brak logo

Mobilis

Warszawa

Opinie o Mobilis

Stefan 2017-01-03 18:55
Może dlatego, ze bilety pracownicze wydaje ZTM, a ta instytucja nigdy się nie spieszy
1
Stefan 2017-01-03 19:00
Nie dasz wiary, ale nasi nadal góra w Mobilisem, może dlatego ze zaciąg wschodni potrzebuje kilku lat, by ogarnąć główne ciągi komunikacyjne w mieście i nauczyć się polskiego na odpowiednim poziomie. A tak na razie kierowcy ze wschodu poznają 1 maksymalny 2 linie i biada pasażerom, jeśli nastąpi nagły objazd. Przecież pracownicy ze wschodu przyjeżdzają do Warszawy by pracować, a nie zwiedzać miasto.
3
kierman 2017-01-05 15:14
W Mobilisie prawie codziennie kontrole trzeźwości kierowców. Po zakończonym kontrakcie na stare 12-stki i pozostawieniu tylko 25 szt na najbliższy czas zaczęto zauważać "nadstan" pracowników - kierowców. Kontrole trzeźwości to super sprawa, tylko szkoda, że zaczęli je stosować powszechnie dopiero teraz, gdy trzeba ludzi wywalać.
4
bbfbfbfb 2017-01-06 18:26
W 2017 roku powstanie Krajowy Rejestr Elektroniczny Przedsiębiorców Transportu Drogowego, a także co bardziej interesujące zmiany regulujące "dobrą reputację".

Jak wiadomo, 4 grudnia 2011 r. weszło w życie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r., ustanawiające zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylające dyrektywę Rady 96/26/WE. Na jego mocy GITD upoważnił WITD do przeprowadzania postępowań dotyczących podmiotów, posiadających uprawnienia do wykonywania międzynarodowego transportu drogowego. Art. 6 rozporządzenia z 2011 roku mówi, iż to Państwo Członkowskie określa warunki jakie musi spełniać przewoźnik, aby wypełnić warunek "dobrej reputacji".

Prawodawca unijny wyznaczył natomiast sposób postępowania, według którego organy kontroli powinny działać przy ustalaniu, czy warunek "dobrej reputacji" został przez przewoźnika zachowany. W dniu 18 marca 2016 r. Komisja Europejska wydała rozporządzenie Komisji (UE) 2016/403 uzupełniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009, wprowadzający katalog poważnych naruszeń mogących prowadzić do utraty "dobrej reputacji" oraz skutków z tym związanych.

WITD przekazują wzajemnie informacje o firmach, które otrzymały wykonalne decyzje administracyjne, o nałożeniu kary za naruszenia określone w załączniku nr IV rozporządzenia nr 1071/2009. Jeżeli firma została dwukrotnie ukarana za naruszenia w ww. ustawie, zostaje wszczęte postępowanie administracyjne, dotyczące dobrej reputacji. Jeżeli zostanie podjęta decyzja o jej utracie, GITD cofnie uprawnienia przewozowe przedsiębiorcy.

Źródło: LONTEX
10
fvfvfvf 2017-01-09 11:07
Ilu ze Wschodu ma Certyfikat
8
piekarz1 2017-01-10 20:19
Jestem a raczej byłem zasilającym w weekendy, bo kiedy teraz zatelefonuję do planistów lub w piątek
wieczorem do dyspozytora to dostaję informację że mają pełną obsadę. Wiem że trochę brygad ubyło. Czyżby naściągali tylu Ukraińców czy to naszych tylu przybyło? Arriva chyba też nie podebrała ludzi? To dopiero mają kadrową sielankę. Napiszcie o co tam chodzi. Pozdrawiam
2
vvdfvd 2017-01-12 20:34
Zaczną się prace polowe sami będą dzwonić dotacja z UE ruszy na morgi tak co roku
9
vfbfbf 2017-01-15 19:56
Zimą pełno tylko zacznie się czas prac polowych pusto

TAK CO ROK
8
thtrhyutrhy 2017-01-20 13:43
Wkońcu ITD czy Policja Techniczna powinna się wziąść za tych co latają po Zajezdniach
7
kierman 2017-01-20 16:32
A co, żal Ci [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ciska, że Ty nie możesz "latać"?
Gdyby nie "latali", to byś czekał na co 4 autobus, bo nie byłoby komu jeździć...

