Jest teraz okazja żeby było lepiej, chociaż trochę, forsowana stawką w PKS jeśli to wyjdzie wszystko pociągnie za sobą reakcje innych firm(mobilisku i EEC nie wliczam, juz opisywałem czemu) gdyby to michalczewskie wygrali tą ''bitwe'' nie byłoby nawet cienia nadzieji , tutaj jest i to spora, już blisko konkretów, zrobimy wszystko żeby tak sie stało, osoba do tej pory odpowiedzialna w PKS bezposrednio za obciążania za przepały została odsunięta na boczny tor, to już jakiś sukces i szansa że to się wszystko uda doprowadzić do końca, teraz etap na piśmie uzyskanie tego o czym było pisane, jeśli to sie uda kolejnym będzie zmarginalizowanie kolejnego - pseudo dyrektorka - kierownika- jak juz tez pisalem jeszcze chyba większego figuranta niż ten tutaj, którego sama persona jesli pozostanie na swoim dotychczasowym stanowisku wielu zniechęca już na starcie, nie muszę nawet wymieniać z nazwiska :)
Dajcie spokój na niepotrzebne polemiki i wzajemne dogryzania, tym bardziej że to forum nie o komunikacji miejskiej a konkretnej firmy--filii gdzie firma matka wiadomo skąd sie wywodzi, buldogi to śledzą i mają tylko pożywkę z takiego typu wpisów, chłopak dał rozwiązanie, w założeniu nie jest ono złe tylko że problemem są te służby a raczej pseudo służby jak ITD powołana po to by wyeliminowac uczciwych polskich przedsiebiorców a wpuscic wlasnie takie firmy corki jak o ten syfilis, czy pseudo instytucje jak ZTM z banda nierobów poprzyjmowanych przez uklady badz powiazania rodzinne, które nic nie pomoga a jedynie skutek będzie odwrotny i ucierpi nikt inny na końcu jak tylko sami kierowcy, chcemy zmian zacznijmy od siebie, od własnego podwórka..
Przymuły to w komunikacji miejskiej tyrają za grosze i płaczą, że robią za czarnuchów tak jak kierowcajakoiwy. Nic dziwnego, że was dmuchają na kasę. Sam bym tak robił.
No cóż, ten kto jest najmocniej dmuchany w okrężnicę, najgłośniej gardłuje. Jeszcze chwila i będziesz swojakom robił loda z radością. Sztuką jest wydmuchać Kierowce tak by się uśmiechnął i powiedział że go masują, nieprawdaż Olo?
Nie trzeba robić cudów, żeby naprawić patologię komunikacji miejskiej. Gdyby co piąty kierowca raz w miesiącu napisał donos na temat przekraczania czasu pracy i ogólnych oszustw pracodawców to sytuacja by się zmieniła. Pisać do wszystkich. Policja, ITD, PiP, media itd. Jeżeli tego nie zrobicie to uratować sytuację może tylko wprowadzenie tachografów...
Na jakim Ty świecie żyjesz ??? Tu nikt się tym nie zajmie... ITD przyszlo do Mobilisa po papiery - i nic nie dostali... Gdyby chcieli - mogliby usadzić Mobilis za stan techniczny - na drogi moze by wyjechała 1/3 wozów - dziś chyba jest lepiej, bo mają 100 nowych wozów - ciekawee jak długo będą sprawne ??? Ja pracowalem do marca zeszlego roku - do czasu jak nie obnizyli stawek i miesiąc później nie zamknęli Utraty... Inne służby także gdzieś mają czas pracy czy stan techniczny - bo miasto musi funkcjonować i nikt nie zatrzyma komunikacji miejskiej i na tym jadą zarzadcy firm komunikacyjnych...
Kazali mi zapłacić za ubrania do pracy. Szybko poszło wyszedłem
Ja zadałem pytanie czy muszę sam kupić sobie ubranie? czy mogę mieć swoje ubrania? i jaka stawka? Suma odpowiedzi, wstałem i wyszedłem.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
najnowsze wiesci a'propo nowego przetargu od 23 sierpnia PKS GRODZISK nominał 3000pln-3200pln na ręke nie obciazanie za przepaly paliwa ! narazie jeszcze nic na pismie dlatego wstrzymuje sie z wszelkimi dzialaniami ale tutejsi szczekacze(i dobrze wiem(y) kto z tej firemi) będziemy stali z ulotkami jak juz bedzie wszystko wiadomo przy wyjazdach z bazy(bo nie tylko ta firma jest na swieczniku) podejdz jeden z drugim internetowy szczekaczu.
Dobra, koledzy jestem kierowcą jak wy. Pracuję w Miastowych we Warszawce. Jedno wam powiem. Był moment gdy wszystkim przewożnikom robiło się gorąco koło pupy. Już można było rozmawaić o podwyżkach, było to zanim wasz kolega kebabem nie wjechał pod tramwaj na Wiatraku. Nie było komu jeździć, był deficyt Kierowców. Ktoś od was wpadł na pomysł by skoczyć za wschodnią granicę po posiłki. No i ch .... w bombki strzelił urwał się temat podwyżek. Jest chyba raczej porozumienie płatników, nigdzie wyżej,,ch...,, nie podskoczysz, czyli więcej niż trójkę na rękę nie dostaniesz/średnio za nominał. I co byśmy nie powiedzieli to jeden patrzy na drugiego by nie dać kierowcy zarobić. Jedyna szansa jeżeli zwiększy się ilość linii, wielu młodych wyjedzie do Niemiec będą obostrzenia w przyjmowaniu koleżków z za wschodniej granicy/np znajomość polskiego, egzaminy dopuszczające do jazdy po Warszawie/ Wtedy wszyscy zaczną na siłę szukać pracownika i go doceniać finansowo. Zacznijcie też szanować nominał ograniczcie nadgodziny nie przekraczajcie 200 godzin miesięcznie, wtedy zacznie sie coś kręcić wokół i socjalu i wypłat.
