepiej

Anna
Pracownik
@Jakim szkoleniu?

Nie ma żadnych szkoleń :D kiedyś się jeździło na kilka dni do Warszawy po zatrudnieniu, teraz nie ma nic, jest się zdanym na łaskę innych pracowników na salonie, pracowników, których też nikt niczego nie nauczył i robią wszystko na czuja. Ta firma, to już dawno zlepek przypadkowych osób. Najniższa krajowa na umowie, najniższe umiejętności. Taka jest prawda.

opto
Inne
@Niesmak

Każdy szanujący się optometrysta unika tej firmy jak ognia. Tam nie przeprowadza się prawdziwych badań a jedynie robi refrakcję. Im szybciej tym lepiej. W głównej mierze są to "optometryści" po podyplomówkach, którzy (usunięte przez administratora) wiedzą na temat prawdziwego badania czy narządu wzroku, a jedyne co robią to klepią refrakcję w koło :) Nikomu nie polecam badań w żadnym z tych sklepów.

p
Inne
@Anna

Dokładnie. Są to ludzie z łapanki, często po maturze, którzy często nie wiedzą czym różni się soczewka sferyczna od asferycznej, ba nawet kierownicy nie wiedzą i to głównych WARSZAWSKICH salonów.

Wika
Inne

Witam, widziałam ten komentarz niżej o traktowaniu pracowników zaraz po tym, jak znalazłam ogłoszenie. I stąd moje pytanie, czy w centrum logistycznym dobrze traktują ludzi czy ta sytuacja z komentarza, że nie do końca, też ma tam miejsce? Jaka atmosfera jest wśród pracowników magazynowych? Bo tam bym chciała aplikować.

Tomek
Pracownik
@Wika

Odradzam jak chcesz za chwile szukać nowej pracy lub nie masz żadnego doświadczenia to aplikuj. Psychicznie i fizycznie tej presji nie wytrzymasz

Żyd
Były pracownik

Ta firma nie powinna istnieć, tak jak DS "zarządzający"salonami i DR którzy mają mózg zamglony tabelkami z Excela. Są to osoby, które nie mają pojęcia ani wiedzy na temat optyki ani zarządzania. Wyśmiewanie, zastraszanie i obrażanie pracowników jest na porządku dziennym.. nie polecam.

Lab.
Pracownik
 Pytanie

Tak Thanosie. Te dziesięć lat Twojego szefowania nami, to jak do tej pory najgorszy okres pracy w VE. Co pozostawiłeś? Przede wszystkim spustoszenie w zasobach ludzi. W zasadzie pozbyłeś się trzonu fachowców. Zasadami z kosmosu, rażąco niskimi pensjami, z niekończącymi się zmianami, z górą procedur, zarządzanie strachem, audytami, tajnymi klientami itd. Nie zliczę ile razy nie wykonaliśmy planu, bo przez lata soczewki przychodziły dziwnie opóźnione. Na ale 95% planu firmie najbardziej się opłaca, prawda? Z dobrej firmy optycznej pozostał jakiś pseudo optyczny twór. Bez optyki, z ograniczoną ilością soczewek, bez laboratoriów. Doprowadziłeś do systemu, w którym najlepszy pracownik to pracownik z niską pensja, najlepiej po dwóch latach się zwalniający. Nie byłeś liderem, byłeś bossem. Nie zjednałeś ludzi, nie słuchałeś pracowników na dole. Rozbiłeś zespoły, ograniczyłeś ilość ludzi w salonach do poziomu nie spotykanego w innych firmach. Doświadczony pracownik z wieloletnim stażem zarabia niewiele więcej od osoby bez pojęcia o optyce. I doprowadziłeś do tego, że są szefowie saonu, którzy nie potrafią dokonać pomiarów na autorefraktometrze, a index to pakiet. Zwykła kariera za ogromne pieniądze, Teraz masz to gdzieś. Laby zamykane, konkurencja kwitnie, a oliwki dojrzewają. Miłego życia życzę.To to jest ta mityczna kultura zwycięstwa? Nad kim? A teraz przyjdzie nowy szef i udowodni nam, że przez ostatnie 10 lat żle pracowaliśmy i jest nas za dużo. Prawda?

