Opinie o OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski w Ostróda

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski w Ostróda

k

Do O! Jakoś ciężko mi uwierzyć w wyższe zarobki, no chyba że masz jakiś niewyobrażalnie wysoki utarg

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
o!

CO TY PISZESZ JA TERAZ ZDECYDOWANIE LEPIEJ ZARABIAM zawsze możesz przenieść się do A.. TERAZ PRACUJE W Y... JAKO KIEROWNICZKA COŚ TAK P. Karolina spróbuj może cię zatrudni chociaż nie wiem czy ona zajmuję się rekrutacją czy tylko przewieszką na sklepach ciuchów i porządkiem Powodzenia

żal
@o!

Błagam!!! zarabiasz lepiej, bo najniższa poszła w górę ze 2 razy.

p
@żal

no też właśnie, pensjeą tylko jak muszą :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
k

Jak byla pani A to przynajmniej pensje byly wyzsze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mimi

Jak jest Wam tak zle to zmieńcie sobie pracę ja pracuję w tej firmie i jestem szczęśliwa od kiedy nie ma A... jest bardzo dobrze w końcu nie muszę żyć w stresie ze wpadnie i będzie przyczepiać się bez sensu do czegoś o czym nie ma zielonego pojęcia wypłata na czas Pani kierowniczka miła pomocna życzę wszystkim takiej pracy i pracodawców nowa kierowniczka super

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa przebiegła bardzo miło, nie było żadnych dziwnych pytań. Pani pytała tylko o doświadczenie w podobnej pracy i ogólnie zadawała pytania raczej tylko związane z CV. Przedstawiła jak wygląda praca i zarobki. Całość trwała ok 20 min.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Słupsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
zmartwiona

Dzieje się coraz gorzej. Rabatu dawno już nie ma. Premia?? Było, minęło. Starasz się jak możesz, a ciągle jest źle. Nowa "kierowniczka" oględnie mówiąc zachowuje się tak, jakby wszystkie rozumy pozjadała, wszystko wie najlepiej. A pracuje krócej od ciebie. Każdy od czegoś zaczyna, ale poprzednia była "ludzka" i najważniejsze to sprawiedliwa. Pozdrawiam

miki

Moze spojrzy pani inaczej, jeszcze ma pani taka umowe, ale zaraz moze pani miec inna albo wcale...malo pracownic pisze jakies pozytywy w sensie ze maja niezle wyplaty, premie, czy rabaty pracownicze, wszystko co dobre w tej firmie sie kończy i pewnie nie jedna pani sie zgodzi ze mna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eliza

Moze spojrzy pani inaczej, jeszcze ma pani taka umowe, ale zaraz moze pani miec inna albo wcale...malo pracownic pisze jakies pozytywy w sensie ze maja niezle wyplaty, premie, czy rabaty pracownicze, wszystko co dobre w tej firmie sie kończy i pewnie nie jedna pani sie zgodzi ze mna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
p

Taaa,ktora nie ma o niczym pojecia.... uwazam ze pani (usunięte przez administratora)lepiej pelnila ta funkcje:) szara myszko pewnie pracujesz na umowe zlecenie, masz orzeczenie o niepelnosprawnosci lub legitymacje szkolna to zwolnienie ci nie grozi:)

Szara myszka

Nie zgadzam się z przedmowczynia, pracuje już prawie rok dla Caymana i wreszcie jest normalna porzadna kierowniczka co nas kontroluje, mloda, rzeczowa, sympatyczna a nie to co poprzedni babsztyl.Ta się przejmuje i pochwali nawet. Nie oszukujmy się takie czasy sa ze w każdej chwili każdego mogą zwolnic.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wow

Firma Cayman to wielki przekręt !!!Robisz dla nich wszystko .. dbasz o sklep jak tylko możesz , przychodzisz pół godziny wcześniej do pracy żeby wszystko było gotowe nawet i przed 10ta otwierasz dla ludzi żeby szefostwomiało kase a oni .. daja ci umowę na 2lata i chwala jaki Ty super pracownik itd. a mija 9 miesiacy przyjezdza kierowniczka która nosi się jakby pracowala tam kilkanaście lat i wszystko wie a w rzeczywistości ma za sobą 8 miesięcy pracy i to jeszcze jako Sprzedawca ....wrecza Ci wypowiedzenie '' bardzo przepraszam ale nie stać nas na pracownika '' pfff... a najlepsze jest to ze Ty wychodzisz za drzwi a na Twoje miejsce jest nowa ... i gdzie tu jest sprawiedliwośc ???? chociaż na koniec pracy mogli by być szczerzy z pracownikiem .... Ostrzegam przed praca w tej firmie !!

anonim

(usunięte przez administratora)

cofnijmy sie w czasie

zastanówmy się nad tą wypowiedzią lol i podsumujmy fakty ten kto pracuje w firmir cayman od paru lat wie doskonale że wcześniej szefową była Pani I i pan G i J póżniej doszła Pani A (to ta zapewne niby wykształcona) i dopiero się zaczeło dziać. A jeśli chodzi o mnie to nigdy szefostwo nie omawiało ze mną kwestji swojego wykształcenia i przypuszczam że to tyczy sie również innych pracownic. Więc lol w twojej wypowiedzi jest zbyt dużo wiadomośći do których nie ma dostępu normalny pracownik. Więć chyba wiem kim jesteś :) Pozdrawiam I pamiętaj że wszeregu zawsze trzeba iść .......

ola

dobre widać ze ktoś smaruje z konkurencji hihi ups... ale dziura

??????

ta firma to porażka... złe podejście do klienta, jak również do pracowników... szefostwo najwyraźniej ma ich gdzieś... zawsze wszystko wiedzą lepiej i nie próbują nawet poznać opinii drugiej strony... kiedyś było inaczej... Pani (usunięte przez administratora)miała inne podejście do pracowników....

ludmiła

pozdrowienia////

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
smieszna firma smieszni pracownicy

podobnie sie zachowuje Pani w Kaliszu. Nie wiem czy to jakaś kierowniczka ale ona najwidoczniej nie ma obowiazku obslugiwac klientow. ile razy sie wejdzie wiecznie przez telefon rozmawia, juz nie wspomne o tym zeby Dzien dobry odpowiedziala. ale z tego co czytam jaka firma tacy pracownicy!!!

lolll

Nie pisz że Ci na kasie nie załeży jeśli za niecałe 40 zł szlajałeś sie po sądach i innych instytucjach a za czasów PRLu nazywany bys był towarzyszem konfidentem a jak taki jesteś kozak i nie dbasz o tą kasę wycyganioną od ludzi to przekaż ją na dom dziecka albo schronisko dla zwierząt bądź też inny szczytny cel.

Kiki

Witam / Kupiłem córce bluzeczkę. Zaniosłem ją do reklamacji ale jej nie uznali (jak zawsze). Odwołałem się i również nie uznali. Udałem się do Rzecznika Praw Konsumenta w Pile i Pani tam pracująca wszystko dokładnie mi wytłumaczyła (z tego miejsca chciałbym bardzo podziękować za miłą i fachową obsługę). Sprawa trafiła do sądu pojednawczego gdzie nikt ze sklepu nie raczył się wstawić więc wyczerpując wszystkie możliwości założyłem pozew do Sądu. Zasądziłem 500 zł. za mój stracony czas + 39 zł. za zakupioną bluzeczkę + zwrot kosztów sądowych. Sprawę wygrałem i do w/w kwoty Sąd doliczył 500 zł. odsetek także wyniosło to Pana [usuniete przez moderatora] ponad 1000 zł. (słownie: tysiąc złotych). Na tym nie zamierzam poprzestać ponieważ udałem się z nakazem zapłaty po tytuł wykonawczy z którym udam się do Komornika Sądowego. Odsetki cały czas rosną i nie wiem czy Pan [usuniete przez moderatora] zmieści się w 2 tys. jak komornik zacznie egzekucję. Szczerze mówiąc to nie zależny mi aż tak bardzo na tych pieniądzach ale chodzi mi o zasadę i zwykła ludzką przyzwoitość. W innych sklepach takich jak CCC, Deichmann czy nawet w zwykłej Biedronce reklamacje załatwia się od ręki a w sklepach Cayman jak za PRL-u (bynajmniej w sklepie w Pile). Co do obsługi w sklepie Cayman w Pile to jest kompletna porażka. Pani przyjmując reklamacje powiedziała że ona nie musi przyjąć reklamacji i że to jest jej tylko dobra wola. Jak można pracować w sklepie i nie znać elementarnych zasad handlu?

Kiki

anonim - 2011-11-17 13:02:59 Rozpatrywane w jeden sposób odmowny.To bardzo żałosne że pracownicy \"firmy\" Cayman wchodzą na forum i próbują się sami wybielić.Nie oszukujcie ludzi wasz towar to tanie złej jakości ubrania w chin i turcji ,te same ubrania równie dobrze można kupić na jakiej kolwiek targowicy w byle jakim mieści bądz miasteczku za o wiele niższą cene.Nabijacie klienta w butelke przyszywajac metki z logiem \"CAyman\"i wkłądacie towar w ładne fimowe torebeczki a za to klient płaci+ 70% Witam / Kupiłem córce bluzeczkę. Zaniosłem ją do reklamacji ale jej nie uznali (jak zawsze). Odwołałem się i również nie uznali. Udałem się do Rzecznika Praw Konsumenta w Pile i Pani tam pracująca wszystko dokładnie mi wytłumaczyła (z tego miejsca chciałbym bardzo podziękować za miłą i fachową obsługę). Sprawa trafiła do sądu pojednawczego gdzie nikt ze sklepu nie raczył się wstawić więc wyczerpując wszystkie możliwości założyłem pozew do Sądu. Zasądziłem 500 zł. za mój stracony czas + 39 zł. za zakupioną bluzeczkę + zwrot kosztów sądowych. Sprawę wygrałem i do w/w kwoty Sąd doliczył 500 zł. odsetek także wyniosło to Pana [usuniete przez moderatora] ponad 1000 zł. (słownie: tysiąc złotych). Na tym nie zamierzam poprzestać ponieważ udałem się z nakazem zapłaty po tytuł wykonawczy z którym udam się do Komornika Sądowego. Odsetki cały czas rosną i nie wiem czy Pan [usuniete przez moderatora] zmieści się w 2 tys. jak komornik zacznie egzekucję. Szczerze mówiąc to nie zależny mi aż tak bardzo na tych pieniądzach ale chodzi mi o zasadę i zwykła ludzką przyzwoitość. W innych sklepach takich jak CCC, Deichmann czy nawet w zwykłej Biedronce reklamacje załatwia się od ręki a w sklepach Cayman jak za PRL-u (bynajmniej w sklepie w Pile). Co do obsługi w sklepie Cayman w Pile to jest kompletna porażka. Pani przyjmując reklamacje powiedziała że ona nie musi przyjąć reklamacji i że to jest jej tylko dobra wola. Jak można pracować w sklepie i nie znać elementarnych zasad handlu?

