Opinie o jula.pl - Jula Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Jula Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Jula Poland Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż farb, szkła i wyrobów metalowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Jula Poland Sp. z o.o. w Lublin

Zuzanna
Inne

@do Zuzanny powtórzyłam tylko opinie @żbik. Warto zauważyć, że wiele firm nadal nie uważa socjalu za ważny element. Dobrze, że JULA przykłada do tego uwagę. Rozumiem, że praca w charakterze doradcy klienta bywa ciężka?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
do Zuzanny
@Zuzanna

ciężka to jest atmosfera a nie praca

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
do Zuzanny

a dla kogo wygodna sofa ma znaczenie? Liczy się atmosfera a nie to na czym cztery litery posadzisz! owoce- stać mnie na kupienia jabłka czy banana. Socjal ok ale nie przesadzajmy wiele firm ma taki więc bez rewelacji. hasło jula- klient jest najważniejszy to parodia.W pracy jesteś wołem od wykładania towaru.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zuzanna
Inne

@żbik dziękuję za Twoją opinie. Rzeczywiście, obecnie JULA szuka osób na stanowisko Doradcy Klienta w wielu miejscowościach. W jakim mieście/województwie obecnie pracujesz? Wspomniałeś o benefitach takich jak karta multisport, kawa i owoce, wygodne sofy. To też na pewno ważny element docenienia pracy pracowników. Na stronie firmy w zakładce praca w JULA można znaleźć też informacje, że pracownicy dostają umowę o pracę (http://www.jula.pl/o-firmie-jula/praca-w-jula/faq/).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zuzanna
Inne

@jula mogłabyś opowiedzieć co zrobiło na Tobie takie wrażenie? Długo pracowałaś w firmie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zaniosłem cv, po około 2 dniach zadzwonił chyba tl i umówiliśmy się na spotkanie nazajutrz. Rozmowa: Ja, TL i SM, miło sympatycznie, od razu byli na tak.

Pytania

w jakich godzinach mogę pracować, dlaczego jula, języki, jak radzę sobie ze stresem i ile chciałbym zarabiać.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Aplikator Celulozy / Piany Pur / Dekarz
Rybnik
KRUKTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Konstruktor
Szczecin
Ammega Poland Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zuzanna
Inne

@jula a jakie są Twoje doświadczenia z pracy w firmie Jula Poland Sp. z o.o.? Na jakie stanowisko Ty aplikowałaś? Chętnie poznamy Twoją opinię.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jula
@Zuzanna

Przykre!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
żbik
@Zuzanna

Jakie doświadczenie z pracy w JULA? chętnie odpowiem- szukają ludzi na doradców klienta, niestety ta praca z doradztwem nie ma nic wspólnego, tak naprawdę jest się robotnikiem do wykładania towaru . Nie szkolą z produktów, a podczas rozmowy obiecują, że oczywiście to zrobią. Kolejnym hasłem uwielbianym w tej firmie jest miła i zdrowa ATMOSFERA jaka podobno panuje, tylko nikt jej jeszcze nie widział. Pracownicy kablują na siebie jak mało w której firmie a podczas rozmowy kwalifikacyjnej mówią, że ludzie sobie pomagają. Jedyny plus jaki spotkałem w tej firmie to socjal, naprawdę nie najgorszy (karta multisport, kawa i owoce, wygodne sofy- można odpocząć) poza tym zarobki nieadekwatne do wkładu, doświadczenia, poświęcenia i umiejętności. Jestem tu na przeczekanie, szukam czegoś nowego. Kierownictwo to porażka, wcześniej pracowałem w saturnie gdzie kierownicy mieli naprawdę wiedzę o tym, co robią, może dlatego, że mieli jakąś odpowiedzialność, w JULA nikt nie odpowiada za nic. Taka praca od wypłaty - do wypłaty.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jula
@żbik

boże , lepiej bym tego nie ujęła. Jak zakończy się moja sprawa dorzucę swoje trzy grosze....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zuzanna
Inne

@ktoś jesteś pracownikiem firmy Jula Poland Sp. z o.o.? Co możesz nam opowiedzieć o procesie rekrutacji w firmie? Na co się przygotować przed rozmową o pracę?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jula
@Zuzanna

każda rozmowa pewnie inna, zależy kto ją przeprowadza.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktoś
@Zuzanna

rozmowy rekrutacyjne - poczytaj wczesniejsze posty - oczekiwania kosmiczne, oferta srednia - typowy socjal (a raczej porownujac juz do konkurecji ponizej sredniej), pensje najlepiej by dawali minimalne krajowe - ale ze nie ma chetnych to daja lepsze ochłapy - praca na sklepie to raczej tylko dla desperatow niz ambitnych ludzi - jestes wykladaczem towaru a nie doradca.. czy sie stoi czy sie lezy..pensja ta sama, tylko narzekania, ze budzet lezy...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zuzanna
Inne

