Powiedzcie mi jaki jest sens bycia kierownikiem składu w tej firmie? Kierowcy dostali spore podwyżki a kierownicy okrągłe zero. Kierowca zarabia teraz praktycznie tyle samo co kierownik, który ma cały skład na głowie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W żadnej poważnej firmie tak nie ma.
jasne że cud ludzie zapierdzielają ile sił, ale to normalne w tych czasach jak jest bezrobocie. Nie ma leżenia, ja nauczyłem się ciężkiej pracy tam byłem przez chwilę ale bez przesady. Dużo narzekania bo duża firma
Popieram Były. Ja też tam pracowałem. Powiedz proszę o jakie dokumenty chodzi.
(usunięte przez administratora)
Gdyby firma wyznawała zasadę żyjesz sam daj żyj innym ,nikt by niczego nie pisał,a jak jest wszyscy wiedzą.
a Ty jakiś śledczy jesteś a skąd wiesz, że to prawda? Obsmarować kogoś można bez problemów a potem wyjaśniać to co innego Ale To Polska jak drugi ma więcej to trzeba go zniszczyć
U mnie w trakcie mojego L 4 wisiało już ogłoszenie na tablicy. Było to moje pierwsze L4 w ciągu 5 mies pracy , a ogłoszenie ukazało się w trzecim dniu jego trwania.:-)
Mam pytanie do was. Miał ktoś taka sytuację że po L4 został zwolniony ?
alex możesz rozwinąć temat
masz racje biały ja też jestem zatym żeby zatrudnić kontrolerów z każdego województwa nie wydawali by na hotele a tak pieniądze idą w błoto
kontrola przyjedzie posiedzi parę dni i kilka setek trzeba wydać a tak każdego województwa był by kontroler miał by pod sobą kilkanaśćie składów i ylo by taniej niebyło by trzeba wydawać na hotele takie moje jest zdanie firma Składy węgla powinna się zastanowić nad takim rozwiązaniem pozdrawiam
firma Składy węgla powinna zatrudnić kontrolerów z każdego województwa było by taniej niewydawali by na hotele i była by oszczędność prezes tej firmy powinien się zastanowić nad takim wariantem
Zgodnie z art. 91 § 1 ustawy z 26.6.1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94, ze zm.), należności inne niż wymienione w art. 87 § 1 i 7 mogą być potrącane z wynagrodzenia pracownika tylko za jego zgodą i to zgodą wyrażoną na piśmie. W art. 87 § 1 i 7 Kodeksu pracy nie wymienia się należności za niewykorzystany okres używania odzieży i obuwia roboczego. Co więcej takich należności być nie może, o czym kilka słów poniżej. Pracodawca ma obowiązek – wynikający z art. 2377 § 1 Kodeksu pracy – dostarczenia pracownikowi nieodpłatnie odzieży i obuwia roboczego, jeżeli: odzież własna pracownika może ulec zniszczeniu lub znacznemu zabrudzeniu albo wymagają tego względy technologiczne, sanitarne lub bezpieczeństwa i higieny pracy. Przydzielone pracownikowi odzież i obuwie robocze stanowią własność pracodawcy (art. 2378 § 2 Kodeksu pracy). Pracownik powinien więc zwrócić je pracodawcy w momencie rozwiązania umowy o pracę (np. uzyskać poświadczenie zwrotu na „obiegówce”). Pracodawca nie może zmusić pracownika do odkupienia od niego używanej odzieży i obuwia roboczego, nawet po zaniżonej cenie (np. po potrąceniu amortyzacji). Jeżeli pracownik jest zainteresowany odkupieniem od pracodawcy używanej przez siebie odzieży lub obuwia roboczego, to ta transakcja może nastąpić tylko na zasadach ogólnych (rynkowych). Proszę przy tym pamiętać, że dochód pracodawcy z tej transakcji pomniejszy koszty wynikające z zapewnienia pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. Na koniec jeszcze jedna uwaga – pracownik nie ponosi ryzyka związanego z działalnością gospodarczą pracodawcy, w szczególności nie odpowiada za szkodę wynikłą w związku z działaniem w granicach dopuszczalnego ryzyka (art. 117 § 2 Kodeksu pracy). Radzimy więc przekalkulować, co się lepiej opłaci, czy podnieść wynagrodzenie w celu zachęcenia pracowników do pozostania w firmie, czy ponosić koszty związane z niepełnym wykorzystaniem zakupionych dla nich odzieży i obuwia roboczego. należności potrącane z wynagrodzenia pracownika przydzielone pracownikowi odzież i obuwie robocze dostarczenie pracownikowi nieodpłatnie odzieży i obuwia roboczego należności za niewykorzystany okres używania odzieży i obuwia roboczego odkupienie używanej odzieży i obuwia roboczego
A daj spokój (usunięte przez administratora) firma!
Dużo można mieć do zarzucenia tej firmie,ale obiektywnie trzeba powiedzieć,że bez wzgledu,na pochodzenie węgla to pali sie dobrze.
papier też się dobrze pali - ku se makulaturę i pal to tańsze - kim ty jesteś, że takie bzdury piszesz
A może by tak założyć swoje forum pracownicze tak by jaka (usunięte przez administratora) nie mogła ingerować w to co piszą ludzie?
może Pan Prezes wyjedzie na objazd swoich punktów
A co powiecie na pomysł prezesów powołania komisji nadzoru węglowego, w której mieli by zasiadać miedzy innymi eksperci z dziedziny etyki!!!! (usunięte przez administratora)
czy to juz upadek(usunięte przez administratora)?
Powiem tak jest jak jest.Każdy wiedział jaka kasaco nie?Nikt nie szedł w ciemno.Kasę płacą?Płacą no to co jeszcze.Najgorsze jest to co dotyczy godzin bo stawka wysoka nie jest,ale jak się chce pracować to się pracuje jak nie to podziękował.Jestem zwykłym kierowcą nie jestem szczęśliwy z godzin i stawki godzinowej ale wolę to niż siedzieć w domu i w opiece na piwo żebrać.Dajcie spokój a szefostwo niech swoje sprawy samo załatwia a my parcujmy a kto nie chce to dowidzenia niech powie i da spokój
I następne Firma składywęgla.pl szuka kierowcy na PÓŁ ETATU najlepij z Niemodlina. Wymagania: -aktualne prawo jazdy kat.B -znajomość topografii Niemodlina i okolic -chęć do pracy Oferujemy -wynagrodzenie ok 850 zł brutto -praca 4 godz. dziennie od poniedziałku do soboty Chętne osoby proszę o kontakt telefoniczn lub proszę przyjść na skład,który znajduje się w Niemodlinie na terenie firmy Markam na przeciwko Hotelu Domino. (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy MM Group?
Kandydaci do pracy w MM Group napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.