@informator a powstają tam może nowe miejsca pracy?
Witam wszystkich! Mam proste i krótkie pytanie. Czy firma ta normalnie funkcjonuje? Proszę o rzetelną informację. Z góry dzięki za pomoc.
A ja wystarczająco się dowiedziałem i bardzo interesuje mnie praca, dajcie znać czy kogoś szukają!
Pracowałem.Firma pracuje pod spedycją BEWESHIP trasa Gdynia Szwecja Polska. Wyjazdy w sobotę i niedziele powrót w piątek i znowu wyjazd w sobotę lub niedzielę.Pauzę 45 robisz na promie.Płaca od kilometra 40 gr lub 42 z kilometra. Teoretycznie zarobisz 4200 pln ale to jest niemożliwe.zadko kiedy masz zaladunek i rozladunek calościowy.Przeważnie 3 do 5. Powrotnie tyle samo zaladunków. Nie są zapłacone dodatkowo. Naczepy są z BEWESHIP stan techniczny fatalny naczep. Szef Pan M. B. jest OK ma 4 samochody jest też kierowcą jak trzeba wsiada do auta i jedzie sam. Dobry człowiek przypuszczam że pod inną spedycją zarobki były by lepsze. Ale pod Bewe niema takiej szansy. Dlatego odszedłem. Generalnie w tej sytuacji i na takich warunkach kiierowca nie wytrzyma dłyużej jak m-c dwa. Bewe obcina kilometry wiec automatycznie szef obcina kierowcy. Bewe rozlicza tracy w/g mapy Google. To jest chore bo przeciez Ty nigdy nie pojedzieswz taka trasą 40t samochodem. Myślę że ta firma się kończy. Ale to moja opinia(mam na myśli spedycję BEWESHIP) nie transport autobusowy i ciężarowy)
Pracowałem.Firma pracuje pod spedycją BEWESHIP trasa Gdynia Szwecja Polska. Wyjazdy w sobotę i niedziele powrót w piątek i znowu wyjazd w sobotę lub niedzielę.Pauzę 45 robisz na promie.Płaca od kilometra 40 gr lub 42 z kilometra. Teoretycznie zarobisz 4200 pln ale to jest niemożliwe.zadko kiedy masz zaladunek i rozladunek calościowy.Przeważnie 3 do 5. Powrotnie tyle samo zaladunków. Nie są zapłacone dodatkowo. Naczepy są z BEWESHIP stan techniczny fatalny naczep. Szef Pan M. B. jest OK ma 4 samochody jest też kierowcą jak trzeba wsiada do auta i jedzie sam. Dobry człowiek przypuszczam że pod inną spedycją zarobki były by lepsze. Ale pod Bewe niema takiej szansy. Dlatego odszedłem. Generalnie w tej sytuacji i na takich warunkach kiierowca nie wytrzyma dłyużej jak m-c dwa. Bewe obcina kilometry wiec automatycznie szef obcina kierowcy. Bewe rozlicza tracy w/g mapy Google. To jest chore bo przeciez Ty nigdy nie pojedzieswz taka trasą 40t samochodem. Myślę że ta firma się kończy. Ale to moja opinia(mam na myśli spedycję BEWESHIP) nie transport autobusowy i ciężarowy)
Pracowałem.Firma pracuje pod spedycją BEWESHIP trasa Gdynia Szwecja Polska. Wyjazdy w sobotę i niedziele powrót w piątek i znowu wyjazd w sobotę lub niedzielę.Pauzę 45 robisz na promie.Płaca od kilometra 40 gr lub 42 z kilometra. Teoretycznie zarobisz 4200 pln ale to jest niemożliwe.zadko kiedy masz zaladunek i rozladunek calościowy.Przeważnie 3 do 5. Powrotnie tyle samo zaladunków. Nie są zapłacone dodatkowo. Naczepy są z BEWESHIP stan techniczny fatalny naczep. Szef Pan M. B. jest OK ma 4 samochody jest też kierowcą jak trzeba wsiada do auta i jedzie sam. Dobry człowiek przypuszczam że pod inną spedycją zarobki były by lepsze. Ale pod Bewe niema takiej szansy. Dlatego odszedłem. Generalnie w tej sytuacji i na takich warunkach kiierowca nie wytrzyma dłyużej jak m-c dwa. Bewe obcina kilometry wiec automatycznie szef obcina kierowcy. Bewe rozlicza tracy w/g mapy Google. To jest chore bo przeciez Ty nigdy nie pojedzieswz taka trasą 40t samochodem. Myślę że ta firma się kończy. Ale to moja opinia