No i pasażerowie linii 186 mieli niedawno wycieczkę po Warszawie;) na jednym z profili na fejsie pojawiła się informacja, że kierowca zjechał z trasy (i śmiało autostradą pojechał w kierunku Poznania) i dopiero po kilku kilometrach nawrócił i kierowany zapewne przez pasażerów odnalazł dalszą część trasy podobno to przedstawiciel zaciągu wschodniego
A jak oni poradzą sobie z certyfikatami ztm i językiem polskim ?
Na stare kontrakty nie ma obowiązku posiadania certyfikatu: stare "dwunastki" i przegubowe Solarisy - póki co trochę tego jeździ. Pewnie bardziej rokujący z Ukrainy kiedyś certyfikaty uzyskają (jak ogarną sprawy wymagane przez ZTM i posiądą znajomość polskiego w odpowiednim stopniu).
Pewnie można, ale lepiej idź na cieica w jakimś markecie czy na parkingu. Więcej zarobisz, odpowiedzialność żadna i status społeczny zdecydowanie wyższy.
Można się tutaj dowiedzieć jaka jest stawka aktualnie na samozatrudnieniu w Krakowie ?
Kazali mi zapłacić za ubrania do pracy. Szybko poszło wyszedłem
Ja zadałem pytanie czy muszę sam kupić sobie ubranie? czy mogę mieć swoje ubrania? i jaka stawka? Suma odpowiedzi, wstałem i wyszedłem.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Prawda jest taka że były dwie osoby max trzy ostatnie charakterne ktore mogly tu cos zmienic, sierpniowe rozmowy pokazaly ze to nie są mrzonki a bul ktory juz sie pozbyl wtedy niewygodnych ostanich takich dla siebie bo podsunal super pomysl z ukraina-nikt nic nie powie beda siedziec cicho robic a do tego na stawkach i numery jak w grodzisku sie da robic na nich, tak wiec bul sie przeliczyl juz wtedy bo oficjalnie juz zwolnieni(zwolniony) w tym przypadku wrocil do pracy, teraz sytuacja jak bumerang tyle ze syfilis po swojemu decydowal sie dzialac, oczywiscie za rozpaczliwym placzem bula i aprobata rozwiazujac (bezprawnie zupelnie)umowy z art 52kp, tylko że zrobili to odwrotnie jak powinni byli a numer z poczatku pazdziernika z tego co wiem sciagniecie z linii przez bula za pomoca nr chlopaczyny spowodowal lawine zdarzech o ktorej pustaki z ursusa nawet zdaje sie nie pomysleli, mniejsza juz o szczegoly chodzi o to ze 95% winy tego co sie stalo w tej firmie ponosi ten gosciu do spolki z ww łukaszkiem(mniejsza o szczegoly kto ma wiedziec ten wie) napisze jak to wszytko wyszlo lub jak sie rozwija ps nie wiem co tam sie dzieje w srodku firmy juz dokladnie bo nie siedze info dostaje z 1szej reki pisalem juz kiedys skad i dlaczego, czy mnie pracuje tam czy nie, bankowo moge powiedziec ze arriva srednio na nich robi wrazenie z racji zabezpieczenia ukrainą, spadku brygad itp zaraz zejda stare 12 zupelnie takze tu sie w miare zabezpieczyli. ps 2 dyrekcja (ursusowa)wiedziala o wszystkim bo byla informowana a po rozmowach w sierpniu tym bardziej zdawala sobie sprawe mimo tego poszli za glosem bula i teraz polecą razem z nim a nawet jak nie to gęsto sie trzeba będzie tlumaczyc za jełope po sądach bo wszystko jest na papierze na nich :)
~Nick - raczej nic im nie zrobią. Na te wszystkie przekręty i nieprawidłowości jakie są w Mobilisie - już dawno tej firmy powinno nie być. Maja zbyt dobre plecy... Za sam stan techniczny pojazdów - powinni mieć odebrane większość dowodów rejestracyjnych. Wszyscy o tym wiedzą, że jest (usunięte przez administratora) a nikt z władz nic z tym nie robi. Wystarczyło by, ze ITD stanęła by rano pod bramą - połowa by nie wyjechała, a te co by wyjechały to warunkowo. Tam (jeszcze poza najnowszymi) nie ma pojazdu, który by nie miał kilku błędów... Tak więc o nich bym się nie martwił, bo radę sobie dawalii dadzą w przyszłości... Niestety nie będzie normalności...
My tu tylko gadu gadu o Mobilisie w Warszawie, a w PKS-ach, które kiedyś kupił dzieją się jeszcze gorsze sprawy. Zarząd próbuje obniżać wynagrodzenia kierowców do stawek ca 10 zł brutto za 1 godzinę jazdy i do ca 5 zł za tzw. postojowe. Czyli jak taki człowiek dajmy na to z Mławy kursowo przyjedzie PKS-em do Warszawy (zajmuje mu to ca w dwie strony 5 godzin) i postoi na Zachodnim godzinę to za ten dzień zarobi brutto 55 PLN, na rękę około 48 PLN. Dwóch kursów dziennie do Wawy nie zrobi, najwyżej coś tam jeszcze wkoło komina - za ca 15 PLN na rękę. Razem 63 PLN dziennie, miesięcznie 1 400 wypłaty. Świetnie zmotywowany pracownik, bałbym się z takim jeździć PKS-ami. W takim Mrągowie podobno stawki jeszcze bardziej pościnali (stawki znam). A jak w PKS-ach ludzie mają urlopy to siłą są zaganiani do Warszawy na miejskie linie, które obsługuje Mobilis. Dla wielu takich pracowników to naprawdę szansa dorobienia kasy
Grodzisk wygrywa w KIO i na 90% to własnie ONI będą jezdzic dalej po miescie, PKS a nie ITS hahahha chytry traci dwa razy w tym przypadku i ITSowcy wiedzą co mam na mysli, ''chcieliscie wydymac freda to teraz fred wydyma was'' jak mawiał klasyk :D ale ale stronka tyczy sie opinii o mobilisku więc nie omieszkam zapodać newsa i choć mnie tam nie ma już to jednak dostaje info o pozwie zbiorowym przeciwko Mobilis sp.z.o.o. panie bul JEST TO CZYTANE I PRZEKAZYWANE wiec tym bardziej panie marcin bul wygląda na to że w końcu ktoś(wiadomo kto) zrobi z panem i wami- ta całą kliką ursusową z kierownictwa kadr etc.etc. porządek jak i w końcu zrobili z panskim poprzednikiem przelozeni, prawie sie udalo juz w sieprniu bylo o wlos tym razem juz wam sie nie upiecze :)
Nick, napisz coś więcej, proszę dopytaj kolegów, którzy tam walczą jeszcze;) co z planem Mobilisa - czy wystawia wszystkie brygady, czy są braki jak samopoczucie Bóla w związku z 01 grudnia (czyli wejściem Arrivy) pisz, pisz - to są ciekawe sprawy
licie o tej firmie. Gość: Szymonik t.pl 17.09.16, 20:02 Nie jest źle. Mam 60 tys/m-c wypłat z dywidendy, swoim ludziom płacę 10 zeta/h i rozmawiam z nimi za pośrednictwem prawników prawa pracy. Zapraszam. Aha, podobno mamy jakieś niezłe wozy
Nick, jeśli jeszcze jesteś na bieżąco z tematami dot. Mobilisa, napisz ile brygad nie wyjeżdża codziennie w miasto. Napisz również, czy certyfikowani kierowcy (którzy w teorii mieli obsługiwać nowe wozy) nie planują transferu do innego przewoźnika. Czytałem na Wawkom-ie, że ZTM obniżył Mobilisowi plan przewozowy, bo brakuje na Ursusie ludzi do pracy - napisz co Ty wiesz na ten temat pozdro
Nie siedze w tym ani juz wogole w komunikacji miejskiej, zniechecilem sie totalnie, mialem nawet isc do tego''nowego'' przewoznika, wszysscy wiedza o ktorego chodzi ale jak zobaczylem ze menedzerem jakimś tam jest najwieksza jełopa z pks grodzisk co NIC kompletnie tam nie ogarniala jako dyspozytor a jak byl w nadzorze to np 222 tak sterowali ze na pl wilsona wyladowalo, 166 na zachodnim i jeszcze pare kwiatkow a tu jest na stanowisku kierowniczym, podziekowalem wychodzac bez slowa, co tu gadac jak nie ma nawet z kim, skonczy sie tym samym jak w pks czy eec ukraina bedzie za gorsze jezdzila a nie sorry tu im plan uratuja michalczewskie i wiesniaki z grodziska ktore tylko hotele zamienia aby sie tam pokonczy.. 4,5 roku w firmach krzakach, mobilisy, itsy, grodziski i chwila w firmie nawet nie na etapie wczesnej komuny tylko najwiekszych represji za stalina MZA, w zupelnosci mi wystarczy,,
Przesadzacie, Znajdą się "profesjonalni emeryci" którzy pociągną tą żałosną firemkę jeszcze przez jakiś czas. Nie umieją jeździć? Nie znają topografii? Przecież to nie ma znaczenia. Ważne, że Czarnuch będzie dymał za grosze a z ZTM jakoś "po znajomości" z HGW się załatwi.
Zarobki, to nie wszystko. Dojazd panowie dojazd no i powrót z Ursusa. Łeska za Utratą no i za ludźmi co tam pracowali.
Brak opinii z ostatnich dni in dobrze, oby nikt sie juz o zdrowych zmyslach praca w tym syfie nie interesowal, powtarzam ZGRAJA UKRAINCOW nie znajacych miasta i jezyka, chlopow z wykupionych pks sila zciagnietych tu przez prezesa i zakwaterowanych, swiezakow na lojalkach z up i emerytów 20-30 lat za fajerą w komunikacji tutaj na zleceniu dorabiajacych i uwazajacych sie Bog wie kogo(i w sumie racja bo bez nich ta firma krzak dawno by splajtowala) jesli masz rodzine sytuacje podbrakowa mozesz tu przyjsc ale na max pol roku w przeciwnym nawet sobie nie zawracć tym syfem glowy !
Wielblad13 : winę za brak porozumienia ponosi także związek Ukraińców w Polsce ! proszę wejść na FB i poszukać tego tworu i tego co wypisuje Piotr Tyma !!!! dlaczego media w Polsce rozmawiają z takimi ludźmi ? przecież wg nich nie było żadnej zbrodni wołyńskiej ! Ukraińcy nie mordowali Polaków ! co najwyżej z nimi walczyli w bohaterskiej walce... pomniki UPA w Polsce budują !!! bez zezwoleń !!! często robią to obywatele Ukrainy !!! a gdy te pomniki rozbierają narodowcy to pan Tyma robi z tego aferę polityczną !!! przypominam jesteśmy w Polsce ! tu my ustalamy nasze zasady ! u nas nie ma miejsca na pomniki Bandery i UPA ! nie ma miejsca nawet dla takich Ukraińców
rapid to byla swietna firma ,potem juz bylo tylko gorzej,wiecej sie zarabialo niz w mza,chlopaki przechodzili z mza do rapidu wlasnie,potem zaden z najemcow nawet sie nie zblizyl do rapidu,kasa byla bardzo dobra,nawet lepsza od dzisiejszego mobilisu a ile to lat temu bylo
Pozostaje miec nadzieje ze ci z mobilisu co przejda do arrivy zlych nawykow tam nie przeniosa,to szczerze najbardziej mnie niepokoi,chlopaki od michala ktorzy tam z automatu poprzechodzili po zamknieciu zajezdni sa wpozadku,natomiast ci z mobilisu moga byc lekko skrzywieni wiec trzeba bedzie pewnie ich prostowac,oby nie,obym sie mylil.
Arriva kończy już swoją rekrutację, w zasadzie mają komplet (może jeszcze dosłownie parę osób dojdzie) martwi mnie trochę to, że do nowej firmy przejdzie bylejakość znana z poprzednich firm (ITS, Mobilis, Grodzisk, może EEC). Fajnie by było, gdyby Arriva pokazała się z dobrej strony, a kierowcy mieli "dobrą prasę".
z moich info wynika ze do arrivy w niewielkim procencie ale jednak zejdzie sie dawny sklad veolii vel rapid busa z socratesa, co to oznacza kto ma wiedziec ten wie..
(usunięte przez administratora)
Spokojnie, sporo ludzi odejdzie do innych przewoźników. Arriva już w blokach startowych i zgarnia sporo Mobilisiaków. Oj będzie płacz na ul. Posag 7 Panien, jak będą musieli samymi obcokrajowcami obstawiać wszystkie brygady i na gwałt im załatwiać znajomość polskiego na poziomie B1, że o procedurze w ZTM-ie nie wspomnę. To wszystko idzie od ub, roku, gdy ludziom z PKS-ów zaczęli dawać znacznie lepsze warunki niż swoim, którzy codziennie ciągnęli ten bajzel, to również pokłosie tych "dzikich" nagród dla aktywnych, których połowa nie otrzymała, a także działalności Łukaszka, który wlepiał umowne kary z tego, co wyłapał na monitoringu
Lukaszka nie ma jest jego poplecznik swego czasu zastepca tu wieczny ratujacy 'plan'w ostatecznosci samodzielnie
Kto wie, jak wygląda obecnie zaplecze socjalne w zajezdni ursuskiej? Czy doczekało jakiegoś remontu przez ostatni rok? Teraz tam jest znacznie więcej kierowców, niż w czasach, gdy były dwie zajezdnie.
heh ostatnie bodaj 3-4 tygodnie 'dyspozytornia' miesci sie w ..autobusie podstawionym pod okienko bo remont trwa ale konca nie widac..
Żydkom podoba się nacjonalizm. Są w tym wręcz perfekcyjni. A dupki pseudo driverzy na nich robią za 10 oln na godzinę. I są wielcy, wspaniali i zadowoleni z życia. Ja tylko czekam, kiedy to stare bydło dociągnie do "osiemdziesiątki" i przejdzie na nieodwołalną emeryturę. Wtedy może coś się zmieni z mentalnością.
(usunięte przez administratora)
to nie przeszkadza mobilisowi zatrudniac ukraincow
10 pln. Jak się dobrze zakręcisz i załatwisz plomby to dochodzi ze 40-60 litrów ON dziennie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mobilis?
Zobacz opinie na temat firmy Mobilis tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 63.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mobilis?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 11 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Mobilis?
Kandydaci do pracy w Mobilis napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.