brak logo

Jula Poland Sp. z o.o.

Lublin

Opinie o Jula Poland Sp. z o.o.

mimi 2016-12-21 10:22:39
Nie rozumiem dlaczego temat tabu? Ludzie są zastraszani, czy jak? naprawdę myślałam o aplikacji na to stanowisko, napisałam list pod kątem pracy w tej firmie, ale po tym, co piszecie trochę się obawiam. Czy jeśli nie jestem typem donosiciela, to będę miała problemy u mojego kierownika? bo trochę tak to brzmi. Firma ma ciekawe założenia, a w Gdańsku miałabym dobry dojazd do pracy, ale przeraża mnie wizja zastraszania ludzi o której piszecie.
1
Kasjerka 2016-12-21 11:05:31
Odpowiem z pozycji kasjerki, tak są zastraszani. Praca na kasie, na POK, zmiana plakatów, zakładanie kart to obowiązki kasjerki. Grafik ustala kierownik kas i nie ma dyskusji, że coś nie pasuje oczywiście kierownik kas weekendy wolne i zmiany do 15 tej to norma. Dziewczyny boją się cokolwiek powiedzieć oficjalnie, oficjalnie to włażą w d... bez wazeliny. Jak coś nie pasuje to jest rozmowa indywidualna w biurze brzmiąca mniej więcej tak - jak coś nie pasuje to się zwolnij ;)
6
siem cieszem 2016-12-21 13:28:21
potwierdzam, jula ewoluowała w stronę ciemnej strony mocy pod względem traktowania ludzi. Szczyca się swoją filozofią jula spirit a tak naprawdę nie maja pojecia co to jest. Jestem bardzo szczesliwym czlowiekiem ze mnie tu nie ma, bo szkoda słów na to, co się dzieje. Dorwały się gwiazdy menedżmentu do władzy ,ostatni zgasi światło.
6
Pok ojówka 2016-12-22 13:41:08
Również zgadzam się z przedmówcami. Filozofia Jula tzw julaway to tylko teoria i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Gdyby było inaczej starzy pracownicy nie zwalnialiby się w tak lawinowej skali. Jest wręcz niepojęte jaki jest mały odzew na oferty zatrudnienia w Jula. Ja pracuję w Jula a mój mąż w konkurencji i powiem tak, zarabia co najmniej 1000 zł więcej, gdyby przyniósł taką wypłatę jak dostają chłopcy w Jula to musiałby szukać dodatkowej pracy. Kolejny przykład w szwedzkich sklepach na literę I sprzedawcy zarabiają 3300 zł brutto ;). Tu jest odpowiedź na pytanie dlaczego ludzie z doświadczeniem odchodzą do konkurencji, niestety tania siła robocza ma się nijak do doświadczonego sprzedawcy a Jula stawia na tanią siłę roboczą oczekując jednocześnie zaangażowania i skutecznej sprzedaży - to się nie uda. Zamiast zatrzymać najlepszych sprzedawców podwyższając im pensje o marne 300 zł to firma woli zatrudnić wykładaczy towaru, niezrozumiałe podejście ale tak już jest w Jula. Trudno mi patrzeć jak osoby umiejące sprzedać wszystko, znające asortyment od podszewki odchodzą a kierownictwo nic nie robi żeby ich zachęcić do pozostania. Z moich obserwacji twierdzę, że niedługo nie będzie komu pracować a obecność jednego konsultanta na cały sklep stanie się normą, tylko jak to się ma do nadrzędnego hasła w Jula - klient jest dla nas wszystkim...?
9
Adam 2016-12-22 20:24:39
cała prawda, notoryczny brak obsady, rano po 3 sprzedawców na dział a na drugą zmianę ledwo jedna osoba.Jak trzeba wspomóc kasy albo Pok to nie ma obsady na sklepie.Hasło klient jest najważniejszy , a meetingi trwają nie raz po 30 minut. Brak chętnych do pracy, postawa 2300- 2400 brutto bez premii , ciężko za to wyżyć mają jeszcze rodzinę na utrzymaniu. Zakładanie kart Jula -żeby choć coś dali za to -to pracownicy pewnie chętniej by je zakładali a to po cholere. Przebudowy nie raz bezsensowne a jak przyjeżdża regionalny a potem ten drugi i każdy wymyśla coś innego- specjaliści od siedmiu boleści.Niestety tak jest -płacą im za durne pomysły,
10
Janusz 2016-12-28 09:18:12
Zastanawia mnie czy w NOWYM ROKU Jula ma zamiar dać podwyżki wszystkim szaraczkom co pracują na górę, a nie wybiórczo 1 lub 2 pracowników na market, a tłumaczenie kierownika - nie ma wiecej kasy. Inne sieciówki takie jak Casto, Leroy, czy Obi dbaja i doceniają swoich pracowników i nie pozwalają na odejśćie. Ci ostatni dali teraz po 600 zł podwyżki.- wiem bo żona pracuje. jak Mi Aneks przyniosła to szlag mnie trafił, a pracuję tutaj od samego poczatku sklepu i przez te lata dostałem raz podwyżkę i za każdym razem słyszę nie mam kasy. Czy Centrala też dostaje podwyżki raz 3-5 lat ? żona podpowiada aby napisać do bezpośrednio do Karla z zapytaniem czy wie jak są traktowani i nagradzani pracownicy.