a co to jest "Policja Techniczna" to chyba sam wiesz...
4
Sebastian Wycieczkowiec 2017-01-23 23:46
Gdyby ITD lub Policja chciała zająć się problemem godzin u kierowców czy stanem technicznym autobusów - to jak napisał ~~kierman - na ulicach odpadło by sporo pojazdów.
MZA ostatnimi czasy ostro tępił osoby, które zasilały u prywaciarzy... tak więc ilość "latających" kierowców nie jest wielka...
2
piekarz1 2017-01-24 09:26
Jakby naprawdę komuś zależało na tym by ukrócić czas pracy kierowców wystarczy wprowadzić na wszystkich pojazdach pow. 2,5 tony wymóg używania elektronicznej karty kierowców na których to było by zapisane wszystko z ostatnich 30 dni. Już i tak ciągnie się z kierowców tyle kasy na te wszystkie kursy, badania,uprawnienia,dopuszczenia,pozwolenia (a nie za wszystkich płacą pracodawcy ) że byłby to niewielki koszt dla kierowców. Jeżeli chodzi o latanie po zajezdniach (bo mam wrażenie że było pite do mnie) to od poniedziałku do piątku nie jestem kierowcą a dorabiam z biedy.
3
leon 2017-01-24 10:26
Jak w Arivie na zasilaniu płacą
2
leon 2017-01-24 10:29
NO własie jak to jest rOlnik nie może chyba pracować na etacie zwłaszcza jak wzioł kaskę na młodego ROLNIKA ?jak oni to obchodzą
2
kierman 2017-01-24 17:14
Nie płacą, nie ma zasilań...
póki co mają ludzi do pracy, wiec zasilaków nie potrzeba
2
Stefan 2017-01-24 17:21
Piekarz... jeśliby wprowadzili tacho i karty kierowcy to zgodnie z obecnymi przepisami dot. pracy kierowców zawodowych (czyli tych, którzy podlegają pod obowiązek rejestracji czasu pracy za pomocą tachometrów) komunikacja miejska w miastach typu Warszawa padłaby w każdy roboczy dzień.

O ile w DŚ jest szansa na takie ustawienie pracy, że przy braku manifestacji, biegów, itp. wydarzeń można byłoby ułożyć grafiki zgodnie z dyrektywami unijnymi i polskimi przepisami, to w DR Warszawa leży...
wyobrażasz sobie, że realizujesz rozkład i stajesz na 15 lub 30 minut na przystanku, bo czas by się skończył i tacho woła o przerwę? I wokół Ciebie kilkanaście innych autobusów również stoi i czeka...

Dlatego wymyślono przepisy dot. pracy na liniach do 50 km.

Mam wrażenie, że jesteś zły na Mobilis, bo nie dają Tobie dorobić. Nie psuj innym możliwości dorobienia, tylko główkuj sam, gdzie jest szansa na weekendowe (w Twoim przypadku) zasilenie
1
Sebastian Wycieczkowiec 2017-01-25 00:03
~~Stefan ~~Piekarz1 - przepisy dotyczące czasu pracy kierowców komunikacji miejskiej są inne niż czas pracy kierowców ciężarówek. Nie możesz jedynie przekroczyć normy dwutygodniowej godzin jazdy... A co do przerw musisz mieć w sumie minimum 45 minut , w tym jedna przerwa musi mieć minimum 15 minut przed najpóźniej upływem 6 godziny pracy...
Wcześniej czy później będą w każdym autobusie tacha na karte kierowcy i wtedy faktycznie się to ukróci... Ale póki co - nikt nie zamierza tego robić z prostego względu - na rynku brak kierowców...
1
Stefan 2017-01-25 13:35
Sebastian, lekko się mylisz co do przepisów
norma tygodniowa pracy to 60 godzin, dwutygodniowa 90 godzin, obu przekroczyć nie powinieneś
inną kwestią są nadgodziny

