Opinie o jula.pl - Jula Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Jula Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Jula Poland Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż farb, szkła i wyrobów metalowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Jula Poland Sp. z o.o. w Lublin

wieska

Niedziela jest normalnie płatna @Ciekawa raczej stawka jest w tym przypadku tak sama tak jak w większości innych sklepów a co do urlopów to możesz o takie coś wnioskować będąc zatrudniona na umowę o pracę tyle, że to co takiego jak premia uznaniowa więc trzeba sobie na to zasłużyć

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ciekawa

A jak to jest z tą niedziela płatną? Czy to prawda że kartę przedplacowa tylko dostaje się na jedne święta? A jak z dotacją do urlopu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ciekawa

Jak jest na kasach?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mazowszanin

Jesteś w błędzie. Moja żona jest kierownikiem HR w firmie obsługującej 3 duże sieci sklepów w Warszawie i okolicach bardzo znane sklepy z różnej branży. Wszyscy pracownicy zatrudniani są na umowy o pracę i to bez okresów próbnych. Na umowę o dzieło zatrudniane są tylko osoby wynajmowane w czasie inwentaryzacji. Dodam jeszcze, że w każdej tej sieci sklepów pracownik otrzymuje co najmniej takie profity jak tu a w wielu przypadkach sporo lepsze ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zaniosłem cv, po około 2 dniach zadzwonił chyba tl i umówiliśmy się na spotkanie nazajutrz. Rozmowa: Ja, TL i SM, miło sympatycznie, od razu byli na tak.

Pytania

w jakich godzinach mogę pracować, dlaczego jula, języki, jak radzę sobie ze stresem i ile chciałbym zarabiać.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier budowy
Międzywodzie
Gryfbud Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(36 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mazowszanin

A jakie firmy nie dają obecnie umowy o pracę? Możesz podać przykłady.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
omnia

po co jak nie masz doświadczenia w tym temacie? skoro dla ciebie takim szokiem jest umowa o pracę to znaczy, że nie masz pojęcia o pracy w sieciówce, bo tu każdy daje umowę, moje pytanie więc, po co porywać się z motyką na księżyc? jak dla ciebie takim zaskoczeniem jest umowa to wyobraź sobie, że jula ma jeszcze toalety dla pracowników! i kuchnię do dyspozycji, można się napić kawy- nieodpłatnie! także ile dasz radę wypić, do dna!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bff

no naprawdę chyba z Hr-u jesteś! jula nie odbiega od innych firm, inne firmy mają karty na jedne i drugie święta i prezenty z różnych okazji, a opieka medyczna i karta multisport to jest standard. Julo obudź się, świat idzie na przód tylko ty stoisz w miejscu. Benefity Jula nie odbiegają od Biedronki, Lidla, czy Castoramy. Trzeba było wcześniej pracować w kopalni chyba, żeby się na te benefity pokusić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mazowszanin
@bff

Też mam wrażenie czytając wypowiedzi, że osoby piszące o wspaniałym socjalu to albo pracownicy centrali albo ludzie z naprawdę małym doświadczeniem na rynku pracy ;) Taki socjal jest obecnie wszędzie. W Casto i Leroy pracownicy mają co najmniej 2 weekendy wolne a te pracujące są oczywiście dodatkowo płatne, w Jula szeregowy pracownik ma tylko jeden weekend wolny bo tak stanowi ustawa. Brak szkoleń na wózek elektryczny to standard i jeszcze jeden fakt - są pracownicy mający wewnętrzne uprawnienia w szczególności kobiety, które w życiu nie robiły badań psychotechnicznych. Gdyby weszła kontrola to pracodawca miałby spore problemy. A centrala nic z tym faktem nie robi ;). Powinni zbadać obsady sklepów, ile osób ma uprawnienia na wózek, spojrzeć w ułożone grafiki i odpowiedzieć sobie na proste pytanie - ile jest zmian gdzie ani jedna osoba nie ma uprawnienia i w jaki sposób na takich zmianach wydawany jest towar z magazynu klientom? No chyba, że pracownicy Jula posiadają zdolność telekinezy. Niejednokrotne przypadki to takie kiedy odsyła się klienta z kwitkiem gdyż dopiero na drugi dzień będzie osoba mogąca obsługiwać wózek ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mazowszanin