na chwilę przed tym zdarzeniem bylo spotkanie z ursusowa dyrekcja, ile osób na nim bylo ? (ktorych zreszta i tak potem figurant sie umiejetnie choc po swojemu pozbyl) i to wszystko w temacie, grodzisk jest pod sciana do tego będzie przeswietlany jak nigdy zadna firma wczesniej i karany za uchybienia kwotami jak żadna firma wcześniej, zdaja sie to rozumieć,
Czyli wóz albo przewóz rosyjska ruletka. Kto wie może będzie ciekawie na mieście w ofertach pracy. Jak widać u was figuranci nie uczą się na błędach. Może ich wspólnicy górale ze wzgórz golan ściągną do siebie, oby.
nie uczą sie na błedach bo robili je swiadomie i w swoim mniemaniu zrobili wszystko dobrze, marzec ub.roku ważyły sie losy stawki godzinowej w mobilisie do ostatniej chwili(pomijam juz fakt ze plac, kanały i reszta zrobiona za pieniadze z kierowców), decyzja zapadła, zaciąg ukraiński + pseudo premie dla aktywnych i utrzymanie dotychczasowych śmiechu wartych dodatkow starszego, junior starszego i kto tam wie kogo jeszcze hehe, mamy dokladnie rok potym i to sie opłaciło, wszystko jezdzi, ''plan'' realizowany w razie w sami będą wsiadać za fajere i ratować, nie na wzgórzach golan są nie potrzebni bo tutaj spelniaja swoja role swietnie, emerytom i tak wszystko jedno więc nawet likwidacja utraty niewiele zmieniła, świeżaki po up na podpisanych lojalkach?bez wyjscia a wiec mają ich w garsci, mogą robić co chca ze stawkami i pks i 20zl netto nic tu nie zmieni, to samo umyslowe ameby które tu swiadomie a jak siedzą i beda siedziec nawet jesli w grodzisku wszystko na papierze potwierdzi sie co tutaj bylo pisane z 1 reki, jak juz pisałem Ludzi bez wyjscia została tu tylko garstka a gamoniami i ukrainą oraz tymi przed chwila wymienionymi pojadą i za wiele nie będą musieli podnosic stawki o ile wogole cos zrobia, wazne zeby własciciele z Izreala byli zadowoleni kasa sie zgadzala i po to wlasnie tu są wyszlo 100% szydlo z worka na sierpniowych rozmowach z dyrekcja jaka jest rola kierownika w tej i to samo innych tego typu firmach na miescie i to nie jest ich wina, tylko Ludzi, jak sobie ludzie dają to tak mają(i to cytat jednej z osob decyzyjnych) i wszystko na temat.
No dobra, nie jestem umysłową amebę. Może być w Grodziu jak u Was. gdy przyszły kebaby. Pościągali najpierw pracowników z e swoich oddziałów lokalnych, dali im posiłki, hotel i inne socjale. Po jakimś czasie po wschodnim zaciągu zaczęli to wszystko ograniczać i likwidować dając jakąś dziwną premię którą mało kto dostawał. Widzisz jest problem z obietnicami, na dzień dobry jest hurra, później zatrudnią jakąś mundrale po MBA , która kosztem pracownika zacznie racjonalizować i zwiększać zyski. Sam zacząłem myśleć o zmianie, przy takiej stawce jak napisałeś, ale Zona zadała mi pytanie : a co będzie gdy w trakcie umowy zmienią aneksem jej zapis? np, walną ci karę za przepał, lub karzą ci uczestniczyć w karze udzielonej przewoźnikowi przez ZTM za brudny wóz lub za brak sprzedaży biletów. Tego się boję gdyż każdy z przewoźników ma nas Kierowców za ameby i startuje do przetargu gdzie najważniejszą składową jest cena. Wiadomo maksymalizuje się zyski kosztem Pracownika. Tego się boję i również tego ze nie stanowimy jako grupa zawodowa jedności. A powinniśmy mieć własny związek, nie jakieś dwadzieścia innych siedzących u pracodawcy. Jeden jak w Niemczech , gdzie jak jest strajk to staje większość Kierowców zrzeszonych w związku. Tylko Związek powinien być utrzymywany tylko ze składek oraz mieć siedzibę nie u przewoźnika tylko na mieście utrzymywaną opłacaną ze składek tak by nikt z pracodawców nie mógł związkiem manipulować. Mam nadzieję ze przed emerytura zobaczę jak większość Kierowców wspólnie walczy o minimalną stawkę godzinową. Na razie to PORAŻKA. Jeszcze bez problemu wsadzają towarzyszy za fajerkę. Powinni przestrzegać przy zatrudnianiu zasad typu: potrącanie pełnego podatku od wynagrodzenia, pozwolenie na pracę na terenie Polski, Polskie badania Okresowe i okresówka. Znajomość języka oraz egzamin z zasad ruchu drogowego w Polsce/to co się dzieje na Wiatraku lub Płowieckiej to porażka, nieraz zasłaniam oczy by nie widzieć ?