Były pracownik
Były pracownik

Pracowałam w jednym salonie w Kujawsko-Pomorskim więc wypowiem się na ten temat. Salon uchodzący za najlepszy w regionie, jak nie w całej Polsce, DS odbierający nagrody roku, a podejście do nowego pracownika naganne. Zacznę od tego że ktoś musiał mnie czegoś nauczyć bo nie miałam zadnego doświadczenia z optyka,soczewkami itp, DS który miał mnie wszystkiego nauczyć kierował zadania na innych pracowników, inni pracownicy za to nie mieli czasu bo trzeba było robić budżety, nic nie wiedziałam, nic nie umiałam a każdy potrzebuje czasu na wdrożenie, jak już nie przypasowalam do salonu zrobiły się bunty innych pracowników wobec mnie co tylko nakręcał DS, żeby on miał rączki czyste a winna była zrzucona na pracowników. Atmosfera tak negatywna ze można wieszac tam siekierę. Robienie grafików po złośliwości- bo się nie da, faworyzowanie pracowników z dłuższym stażem, wydzwanianie w dzień wolny, a gdy nie mogłam odebrać to na drugi dzień rozmowa wyjaśniająca dlaczego nie szanuje DS. Na tym salonie powstała niezdrową rywalizacja, nie liczy się klient i jego potrzeby tylko to czego brakuje DS aby zrealizował swój cel, wyścigi do klientow, przechwytywanie klientów, telefonów, umawianie badań wtedy kiedy będzie ten najbardziej dodwiadczony DK, a to wszystko napędzał Dyrektor salonu, a Ty biedny człowieku jestes rozliczamy z wyników których nie masz bo nie masz szansy się wykazać. Oczywiście nikt się nie odezwie żeby nie dostać żadnego kwita ,nie stracić pracy, albo sprawa będzie tak odwrócona ze to pracownicy są winni. DR nic nie widzi, bo salon robi wyniki, a pracownicy się nie odzywają bo się boja. O sprawdzeniu prywatnych telefonów i grzebaniu w szafce czy w torebce już nie wspomnę. Minęło już trochę czasu od kiedy tam nie pracuje ale wiem że nadal tak tam jest jak nie gorzej niż jak ja pracowałam. Kujawsko-Pomorskie omijacie ten salon szerokim łukiem, szkoda waszego zdrowia psychicznego dla zakompleksionego DS i wynagrodzenia mniejszego niz w żabce i braku profesjonalnego podejścia do osób które chcą pracować.

2
Emma
Inne
@Były pracownik

A to dzwonienie w wolny dzień, to w jakim celu? Po co, aby pracownik pomimo tego przyszedł do pracy, czy z jakimiś konkretnymi pytaniami co do pracy? Zdarza się tak, że ściągają ludzi z dni wolnych?

Byly pracownik
Były pracownik
@Emma

Nie ściągają bo nie mają powodów tam każdy się boi isc na zwolnienie pomimo choroby, tylko zasmarkani siedzą z klientem bo liczą się wyniki i cele, jak ktoś idzie na zwolnienie to później robiony grafik po złośliwości i wszystkie soboty pracujące, albo inne osoby nabuntowane przez DS I nikt do nikogo się nie odzywa. Dzwoni z takimi blachostkami jak to gdzie jest etui do okularów, dlaczego pomimo dużego ruch półki są nie sprzątnięte, bezpieczne koperty nie zapisane, albo dlaczego zwrot jest zostawiony do podpisu. Ile razy trzeba było zostać dłużej o 20/30 minut a ten czas nie był oddany tłumacząc się tym że to przecież tez moje pieniądze i działamy dla wspolnego celu.

JS
Pracownik
@Byly pracownik

Darmowa porada - jeżeli układają grafik i za tzw.. kare soboty w ilości większej niż inni piszemy pismo do Centrali, że czujecie się dyskryminowani podejrzewając że to kara za bycie chorym. Spisujecie każdy dzień w kalendarzu od której do której pracujecie i tak zawsze 3 lata. Po zakończeniu stosunku pracy wzywacie Pracodawcę do wypłaty za nadgodziny jeżeli odmówi, kolejno informujecie PIP (walczy o wynagrodzenia) jak to nie pomoże pisać własną ręką pozew do sądu kserujecie te swoje notatki i ciężar dowodu że tak nie było spada na pracodawcę. Dowodem może być zamkniecie sklepu, załączenie alarmu ... w każdym razie to my jako Pracodawca mamy problem a nie Wy powodzenia ... nie dali podwyżki zapłacą za nią innym pa

1
Laboratoryjny Obserwator
Pracownik
 Pytanie
@JS

....ciekawe te porady, Chciałbym dopytać, czy z tym wzywaniem Pracodawcy o nadgodziny to muszę czekać na zakończenie stosunku o pracę czy mogę tak na bieżąco z miesiąca na miesiąc? Aktualnie jestem zatrudniony na UOP? Czy moje notatki to jedyny "AS" w rękawie czy może jeszcze jakieś inne "haki" są przewidziane na sali sądowej?