7
Koleżanka abc 2016-12-29 22:47:37
Podwyżki w jula to żart. Przez cały okres pracy otrzymałam 100 zł brutto podwyżki. Więc trudno tu mówić o podwyżce żaden inny sklep z tej branży nie płaci tak mało swoim pracownikom dlatego ci najbardziej wartościowi odchodzą a kierownictwo zatrudnia nic nie umiejące osoby z Worka. Absurd to mało powiedziane. Osobiście znam 3 genialnych sprzedawców, ktorzy na przestrzeni roku zwolnili się z jula, a którzy by zostali gdyby dano im 300 zł podwyżki, utrata takich pracowników to ogromna strata dla firmy ale oczywiście starają się tego nie widzieć. Ja już też niedługo pożegnam się z tą firmą bo nie mogę już na to patrzeć.
6
mufin 2016-12-30 02:23:20
Pisac zawsze można im więcej takich maili tym lepiej szefunio mu tylko oczy mydli a Jula upada spójrzcie tylko na wyniki pamiętacie jak Jula wchodzila na rynek? Szwedzki styl pracy mial byc i byl. Przez 2 lata a później zwykla sieciunia. Nie jestem doradca jestem robolem od wykladania towaru na polki smutne ale prawdziwe
7
mumin 2016-12-31 01:55:02
miały być związki zawodowe i co? i koleżka co o nich głośno mówił już tu nie pracuje-takie są realia. Nic nie można głośno mówić. Rotacja ciągła, tylko spójrzcie na ogłoszenia, Warszawa, Poznań, Wrocław, Gdańsk ciągłe braki, ciągle osiemnastu pracuje za dwudziestu ale nikt tego nie widzi, a już na pewno przy naliczaniu pensji. I to ciągłe "nie ma budżetu na podwyżki". Szkoda firmy, bo zapowiadało się naprawdę dobrze, koncepcja dobra tylko tu powinien na samej górze siedzieć może Szwed któremu na tej firmie zależy i któremu zależy na ludziach,a nie ktoś kto przyszedł "ratować" jula ze sklepu, który właśnie upadał. Być może taki jest teraz koncept, doprowadzić jula tam, dokąd zmierza prakktiker. w czarną dziurę i falę zwolnień.
9
* 2016-12-31 18:30:55
dla wielu osób to było niezrozumiałe po co przyszedł ktoś kto był w praktikerze gdzie wszyscy wiedzieli jak pratiker się stacza szwedzi popełnili błąd bo przekazali zarządzanie w polskie łapska. Zarzadzanie w cywilizowanym raju bardzo różni się od poganiania batem w polsce.
A potem taki ktoś trafi do innej firmy bo znów po znajomości dostanie posade i tak sie doczeka emerytury jeszcze w cv wpisze ze był świetnym menadżerem, problem w tym że tak o sobie myśli cała kadra zarządzająca.
8
Janusz 2017-01-02 07:44:48
Więc może napisać bezpośrednio do Właściciela ?
5
? 2017-01-02 09:20:24
Zobaczcie jak rotacja wzrosła za kadencji tego pana.
4
Tawariszcz_Fijenke 2017-01-02 15:13:52
Nie wiem czy wiecie, że są plany by "poświęcić" 2-3 etaty z obsługi na każdym sklepie by zatrudnić tymczasowych roboli do rozkładania dostawy... :D
7
Pracownik 2017-01-02 17:42:02
Nie wiem czy wiecie ale workom, a dokładniej tej firmie Jula płaci dużo więcej za godzinę pracy niż swoim pracownikom. Także jest to kolejne jakże trafne posunięcie haha. Pogratulować, zarządzania. A ilość zwolnień jest ogromna bo trudno tu mówić o rotacji jak nie ma nowych chętnych na miejsce tych co odeszli. Jeden pracownik na dziale to norma, klienci się skarżą a hasło przewodnie - klient jest dla nas wszystkim. Z mojego działu w ciągu ostatniego miesiąca odeszły 2 doświadczone osoby do konkurencji. Pracownicy to widzą ale ale chyba tylko oni. gdzie jest centrala, że pozwala na takie rzeczy?
5
fiififiifif 2017-01-03 01:07:34
liczy słupki
3
Fijenke 2017-01-04 11:52:46
Już wkrótce będziecie tyrać wszyscy trzy weekendy w miesiącu, a także uelastyczni się tak grafik pracy by można łamać dobę pracowniczą.
Ot tak, wyciśnie Was Jula jak cytrynki, moi drodzy doradcy! No bo przecież nie zatrudnią więcej osób, bo koszty, koszty...
A w ogóle to jesteście w mniemaniu naczelnych bandą śmierdzących leni, więc trzeba wam śrubki dokręcić!

I oto tak widać jak Jula w przeciągu pięciu lat z modelu szwedzkiego przeszła na model niewolniczy, gdzie pracownika traktuje się jak zwykłe ścierwo i zło konieczne.

Polecam omijać szerokim łukiem!
9
polepszono mi humor 2017-01-04 20:05:14
hehe a z ktorego rejonu polskiej JULJI bije taka przepowiednia ? 8-) musieli ci nadepnac na odcisk
2
ewa 2017-01-05 09:22:31
Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma,
1
Fijenke 2017-01-05 11:35:42
Ależ oczywiście masz prawo dojść do wniosku, że przesadzamy.

Ale, że w firmie dzieje się bardzo źle, świadczy o tym rotacja i to nie tylko na stanowiskach doradców.
Odchodzą powoli TL i SM, którzy powinni być zadowoleni ze swoich zarobków i nawet o tym nie myśleć (szczególnie SM).

Po prostu wszyscy już mają dosyć pomysłów nowej kadry zarządzającej w centrali i dokręcania śrubki oraz pisania 134 wersji planu naprawczego by poprawić konwersję, itd.
6
oj tam oj tam 2017-01-05 16:01:42
żeby poprawić konwersje nalezy wziac przyklad z sm w bb i kazac chodzic klientom przez kasy wtedy na bramkach mniej sie ich nalicza
5
brutto 2017-01-05 16:15:02
Jest sklep w którym sie zakleja czujkę
4
Latający Dywan 2017-01-05 16:19:59
Panie Tomaszu mam dla Pana firmy strategię na nowo rozpoczęty rok!

Należy klientom kazać fruwać tak by omijali liczniki, a przy okazji zręcznym lobem za 3 pkt. podrzucić coś z bula-bula do koszyka!

Wzrost konwersji gwarantowany, tylko, że pracownicy i klienci to nie małpy i mogą być lekko oporni, ale przecież damy radę jak zawsze, co nie? ;)

7
nick 2017-01-06 02:07:49
To nie jest jego firma on nią tylko nieudolnie zarządza.
6
Kiero 2017-01-06 11:02:44
Sm z bb to znana osoba np w Gliwicach ;) Nie ma wpływu na sprzedaż gdyż tego nie potrafi ale za to sprawnie rozlicza sprzątaczki z ich pracy i sprawdza czy podłogę dobrze szmatą wytarły, zyskując sobie tym samym opinię utalentowanego kawalarza. Oczywiście kierownicy boją się nazwać sprawę po imieniu i tylko w kuluarach słychać drwiące komentarze na temat jego pomysłów, nawet ochrona jest pod wrażeniem absurdalnych zmian wprowadzanych po objęciu przez niego rządów ;). Wystarczy popatrzeć na ilość odejść pracowników w tym sklepie. Zatrudnione są zielone osoby umiejące jedynie pchać wózek no ale to w Jula jest najważniejsze, realizacja celów to pojęcie obce kierownictwu. Jedna osoba na zmianie bo oczywiście braki w obsadzie, które są od ponad roku ale udają, że problemu nie ma. Klienci bez obsługi no ale przecież - klient jest dla nas wszystkim. Gazetki i promocje to już oddzielny temat na dobre skecze, każdy chyba już widzi, że te same produkty są co 2 miesiące w tych samych cenach. Nic nowego, najlepszym chyba rzutem w tym sklepie był czarny piątek i bahco i fiskars za połowę ceny. Gdzie tu logika, wszystko znikło w kilka godzin a sprytni nabywcy sprzedali na allegro towar ze sporym zyskiem ;). No cóż ciekawe w jakim kierunku pójdą obecnie, czy nadal będą tracić pracowników z doświadczeniem, wiedzą i umiejętnościami na korzyść worków do wózka czy nadal nie pracownicy bez uprawnień na wózki będą podstawą osób zatrudnionych w Jula, czy nadal na zmianach będą 2 osoby na cały sklep? Haha zobaczymy. Pamiętajcie pracownicy, na ręcznym widlaku nie można ciągnąć ciężaru ponad 100 kg ;) Uda się wam wynieść podnośniki, węgiel, brykiet etc.? I pamiętajcie też, że są firmy nieopodal, gdzie nie ma problemu z ustaleniem grafika pod pracownika, kończy się pracę o godzinie 14tej, weekendy są wolne a premie kwartalne są co kwartał w kwocie 1000-2000 zł ;) Dodatek na rybkę na święta to 1000 zł ;) A według szwedzkiej normy to ile dali? ;) Uwierzcie w to, że szwedzka firma proponuje wam albańskie stawki żeby kierownictwo spijało finansową śmietankę a wy jesteście tylko personelem fizycznym od zap.... na ich wynagrodzenie. Z nowym rokiem wszystkiego dobrego i bez obawy, za rok znów dostaniecie premię kwartalną i kartę przedpłaconą a czas biegnie szybko ;)
5
so what 2017-01-06 12:35:34
własnie takie zarzadzanie jest promowane w juli - co sie dziwic ze w firmie jest jak jest skoro absurd jest wazniejszy od rozsadku.
pogratulowac tym, co co zamiast rozwijac firme promuja nieudaczników z kompleksami .
Przyjde popatrzec jak sie pakują.
5
nowa w jula 2017-01-06 14:15:56
Lepiej bym tego nie ujęła ☺
5
Baczny obserwator 2017-01-09 17:36:45
Podejrzewam Panie Piotrze P. ze to Pan podeslal taki ciekawy link :) Ja proponuje Panu pochylic sie nad soba i chwile zastanowic bo przyjdzie niebawem taki czas ze trzeba bedzie chwycic paleciaka w dlon i z usmiechem towar rozwozic i wykladac w polki bo nie bedzie komu pracowac. Stabilnosc w firmie najlepiej pokazuje aktualna sytuacja gdzie brakuje czterech SM :)
5
Przyczajony Tygrys 2017-01-09 20:22:08
Brakuje czterech SM?

Spoko, dla Jula to nie problem - da się wieczne P.O. zastępcom - przecież po to są, a przy okazji jaka oszczędność w pensjach!

I nawet jeśli pan Piotr nie PRZYTOCZYŁ tego linka (oczywiście wiemy, że czyta pan to forum, tak jak i pana szef), to też sugeruję tak jak kolega powyżej pochylić się nad polityka kadrową firmy.

Zbyt duża rotacja pracowników i notoryczne braki w etatach powodują, że klient niczego w Waszych sklepach nie kupi. Co najwyżej wyjdzie zawiedziony lub wręcz zażenowany brakiem obsługi.

Jula drepcze w miejscu, co de facto oznacza, że robi krok w tył...

Możecie mydlić oczy pracownikom o dalszej ekspansji.
I co z tego, że wybudujecie jeszcze kilka sklepów które będą zarabiać, skoro ludzie, którzy tu pracują w większości są zdemotywowani i nikt z doradców raczej nie wiąże dłuższych planów z Wami?

Wiecie co po pięciu latach zostało z haseł JulaWay i Jula Spirit?
Ano puste frazesy, które kierownicy wbijają do głowy nowym pracownikom, w dodatku w sami w nie nie wierząc.

Miało być tak pięknie, miał być model szwedzki, a przez nieudolne zarządzanie wyszło jak zwykle - biedne korpo, które na wszystkim oszczędza, gdzie pracownik ani nie jest lojalny, ani nie ma szans rozwoju.

Tak to zawsze się kończy, gdy patrzy się w cyferki i na słupki, a nie na ludzi z którymi się pracuje.
5
uer 2017-01-10 00:51:55
A gdzie szukają Sm? Moze w warszawie?
1
świadomy pracownik 2017-01-10 12:44:49
Problem w Jula polega na tym, że nieudolność sm czy kierowników jest znana tylko na poziomie sklepu. Nie ma drogi komunikacji jak w innych firmach, że pracownik może bezpośrednio i kiedy chce rozmawiać z dyrektorem, pracownicy są zastraszeni bo przyzwyczajono ich, że myślą za nich. To według procedur Jula hierarchia komunikacji a tak naprawdę okazja dla kierownictwa i sm do stworzenia sobie własnego podwórka. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby i centralę i Szwedów powiadamiać o tej chorej sytuacji po prostu korespondencyjnie. Nie należy liczyć, że Polacy coś zmienią gdyż nie utną sobie gałęzi, na której siedzą a wiadomo w żadnej innej firmie osoby takie nie przetrwałyby nawet miesiąca ;). Szkoda pracowników bo oni nawet boją się pomyśleć, że otacza ich absurd a wielu z nich boi się własnego cienia. Sami widzicie, że na palcach jednej ręki można policzyć pracowników, którzy na zebraniu mówią głośno co ich boli nie mówiąc już o kierownikach czy liderach, którzy na spotkaniu z regionalnym gdyby mogli to zapadliby się pod ziemię a to świadczy o ich potencjale i wiedzy ;). Niestety Jula bazuje na pociągowej sile roboczej a taka siła nie zada pytania dlaczego?, nie zaproponuje lepszego rozwiązania, nie podyskutuje z przełożonym przedstawiając argumenty. Wielka szkoda, że zarząd nie zrobi porządku w kwestii obsadzania stanowisk kierowniczych odpowiednimi ludźmi bo tracą przez to ogromne pieniądze, z takimi sternikami już dawno są na mieliźnie. Nielogiczne zarządzanie skutkuje słabą sprzedażą, brakiem premii a co za tym idzie zubożeniem kadry o najlepszych sprzedawców, popatrzcie na rotacje i na to kto obecnie jest przyjmowany ;). A niestety każdy kto miał styczność zawodową z Jula wie, że obraz zadowolonego klanu pracowników Jula, przedstawiany w gazecie wewnętrznej to tak naprawdę banieczka iluzji, która już zaczęła pękać.
3
zMarek 2017-01-10 15:55:40
Czytam wasze wypowiedzi i trochę nie dowierzam temu, co widzę. Piszecie o ogromnej rotacji a ja widzę jedynie 4 ogłoszenia na doradcę. Jak to jest, nie ma pełnego zespołu pracowników na sklepie i nie są wystawiane ogłoszenia? Tak samo z brakiem 4 osobowej kadry sm (rozumiem to jako store menagerowie czyli kierownicy sklepów). Z ciekawości zajrzałem na stronę julii, żeby zobaczyć jakie mają wymagania na tych stanowiskach i nie widzę żadnych ogłoszeń, więc jak to jest? szukam pracy i dobrej firmy, a szwedzki styl pracy naprawdę jest na wysokim poziomie, więc wszedłem na opinie o Julii i trochę jestem zaskoczony, bo ewidentnie ktoś koloryzuje. Forumowicze czy Jula? Są te wakaty, czy ich nie ma? Odpowie ktoś?
2
klaara 2017-01-10 18:18:49
SŁUPSK !!! ZGADŁAM ? :)
3
olo 2017-01-10 19:33:57
W juli nie spotkasz szwedzkiego stylu zarzadzania, zapewniam Cię.
3
Pracownik 2017-01-11 09:48:57
Kolego szwedzki styl pracy w Jula? Skąd czerpiesz takie niedorzeczne tezy? Jazda wózkiem bez uprawnień gdyż inaczej nie zdejmiesz towaru z raka dla klienta a budżetu na szkolenia brak, brak premii, 3 weekendy pracujące i podstawa 2300 brutto to tak na początek ;). To jest ten szwedzki styl. Brak pracowników co skutkuje tym, że dostawa zalega w plifach w magazynie nie wyłożona, nawet nie rozpaletowana przez kilka dni. Uwierz bo pracuję tu od 2 lat ale już na szczęście jestem na wylocie bo poziom absurdu przekroczył moje ekstremum tolerancji. Nigdy wcześniej nie było tak żenująco źle jak obecnie. O ile wcześniej szedłem do pracy chętnie to teraz idę obojętnie, nie zależy mi na tym czy coś sprzedam czy nie ponieważ i tak firma "doceni" mnie tak samo. Z ludźmi w pracy też już porozmawiać się nie da bo jacyś zastraszeni, sfrustrowani i oczywiście powszechne jest negatywne nastawienie do tych co nie boją się głośno mówić o niewygodnych sprawach. To tylko kilka przykładów tych szwedzkich standardów.
5
zMarek 2017-01-11 13:35:33
Z całym szacunkiem, czemu nie napiszecie do właściciela firmy? Szwedzka mentalność nie pozwoli na takie rzeczy. Macie w firmie również kogoś takiego jak kierownik personalny, który powinien dbać o to, by ludzie mogli swobodnie wypowiedzieć się na tematy ich nurtujące, no chyba, że nie macie nikogo takiego, w co ciężko mi uwierzyć ? Macie również swoich kierowników, którym powinniście mówić takie rzeczy. Nie dziwie się, że jest niezadowolenie jeśli faktycznie ten co robi i ten co nic nie robi biorą do ręki te same pieniądze. Nie mniej jednak nadal nie dostałem odpowiedzi jak jest z rotacją, bo wyniki dyskusji pracowników na tym forum obrazują trochę co innego, niż ogłoszenia na stronie firmy. Ciężko uwierzyć, aby komuś pozwalano jeździć wózkiem po magazynie bez zezwolenia, za to grożą firmom spore mandaty. Podjąłem dyskusję, aby zrozumieć problem, bo tak czy inaczej złożę swoje CV do firmy, a może uda mi się zobaczyć jak to wygląda "od kuchni".
3
Retik 2017-01-12 10:51:51
Pewnie że składaj !!!
1
Pracownik 2017-01-12 11:24:38
To jest najlepszy sposób na zrozumienie przez Ciebie jak jest w Jula, złóż cv i doświadcz tego. Nie możesz zrozumieć jak można jeździć wózkiem elektrycznym bez uprawnień? Są osoby, które nie mają badań na wózek a zostały wewnętrznie przeszkolone, absurd? Co na to inspekcja pracy i BHP? Ja też nie mogłem zrozumieć tego do czasu... Podam Ci przykład, jesteś na pierwszej zmianie i musisz przyjąć dostawę z tira. Na sklepie jest kasjerka bez uprawnień i jeszcze jedna dziewczyna również bez uprawnień. O 8.30 przychodzi reszta pracowników i towar musi być na magazynie. Towar jest spaletowany po kilka palet w pionie a na paletach skrzynie z towarem zwane plifami. Żeby można było to roznieść trzeba towar rozpaletować i tu bez wózka elektrycznego nie da się tego zrobić i co robisz? W całej załodze może 2 osoby z uprawnieniami i np mają zmianę drugą. Czyli towar nie wyłożony bo powiesz, że nie możesz i klienci odsyłani z kwitkiem? Pomijam fakt, że za kilka dni kolejna dostawa i jeżeli tej nie wyłożysz to nie będzie miejsca w magazynie na przyjęcie towaru. Taka sytuacja to standard. Drugi przykład zostajesz na zmianie sam a na cały sklep są 2 osoby do obsługi, to też standard. Klient chce kupić towar, który jest w magazynie na raku na 3,4 piętrze np. spawarkę, kompresor, łuparkę, betoniarkę etc. Klient przyjechał z daleka i ma informację z infolinii, że mamy na stanie np 5 sztuk. Co robisz? Odsyłasz klienta bo nie masz uprawnień i towaru nie zdejmiesz? Co powiesz klientowi jeżeli wie, że mamy towar? Myślisz, że wróci zadowolony jak jechał 30 km żeby to kupić? Mało? To kolejny standard wózek elektryczny z przeglądem ważnym do np czerwca, sprawa zgłoszona SM i odpowiedź, ty się o to nie martw a skutek - do dnia dzisiejszego wózek bez ważnego przeglądu więc niesprawny... Kolejny przykład - wywożenie towaru ważącego ponad 100 kg wózkiem ręcznym, to już codzienność. Worki z ziemią, brykietem, podnośnikami etc co na to BHP? Sprawy zgłaszane kierownictwu i store, komentarz - co ci na to poradzę wiesz jak jest w tej firmie. Pewnie masz rację, gdyby Szwedzi wiedzieli o tym to by nie było tego typu nadużyć ale większość pracowników to ludzie od wózka i co im powie kierownik to bez namysłu robią. Jest jeszcze szansa w ludziach, którzy odeszli lub ich zwolnili, że powiadomią o tym PIP i BHP i tu apel do nich żeby to zrobili.
