logo Jula Poland Sp. z o.o.

Jula Poland Sp. z o.o.

Lublin

Opinie o Jula Poland Sp. z o.o.

pragmatyk 2017-06-24 11:43
Julanka co rozumiesz poprzez "atmosfera masakra" ? Biją tam ludzi, krzyczą ,poniewierają ?To ,że zwalniają się doradcy o niczym nie świadczy, powiedzieli Ci ,że zwalniają się przez złą atmosferę ?
Zakładam ,że główną przyczyną rotacji w większości firm są zarobki . Nie każdemu po prostu odpowiada praca za sumę za którą można ledwo związać koniec z końcem mieszkając na kupie w wynajmowanym mieszkaniu bez żadnych perspektyw na przyszłość. Tego typu korporacje zdają sobie z tego sprawę i jak widać nie zamierzają na to wpływać jakimś lawinowym wzrostem wynagrodzeń.Do układania na półkach i wskazania klientowi gdzie co leży nie potrzeba wytrawnego , wysoko wykwalifikowanego fachowca a poza tym można wspomóc się zaciągiem z firm zewnętrznych. To tylko jeden z tysięcy sklepików a dramatyzujecie jakby to była firma od której zależą losy świata.
13
Pajo 2017-06-26 18:20
Podrzućcie jak jest w Gdańsku, ciągle oferty na doradcę klienta, składałem CV ale zgapiłem na rozmowę kwalifikacyjną, rozważam złożyć drugi raz. Podobno nie majo ludzi, więc pewnie zaproszą kolejny raz. Jak ludzie?atmosfera? da radę wyciągnąć jakąś premie? będzie 2200 zł na reke?
1
nikon 2017-06-28 12:29
Witam,

jestem Klientem sklepu w Szczecinie. Nie wiem co się wyrabia w tej firmie- czy tak mało płacą że nikt nie chce pracować, czy firma bankrutuje, ale ilość pracowników w tym sklepie na sali sprzedaży to jeden w porywach do dwóch na cały Sklep!!! Czy Jula bankrutuje?
9
Tiktak 2017-06-28 19:05
Tak
13
Ciekawa 2017-07-02 22:57
Lepiej sobie nawet nie żartujcie w ten sposób. Chociaż niektórzy bardzo by się cieszyli. Fiorma ma się dobrze a że czasami są trudne chwili coż tak bywa.
3
Asd 2017-07-03 20:36
Nie widzisz wynikow?
7
Ciekawy 2017-07-12 20:54
Hej Julki i Juleczki ze Słupska czy ktoś mi powie gdzie pracuje CIEPLY bo tylko na tej stronie mogę się dowiedzieć
1
Klemens 2017-07-13 11:13
To zadzwoń i spytaj jak jesteś ciekaw, kozak w necie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w świecie
1
Ciekawy 2017-07-13 16:46
Jak bym miał to bym nie pytał? A ty wiesz wogole o kogo chodzi!
1
Loleńka 2017-07-14 09:51
Może jest jakiś brak pracowników chwilowy ale generalnie wszystkie firmy maja braki kadrowe. Firma póki co ma się dobrze i wróżbitów nie potrzebuje.!!
2
Krzysiek 2017-07-20 18:43
Witam, a mógłby mi ktoś powiedzieć jak wygląda sprawa 'grafikowa'? Chciałbym mimo waszych niekoniecznie dobrych opinie spróbować swoich sił w JULA. Najbardziej interesuje mnie Słupsk, ew. lubię wyzwania i Gdańsk też by me interesował. Jak z weekendami? Czy można się jakoś dogadywać i mieć choć mały wpływ na ten grafik?
2
Szu 2017-07-20 22:50
W gdansku musisz umiec dobrze posmarowac wiadomo komu to i grafik jak spod lady
1
Krzysiek 2017-07-21 18:37
Zdaje sobie sprawę z tego że wszędzie są pracownicy i 'pracownicy', ale nie wierzę, że jak 'smaruja' to od razu maja lepiej. A jak atmosfera? Bo z boku wyglada to fajnie, sklep w Słupsku i Gdańsku zawsze czysty, pracownicy uśmiechnięci (w Slupskiej JULA bywam bardzo często a w Gdańskiej byłem 2 razy), obiektywnie fajniej dla mnie wygląda to w Słupsku. Opinię typu 'ciepły pijak i ruda żmija' omijam, bo jestem pewny że piszą to byli pracownicy, którzy mają jakieś żale i boją się powiedzieć tego w oczy. Proszę o obiektywne opisanie tych dwóch sklepów. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
1
Byejula 2017-07-22 01:47
Dokladnie tak. Jak smaruja to maja lepiej. Lepsze grafiki w wiekszosci pierwsze zmiany a jak nie jestes pupilkiem to ogarnij sam dzial magazyn kasy i reszte. W slupsku kiero wylecial za prace po spozyciu w gdansku sklepem nie rzadzi kierownik czyli SM. Ludzie gadaja jedni na drugich co najlepsze kierownicy na siebie kabluja. Zreszta zatrudnij sie. Zobaczysz. Poczatki rozowe. Ja wlasnie powiedzialem papa jula gorszego pracodawcy nie widzialem.