HR Manager Jula Poland Sp. z o.o. opowiedziała nam parę słów o pracy w firmie. http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,744437,wywiad-maja-pietrzak Zachęcam do zapoznania się z wywiadem. Jaka informacja była dla Was największym zaskoczeniem?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hdhdysbsjkd
@Zuzanna

Ta Pani z HR to już dawno chyba nie pracuje w JULa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktoś
@Hdhdysbsjkd

od roku nie pracuje..odeszla po okresie depresji i braku chemii z obecnym CM..nie chciala godzic sie na cięcia i oszczednosci

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NICK
@Ktoś

a ktoś w ogóle ma chemię z obecnym CM? Ta pani z HR (poprzednia) była kobietą z klasą, miała ogromną wiedzę i doświadczenie i fakt faktem, nie zgadzała się na cięcia kosztów firmy kosztem pracowników, nie zgadzała się z nowym sposobem zarządzania firmą i mamy to, co mamy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Darek

Mam pytanie czy aktualna jest oferta doradcy klienta w Poznaniu. Lubie prace w handlu i jesli będzie taka możliwość z przyjemnością ją zacznę. Słyszałem dobre opinie o tej sieci więc myślę, że trzeba spróbować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
darek2
@Darek

A gdzie te opnie były ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

DO PANI KLIENTKI proszę pani, rok temu było inaczej w każdym sklepie, nie tylko w BB, ale nowy szef jula wymienił połowę ludzi od samej centrali po sprzedawców. Ludzi z doświadczeniem i wiedzą wymienił na niedoświadczoną siłę roboczą, wie pani dlaczego? dla pieniędzy, niższych pensji, dla oszczędności. Jula kiepsko przędzie w Polsce, nie oszukujmy się, firma nie ma pomysłu na siebie, a sugestii sprzedawców nikt nawet nie słucha. Nowe sklepy się nie otwierają, Szwecja dokłada do interesu, ale nim się gapneli, że nowy wódz prowadzi firmę tam, gdzie zaprowadził praktikera podpisali kontrakt, kto wie ilu letni. Jeszcze w niektórych sklepach zostali ci, co pamiętają rządy poprzednika i czekają na kolejną zmianę na samej górze, być może wróci ta jula, którą budowaliśmy. Wymagania ze strony firmy rosną, tylko szacunku do ludzi coraz mniej. Proszę nie mieć żalu do sprzedawców, bo głównie to na nich się rozbija frustracja klientów, niezadowolonych klientów, którzy oczywiście mają rację. Tylko co z tego...? Tak jak pani napisała, na szczęście niedaleko jest Castorama, Leroy czy nawet Obi. Nie raz kierujemy klienta do konkurencji, bo tam lepiej, uczciwiej i taniej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klientka
@pracownik

Szanowny Panie. Zdaję sobie doskonale sprawę co jest powodem tej nagannej sytuacji. Mamy z mężem firmę budowlaną, która od kilku dobrych lat prosperuje w regionie śląskim i mamy częsty kontakt z takimi sklepami. Właśnie dlatego moja frustracja, gdyż jako klient chciałam dać Państwu zarobić a Wy tego nie chcieliście. Obsługa klienta to podstawa gdyż otwiera możliwości do dalszej współpracy, odsprzedaży i dobrych relacji a w handlu czy usługach to podstawa. W Państwa sklepie odczułam brak elementarnej wiedzy z tego zakresu. Przedsiębiorca po raz drugi nie odwiedzi takiego sklepu gdyż strata czasu to sprawa odczuwalna dla nas finansowo. Dziwię się takiemu podejściu w Państwa firmie, reklamację w języku Szwedzkim już wysłałam do właściciela, nie było to problemem gdyż nasz przyjaciel ma firmę budowlaną w Szwecji o pomógł nam zredagować pismo. Oczekuję teraz odpowiedzi właściciela. Nie mam żalu do pracowników, to chyba jest jasne mamy żal i zarzuty do ludzi odpowiedzialnych w tym sklepie za tą sytuację czyli do osoby zarządzającej tym sklepem i do osób tworzących tak absurdalny grafik utrudniający klientom wykonywanie zakupów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktoś
@Klientka