Kiki

anonim - 2010-04-23 15:57:10 Może spodnie były za ciasne dlatego pękły !!!Witam / Kupiłem córce bluzeczkę. Zaniosłem ją do reklamacji ale jej nie uznali (jak zawsze). Odwołałem się i również nie uznali. Udałem się do Rzecznika Praw Konsumenta w Pile i Pani tam pracująca wszystko dokładnie mi wytłumaczyła (z tego miejsca chciałbym bardzo podziękować za miłą i fachową obsługę). Sprawa trafiła do sądu pojednawczego gdzie nikt ze sklepu nie raczył się wstawić więc wyczerpując wszystkie możliwości założyłem pozew do Sądu. Zasądziłem 500 zł. za mój stracony czas + 39 zł. za zakupioną bluzeczkę + zwrot kosztów sądowych. Sprawę wygrałem i do w/w kwoty Sąd doliczył 500 zł. odsetek także wyniosło to Pana [usuniete przez moderatora] ponad 1000 zł. (słownie: tysiąc złotych). Na tym nie zamierzam poprzestać ponieważ udałem się z nakazem zapłaty po tytuł wykonawczy z którym udam się do Komornika Sądowego. Odsetki cały czas rosną i nie wiem czy Pan [usuniete przez moderatora] zmieści się w 2 tys. jak komornik zacznie egzekucję. Szczerze mówiąc to nie zależny mi aż tak bardzo na tych pieniądzach ale chodzi mi o zasadę i zwykła ludzką przyzwoitość. W innych sklepach takich jak CCC, Deichmann czy nawet w zwykłej Biedronce reklamacje załatwia się od ręki a w sklepach Cayman jak za PRL-u (bynajmniej w sklepie w Pile). Co do obsługi w sklepie Cayman w Pile to jest kompletna porażka. Pani przyjmując reklamacje powiedziała że ona nie musi przyjąć reklamacji i że to jest jej tylko dobra wola. Jak można pracować w sklepie i nie znać elementarnych zasad handlu?

Kiki

Witam / Kupiłem córce bluzeczkę. Zaniosłem ją do reklamacji ale jej nie uznali (jak zawsze). Odwołałem się i również nie uznali. Udałem się do Rzecznika Praw Konsumenta w Pile i Pani tam pracująca wszystko dokładnie mi wytłumaczyła (z tego miejsca chciałbym bardzo podziękować za miłą i fachową obsługę). Sprawa trafiła do sądu pojednawczego gdzie nikt ze sklepu nie raczył się wstawić więc wyczerpując wszystkie możliwości założyłem pozew do Sądu. Zasądziłem 500 zł. za mój stracony czas + 39 zł. za zakupioną bluzeczkę + zwrot kosztów sądowych. Sprawę wygrałem i do w/w kwoty Sąd doliczył 500 zł. odsetek także wyniosło to Pana [usuniete przez moderatora] ponad 1000 zł. (słownie: tysiąc złotych). Na tym nie zamierzam poprzestać ponieważ udałem się z nakazem zapłaty po tytuł wykonawczy z którym udam się do Komornika Sądowego. Odsetki cały czas rosną i nie wiem czy Pan [usuniete przez moderatora] zmieści się w 2 tys. jak komornik zacznie egzekucję. Szczerze mówiąc to nie zależny mi aż tak bardzo na tych pieniądzach ale chodzi mi o zasadę i zwykła ludzką przyzwoitość. W innych sklepach takich jak CCC, Deichmann czy nawet w zwykłej Biedronce reklamacje załatwia się od ręki a w sklepach Cayman jak za PRL-u (bynajmniej w sklepie w Pile). Co do obsługi w sklepie Cayman w Pile to jest kompletna porażka. Pani przyjmując reklamacje powiedziała że ona nie musi przyjąć reklamacji i że to jest jej tylko dobra wola. Jak można pracować w sklepie i nie znać elementarnych zasad handlu?

Zostaw merytoryczną opinię o OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski - Ostróda

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski?

    Zobacz opinie na temat firmy OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski?

    Kandydaci do pracy w OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski
Przejdź do nowych opinii