Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Mobilis

Pracowałeś w firmie Mobilis i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
rowerzysta - 2014-09-02 10:57:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja rowerem będę dojeżdżał, da się? Da! ;)
zdjecie uzytkownika
? - 2014-09-02 17:45:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Odpowiedź na: [rowerzysta - 2014-09-02 10:57:03]:
Możesz nawet kuniem jechać jak cie rajcuje
zdjecie uzytkownika
nie do śmiechu - 2014-09-02 22:55:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
2 wrzesień w Krakowie: Mobilis na kolanach. Zabrakło kierowców i autobusów. Ściągają autobusy testowe z Polski żeby tylko czymś wyjechać bo brakuje przegubów. a nawet jakby były to znowu nie ma kto nimi jechać i tak w kółko. Po zmianie kierownictwa taki bajzel że już nie wiadomo kto i za co jest odpowiedzialny. Nie wiadomo które autobusy są sprawne i czy wogóle są. Na linie z autami przegubowymi wyjeżdżaja krótkie, na te krótkie przegubowce. Wyświetlacze nie zaprogramowane - deska za szybę z numerem namalowanym pisakiem (bo nawet nie ma jak wydrukować kartki z numerem linii). Ten techniczny z zajezdni w budostalu to utracił już orientacje i sprawia wrażenie jakby nie wiedział z czego żyje, planistka potrafi wystawić cie na kilka robót w ciągu dnia zanim sie połapią dyspozytorzy to znowu kilka linii nie obstawione, potem goraczkowe wydzwanianie czy możesz przyjść bo nie ma kierowców. Jak to wreszcie pizdnie, to rozniesie się echem już chyba nie tylko po całej polsce ale i europie.
zdjecie uzytkownika
frustrat - 2014-09-03 07:34:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [nie do śmiechu - 2014-09-02 22:55:46]:
Trudno się dziwić, jeśli firma sterują nieudacznicy, którzy tylko myślą o oszczędnościach. Na wszystkim. Na oponach, paliwie, płynach eksploatacyjnych, częściach. A najważniejsze chcą oszczędzać na ludziach. Cały świat włącznie z firmą matka w Izraelu będzie się z nich śmiał. Orwell się kłania. I zasada PETERA. W tym "...ilisie" już chyba wszyscy u "steru" osiągnęli swój poziom niekompetencji!!!!!!
zdjecie uzytkownika
masakra - 2014-09-25 18:54:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
(usunięte przez administratora) "Warszawa 12.06.2012