To nie wina kierownika sklepu ale ogólnie polityki firmy ... problem jest systemowy bo Tnie sie koszta a nie inwestuje w ludzi ..Jula z założenia ma byc samoobsługowa , tyle ze ten model w Polsce sie nie sprawdza i tu jest pies pogrzebany - patrz konkurencja casto obi leroy - aktywna sprzedaż wraz z marchewka jako premia do pensji to podstawa motywator A w Jula - tylko bat - dlatego ludzię sie zwalniają - niezależnie od stanowiska - pracownik sklepu, kierownik czy tez osoba z biura - Szwedzi nic nie robia i pewnie obudza sie kolejny rok z ręka w nocniku - ze jest źle..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient

Opinia jaka panuje wśród moich znajomych o Jula - sklep, w którym nie ma obsługi klienta a spotkanie konsultanta graniczy z cudem. Chodzi o sklep w Bielsku - Białej. Nie jestem pracownikiem lecz klientem, który nie raz tego doświadczył. W zeszłym roku było dużo lepiej, konsultanci pomocni i obecni na sklepie. Od tego roku coś się zepsuło, brak obsługi a jeżeli już przypadkiem spotkam jakiegoś konsultanta jego wiedza jest bardzo ograniczona, poproszony o pomoc w doborze oświetlenia led nie wiedział nic na ten temat. Spędziłem pół godziny przy wyborze kilku żarówek. Nie tak to powinno wyglądać. Ewidentny spadek jakości obsługi a szkoda bo przez to kieruję się coraz częściej do konkurencji na szczęście Castorama jest obok.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nie i tyle
@Klient

i tak trzymać, niech spadają z tym badziewiem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ABC

U mnie podobnie, region południowy. Weekendów aż się boję bo zawsze brakuje obsady. Ostatnio 3 osoby się zwolniły. Na ich miejsce nie przyjęto nikogo. Na kasach 1 osoba i tylko na Pok stoją bo boją się że tajemniczy klient da niską ocenę. Z klientami nikt się nie liczy. Pracuję na wejściu na narzędziach a jestem od wszystkiego, każdy dział, pok i kasy. Nie mówiąc o magazynie i przyjmowaniu dostaw z tira, oczywiście bez uprawnień na wózek. Szkoda słów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zniesmaczona
@ABC

Witam w klubie, jedynie nie wykładam dostawy bo jestem dziewczyną...zamiast pracować na dziale i sprzedawać , trzeba obstawić pok i kasy.Brak słów! Kto rządzi tym burdlem??? doprowadzić firmę do takiego stanu ....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zniesmaczona
@zniesmaczona

miało być nie wciągam dostawy a nie nie wykładam :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obecny pracownik z działu FGH

Pełna zgoda z powyższymi komentarzami. Dodam, że 1 osoba na sklep w postaci sprzedawcy już u mnie została kilkukrotnie przetestowana. Nikt z funkcyjnych nawet tego nie skomentował, czyli da się. Zdarzało się to wielokrotnie, nie muszę pisać jakie było zadowolenie klientów widząc, że na sali sprzedaży nie ma nikogo. Dlatego zupełnie nie dziwi mnie reakcja klientki, sam pewnie zareagowałbym podobnie jako klient. Jeżeli ta Pani to czyta to wyjaśniam, my jako pracownicy nic nie możemy i nie mamy na takie sytuacje wpływu. Grafiki i obsada jest ustalana przez kierowników działów ewentualnie przez teamliderów. To oni tworzą grafik i oni są odpowiedzialni za to. Z kolei za obsadzenie sklepu odpowiednią ilością osób pod względem zatrudnienia odpowiada Store Menager i poniekąd centrala. To oni decydują o rekrutacji itp. Braki kadrowe wynikają z tego, że taki osobnik na stanowisku Store chce wykazać się przed dyrekcją, że potrafi ograniczyć koszty i nie zatrudnia nowych pracowników, nie przeprowadza kursów na wózki... Bo to kosztuje. I w efekcie powstaje sklep, gdzie w szczytowych dniach dla handlu nie ma kto handlować, wózkami jeżdżą ludzie bez uprawnień i tylko włos się jeży na głowie na myśl o wypadku czy kontroli z zewnątrz. Ale to są realia pracy w miejscu gdzie pracuję. Mam nadzieję, że w ślad za sygnałami od klientów pójdą daleko sięgające zmiany. Bo ewidentnie ktoś czuwa nad tym żeby takie głosy nie wpłynęły za daleko i komuś taka sytuacja odpowiada.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Młody

