brak logo

Mobilis

Warszawa

Opinie o Mobilis

taki tam 2016-08-13 09:16:43
: Polacy w firmach prywatnych i prowadzący DG muszą Długo pracować, a Mało zarabiać,i mieć potem malutkie emerytury,
bo każdy z nich ma na utrzymaniu Pasozytów Urzedasów z Rodzinami, całkowicie Nieproduktywnych, a wręcz szkodzących gospodarce durnymi przepisami i ich egzekwowaniem,a do tego armię Wcześniejszych Emerytów Mundurowych i Uprzywilejowanych,
którzy jeszcze dorabiać na etacie czy własnym DG mogą, Próżniaków Sędziów i Prokuratorów którzy proste sprawy ciągną latami, o Kościele , czy Krusie nie wspomnę !!!
I dlatego praca w Polsce jest tak wysoko opodatkowana i Ozusowana na 70% !!,
podczas gdy w normalnych krajach to maks. 35% !!!!
Gdyby nie te w/w Grupy Pasożytów ,najniższa płaca w Polsce spokojnie wychodziłaby na poziomie 1200-1300€
mac 2016-08-15 14:04:31
Tak jest w polsce @taki tam każdy musi płacić podatki ale tutaj chociaż jest umowa o pracę i jakiś socjal nawet na magazynie więc chociaż o to się nie trzeba martwić
Olo 2016-08-15 23:45:52
Z drugiej strony - jeżeli będą Czarnuchy pracujące za kasę poniżej godności to też niewiele się zmieni. Zwłaszcza u prywaciarzy. O Żydkach prywaciarzach nie wspominając...
JKL 2016-08-18 22:04:57
Jakie jest podejście firmy dla ktorej pracujesz ?
(biały, żółty, czerwony czy czarny ) MURZYN zrobił swoje i niech spada, i duuupy nie zawraca !
Ot co.
Olo 2016-08-18 23:52:02
Taa ale przynajmniej te 3k "ojro" się z nich wyciśnie.
Praca za stawkę Żydków jest uwłaczająca godności. Jeżeli się na coś takiego decydujecie to nie płaczcie.
Zapieprzać i nie dyskutować.
kierman 2016-08-26 09:53:02
Hej, ktoś coś wie na temat wypadku 10.08 na Grochowie? Zderzenie autobusu 188 z tramwajem 24?

Jak sytuacja w firmie, po rozpoczęciu realizacji nowego kontraktu?
IcekŻydek 2016-08-26 23:54:09
UPS... HGW ma problemy. Pewnie zamkną Panią Prezydent. Oczywiście mężowi też się ktoś przyjrzy... Może powie "SPRAWDZAM" :) Ciekawe jak to się odbije na Żydkach.
CBA sprawdzi przetargi... nie będzie wesoło :)
1
Nick 2016-09-01 11:25:26
po 3 tygodniach od wyjazdu conecto i solarisków wnioski są takie:
conecto; niedorobione autobusy widac ze termin gonił producenta, ztmik sie chwili ze nie będzie jak wczesniej, że będzie trzymał łape kontrolował blablabla ze baza zrobiona ze plac ze oc ze kanaly, propaganda na calego artykuly na portalach o komunikacji itd itp a tymczasem techniczny za kulisowo przyznaje ze wszystko pic na wode ze oc to tylko pokazowka, a tak naprawde ma nacelu wylapanie rysek obtarc poki nowe zeby jak najwiecej sciagac z kierowcow, osobiscie po rozmowachz kierowcami i obserwacji jak to sie sprawuje w warunkach drogowych w polsce tym barrdziej ze j ak napsalem widac ze czas gonil turkow z fabryki pod szyldem merca daje tym autobusom w tej firmie krzaku 3 lata i beda poziomem dorowywac scaniom z grodziska w obecnym stanie a wiec po 8 latach eksploatacji, te kebaby nie na polskie drogi, nie dla tutejszych cepów ktorzy sie juz nimi 'dobrze zajma', przy 8-9tys trzeszczy, chrupie, zgrzyta i wszytko co najgorsze chalupnicze metody podkladki z gazet szmat pakuł itp nie pokagaja wcale, skrzynie bucza temperatura maxymalna w kazdym prawie, notoryczne problemy z kasownikami, biletami wyswietlacze sterowniki troszek mnie ale takze są, maskownice odpadajaa, polka z dyskiem od monitoringu sie zawaliła, bledy wyskakuja a to blad sterowania przegubem a to blad przystankowego i inne non stop prawie w kazdym cos, co będzie dalej przy 100tys 200 itd jak przy 8-9 tys km najechane juz tak z nimi, solariski nie co lepsze ale poki gwarancja cos tam beda zagaldac dalej jak sie skonczy będzie to samo co było z dwunastkami i alpina, zagladane cokolwiek jak stanie ewentualnie ledwo samo zjedzie z miasta..
lOLEK 2016-09-01 21:37:37
A Hanusia GW - ta co kilka lat temu widziała Anioły jest upieprzona.
"Dobrze poinformowane źródła" twierdzą, że szanowny Małżonek HGW "od Aniołów" jest "powiązany finansowo" z żydowską spółką "Mobilis".
Doniesienie już podobno zostało złożone do Prokuratury mokotowskiej...
Ciekawe czy zastosują sankcje w postaci tymczasowego...
1
Sebastian Wycieczkowiec 2016-09-05 23:31:10
Nick - ale to oznacza, ze wychodza z planem - czyli znalezli dostateczna liczbe kierowcow do ogarniecia planu. Szkoda, ze im sie udalo... Jakie teraz stawki proponuja kierowcom ?
Nick 2016-09-06 14:13:39
Z dnia na dzien kombinacje, teraz im co miesiac 10brygad będzie schodzilo, ciesza sie bo zawsze to 10ciu mniej do zachachmecenia.
Sebastian Wycieczkowiec 2016-09-08 19:43:47
20 tu mniej kierowców... Czyli wielka szkoda, ze nie udało Wam się nic więcej wywalczyć dla kierowców. Szkoda wielka. Czyli wyzysk się nie skończył. Trzeba jeszcze troszke czasu. Jak wielu Ukraińców ściągnęli ?
Stefan 2016-09-09 11:20:57
Cześć Nick

masz wiedzę, ile osób odeszło z Mobilisu do np. MZA albo w ogóle ze zbiorkomu np. do turystyki?
podbijam pytanie Sebastiana - jak wygląda sprawa zaciągu ukraińskiego? Czy oni mówią dobrze po polsku, czy z PKS-u również były transfery do Mobilisu?

Czy na bazie mówi się o transferze ludzi z Mobilisu do Arrivy? Z tego co wiem, Arriva zaczyna już niedługo i kompletuje zespół kierowców na nowe Solarisy 12 metrowe. Czy sporo osób, które w Mobilisie pracowały na Utracie, zmuszonych do dojazdów na Ursus, nie zechce zaczynać pracy bliżej domu (baza Arrivy u Michasia).

Jak nastroje wśród załogi Mobilisu?

Wypłata za sierpień już jutro (zapewne wyląduje na kontach dzisiaj) - ciekaw jestem czy będą potrącenia za rysy i odrapania na nowych wozach. Jeśli dasz radę Nick - daj nam cynka co i jak
Nick 2016-09-09 13:51:40
liczbowo nie wiem ilu jest ukraincow(nic z grodziskiem nie maja wspolnego) ani tych z pks wykupionych na 100% mogę powiedziec tyle ze ich udzial będzie sie tylko zwiekszał,nie wiem tez kto ile wezmie wyplaty :D i czy z potraceniami czy nie, wiem natomiast że skonczy sie tu tym(efekt wspomniaje Arrivy cięć i marnej kasy) ze w wiekszosci ukraina będzie jezdzila za grosze bo będzie odpływ kierowców na jeszcze wiekszza skale ...
joahim 2016-09-09 14:26:58
teraz potrzebny certifikat z ztm nie tak latwo go zdobyc nie znajac polskiego ,chyba ze kolejne przewal firma szykuje zeby zaoszczedzic sobie a psuc rynek
1
Nick 2016-09-09 16:17:28
to farsa, zwykle mydlenie oczu opini publicznej, ten'certyfikat' a ta firma krzak będąca mistrzem w kombinatorstwie, ukladach i cieciu na czym sie da juz znajdzie patent na to zeby ukraincy go uzyskali, kasa wyplywajaca tam musi sie zgadzac...
aint 2016-09-09 23:02:02
Okej, ale wiecie jak t o wygląda teraz z przedstawicielami handlowymi? Na pewno mają zapewnione dwuskladnikowe zarobki.
taki tam 2016-09-10 23:34:20
Certfikat zdaje się w ZTM nie ma lipy
1
xero 2016-09-11 21:59:53
NIK: system zatrudniania cudzoziemców działa na szkodę Polski i UE

Andrzej Stankiewicz
Dziennikarz Onetu
Najwyższa Izba Kontroli nie zostawia suchej nitki na systemie sprowadzania cudzoziemców do pracy w Polsce. Zdaniem kontrolerów to szeroka furtka dla obcokrajowców, którzy wcale nie zamierzają legalnie pracować, a chcą się tylko dostać do Unii
1
Nick 2016-09-12 07:38:07
Codziennie mają problem na kilkanascie brygad z obsadą, kombinują, zamieniają, sami jadą w ostatecznosci kto ma tylko prawko D, jesli ktos zyczył tej firemce by splajtowala(choć to moze za duze slowo) na rynku warszawskim moze miec nadzieje, do grudnia a wiec do momentu zejscia starych 12 jeszcze 3,5 miesiaca..jedyną receptą by to wszystko wyjechalo sciaganie nastepnych ukraincow, dobrze juz tu zdaja sobie z tego sprawe..
Nick 2016-09-12 07:54:57
Dochodzi do tak kuriozalnych sytuacji ze ryzykuja brakiem obsad lub na styk i zeby kasowac z ludzi po 175 zl za NB, wpisuja zatrudnionych na zlecenie na dodatki(tylko poranne badz popoludniowe nie laczone z platne przerwa miedzy) z minimalna iloscia godzin gdzie ktos np dojezdza tu z Bródna, Otwocka itp i wiadomo ze nie przyjedzie bo wiecej zajmie dojazd niz praca i rano 4ta jest 8 dyzurnych a po chwili okazuje sie nie ma zadnego a juz ktos tam nie przyszedl juz gdzies tam podmiana i non stop podobne historie..
Mada faka 2016-09-12 14:41:08
Jaka stawka na etacie w syfie teraz
Keks 2016-09-12 19:14:07
Koledzy kierowcy. Planuję zacząć przygodę w Mobilisie jako, że nie mam kwalifikacji wstępnej i nie stać mnie na nią. Oczywiście to nie jedyny powód - ale mniejsza. Czy możecie mi zobrazować jak wygląda praca w tej firmie? Jakie są zarobki, warunki finansowania kwalifikacji wstępnej i jak wygląda atmosfera między kierowcami? Czytałem trochę komentarzy ale większość jest jest nie na temat a ta która trzyma się w ramach opinii jest raczej negatywna. Zgodzę się z tym, że nie ma pracodawcy idealnego ale jednak coś sprawia, że ludzie tu pracują i jakoś wiążą koniec z końcem. Będę wdzięczny za wszelką pomoc i odpowiedź. Pozdrawiam.
Dieter1985 2016-09-12 21:15:04
Najważniejsze drogi kolego żeby lubić to co się robi.A tak na marginesie wszędzie dobrze gdzie nas nie ma .Pozdrawiam
1
Nick 2016-09-13 11:44:13
Jak nie trzeba Ci wolnego, nie masz co z czasem robic to idealna firma dla Ciebie, 15brutto o ile masz ceeryfikat miesiecznie srednio 190godz = 2100zl to gola wyplata, plus premia plus premia dla aktywnych, zadnej kolizji, zwolnienia itp moze 3200 wezmiesz(10% daje bo wala premie opór tutaj)
Wanda 2016-09-13 12:48:12
Czemu podajesz 190 godz, nie można tyle jeździć, nominal tylko i to pod warunkiem że to nie będzie kolidowac z przepisami o czasie pracy kierowcy, nie mam zamiaru płacić mandatów, jak szukają frajerów to niech się gonią,skandal co tu się wyrabia, jutro pisze do TVN uwaga niech pokażą ta firmę w telewizji, co się wyrabia w stolicy za państwowe pieniądze i nikt tego nie kontroluje, do Ziobry też napiszę jak realizowane są kontrakty za publiczne pieniądze, wezmą się za nich.
2
Nick 2016-09-13 16:22:32
heh w tej sprawie mozesz sobie napisac nawet i do trybunalu europejskiego, 190 godzin daje bo tyle tu wychodzilo srednio z grafikow na wrzesnien(byl juz poruszany ten temat, to nie PKS GRODZISK grafiki sa do wgladu zawsze przed 1szym na dyspozytorni) a ze gamonie im przychodza to tak dalej to ciągnal te swoje smieszne'nominaly' tak samo z tym ze tu tylko 1 weekend wolny a trzy pracujace, bo kiedys łukaszek(ten pierwszy ktorego juz nie ma ) tak sobie postanowil to tak jest do dzis, ale nie ma sie co dziwic skoro NIKT NIC NIE MOWI przychodzi im ba jeszcze z wolnego dobieraja, mityczna 'premia aktywnego kierowcy' by ja dostac za wrzesien trzeba miec tu 194 godziny(za sierpien bodaj 187 lub odwrotnie) ale czasu pracy nie przekraczaja co jeszcze raz powtorze mozna zweryfikowac osobiscie co miesiac, pwotarzam jeszcze raz i 100 razy to samo moze dotrze JESLI TU PRACOWAC TO TYLKO NA UMOWE ZLECENIE NIGDY NA ETAT BO SWIADOMIE ROBISZ Z SIEBIE NIEWOLNIKA za psie pieniadze, ci ktorzy tu jeszcze pracuja to po urzedach pracy z podpisanymi lojalkami, emeryci, ukraincy i wiesniaki z wykupionych pks przez mobilis, normalnych ludzi swiadomych i godzacych sie na to co sie tu dzieje JUZ TU DAWNO NIE MA.
1
Sebastian Wycieczkowiec 2016-09-13 16:33:47
Wanda? Skąd Ty się tu zjawiłaś? W Mobilis nie ma czegoś takiego jak nominał i nie istnieje przestrzeganie czasu pracy. W Mobilis kierowca może jeździć nawet 24 godziny na dobę - aby tylko dał radę. Chcesz pracować 30 dni w miesiącu- nie ma sprawy Mobilis Tobie to zapewni. Premie dla aktywnych są właśnie za przyjście na kilka dodatkowych dni w miesiącu. Nie ważne że zabrania tego kodeks pracy, czas pracy kierowców w Mobilis nie istnieje... Teraz przez jakiś czas będzie chociaż 108 autobusów całkiem sprawnych technicznie, bo reszta wozów jest mocno wyeksploatowana i nie serwisowana jak należy. W starszych wozach- na desce pali się więcej kontrolek niż maja niektóre choinki na święta. I nikt z tym nie robi. ITD nie przeprowadza kontroli - bo mobilis ma mocne plecy... I tak to się kręci (już beze mnie).
Sebastian Wycieczkowiec 2016-09-13 16:41:41
Keks - opinia o mobilis nie jest najlepsza, ponieważ nie traktują Ciebie jako pracownika - tylko jako niewolnika - poczytaj sobie kilka stron wstecz.... Jeśli Jesteś dopiero po kursie spróbuj w MZA. Jeśli chodzi o kierowców - atmosfera jest normalna. Ja bawiłem się na Utracie - na zleceniu - miałem super. W mobilis spora część kierowców to ludzie po przejściach, wielu jest takich, którzy ze wzgledu na stan zdrowia czy podpoadziochy nie mają szansy pracować w MZA.
Wanda 2016-09-14 14:13:15
List poszedł do Ziobry, posypia się kontrole.
2
Sebastian Wycieczkowiec 2016-09-14 21:56:37
Wanda - Ty chyba w cuda wierzysz... Jakie kontrole ? Mobilis nie jedna kontrole olał. ITD grzecznie wyprosił. Wystarczyłoby gdyby ITD wyłapała na miescie wszystkie starsze autobusu i odesłała je na przegląd do ITS - może tak zrobić - a z jakiegoś powodu , pomimo, że złomy jeżdżą od lat - nikt z tym nic nie robi. Wystarczy podejść do kierowcy i zobaczyć ile pali sie kontrolek na desce - niektóre są pozaklejane taśmą aby nie raziły... Wanda - możesz napisać i do Papieża - nic to nie zmieni. Mobilis ma za mocne plecy...
Ja sem netoperek 2016-09-16 12:25:50
Firma rzeczywiście delikatnie mówiąc zaniza standardy obowiązujące w stolicy, ale spokojnie wszystko do czasu,wraz z nowym kontraktem mają obowiązek zatrudniać wyłącznie na umowę o pracę,kierowcy wylacznie certyfikowani przez ZTM, skończą się stare kontrakty, skończą się sieciowki, taki był warunek kontraktu, będzie to oczywiście szczegółowo kontrolowane,uchybienia będą surowo karane,raczej nie będzie im się opłacać kombinowanie.
1
Olo 2016-09-16 22:49:36
Nie jest prawdą, że szanowny małżonek HGW jest w radzie nadzorczej Żydolisu... lub był a teraz dorabia na boku?
Może to tylko ploty, ale w plotach jest zawsze ziarenko prawdy. Jeżeli faktycznie coś w tym jest to Żydki kończą karierę w PL i to będzie jedyny sukces PiSuarków - przynajmniej dla mnie.
Stefan 2016-09-17 09:09:20
Sorry, ale chyba piszesz o pobożnych zyczeniach, a nie o rzeczywistosci.
Widocznie nie miałeś do czynienia z Mobilisem jako kierowca.

Umowy o pracę umowami, ale poziom zarobków na etaciee nadal sporo niższy niż w MZA i to za pełny nominał w miesiącu - Ty uważasz, że to bedzie dostosowanie do warszawskich warunków?

Spora część osób woli nadal pracować na zlecenie, bo większy luz wobec Mobilisu, kasa też w sumie taka sama jak na umowie o pracę, a ZUS i tak Tobie odprowadzają.
Qts 2016-09-18 00:08:21
W Europie Express lepiej płacą,w zasadzie to wszędzie lepiej płacą, najgorsza firma zbiorkomu,tylko emeryci i swierzaki na lojalkach tam robią,nie warto, znam z autopsji trochę w syfie pozasilalem na początku swojej kariery,nie za dużo kilka razy w miesiącu żeby na mnie nie zarobili, poznałem te i owe linie, kilka wozów skasowałem (sztluczki znaczy), szkód narobiłem w każdym razie,na zleceniu to olewka, trochę mi zabrali hajsu ale nic to przy tym ile stracili przeze mnie , wykorzystałem i rzuciłem jak szmate bez jakichkolwiek wyrzutów sumienia i bez najmniejszego żalu. Jednym słowem dno. Nie polecam nikomu.
1
jack 2016-09-18 10:01:35
moze na taczke sie przesiadz jak lubisz robic stluczki
Kary ? 2016-09-18 14:02:46
To co to za zbieranina tam robi kierowca może 180 godzin w miesiącu , BENDZIE wypadek ze skutkiem smiertelnym prokurator gdzie PAUZY odrazu z drogi do PUSZKI, zreszto dopiero tam się zacznie armagedon z kierowcami POŁOWA z nich ma już podpisane umowy z ARIWĄ
2
Nick 2016-09-19 18:42:40
Aktualne zarobki: na zlecenie jak przychodzisz opor zgodnie z czasem pracy max200 godz wyciskają =3000zł ( o ile im nic nie skasowali za coś tam )
umowa o prace 190 godzin = 2100 zł + premia + premia aktywnego kierowcy =max1000zł( to samo o ile nie skasowali sobie za coś tam i o ile miałeś 110% obecności w przypadku drugiej ''premii'') =max 3100 zł


Gustek 2016-09-20 08:04:02
Firma nie warta spluniecia, na każdym kroku kombinowanie z kasą żeby tylko nie zapłacić,patologia na każdym kroku, jakby nie można było zrobić jasnych, prostych i przejrzystych zasad dotyczących wynagrodzeń, tylko kombinowanie z różnymi dodatkami aktywnego kierowcy itp, tak było kiedyś w mza ale tam to się nazywało dodatek motywacyjny i było to wypłacane zawsze od nominalu i do tego jeszcze premia dochodziła, niemniej każdy to otrzymywał bo stawki były dość niskie jak obecnie w mobilisie,w mza porzucono taki system wynagrodzeń bo powodował wiele patologii i był po prostu niesprawiedliwy,ponieważ pensja kierowcy defacto i dejure zależała od humoru ludzi odpowiedzialnych za grafiki, a więc dla kolegów co najlepsze a dla obcych najgorsze, tworzyły się różne kliki kolegów kolegów, zlikwidowano taki sposób wynagradzania ponieważ było więcej szkody jak pożytku, starzy kierowcy koledzy kolegów mieli jak w raju młodzi natomiast masowo odchodzili bo mieli jak w piekle, na szczęście zlikwidowano ten patologiczny system i wprowadzono stała pensje celem likwidacji powyższych patologii, teraz do mza drzwiami i oknami ludzie się pchają a z mobilisu wszyscy uciekają, może by tak pójść w ślady mza i skończyć z tym cyrkiem, komu to jest na rękę, napewno nie kierowcom, napewno nie pasażerom. Kombinatorom i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] napewno jest.
3
Nick 2016-09-20 11:05:30
Żeby tak się stało musieli by się pozbyć tutejszej patologii (mniszki kiszki bazyliszki a takze bole kto ma wiedziec ten wie)a więc tych 'starych , 'ursusowych' zasiedzianych tu juz od x lat a ze oni sami pomagaja w reazlizacji 'planu'(a tu sie nazywa to tak 'wyjechalo dzis wszystko udalo sie a wiec 'plan na dzis wykonany a jutro to sie jutro będziemy martwic) więc pozbycie sie ich mimo ze szkodza firme (cos wlasnie na ksztalt co sie dzialo w mza koledzy kolegow itd itp ludzie przez nich odchodza lukaszka sie pozbyli dopiero gdy mieli noz na gardle i problemy z conajmniej 15brygadami dziennie do obsady przez niego ze az razilo to w oczy w pewnym momencie ponoc mial dzwonic do tych ktorzy przez niego sie zwolini i przepraszac ich ostatecznie zostal usuniety dyskretnie ;wyjechal; do krk) nie jest takie proste, poza tym nie ma tu nikogo z 'jajami' nad nimi kazdy sobie tutaj , planista sobie, warszat sobie dzial realizacji przewozow sobie, dyspozytorzyny sobie nie ma nikogo nad tym a pseudo dyrektor likwidator (kto ma wiedziec ten wie)jest po to tutaj posadzony wlasnie, kasa ma sie zgadzac co miesiac plynaca do Izraela, ztm kazal kanaly cala reszte zrobic musieli to zrobili (kosztem ciec pensji kierowcowom i to w momencie gdy bylo wiadomo ze juz na 100% wygrany przetarg i podpisana umowa) a reszta do momentu az sie kasa nie będzie zgadzala czyli jak to pojedzie kto pojedzie i kto to ogarnie ich nie interesuje..
2
minus1 2016-09-20 12:31:43
Jakie stawki dają dla zleceniobiorców na pażdziernik .
Sebastian Wycieczkowiec 2016-09-20 20:17:22
Nick - ja właśnie dlatego przestałem jeździć dla Mobilis bo obniżyli stawkę i zamknęli bazę na utracie. Jeśli by zaczęli płacić 30 pln na godzine brutto - nawet moge jeździć na Ursus... Ale Mobilisa nie stać na to... Pazerność wykłada sporo firm.
Nick 2016-09-21 14:16:51
problemem nie jest brak finansów firmy zeby dac godziwe stawki a 'Polscy'(celowo w cudzyslowiu bo z Polakami to oni maja tyle wspolnego co ja z Barbadosem) nadzorcy, byl okres ze stawki mialy pojsc w gore wlasciciele firmy nie mowili NIE za to nadzorcy swoje wtracili i jest po herbaCIE to samo pomysl ze sciaganiem ukraincow, myslisz ze odgornie wyszedl? otóz nie, wlasnie od nich !
Ggfffyytf 2016-09-21 19:56:51
Dobra już mam podpisaną umowę z inną firmą, teraz idę na zwolnienie, niech mnie w cztery litery cmokna, teraz tylko przyjdę wypowiedzenie złożyć , koniec koszmaru.
3
Dieter1985 2016-09-22 01:10:18
chłopaki z Mobilisu jak tam sprawują się kebaby i krótkie jamniki pozdrawiam
minus1 2016-09-23 12:43:52
Zauważyłem ciekawą rzecz na tym forum że ci najwięksi wichrzyciele,pieniacze to mają chyba niewiele wspólnego z Mobilisem( a tak w ogóle to ciekawe gdzie pracujecie). Bo jak narzekać i opluwać obecnie pracujących kierowców to mają tyle do powiedzenia, a jak pojawi się jakieś merytoryczne pytanie np. o stawkę lub nowe autobusy to milkną.
Pozdrawiam
perturbator 2016-09-23 16:34:03
ojoj a w szkole nie nauczyli czytac ze zrozumieniem,to moze ja odpowiem-po 1 ,pytania o stawke nie sa kierowane do wichrzycieli ,po 2 ,nowy tabor to nie wszystko,po 3 , nie trzeba pracowac zeby wiedziec co sie dzieje w tej firmie,bo sie np kiedys pracowalo i sie ludzi zna,to wystarczy,gdyby cos na dobre sie zminilo to by sie wiedzialo,
6
77 2016-09-25 09:44:13
Mąż Pani HGW wycofał swoje udziały z mobilisu za czasów jeszcze byłego prezesa ,który odszedł na emeryturę w maju 2015r.I już dawno nie ma nic wspólnego z mobilisem. Powielanie informacji drogą pantoflową, pomiędzy kierowcami jest budowaniem wizerunku ,że na układy nie ma żadnej rady.Ta psedo firma nie ma żadnych układów.Takie sytuacje, które są opisywane przez kierowców w dużej mierze są zasługą waszą. Was jest kilkuset a dajecie się kiwać Zydkom.
2
Nick 2016-09-26 02:33:32
'was jest kilkuset' powiedzial co wiedzial do: ukrainców, emerytow, i swiezakow na lojalkach z up oraz juz tej garstki odrzutów z innych firm która takze będzie stopniowo eliminowana stad na rzecz powyzszych..celowa polityka personalna a mężuś HGW czy nie za tą firmą krzak stoją inne dużo wieksze siły i nie mozna zapominać że firme córke już tez udało sie stworzyc na jej miejsce !
klok 2016-09-26 14:46:06
ta firma tyle lat gnebila kierowcow,zanirzanie stawek,smieciowki,zabieranie bezpodstawne pieniedzy,lamanie praw pracowniczych,duzo tego bylo,ci co znaja temat wiedza ze firme nalezy omijac,mobilis moze liczyc jedynie na urzad pracy ewentualnie emeryci czy ukraincy nikt inny tam nie pojdzie,na swoja w pelni zasluzona reputacje pracowala wiele lat,nawet obecnie pracujacy mlodzi czy z posredniaka pracuja tam tylko na chwile,dokad nie przyjma ich do mza czy do arrivy a na rynek wchodzi potezny konkurent arriva,firma o wiele wieksza od mobilisu,beda musieli podniesc stawki bo konkurent na dzien dobry daje znacznie lepsze warunki,z tego co mi wiadomo znaczna czesc zalogi ma juz nawet umowy podpisane i wypowiedzenia to kwestia czasu
3
Zostaw swoją opinię o Mobilis - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mobilis