Chciałbym opisać własną historię pracy w Firmie Mobilis Sp.z o.o
Pracę rozpocząłem we wrześniu 2009 i pracowałem do maja 2011.
Kiedy rozpocząłem pracować w Mobilis zajezdnia Praga wszystko wydawało
się OK. Przełożony (kierownik zakładu ) jak i jego współpracownicy byli osobami z którymi można było pracować, klimat i panujący nastrój dodawał chęci do pracy.
Wszystko diametralnie się zmieniło kiedy zajezdnia została przeniesiona na Utratę.
Nastąpiły tak zwane przesunięcia kadrowe zmiany na każdym szczeblu, nastroje z każdym dniem
postępowały w kierunku ujemnym. Potwierdziła się teoria im większa firma tym większy bałagan
i brak kontroli dosłownie nad wszystkim.
Wszyscy doskonale wiemy, że w takich firmach jak transport ludności ( autobusy miejskie)
zawsze występował problem natury napraw autobusów, które mają już po parę lat.
Zastanawiające jest jednak, że ten problem dotyczy też nowych autobusów.
Awarie i informacje o błędach wyświetlane na ekranie panelu tablicy rozdzielczej
jest dla nas informacją jak i ostrzeżeniem aby zareagować.
Jednak nikt w firmie Mobilis moim zdaniem przez brak przeszkolenia załogi warsztatowej
w kierunku obsługi elektroniki pokładowej nie potrafił pewnie też nie chciał naprawiać
tych błędów ( oszczędności ale tylko pozorne).
Ignorowanie błędów komputer pokładowego w konsekwencji prowadzi do uszkodzenia
i na koniec unieruchomienie silnika, a od nas wymagano oszczędności paliwowych,
ekonomicznej jazdy. A czy ktoś wie dlaczego autobus Solaris Alpino 8,6 sam przyspiesza
mimo puszczonego „ gazu” , błąd pochodzi już z fabryki , zdarzyły się dwa wypadki o których ja wiem być może więcej ? - zostało coś zrobione w tym kierunku NIC.
Byłem pierwszą może nawet jedyną osobą, która prowadziła system informowania „warsztatu”
drogą elektroniczną i to zaczęło się nie podobać nowemu kierownictwu.
W konsekwencji moje zainteresowanie jak i brak tolerancji na zły stan techniczny autobusów
doprowadził do postawienia mnie zarzutu „ karygodnego naruszenia obowiązków służbowych”
Wobec tego do jakiej kategorii naruszeń należało by przypisać brak prawidłowej obsługi
i przeglądów autobusów ?!
Muszę też wspomnieć, że od początku swojej pracy należałem do Związków Zawodowych
Solidarność działających na terenie zakładu Firmy Mobilis i to się okazało pomocne w późniejszym okresie. Kiedy sprawa trafiła do Sądu Pracy , trwało to co prawda przez okres jednego roku ale
jak ja to mówię „ Cierpliwi zostaną wynagrodzeni” - sprawę wygrałem Firma musiała wypłacić mnie odszkodowanie za bezpodstawne postawienie zarzutu."
zdjecie uzytkownika
Militarni - 2014-09-27 15:48:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Na stronie przewoźnik oferuje zniżkę, poszczególni kierowcy (nieliczni) tego przestrzegają, natomiast zdecydowana większość wmawia pasażerom iż taka zniżka nie istnieje a sam pasażer kłamie i jak się nie podoba to "wynocha i na spacer" Brawo! Opinia poleci w dół...
zdjecie uzytkownika
Karmy - 2014-09-30 01:48:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Temat stanu technicznego taboru wraca co i rusz, a w Warszawie jest on w większości naprawdę w opłakanym stanie. Z tego co wiem, to najlepsze warunki mają kierowcy pracujący pod MZA, podczas gdy Mobilis ma raczej gorsze oferty finansowe - zakładam, że coś koło 2000 brutto, chociaż pewnie zmienia się to ze stażem pracy.
zdjecie uzytkownika
źródło: http://infobus.pl/text.php?from=search&id= - 2014-09-30 23:10:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Wieści z czerwca 2014 - jak widać, wszędzie pod tym szyldem beznadzieja i marność....

„Strajk został zawieszony na czas rozmów. Ale jeśli nie przyniosą one efektów, może zostać odwieszony' - zapowiedział Dziki. Dodał, że w czasie rozmów będzie omawiana także sytuacja w innych zakładach należących do firmy Mobilis. Jego zdaniem pierwsze efekty tych rozmów powinny być znane już we wtorek. Według niego w poniedziałkowych rozmowach z kierownictwem PKS Ostróda uczestniczył komitet strajkowy i przedstawiciele władz OPZZ i Solidarności. Dziki poinformował, że poruszano m.in. kwestie związane z utrudnianiem szefom związku pracy związkowej. Kierowcy zdecydowali się mimo strajku wyjechać na trasy, ponieważ załoga otrzymała sygnał od kierownictwa firmy, że chce z nimi podjąć rozmowy. -'Przekazali nam pracownicy ochrony, że mamy zacząć dyskusję ok. godz. 7 rano' - powiedział szef związkowej Solidarności Zbigniew Maszkowski. Maszkowski podkreślił, że wysyłając autobusy na trasy, strajkujący wykazali względem pracodawcy dobrą wolę. 'Jeśli okaże się, że kierownictwo firmy nie usiądzie z nami do rozmów, to autobusy wrócą do bazy' - zapowiadał. Przyznał, że do strajku przystąpili członkowie komitetu strajkowego, pracownicy warsztatów i biura. Od godz. 6 rano ostródzki PKS jest oflagowany. Rano przed zakładem była grupa delegatów 'S' z innych zakładów, którzy wspierali protestujących w PKS Ostróda. W grupie tej byli też pracownicy ostródzkiego PKS-u, których nie wpuszczono na teren zakładu. "

"Powodem strajku załogi PKS Ostróda jest - jak podał wcześniej przewodniczący zakładowej Solidarności - złe traktowanie załogi, uznaniowe przyznawanie podwyżek oraz brak realizacji Pakietu Gwarancji Pracowniczych, podpisanych podczas kupowania zakładu przed trzema laty przez spółkę Mobilis. W pakiecie tym, jak twierdzą związkowcy, jest zapis mówiący o tym, że gdy zakład wypracuje zysk, to załoga dostanie podwyżki. Załoga twierdzi, że mimo wypracowania zysku kierownictwo firmy nie chce rozmawiać z nimi o podwyżce. Zdaniem związkowców pracodawca nie przewidział także w przyszłorocznym budżecie odprowadzania pieniędzy na fundusz socjalny. PKS Ostróda jest własnością spółki Mobilis. Jej prezes Eugeniusz Szymonik we wcześniejszych rozmowach z PAP przyznawał, że ma nadzieję, iż załoga nie zastrajkuje. Zapowiadał też, że kierownictwo Mobilisa nie uzna legalności tego protestu."
zdjecie uzytkownika
mongol - 2014-10-01 14:24:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
nie rozumiem dlaczego pracownicy we f tej firmie traktowani sa jak zlo konieczne,przeciez mozna traktowac pracownika godnie,godnie mu placic nie kumam dlaczego jest na odwrot,przeciez wystarczy dac podwyzke o 100% i bedzie ok,zrozumcie ze jezeli pracownik zarabia dobrze to jest zadowolony,ma pieniadze ktore wydaje i wszystko sie kreci,jezeli pracownik jest oplacany marnie,jest zly wkurzony,pracuje zle,i cala gospodarka kuleje bo pracownik nie wydaje bo nie ma,czy w tym kraju naprawde nie moze byc normalnie,dajcie zarobic tym pracownikom,uszczesliwcie ich a oni uszczesliwia was i wszyscy beda szczesliwi,pomyslnosci fszystkim pracownikom mongol
zdjecie uzytkownika
kamilek - 2014-10-20 18:57:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
postulaty podwyżki o 100% to chyba trochę przesada. Ciekawy który szef by się na coś takiego zgodził, raczej wątpię, że którykolwiek pracodawca by sie zgodził, jednak myślmy logicznie. Zastanawiam się jeszcze jak wygląda branie urlopów z firmy, trzeba jakieś podania składać wcześniej czy niekoniecznie?
zdjecie uzytkownika
pig - 2014-12-11 22:47:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
ja uwazam ze nie jest to zadna przesada,z jakiej niby racji osoby z kierownictwa firmy maja zarabiac po kilkadziesiat tysiecy,nie zgadzam sie na to!!!!!!! jest to niesprawiedliwe,zarobki nalezy wyrownac wszystkim,wtedy bedzie sprawiedliwie,okradanie pracownika zle sie konczy
zdjecie uzytkownika
wacek - 2014-12-22 22:40:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [kkkkmmjmm - 2014-08-20 22:10:39]:
pięknie to opisałeś. czysta prawda
zdjecie uzytkownika
lep - 2014-12-26 03:00:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Militarni - 2014-09-27 15:48:37]:
To ile wygrales i co z praca;)?
zdjecie uzytkownika
jacek - 2014-12-30 12:20:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a ja mam takie pytanie do obecnie pracujących pracowników - czy teraz sa jakie s rekrutacje prowadzone, czy da się dodzwonić na przykład do firmy albo ktoś odpowie na maila? bo ja się zastanawiam teraz czy ktokolwiek będzie w pracy, bo większość ludzi soboe wzięła to długie wolne na przykład i juz sam nie wiem.
zdjecie uzytkownika
77 - 2015-01-26 13:00:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Cały czas przyjmują kierowców i ciągle im brakuje.Praca w komunikacji miejskiej jest bardzo stresującą pracą szczególnie w w-wie,gdzie występuje duże natężenie ruchu-korki,ciągłe zmiany tras linii,agresywni pasażerowie ,decydujący czynnik głodowe wynagrodzenia .Odnośnie p.Ł.kończ Waść i wstydu oszczędź.
zdjecie uzytkownika
andi - 2015-02-01 20:38:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
orka pelno kierofcow z pola co w palacu sie zakochali i zostali w warszawce
zdjecie uzytkownika
jan - 2015-02-28 15:02:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Teraz wszedłem na ich strone internetowa to nadal chętnie zatrudnią kierowców na terenie nie tylko Warszawy, ale i Krakowa. Nie napisali zbytnio czego wymagają, a w ofercie jest jedynie wzmianka o zatrudnieniu na umowie zlecenie lub o pracę (moge sobie wybrać, czy jak?) oraz korzystnych warunkach wynagrodzeń, można prosić jakieś konkrety?
zdjecie uzytkownika
exMobilis - 2015-02-28 21:12:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Nie dostaniesz na starcie umowy o pracę. Możliwe jest jedynie otrzymanie umowy zlecenia a później może uprosisz o czasówkę, np do końca roku. Wal do MZA i nie zawracaj sobie głowy tym chorym towarzystwem.
zdjecie uzytkownika
koń - 2015-03-19 16:29:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam Panowie/Pani. Ja właśnie zdałem egzamin na D, wkładkę już mam, chciałem iść do MZA ale bez doświadczenia nie chcą mnie, zwłaszcza że nie robiłem uprawnieni u nich. Więc rozglądam sie za firmami typu Moblis , ITS michalczewski. Jak sądzicie co będzie lepsze dla kogoś kto zaczyna? Na jakie pieniądze można liczyć na start w Mobilisie ?
zdjecie uzytkownika
elo - 2015-04-01 16:47:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czyli cztery doby za kółkiem bez odpoczynku.
O wielkim niefarcie może mówić kierowca TIR-a, który w dniu wczorajszym 10 marca br. został zatrzymany na krajowej 19 przez Inspekcję Transportu Drogowego w Lublinie. Kierowca turecki jadący z Turcji w kierunku Estonii został zatrzymany do rutynowej kontroli w miejscowości Kopanina. Kontrolę drogową obywatel Turcji z pewnością zapamięta na bardzo długo. Funkcjonariusze na podstawie zapisów tachografu stwierdzili, iż kierowca przekroczył niemal wszystkie możliwe normy, jakich powinien był przestrzegać wykonując swoją pracę. Po zatrzymaniu okazało się, iż w ciągu ostatnich 4 dni kierowca jechał bez odpoczynku, zaś najdłuższy okres w trakcie którego nie pracował wynosił niecałe 5 godzin.

Naruszenia jakich się dopuścił to:
• dziewięciokrotnie skrócił dzienny czas odpoczynku,
• jeden raz skrócił tygodniowy czas odpoczynku,
• czterokrotne przekroczył maksymalny dzienny czas prowadzenia pojazdu, w tym dwukrotnie o ponad 7 godzin i raz ponad 9 godzin,
• siedmiokrotne nie wykonał prawidłowej przerwy w trakcie jazdy.

Na skutek wykrytych nieprawidłowości wobec przedsiębiorcy tureckiego wszczęto postępowanie wyjaśniające. Stwierdzono, że kierowca w ciągu ostatnich 28 dni pracy dopuścił się naruszeń na łączną kwotę 43 700 złotych. Do czasu opłacenia kary i odebrania prawidłowego odpoczynku pojazd został zdeponowany na parkingu strzeżonym.

O podobnym braku rozsądku można mówić także w stosunku do kierowcy serbskiego, skontrolowanego kilka dni wcześniej również na krajowej 19. Analiza zapisów danych z karty kierowcy i urządzenia rejestrującego wykazała drastyczne naruszenia norm czasu jazdy, obowiązkowych przerw i odpoczynku, w sumie na łączną kwotę 8 950 zł. Jednocześnie kierujący pojazdem został ukarany mandatami karnymi na kwotę 5 200 zł.
zdjecie uzytkownika
koń - 2015-04-07 14:49:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
stare to info.
zdjecie uzytkownika
misiak - 2015-04-10 12:25:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mógłby ktoś napisać ile wynosi realna pensa dla nowego kierowcy?
zdjecie uzytkownika
exMobilis - 2015-04-10 13:18:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
2000zł
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Spotkanie rekrutacyjne to ordynarne Bezplatne szkolenia wstepne BHP, stanowiskowe itp. przez 3 dni!:( a pozniej NAWET 6 dni bezplatnej prakryki/pracy na autobusie.
Bandytyzm!!!
Pytania: Czy obecnie kierowca musi posiadac do kontroli swiadectwo kwalifikacji, oraz ile wczesniej ma sie stawic do pracy:)))
zdjecie uzytkownika
77 - 2015-04-11 21:59:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
2000 zł to trzeba mieć szczęście, żeby zarobić przy umowie zlecenie.Podpisują i nie czytają ,bo jakoś to będzie.W umowie zlecenie są zawarte kary finansowe,np.za brak biletów 300 zł,niepunktualny odjazd z przystanku 175zł,brak umundurowania 150zł, którego nie dostaniesz ,musisz sam kupić, itd. 15 dnia miesiąca wypłata 1700zł. przy 200godz.
zdjecie uzytkownika
misiek - 2015-04-16 23:06:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
no szału nie ma, ale gdzieś to doświadczenie trzeba zdobyć ;/
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mobilis
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Mobilis?
Zadaj pytanie