A ja właśnie się zgadzam z opinią klientki. Jestem pracownikiem Jula od niecałego roku. Niedobór pracowników to norma tu po prostu nikt nie chce pracować, ja mieszkam z rodzicami i jeszcze się uczę więc na chwilę obecną nie mam większych wymagań. Kiedy chcę biorę l4 i tym sposobem mam wolne kiedy potrzebuję a z racji braku zainteresowania pracą w Jula nikt mi z tego powodu nie robi problemów. Starzy pracownicy pozwalniali się przechodząc do konkurencji, na sklepie ciągle brakuje obsługi a obsada na weekend w postaci 2 konsultantów na cały sklep to od dłuższego czasu norma. Już nawet przestało nas to dziwić. Czekamy tylko jak takie reklamacje do centrali zaczną napływać od klientów znacznie częściej. Jak opowiadam w domu rodzicom lub znajomym, że w sobotę czy niedzielę było nas 2 do obsługi klienta to nie chcą wierzyć, niestety taka jest rzeczywistość. Nie napiszę w jakim miejscu pracuję ale sytuacja opisana powyżej jest mi bliska. Oczywiście mam dystans do tego bo jestem tu tylko tymczasowo i przed wakacjami raczej poszukam czegoś lepszego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zniesmaczony
@Młody

Zgadzam się całkowicie . Dwie osoby na sklep na hali sprzedaży to norma,nie mówiąc już o kasach. Ludziom nie chce się pracować , grafiki do bani, brak premii, brak podwyżek . Notoryczne l4 przez niektorych pracowników ,choć wcale się im nie dziwie . Niedługo dojdzie do tego ,że nie bedzie miał kto robic bo zostanie jedna osoba na sklep....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zniesmaczona klientka

Napiszę tutaj gdyż domyślam się, że wiele osób z firmy Jula czyta tą stronę. Innym kanałem również zostanie skierowana reklamacja gdyż sytuacja, która mnie spotkała powoduje duży niesmak i pokazuje jak naprawdę ta firma traktuje klientów. Zachęcona ofertą Jula udałem się wspólnie z rodziną na sobotnie zakupy do tego sklepu w Bielsko-Biała gdyż tam mam najbliżej a i tak jest to odległość ponad 20 km. Sobota czyli w markecie dzień strategiczny, handlowy, dzień kiedy sklep powinien być nastawiony wyjątkowo na sprzedaż i klientów. Prowadzę firmę i wiem z jaką dbałością należy traktować klientów żeby przetrwać w dobie konkurencji i miałam nadzieję, że w handlu obowiązuje ta dewiza. Niestety nic bardziej mylnego. W Jula w Bielsku - Białej panuje inna zasada, klient to zło konieczne. Weszliśmy do sklepu, nie mogąc znaleźć artykułów, które nas interesowały szukaliśmy pomocy u pracowników ale NIKOGO w tym sklepie nie było. Przeszłam kilka razy cały sklep mając nadzieję, że może pomiędzy regałami ukrył się jakiś pracownik, niestety nie. Chodziłam tak przez 20 minut nie spotykając żadnego pracownika na sali sprzedaży. Po tej żenującej sytuacji wyszliśmy i zakupy zrealizowałam w położonej po sąsiedzku Castoramie. Czytając na profilu Jula widzę szumne zapowiedzi, że klient jest dla Was najważniejszy, proponuję zmienić to nieprawdziwe hasło. Ja już wiem, że Waszego sklepu nie będę odwiedzać gdyż nie życzycie sobie tego, jeżeli ja zapraszam gości to nie wchodzą do pustego domu to chyba rzecz jasna? Chciałabym wiedzieć kto w Państwa firmie tworzy grafik? Kto jest odpowiedzialny za taką niedopuszczalną sytuację i w końcu komu płacicie za obowiązki, z których się nie wywiązuje? Gdzie jest kierownik, który dopuszcza do takiej sytuacji w weekend? Straciłam pół soboty wierząc w Wasze PRowe slogany dlatego ta sprawa nie zakończy się na opisie na tej stronie. Z takim podejściem do klienta i handlu nie wróżę swietlanej przyszłości a reklama szeptana ma dużą moc. Opiszę to co mnie spotkało do dyrekcji w Warszawie ale również do właściciela w Szwecji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nigdy nie zrobię tam zakupów
@Zniesmaczona klientka

Droga pani, doskonale Panią rozumiem, zapewne dostanie Pani ze strony firmy przeprosiny, zaproszenie do ponownych odwiedzin i takie tam pseudo uderzanie się w klatę. Niestety jest to obliczone na zamiecenie pod dywan. Dużo można by pisać na temat grafików, osób odpowiedzialnych i innych pomyłek w tej firmie. Pani uwagi pokazują tylko , jak nisko upadła firma, która dopuszcza do takich sytuacji. Mogę tylko pogratulować dobrego wyboru i zakupów w Castoramie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niech Julki lajkuja
@Zniesmaczona klientka