5
Zośka 2017-01-12 12:50:12
Ludzie, przestańcie wszystkie sklepy wrzucać do jednego wora , bo nie w każdym jest tak samo. LUBLIN góra.
10
boco 2017-01-12 15:43:32
Podobno Jula ma już na koncie kilka spraw sądowych chyba wlasnie za nieprzestrzeganie przepisów
4
do boco 2017-01-15 14:54:30
w tej firmie to temat tabu. Nie można poruszać takich tematów.
5
Marian z Tworek 2017-01-16 07:46:25
Każdy sklep jest inny, każda historia jest inna. Atmosfere w pracy budują sami pracownicy. niemniej jednak duży wpływ mają poczynania centrali. brak podwyżek ,który jest tutaj poruszany to bardzo ważny czynnik rotacji. Niedługo pracownikami jula zostana tylko TL i SM reszta to pracownicy tymczasowi. A wracając do centrali to : 1) za duża ilość nierobów w stosunku do ilość sklepów
2) Kampanie reklamowe planuje chyba ślepy i nie widzi braków towaru na CL1. przyklad : obuwie zimowe za 279 w promocji 149 ilości śladowe. dostępność lipiec 2017 -śmiech na sali i co ? mam powiedzieć klientowi zeby czekał do lipca? Logiczne ,że pójdzie do konkurencji. Takich przykładów jest mnóstwo. Brak dostępności towaru to brak klienta . ale kogo to obchodzi , przecieżnaj ważniejsze sa tabelki i maile , maile, maile. Plan naprawczy trzeba wdrożyć- owszem ale trzeba zacząć od góry, zredukować ilość sztucznych stanowisk w centrali, zmotywować pracowników - podwyżki, oraz Główny na Polskę powinien być Szwedem.
6
bdgsc 2017-01-17 01:21:18
a co w Lublinie macie takiego super? czyżbyście dostawali premie? czy macie zapewnioną dostępność produktów z BB? na pewno połowa zespołu ma zezwolenie na wózki widłowe i nie ma problemu ze ściąganiem towaru dla klienta. Pensje rosną, nikogo się nie zwalnia i takie tam bajki?
8
Ciekawa 2017-01-18 17:38:46
Czy Jula ma nowe oferty pracy? Ja nigdzie nie widziałam i trochę szkoda bo chciałam u nich pracować!
1
Zdenek blacha 2017-01-18 22:21:56
Jula ma zawsze oferty pracy, polecam sprawdzić na ich stronie w zakładce "kariera". Jest to firma gdzie rotacja przekracza zdrowy rozsądek po wielokroć.
10
pracuś 2017-01-22 13:29:39
Sprawdź też na pracuj.pl, chcą zataić fakt, że 4 sm złożyło wypowiedzenie i dlatego nie ma tego w zakładce kariera ;)
7
Mamunia 2017-01-23 10:59:13
Pracuję w Jula długo i jestem zadowolona. Jeśli ktoś oczekuje dobrej zapłaty za udawanie pracy to nie ma tu miejsca.
1
Franek 2017-01-23 11:19:30
Oj to chyba masz nie aktualne dane. Oni przechodzą do centrali, dobrze w D....E wlazili. I teraz na kolejnych nierobów będzie trzeba zapieprzac.
Tomasz_Wu 2017-01-23 11:29:45
Zgadzam się z Tobą w 100%, na dobrą zapłatę to na pewno w Jula nie ma miejsca.
5
Realista 2017-01-24 00:51:42
A czy za nie udawanie pracy można w Jula liczyć na dobrą zapłatę? Czy ktoś kto nie udaje i pracuje z zaangażowaniem zarabia w Jula więcej niż inni? Jak często wobec tego są podwyżki i na jaką kwotę może liczyć w Jula pracownik nie udajacy, że pracuje tylko wywiązujący się wzorowo ze swoich obowiązków?
Ciekawski poszukiwacz 2017-01-24 21:00:39
Z tego co wiem to do centrali idzie tylko reprezentant z Janek (żona, narzeczona? Pana Patryka S. z centrali) Sam widziałem ofertę z wrocławia, przed chwilą szukałem i już nie ma, jest tylko sm słupsk czyli może we Wrocku już są plany? A nie wiem co z Targówkiem.
Zostaw swoją opinię o Jula Poland Sp. z o.o. - Lublin
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Jula Poland Sp. z o.o.