Grodzisk jest firmą specyficzną ale całkiem inaczej działająca niż tutejsza firma krzak, przede wszystkim nie ma tylu oddziałów i nie ma opcji że sciągną ludzi by skompletować obsade doraźne, na zasadzie jakoś to będzie, pojedziemy i potem się będziemy martwić(dokładnie jak było tutaj),to nie przejdzie w ich przypadku, to nie ma prawa sie udać tym przetargiem, za długo w tym siedzę, za blisko jestem osob decyzyjnych żeby jednak i takiej ewentualnosci nie brac pod uwagę, jeśli mimo wszystko wybiora tą droge finansowo będą wychodzić na 0 nawet sciągając kase z tych co uda im sie zwerbowac, bo jak juz pisalem umowa jest napisana stricte pod nich, będą przeswietlani jak nikt nigdy wczesniej i zadne hasla typu ZTM będzie tuszował część uchybień czy co tam, są tylko dwie możliwosći, albo taka jaka jest aktualnie blisko juz konkretów czyli te 3kola nominału(pozostaje pytanie ile to będzie ten nominał) albo taka tu opisana, na tą chwile z naszych informacji są w stanie uzbięrac ok30osob zdolnych do zdania egzaminu na certyfikat i kwalifikujących sie do dania im umowy o prace(nie emerytów, zasilaków, nie ukrainy etc.etc) zostaje jeszcze 90, na piśmie dopóki nie będzie konkretów nie podejmiemy zadnych dzialań, grodzisk jest firma specyficzną jak napisalem na początku a to z powodu prezesa który ma doświqdczenie jak nikt inny w chachmętach ale i to nie jest najgorsze, najgorsze jest to że jest teraz jego syn dopuszczony do decydowania(kilka lat studia w niemczech) ktoremy wydaje sie ze pozjadał wszystkie rozumy i wie wszystko najlepiej, nie podejmiemy zadnych dzialan wlasnie dlatego, bo tak naprawde nie wiadomo co do konca zrobią, dopóki nie zobacze konretów na piśmie, co do pozniejszych ewentualnuch zmian, jesli pojdą drogą aktualnie im forsowaną potem jesli sie wycofają, było co będzie, przepały itp pozałują finansowo przede wszystkim jeszcze bardziej niż by wogole mieli się tego nie podejmować, rożnica między tym syfilisem, firmą filią a PKS jest taka że tam są świadomi ludzie w otoczeniu prezesa tu też byłi ale stracilo to znaczenie, przewazyl glos figuranta bo za tą firmą wiadomo kto stoji tam jest inna sytuacja, i mentalna, i kadrowa i finansowa i przede wszystkim odgórnie uwarunkowana przez ZTM z tym przetargiem od23.08 poza tym pks nie ma zadnego niemal ukladu tam a kto kumaty dobrze wie jaki ma mobilisek..
No tak gwarancja warunków pracy, czyli umowa z Grodziem pomiędzy nim a pracownikiem. Na jaki czas- określony, nieokreślony? Możliwość aneksów pogarszających warunki? Przyznam że strach się bać, jeszcze coś głupiego wpadnie do głowy. Wiadomo gdy Kierowca z mzkowa przechodzi do konkurencji ma zamknięte drzwi powrotne. Trudno też traktować na zasadzie jest ryzyko jest zabawa. Młody może, starszy już myśli nad ryzykiem. Młody wyjedzie do Niemiec gdzie bez problemu dostanie 12 euro na godzinę. Ale mimo to dzięki za informację, gdy już jeden rozpocznie zabawę w podwyżki stawki, pójdzie to lawinowo, no chyba że to będzie chwilowa podpucha o czym info dostaną konkurenci naokoło. Jeżeli zaś stawki u nich nie skoczą będzie to oznaczało że niebawem w Grodziu wrócą do niższych.
mobilisu to nie rusza, moim zdaniem palcem nie kiwna ze stawkami a jesli to nieznacznie, mza? trudno powiedzieć, prawda jest taka ze to grodzisk ma problem, a Ludzie moga tylko na tym zyskać, inne firmy beda obserwowac co sie wydarzy(oprocz tego syflilisu no i EEC ukraina na umowach o prace stamtad nie pojdzie do grodziska czy 20zl netto czy nie, uprzedzenia swoje robią) grodzisk umowa na czas okreslony 31.12.2024 osobiscie można będzie werbować troszkę stąd(garstka, pisalem juz), troche z arrivy(tu troche lepiej, mysleli ze pana Boga zlapali za nogi, życie zweryfikowalo) troche z mza ale takich na umowie na czas okreslonych badz swiezaków, jak sie do nich nie zaliczasz nie zawracaj sobie glowy czy 20zl czy 25..