Odrazu zaznaczę że pracuję w innym mieście i nie chodzi mi też o bronienie kolegów z branży ale jeśli tylko to czyta ktoś ze Szwecji to nie ma co reagować na taki wpis. Z daleka pachnie to specjalną negacja moze zwolniony pracownik lub chetny na krzeslo kierownika . Takie anonimy od klienta no żenada i jesli nawet to byla prawda to gratuluję podejscia do zakupów. A i skąd takie rozeznanie w całej polityce chyba że klient no nie ma co robić tylko czytać pracownicze wpisy. Przecież na wejsciu do sklepu jest punkt obslugi klienta na kasach też zawsze ktos jest no ludzie wystarczy trochę dobrej woli zapytać i nie bylo by problemu. U nas w sklepie zawsze staramy się być dla klienta zanim on pomysli że cos chce ale czasami roznie bywa.Nieraz tak jest że sa braki.To choroba to wydanie z magazynu ciezkiego towaru ktory zajmuje 2 osoby może trzecia robila przerwę na kasach no moglo tak być ale zeby odrazu skarżyć . No ewidentnie ma w tym cel .Pozdrawiam a klientowi życzę aby teraz sprzedawcy naskakiwali w każdym sklepie aż do przesady ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
castuś
@Zniesmaczona klientka

Napisz jeszcze do papieża i do ONZ !!! Co za nędzne żale , ludzie w tym kraju to naprawdę idioci . Myślisz ,że jak ktoś pracuje w markecie to na kolanach będzie czekał przed wejściem bo jaśniepaństwo wybrali się na cotygodniowy objazd marketów ? ! Jeszcze będzie pisać skargi do centrali , ku... szok po prostu. Akurat robię w casto i też mamy takie idiotyczne skargi bo jakiś królewicz nie był należycie zaspokojony. Ludzie zasuwają za nędzne stawki i jeszcze mają się stresować ,że ktoś będzie na nich skargi pisał, sama się zatrudni w markecie i zobaczymy po kilku tygodniach jaka będziesz pomocna , szczególnie jak klienci będą traktować cie jak smiecia a 10 dostaniesz swoje 1700.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pokemon
@castuś

Nie wiem sfrustrowany Castusiu, czy ogarnąłeś temat, ale ta pani miała pretensje nie do sprzedawców, którzy zarabiają 1700zł tylko do osób odpowiedzialnych za układanie grafików i etaty na sklepie, czyli do kierowników i tych stołkowiczów wyżej. Więc poluzuj trochę lejce, bo ci żyłka pierdząca pęknie. Ciężko dać wiarę aby ktoś pisał skargę na sprzedawców, że nie było ich na sklepie, bo mieli dzień wolny, więc ujarzmij się trochę. Sprzedawcy tez mają dość, że ciągle na nich wyładowuje się nerwy klientów, bo jest nas zwyczajnie za mało i super jeśli ktoś z zewnątrz zareagował na to, co się dzieje. Wirtualnie posyłam ci stoperan, powinno pomóc.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
c
@pokemon

Półmózgu szkoda ,że nie pojmujesz tego ,że jedynymi ludźmi którzy cierpią na tym są szeregowi sprzedawcy a nie żadni kierownicy i stołkowicze , gdybyś kiedyś był jeden dzień na sklepie to wiedziałbyś ,że to sprzedawca zbiera za wszystko i o tym właśnie pisze (usunięte przez administratora) Cóż nie mam pretensji przygłupie , odejdź w pokoju.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
poirytowany
@c

cała prawda, brak obsady- a kto zbiera cięgi od klientów, szeregowi. Moje poirytowanie sięga już zenitu.Brak słów na to co się dzieje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
go
@c

Przeczytaj jeszcze raz tym razem ze zrozumieniem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były z ogrodu.

Współczuję pracownikom Jula z kilkuletnim stażem. Pchać wózki jak tania siła robocza zza wschodniej granicy i udawać, że wcale nie jest aż tak źle za ochłap jaki dostajecie to wymaga sporego samozaparcia. Powiem Wam tak między nami, że konkurencja ma z Was bekę i nie może uwierzyć jak to jest naprawdę w tej Juli ;). Jestem obecnie kierownikiem działu w konkurencyjnym sklepie budowlanym, w Jula byłem kierownikiem działu ogród przez kilka lat, powiem Wam, że sposobu prowadzenia działu muszę uczyć się od początku ponieważ w Jula była to farsa. Kierownictwo polegało na 2 obchodach po sklepie w ciągu dniówki, odczytaniu wyników za poprzedni dzień, zupełnie bez sensu bo nie miało to żadnego znaczenia dla nikogo i siedzenie przez pozostały czas w biurze i granie na telefonie. Obecnie w konkurencji zależy ode mnie wszystko, zarabiam sporo więcej, czuję, że się rozwijam zawodowo a codzienna analiza sprzedaży ma ogromne znaczenie gdyż co kwartał mój zespół otrzymuje premię. Wiem też jedno, mogłem zmienić pracę dużo wcześniej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
do byly z ogrodu
@Były z ogrodu.

W sumie to ci współczuję, że już nie masz czasu na granie na telefonie :) podziękować możesz swojemu byłemu SM ze cie nie szkolił- wszystko zależy od sklepu w którym pracowałeś. Z całą pewnością byłeś TL w jednym z niszowych sklepów typu Gliwice, Bielsko, Kielce albo Słupsk bo tam faktycznie nie ma za wiele do roboty. Jak ktoś ma chęć na rozwój to zamiast grać na telefonie sam się kształci, zamiast inwestować w siebie inwestowałeś w rozrywkę na telefonie, więc tak na marginesie wydaje mi się, że w obecnej firmie pracujesz na stanowisku związanym z call center. Skoro czujesz, że się rozwijasz zawodowo, to jednak Ci Julia pomogła :) Można budować krytykę, ale konstruktywną, a w twojej wypowiedzi prócz tego, że pracowałeś "kilka" lat jako kierownik i nic nie robiłeś to za wiele nie ma. Mi też nie podobają się założenia tej firmy, niskie płace, tytułowanie ludzi doradcami a traktowanie ich jak tanią siłę roboczą, która tylko dostawę rozkłada, kazanie jeździć wózkiem widłowym komuś, kto nie miał kursu, wymiana doświadczonych pracowników na tanich ludzi bez doświadczenia w handlu i szereg innych zaniedbań, niedociągnięć itd. Ale nie zgodzę się, że kierownicy chodzili po sklepie 2 razy, a resztę czasu grali w biurze na telefonie, tym bardziej, że byłes podobno TL na ogrodzie, a to jest dział gdzie przebudów w roku jest najwięcej. Wyobraźnia cię poniosła trochę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były z ogrodu.
@do byly z ogrodu

Przyjacielu, z chęcią odpowiem na Twoje tezy. W Jula na ogrodzie pracę tzn przebudowy były 2 razy w roku, raz w sezonie zimowym i drugi raz na wiosnę. Jeżeli uważasz, że to można nazwać ciągłą pracą na tym dziale to nie wróżę Ci kariery w innym sklepie o tej branży. W Jula mój wkład w przebudowę tzn przesunięcie regału to był niecały jeden dzień, resztę robili pracownicy. Zapomniałem o jednym ambitnym zajęciu czyli tworzeniu grafika ;), zaiste bardzo wymagająca praca dopasowanie godzin w arkuszu Q10. Każdy pracownik z mojego działu zrobiłby to szybciej niż ja gdyż mi się po prostu nie chciało patrząc na tempo innych funkcyjnych. No oczywiście najlepsze zmiany grafitowe dawałem sobie podobnie jak inni ;). Dlatego co sprytniejsi pracownicy posiłkowali się UŻ lub L4 ale w Jula to norma przecież. Wskoczyłem na funkcyjnego dzięki kierownikowi, z którym dobrze żyłem i który był łasy na moje komplementy, a że było to kilka lat temu więc finansowo niezwykle mi się to opłacało. Stary sort miał dużo lepsze warunki przy awansie, obecnie to ochłap zresztą pewnie sam wiesz. Obecnie pracuję w markecie budowlanym i niestety albo stety muszę dawać z siebie 200% bo za to mi płacą. W Jula miałem to gdzieś bo i tak nie było żadnej szansy na premię więc każdy ten temat traktował z dużym przymrużeniem oka. Tu premie kwartalne są liczone od progresji do zeszłego roku więc mamy je co kwartał bo staramy się gdyż nam się opłaca. Czyli co kwartał premia 1200 zł, premia za karty lojalnościowe, również brana pod uwagę jest progresja, premia dodatkowa za progresje całego sklepu wypłacana raz w roku kwota od 2 do 3 tys na osobę. Przechodząc musiałem odbyć dwumiesięczne szkolenie na różnych marketach to może taki minus ale i tak mi się opłacało. Tyle kolego w temacie ;). Acha miałeś rację typując sklepy, w których mogłem pracować pod szyldem Jula.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
do byly z ogrodu
@Były z ogrodu.

Nie ciężko było zgadnąć z której grupy sklepów jesteś, bo po Twoim opisie (a teraz jeszcze fakt, że na najbardziej sezonowym dziale robiliście 2 przebudowy rocznie) wiadomo, gdzie na takie rzeczy się przyzwala. Ale wierz mi, że są sklepy, w których przebudowy się robi znacznie częściej i zmiana ekspozycji jest częstsza, niż 2 razy w roku, bo jeśli mówisz prawdę to znaczy, że w sklepie robiliście naprawdę minimum. Nawiasem, Twój SM jeszcze pracuje w tej firmie? bo jeśli tak to znaczy tylko, że tym "na górze" motywacja spadła do tego stopnia, że w tej firmie już wszyscy mają wywalone na wszystko. Szkoda, bo początki były naprawdę obiecujące.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julek

pracuje od roku i jeszcze nie miałem żadnego szkolenia produktowego a od kogo się uczyć i kiedy ?? Tylko dostawa i przebudowa... dostawa i przebudowa... Jula nigdy nie osiągnie sukcesu w sprzedaży dopóki nie zrozumie , że jego siłą są ludzi ma hali, zgrana ekipa a nie donosy i sfrustrowani , niedocenieni pracownicy , kierownicy bez koncepcji....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rany JULek

O ile dobre mam źródła, to chłopaki z narzędzi ze słupska chyba zrozumieli, że nie ma sensu już dalej ciągnąć sanek po asfalcie, skoro ich kompetencje nie są doceniane... Przyjdą pewnie chłopaki po jakiejś szkole gastronomicznej i Pan Regional będzie wymagał od nich konwersji na spawarkach :) Żadna expraca nie interesowała mnie tak jak ta, być może aż żal na to patrzeć jak było na początku, a jak jest teraz. Pozdrowionka dla starej ekipy Jula Słupsk !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowy

Odpowiedz dla east- west. Naprawdę trzeźwo myśląca osoba, dzieli przez 10 wpisy sfrustrowanych anonimowych osob... Ja wlasnie tak zrobiłem zatrudniając sie w Julce.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)
@Nowy

To samo powie wkrótce przybyły twój następca, he ,he

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julek
@Nowy

ja miałem dobre rekomendacje o julce od koleżanki która tam pracuje od bardzo dawna, niestety dopóki się nie przekonałam jak tu jest naprawdę.Rozczarowanie....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowy
@Julek

No to jak uważasz, czemu Twoja koleżanka dała ci te rekomendacje ? Czyżby cie oszukała? To moze nie jest Twoja koleżanka... A w ogóle to czemu tak długo tam pracuje?... Zastanów sie nad tym. Naprawdę mam porównanie z innych firm... Nie jest to " najlepsza praca pod słońcem", ale nie jest tez tak zle jak niektórzy piszą! A powiem nawet, ze dużo lepiej niz w innych sklepach! A pracowałem w dwóch.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Myślący
@Nowy

Nowy to dawaj w jakich dwóch sklepach było gorzej? Jesteś anonimowy więc spokojna głowa możesz bronić Jula wszelkimi sposobami to czytający może tylko zweryfikować twoją tezę. Bo ja twierdzę wręcz odwrotnie a byłem pracownikiem Jula, stacji BP, Ikei a obecnie pracuję w Casto. W Jula zarabiałem najmniej. W BP podjąłem pracę na chwilę po odejściu z Jula, na rękę 2180 zł netto. W Ikea 2600 zł na rękę i nie myślałem, że pracę szybko zmienię ale okazyjnie zwerbowano mnie do Casto. Start ze stawką 2400 zł brutto, i zacząłem żałować zmiany, po 3 miesiącach premia kwartalna 700 zł netto za progresję działu czyli dostałem 2500 zł na konto, takie premie a nawet wyższe do 1200 zł są co miesiąc. Przestałem żałować. Po 6 miesiącach podwyżka podstawy o 600 zł brutto. Mam więc 3000 zł brutto i premie kwartalne co najmniej 700 zł ;). Żona zadowolona ja również a za czasów Jula wypłata nie pokrywała opłat. Mam na bieżąco informacje jak jest w Jula bo znajomi nadal się tam męczą narzekając na wypłaty. A wracając do twojego pytania dlaczego koleżanka tak długo tam pracuje? Znam osobiście przypadki, że dziewczyny z wyższym wykształceniem pchają od kilku lat wózki w Jula zapominając co mogą sobą reprezentować ale to bardziej problem ich psychiki i niskiej samooceny a w Jula po pewnym czasie człowiek zapomina co potrafi i co może tak ta firma "rozwija" zasób ludzki. W mojej obecnej firmie większość pracowników jest po kilku takich podwyżkach podstaw gdyż pracują od 10 lat, premia kwartalna, półroczna i roczna to tu norma, roczna to 13ta wypłata. W Jula premia kwartalna to max 600 zł brutto czyli nieco ponad 400 zł netto ;) Jeżeli otrzymasz ją raz w roku to należy uznać to za sukces więc z czym do ludzi? W Lidlu płacą na start 2800 zł brutto dla nowego pracownika. Podaj więc przykład gdzie pracowałeś, że było gorzej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
julek
@Nowy