Opieka Medicover, część płaci Jula i część pracownik, karta Multisport podobnie 20 zł płaci pracownik, raz w roku bilety do kina, raz w roku karta przedpłacona - niewielka kwota i raz w roku dodatek urlopowy za urlop 14 dniowy wypoczynkowy. Czyli to co dają inne firmy np Lidl etc.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bogdan

Patrzę na ogłoszenia co jakiś czas i albo nie aktualizują strony albo w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku jest jakaś sieczka, bo ciągle tam szukają ludzi to albo oni nie znajdują bo mają dziwne oczekiwania albo tak często wymieniają ludzi. Wyrzucają czy ludzie sami odchodzą?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mazowszanin
@Bogdan

Ludzie sami odchodzą. Oczywiście ci z ambicjami i dobrzy sprzedawcy. Eksploatacja pracowników w Jula to norma, np tylko kierownik i teamlider w Jula ma w miesiącu 2 weekendy wolne, pracownicy czyli siła robocza tylko tyle ile wynika z ustawy. Chcesz wziąć dzień urlopu to musisz wniosek złożyć miesiąc wcześniej ;). Z resztą kierownicy przychodzą i wychodzą kiedy chcą, nikt tego nie sprawdza. Teamliderzy nic nie robią i nie są za nic odpowiedzialni, wszystko spoczywa na pracownikach. Niestety ale to taki relikt postPRL.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mazowszanin

Są różne stawki w zależności od lokalizacji, nie ma równych stawek. Brakuje ludzi gdyż sami się zwalniają szczególnie pracownicy z wieloletnim stażem wynika to właśnie z faktu, że firma proponuje takie a nie inne stawki. Polityka kadrowa firmy jest zadziwiająca, nie próbują nawet powalczyć o zatrzymanie dobrych sprzedawców być może jest to wina pseudokierowników bez żadnej wizji sprzedaży. Ktoś napisał, że kierownik jest odpowiedzialny za grafik i grafik ma wpływ na sprzedaż. Współczuję takiego myślenia ale widać piszący nie miał w swojej przeszłości żadnej styczności z handlem ;). Na sprzedaż wpływa przede wszystkim atmosfera i motywacja i to powinno być głównym zadaniem kierownika i tak jest w innych firmach no niestety w Jula jest inaczej. I taka filozofia prowadzi do zmian gdzie w weekendy na cały sklep zostaje 2 sprzedawców na najbardziej "obrotowych" zmianach ;) Kuriozum ale widać jest na to przyzwolenie gdyż nikogo to nie dziwi poza pracownikami. Wielka szkoda, że centrala nie sprawdza tego faktu i nie reaguje zresztą opinia w sklepach jest jednoznaczna - Warszawa świadomie nie wtrąca się w wewnętrzne sprawy w sklepach gdyż jest tak wygodniej a kontrole i analiza mogłyby zburzyć tą piramidę "szczęścia" lepiej zatem nie widzieć ale wiadomo, że kiedyś ten balon pęknie. Wystarczy, że ktoś z zewnątrz popatrzy na typowy dzień pracy kierownika czy teamlidera a usiądzie z wrażenia. W innych firmach tacy ludzie działają wspólnie z zespołem żeby osiągnąć założony cel, żeby odciążyć zespół, odpowiadają przed centralą za wyniki i starają się je poprawiać a w Jula? Sami wiecie, dwa razy w ciągu dnia na sali sprzedaży i odpoczynek na socjalu lub w biurze. No chyba, że jest zapowiedziana wizyta to wtedy biegają koloryzując rzeczywistość. Taki schemat wcześniej czy później upadnie jeżeli ktoś odpowiedzialny i myślący z centrali zajmie się tym nienormalnym stanem rzeczy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
smiech na sali

bielsko-biała, hahahahahahahahahahahahahahahahaha, tam jest tak samo jak wszedzie lizusy górą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
martin

Zalezy gdzie bo różnie bywa. W samej firmie afera za aferą. Ludzi zwalniają masowo. To zreszta widac nawet po ogłoszeniach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
golec

Jesli ludzie zle czują sie w pracy to nie są efektywni ponieważ pracują i przychodzą do pracy bo muszą, a nie dlatego że chcą (o tę atmosfere mi chodzi). Podział ludzi na "lepszy i gorszy" mimo tego że robią tak samo dobrą robote. I dalej 700 nie czytasz ze zrozumieniem. Pisałem poprzednio byś coś wywnioskował z kontekstu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
700
@golec