W sumie Ty masz rację. A ten przymuł z donosami niech sam nagrywa gdyż to nigdy nie przynosiło efektów.
donosy do tych pseudo instytucji nic nie dadzą bo to wszystko jednym......szyte, tachografy? kiedyś napewno przyjdzie taki dzień że będą wprowadzone w miejskiej ale to melodia przyszlosci, poki co nikt tego nie zrobi, kasa sie liczy przede wszystkim i nabijanie wozokm, ma jezdzić za wszelką cene(przyklad truchła z EEC na 208 na jednym biegu 20km ale jezdzilo i to sie liczy, to tylko idealnie pokazuje)i nabijac km i zarabiac kase, Ludzie, sól tego zawodu, kierowcy, to od nich wszystko zalezy, MUSI sie zmienic podejscie Ludzi bo bez tego nic sie nie zmieni ani poszanowanie pracodawcow ani pasazerow(to osobny temat ale jednak trzeba i ich wliczyc) ani place nie pojda znacząco w góre, a pseudo instytucje typu ITD powolane wlasnie po to by Polski transport upadł, by pozbyc sie tych co nie dadzą soba pomiatac(i do tej pory swietnie sie to udaje) czy p0licja czy PiP czy tez będące w 95% nie w Polskich rękach media nic nie pomoga a skutek będzie tylko odwrotny, niestety 45lat komuny potem 27lat pseudo wolnosci wypralo tu ludziom mózgi, i nie tyczy sie to tylko komunikacji miejskiej, transportu etc,etc, a ogólnie tego co sie w tym naszym kraju wyrabia, demonstracje kodów i tego typu najgorszego (juz daruje sobie okreslenia) pokazaly to wszystko o czym tu teraz, wiadomo wszystkich nie da sie zmienic ale chociaz dla tych swiadomych może być lepiej(i w konsekwencji potem dla przyszlych pokolen) a tych wbrew pozorom jest jeszcze troche, jeszcze wszystkich za granice nie wypchneli..
jeszcze jedno, pod pseudonimem NICK nie kryje sie jedna osoba a grupa ludzi która zrobi z wami porządek i tą pseudo firemką, krzakiem, już dawno paru Ludzi chcialo poprzednikowi figuranta obić morde tym razem będzie to załatwione inaczej, bo raz nie warto za kogoś takiego ryzykować spraw karnych a dwa nie ma takiej potrzeby bo wszystko jest na papierze, cierpliwości.
nieobecni nie maja glosu
O co chodzi z tym CERTYFIKATEM??????????
Ztm na każdy nowy kontrakt nagłada na przewoźnika przymus egzaminowania kierowców z znajomości zasad, regulaminów i topografii Warszawy. egzamin odbywa się w siedzibie Ztm-u. 20 pytań typu a,b,c. Żeby zdać należy odpowiedzieć na 15 pytań poprawnie. Firma rozdaje książki z pomocą do nauki za darmo i umawia kierowcę na wybrany termin. egzamin trwa 20 min.
podawalem stawke i ile tu mozna zarobić, nie będe 100razy kazdemu pisal, wystarczy poszukac(a nie ma tego az taK Duzo zeby nie wiadomo ile szukać) i jak mowilem buldogi pseudo kierownika swoje robią dlatego nie ma sensu ani tym bardziej komu odpisywać, narazie żadnych konkretów z grodziska nie mam co do tego jaka będzie stawka na nowy przetarg tam, ale mam cos innego, jak chcecie lepiej zarobić niz tu to juz europa lepsza, aktualnie 14zl na rękę, tutaj zrobimy tak że te buldogi lacznie z nim samym będą MUSIELI jezdzic bo nie będzie komu...cierpliwości.
Reasumując. Jakie miesięczne wynagrodzenie można otrzymać pracując w Mobilisie? Mają nowy kontrakt, nowe wozy więc nie powinno być tak źle. Praca jak każda inna w komunikacji. Nie jest lekko. Mam zamiar się tam zatrudnić. Jeden z plusów jak dla mnie to to, że mieszkam obok zajezdni w Ursusie. Dlatego pytam o kase jaką można tam zarobić.
Czytając od 1,5 roku posty na tym portalu to powiem ci że na takie pytania nie szybko dostaniesz odpowiedż. Ja tylko zasilam to nie znam warunków. A ci co tu piszą to wylewają swoje indywidualne żale i pretensje a tak naprawdę zajmują się wichrzycielstwem. Pozdrawim
Jakie będzie wynagrodzenie na umowę o prace przy nominale i ewentualnie dwa dni z wolnego - myślę że ok 190 godzin może ciut mniej a jakie będzie na umowę zlecenie przy takiej samej liczbie godzin?