Moze kolezance odpowiada system pracy w jula i sposob w jaki jest prowadzona. Mnie wiele rzeczy razi i jak cos zznajdę to spadam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pyrol
@Nowy

Nie wiem, dlaczego ludzi mówiących negatywnie lecz obiektywnie o firmie nazywasz sfrustrowanymi. Pracuję w tej firmie raczej dłużej niż ty i widziałem zmiany w niej zachodzące. Na początku nacisk na ekspansję, budowa sklepów, integracja ludzi, szkolenia produktowe, kto chciał brał udział w szkoleniu na wózki widłowe-podkreślam KTO CHCIAŁ. Z czasem przyszła szara rzeczywistość i cięcie kosztów, jak myślisz których? Jula zaczynała ponad 5 lat temu jako sklep na wysokim poziomie, ludzie, którzy tam pracowali byli nieprzypadkowi, wyselekcjonowani-mówiło się wtedy, że dostać pracę w Jula to trzeba być naprawdę dobrym doradcą/kierownikiem/dyrektorem. Dzisiaj co druga osoba nie przychodzi na rozmowę rekrutacyjną, a góra się zastanawia "dlaczego". I biorą ludzi z miejsca niekiedy, bo nie ma komu pracować, a raczej czyścic magazynu z nadmiaru palet. Przez 5 lat Jula podniosła najniższą stawkę o 100zł brutto dla doradców ! Spora poprawa- przecież najniższej krajowej nie zarabiają, to po co więcej? Co lepsza, dali system motywacyjny w postaci praktycznie niemożliwego do zrealizowania budżetu. Według ciebie jestem sfrustrowany, według mnie trochę więcej wiem o firmie, niż ty. Zajrzyj na ten portal za rok, dwa...wtedy zobaczymy, czy będziesz tak pozytywnie nastawiony do stania w miejscu. Sfrustrowani są ludzie czujący niemoc, którzy patrzą w oczy klienta i mówią: nie mogę panu tego sprzedać, bo nie mam pozwolenia na kierowanie tym wózkiem, co tam stoi. 1 na 10 klientów nic nie powie, 90% powie "to idź pan w ch***, więcej tu nie wrócę". Później przyjeżdża pan "elegancki" i mówi dlaczego konwersja jest taka niska?? Wiesz czemu w tej firmie pracują jeszcze ludzie, którzy są tu prawie od początku? Z zastania. Z tego powodu, że wypadli z "obiegu", z "rynku" i boją się, że gdzie indziej mogą sobie nie poradzić. Bo rozkładaniem towaru i wiecznej zmiany z A na B, żeby za chwilę zmienić z B na A nikt się sprzedawać nie nauczył. Ludzie się nie rozwijają, stoją w miejscu to jest frustrujące! Nazwiesz mnie frustratem? nazywaj jak chcesz. Ty jesteś naiwny i tylko przez takich naiwniaków ta firma jeszcze jako tako przędzie (gdzie "jako tako" jest zwrotem klucz). Jeśli wymagasz od siebie i od firmy minimum, to jest to praca dla ciebie idealna i życzę ci powodzenia. Ludzie mają wyższe ambicje i oczekiwania i mocno im w tym kibicuję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
G7

Dzisiaj w Gdańsku szczyt G7... Ciekawe co tam wypracowały tęgie głowy zarządzania i leadershipu...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aladin
@G7

Tęgie głowy? że niby kto?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lampa Aladyna
@Aladin

Wiesz co to ironia Aladynie? I jak tam? Była mowa o jakiejś rewaloryzacji pensji?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aladin
@Lampa Aladyna

Wiesz co to sarkazm Lampo Aladyna? :-D w tej firmie nie ma tęgich głów, są za to wielkie, ale puste łby. Wybacz, nie myślałem, że muszę ci pisać tak wprost xD Zmień pracę, bo ta ci nie służy :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
doZZZZ

Nie pisz w pracy, bo cie wylejo ! :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
east-west

To HR pisze te zainteresowania pracą i podbijają gwiazdki, bo się nie podoba, że słabe opinie firma zbiera.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Jula Poland Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jula Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Jula Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jula Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 5 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Jula Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Jula Poland Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Jula Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii