Opinie o Claire's Poland w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Claire's Poland. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Claire's Poland o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Claire's Poland w Warszawa

Klaudka Nowy wpis
Inne

Nie wiecie czasem czy dalej można się zatrudnić jako sprzedawca na część etatu? szukam sobie jeszcze dodatkowego „zapychacza”, odszukało mi taka wygasła już ofertę, w której pisali ze chcą kogoś na 1 / 4 etatu. wtedy prócz stawki godzinowej przysługuje coś jeszcze?

Piercing Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 42 dni.
Inne
 Pytanie

Jak można pracować w firmie niszczącej zdrowie klientom? Kolczyki kiepskiej jakości i wykonywane nie sterylnym pistoletem. Wstyd!

anonim Nowy wpis
Inne

witam, kiedy na sklep ostatnio kogoś potrzebowali? Upewniam się, bo zatrudnienia będę szukać sobie niedługo, ofert niby nie odszukałam, a tu z tego co pisali wychodziło chyba wcześniej na to, że jest nawet dużo pracy i samemu się zostaje? Czy do teraz tak jest? upewniam się czy warunki się nie poprawiły, skoro chyba rotacji nie ma? Czy macie także jakieś zmiany planowane teraz od tego nowego roku?

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Claire's Poland?

Pracowniczka
Pracownik
@Pytanie

Mysle ze atmosfera w sklepie w wielkiej mierzy zalezy od kierownika i zespoly ktory ja tworzy, wiec nie mozna tu odpowiedziec jednoznacznie. Przychodzac do nowego zespolu , wiele zalezy tez od danej osoby co wnosi , czego oczkuje i jaka atmosfere robi wokol siebie

Weronika
Inne
@Pracowniczka

no właśnie jak tutaj obecnie z kierownictwem jest? chodzi mi o to, że jak kogoś szukają to biorą z ogłoszenia czy najpierw oferuje się komuś ze sklepu dane stanowisko? jak warunki pracy wtedy się zmieniają tak naprawdę?

A.
Były pracownik
@Weronika

Szukaja z ogloszenia i jako pracownik dostajesz minimalna stawke z marna szansa ze bedzie ona kiedykolwiek wyzsza, dostajesz umowe zlecenie z żadna szansą ze kiedys bedziesz miala umowe o prace bo taka ma tylko kierownik i nie dostaniesz pelnego etatu bo w claires zapewniony pelen etat ma tylko kierownik..ale oczywiscie wymagają od Ciebie ze bedziesz przekluwala uszy, wymagaja super sprzedazy i wmuszania klientom dodatkowych produktow zeby tylko pojedynczych paragonow nie bylo. :)

Weronika
Inne
@A.

tzn., wymagać to mogą, w końcu firma ma się rozwijać, pytanie tylko czy adekwatnie wynagrodzą...? czyli piszesz to tak jakby było nieadekwatnie a ludzie mimo wszystko spełniają te obowiązki? z czego to wynika w takim razie?

A. Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Weronika

Dostajesz minimalne wynagrodzenie. Czy jako student - najnizsza stawka godzinowa, czy jako ktos kto sie nie uczy- rowniez najnizsza stawka godzinowa. Tak jest od lat i to sie nie zmienia. Tylko kierownik dostaje wyzsza pensje + podwyzki i premie. Chodzi o to ze do jakiejkilwiek pracy nie pojdziesz dostaniesz dokladnie tyle samo lub WIECEJ a nie bedziesz musiala np przekluwac nosa uszu itp. Nie bedziesz musiala wmuszac klientowi kolejnej rzeczy na paragon zeby tylko nie bylo jednej sztuki sprzedanej bo nagabują o to mocno. Wymagania oczywiscie musza miec ale wymagania sa co raz wieksze a wyplata wciaz najnizsza. Ludzie spelniaja te obowiazki bo w wiekszosci to studenci, a ta firma pozwala na dosc elastyczny grafik jak masz np szkole studia czy inna prace to jest szansa ze dopasujesz to wszystko do pracy w tej firmie i moze dlatego sie trzymaja. Bo co ma ich trzymac? Wyplata? Jest najnizsza. Atmosfera? Nawet jak kierownik jest spoko to na sklepie przez cala zmiane jestes zazwyczaj sama i musisz sobie poradzic absolutnie z wszystkim.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się z nami wrażeniami ze spotkania rekrutacyjnego w firmie Claire's Poland? Jak oceniasz poziom trudności oraz atmosferę spotkania? Z chęcią dowiemy się wszystkich niezbędnych szczegółów dotyczących przebiegu rekrutacji.
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy E-commerce Sales Expert with German
Warszawa
Webinterpret SAS
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Regionalny Menadżer Sprzedaży Packaging Industrial
Warszawa
Igepa Polska Sp. z o.o.
(59 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Manager w zespole Cen Transferowych
Warszawa
MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy Spółka Doradztwa Podatkowego S.A.
(65 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy Claire's Poland organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