Policzę Tobie na tyle, ile pamiętam: średnio nominał to 168 godzin stawka za godzinę pracy brutto (jeśli masz certyfikat) wynosi około 17 PLN (tu niech ktoś mnie poprawi, jeśli błądzę) razem: 2856 brutto, na rękę ok. 2 050 PLN może być tak, że na grafiku będziesz miał trochę więcej godzin, albo przyjdziesz z wolnego (z wolnego 100 % dodatku), poza tym może być tak, że nabijasz sobie nadgodziny z doby (też takie coś jest) razem możesz liczyć za miesiąc (bez nadgodzin rozumianych jako przyjście z wolnego) na ok. 2 300 - 2 800 na rękę, w zależności od miesiąca (marzec to 184 godziny, kwiecień 152 godziny) do tego dostajesz kartę miejską na rok i powinni wydać ciuch roboczy, ale nie wiem czy jeszcze mają rozmiarówkę;) możesz też iść na umowę zlecenie i pracować u nich za 20 PLN za godzinę brutto (jeśli masz certyfikat), wtedy płacą Tobie tyle, ile wyjeździsz... czyli masz szansę dociągnąć do 3 000 PLN na rękę ale karty miejskiej wtedy nie ma
Tylko mały pikuś na Umowę zlecenie cała lista kar i na koniec się okarze ze jezdziłeś za FRI
Ty, co szczekać jedynie potrafisz - wiedziałem że będziesz się tu wymądrzać, bo tylko to potrafisz... zaskocz nas wszystkich łosiu i napisz, ile to się zarabia u Was w tej pożal się Boże firemce jak koleś zapytał o stawki to zacząłeś pisać dyrdymały, zamiast od razu napisać co i jak nie napiszesz, bo stawki są takie, jak podałem (różnić to się może złotówką w każdą stronę) ale Ty jesteś tu łosiu od szczekania..., bo przecież kierownik musi Ci dniówkę zaliczyć jestem ciekaw, czy na bazie siedzisz i pierdzisz w stołek czy tylko jesteś pridurkiem na posyłki
Ty, co szczekać jedynie potrafisz - wiedziałem że będziesz się tu wymądrzać, bo tylko to potrafisz... zaskocz nas wszystkich łosiu i napisz, ile to się zarabia u Was w tej pożal się Boże firemce jak koleś zapytał o stawki to zacząłeś pisać dyrdymały, zamiast od razu napisać co i jak nie napiszesz, bo stawki są takie, jak podałem (różnić to się może złotówką w każdą stronę) ale Ty jesteś tu łosiu od szczekania..., bo przecież kierownik musi Ci dniówkę zaliczyć jestem ciekaw, czy na bazie siedzisz i pierdzisz w stołek czy tylko jesteś pridurkiem na posyłki
No to jesteś nie w temacie, bo stawkę uśredniono, wliczając w nią pranie i certyfikat, przy okazji obcinając po parę groszy w stosunku do nowej stawki a zresztą piszesz 15,50 + 1 za certyfikat = 16,50 PLN napisałem: "stawka za godzinę pracy brutto (jeśli masz certyfikat) wynosi około 17 PLN" czyli pomyliłem się o 50 groszy - naprawdę niewiele, ca 3 %, w granicach błędu niech inni czytający ocenią, jaki jesteś łosiowaty kozak, który nie wnosi w wymianę opinii niczego poza najeżdżaniem na ludzi typu Nick... jesteś równie żałosny jak firma, której bronisz
takie właśnie umysłowe ameby plus zgraja ukraińców gdzie nawet grodzisk został daleko w tyle, do tego świeżaki po up na podpisanych lojalkach bez wyjścia i emeryci ratujący caly ''plan'' bo gdyby nie oni dawno by nie wyjechalo wiekszosc autobusów , z dyspozytorów dwóch w porządku reszta to samo, bez szacunku, nie umiejacych sie nawet normalnie odedzwac, wiesniaki zwykłe buraki chociaz i to za malo by to okreslic, ''w porządku'' planistów zostawie bez komentarza nawet(kto ma wiedziec ten wie dlaczego) kierownik figurant z jedynki zdecydowal ze tak jest to samo ze stawka, nikt nic nie powie, siedza cicho, mozna nimi manipulować i beda ujadać zgodnie co doskonale tutaj wyszlo i czego sie spodziewalismy, jeszcze łykają te pseudo premie czy smieszne dodatki jak młode pelikany z usmiechem na ustach, warsztat swoją drogą jest troche lepiej ale to osobny temat, nadzor ruchu to samo 95% gnojki poprzyjmowane na zlecenie 0 jakiegokolwiek szacunku do ludzi(w koncu to figurant decyduje kogo przyjać)chłopaków bez wyjscia którzy z paru wzgledów nigdzie sie nie mogę ruszyc stad bo rodzina czy dojazd zostało na palcach 2ch rąk, i zrobimy wszystko zeby i ich stąd wyciagnac.
Nick - chyba żeś w Mobilisie dobrze podpadł że tak krytykujesz tą firmę Ciekawe że niema opinii w temacie PKS GM Czyżbyś je blokował bo tam chyba aż tak super nie jest
piszę na telefonie sorry za literowki ale ciezko z tel tutaj napisac bez bledow, wiem o tym ze jest mimo wszystko jeszcze duzo ludzi w porzadku w tych wszystkich firmach, pks tez to wie(w przeciwienstwie do syfilisu) dlatego forsuje sie to oczym tutaj napisalem..
