Opinie o Mobilis w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Mobilis. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Mobilis o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Przewóz osób miejski i podmiejski

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Mobilis w Warszawa

Nick

jak nie głąby, popleczniki figuranta z pokoju nr 1 to szoszony ehh ''polaczki'' od razu widac kto to napisal,,niebawem trzeba będzie cyrulicą tutaj wpisywać ..5 lat temu gdybys sie przyjmowal to bys wiedzial ze jazdy te owszem i byly ale po pierwsze nie z banda nie znajacych miasta i jezyka ukraincow(do tego biora tylko takich ktorzy jeszcze NIGDY nie pracowali wczesniej w Pl) a po 2gie odpowiadal za to pan PZ(inicjaly celowo zmienione) gdzie rzetelnie i obiektywnie bylo to weryfikowane a nie na zasadzie jedzie do przodu przyczepy nie rozlaczy to dawaj go..normalna kolej rozwoju europy no tak bo tak wam w tv powiedzili dla was to normalne, dla was i buldogów figuranta z jedynki. tu juz nie chodzi o nic tu juz(a'propo tej firmy) nie da sie nic zrobic, chodzi jedynie o pokazanie i tu i na forum ztm na fb i lada chwila w sądzie zeby sie nikt wiecej nie przyjmowal do nich np nowy ze swiezym prawkiem, zeby sobie na zawsze przez ta firme krzak juz na starcie nie rył głowy co do pracy w komunikacji i z ludzmi a grodzisk nowym przetargiem w porownaniu do tego krzaka to będzie ameryka.. mobilisek zostanie zepchniety na samo dno nawet za europą i ujadanie, obrażanie nic nie da :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pola
@Nick

czytam to i nie mogę uwierzyć, jesteś kolego mocno zaburzony emocjonalnie, zalecam wizytę u psychiatry, wykazujesz ogromną agresję i fobię że wszyscy są z tej firmy i przeciwko Tobie. Realiów świata nie zmienisz, jak napisałam Polacy na zachód, Ukraina do Polski. Każdy idzie tam gdzie lepiej. Pracuje w tej firmie od niedawna i odpowiada mi to chociaż mniej się zarabia, można się dogadać nie tak jak w mza.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick

usuneli poprzednią odp wiec tym bardziej nie ma co polemizowac ani tym bardziej nie ma zkim, psy szczekaja karawana jedzie dalej..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lord

Jak masz 2 grupę inwalidzką to nie jest problem. Jedna noga wystarczy i 2 ręce do trzymania "globusa" Wawy. Dostajesz takie xero (prawie nic nie widać - skopiowane najprawdopodobniej nielegalnie z portalu "jak dojadę"). Znasz język (o ile nie jesteś Banderowcem) więc można pasażerów podpytać (o ile nie trafisz na dowcipnisia który Cię pokieruje na S8). Tak było kilka lat temu. Teraz pewnie nikt nie odpisze bo pracownicy posługują się głównie cyrylicą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adrian

A jak wyglądają teraz szkolenia w Mobilisie ze znajomości miasta i układu komunikacyjnego? Pytam, bo ostatnio znowu daje się zaobserwować dziwne pomylenia tras

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@Adrian

każda nową grupe z Ukrainy(i to tylko takich którzy nigdy wczesniej nie pracowali w Polsce) wierne pieski pseudo kierownika realizacji przewozow obwozą po ursusie, jak jedzie do przodu, przyczepy w przegubie podczas tego przejazdu nie rozlaczy przyjmuja do roboty, reszta na zasadzie jakos pojedzie i tak to wyglada obecnie, polecam zwrocic uwage czesto sa te kursy po ursusie JAZDA PROBNA na wyswietlaczu..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jack
@Nick

jakos tych ze Wschodu ostatnio nie widac nie wiesz to nie pisz glupot madry cwanïaczku i nie wprowadzaj w blad innych

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jack
@Nick

a moze cos napiszesz w temacie pks grodzisk mazowiecki tam podobno jest ciekawiej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jack
@Nick

zmien zrodlo informacji na biezace bo te co masz sa nieaktualne

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hubert
@jack

Czemu opowiadasz androny? Pełno pracowników ze wschodu kręci się w Mobilisie i wszyscy kierowcy (z pozostałych firm) stykają się z nimi codziennie. Nie ma tygodnia, aby taki niedoszkolony pracownik zmienił samowolnie trasę (z pasażerami), bo nie był dostatecznie obeznany z nią.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@Hubert

jak mowie wierne pieski pseudo kierowniczki realizacji przewozow ujadaja i teraz mamy nasilenie, zarowno tu jak i na profilu ztm na fb, po serii negatywnych wpisów pod adresem mobilisu trzeba zmienic wizerunek probowac chociaz wiec robia co moga, niestety juz za pozno a najlepsze (kto sledzil moje posty ten wie oco chodzi)dopiero przed nami..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jack
@Nick

bujaj wory frajerze jak nie robisz to sie nie wypowiadaj

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@jack

mają co chcieli, w końcu kierowniczce o takich ''ludzi'' chodziło, do wyslugiwania sie idealni nic innego nie potrafia, swojego zdania nie maja jak trzeba zgodnie beda ujadac, typowi wyrobnicy, nie na darmo pazdziernik/listopad pozbyl sie ostatnich co mieli cos do powiedzenia, nie robie? nauczyc czytania ze zrozumieniem tez nie bylo komu i efekt sa, mam watpliwa przyjemnosc jezdzic do kolizji z udzialem takich jelop jak ty i ukrainy, ale to oddzielny temat, tymczasem 'ciekawa' anegdota a'propo jeszcze tych ostatnich, linia 127 na mariensztacie podchodzi kierman do śpiocha na krańcu godzina 9:30 śpi od rana na samym tyle, w koncu podchodzi, budzi go, pyta co jest, ten po paru sekundach dopiero kontaktuje zamroczenia alkoholem daje o sobie znać, nie wysiada cos tam mamrocze jak okazuje sie po ukrainsku, driver daje mu spokoj, jedyna mozliwosc zeby wysiadl to wezwanie sluzb nie ma juz na to czasu, chwila do odjazdu, wsiada odpala woz, delikwent ztylu podchodzi pod kabine wali z calej sily piesciami w szybe, podaje cos kierowcy, jak okazuje sie.. to grafik mobilisowy na ktorym od gory do dolu 122 linia, , wysiada zataczajac sie przy zachodnim, jak wynikalo z tego grafiku tego dnia jeszcze mial 2ga zmiane mysle w pelni oddaje ta historia kogo przyjmuja a to tylko kropla w morzu..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
popo
@Nick

W ten sposób sprawdzany jest każdy kierowca który jest przyjmowany, jak ja się przyjmowałem 5 lat temu to też byliśmy na takiej jeździe,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pola
@Nick

zwróć uwagę że w każdym zawodzie już pracują ukraińscy, w sklepach, aptekach, sprzątają a nawet znam firmy w których w biurach pracują, oni maja parcie na pracę w Polsce jak polaczki mają parcie na zachód. normalna kolej rozwoju europy.

2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierowca Autobusu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Kazali mi zapłacić za ubrania do pracy. Szybko poszło wyszedłem

Pytania

Ja zadałem pytanie czy muszę sam kupić sobie ubranie? czy mogę mieć swoje ubrania? i jaka stawka? Suma odpowiedzi, wstałem i wyszedłem.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
mr jazz

Ciekawe że aż tak złe opinie są, najlepsze jest to że wszyscy narzekają na każdą pracę w komunikacji miejskiej i tu i w MZA i u innych przewoźników jest ten sam poziom frustracji! Wszędzie źle! Myślę że to kwestia po prostu jako tako tego fachu jazdy po mieście, oraz tego że ci którym się dobrze jeździ nie mają potrzeby wchodzenia na te strony i wyrażenia swoich wrażeń.. Nie ma nowych autobusów- źle, są nowe autobusy- źle "bo szybko się zużywają"- taki przykład tylko. Praktycznie żadnych rzetelnych opinii o pracodawcy. Ogólnie zarobki rzeczywiście małe w porównaniu np do ceny kursu, ale ze studiami jest podobnie- najpierw wywalisz dużo kasy a potem pracujesz na starcie za max 2 tys...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@mr jazz

Najlepiej odwrócić uwagę od problemu dając argument z d///y to forum ma za zadanie potencjalnie szukajacemu zatrudnienia w tej firmie(ta strona o MOBILIS JEST tez o mza i innych na miescie a takze z innych miast w Pl ) dac odpowiedz czy warto sie zatrudnic, dowiedziec sie o płacy, warunkach pracy itp i wchodzą ludzie szukajacy zatrudnienia a takich nie brakuje zapewniam Cie, ale jak ktoś ma troche oleju w głowie(do tego jeszcze lepiej jak C+E to juz wogole) omija komunikacje miejska z jednego prostego wzgledu ewentualnie ma stycznosc przez chwile i zraża sie juz na zawsze(nie jestem kierowca żeby było jasne, moje posty pojawiaja sie od dawna, sa rzetelne i obiektywne) Problem w tej pracy W POLSCE(w innych krajach -na zachodzie- ten problem nie istnieje) jej specyfice etc etc nie tkwi tam gdzie Ty go widzisz a w tym że w całym kraju jest ten sam syf jesli chodzi o komunikacje miejska, czy to miejske firmy czy prywatne(oczywiscie w miejskich jest troche lepiej ale znowu sa przezarte jeszcze starym systemem 'jak za komuny' uogólniam ale 90%tak wlasnie jest)i znam to z praktyki(jak to skoro nie jest kierowca? wyjasnie Ci do konca bo zapewne posty tez czytales wybiorczo i max pare miesiecy wstecz- moj wujek jest dyrektorem jednej z firm ktora ma kilka(nacie) oddzialow w roznych miastach do tego drugi 'dzialal i dziala w roznych firmach na miescie stolecznym Warszawa a za granica mam brata który dziala w transporcie, komunikacji i turystyce 15lat) ale skoro jak na poczatku napisalem dajesz argument z d'''y nie ma sensu dalej polemizować..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NICK śsie
@Nick

Skore nie pracujesz i nie pracowałeś w tej firmie to nie wypowiadaj się na tym forum, ogólne Twoje opinie na tematy całej komunikacji nie dają miary i rzetelnej opinii o tej firmie. mam wrażenie że jesteś jeszcze dzieckiem któremu się nudzi i wypisuje te wszystkie dziwne rzeczy,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
fvfdvdf
@NICK śsie

kontrole trzezwosci sa nielegalne Kontrolę musi przeprowadzić Policjant lub Strażnik Miejski z uprawnieniami musi okazać , po kontroli protokół pokontrolny

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sebastian Wycieczkowiec
@fvfdvdf

Teoretycznie prawo pracy zezwala na kontrolę trzeźwości - ale pracownik ma prawo odmówić - wtedy pracodawca wzywa Policję... Straszniki fiejskie - raczej nie maja uprawnień do kontroli trzeźwości... Prawda jast taka, że pracodawcy nie odmówisz poddania się badaniu na trzeźwość...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick

Ostatnio na dyżurze siedzialo 17 osob, kto chce sie zatrudnic na tą chwile nie ma szans raczej..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
qrczak

Jaka jest obecnie stawka przy umowie o pracę w komunikacji miejskiej w Warszawie???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
qrczak

Jaka jest obecnie stawka przy umowie o pracę??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@qrczak

w mobilis aktualnie 16,5 brutto na umowe o prace.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fredi

Wszyscy nieudacznicy pracują u prywaciarzy. Troszkę mniej w komunikacji miejskiej. Na Cinolu w Europie masz 150 euro dziennie. Na Islandii masz 1000 pln (-200 kosztów) dziennie. Róbcie dalej na Żydka czy Mza nieudacznicy :)

2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oskar Blicharz

i jeszcze jedno dla emerytow, ukraincow oraz takich co juz nigdzie nie pojda praca idealna ba nawet płaca nie zła, wporzadku kierownik itp itd od sierpnia nowy tabor przeciez to tym bardziej, ja i jeszcze wielu wielu przedemna podziekowalo .. a ze ja w okolicznosciach takich nie innych - ze specjalna dedykacja dla pokoju nr 15 za 2013r.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick

Personalna w tym syfie jedyna osoba co mogła coś zmienić i wymienic(kto w temacie wie oco chodzi), było naprawdę blisko zabrakło tak niewiele, co by nie mówić o tej firmie tu jednak szkoda...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jack

z mobilisu tam lepiej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
driver mob

jak jesteś w porządku pracownikiem to z każdym się dogadasz, w 1 można się dogadać z p. Bulem, co do płacy to za ile mobilis jeździ to tak płaci. teraz jest coraz lepiej, lepszy tabor w wawie i za nadgodziny płacą, idzie ku lepszemu

2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@driver mob

nie zagladalem na to forum jakis czas bo wzielismy sie za syf i od razu za firme corke warbus, inaczej wpisy na forum nie sa potrzebne bo tylko szerza plotki ale widze dalej tu ciekawie, przyjacielu jak sie dogadujesz z p bulem to swiadczy tylko o tobie..ten jaki i poprzednik i w sumie jeszcze tez poprzednik kto ma wiedziec ten wie o kogo chodzi ilu chlopakow rzucilo ten syf przez nich? na moja wiedze grubo ponad100 ilu tak naprawde tego nie wie nikt do to tego stopnia ze łukaszek oficjalnie przeniosl sie do innego miasta nieoficjalnie usuneli go bo tylko przez niego byl deficyt kierowcow, teraz nie ma problemu z ludzmi ale kto w temacie wie dlaczego tak jest, paradoks jest taki ze to wlasnie dzieki bulowi teraz i dzieki o takim driver mob ktorzy sie dogadali z ludzmi typu bul(juz mniejsza oto co kazdy wie oceniam jako przelozonego) nie ma aktualnie w syfie problemu z obsada, wiedzieli po swojemu co robia juz w sierpniu juz w lipcu nawet to sie oplacilo, tyle ze kazdy kto kumaty kazdy kto choc cokolwiek ma pojecie w zawodzie rzucil to pazdziernik/listopad a wielu wielu duzo wczesniej..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oskar Blicharz
@Nick

Potwierdzam wszystko mało podpisuje sie swoim nazwiskiem by uwiarygodnić jak i z warbusem, czyta jeden z drugim więc tym bardziej, lesniewskie, bule, janciki, grzeszczuki czy ta jałopa z 15 w pysk zostalo napluć wiesz dobrze ze to do ciebie, jak mysleles ze wyjasnione to okolicznosci w pazdzierniku daly ci argument, wystarczylo pomyslec, ale dla takich wyrobnikow to za wiele, i o ile 2013 odpuscilem nic nie majac na sumieniu tak 2016 zrobilem dokladnie tak jak chciales bym zrobil w 2013 a teraz zrobimy porzadek z wami wszystkimi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
chciałbym się zatrudnić w tej firmie
@Oskar Blicharz

kolego trochę nie można tego co napisałeś zrozumieć, ale mówisz że nie warto tam się zatrudniać? zauważyłem że jak ktoś coś pozytywne napiszę na tą firmę to wszyscy na niego naskakują. wydaje mi się że każdy może tutaj wyrażać opinie swoją o firmie w której pracuje. Ty kolego w bardzo agresywny sposób wypowiadasz się. rozmawiałem z kilkoma kierowcami tej firmy na pętlach i narzekali na tabor i płacę a nie na ludzi którzy tam pracują. wydaje mi się że w większości złe opinie wypisywane są przez forumowiczów którzy jakoś zasłużyli sobie na inne traktowanie przez przełożonych. jestem na emeryturze i chciałem sobie dorabiać. byłem i widziałem zajezdnię i nie wygląda jak firma krzak.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oskar Blicharz
@chciałbym się zatrudnić w tej firmie

TYLE LUDZI ILE OPINII każdy ma swoje zdanie i każdy ma prawo wyrazic je w taki a nie inny sposob ja pracujac w tym syfie 4lata czy 5nawet na 2ch zajezdniach swoje wiem, swoje widzialem wiecej mi nie potrzeba, i powiem tylko tyle ze byla za malo agresywna bo swoje mam tez na papierze co to za firma jest i stad moja opinia, dorabiac mozesz owszem na zleceniu tam jak najbardziej tyle ze aktualnie nie ma problemu z obsadami wiec raczej na zatrudnienie nie masz co liczyc .. najgorzej bylo za lukaszka potwierdzi to kazdy, za chrzanowskiego troche inaczej ale podobnie natomiast po nich byl ijest nadal figurant zwykly który nigdy nie powinien pelnic funkcji kierownika realizacji przewozow, i oile kazda niemal rozmowa z poprzednim kierownikiem konczyla sie skladanymi wypowiedzeniami albo nie przychodzeniem do pracy tak z tym figurantem kazdy kto kumaty nie będzie nawet gadal bo nie ma poprostu o czym, jak nasz przyjaciel z nr NICK napisal byla szansa najesieni ogarnac ten cyrk, niepowtarzalna po sierpniu gdzie kto wie ten wie co sie dzialo wiec tym bardziej realna ale pan bul wygral,(pogratulowac takiego zwyciestwa) zostal na swoim stanowisku i juz zostanie teraz napewno, tylko dyrektor HR ma tam glowe na karku, i Remek oraz Tadzio z dyspozytorow, wystarczylo powolac kierownika zajezdni zaraz po remoncie jest i rowniez juz zatrudniony, pelnil rozne role kazdy go zna i szanuje(odwortnie co do wymienionych przezemnie w 1 poscie)tutaj nie wymienie z nazwiska oraz powodu iz dalej tam pracuje ato mogloby mu juz teraz tylko zaszkodzic(jeszcze raz via p bul) jedno jest pewne bylo blisko ogarnac to jak nigdy a teraz to juz sie napewno nic tam nie zmieni..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lolo

płaca kiepska jak nie przychodzisz z wolnego, ale w 15 można się dogadać co do dni wolnych i linii w odróżnieniu do 1 i p. Jech...owym i tą rudą z 2. wolny rynek nikt nie zmusza do pracy w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edi

45 minut musisz mieć po 4,5 godziny jazdy. Jednorazowo 45 lub podzielone ne 15 + 30. Nie możesz przekroczyć 4,5 godziny nawet o minutę. To samo po następnych 4,5 jeżeli jedziesz na 10 a nie na 9 godzin. To są standardowe przepisy na C i D. Komunikacji miejskiej to nie dotyczy. Jest przepis o pracy w obrębie 50 kilometrów. Nie sądzę również, żeby kiedykolwiek dało się w KM wprowadzić tak restrykcyjne przepisy jak mamy w turystyce czy na liniach. Jedyne co da się zrobić to ogólne sprawdzenie dziennego/tygodniowego/dwutygodniowego czasu pracy i przerwy między okresami pracy. Mam nadzieję, że zrobią to jak najszybciej i kary będą takie same jak dla innych. Inaczej nie naprawi się tego chorego systemu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
leon

NO własie jak to jest rOlnik nie może chyba pracować na etacie zwłaszcza jak wzioł kaskę na młodego ROLNIKA ?jak oni to obchodzą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
leon

Jak w Arivie na zasilaniu płacą

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kierman
@leon

Nie płacą, nie ma zasilań... póki co mają ludzi do pracy, wiec zasilaków nie potrzeba

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
piekarz1

Jakby naprawdę komuś zależało na tym by ukrócić czas pracy kierowców wystarczy wprowadzić na wszystkich pojazdach pow. 2,5 tony wymóg używania elektronicznej karty kierowców na których to było by zapisane wszystko z ostatnich 30 dni. Już i tak ciągnie się z kierowców tyle kasy na te wszystkie kursy, badania,uprawnienia,dopuszczenia,pozwolenia (a nie za wszystkich płacą pracodawcy ) że byłby to niewielki koszt dla kierowców. Jeżeli chodzi o latanie po zajezdniach (bo mam wrażenie że było pite do mnie) to od poniedziałku do piątku nie jestem kierowcą a dorabiam z biedy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stefan
@piekarz1

Piekarz... jeśliby wprowadzili tacho i karty kierowcy to zgodnie z obecnymi przepisami dot. pracy kierowców zawodowych (czyli tych, którzy podlegają pod obowiązek rejestracji czasu pracy za pomocą tachometrów) komunikacja miejska w miastach typu Warszawa padłaby w każdy roboczy dzień. O ile w DŚ jest szansa na takie ustawienie pracy, że przy braku manifestacji, biegów, itp. wydarzeń można byłoby ułożyć grafiki zgodnie z dyrektywami unijnymi i polskimi przepisami, to w DR Warszawa leży... wyobrażasz sobie, że realizujesz rozkład i stajesz na 15 lub 30 minut na przystanku, bo czas by się skończył i tacho woła o przerwę? I wokół Ciebie kilkanaście innych autobusów również stoi i czeka... Dlatego wymyślono przepisy dot. pracy na liniach do 50 km. Mam wrażenie, że jesteś zły na Mobilis, bo nie dają Tobie dorobić. Nie psuj innym możliwości dorobienia, tylko główkuj sam, gdzie jest szansa na weekendowe (w Twoim przypadku) zasilenie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sebastian Wycieczkowiec
@Stefan

~~Stefan ~~Piekarz1 - przepisy dotyczące czasu pracy kierowców komunikacji miejskiej są inne niż czas pracy kierowców ciężarówek. Nie możesz jedynie przekroczyć normy dwutygodniowej godzin jazdy... A co do przerw musisz mieć w sumie minimum 45 minut , w tym jedna przerwa musi mieć minimum 15 minut przed najpóźniej upływem 6 godziny pracy... Wcześniej czy później będą w każdym autobusie tacha na karte kierowcy i wtedy faktycznie się to ukróci... Ale póki co - nikt nie zamierza tego robić z prostego względu - na rynku brak kierowców...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stefan
@Sebastian Wycieczkowiec

Sebastian, lekko się mylisz co do przepisów norma tygodniowa pracy to 60 godzin, dwutygodniowa 90 godzin, obu przekroczyć nie powinieneś inną kwestią są nadgodziny co do przerw - minimum 45 minut masz mieć, jeśli pracujesz pow. 8 godzin, niby niuanse, ale bardzo ważne i za ich nieprzestrzeganie może odpowiadać również kierowca

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sebastian Wycieczkowiec
@Stefan

~Stefan - nie myl czasu pracy z czasem jazdy. W komunikacji miejskiej dziś ciraz bardziej wydłużane są czasy przerw i przekroczenie normy dwutygodniowej czasu jazdy jest trudne - no chyba, ze łapiesz się ciągle z wolnego. No i najważniejsze - zawsze to szofer będzie ukarany, a nie dyspozytor ... który często namawia kierowców do jazdy, bo brak mu planu...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sebastian Wycieczkowiec

Gdyby ITD lub Policja chciała zająć się problemem godzin u kierowców czy stanem technicznym autobusów - to jak napisał ~~kierman - na ulicach odpadło by sporo pojazdów. MZA ostatnimi czasy ostro tępił osoby, które zasilały u prywaciarzy... tak więc ilość "latających" kierowców nie jest wielka...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
thtrhyutrhy

Wkońcu ITD czy Policja Techniczna powinna się wziąść za tych co latają po Zajezdniach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kierman
@thtrhyutrhy

A co, żal Ci (usunięte przez administratora) ciska, że Ty nie możesz "latać"? Gdyby nie "latali", to byś czekał na co 4 autobus, bo nie byłoby komu jeździć... a co to jest "Policja Techniczna" to chyba sam wiesz...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Mobilis - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Mobilis?

    Zobacz opinie na temat firmy Mobilis tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 63.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Mobilis?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 11 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Mobilis?

    Kandydaci do pracy w Mobilis napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Mobilis
Przejdź do nowych opinii