To zalezy na jakim stanowisku pracujesz i o jakich szkoleniach mowa, jesli chodzi o szkolenia ktore dotyczaca Twojej pracy na codzien w sklepie to jak najbardziej, a jesli chodzi o dodatkowe to juz kwestia rozmowy z kierownikiem czy regionalnym aby ustalic jakie oni maja mozliwosci

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Claire's Poland? Chętnie zatrudniają?

pracownik
Pracownik
@Pytanie

Sklep przyjmuje studentow , w kazdym sklepie pracuja takie osoby, Jedyny warunek to ukonczone 18 lat

byłapracownica
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam pracy w tej firmie nikomu. W strefę innych pracowników (tych ze sklepu) nie wchodzę, nawet jeśli mam zarzuty o ich podejście - rozumiem, wszyscy jesteśmy ludźmi oraz wszyscy jesteśmy pracownikami, pewnych postaw się od nas wymaga! Jednak powiem wprost - kierownictwo robi sobie z ludzi żarty! Przykładowo kierowniczka sklepu pracuje codziennie przy 4/5osobowym teamie wiedząc, że przez to jej pracownicy nie wyrobią nawet 1/2etatu - jej tłumaczenie? „bo ona musi swój etat wyrobić”, no bo wiadomo, my nie. Ciągły problem z praca w weekendy! Kierownictwo powinno decydować kiedy pracujemy a nie łaskawie dopytywać pracowników kiedy mogą a kiedy nie, przez to grafik przygotowany jest na ostatnią chwilę albo non stop zachodzą w nim zmiany co często pod koniec miesiąca wiąże się z niedociągnięciami w listach płac. Nie wywiązują się co do rozmów z pracownikiem, grożą obcinaniem godzin pracy jeśli wyniki spadają - prześmieszne. Telefon od regionalnej potrafi dzwonić nawet kilka razy dziennie. Kierowniczka jak się nudzi to udaje przez telefon klienta. Tajemniczy klienci to nic innego jak byli pracownicy z innych miast - dobrze jest się przyglądać twarzom ze zdjęć na whatsappie! Szkolenie przekłuwania uszu - to jest dopiero komedia, dramat prawdziwy! 3h szkolenia mają cię nauczyć jak rozrywać ludziom uszy. A kiedy wiesz coś nadprogramowo co może pomóc osobie, która właśnie miała zrobiony nowy kolczyk? Zamknij się tego nie ma w naszym śmiesznym instruktażu! Na szczęście na moich zmianach miałam okazje wielu osobom uświadomić, że są lepsze miejsca od tego niż Claire’s. Odradzam prace w tym miejscu, wątpię żeby cokolwiek kiedykolwiek uległo zmianie skoro od 2017 takie same wpisy tu się pojawiają. Strasznie współczuje pracownikom. Proszę aby żadna z pań kierowniczek, A., E., B. czy jakaś inna natrętna baba zatrudniona żeby wybielać te śmieszną firmę nie odpowiadała mi nawet na to. Nie pozdrawiam.

pracownik
Pracownik
@byłapracownica

Drogi byly pracowniku, jestem aktualnym pracownikiem od 2 lat w tej firmie i moze warto by bylo wspomniec o tym jak wyglada naprawde praca w firmie jak sie pracuje , a nie jak sie przychodzi postac i unikac pracy siedzac na telefonie w godzinach pracy , w taki sposob ze nawet klienci to zauwazaja i sie skarza. Wiekszosc ludzi oczekuje teraz przyjsc postac i wyjsc a jakiekolwiek minimalne wymagania sa odbierane jako wielki wyczyn. Wymagania od kierownika czy regionalnego to normalna sprawa - to jest sprzedaz i chyba nigdy nie mialas do czynienia ze sprzedaza skoro telefon czy wyniki sa Ci obce. Co do przekluwania uszu to akurat to jest mowione na samym poczatku kazdej osobie ze jest to wymagane i po szkoleniu ktore trwa tyle ile zaplanuje kierownik i nie widzialam zeby ktokolwiek w moim zespole byl dopuszczony do przekluwania jesli nie umie tego robic, takze warto mowic jak jest a nie przerysowywac Twoja wlasna sytuacje na jakas mega niesprawiedliwa i jaka to jestes biedna bo rozrywalas ludziom uszy- to trzeba bylo nie podejmowac sie pracy w miejscu gdzie wiesz ze robia cos z czym sie nie zgadzasz bo chyba firma zatrudnia doroslych ludzi ktorzy potrafia podejmowac decyzje. I tak na koniec , to czytajac te niektore komentarze szkoda ze nie umiecie w swoim zespole pogadac a wylewac w internecie zale, ciekawe jakimi byliscie pracownikami :) A Tym przyszlym pracownikom ktorzy mysla o pracy z ta firma - polecam przejsc sie bezposrednio do sklepu poobserwowac albo pogadac, mysle ze zobaczycie tam prawdziwy obraz pracyw takim sklepie a nie w internecie gdzie ludzie ktorym bardzo sie nudzi wylewaja swoje zale , ze az mi ich szkoda. A w kazdej pracy jest roznie , niestety idealow nie ma . Pozdrawiam i mam nadzieje ze znalazlas swietna prace gdzie wszystko mlekiem i miodem plynie :)

xD
Były pracownik
@pracownik

po stylu to pewnie Boż..enka pisze dyrdymały o swojej świetnej firmie

Klient
Inne

Proszę o kontakt osoby odpowiedzialnej za SKLEPY CLAIRE’S Jestem klientem i przekuto mi uszy … ludzie co wy wyprawiacie . Byłam w szpitalu !!! mam zakażenie i ogromne problemy zdrowotne . Proszę o natychmiastowa informacje z podanym kontaktem i numerem telefonu .

1
;)
Inne
@Klient

To uszy przekłuwa się w miejscu do tego przystosowanym i przede wszystkim nie pistoletem bo zapewne w tym sklepie jest to tak wykonywane. Najpierw myślimy później robimy

Weronika
Inne
@;)

Jezu masakra, nie spodziewałam się, że takie rzeczy w sklepach się robi. To do takich czynności nie trzeba mieć może jakiegoś uprawnienia jeśli robi się to legalnie i komercyjnie?

Edyta
Inne

@Okropna firma, rozumiem, że nie współpracujesz nadal z Claire's Poland ze względu na kierownika sklepu, w którym pracowałaś. Nie odpowiadało Ci jego zachowanie. Niestety nie mamy wpływu na to z kim pracujemy. Mogłabyś jednak coś więcej powiedzieć o samych warunkach zatrudnienia w oparciu, o które współpracowałaś z tym pracodawcą?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Okropna firma
@Edyta

Tak, nie pracuję tam głównie ze względu na zmianę kierownictwa ale wiem ze w tej firmie to norma. Warunki zatrudnienia są słabe, w przypadku sprzedawcy stawka to najniższa krajowa, nie ma pełnych etatów a zakres obowiązków taki sam jak starszy sprzedawca czy czasem zastępca.

Elżbieta
Inne
@Okropna firma

Super, że mimo upływu czasu zechciałaś ponownie dodać coś od siebie. Jestem ciekawa, czy od czasu Twojego odejścia z firmy Claire's Poland sytuacja uległa tam korzystnej zmianie. Może jednak pozostawmy na razie tę kwestię. Nadmieniłaś o zbyt niskim wynagrodzeniu. A czy ze strony tego pracodawcy nie można było liczyć na jakieś dodatki do wypłaty czy premie? Powiedz coś więcej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zdnianadzien
@Okropna firma

Ja zostałam oczerniona o kradzież w galerii krakowskiej. Sprawę oddaje do sądu cywilnego za oczernianie

Adrian
Inne
@Zdnianadzien

Twoja wypowiedź ma raczej niewielki związek z forum pracowniczym. Myślę, że takie problemy powinnaś rozwiązać indywidualnie w odpowiedniej instytucji. Czekam na Wasze wpisy o aktualnych rekrutacjach i obecnych warunkach zatrudnienia. Zachęcam Was do większej aktywności w tym wątku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia
Były pracownik
@Adrian

Myślę, że to opinia pracownika i jest zgodna z tematem. Pracowałam kiedyś w tej firmie i jest tam coś takiego jak Dress To Impress, polega to mniej więcej na zdjęciu biżuterii czy innych akcesoriów z mebla, usunięcie delikatnie ceny i włożenie na siebie jako żywa prezentacja produktu. Kilka razy niechcący zdarzyło mi się czegoś nie ściągnąć wychodząc ze sklepu, gdy go zamykałam, byłam sama na zmianie i miałam na głowie jeszcze wypełnienie masy dokumentów zgodnych z procedurami firmy, a spieszylam się na autobus. Oczywiście następnego dnia zwracałam to cała w nerwach. U mnie zespół był spoko i nie było z tym problemu, ale jestem pewna, że w innych sklepach dochodzi przez to do jakichś oskarżeń.

Kinia

Pracowałam dwa miesiące w sklepie claires.pl w krakowie. Kierowniczka spoko ale zastępca masakra.. Z dnia na dzień podziękowały mi. Wczoraj powiedziały że do końca miesiąca pracuje... Byłam przyjmowana na pełen etat a skrocily mi godziny tak że nawet pół etatu nie miałam... Mówią że nie mają etatów a dalej wisi ogłoszenie o przyjęciu do pracy.... Sklep działa na wskaźnikach i jest walka między sprzedawca i o klientów... Nie polecam krakowa... Zastępca kierownika jak ma humor to jest ok a jeśli nie ma to jest masakra...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
Inne
@Kinia

A czy rozmawiałaś może z kierownictwem na temat godzin pracy? Jaki zapis widniał w umowie, którą zawarłaś z firmą Claire's Poland? Mogłabyś napisać nieco więcej o wspomnianych przez Ciebie "wskaźnikach" - o co konkretnie chodzi? Rozumiem, że należy wykonać jakąś normę? Ale jaką?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
2019
@Edyta

Miałam bardzo podobna sytuacje. Z dnia na dzień mi podziękowano. Szkoda, że nie doceniają uczciwych pracowników, a zostawiają tych, którzy nie są do końca w porządku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
2019
@Edyta

Najlepiej jeśli na każdym paragonie wciskasz klientowi promocje 3+3 a jeszcze lepiej jeśli to jest duża kwota. Na koniec tygodnia jesteśmy rozliczanie z osiągnięcia planów sprzedażowych, pobijanie sprzedazy z poprzedniego roku itd. Nie jest w tym nic dziwnego, natomiast realia są takie, że pracownik boi się sprzedać jedna rzecz. Nie raz widziałam zagrania typu "przepraszam, mamy awarię kasy"- żeby tylko tej jednej rzeczy nie sprzedać, bo regionalna, bo kierowniczka... dla mnie to był i jest szok do tej pory.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byłapracowniczka
Były pracownik
 Pytanie
@Kinia

2020 i 2021 - nic się nie zmieniło! z 3/4 etatu ledwo zrobiła się 1/4 a kiedy powiedziałam, że mi to nie pasuje i się zwalniam to łaskawie mi zaproponowano pół! a co się stało z 3/4? obiecywanym pełnym? wyparował!

haruj na bankruta

Wyniki, wyniki, wyniki drogiego chińskiego badziewia. Obie regionalne z kijem w wiadomym miescu, ciągłe porównywanie, osobiste wytyki, tajemniczy klienci jako członkowie rodziny, którzy kłamią na potęgę a kierownik oczywiście wierzy im. Szpiegowanie konkurencji, dodatkowe zadania niewchodzące w zakres zadań. Cyrk. Nikomu nie polecam ani jako potencjalnemu klientowi a tym bardziej jako pracownikowi.

Adrian
Inne
@haruj na bankruta

Masz na myśli to, że w Claire's jest kładziony bardzo duży nacisk na wyniki? Przekładają się one na premię bądź jakiekolwiek dodatki do wynagrodzenia?

Bombonierka
@Adrian

W Claire's kładziony jest bardzo duży nacisk na wyniki i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że nie dostaje się za nie premii. Premie to chyba widzi tylko kierownik. Dodatkowo za dobrą sprzedaż nikt Ci nie powie dobrego słowa.

byłapracowniczka
Były pracownik
 Pytanie
@haruj na bankruta

2021 a nic się nie zmieniło! szpiegowanie po tigerach czy pepco i komentowanie, że tam to mają badziew nie to co w claire’s (a towar bardzo często jest ten sam, np plecak myszki minnie w claries za ok 60-80zł a identyczny w pepco (taka sama metka nawet!) niecałe 40. Za wyniki cię pokroją, a jak lekko spadną to grożą obcinaniem godzin! Jaki pracodawca kara swojego pracownika za to ze do sklepu weszły 3 osoby a nie 30?

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Claire's Poland? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

byłapracowniczka
Były pracownik
@Pytanie

etapów nie ma, jak cię chcą to mówią to od razu - a przynajmniej takie ja mam doświadczenie. już przy pierwszej rozmowie decyzja była podejścia

Pytanie
 Pytanie

Czy w Claire's Poland zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?

Bimbo
Były pracownik
@Pytanie

Tak,okres próbny to umowa zlecenie

Pytanie
 Pytanie

Czy Claire's Poland zapewnia kartę multisportu?

123
@Pytanie

Nie ma takich udogodnień :)

Wiki
Inne

Ale nie rozumiem dlaczego klienci tak sobie upodobali forum pracownicze? Chyba, że to konkurencja?

Ceny i promocje

Ceny kosmiczne i namawianie na promocje jak ja powiedziałam raz nie to naciskali

Ann

Firma nie inwestuje w pracowników szczególnie kierowników i zastepcow. Wynagrodzenie podnoszone jest tylko sprzedawcom bo tego wymaga Polskie prawo i to do najnizszej mozliwej stawki. O reszcie chyba zapomniano. Wielka szkoda bo wymagania wobec ludzi sa bardzo duze i przez to rotacje w firmie są ogromne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin
Inne
@Ann

Mam przez to rozumieć, że nie ma co liczyć na odpowiednie szkolenia wprowadzające oraz ewentualne kursy, które miałyby za zadanie podnosić kwalifikacje zatrudnionych osób? W takim razie, w jaki sposób szkolony jest nowo zatrudniona osoba? Często jest tak, że obowiązek ten spoczywa na starszych stażem pracownikach, więc chętnie dowiem się, jak wygląda to w przypadku firmy Claire's Poland.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
Inne

Firma Claire's zajmuje się sprzedażą biżuterii. Sklepy znajdują się w wielu polskich miastach. Czy zatrudnione osoby mają możliwość skorzystania ze zniżek na produkty? Jeśli tak, czy są też jakieś inne benefity, na przykład dodatki na święta? W ostatnim czasie nie byliście zbyt aktywni, na pewno wiele się zmieniło, zachęcam Was do opisania tych zmian. Czy warto pracować w firmie?

Marya

Witam pracuje w tej firmie 10 lat na stanowisku assistant manager niestety u nas jest super ale mieszkam w irlandii

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Okropna firma

Przepracowałam w tym sklepie dość długo, wszystko zależy od kierownika. Z jednym było super, dobra organizacja, każdy wiedział co ma robić a gdzie jego obowiązki się kończą. Z drugim? Porażka. Brak organizacji, każdy robił co uważał co prowadziło do ciągłych spięć pomiędzy przełożonym a pracownicami. Ciagle śledzenie, patrzenie na każdy krok, fałszywe gadki. Czułyśmy się jak śmieci, kierowniczka była tak chamska że nieraz leciały łzy. Potrafila nazwać cię gównem. Kiedy przychodził regionalny z wizytą oczywiście wszystko było cukierkowo słodkie, wypieranie się i robienie z nas idiotek. Kolejna sprawa, sprzedawca robi to samo co starszy sprzedawca oraz to samo co zastępca kierownika, tylko za psie pieniądze. Jako sprzedawca nie otrzymujemy żadnych premii mimo ze staramy się tak samo jak kierownik. Polityka tam jest chyba taka żeby robić z ludzi (usunięte przez administratora) i nimi sterować. Nie nożna mieć własnego zdania, żadne sugestie nie przechodzą dalej. Nie polecam nikomu tej pracy, to nawet nie chodzi o zarobki (bo na wyższych stanowiskach są dobre) ale o masakryczną atmosferę. Myśle że w pracy nie chodzi o to żeby wybuchać płaczem po opuszczeniu sklepu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Claire's Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Claire's Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy Claire's Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

Claire's Poland
2.2/5 Na podstawie 68 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Claire's Poland
Przejdź do nowych opinii