Widzę ze nawet nie chcesz rozumieć wiec nie będę kontynuował. Więcej pokory życzę. Skup sie na zakresie swoich obowiązków , patrz: Umowa o prace.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
honor

O honorze pisze ktos kto kogoś obraza i sie nie podpisuje. No umrę ze śmiechu .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
golec

Tak. Ta nadęta hrabina to z wielkiej warszafki, przybyła pokazać prawdziwy wyścig szczurów. Podzieliła pracowników w Kielcach na tych "lepszych" czyli tych co jej w d... bez wazeliny sie pakują i na gorszych czyli tych co maja swoj honor, mają gdzies jej aprobate jednoczesnie wykonując swoją prace lepiej niż ww lizusy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
700
@golec

O już niejeden taki był co nic nie robił a krzyczał ze robi najwięcej po czym pracowitych i ambitnych obrzucał blotem. Skąd sie biorą te teksty o wchodzeniu w d....? Babcia was tego nauczyła, bo to trąci komuną na odległość. Radze skupić sie na pracy a nie na tym co tlusta hrabina mówi czy nie mówi, kogo lubi a kogo nie. Każdy ma prawo lubić kogo chce, w pracy masz pracować i wykonywać polecenia przełożonego bez względu czy go lubisz, szanujesz i co o nim myślisz. Jesli skupiasz sie w pracy na tym kto kogo lubi i kto komu gdzie wlazi i za pomoca jakich maści to znaczy ze się opier.....alasz a nie pracujesz. Strasznie sfrustrowany z ciebie człowiek. Jak ci nie pasuje srodowisko w Kielcach to się zwolnij. W czym tkwi problem? Czemu nie powiesz jej tego w twarz? Klepanie kogos po gębie na forum świadczy tylko o tym jaki jesteś maly i slaby. Jesli masz problem to go rozwiąż a jesli nie umiesz to zamilcz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
golec
@700

Przeczytaj 700 dokladnie jeszcze raz moje posty i z kontekstu wywnioskuj co ta baba robi w sklepie. Podzielila ekipe na sklepie tak ze czesc dobrych pracownikow szuka innej pracy (czesc znalazlo) nie dlatego ze warunki są złe ale dlatego że atmosfera jest zła i z niechęcią przychodzą do pracy i to jest frustrujące. Nie twierdze jednak ze owa kierowniczka nie ma wiedzy i umiejetnosci bo ma, lecz nie patrzy obiektywnie, podzieliła pracowników na tych lepszych i gorszych (grafik, obowiązki, oczekiwania, ocena). I popatrz na to z takiej perspektywy, bo naprawde lepiej mają Ci co bardziej w d... wchodzą i tu właśnie ta Twoja komuna kwitnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
700
@golec

Ludzie pracują lepiej i gorzej a kierownik ma tak ułożyć grafik żeby robic wyniki za to odpowiada. Jesli ktos jest lepszy i skuteczniejszy to chyba logiczne ze firma będzie o takich ludzi dbała bardziej ale to ze ktos robi cos lepiej nie znaczy ze wlazi komuś gdzies. Może lepiej uczyć sie od lepszych niż ściągać ludzi do swojego poziomu. Spójrz na to z tej strony. Nie chodzi sie do pracy dla atmosfery tylko żeby robic swoje i dostawać za to pensje. Bez względu czy w Jula w obi czy w castoramie zasada jest ta sama. Szukaj w pracy miejsca dla siebie a nie klimatu czy atmosfery bo praca jest pracą a nie placem zabaw. Dojrzej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
IP

Jak sie kogoś obraza na forum trzeba mieć jaja żeby powiedziec mu to w oczy a nie w pracy uśmiechy a na forum epitety. Ale to trzeba miec cywilna odwagę a nie srac w gacie a za monitorem byc królem internetu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joel

że wymagają angielskiego,a później dają awans osobom bez znajomości języka? uważasz, że to budowanie autorytetu kiedy kierowniczka prosi sprzedawcę, żeby zadzwonił do szwecji, bo ona po angielsku potrafi powiedzieć tylko hot dog i ketchup? CO innego się wymaga, na coś innego się przyzwala, to albo trzeba dopasować wymagania do rzeczywistości albo rzeczywistość do wymagań. W jakim to świetle stawia kierowników? w dobie internetu i tłumacza google świadczy to tylko o nieporadności kierownictwa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joel