co do przerw - minimum 45 minut masz mieć, jeśli pracujesz pow. 8 godzin,

niby niuanse, ale bardzo ważne i za ich nieprzestrzeganie może odpowiadać również kierowca
2
Edi 2017-01-25 20:56
45 minut musisz mieć po 4,5 godziny jazdy. Jednorazowo 45 lub podzielone ne 15 + 30. Nie możesz przekroczyć 4,5 godziny nawet o minutę. To samo po następnych 4,5 jeżeli jedziesz na 10 a nie na 9 godzin. To są standardowe przepisy na C i D.
Komunikacji miejskiej to nie dotyczy. Jest przepis o pracy w obrębie 50 kilometrów.
Nie sądzę również, żeby kiedykolwiek dało się w KM wprowadzić tak restrykcyjne przepisy jak mamy w turystyce czy na liniach. Jedyne co da się zrobić to ogólne sprawdzenie dziennego/tygodniowego/dwutygodniowego czasu pracy i przerwy między okresami pracy. Mam nadzieję, że zrobią to jak najszybciej i kary będą takie same jak dla innych. Inaczej nie naprawi się tego chorego systemu.
3
lolo 2017-01-26 15:20
płaca kiepska jak nie przychodzisz z wolnego, ale w 15 można się dogadać co do dni wolnych i linii w odróżnieniu do 1 i p. Jech...owym i tą rudą z 2. wolny rynek nikt nie zmusza do pracy w tej firmie.
1
driver mob 2017-01-26 15:50
jak jesteś w porządku pracownikiem to z każdym się dogadasz, w 1 można się dogadać z p. Bulem,
co do płacy to za ile mobilis jeździ to tak płaci. teraz jest coraz lepiej, lepszy tabor w wawie i za nadgodziny płacą, idzie ku lepszemu
1
Nick 2017-01-27 11:52
nie zagladalem na to forum jakis czas bo wzielismy sie za syf i od razu za firme corke warbus, inaczej wpisy na forum nie sa potrzebne bo tylko szerza plotki ale widze dalej tu ciekawie, przyjacielu jak sie dogadujesz z p bulem to swiadczy tylko o tobie..ten jaki i poprzednik i w sumie jeszcze tez poprzednik kto ma wiedziec ten wie o kogo chodzi ilu chlopakow rzucilo ten syf przez nich? na moja wiedze grubo ponad100 ilu tak naprawde tego nie wie nikt do to tego stopnia ze łukaszek oficjalnie przeniosl sie do innego miasta nieoficjalnie usuneli go bo tylko przez niego byl deficyt kierowcow, teraz nie ma problemu z ludzmi ale kto w temacie wie dlaczego tak jest, paradoks jest taki ze to wlasnie dzieki bulowi teraz i dzieki o takim driver mob ktorzy sie dogadali z ludzmi typu bul(juz mniejsza oto co kazdy wie oceniam jako przelozonego) nie ma aktualnie w syfie problemu z obsada, wiedzieli po swojemu co robia juz w sierpniu juz w lipcu nawet to sie oplacilo, tyle ze kazdy kto kumaty kazdy kto choc cokolwiek ma pojecie w zawodzie rzucil to pazdziernik/listopad a wielu wielu duzo wczesniej..
4
Oskar Blicharz 2017-01-28 08:34
Potwierdzam wszystko mało podpisuje sie swoim nazwiskiem by uwiarygodnić jak i z warbusem, czyta jeden z drugim więc tym bardziej, lesniewskie, bule, janciki, grzeszczuki czy ta jałopa z 15 w pysk zostalo napluć wiesz dobrze ze to do ciebie, jak mysleles ze wyjasnione to okolicznosci w pazdzierniku daly ci argument, wystarczylo pomyslec, ale dla takich wyrobnikow to za wiele, i o ile 2013 odpuscilem nic nie majac na sumieniu tak 2016 zrobilem dokladnie tak jak chciales bym zrobil w 2013 a teraz zrobimy porzadek z wami wszystkimi.
2
Sebastian Wycieczkowiec 2017-01-28 09:04
~Stefan - nie myl czasu pracy z czasem jazdy. W komunikacji miejskiej dziś ciraz bardziej wydłużane są czasy przerw i przekroczenie normy dwutygodniowej czasu jazdy jest trudne - no chyba, ze łapiesz się ciągle z wolnego.
No i najważniejsze - zawsze to szofer będzie ukarany, a nie dyspozytor ... który często namawia kierowców do jazdy, bo brak mu planu...
3
jack 2017-01-30 01:33
z mobilisu
tam lepiej
Nick 2017-01-30 18:09
Personalna w tym syfie jedyna osoba co mogła coś zmienić i wymienic(kto w temacie wie oco chodzi), było naprawdę blisko zabrakło tak niewiele, co by nie mówić o tej firmie tu jednak szkoda...
1
chciałbym się zatrudnić w tej firmie 2017-02-01 10:04
kolego trochę nie można tego co napisałeś zrozumieć, ale mówisz że nie warto tam się zatrudniać?
zauważyłem że jak ktoś coś pozytywne napiszę na tą firmę to wszyscy na niego naskakują. wydaje mi się że każdy może tutaj wyrażać opinie swoją o firmie w której pracuje. Ty kolego w bardzo agresywny sposób wypowiadasz się. rozmawiałem z kilkoma kierowcami tej firmy na pętlach i narzekali na tabor i płacę a nie na ludzi którzy tam pracują. wydaje mi się że w większości złe opinie wypisywane są przez forumowiczów którzy jakoś zasłużyli sobie na inne traktowanie przez przełożonych. jestem na emeryturze i chciałem sobie dorabiać. byłem i widziałem zajezdnię i nie wygląda jak firma krzak.
1
Oskar Blicharz 2017-02-01 15:21
TYLE LUDZI ILE OPINII każdy ma swoje zdanie i każdy ma prawo wyrazic je w taki a nie inny sposob ja pracujac w tym syfie 4lata czy 5nawet na 2ch zajezdniach swoje wiem, swoje widzialem wiecej mi nie potrzeba, i powiem tylko tyle ze byla za malo agresywna bo swoje mam tez na papierze co to za firma jest i stad moja opinia, dorabiac mozesz owszem na zleceniu tam jak najbardziej tyle ze aktualnie nie ma problemu z obsadami wiec raczej na zatrudnienie nie masz co liczyc .. najgorzej bylo za lukaszka potwierdzi to kazdy, za chrzanowskiego troche inaczej ale podobnie natomiast po nich byl ijest nadal figurant zwykly który nigdy nie powinien pelnic funkcji kierownika realizacji przewozow, i oile kazda niemal rozmowa z poprzednim kierownikiem konczyla sie skladanymi wypowiedzeniami albo nie przychodzeniem do pracy tak z tym figurantem kazdy kto kumaty nie będzie nawet gadal bo nie ma poprostu o czym, jak nasz przyjaciel z nr NICK napisal byla szansa najesieni ogarnac ten cyrk, niepowtarzalna po sierpniu gdzie kto wie ten wie co sie dzialo wiec tym bardziej realna ale pan bul wygral,(pogratulowac takiego zwyciestwa) zostal na swoim stanowisku i juz zostanie teraz napewno, tylko dyrektor HR ma tam glowe na karku, i Remek oraz Tadzio z dyspozytorow, wystarczylo powolac kierownika zajezdni zaraz po remoncie jest i rowniez juz zatrudniony, pelnil rozne role kazdy go zna i szanuje(odwortnie co do wymienionych przezemnie w 1 poscie)tutaj nie wymienie z nazwiska oraz powodu iz dalej tam pracuje ato mogloby mu juz teraz tylko zaszkodzic(jeszcze raz via p bul) jedno jest pewne bylo blisko ogarnac to jak nigdy a teraz to juz sie napewno nic tam nie zmieni..
1
Oskar Blicharz 2017-02-01 15:29
i jeszcze jedno dla emerytow, ukraincow oraz takich co juz nigdzie nie pojda praca idealna ba nawet płaca nie zła, wporzadku kierownik itp itd od sierpnia nowy tabor przeciez to tym bardziej, ja i jeszcze wielu wielu przedemna podziekowalo .. a ze ja w okolicznosciach takich nie innych - ze specjalna dedykacja dla pokoju nr 15 za 2013r.
2
Fredi 2017-02-04 00:17
Wszyscy nieudacznicy pracują u prywaciarzy.
Troszkę mniej w komunikacji miejskiej.
Na Cinolu w Europie masz 150 euro dziennie.
Na Islandii masz 1000 pln (-200 kosztów) dziennie.
Róbcie dalej na Żydka czy Mza nieudacznicy :)
2
qrczak 2017-02-06 15:21
Jaka jest obecnie stawka przy umowie o pracę??
qrczak 2017-02-06 16:28
Jaka jest obecnie stawka przy umowie o pracę w komunikacji miejskiej w Warszawie???
Nick 2017-02-06 21:51
w mobilis aktualnie 16,5 brutto na umowe o prace.
2
Nick 2017-02-07 14:21
Ostatnio na dyżurze siedzialo 17 osob, kto chce sie zatrudnic na tą chwile nie ma szans raczej..
1
mr jazz 2017-02-07 14:48
Ciekawe że aż tak złe opinie są, najlepsze jest to że wszyscy narzekają na każdą pracę w komunikacji miejskiej i tu i w MZA i u innych przewoźników jest ten sam poziom frustracji! Wszędzie źle! Myślę że to kwestia po prostu jako tako tego fachu jazdy po mieście, oraz tego że ci którym się dobrze jeździ nie mają potrzeby wchodzenia na te strony i wyrażenia swoich wrażeń.. Nie ma nowych autobusów- źle, są nowe autobusy- źle "bo szybko się zużywają"- taki przykład tylko. Praktycznie żadnych rzetelnych opinii o pracodawcy. Ogólnie zarobki rzeczywiście małe w porównaniu np do ceny kursu, ale ze studiami jest podobnie- najpierw wywalisz dużo kasy a potem pracujesz na starcie za max 2 tys...
2
Nick 2017-02-07 15:59
Najlepiej odwrócić uwagę od problemu dając argument z d///y
to forum ma za zadanie potencjalnie szukajacemu zatrudnienia w tej firmie(ta strona o MOBILIS JEST tez o mza i innych na miescie a takze z innych miast w Pl ) dac odpowiedz czy warto sie zatrudnic, dowiedziec sie o płacy, warunkach pracy itp i wchodzą ludzie szukajacy zatrudnienia a takich nie brakuje zapewniam Cie, ale jak ktoś ma troche oleju w głowie(do tego jeszcze lepiej jak C+E to juz wogole) omija komunikacje miejska z jednego prostego wzgledu ewentualnie ma stycznosc przez chwile i zraża sie juz na zawsze(nie jestem kierowca żeby było jasne, moje posty pojawiaja sie od dawna, sa rzetelne i obiektywne)
Problem w tej pracy W POLSCE(w innych krajach -na zachodzie- ten problem nie istnieje) jej specyfice etc etc nie tkwi tam gdzie Ty go widzisz a w tym że w całym kraju jest ten sam syf jesli chodzi o komunikacje miejska, czy to miejske firmy czy prywatne(oczywiscie w miejskich jest troche lepiej ale znowu sa przezarte jeszcze starym systemem 'jak za komuny' uogólniam ale 90%tak wlasnie jest)i znam to z praktyki(jak to skoro nie jest kierowca? wyjasnie Ci do konca bo zapewne posty tez czytales wybiorczo i max pare miesiecy wstecz- moj wujek jest dyrektorem jednej z firm ktora ma kilka(nacie) oddzialow w roznych miastach do tego drugi 'dzialal i dziala w roznych firmach na miescie stolecznym Warszawa a za granica mam brata który dziala w transporcie, komunikacji i turystyce 15lat) ale skoro jak na poczatku napisalem dajesz argument z d'''y nie ma sensu dalej polemizować..
2
NICK śsie 2017-02-08 11:11
Skore nie pracujesz i nie pracowałeś w tej firmie to nie wypowiadaj się na tym forum, ogólne Twoje opinie na tematy całej komunikacji nie dają miary i rzetelnej opinii o tej firmie. mam wrażenie że jesteś jeszcze dzieckiem któremu się nudzi i wypisuje te wszystkie dziwne rzeczy,
2
fvfdvdf 2017-02-20 11:18
kontrole trzezwosci sa nielegalne Kontrolę musi przeprowadzić Policjant lub Strażnik Miejski z uprawnieniami musi okazać , po kontroli protokół pokontrolny
1
Sebastian Wycieczkowiec 2017-02-22 21:08
Teoretycznie prawo pracy zezwala na kontrolę trzeźwości - ale pracownik ma prawo odmówić - wtedy pracodawca wzywa Policję... Straszniki fiejskie - raczej nie maja uprawnień do kontroli trzeźwości...
Prawda jast taka, że pracodawcy nie odmówisz poddania się badaniu na trzeźwość...
Adrian 2017-02-23 18:33
A jak wyglądają teraz szkolenia w Mobilisie ze znajomości miasta i układu komunikacyjnego?
Pytam, bo ostatnio znowu daje się zaobserwować dziwne pomylenia tras
Lord 2017-02-23 23:55
Jak masz 2 grupę inwalidzką to nie jest problem. Jedna noga wystarczy i 2 ręce do trzymania "globusa" Wawy. Dostajesz takie xero (prawie nic nie widać - skopiowane najprawdopodobniej nielegalnie z portalu "jak dojadę").
Znasz język (o ile nie jesteś Banderowcem) więc można pasażerów podpytać (o ile nie trafisz na dowcipnisia który Cię pokieruje na S8). Tak było kilka lat temu. Teraz pewnie nikt nie odpisze bo pracownicy posługują się głównie cyrylicą.
Nick 2017-02-24 13:32
każda nową grupe z Ukrainy(i to tylko takich którzy nigdy wczesniej nie pracowali w Polsce) wierne pieski pseudo kierownika realizacji przewozow obwozą po ursusie, jak jedzie do przodu, przyczepy w przegubie podczas tego przejazdu nie rozlaczy przyjmuja do roboty, reszta na zasadzie jakos pojedzie i tak to wyglada obecnie, polecam zwrocic uwage czesto sa te kursy po ursusie JAZDA PROBNA na wyswietlaczu..
jack 2017-02-25 06:11
jakos tych ze Wschodu ostatnio nie widac
nie wiesz to nie pisz glupot madry cwanïaczku i nie wprowadzaj w blad innych
jack 2017-02-25 06:18
a moze cos napiszesz w temacie pks grodzisk mazowiecki tam podobno jest ciekawiej
jack 2017-02-25 06:24
zmien zrodlo informacji na biezace bo te co masz sa nieaktualne
Nick 2017-02-25 08:14
usuneli poprzednią odp wiec tym bardziej nie ma co polemizowac ani tym bardziej nie ma zkim, psy szczekaja karawana jedzie dalej..
Hubert 2017-02-25 12:03
Czemu opowiadasz androny?
Pełno pracowników ze wschodu kręci się w Mobilisie i wszyscy kierowcy (z pozostałych firm) stykają się z nimi codziennie. Nie ma tygodnia, aby taki niedoszkolony pracownik zmienił samowolnie trasę (z pasażerami), bo nie był dostatecznie obeznany z nią.
Nick 2017-02-25 15:39
jak mowie wierne pieski pseudo kierowniczki realizacji przewozow ujadaja i teraz mamy nasilenie, zarowno tu jak i na profilu ztm na fb, po serii negatywnych wpisów pod adresem mobilisu trzeba zmienic wizerunek probowac chociaz wiec robia co moga, niestety juz za pozno a najlepsze (kto sledzil moje posty ten wie oco chodzi)dopiero przed nami..
jack 2017-02-25 23:13
bujaj wory frajerze
jak nie robisz to sie nie wypowiadaj
Nick 2017-02-26 07:45
mają co chcieli, w końcu kierowniczce o takich ''ludzi'' chodziło, do wyslugiwania sie idealni nic innego nie potrafia, swojego zdania nie maja jak trzeba zgodnie beda ujadac, typowi wyrobnicy, nie na darmo pazdziernik/listopad pozbyl sie ostatnich co mieli cos do powiedzenia, nie robie? nauczyc czytania ze zrozumieniem tez nie bylo komu i efekt sa, mam watpliwa przyjemnosc jezdzic do kolizji z udzialem takich jelop jak ty i ukrainy, ale to oddzielny temat, tymczasem 'ciekawa' anegdota a'propo jeszcze tych ostatnich, linia 127 na mariensztacie podchodzi kierman do śpiocha na krańcu godzina 9:30 śpi od rana na samym tyle, w koncu podchodzi, budzi go, pyta co jest, ten po paru sekundach dopiero kontaktuje zamroczenia alkoholem daje o sobie znać, nie wysiada cos tam mamrocze jak okazuje sie po ukrainsku, driver daje mu spokoj, jedyna mozliwosc zeby wysiadl to wezwanie sluzb nie ma juz na to czasu, chwila do odjazdu, wsiada odpala woz, delikwent ztylu podchodzi pod kabine wali z calej sily piesciami w szybe, podaje cos kierowcy, jak okazuje sie.. to grafik mobilisowy na ktorym od gory do dolu 122 linia, , wysiada zataczajac sie przy zachodnim, jak wynikalo z tego grafiku tego dnia jeszcze mial 2ga zmiane
mysle w pelni oddaje ta historia kogo przyjmuja a to tylko kropla w morzu..
4
Zostaw swoją opinię o Mobilis - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mobilis