JS
Pracownik
@Laboratoryjny Obserwator

Jak chcesz pracować traktowany jak trędowaty możesz żądać zapłaty co miesiąc tylko czy Ty to wytrzymasz. Będą szukali na Ciebie haka żeby Cię wywalić nie lubią u nas ludzi, którzy upominają się o swoje stąd sugestia aby (usunięte przez administratora) im skopać po zakończeniu stosunku pracy. Do sądu pracy idziesz i uwiarygadniasz roszczenie przerzucając ciężar dowodu na pracodawcę i to później my nie Ty musimy się martwić jak udowodnić że tych nadgodzin nie miałeś ... możesz sobie dopisać co tam chcesz albo jeden drugiemu może dawać oświadczenia że było jak nie było. My nie mamy obiekcji topiąc ludzi więc Wy obiekcji mieć nie musicie pozdrowionka z pekinu

anonim
Inne
@JS

A czym w tej firmie może grozić nie udzielanie się na żadnych nadgodzinach? Wychodziłbym po prostu po ośmiu godzinach pracy, za które mam płacone. Żadnego zostawania 30, 20, czy nawet 10 minut dłużej.

Kinder
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Hmm wydaje mi się, że za niewykonanie polecenia służbowego mogą zwolnić. A polecenie zostania dłużej, np spowodowane ruchem lub potrzebą zamknięcia salonu jest uzasadnione dobrem firmy? Sam nie wiem czy dobrze to rozumiem

Veee
Pracownik

Jakie u was nastroje po mailu od nowego dyrektora:D nadchodzą zmiany ciekawe co wymyślą

Kira
Pracownik
 Pytanie
@Veee

Klaster Środkowowschodnio europejski. Po prostu jesteśmy odcięci od siostrzanych firm na zachodzie. I pozostaniemy bez labów, z marnymi pensjami i ograniczoną ofertą w soczewkach okularowych. Taki biedny kuzyn do wyciskania. Jak wezmą lab z salonu, to i tak składam wymówienie, więc już się o tę firmę nie martwię. Współczuję młodszym. Dla takich Holendrów i Włochów, to my jesteśmy dziki lud. A salony w Rosji to do jakiego klastra? Znajomy pyta...

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czy wy tez macie tak tragicznie układany grafik???? Jestem w pracy w ciągu 12 dni pracy 9 i to po 11h jestem już wykończona :( pełen etat. Wiadomo ze kolejne tygodnie sa luzniejsze, ale co mi z tego jak przez te dwa juz nie daje rady. Nie mam siły na obowiązki codzienne w domu, a tam czeka na mnie dziecko. Czy wasi DS też nie zamykają? Czy oni mają wogole takie prawo? Stres przy braniu opieki czy l4, bo nie ma kto pracować, od razu grafik sie posypie innym pracownikom a pozniej napięta atmosfera. Czas odejsc… i polecam kazdemu. PS w zadnej jeszcze pracy nie mialam takiej nagonki na wyniki, to jest śmieszne. Trzeba mieć (usunięte przez administratora) w tej firmie zeby jakos prosperować

Izza-zz
Pracownik

Witam, Moi drodzy koledzy teraz już mogę napisać mamy grupę założycielską dla nowego Związku Zawodowego i rejestrujemy się w KRS - wniosek złożony :-) Nie będzie już więcej obecny związek pluł nam w twarz, ta inicjatywa i tak opóźniła się w czasie ale stała się faktem. Dziękujemy za maile i szeptaną promocję, pozostali zainteresowani pytajcie, a znajdziecie. Z pozdrowieniami dla zarządu kolegów mamy 3 razy więcej członków niż Wy po latach to się nazywa organizacja - raczej musimy się teraz dogadywać bo nic o nas bez nas.

Do ZZ- Iza
Pracownik
 Pytanie
@Izza-zz

A jak można się skontaktować z nowymi ZZ skoro nie ma żadnej oficjalnej informacji?

Ikar
Pracownik
 Pytanie
@Izza-zz

Jak można Was znaleźć? Jakiś kontakt?

@LB
Pracownik
@Izza-zz

Miło to słyszeć, ale niestety pytałam aż 4 znajomych z różnych stron Polski i nikt nie słyszał o nowych zz. Może było by miło chociaż powiedzieć gdzie was szukać

Zostaw merytoryczną opinię o Vision Express SP Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Vision Express SP Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Vision Express SP Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 313.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Vision Express SP Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 260, z czego 14 to opinie pozytywne, 142 to opinie negatywne, a 104 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Vision Express SP Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Vision Express SP Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Vision Express SP Sp. z o.o.
1.7/5 Na podstawie 488 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Vision Express SP Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii