brak logo

Mobilis

Warszawa

Opinie o Mobilis

Adrian 2017-03-12 20:49
Ty, co szczekać jedynie potrafisz - wiedziałem że będziesz się tu wymądrzać, bo tylko to potrafisz...
zaskocz nas wszystkich łosiu i napisz, ile to się zarabia u Was w tej pożal się Boże firemce

jak koleś zapytał o stawki to zacząłeś pisać dyrdymały, zamiast od razu napisać co i jak

nie napiszesz, bo stawki są takie, jak podałem (różnić to się może złotówką w każdą stronę)
ale Ty jesteś tu łosiu od szczekania..., bo przecież kierownik musi Ci dniówkę zaliczyć

jestem ciekaw, czy na bazie siedzisz i pierdzisz w stołek czy tylko jesteś pridurkiem na posyłki
3
Adrian 2017-03-12 20:49
Ty, co szczekać jedynie potrafisz - wiedziałem że będziesz się tu wymądrzać, bo tylko to potrafisz...
zaskocz nas wszystkich łosiu i napisz, ile to się zarabia u Was w tej pożal się Boże firemce

jak koleś zapytał o stawki to zacząłeś pisać dyrdymały, zamiast od razu napisać co i jak

nie napiszesz, bo stawki są takie, jak podałem (różnić to się może złotówką w każdą stronę)
ale Ty jesteś tu łosiu od szczekania..., bo przecież kierownik musi Ci dniówkę zaliczyć

jestem ciekaw, czy na bazie siedzisz i pierdzisz w stołek czy tylko jesteś pridurkiem na posyłki
3
Nick 2017-03-13 00:12
podawalem stawke i ile tu mozna zarobić, nie będe 100razy kazdemu pisal, wystarczy poszukac(a nie ma tego az taK Duzo zeby nie wiadomo ile szukać) i jak mowilem buldogi pseudo kierownika swoje robią dlatego nie ma sensu ani tym bardziej komu odpisywać, narazie żadnych konkretów z grodziska nie mam co do tego jaka będzie stawka na nowy przetarg tam, ale mam cos innego, jak chcecie lepiej zarobić niz tu to juz europa lepsza, aktualnie 14zl na rękę, tutaj zrobimy tak że te buldogi lacznie z nim samym będą MUSIELI jezdzic bo nie będzie komu...cierpliwości.
3
MIKE1209 2017-03-13 16:05
O co chodzi z tym CERTYFIKATEM??????????
jack 2017-03-13 19:20
wypowiedz sie w temacie pks grodzisk mazowiecki
gggggggg 2017-03-14 09:33
Ztm na każdy nowy kontrakt nagłada na przewoźnika przymus egzaminowania kierowców z znajomości zasad, regulaminów i topografii Warszawy. egzamin odbywa się w siedzibie Ztm-u. 20 pytań typu a,b,c. Żeby zdać należy odpowiedzieć na 15 pytań poprawnie. Firma rozdaje książki z pomocą do nauki za darmo i umawia kierowcę na wybrany termin. egzamin trwa 20 min.
jack 2017-03-14 11:33
łosiu jeden stawka jest 15,50 + 1.00 za certyfilkat
Adrian 2017-03-14 16:37
No to jesteś nie w temacie, bo stawkę uśredniono, wliczając w nią pranie i certyfikat, przy okazji obcinając po parę groszy w stosunku do nowej stawki

a zresztą piszesz 15,50 + 1 za certyfikat = 16,50 PLN
napisałem: "stawka za godzinę pracy brutto (jeśli masz certyfikat) wynosi około 17 PLN"
czyli pomyliłem się o 50 groszy - naprawdę niewiele, ca 3 %, w granicach błędu

niech inni czytający ocenią, jaki jesteś łosiowaty kozak, który nie wnosi w wymianę opinii niczego poza najeżdżaniem na ludzi typu Nick... jesteś równie żałosny jak firma, której bronisz
3
Nick 2017-03-14 17:51
takie właśnie umysłowe ameby plus zgraja ukraińców gdzie nawet grodzisk został daleko w tyle, do tego świeżaki po up na podpisanych lojalkach bez wyjścia i emeryci ratujący caly ''plan'' bo gdyby nie oni dawno by nie wyjechalo wiekszosc autobusów , z dyspozytorów dwóch w porządku reszta to samo, bez szacunku, nie umiejacych sie nawet normalnie odedzwac, wiesniaki zwykłe buraki chociaz i to za malo by to okreslic, ''w porządku'' planistów zostawie bez komentarza nawet(kto ma wiedziec ten wie dlaczego) kierownik figurant z jedynki zdecydowal ze tak jest to samo ze stawka, nikt nic nie powie, siedza cicho, mozna nimi manipulować i beda ujadać zgodnie co doskonale tutaj wyszlo i czego sie spodziewalismy, jeszcze łykają te pseudo premie czy smieszne dodatki jak młode pelikany z usmiechem na ustach, warsztat swoją drogą jest troche lepiej ale to osobny temat, nadzor ruchu to samo 95% gnojki poprzyjmowane na zlecenie 0 jakiegokolwiek szacunku do ludzi(w koncu to figurant decyduje kogo przyjać)chłopaków bez wyjscia którzy z paru wzgledów nigdzie sie nie mogę ruszyc stad bo rodzina czy dojazd zostało na palcach 2ch rąk, i zrobimy wszystko zeby i ich stąd wyciagnac.
4
jack 2017-03-14 17:56
lubisz głąbie obrażać ludzi
jak podpadlem to sie nieodzywaj
jack 2017-03-14 17:58
nieobecni nie maja glosu
Nick 2017-03-14 18:00
jeszcze jedno, pod pseudonimem NICK nie kryje sie jedna osoba a grupa ludzi która zrobi z wami porządek i tą pseudo firemką, krzakiem, już dawno paru Ludzi chcialo poprzednikowi figuranta obić morde tym razem będzie to załatwione inaczej, bo raz nie warto za kogoś takiego ryzykować spraw karnych a dwa nie ma takiej potrzeby bo wszystko jest na papierze, cierpliwości.
Nick 2017-03-16 15:44
najnowsze wiesci a'propo nowego przetargu od 23 sierpnia PKS GRODZISK nominał 3000pln-3200pln na ręke nie obciazanie za przepaly paliwa ! narazie jeszcze nic na pismie dlatego wstrzymuje sie z wszelkimi dzialaniami ale tutejsi szczekacze(i dobrze wiem(y) kto z tej firemi) będziemy stali z ulotkami jak juz bedzie wszystko wiadomo przy wyjazdach z bazy(bo nie tylko ta firma jest na swieczniku) podejdz jeden z drugim internetowy szczekaczu.
3
kierowcajakoiwy 2017-03-18 13:55
Dobra, koledzy jestem kierowcą jak wy. Pracuję w Miastowych we Warszawce. Jedno wam powiem.
Był moment gdy wszystkim przewożnikom robiło się gorąco koło pupy. Już można było rozmawaić o podwyżkach, było to zanim wasz kolega kebabem nie wjechał pod tramwaj na Wiatraku.
Nie było komu jeździć, był deficyt Kierowców. Ktoś od was wpadł na pomysł by skoczyć za wschodnią granicę po posiłki. No i ch .... w bombki strzelił urwał się temat podwyżek.
Jest chyba raczej porozumienie płatników, nigdzie wyżej,,ch...,, nie podskoczysz, czyli więcej niż trójkę na rękę nie dostaniesz/średnio za nominał.
I co byśmy nie powiedzieli to jeden patrzy na drugiego by nie dać kierowcy zarobić. Jedyna szansa
jeżeli zwiększy się ilość linii, wielu młodych wyjedzie do Niemiec będą obostrzenia w przyjmowaniu koleżków z za wschodniej granicy/np znajomość polskiego, egzaminy dopuszczające do jazdy po Warszawie/

Wtedy wszyscy zaczną na siłę szukać pracownika i go doceniać finansowo. Zacznijcie też szanować nominał ograniczcie nadgodziny nie przekraczajcie 200 godzin miesięcznie, wtedy zacznie sie coś kręcić wokół i socjalu i wypłat.
1
Nick 2017-03-18 14:36
na chwilę przed tym zdarzeniem bylo spotkanie z ursusowa dyrekcja, ile osób na nim bylo ? (ktorych zreszta i tak potem figurant sie umiejetnie choc po swojemu pozbyl) i to wszystko w temacie, grodzisk jest pod sciana do tego będzie przeswietlany jak nigdy zadna firma wczesniej i karany za uchybienia kwotami jak żadna firma wcześniej, zdaja sie to rozumieć,
2
kierowcajakoiwy 2017-03-18 21:22
Czyli wóz albo przewóz rosyjska ruletka. Kto wie może będzie ciekawie na mieście w ofertach pracy.
Jak widać u was figuranci nie uczą się na błędach. Może ich wspólnicy górale ze wzgórz golan ściągną do siebie, oby.
1
Nick 2017-03-19 12:30
nie uczą sie na błedach bo robili je swiadomie i w swoim mniemaniu zrobili wszystko dobrze, marzec ub.roku ważyły sie losy stawki godzinowej w mobilisie do ostatniej chwili(pomijam juz fakt ze plac, kanały i reszta zrobiona za pieniadze z kierowców), decyzja zapadła, zaciąg ukraiński + pseudo premie dla aktywnych i utrzymanie dotychczasowych śmiechu wartych dodatkow starszego, junior starszego i kto tam wie kogo jeszcze hehe, mamy dokladnie rok potym i to sie opłaciło, wszystko jezdzi, ''plan'' realizowany w razie w sami będą wsiadać za fajere i ratować, nie na wzgórzach golan są nie potrzebni bo tutaj spelniaja swoja role swietnie, emerytom i tak wszystko jedno więc nawet likwidacja utraty niewiele zmieniła, świeżaki po up na podpisanych lojalkach?bez wyjscia a wiec mają ich w garsci, mogą robić co chca ze stawkami i pks i 20zl netto nic tu nie zmieni, to samo umyslowe ameby które tu swiadomie a jak siedzą i beda siedziec nawet jesli w grodzisku wszystko na papierze potwierdzi sie co tutaj bylo pisane z 1 reki, jak juz pisałem Ludzi bez wyjscia została tu tylko garstka a gamoniami i ukrainą oraz tymi przed chwila wymienionymi pojadą i za wiele nie będą musieli podnosic stawki o ile wogole cos zrobia, wazne zeby własciciele z Izreala byli zadowoleni kasa sie zgadzala i po to wlasnie tu są wyszlo 100% szydlo z worka na sierpniowych rozmowach z dyrekcja jaka jest rola kierownika w tej i to samo innych tego typu firmach na miescie i to nie jest ich wina, tylko Ludzi, jak sobie ludzie dają to tak mają(i to cytat jednej z osob decyzyjnych) i wszystko na temat.
1
kierowcajakoiwy 2017-03-19 14:21
No dobra, nie jestem umysłową amebę. Może być w Grodziu jak u Was. gdy przyszły kebaby. Pościągali najpierw pracowników z e swoich oddziałów lokalnych, dali im posiłki, hotel i inne socjale.
Po jakimś czasie po wschodnim zaciągu zaczęli to wszystko ograniczać i likwidować dając jakąś dziwną premię którą mało kto dostawał.
Widzisz jest problem z obietnicami, na dzień dobry jest hurra, później zatrudnią jakąś mundrale po MBA , która kosztem pracownika zacznie racjonalizować i zwiększać zyski.
Sam zacząłem myśleć o zmianie, przy takiej stawce jak napisałeś, ale Zona zadała mi pytanie :
a co będzie gdy w trakcie umowy zmienią aneksem jej zapis?
np, walną ci karę za przepał, lub karzą ci uczestniczyć w karze udzielonej przewoźnikowi przez ZTM za brudny wóz lub za brak sprzedaży biletów.
Tego się boję gdyż każdy z przewoźników ma nas Kierowców za ameby i startuje do przetargu
gdzie najważniejszą składową jest cena. Wiadomo maksymalizuje się zyski kosztem Pracownika.
Tego się boję i również tego ze nie stanowimy jako grupa zawodowa jedności.
A powinniśmy mieć własny związek, nie jakieś dwadzieścia innych siedzących u pracodawcy.
Jeden jak w Niemczech , gdzie jak jest strajk to staje większość Kierowców zrzeszonych w związku.
Tylko Związek powinien być utrzymywany tylko ze składek oraz mieć siedzibę nie u przewoźnika tylko na mieście utrzymywaną opłacaną ze składek tak by nikt z pracodawców nie mógł związkiem manipulować.
Mam nadzieję ze przed emerytura zobaczę jak większość Kierowców wspólnie walczy o minimalną stawkę godzinową. Na razie to PORAŻKA.
Jeszcze bez problemu wsadzają towarzyszy za fajerkę. Powinni przestrzegać przy zatrudnianiu zasad typu:
potrącanie pełnego podatku od wynagrodzenia, pozwolenie na pracę na terenie Polski, Polskie badania Okresowe i okresówka. Znajomość języka oraz egzamin z zasad ruchu drogowego w Polsce/to co się dzieje na Wiatraku lub Płowieckiej to porażka, nieraz zasłaniam oczy by nie widzieć ?
Nick 2017-03-19 18:48
Grodzisk jest firmą specyficzną ale całkiem inaczej działająca niż tutejsza firma krzak, przede wszystkim nie ma tylu oddziałów i nie ma opcji że sciągną ludzi by skompletować obsade doraźne, na zasadzie jakoś to będzie, pojedziemy i potem się będziemy martwić(dokładnie jak było tutaj),to nie przejdzie w ich przypadku, to nie ma prawa sie udać tym przetargiem, za długo w tym siedzę, za blisko jestem osob decyzyjnych żeby jednak i takiej ewentualnosci nie brac pod uwagę, jeśli mimo wszystko wybiora tą droge finansowo będą wychodzić na 0 nawet sciągając kase z tych co uda im sie zwerbowac, bo jak juz pisalem umowa jest napisana stricte pod nich, będą przeswietlani jak nikt nigdy wczesniej i zadne hasla typu ZTM będzie tuszował część uchybień czy co tam, są tylko dwie możliwosći, albo taka jaka jest aktualnie blisko juz konkretów czyli te 3kola nominału(pozostaje pytanie ile to będzie ten nominał) albo taka tu opisana, na tą chwile z naszych informacji są w stanie uzbięrac ok30osob zdolnych do zdania egzaminu na certyfikat i kwalifikujących sie do dania im umowy o prace(nie emerytów, zasilaków, nie ukrainy etc.etc) zostaje jeszcze 90, na piśmie dopóki nie będzie konkretów nie podejmiemy zadnych dzialań, grodzisk jest firma specyficzną jak napisalem na początku a to z powodu prezesa który ma doświqdczenie jak nikt inny w chachmętach ale i to nie jest najgorsze, najgorsze jest to że jest teraz jego syn dopuszczony do decydowania(kilka lat studia w niemczech) ktoremy wydaje sie ze pozjadał wszystkie rozumy i wie wszystko najlepiej, nie podejmiemy zadnych dzialan wlasnie dlatego, bo tak naprawde nie wiadomo co do konca zrobią, dopóki nie zobacze konretów na piśmie, co do pozniejszych ewentualnuch zmian, jesli pojdą drogą aktualnie im forsowaną potem jesli sie wycofają, było co będzie, przepały itp pozałują finansowo przede wszystkim jeszcze bardziej niż by wogole mieli się tego nie podejmować, rożnica między tym syfilisem, firmą filią a PKS jest taka że tam są świadomi ludzie w otoczeniu prezesa tu też byłi ale stracilo to znaczenie, przewazyl glos figuranta bo za tą firmą wiadomo kto stoji tam jest inna sytuacja, i mentalna, i kadrowa i finansowa i przede wszystkim odgórnie uwarunkowana przez ZTM z tym przetargiem od23.08 poza tym pks nie ma zadnego niemal ukladu tam a kto kumaty dobrze wie jaki ma mobilisek..
kierowcajakoiwy 2017-03-19 20:42
No tak gwarancja warunków pracy, czyli umowa z Grodziem pomiędzy nim a pracownikiem.
Na jaki czas- określony, nieokreślony?
Możliwość aneksów pogarszających warunki?
Przyznam że strach się bać, jeszcze coś głupiego wpadnie do głowy. Wiadomo gdy Kierowca z mzkowa przechodzi do konkurencji ma zamknięte drzwi powrotne.
Trudno też traktować na zasadzie jest ryzyko jest zabawa. Młody może, starszy już myśli nad ryzykiem. Młody wyjedzie do Niemiec gdzie bez problemu dostanie 12 euro na godzinę.
Ale mimo to dzięki za informację, gdy już jeden rozpocznie zabawę w podwyżki stawki, pójdzie to lawinowo, no chyba że to będzie chwilowa podpucha o czym info dostaną konkurenci naokoło.
Jeżeli zaś stawki u nich nie skoczą będzie to oznaczało że niebawem w Grodziu wrócą do niższych.
Olo 2017-03-19 21:18
Nie trzeba robić cudów, żeby naprawić patologię komunikacji miejskiej.
Gdyby co piąty kierowca raz w miesiącu napisał donos na temat przekraczania czasu pracy i ogólnych oszustw pracodawców to sytuacja by się zmieniła. Pisać do wszystkich. Policja, ITD, PiP, media itd.
Jeżeli tego nie zrobicie to uratować sytuację może tylko wprowadzenie tachografów...
Nick 2017-03-19 21:19
mobilisu to nie rusza, moim zdaniem palcem nie kiwna ze stawkami a jesli to nieznacznie, mza? trudno powiedzieć, prawda jest taka ze to grodzisk ma problem, a Ludzie moga tylko na tym zyskać, inne firmy beda obserwowac co sie wydarzy(oprocz tego syflilisu no i EEC ukraina na umowach o prace stamtad nie pojdzie do grodziska czy 20zl netto czy nie, uprzedzenia swoje robią) grodzisk umowa na czas okreslony 31.12.2024
osobiscie można będzie werbować troszkę stąd(garstka, pisalem juz), troche z arrivy(tu troche lepiej, mysleli ze pana Boga zlapali za nogi, życie zweryfikowalo) troche z mza ale takich na umowie na czas okreslonych badz swiezaków, jak sie do nich nie zaliczasz nie zawracaj sobie glowy czy 20zl czy 25..
2
kierowcajakoiwy 2017-03-20 11:27
W sumie Ty masz rację. A ten przymuł z donosami niech sam nagrywa gdyż to nigdy nie przynosiło efektów.
Nick 2017-03-20 11:48
donosy do tych pseudo instytucji nic nie dadzą bo to wszystko jednym......szyte, tachografy? kiedyś napewno przyjdzie taki dzień że będą wprowadzone w miejskiej ale to melodia przyszlosci, poki co nikt tego nie zrobi, kasa sie liczy przede wszystkim i nabijanie wozokm, ma jezdzić za wszelką cene(przyklad truchła z EEC na 208 na jednym biegu 20km ale jezdzilo i to sie liczy, to tylko idealnie pokazuje)i nabijac km i zarabiac kase, Ludzie, sól tego zawodu, kierowcy, to od nich wszystko zalezy, MUSI sie zmienic podejscie Ludzi bo bez tego nic sie nie zmieni ani poszanowanie pracodawcow ani pasazerow(to osobny temat ale jednak trzeba i ich wliczyc) ani place nie pojda znacząco w góre, a pseudo instytucje typu ITD powolane wlasnie po to by Polski transport upadł, by pozbyc sie tych co nie dadzą soba pomiatac(i do tej pory swietnie sie to udaje) czy p0licja czy PiP czy tez będące w 95% nie w Polskich rękach media nic nie pomoga a skutek będzie tylko odwrotny, niestety 45lat komuny potem 27lat pseudo wolnosci wypralo tu ludziom mózgi, i nie tyczy sie to tylko komunikacji miejskiej, transportu etc,etc, a ogólnie tego co sie w tym naszym kraju wyrabia, demonstracje kodów i tego typu najgorszego (juz daruje sobie okreslenia) pokazaly to wszystko o czym tu teraz, wiadomo wszystkich nie da sie zmienic ale chociaz dla tych swiadomych może być lepiej(i w konsekwencji potem dla przyszlych pokolen) a tych wbrew pozorom jest jeszcze troche, jeszcze wszystkich za granice nie wypchneli..
3
sara 2017-03-20 16:30
Ja w tym czasie odeszlem jak wymieniali kostke w ursusie.
2
Sebastian Wycieczkowiec 2017-03-20 18:38
Na jakim Ty świecie żyjesz ??? Tu nikt się tym nie zajmie... ITD przyszlo do Mobilisa po papiery - i nic nie dostali... Gdyby chcieli - mogliby usadzić Mobilis za stan techniczny - na drogi moze by wyjechała 1/3 wozów - dziś chyba jest lepiej, bo mają 100 nowych wozów - ciekawee jak długo będą sprawne ??? Ja pracowalem do marca zeszlego roku - do czasu jak nie obnizyli stawek i miesiąc później nie zamknęli Utraty...
Inne służby także gdzieś mają czas pracy czy stan techniczny - bo miasto musi funkcjonować i nikt nie zatrzyma komunikacji miejskiej i na tym jadą zarzadcy firm komunikacyjnych...
Olo 2017-03-21 00:59
Przymuły to w komunikacji miejskiej tyrają za grosze i płaczą, że robią za czarnuchów tak jak kierowcajakoiwy.
Nic dziwnego, że was dmuchają na kasę. Sam bym tak robił.
kierowcajakoiwy 2017-03-21 11:31
No cóż, ten kto jest najmocniej dmuchany w okrężnicę, najgłośniej gardłuje.
Jeszcze chwila i będziesz swojakom robił loda z radością.

Sztuką jest wydmuchać Kierowce tak by się uśmiechnął i powiedział że go masują, nieprawdaż Olo?
Nick 2017-03-21 11:54
Dajcie spokój na niepotrzebne polemiki i wzajemne dogryzania, tym bardziej że to forum nie o komunikacji miejskiej a konkretnej firmy--filii gdzie firma matka wiadomo skąd sie wywodzi, buldogi to śledzą i mają tylko pożywkę z takiego typu wpisów, chłopak dał rozwiązanie, w założeniu nie jest ono złe tylko że problemem są te służby a raczej pseudo służby jak ITD powołana po to by wyeliminowac uczciwych polskich przedsiebiorców a wpuscic wlasnie takie firmy corki jak o ten syfilis, czy pseudo instytucje jak ZTM z banda nierobów poprzyjmowanych przez uklady badz powiazania rodzinne, które nic nie pomoga a jedynie skutek będzie odwrotny i ucierpi nikt inny na końcu jak tylko sami kierowcy, chcemy zmian zacznijmy od siebie, od własnego podwórka..
5
Nick 2017-03-21 18:23 [użytkownik zarejestrowany]
Jest teraz okazja żeby było lepiej, chociaż trochę, forsowana stawką w PKS jeśli to wyjdzie wszystko pociągnie za sobą reakcje innych firm(mobilisku i EEC nie wliczam, juz opisywałem czemu) gdyby to michalczewskie wygrali tą ''bitwe'' nie byłoby nawet cienia nadzieji , tutaj jest i to spora, już blisko konkretów, zrobimy wszystko żeby tak sie stało, osoba do tej pory odpowiedzialna w PKS bezposrednio za obciążania za przepały została odsunięta na boczny tor, to już jakiś sukces i szansa że to się wszystko uda doprowadzić do końca, teraz etap na piśmie uzyskanie tego o czym było pisane, jeśli to sie uda kolejnym będzie zmarginalizowanie kolejnego - pseudo dyrektorka - kierownika- jak juz tez pisalem jeszcze chyba większego figuranta niż ten tutaj, którego sama persona jesli pozostanie na swoim dotychczasowym stanowisku wielu zniechęca już na starcie, nie muszę nawet wymieniać z nazwiska :)
Olo 2017-03-21 18:38
kierowcajakoiwy -o tyle żałosne, że ja w turystyce zarobię w miesiąc więcej niż ty w 4 miesiące.
Ale jak sam twierdzisz - lubisz być dmuchany więc nadstawiaj dalej.
Nick 2017-03-21 18:54 [użytkownik zarejestrowany]
Dobrze, zarobisz i chwała Ci za to, chłopak może ma rodzinę a opcja miejskiej lepiej mu pasuję z kilku względów, nie ładujemy wszystkich do jednego worka, że jak nie robi w turystyce to od razu musi być jełopem..
kierowcajakoiwy 2017-03-22 11:17
Dobra by uciąć temat. Olo to sebastaian.wycieczkowiec. Rozumiem że nie dał rady robić w mieście, słoikom się zdarza, nie wytrzymują natężenia i para idzie w uszy.
Niech mu Bozia da te zarobki pod stołem, sam napisał że na emeryturę nazbiera.
Młody zawsze tak mówi. Niech zarabia, niech mu się zdaje że jest lepszym sortem polaka -kierowcy.
Na zdrowie.
Nie mam zamiaru z nim polemizować, skoro tak mu dobrze?))))))))
Jeszcze jedno, jezeli zostało mi do emeryturki cztery lata nie mam zamiaru wycierać się na turystycznych.
Ja już więcej ani nie zarobię ani też nie potrzebuję.
Natomiast Ty sebku-olo możesz nawet tańczyć w turystycznym na rurze przed pasażerkami.
Owszem, gdy się nic nie ma nawet kręgosłupa dla kasy można wszystko)))))
Więcej z lepszym kierowcą i polakiem nie dyskutuję, szkoda czasu i tematów.
2
Olo 2017-03-22 17:54

kierowcajakoiwy - wychodzą kompleksy dziadka z prowincji.
Jak ci się tak podoba u Żydka to nie płacz, że mało zarabiasz tylko tyraj. Rób za czarnego na plantacji. Z MZA pewnie wywalili za... wiadomo co, to trzeba u prywaciarza. Nie wiem czy jesteś bardziej śmieszny czy żałosny.
Co do tematu - do momentu w którym nie znikną z rynku pracy leśne dziadki (takie jak
wiadomo kto) nie liczcie na zmianę podejścia pracodawcy. Tacy pracownicy mentalnie żyją jeszcze w komunie, w której się wychowali. Są za starzy na cięższą robotę z dala od domu, nie znają języka, topografii. Do tego dochodzi często komornik, "choroba zawodowa" itd. Oni są skazani na tyranie za tyle ile da pracodawca. Przez to niszczą rynek. Oczywiście z roku na rok odpadają a młodzi mają inne podejście więc sytuacja się zmienia. I to widać. Jeżeli nie przyspieszycie sprawy donosami i nagłaśnianiem tematu to musicie czekać.
I żeby było jasne - nie mam nic do starszych kierowców. U mnie w firmie pracuje pewnie z dziesięciu. Znają angielski a roboty można się od nich uczyć. Nie zmienia to faktu, że takich jest pewnie kilka procent.
1
Nick 2017-03-22 18:31 [użytkownik zarejestrowany]
Panowie dajcie na luz bo to zaśmiecanie tego forum i jak juz napisalem pozywka dla tutejszych buldogow kierownika pionka, wywindowanych własnie na donosach i tego typu dzialaniach(na kolegow vel na siebie nawzajem bo o instytucjach juz napisalem co sa warte to samo media ''naglasnianie'' tego typu spraw odniesie odwrotny skutek--via warbus w Lublinie) to sie wszystko latwo piszę ale żyjemy w kraju ktory mozna porownac do Somalii ewentualnie Ukrainy(troche lepiej ale niewiele lepiej) zacznijmy od wlasnego podworka a w tym przypadku szansa jest wlasnie teraz drugiej takiej długo nie będzie, warto tracic czas i nerwy na tego typu odbijanie pileczki? mysle nie warto jutro/pojutrze będę mial najnowsze wiesci z 1 reki ze spotkania zarządu w grodzisku.
hgrhg 2017-03-22 20:33
Zapraszamy do Kanady
Przyjdź i poznaj firmy transportowe oferujące pracę, oraz spotkaj się z urzędnikami imigracyjnymi, aby rozpocząć nowe życie w New Brunswick!
Położony na wschodnim wybrzeżu Kanady, wzdłuż Oceanu Atlantyckiego, New Brunswick oferuje wyjątkowy styl życia i wspaniałe możliwości do rozwoju kariery. Prowincja docenia doświadczenia i umiejętności nowych imigrantów.
Obowiązki i wymagania:
» Doświadczenie jako kierowca ciężarówek,
» Egzamin językowy (IELTS General Training),
» Posiadanie dokumentów potwierdzających odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe.
Oferujemy:
Kandydaci, którzy otrzymają ofertę pracy, będą mogli ubiegać się o pobyt stały w ramach Programu Pilotażowego (lub innych programów imigracyjnych).
Targi i sesja informacyjna na temat życia w New Brunswick i procedur imigracyjnych dla całych rodzin oraz rozmowy kwalifikacyjne z KANADYJSKIMI PRACODAWCAMI odbędą się 27 marca w Warszawie.
Wszystkie osoby zainteresowane możliwością przyszłej imigracji do "Atlantic Canada" muszą zarejestrować się na stronie www.livinginnb.ca," rel="nofollow" target="_blank">www.livinginnb.ca, a następnie wysłać swoje CV pod adres e-mail: promotions@gnb.ca.
UWAGA!!!
Rejestrując się, zyskujesz potencjalne zaproszenie na przyszłe targi / spotkanie - co oznacza, że jeśli tym razem nie będziesz mógł się spotkać z pracodawcą lub nie otrzymasz oferty pracy, będziesz zarejestrowany w naszym systemie i zaproszony na ewentualne kolejne spotkania w 2017 roku.
1. Zarejestruj się: www.livinginnb.ca

1. Wyślij CV: promotions@gnb.ca
1
Sebastian Wycieczkowiec 2017-03-22 21:29
~kierowcajakoiwy - od 1go maja ode mnie - nie wiem skąd pod Twoim dekielkiem takie myśli się biorą - ale nie obrażaj innych swoimi niczym nie popartymi tezami.
Ja nie pracuję i nie pracowałem w wycieczkach - bo cenię sobie dom, który posiadam, cenię sobie rodzinę, którą także posiadam - i dla Twojego niewielkiego móżdżka niewielka informacja tak abyś ją mógł sobie przyswoić - nie wiem jak inni - ale ja przyszedlem na świat w tym mieście i mieszkam tu większość życia (za czasów studenckich zdarzyło mi się przez dwa lata być u Wuja Sama) - kupilem dom w Warszawie, a nie gdzieś pod miastem. Ja pracowalem w tej firmie nie dlatego, że potrzebowalem na chleb - ale dlatego, że lubię jeździć... A mój nick Sebastian Wycieczkowiec - odzwierciedla moją naturę a nie pracę... Ja w roku staram się kilka razy wyjeżdżać na wakacje - zazwyczaj jest to archipelag wysp Kanaryjskich...
Następnym razem zastanów się dwa razy nim coś napiszesz lub nim kogoś zaczniesz obrażać i pamiętaj, ze za kazdym razem jak kogoś obrażasz dajesz bardzo złe świadectwo swoim rodzicom i tym jak Ciebie wychowali - bo kulturę wynosi się z domu... I tak na marginesie - ja przedstawiam się swoim imieniem i nie wstydzę się tego w odróżnieniu od Ciebie. Jesli na tym forum są ludzie,którzy pracowali na Utracie do jej zamknięcia to mnie znają - prześledź wczesniejsze posty - moze i Ty coś zrozumiesz...
2
Nick 2017-03-22 21:42
to fakt mialem napisać ze Olo to nie Sebastian ale już sobie darowałem..
2
Nick 2017-03-23 11:42 [użytkownik zarejestrowany]
są konkrety z Grodziska, ogloszenie rekrutacyjne jest juz od 2ch dni ale wstrzymywałem się z paru względów a więc tak: 3400pln na ręke ma być nominał, ten nominał to 220godzin na ta chwile, nie obciazanie za przepaly a nawet premia za oszczędność, można juz składać papiery, osobiscie radzę jechać do grodziska i porozmawiać, tym bardziej jesli dla tej firmy(umowa na czas okreslony 31.12.2024) rownoznaczne byloby zlozenie wypowiedzenia z innej gdzie byla umowa na czas nieokreslony,
lada chwila zaczniemy werbowanie ludzie stąd(garstka pisalem juz) i z innych firm, będziemy stali przy wyjazdach z bazy z ulotkami, będzie sie tez mozna dowiedziec wiecej.
Edi 2017-03-23 17:45
Jak nominał może wynosić 220 godzin miesięcznie?
Jakiś totalny przewał.
Prawo pracy - poczytaj sobie ile rocznie możesz mieć maksymalnie nadgodzin.
Jak rozliczą czas jazdy?
Reszta wygląda ok jak na komunikację miejską w naszych realiach.
Nick 2017-03-23 18:26
mówią że tyle ma wynosić, info z 1 ręki po spotkaniu zarzadu, spokojnie będzie to forsowane do normalnej liczby godzin, narazie udalo sie taka kwote wywalczyc juz na papierze a chwile wczesniej odsunac osobe bezposrednia do tej pory odpowiedzialna za obciazanie za przepaly.
ferdek 2017-03-23 19:04
Cóż jeden wart drugiego. Gdybyście obaj przedstawili się z nazwiska moglibyście współzawodniczyć.
Właśnie poczytałem sobie forum z mza i te. Tam zdaje się figurują podobne nicki z tym że tu przedstawiają się w innym świetle. I zdaje się że niektórzy mają problemy z tożsamością. Ten kto ma największy za wszelką cenę udowadnia by się dowartościować że jest z tego miasta- z tego? oczywiście Warszawianista. Dla mnie to możesz być z Pcimia dolnego byle byś pisał z sensem.
>>>>>>Ale wracając do spraw y poruszanej w wątku, nominał 220 godzin to jazda po bandzie.
Wniosek jest jeden, niby zarobisz te 3400, ale w mzkowie 170 ma nominał,czyli 50 godzin mniej. to jakbyś przychodził przez pięć dni z wolnego.
Robiłem taki manewr wychodziło mi 4200 na rękę w zeszłym roku ze wszystkimi podatkami.
Tylko sorka, 220 godzin to wielkość dla desperata i to ładnie wygląda w rozliczeniu na pasku, natomiast w realu masz jedynie kurs dom-praca=dom-praca jak koń w kieracie. Praca dla Ukraińca mającego daleko do domu i zbierającego eurosy do skarpetki by je przywieźć do siebie raz w miesiącu.
Wniosek jeden nawet zbyt duży nominał za taką kasę, lepiej chyba te wycieczki wozić.
Z drugiej strony lepszy rydz jak nic i tak nas walą w rogi jeden więcej drugi mniej.
2
Nick 2017-03-23 19:43 [użytkownik zarejestrowany]
przedstawiam jak to wygląda od wewnatrz, a tyle na ta chwile chca tego ''nominału''
tu w przypadku tych smiesznych premii dla aktywnych trzeba bylo wyjezdzic tyle samo godzin a zarobek byl lekko ponad 3kola(i to cud zeby to wziasc, brały jednostki) tam trzeba byla zaczac od podstaw, od nie obciazania za przepaly, potem od kwot wyjsciowych, bylo 3kola, potem 3200 stanelo na 3400, teraz trzeba będzie wybić i ten pomysł ze nominal ma byc tyle godzin, jak juz pisalem w przeciwienstwie do tej firmy--filii z wiadomo jakim rodowodem tam nie ma z gory narzuconych wytycznych, wszystko wychodzi w praniu, jesli sie uda zbić to do normalnej liczby godzin jako nominalu kolejnym etapem będzie zmarginalizowanie pseudo kierownika--dyrektorka tamtejszego który wielu zniechęca juz na starcie.
Edi 2017-03-23 22:06
Chodzi o fakt, że nominał 220 godzin jest nielegalny w Polsce.
Ktoś kto to wymyślił nie ma pojęcia o przepisach, jest idiotą lub przewalaczem.
Jeżeli firma zaczyna od ewidentnego łamania prawa to nie warto się nią interesować.
Nick 2017-03-23 22:12
synek prezesa probuje w ten sposob wymigać sie od stawki 20zl netto za godzine, jak juz napisalem na forum MZA spokojnie, będzie forsowane to na kolejnych spotkaniach zarządu..
Edi 2017-03-24 17:02
Nie ważne, czy to synek prezesa czy inny menel. 220 godzin miesięcznie nominału jest niezgodne z prawem.
Po podpisaniu takiej umowy należy się z nią udać do sądu pracy, ITD a następnie do prokuratury.
Utrata koncesji raczej pewna.

Chodzi o to, że jeżeli ktoś tylko proponuje taki przewał to jest totalnie niepoważny. Jeżeli chcesz zaufać osobie niepoważnej to Twoja sprawa.
Nick 2017-03-24 17:16
heh zaufanie nie ma tu nic do rzeczy, przekazuje tylko info, pewne z 1 ręki, oficjalnie jest to 3400 i tym zamierzają werbować ludzi, tych 220godz nikt oficjalnie nie potwierdzi, ja o tym wiem więc przekazuje i jak mowie spokojnie, będzie to dyskutowane na spotkaniach zarządu, to jest specyficzna firma ale calkiem inaczej dzialajaca niz o ten syfilis, dlatego jest nadzieja na dobry koniec, jeszcze raz powt, trzeba bylo tam zaczac od podstaw, przepaly raz, dwa stawka najpierw 3kola potem 3200 teraz jest 3400 to wymyslil sobie te 220godz, cierpliwosci będzie to zbite dopóki nie będzie to potwierdzone nikt nie podejmie zadnych dzialan zeby im nagarniac ludzi a i na żadnej umowie nie będzie tego ile godzin, w tym chcą miec haczyk, pytanie nasuwa sie samo, kto podpisze taką umowe? gamonii nie brak na przykladzie o tej firemki doskonale to widac..
Nick 2017-03-24 17:28
jeszcze jedno, chcą to tak zrobić ze będzie zapis coś jak tutaj w umowie ;Pracodawca zatrudnia pracownika w pelnym wymiarze czasu pracy na co pracownik wyrażą zgode, jezdzili tam do tej pory 300godzin za 3tys to liczy ze teraz pojadą 220za 3400, tutaj polecam tez przyjrzeć sie grafikom, dają takie zapisy gamonie podpisują a potem winduja te swoje smieszne ''nominaly'' nikt z tym nic nie robi i to sie tak toczy,
teraz jest szansa zeby cokolwiek zmienic bo co zrobi PKS pociagnie reakcje innych firm,jak tutaj byla szansa rok wstecz baa jeszcze w sierpniu, jak to sie tutaj skonczylo pisalem juz nie raz i dlaczego tak sie stalo, tam jest inna sytuacja dlatego jest szansa na pozytywny koniec i to duza..
Sebastian Wycieczkowiec 2017-03-24 22:31
~ferdek - nie obrazaj ludzi - po pierwsze ja nie "skacze po kolegach" , po dugie - sam jesteś tchórz, ho nie przedstawiasz się z imienia i nazwiska... Ja zaczynałem pracę w zeszlym stuleciu na R-6, pózniej przemianowanej na R-5 i w koncu zlikwidowanej...
Takze pracowalem w Mobilisie, gdyż ta firma zapewniala mi elastyczny grafik, którego dziś Mza nawet w częśc nie jest w stanie spelnic - gdyz często wyjeżdżam na ... wycieczki (nie jako kierowca)... Jesli robiles na Redutowej - wolano na mnie "student"... Na Utracie - nikt nie przejeżdżał do pracy większym autem ode mnie... Jesli jestes tylko jakimś wichrzycielem - slabo Tobie to wychodzi - i dlaczego sam się nie przedstawisz ??? boisz się czy jesteś zwykłym cieniasem mądrym tylko zza klaweiatury komputera ??? Ja o sobie podalem tyle faktów, że wielu chłopaków bez problemu wie o kim mowa - a Ty się ukrywasz i tylko krytykujesz innych...
Olgierd 2017-03-25 00:36
Nie rozumiem jednego - skoro na zachodzie nawet nie w turystyce tylko w zwykłej KM można odpowiednio zarobić, to po jaki ch.. siedzicie tutaj.
Przecież przez 4 miechy tam zarobisz więcej niż tu przez rok. Po 4 wracasz i masz 8 wolnego. Jak Ci się strasznie nudzi to sobie pojeździsz na umowę zlecenie od czasu do czasu...
Jakie to k.... proste !!!
Zadajcie sobie jedno zajebiście ważne pytanie: dlaczego kierowcy KM tak nie robią?
I tu dochodzimy do sedna sprawy...
Zostaw swoją opinię o Mobilis - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mobilis