A kto tu mowi o pracowniku kas? Przeczytaj najpierw wypowiedzi kolegow

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Góral

Odnośnie kierownictwa i tzw team liderów to sprawa kompetencji jest jedną wielką szopką. Obsadzeni są ludzie nie posiadający żadnej wizji handlu, żadnego zmysłu handlowego. Podam przykład z czasów mojej pracy - grafik ustalany tak, że na porannych zmianach, kiedy ruch w sklepie był mały na działach po 3 osoby. Po godzinie 16 tej kiedy klienci zaczynają przychodzić na działach zostawała 1 osoba a niejednokrotnie nawet na cały sklep do obsługi była 1 lub 2 osoby do godziny 21. Nie trzeba pisać jak "zadowoleni" z tego faktu byli klienci czekający na obsługę po 20 minut. Podobna sytuacja w weekendy. Kolejny przykład, godziny wzmożonego ruchu, kiedy można sprzedać więcej a pracownicy skierowani do przebudowy regałów ;) To co powinny robić zmiany poranne wykonywane jest w godzinach najbardziej istotnych dla handlu bo tak postanowił kierownik ;). W weekend podobnie rozkładanie towaru i przebudowy zamiast aktywna sprzedaż. A później odczytanie wyników i żadnej sugestii co poprawić i zmienić żeby dało oczekiwany efekt w postaci zysku. A co do ciągłych przebudów - niejednokrotnie spotykałem się ze zdenerwowanymi klientami, którzy nie mogli niczego odszukać gdyż miesiąc temu było to w innym miejscu a od tego czasu zdążyło już zaliczyć ze 2 nowe lokalizacje a podobno w Jula panuje zasada - patrzymy okiem klienta ;). To są absurdy, które były codziennością wtedy kiedy ja pracowałem a których autorami byli właśnie tzw kierownicy ;). Nawet osoby z zacięciem handlowym nie mogły wykorzystać swoich umiejętności i popracować nad zyskiem firmy gdyż były oddelegowane do takich bezsensownych zajęć. Obecnie w mojej firmie jest to nie do przyjecia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gustlik
@Góral

Szkoda ze pracowałeś w kiepskim sklepie pewnie jakies bielsko albo Gliwice albo Słupsk. Ja pracowałem w sklepie w który kierownicy byli naprawde handlowcami ale możliwości ich ograniczały czyli błaganie szwecji żeby na bilbord wysłali 70 podkaszarek a nie 7 to śmiech na sali a frustracja rosła. Przebudowy tylko rano, na weekendach zabronione. Tak bylo wiec nie mierz innych swoja miara bo zdaje sie ze tez byles kierownikiem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Góral
@gustlik

Już od dłuższego czasu pracuję w innej firmie ale owszem masz rację, tak byłem kierownikiem niestety z powodu tych absurdów sam zrezygnowałem. Beton był zbyt duży i niechęć store do nowych pomysłów. Zapewne z obawy żeby się nie wyrywać z szeregu, teraz być może jest inaczej bo wiem, że zmienił się regionalny i oby tak było. Jeżeli są sklepy gdzie kierownictwo działa z głową i stawiają sprzedaż i obsługę ponad wszystko to dobrze to słyszeć. Niestety w tym sklepie, w którym ja pracowałem niewiele się zmieniło, nadal jak ich odwiedzam w popołudniowych godzinach klienci pozostawieni są samym sobie a ludzi w czerwonych koszulach możesz ze świeczką szukać ;). Pomijam fakt, że w przeciągu roku odeszły chyba wszystkie osoby ze starej załogi tak jak pisałem część przyszła do mnie. Wielka szkoda bo Jula to nadal sklep wyróżniający się na tle konkurencji i mający spory potencjał ale nietrafione decyzje hamują rozwój tej firmy. Dwie najbardziej fatalne decyzje i z gruntu niezrozumiałe dla handlowca to rezygnacja z papierowego katalogu i z reklam tv, co do reklam to widać, że ktoś się ocknął i wracają ale to spowodowało sporą utratę klientów przez ubiegły rok. Kolejnym ich dużym problemem jest tak łatwe pozbywanie się pracowników z wiedzą i doświadczeniem, w moim regionie konkurencja wprost czeka na kandydatów ze stażem pracy w Jula ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
januszek

Czego nie rozumiesz? Co skasowali ? Wpis skasowali taki jak powyżej ....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Biendy_Miś
@januszek

Niech kasują, niech kasują... I tak mają Twoje IP :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Jula Poland Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jula Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Jula Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jula Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 5 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Jula Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Jula Poland Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Jula Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii