24.11.2022 bus pełen ludzi Pan właściciel kierowca pali bezczelnie papierosy a cały bus się dusi. Gratuluję głupoty. 24.1q kurs 7:20. PS od 25 minut słucham narzekania na innych kierowców, a pamiętam jak kiedyś sam szanowny kierowca czekał na zielone przy popsutej sygnalizacji ????
Jest tu ktoś kto pracował w tej firmie jako kierowca? Możecie napisać jakie warunki proponują (umowa), wynagrodzenie?
Niestety po wieki latach podróżowania jestem zmuszona napisać negatywna opinie,jechałam z firma dwa tyg przed świetami Bożego Narodzenia, busy napakowane walizami , kartonami siatami po dach, upchane gdzie tylko można, nawet pod nogami pasażerów , jeżdżę zawsze z jedna walizka, dlaczego tyle zbieracie? , pozwalacie na to?orzesiadka na granicy to koszmar, straszny bajzel trwała całe wieki, pasażerowie stali na parkingu, pogoda paskudna , po ponad godzinnej przesiadce,bo trzeba było wszystkie klamoty przenieść poupychać jazda mało komfortowa, ja się rozchorowałam, chora byłam miesiąc,gdzie z pierwszymi dniami stycznia jeszcze nie wyleczona jechałam do Niemiec z Eko bis i niestety taka sama sytuacja, już w leborku zamieszanie,opóźnienie godzinne, nagraniu bajzel bagaże wywalone, szukaj babo walizy,kierowcy co niektórzy ospali, zamiast zakończyć przesiadkę to najpierw stoja w kolejce aby zapłacić za paliwo na stacji kupić coś do jedzenia itd a walizy kulaja się po parkingu, rozumiem panów bo już zchyba zmęczeni ale niestety w firmie klient musi być na pierwszym miejscu,po 1,5h można było wreszcie usiąść w busie, bo wcześniej trzeba było pilnowac walizki, powtórka sprzed kilku tygodni, dlatego zmieniam przewoźnika po 10 latach, boje się ryzykować i niechce stać godzinami na parkingu w kolbaskowie marznąć i znowu brać trzech antybiotyków na raz!!! Zróbcie coś z tym bo klienci są nie zadowoleni to nie jest tylko moja opinia
Kierowca bezmyslnie wydaje walizki , na przejsciu granicznym Kolbaskowo omalo mi nie ukradli walizki .Trzeba pilnowac , pozatym ok
Czym to było spowodowane? Może się spieszył :D Ale fakt, swoich rzeczy zawsze trzeba osobiście pilnować.
Tak zgadzam się, tam jest ZAWSZE napalone. W Busie jest aż biało od tego dymu. Oj panie właścicielu jak tak dalej pójdzie to chyba pana firemka upadnie. Ja osobiście podróż planuje tak aby ekobusem nie jeździć, bo nie wiadomo czy przyjdzie, czy nie będzie napalone i czy kierowca w osobie szanownego właściciela nie rzuci 'żarciku'
Dlaczego masz tak negatywne przewidywanie odnośnie do tego pracodawcy? Skąd w ogóle podejrzenie, że firma może upaść? Przyznaj, że swój wpis chyba dodawałeś trochę w nerwach co? Może spojrzysz teraz tak realnie na całą sytuację firmy i napiszesz, jak Ty to faktycznie wszystko widzisz?
Czy w busie kierowca musi palić papierosy wsiadam dziś o 12.05 w Żyrardowie w busie siwy dym chyba można wyciągnąć (usunięte przez administratora) i zapalić na zewnątrz.
Nie miło jedzie się busami EKOBUS. po pierwsze kierowca i właściciel wszystko robią z łaski, komentarze właściciela do pasażerów bezpodstawnie są chamskie, czepliwe o byle co. On nawet starszej schorowanej osobie by odjechał sprzed nosa. Wszystko im przeszkadza, że ktoś jedzie wolno, że szybko że tak że owak. Dobrze że oni tacy święci. Żałosna firma
Czy pan szanowny właściciel busa może mi odpowiedzieć dlaczego w dobie pandemii nie są egzekwowane maseczki w busie .Nie wspomnę o kierowcy .Jedyne co mogę zrobić to wezwać następnym razem policję bo ja od zwracania uwagi nie jestem. Pasażer kursu 16.05 z Żyrardowa. Jeżdżę b.czesto nie tylko o tej godzinie. I fajnie by było żeby pan od czasu do czasu czytał te opinie i trochę ustosunkował się do nich
Tragedia, katastrofa. Nigdy nie można na nich liczyć. Kursy z rana powinny być obsługiwane przez Gowina przynajmniej miałabym pewność że przyjedzie
Masakra!! Jeżdżąc do pracy rano nie mam pewności, że do niej dotrę szczególnie w poniedziałki, ponieważ kierowca zachla i nie przyjedzie tym samym spora garstka osób nie dotrze do pracy przez nieodpowiedzialna osobę. Kierowca cisnie swoimi "zarcikami " próbując byc zabawny, a tego się nie da słuchać. Ogólnie dla właściciela wszystko jest problemem, kiedyś byłam świadkiem jak odjechał chłopakowi dosłownie sprzed nosa, bo spóźnił się pol minuty. Szkoda że szanowny kierowca i właściciel nie są tacy surowi wobec siebie. Zawodna firma nie polecam!
Czy naprawdę jest to duży problem aby umieścić jakiekolwiek informacje o kursowaniu busów w dobie wirusa chodzi mi o przystanek SŁABOMIERZ na trasie .Na stronie urzędu miasta Mszczonów i na przystanku zero informacji Dziś pogoda masakryczna stałam godz na trasie i nic nie przyjechało i znikąd informacji .Jakos na dworzec do Żyrardowa muszę się dostać Mała informacja na każdym przystanku tak niewiele i aż tyle panie właścicielu kochany
Rozkład jazdy ograniczony bo koronawirus i nie ma pasażerów. A jak mają być skoro bus i tak nie jeździ wg rozkładu. Wg rozkładu kursy co godzina 9:10 , 10:10 . Jest 10:40 od godziny 9:17 nie pojawił się żaden bus.
Dziękuję Właścicielowi za szybką reakcję i załatwienie sprawy z telefonem Duży PLUS za załatwienie sprawy bezzwłocznie Pozdrawiam :-)
13 -12-2019 Kurs 18:10 kierowca zażądał 100zł za telefon pozostawiony w Busie Eko Bus od matki dziecka który pozostawił telefon!!! Kierowca dostał telefon znaleziony w busie od innego pasażera! Czy etyka przewozów pozwala na wykupne rzeczy pozostawionych w Busie u tego przewoźnika??? Czy przepisy pod które podlega ten przewoźnik pozwalają na takie załatwienie spraw?! Czy można tak traktować swoich klientów "pasażerów " i na jakiej podstawie wycenił ten kierowca wartość tego telefonu??? Czy kierowca jest rzeczoznawcą? Prosił bym właściciela Eko Bus o komentarz i zapoznaniem się ze sprawą. Z poważaniem pasażer.
W związku z opisaną wyżej sytuacją przez osobę ( Pasażer) , jako właściciel firmy Eko Bus pragnę zapewnić, iż dokładam wszelkich starań w przestrzeganiu etyki w zakresie prowadzenia firmy jak również w związku z tym wykonywaniem usług przewozu pasażerów. W czasie prowadzenia wieloletniej działalności w zakresie przewozów pasażerskich, sytuacje w której pasażer opuścił pojazd nie upewniwszy się czy zabrał wszystkie swoje rzeczy lub przez nieuwagę pozostawiał je w samochodzie, zdarzały się bardzo często. Za każdym razem, wracały one bezwarunkowo do właściciela. W sytuacjach, kiedy właściciel nie zgłaszał się po odbiór rzeczy firma na własną rękę próbowała ustalić właściciela aby zwrócić mu zgubę. Tak więc opisana powyżej sytuacja nie stanowi reguły postępowania w firmie lecz przykry incydent na który pozwolił sobie kierowca od niedawna zatrudniony, za co został bardzo surowo potraktowany. Dodatkowo informuję, że sprawa została prze zemnie jako właściciela firmy niezwłocznie wyjaśniona z matką dziecka (właściciela telefonu) z jednoczesnym zadośćuczynieniem finansowym. Regułą jest, iż po zakończeniu kursów w danym dniu pojazd jest przeglądany na wypadek, gdyby ktoś zostawił wychodząc jakąś rzecz aby później zwrócić ją właścicielowi. Dlatego, przy tej okazji pragnę zaapelować do wszystkich pasażerów, aby przykładali większej staranności do pilnowania swoich rzeczy. W sytuacji opisanej powyżej mieliśmy do czynienia z uczciwym znalazcą, który nie przywłaszczył sobie znalezionej rzeczy. Wielokrotnie jest jednak inaczej a pasażerowie zgłaszający kierowcy pozostawienie rzeczy, której mu nikt nie oddał stawiają go i firmę w niezręcznej sytuacji. Ponadto pragnę wyrazić swoje zaniepokojenie, że osoba "Pasażer" pozwoliła sobie na niezbyt pochlebny wpis na temat mojej firmy bez podjęcia próby wyjaśnienia sytuacji. Oczywiście zachowanie kierowcy z całą pewnością było naganne za co przeprosiłem matkę dziecka z jednoczesnym zadośćuczynieniem finansowym.
Kierowca busa bałego eko busa nie wydaje biletów trzeba się upominać .wpis 14 08 2018.Póżniej firma pada bo kierowcy bioræ Pieniążki do swojej kieszeni a nie do firmy