figurant następny kto wie czy nie jeszcze wiekszy od tutejszego, również ''psycholog'' który juz jeden pks spuscil na samo dno, wlasnie takimi ''ludzmi'' sa obsadzane stanowiska kierownicze, to samo bylo w itsie kto ma wiedziec ten wie, to samo jest w europie, to samo aktualnie w arrivie, to samo w mza(najlepiej widac to na R1) czy ja będę w PKS czy nie, ja poprostu jestem w komunikacji z paru wzgledów, próbuje coś zmienić, tylko że zdecydowana większość takich jak ja juz dawno za granicą, ja zostalem(wlasciwie wrocilem bo tez juz dalem sobie spokój) mimo wszystko jeszcze pare osob zostalo(i wlasnie dlatego wrocilem), różnica między tą firmą krzak a grodziskiem jest taka że tu realizują z góry narzucone wytyczne, stawki 20zl juz rok temu nie dali tutaj(gdy bylo juz wiadomo że od grudnia wchodzi arriva) woleli postawić na szale obsad ukraincami i z wykupionych pks, bo i tak co widac swietnie aktualnie tych kilkudziesieciu gamonii, wyrobnikow zostanie a reszte z tamtych dobierzemy i jakoś pojedziemy, skusimy ich pseudo premiami, smiesznymi dodatkami czy ''dostosowanym pod nich grafikiem'',(jak juz pisalem ludzi bez wyjscia ktorych zmusza sytuacja zostalo doslownie na palcach 2ch rak i tych będziemy sie starali wyciagnac stad) w grodzisku natomiast jest prezes(i teraz jego synio) który tak naprawde sam nie wie co do końca zrobi, czy np nie wyjada z pomysle sciagania repatryjantów polskich z kazachstanu, to juz skrajny przypadek ale w pelni oddajacy co sie tam wyrabia, tylko że tam wplyw na tego prezesa mają mimo wszystko Ci ktorzy jednak za granice nie wyjechali, ktorzy chca cos zmienic i stad nadzieja że role sie odwroca mobilisek przejmie role pks a pks znaczaco poprawi jakosc uslug, place etc.etc. PKS jest pod scianą, prowizorka tym przetargiem(umowa pod nich,kary za wszystko finansowe jakich do tej pory nie widziano)nie przejdzie, sa tylko dwie opcje, albo wyjada i będzie jak jest/bylo czyli prowizorka i bedą na 0 albo na minus(watpie ze ZTM zerwie umowe) albo opcja taka jaką aktualnie forsuje prezesowi tych kilka osob swiadomych, co do wojtka pseudo dyrektora, nie będzie mial nic do gadania jego rola zostanie zmarginalizowana ile sie da bo nie będzie wyjscia, jedno laczy sie z 2gim tylko ze wszystko zalezy od prezesa, osobiscie w celu nagarniecia tam ludzi nie podejemiemy zadnych krokow dopuki nie zobacze na pismie tego oczym aktualnie mowi sie tam na spotkaniach zarzadu,(czyli te 20zl i nie obciazanie za przepal) usunac tego(kolejnego) figuranta będzie trudno ale nim przejmowalbym sie na samym końcu..to są wszystko figuranci, gdyby sobie ludzie tutaj pracujacy nie dawali jak daja dawno by ich nie bylo, swietnie pokazaly to rozmowy z zarzadem mobilisu w sierpniu, kim jest pan bul tutaj i jaka rola jest jego i to samo w innych firmach na miescie jego odpowiednicy, ale jak sobie ludzie dają to tak mają..
Dzięki Nick za opinię i info mam prośbę jedynie - staraj się pisać mniej chaotycznie, stawiaj przecinki, zaczynaj zdania od nowej linijki, mniej się wtedy czytelnik męczy;) ale oczywiście nadawaj z frontu, bo w firmach typu Mobilis czy Arriva jest wielu fajnych ludzi (w sensie z certyfikatami), którzy są zainteresowani lepszymi warunkami płacy (bo warunki pracy są wszędzie podobne), wielu kierowców chciałoby za swoją pracę dostać miesięcznie (za nominał) więcej niż 2 300 PLN na rękę
wiesz to firma w której w 99% nie możesz być do końca pewny co sie stanie..to że wziali 49 solarisów akurat również wachało sie do ostatniej chwili(scanii nie wzieli bo ponoć nie dopuscil ZTM) ale póki co tak ma to wyglądac ze 20zl netto godzina/21nawet no i że za przepały mają nie obciążać, potrzeba im okolo 120kierowców na ta chwile jest/będzie ok30 zdolnych do zdania egzaminu na certyfikat, jakoś ludzi trzeba sciągnąc no i potem tak robić żeby ich utrzymać, MUSZĄ zmienić polityke wewnetrzną bo nie ma szans żeby skompletowali obsade, a co do podkupywania, jęsli to sie wszystko potwierdzi, osobiście będziemy stali pod zajezdnia mobilisku i innych z ulotkami i agitowali ludzi nam/mi znanych i szanowanych do przejścia, role sie odwroca, PKS GRODZISK będzie jak wczesniej mobilis a to jak wczesniej pks, zostanie tutejszym buldogom kierownika figuranta głowić sie jak przepchnac ukraine przez ten egzamin(to tez jest jedna wielka farsa no ale jednak, mimo wszystko z totalna nieznajomoscia polskiego nie ma szans żeby go zdali) wiosna będzie ciekawa co do bazy, cos tak sie nimi robi ale narazie wszystko w powijakach dopiero co podpisali umowe, co mieli robić jak nie byli wogole pewni czy wygrają z ITSem..
Czyli Nick Ty również będziesz działać w PKS-ie? A powiedz mi jedno, czy ten Wojteczek dyspozytor i pseudo dyrektor to jeszcze w PKS-ie rządzi, czy wypadł za burtę? Bo jakoś cienko widzę z nim współpracę
nawet juz nie odpowiadajac na powyzsze wpisy bo nie ma sensu ani tym bardziej komu(do niejakiego poli nawet twoich wypocin nie czytam) Grodzisk 23 sierpnia wyjeżdza na 49 solarisów i 5 manów, info z 1 ręki mówi o 20zl netto na umowe o prace (do 2024roku) i zapewnieniu NA PIŚMIE o nie obciązaniu za przepału z czego do tej pory byli słynni, mobiliskowi zostaną tylko tacy jak powyżej bo nawet ta garstka do tej pory nie majaca wyboru rzuci to w diabły i żadne pseudo premie czy smieszne dodatki starszego kierowcy nic juz nie zmienia..
Cześć Nick, jesteś w 100 % pewny stawki w Grodziu? I że nie będą obciążać za przepały? A jak ta ich baza na Klementowickiej wygląda? Jako tako - coś tam się robi? To ciekawe co piszesz, ale zgodne z moimi przypuszczeniami, że Grodzisk musi podkupić obecnych pracowników komunikacji miejskiej, by wyjechać w sierpniu na ulice
Pracował ktoś w Wwa-Ursus jako Lakiernik autobusów ? jakieś rzetelne i obiektywne wnioski ?
Tyrajcie nieudacznicy na prywaciarza za głodowe stawki. Razem z Banderowcami. Nie nadajecie się do innej roboty i kasa odpowiada to nie płakać tylko robić. W turystyce w 5 dni zarobisz tyle co w Syfilisie ale tam trzeba mieć kwalifikacje a nie tylko papierek.
ta masz skonczone studia i byles w mza ale wolisz za mniejsza place tyrac w syfilisie, ja ci polecam za to kilka wizyt w pokoju nr jeden, to cie uspokoji to ci pomoze tym bardziej 'jak wiesz co piszesz'' rece opadaja btw do konca obiektywnie zostalo kilku chlopakow od Nas ktorych naprawde sytuacja zmusza zeby tu dalej tyrali, dziecko na utrzymaniu z paru wzgledow(nie za paliwo)zamknieta droga do MZA ale to doslownie na palcach dwoch rak, reszta zgraja ukraincow(ktorzy jak widac z powyzszych wpisow coraz pewniej sie zaczynaja czuc) emerytow i zwyklych gamoni ktorzy juz nigdzie nie pojda..aha jeszcze ewentualnie po up na podpisanych lojalkach..
mam dzieci i tylko ta firma dostosowuje grafik mi względem przedszkola, mza miało to w (usunięte przez administratora) br /> dalej twierdze kolego idź się leczyć.
nikogo to nie interesuje poza gronem takich jak ty, także swoje ''cenne'' uwagi zachowasz do czasu wizyty w pokoju nr 1 tam cie jeszcze bardziej nakreca ze slusznie twierdzisz i z takim przekonaniem juz dokonasz zywota na tym swiecie szkoda tylko tych dzieci bo inaczej ich nie wychowasz jak tak co sam soba prezentujesz..
Nick - ja też pracowałem w tej firmie i także mam studia i powiem więcej nie musiałem pracować by zarobić na chleb. Pola pracuje jako kierowca bo ma ważne powody rodzinne... ja pracowałem bo bardzo lubię jeździć i praca ta mnie nie męczy i pracował bym dalej, gdyby nie zamknięcie Utraty. mnie także pasowało to, że dało się dostosować grafik do mojego życia... nie każdy pracujący w tej firmie musi być straceńcem na rynku pracy - wiele osób pracują, bo mają udogodnienia itd - a dlatego mają udogodnienia , bo jest niewielu kierowców. w mza dziś nie pójdą Tobie na rękę, bo ludzi jest tam na razie sporo... wszystko kwestia podejścia do życia...
temat jest szerszy i od dawna walkowany, byl czas ze do mza brali wszystkich jak leci, jak napisalem doslownie na palcach 2ch rak zostalo chlopakow ktorzy nie maja wyjscia i tu zostali i tych szanuje i wiedza o tym, ale cala reszta to juz tez napisalem kto zostal i nie ma sensu do tego wracac a ''pola'' czy jak mu tam to ukrainiec nazywajacy Polaków polaczkami i wszystko ten temat (i studia nie maja tu nic do rzeczy) i tacy jak on i jemu podobni maja tu jak u mamy(w porownianiu do siebie czy nawet do grodziska) i to jest wina a raczej celowe dzialanie figuranta zamiast kierownika,no wlasnie Ty pracowales a juz nie pracujesz wiec nie wiesz co sie aktualnie dzieje, i to od dawna juz ja wiem bylem widzialem osobiscie rozmowy z zarzadem w sierpniu ile osob bylo jak przyszlo co do czego, i jak to wygladalo, dalej pazdziernik/listopad co zrobil ten figurant zeby bylo wlasnie jak jest teraz i zeby bylo 90%obsady tym kim jest teraz i jak mowie ja i jeszcze kilka osob za punkt Honoru sobie postawilo spuszczenie tego syfilisu na samo dno nawet za europa, bo grodzisk co tez juz pisalem nowym przetargiem to bedzie ameryka w porownaniu do tej firmy krzak, jeszcze raz napisze TU JUZ O NIC NIE CHODZI tylko i wylacznie o pokazanie, tu na profilu ztm czy lada chwila w sądzie tak w sądzie pozew zbiorowy poszedl plus dwie sprawy cywilne o pomowienie(szczegolow narazie nie moge zdradzic) potencjalnie swiezym kierowcom ktorzy sie beda chcieli tu przyjac co to za firma i w co sie pakuja, i jeszcze jedno byles na utracie a wiec z daleka od lukaszka od tego co bylo juz wczesniej, takze rowniez obiektywnie nie mozesz sie wypowiadac, ja przedstawiam nie tylko w swoim imieniu co widze co sie tu dzieje i dzialo, tak jak wyglada to w istocie a nie z perspektywy poli czy kogo tam tylko jak to aktualnie wyglada a wyglada tak a nie inaczej wiec to opisuje i bedzie dalej opisywane.
Czytam Twoje wpisy i śmieć mi się chce, jestem kobietą i Polką jakie ty musisz mieć ogromne kompleksy i zaburzenia w głowie związane z tą firmą. Spójrz szerzej na świat, a będziesz szczęśliwszy. Uwaga o moich dzieciach jest poniżej krytyki, ale jak ktoś nie został wychowany na dżentelmena to niestety jest tym co prezentujesz. Szkoda mi Ciebie, że żyjesz takimi błahostkami jak budowa nienawiści i agresji wobec firmy w której pracowałeś. Jak gdzieś jest źle, to się zmienia pracę a nie krytykuje wszystkich w niej pracujących. Pomyśl trochę zanim zaczniesz obrażać innych. Życzę powodzenia, już nie będę korzystała z tego forum. Sebastian Wycieczkowiec dziękuję za wcześniejsze wpisy o czasie pracy kierowcy i ogólnej ocenie firmy, teraz wiem jak to wszystko wygląda.
Ukraińcy mówiąc "polaczki" nie mają niczego złego na myśli - jest to odpowiednik ich jezyka na słowo "polacy" - nie jest to stwierdzenie na pewno obraźliwe - choć tak brzmi. Fakt tak jak wczesniej pisalem - pracowalem na Utracie i nie bylem na pełnym etacie - ale bezproblemowo się dogadywalem - czasem ja pomogłem wykonać plan na jakis egzotycznych liniach np. po Białołęce, ktorej nie znałem jak pamiętam to chyba 211 czy 196 skręcające tylko w prawo w Rembertowie... - czasem mnie pomagano i z dnia na dzień zmieniano grafik. Ja bardzo milo wspominam czas spędzony na Utracie. Szkoda, ze zrezygnowali z tej zajezdni - bo pewnie do dzis dzien bym pracował...
standardowo, nic nowego po ludziach z umyslami wielkosci ameby czego innego sie spodziewac jesli brak argumentow to zostaje albo obrażanie albo próba zrobienia wariata, nic nowego..tego wlasnie sie spodziewalem tym bardziej daje to motywacje zeby tu szukajacym zatrudnienia uswiadamiac w co sie aktualnie pakuja, pracujesz pracuj dalej, wyjasnialem kto tu juz zostal i kto tu pracuje i tylko tacy tu juz będą pracować za punkt honoru pare osob sobie obralo(i tak zapozno i to o wiele) kadry będą tu juz tylko uzupelniane na ukrainie..
poczytaj co piszesz. obrażasz TY wszystkich pracujących w tej firmie. ja mam skończone studia z psychologii i wiem co piszę. takich słabych psychicznie populistów i krzykaczy nikt nie bierze na poważnie. argumentów ty nie masz ja tam pracuje i wiem co piszę. jak psychiatra do za dużo to spróbuj na początek u psychologa. polecam pomoże Ci
jak nie głąby, popleczniki figuranta z pokoju nr 1 to szoszony ehh ''polaczki'' od razu widac kto to napisal,,niebawem trzeba będzie cyrulicą tutaj wpisywać ..5 lat temu gdybys sie przyjmowal to bys wiedzial ze jazdy te owszem i byly ale po pierwsze nie z banda nie znajacych miasta i jezyka ukraincow(do tego biora tylko takich ktorzy jeszcze NIGDY nie pracowali wczesniej w Pl) a po 2gie odpowiadal za to pan PZ(inicjaly celowo zmienione) gdzie rzetelnie i obiektywnie bylo to weryfikowane a nie na zasadzie jedzie do przodu przyczepy nie rozlaczy to dawaj go..normalna kolej rozwoju europy no tak bo tak wam w tv powiedzili dla was to normalne, dla was i buldogów figuranta z jedynki. tu juz nie chodzi o nic tu juz(a'propo tej firmy) nie da sie nic zrobic, chodzi jedynie o pokazanie i tu i na forum ztm na fb i lada chwila w sądzie zeby sie nikt wiecej nie przyjmowal do nich np nowy ze swiezym prawkiem, zeby sobie na zawsze przez ta firme krzak juz na starcie nie rył głowy co do pracy w komunikacji i z ludzmi a grodzisk nowym przetargiem w porownaniu do tego krzaka to będzie ameryka.. mobilisek zostanie zepchniety na samo dno nawet za europą i ujadanie, obrażanie nic nie da :)
czytam to i nie mogę uwierzyć, jesteś kolego mocno zaburzony emocjonalnie, zalecam wizytę u psychiatry, wykazujesz ogromną agresję i fobię że wszyscy są z tej firmy i przeciwko Tobie. Realiów świata nie zmienisz, jak napisałam Polacy na zachód, Ukraina do Polski. Każdy idzie tam gdzie lepiej. Pracuje w tej firmie od niedawna i odpowiada mi to chociaż mniej się zarabia, można się dogadać nie tak jak w mza.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mobilis?
Zobacz opinie na temat firmy Mobilis tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 62.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mobilis?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 36, z czego 10 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Mobilis?
Kandydaci do pracy w Mobilis napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.