6
Obiektywny 2017-07-24 09:46
Kolego, o do SM w Słupsku to masz błędne wiadomości pewnie od Kasi. SM Słupsk nie wyleciał za pijaństwo tylko zwolnił się ponieważ zauważył w końcu że ma zmije obok siebie a nie kolegów.
2
Pracownica 2017-07-24 09:53
Wszędzie są ludzie i ludziska i tak jest z opiniami. Ktoś kto traktuje pracę bardzo poważnie i sumiennie ma dobrze i wszędzie będzie umiał porozumieć się. Natomiast dla obiboków wszędzie praca będzie złem koniecznym. Jula to spoko firma i mam nadzieję, że poradzi sobie z handlem.
4
pracownik 2017-07-24 13:44
może i tak , ale w Juli "dziękuję " się dobrym pracownikom a obibokom i donosicieli się trzyma....
7
qp 2017-07-25 14:36
To powinno dać centrali do myślenia. Skoro ciezko o pracownika to moze by tak szanowac to co sie ma... Oczywiscie mowie tu o pieniadzach i tym dziwnym systemie my benefit.
P.S jesteście zagowoleni ze zmiany systemu socjalnego?
1
PotencjalnyNowy 2017-07-27 13:53
Witam

Za kilka dni mam rozmowę o pracę w Jula Gdańsk. Mogę prosić o jakieś opinie? Ile godzin? Jaki rodzaj umowy? Ile zarobię miesięcznie? Nie lubię tracić czasu i bardzo go sobie cenię więc wasze opinie pozwolą mi stwierdzić czy warto iść na te rozmowę.
Pozdrawiam
2
Obecna 2017-07-28 09:50
Jula to przyjazne miejsce do pracy, pewnie nie dla wszystkich.
3
BOBO 2017-07-28 19:46
Wszyscy wiedzą że za pijaństwo on ma problem upijal się do nieprzytomności
3
jaaaaa 2017-07-28 22:05
Chyba Bobo ma problem z pijaństwem bo już nie widzi ile razy wpis zrobił ????
1
tentamtencozaróżnica 2017-07-28 22:12
A w Słupsku niby nowy kierownik a i tak ruda pomiata wszystkimi razem ze swoją przygłupaską ha ha. Facet weź się za to albo zwolnij etat bo szkoda tyle czasu i żeby porządku nie zrobić ?
4
Blabla 2017-07-28 22:48
Cóż można dodać do tych opinii​, źle się dzieje coraz bardziej śrubka jest przykręcana. W centrali obowiązki byłych pracowników przejmują obecni jako dodatkowy obowiązek, chociaż nie bardzo mają pojęcia o tym, sklepy zamiast skupić się na obsłudze klienta to pracownicy muszą wywozić towar, chyba coś jest nie tak. Czas na zmiany.
2
BOBO 2017-07-29 17:01
Widzi widzi to tak dla upewnienia a jednak zareagowałaś
2
Ciekawski 2017-07-29 18:39
A o która chodzi przyglupaske bo jest ich więcej
1
Nickt 2017-07-29 22:35
W Kielcach to samo Sodoma i Gomora!
4
Pks 2017-07-31 02:25
Mow ze dla ciebie klient jest najwazniejszy! Ze dostosujesz sie do grafiku i zapotrzebowania sklepu ze nie chodzisz na l4 i nie bierzesz urlopow na żadanie! Przerwa to jedynie urozmaicenie dnia a pensja jakakolwiek byleby byla. W gdansku wazne zebys donosil wiadomo komu. Aha i przyjma cie na pewno bo nie ma komu zaleglej dostawy rozkladac. Zapraszamy :)
3
Była 2017-07-31 09:58
Pracowałam w Jula i wiem jak ludzie potrafią się obijać w trakcie pracy. Inni muszą później nadrabiać za nich. Nie dziwię się, że dokręcają śrubę, bardzo dobrze. O pensje upominają się najbardziej ci mniej pracowici! Może solidność weźmie wreszcie górę nad........
6
Zwyklypracownik 2017-08-01 00:08
Wiesz dlaczego ludzie się obijaja w tej pracy? Jak mają tego nie robić skoro widzą pożal Cię Boże teamleaderów na dyżurach siedzących w biurze na facebooku lub pijących kawkę, którzy na sklepie w ciągu 8 godzin pracy są może pół godziny. Zadaniem teamleadera nie jest rządzenie tylko przywództwo - trzeba umieć rozdzielić te dwa pojęcia. Czemu centrala wreszcie nie przejrzy monitoringu i nie zobaczy jak jest naprawdę. Sam się w tej pracy obijam jak tylko mogę bo nie mam dobrego przykładu z góry. Dziękuję za uwagę. Amen
8
Zwyklypracownik 2017-08-01 00:09
Wiesz dlaczego ludzie się obijaja w tej pracy? Jak mają tego nie robić skoro widzą pożal Cię Boże teamleaderów na dyżurach siedzących w biurze na facebooku lub pijących kawkę, którzy na sklepie w ciągu 8 godzin pracy są może pół godziny. Zadaniem teamleadera nie jest rządzenie tylko przywództwo - trzeba umieć rozdzielić te dwa pojęcia. Czemu centrala wreszcie nie przejrzy monitoringu i nie zobaczy jak jest naprawdę. Sam się w tej pracy obijam jak tylko mogę bo nie mam dobrego przykładu z góry. Dziękuję za uwagę. Amen
3
Kitchen porter 2017-08-02 19:25
Dlatego jesteś zwykłym pracownikiem który nic w tej firmie nie osiągnie jak pewnie w innej również z takim podejściem :) w życiu też pewnie jesteś na garnuszku rodziców ;)
5
PotencjalnyNowy 2017-08-03 02:50
Zaproponowano mi pensję 1800 netto na rękę + 100 zł brutto za niebranie wolnego + 100 brutto jakoś za pracę w weekendy. Ogólnie jeden weekend wolny reszta pracująca. Więcej wolnego w tygodniu. 3 Zmiany. Jako osoba chcąca usamodzielnić się w Gdańsku nie satysfakcjonuje mnie ta pensja bo nie wyżyję za to. Również kieruję się opinią waszą. Lubię przyjemną atmosferę w pracy a z tego co piszecie tam jej nie ma. Zaproponowano mi w innej firmie 2000 netto w sklepie z odzieżą. Zmiany po 12h i zero nadgodzin co nam daje sporo wolnego w miesiącu na dodatkową pracę.
7
Ktoś 2017-08-03 09:28
a co ? ktos znowu odszedl albo nieprzedluzyli umow albo zwolnili ?
1
gdunsk 2017-08-07 17:28
gdańsk masakra
5
Pracownica 2017-08-10 09:57
Firma taka jak Jula to handel, a kto nie lubi pracy w handlu nie wiem po co się tu zatrudnia.? Może inna firma będzie lepsza?
2
Zuzanna 2017-08-11 07:43
@Pracownica a czy firma oferuje swoim pracownikom jakieś szkolenia sprzedażowe? Na takich właśnie stanowiskach to jest jedna z najlepszych i najbardziej efektywnych dróg rozwoju. Przynosi zysk i pracownikowi i firmie.
1
pracownik 2017-08-11 09:20
Przez rok pracy w jula nie miałem żadnych szkoleń
2
Kartofel 2017-08-14 01:33
Handel? Chyba handel ludzmi. Procz tego ze klient placi za towar to jula z handlem nie ma nic wspolnego. Za rok ta firma bedzie opierala sie na pracownikach pracy tymczasowej czyli z agencji. Otworz sklep. Skasuj na kasie. Ewentualnie pokaz w ktorym kierunku jest kibel. Jula to dno. Najgorsze diy w ktorym pracowalem. Wspominam zle i nie polecam. Stracone 2 lata zycia. Rotacja taka ze leb urywa.
5
Hary 2017-08-15 14:59
Po co w takim razie niektórzy pracują w firmie? Z całą pewnością przy takim nastawieniu są niewydajni i nie można na nich liczyć. To jest bardzo poważny zarzut! Poza tym po tak się przemęczać, lepiej poleżeć.
3
Kartofel 2017-08-15 18:30
Nie wiem czy doczytales. Juz tam nie pracuje. I nie lubie lezec w pracy. W pracy pracuje. Uwazam ze jestem wydajny. Ale ile mozna znosic brak poszanowania ze strony firmy? Brak doceniania pracownikow i lokowanie studentow w miejsca wykwalifikowanych pracownikow z doswiadczeniem to porazka. Agencje wychodza taniej niz dobry pracownik, ok. Tylko jak to sie przeklada na wyniki kazdy widzi.
5
Justyna 2017-08-19 11:35
Każdy oceni swoją pracę jak najlepiej, to normalne. Niestety osoby kontrolujące często widzą to zupełnie inaczej. Generalnie pracy w handlu nie można się nauczyć!
2
Zuzanna 2017-08-21 16:10
@Justyna wiele osob twierdzi, że odpowiednie szkolenia i treningi sprzedażowe mogą zaskutkować naprawdę dobrymi umiejętnościami sprzedażowymi. Trzeba jednak włożyć w ten proces dużo czasu i zaangażowania. @Kartofel dlaczego uważasz, że Jula nie szanuje swoich pracowników? Co dokładnie powoduje takie nastawienie?
2
wawa 2017-09-08 08:40
czy język angielski faktycznie jest potrzebny na stanowisku kierownik zespołu?
dzięki za odpowiedź
Zuzanna 2017-09-08 08:53
@wawa ogłoszenie o pracę jest co prawa w dość nie typowej formie (co może stanowić dla niektórych osób duży atut) natomiast jasno z niego wynika, że tak. Pytanie - czy firma weryfikuję tę znajomość podczas rekrutacji?
Astra 2017-09-15 12:14
Widać że niedawno zlazlas z drzewa skoro tu piszesz o problemach z zakupami. To jest forum o pracodawcy i pracy w Jula a nie o farmazonach niedorozwinietych klientów.
5
Korsa 2017-09-18 02:08
Astra chyba ty dopiero zlazles z drzewa zeby nie zrozumiec przekazu w ww wiadomosci. Makumba wlasnie ocenila pracodawce: pracodawca nie dba o klienta w tak prostych sprawach jak dowod zakupu ktory jest obowiazkiem podczas fiskalizacji. Widac dla jula klient jest wszystkim szczegolnie niedorozwojem. Moze i racja ale jak tu byc normalnym klientem jula podczas gdy pracownikami sa niedorozwinieci sprzedawcy? Zeby nie umiec spakowac do kartonu paragonu trzeba byc wyjatkowym niedorozwojem albo miec w ogrodku wysokie drzewa...astra ty cos o tym wiesz?
4
Astra 2017-09-18 11:55
Korsa asie a słyszałeś o paragonie elektronicznym czy taka technologia jeszcze do Ciebie nie dotarła?
Korsa 2017-09-18 15:48
A jednak zniżę się do twojego poziomu, aby ci odpowiedzieć. Podatnik prowadzący ewidencję sprzedaży przy użyciu kas fiskalnych obowiązany jest wydać tzn. dostarczyć paragon nadawcy. Uwzględniając charakter sprzedaży prowadzonej przez internet, (co oczywiście wiąże się z brakiem osobistego kontaktu z nabywcą) nie zdejmuje z firm obowiązku dostarczenia konsumentowi oryginału dowodu zakupu. Elektroniczny dowód zakupu nie jest dokumentem fiskalnym. Być może rok 2018 przyniesie zmiany w obowiązujących obecnie przepisach. Póki co prawo jest prawem i spółka ma psi OBOWIĄZEK dostarczyć klientowi paragon fiskalny. Może w twojej julii tłuką ci do głowy takie głupoty albo wypowiadasz się na tematy o których nie masz bladego pojęcia. - jedna i druga opcja równorzędnie prawdopodobna. Dla opornych na wiedzę polecam stronę google.
3
Zuzanna 2017-09-22 08:30
@Kostra i @Astra, forum to nie miejsce na przepychanki słowne. Sami piszecie, że forum powinno dotyczyć samej pracy w Jula Poland Sp. z o.o. Wcześniej pytałam, np. o weryfikację języków obcych, czy szanowanie pracowników ale nikt się do tego nie odniósł. Więc może zmieniając temat, udzielicie odpowiedzi?
Zostaw swoją opinię o Jula Poland Sp. z o.o. - Lublin
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Jula Poland Sp. z o.o.