Opinie o carry.pl - CARRY sp. z o.o. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Carry Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Carry Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Carry Sp. z o.o. w Poznań

Usuwanie
Inne
 Pytanie

dlaczego ktoś usuwa komentarze o nagrywaniu pracowników na dyktafon przez osoby ze sklepu t4? sprawa zostala zgloszona na policje wiec nie da sie tego zami3sc pod dywan bo nagrania i screeny lataja juz po innych sklepach

Była zastępczyni
Były pracownik
 Pytanie

Mówię tu o Carry w Pruszkowie. Nie ma to jak dowiedzieć się o zwolnieniu z pracy tego samego dnia. Jako zastępczyni kierownika robiłam za samego kierownika sprzątaczkę „informatyka” i nie wiem kogo jeszcze. Zarobki wydają się dobre ale nie adekwatne do obowiązków. Robiłam większość rzeczy za kierowniczkę podczas gdy ta rozmawiała przez telefon, odpisywała na mess, plotkowała, zachowywała się jakby miała 20 lat bądź wychodziła na „godzinne” przerwy z partnerem. Pracowałam tam ponad rok i przez kierowniczkę zwolniło się tam łącznie 10 osób. Grafiki ? Beznadziejne robione jak dla robota: poniedziałek wtorek 11h środa wolne czwartek 9 h piątek i sobota 11h. Odkąd zaczęłam tam prace nie miałam czasu na nic innego. Kierowniczka kompletnie nie uwzględnia próśb i potrzeb pracownika ponieważ jej pójście do spa czy zrobienie ust jest ważniejsze niż twoja wizyta u lekarza czy wizyta u notariusza i tym podobne. Od kierowniczki jedyne co słyszałam to „może i schudnąć możesz ale nie w tym życiu” „ nie jedz tego bo będziesz gruba” „gdybys miała diety pudełkowe jak ja to byś schudła. Regionalna ma totalnie w (usunięte przez administratora) to co się dzieje na sklepie. Zatem jeśli lubisz być poniżany , wykorzystywany (często się zdarzało ze kierowniczka stała za kasą z pracowniczką która jej lizała d**ę i gadały całe dnia a ja pracowałam sama) i nie mieć życia prywatnego pracując po 11 h codziennie to polecam Ci prace w Carry w Pruszkowie.

1
Lolo
Pracownik
@Była zastępczyni

Nie tylko w tamtym salonie tak jest. Kraków też taki posiada. Regionalny również nic nie widzi. Dopóki tabelki się zgadzają to reszta nie ma znaczenia

Takie życie
Pracownik
@Lolo

to pozostał wam tylko psycholog

Pracownik
Pracownik
@Była zastępczyni

Dokładnie. W Krakowie jest dokładnie tak samo.

Angel
Pracownik
@Była zastępczyni

U nas jest podobnie, kierownik siedzi za kasą i tylko na telefonie prywatnym pisze.Jak pójdzie czasem przymierzanie ogarnąć to jest cud. Dość że są składy małe to jeszcze jedna nic nie robi. Wcale się nie dziwie że personel się zwalnia. Już lepiej jak jej nie ma na zmianie bo wtedy każdy pracuje. A przykład idzie z góry. Wiadomo że nikt za nikogo pracować nie będzie. U nas się zdarza że zmiana do 17 i potrafi wyjść o 15 bo przecież plebs zrobi. O sobocie już nie wspomnę. No bo " ma prawo". Żałosne. Może w końcu ktos będzie to sprawdzał co wyprawiają kierownicy.

Keili
Pracownik
@Była zastępczyni

Współczuję kierownika. Ja na swoją kierowniczkę nie mogę narzekać, uwzględnia prośby grafikowe, i pracuje tak samo ciężko jak my, dodatkowo jest bardzo ogarnięta i umie wszystko załatwić. Zawsze wychodzi z pracy tak jak ma w grafiku. Tak więc współczuję wszystkim którzy źle trafili. Mój komentarz powstał, aby pokazać, że w tej pracy zdarzają się też dobrzy kierownicy. Region wschód pozdrawia.

Miki
Pracownik
@Była zastępczyni

W Krakowie cały czas sytuacja gdzie się podpisują na ewidencji a się nie pojawiają w pracy. Taki szacunek do pracownika

tchórz
Pracownik
@Miki

a co za problem zgłosić do centrali.Za plecami każdy potrafi jątrzyć ale już powiedzieć prosto w oczy brakuje odwagi. Co za społeczeństwo....

Miki
Pracownik
 Pytanie
@tchórz

Co powiedzieć prosto w oczy? Że nie masz szacunku do pracownika że tak robisz? Trzeba myśleć co się robi i brać pod uwagę innych jak się jest kierownikiem

.
Były pracownik
@Miki

W salonie, w którym pracowałam było podobnie, do tego mobbing, dlatego się zwolniłam.

Były pracownik
Były pracownik
@.

Też się zwolniłam i uważam, że to była moja najlepsza życiowa decyzja. Teraz pracuje w fajnym miejscu i aż wierzyć mi się nie chce ,że wytrzymałam w carry ponad 2 lata.

tchórz
Pracownik
@Miki

To co piszesz powiedz tam gdzie trzeba a nie jątrz na forum

Agelino
Pracownik
@Angel

Zwolnij się będziesz mieć spokój i po sprawie

E tam..
Pracownik
@Były pracownik

prawda jest taka że nikt za Tobą nie będzie płakał firma dalej będzie działać

Miki
Pracownik
 Pytanie
@tchórz

Ocho, kierownik się pewnie odezwał. Zabolało? Przydały by się jakieś szkolenia z etyki pracy, moralności i przede wszystkim SZACUNKU

Były pracownik
Były pracownik
@E tam..

I bardzo dobrze :) ja tez z tego powodu nie płaczę :D

Brawo
Pracownik
@Miki

Słowa prawdy, bo przecież oni nie mają żadnych szkoleń... A poza tym uważam, że na tym stanowisku powinni znajdować się ludzie z wykształceniem wyższym.

Nieznany
Pracownik
@Była zastępczyni

Dziwna sprawa, może pracuje tutaj krótko jednak uważam ze ekipa jest dość mocno zgrana ze sobą włącznie z panią kierownik która w rzeczywistosci pozwala pracownikom na znacznie więcej niż można, pracy niemam zbyt dużo pomimo pełnego etatu to jednak godziny nie są obciążeniem, gdy ktoś rzeczywiscie chce pracować. Praca jak praca, kwestia nastawienia i własnej motywacji i chęci:) póki co nie narzekam, zobaczymy co będzie dalej, narazie polecam w 100% i nie mogę z przykrością zgodzić się z opinia fałszywej koleżanki z pracy;) Pozdrawiam cieplutko :)

Franka
Pracownik
@Była zastępczyni

I Ktos tu sobie problemów narobił ???? ustawa o Rodo jasno mówi ze do naruszenia dochodzi wtedy gdy wypowiedz o osobie daje takie wskazówki z których można wywnioskować o kim konkretnie jest mowa. Jeśli ta Pani kierownik jest nadal na stanowisku to módl się dziewczyno żeby ci sprawy nie założyła bo ma wygrana ???? Owszem nie pada imię ani nazwisko ale kierownik sklepu jest jeden i sklep Carry w Pruszkowie także 1 wiec ja ma twoim miejscu trzęsła bym już portkami.

Franek
Pracownik
 Pytanie
@Franka

Dziewczyno co Ty straszysz kogoś? Jak widać urażona duma pewnie koleżanki która stoi z kiero. Teraz będzie bronić. Śmieszna jestes

Praca
Pracownik

Sprzątanie leży w kwestii każdego a nie tylko " podrzędnie pracownicy" trochę szacunku do innych. Każdy ma pieniądze za wykonywaną pracę to niech każdy pracuje. Niestety niektórzy kiero są tylko na papierze nimi. I skoro się nie chce pracować to niech się ona zwoli a nie wykorzystuje innych pracowników żeby za nią robili

A
Inne
 Pytanie

RODO w takiej kwestii ?To nie jest ujawnianie danych wrażliwych . Ktoś dobrze napisał , że straszysz.A tak na marginesie -wylecieć można nawet będąc dobrym pracownikiem.Wystarczy podpasc kierownikowi lub być dla niego konkurencją.Nie piszę o tej firmie ,czy sytuacji.Tak ogólnie.

Koko
Pracownik
@Miki

kiero nie ma czasu na forum za dużo obowiązków bo za mało ludzi. Tu tylko siedzą nieroby z braku zajęcia pewnie zwolnieni

Koki
Pracownik
@Koko

Odezwała się pracowita albo (usunięte przez administratora)

Koka
Pracownik
@Koki

Dokładnie, największymi nierobami to kierownicy są, mam wrażenie, że na forum to wlasnie ich jest najwięcej XD

1
Olka
Pracownik
@Brawo

Są salony gdzie kierownicy mają wykształcenie wyższe, kierownik sieci rekrutuje tylko takie osoby, i z dużym doświadczeniem. Więc nie wiem o co Ci chodzi.

Nie
Kandydat
@Olka

Buhahahaha chyba nie ,awansują osoby bez doswiadczenia i bez wykształcenia bo były SZ i jakoś ogarniają i tyle.

Nieee
Pracownik
@Nie

Dokładnie, awansują zwykli sprzedawcy bez jakichkolwiek szkoleń. Wola takich bo "coś ogarniają i kumają" nie stać ich na prawdziwych wykwalifikowanych kierowników którzy umieją rozmawiać z klientem i pracownikiem.

olka
Pracownik
@Nie

Na pewno nie wszędzie tak jest, być może na Twoim Salonie, u nas kierownik pracuje dobre kilka lat, ma wykształcenie wyższe, robi wszystko z zespołem od sprzątania po VM, do tego ogarnia swoje obowiązki, grafik robi z głową, więc rotacji prawie nie mamy. Ale to fakt, teraz są czasy gdzie trudno o porządnych ludzi do pracy, a znaleźć odpowiedniego kandydata na ks to już cud, ludzie nie chcą pracować w handlu, ze wzg na małe płace i dużą odpowiedzialność. Teraz doszło już do tego, że rekruterzy z innych sieciówek /firm podkupują pracowników, potrafią dzwonić na salon i proponować pracę :) więc tacy ks z doświadczeniem mogą pracę zmieniać jak rękawiczki, popyt jest duży.

olka
Pracownik
@Franka

Jeżeli komentarz jest prawdziwy, a opisany ks robi to co robi, to niech raczej sam się boi , a nie straszy innych, to jest nadużycie i mozna wylecieć za to z pracy wraz z odpowiednim wpisem w św pracy.

Ciekawe
Pracownik
@olka

Ten wpis to zapewne ten super kierownik sam napisał????. Oczywiście że są też i tacy z doświadczeniem itd ,ale na pewno nie trzeba miec ani wyższego wykształcenia ,ani dużego doswiadczenia. A i zatrudnianiem kierowników na salony nie zajmuje sie kierownik sieci tylko RKS

Sofia
Pracownik
@Ciekawe

Tez tak myślę, że jakiś kiero sam siebie chwali, ciekawe czy jego pracownicy podzielają zdanie o nim :)))

Olka
Pracownik
@Ciekawe

No proszę jaka alfa i Omega wszystko wiedzącą się znalazła, kierownik sieci przeprowadza rekrutację w regionach gdzie nie ma rksa, tak do Twojej wiadomości. I chyba bardzo krótko tu pracujesz że nie znasz takich podstaw. I zdziwisz się bo są dobrzy kierownicy w tej sieci, a załoga pójdzie za takim w ogień, możesz pozazdrościć, że to nie u Ciebie na wsi. Ale jak to mówią każdy dostaje to co przyciąga i czym jest, więc....

Olka
Pracownik
@tchórz

Odwagi brak :) ciągle ta sama osoba atakuje tutaj kierowników, pisząc że wszyscy tak robią, jakby znała podad stu kierowników w sieci i wiedziała co robią w pracy:) To jakieś chore psychicznie dziecko jest, szkoda czasu i życia na dyskusje. Jednak przez takie komentarze później jest ciężko z rekrutacją, więc (usunięte przez administratora) w swoje własne gniazdo. A wystarczy zgłosić gdzie trzeba swoje opinie i naduzycia.

Amanda
Pracownik
 Pytanie
@Była zastępczyni

Taki super zastępca i nie przedłużono umowy? Dziwne?

Sofia
Pracownik
@Olka

Ooo znowu ten sam kiero co zawsze poczuł się urażony i wlaczyl tryb (usunięte przez administratora)obrażanie wszystkich... wątpię, że jesteś takim cudownym kierownikiem za jakiego się uważasz. Już widzę, jak Twoja załoga leci za tobą w ogień hahahahaha

1
Brafelka
Były pracownik
@Była zastępczyni

W Pile podobnie więc chyba taka polityka sklepu. Jakieś dziwne szkolenia robią dla kierowników . Nic nie robić tylko jak to mówi kiero tu w Pile musztrować. Na szczęście przeszłość i po 3 miesiącach próbnego uciekałam jak gazela w podskokach ????

Andzia
Pracownik
@Brafelka

Kierownik jest od zarządzania salonem a nie od mycia podłogi, klipsowania itd. Dobrze że uciekłaś jak gazela bo widocznie serio nie ogarnialas :) jak dobrze że nasz salon nie ma takich problemów

Askier
Inne
@Andzia

Spokojna twoja rozczochrana. Niedługo i ty poznasz mopa w praktyce przy takiej polityce wynagradzania ludzi. Wszystko jest do czasu...

And
Pracownik
@Andzia

Składy osobowe są małe więc dla szacunku innych pracowników kierownik mógłby się sam domyślić żeby pomóc innym , korona z głowy chyba nie spanie jeśli umyje podłogę i poklipsuje.. dzięki pracownikowi " ten kiero " dostaje premie bo ma pracowników ogarniętych więc trochę szacunku się należy. Jakbyś miała same ciapy to byś się za mycie pierwsza brała i się nie wymadrzala. Poza tym każde stanowisko się wiąże z większym wynagrodzenie co nie oznacza że masz siedzieć na (usunięte przez administratora) i tylko pracownik ma robić.

Aga
Pracownik
 Pytanie
@Andzia

Ale się usmialam:D co jest trudnego w zarządzaniu sklepem z ciuchami:) więc czym ty się zajmujesz całymi dniami w pracy skoro nie klipsujesz, nie sprzątasz itd.?? Grafik układasz cały miesiąc;) albo jesteś z tych co często widnieją tylko na liście obecności a fizycznie ich nie ma.

Potwierdzam
Pracownik
@Lolo

Coś w tym jest gość udaje albo nie ogarnia już

Obecny pracownik
Pracownik
@Była zastępczyni

Oj zastępca młodszy !!! Czyli nie kierownika tylko zastępcy :) … przecież to stek bzdur i oszczerstw. Osobiście znam osobę o której piszesz. Ani jedno zdanie nie jest prawdą !!!!! Sam oceniam ja najlepiej, wszystkie prośby grafitowe mam i pracuje z nami pomimo tego ze ma swoje obowiązki kierownicze. Ja pracuje na etacie tak jak ty pracowałaś i nie ma możliwości takich ilości zmian jak tu opisujesz. Z tego co wiem to plany o twoim zwolnieniu w firmie były id dawna. Głównym powodem była twoja niemiła postawa do klientów i współpracowników. Burczenie do ludzi z miną zniesmaczonej, wieczne naciąganie przerw bo wyjście do sklepu to już nie w ramach przerwy, plotki i obgadywanie innych, błędy kasowe i błędy w przecenach, pomyłki w liczeniu No i inwentaryzacja z pomyłka na 600 szt….. No jeszcze dużo mogę wyliczać. A pani kierownik ma prawo robić w dniu wolnym to co chce i jak chce. Jest duuuzo starsza od ciebie i fakt jest bardzo kontaktowa również z młodymi takimi jak my ale to chyba na plus a i jeszcze jedno nikt z osób pracujących obecnie nie wspomina cie dobrze …. Powodzenia

Pracownik
Pracownik
@Obecny pracownik

Skoro jest tu tyle wzmianek że kierownicy wychodzą i nic nie robią to chyba sobie tego nikt specjalnie nie wymyśla. Jestem pracownikiem i sama widzę jak kierownik wychodzi ponad 2h wcześniej lub wcale nie przychodzi do pracy( najczęściej w weekend) siedzą za kasą i gadają.Nawet jak podchodzi klient do kasy to nie wstaje tylko siedzi, nos w telefonie i pisze prywatne wiadomości. Więc nie mów że to wyssane z palca bo tak jest. Nikt się nie odzywa bo szkoda nerwów i kłótni z kiero. Jak to mówią " oliwa sprawiedliwa" miejmy nadzieję że każda jedna taka" kierowniczka" wpadnie

Elf
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Macie kamery? To do rksa zgloscie datę i godzinę

P.
Pracownik
@Elf

No wlasnie …. I tu sedno ;)

Nina
Pracownik
@Elf

Przecież te kamery to pic na wodę

Misia
Pracownik
@Nina

Kamery działają.

Gość
Pracownik
 Pytanie
@Agelino

Dlaczego ktoś ma się usuwać komuś i zwalniać dlatego bo kierownik wychodzi wcześniej? To kierownik powinien wylecieć z takie coś!

Mis
Pracownik
@Misia

Jakby działały to by się kierowniczki bały wychodzić lub w ogóle nie przychodzić a w ewidencji są podpisane. Więc nie mów że działają..

Ccc
Pracownik
@Mis

Zacznijmy od tego, że nie wszędzie są kamery;) W takich salonach to dopiero sielanka.

Misia
Pracownik
@Mis

U nas działają, jak była ta aktywna obsługa że do każdego klienta trzeba było podejść i zapytać czy czegoś potrzebuje to nas sprawdzali na kamerach przynajmniej raz dziennie i jak pominelas parę osób to odbierali premie.

Obecny pracownik P.
Pracownik
 Pytanie
@Była zastępczyni

Ale żenada ???????????? młodszy zastępca tyle zadań ???? A miał w ogóle możliwość bycia informatykiem skoro jest obsługa informatyczna ??? Robiłaś tyle rzeczy a reszta leżała do góry(usunięte przez administratora) ???? Nie bądź śmieszna …. A ile kremu do raczek damo w tiulach zużyłas ???? Info do ludzi którzy takie kłamstwa czytają …. U nas jest super i teraz bez pani gwiazdy w koncu jest normalnie bez spin, bez afer i bez gwiazdorzenia ????

Magda
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Jestem zaskoczona, że takie rzeczy mogą mieć miejsce u nas w regionie. Wystarczy przecież poinformować RKS o tym skoro to się u Was zdarza to na pewno z ukrycia takiego KS-a przyskrzyni. Skoro każdy milczy z pracowników to czego oczekujecie. Są rzeczy które kiedy nie wyjdą od pracowników to nigdy nie ujrzą światła dziennego. Jak potem taki KS w ogóle spogląda Wam w oczy jak robi takie rzeczy? Jak by u nas to się działo to od razu powiedziałybyśmy RKS sorry szanujmy się nie ma równych i równiejszych. Chyba że to że wychodzi i go kryjecie daje Wam też jakieś korzyści i w innych rzeczach KS tym razem Was kryje ale to już tylko Wy wiecie.

Mag
Pracownik
@Magda

Nasz rejonowy wie o większości rzeczach co się dzieje i nie reaguje. Zamiata wszystko pod dywan. Podejrzewam że sam boi się szumu w swoim regionie i dlatego jest cisza. Nic nie zdziałamy, pomocy nie my od RKSa

kiki
Pracownik
@tchórz

a taki ze centrala wie co dzieje sie w calej Polsce i nic z tym nie robi tam tylko Inspekcja Pracy juz, tak samo ankieta o mobbing ale to zal.pl to na koniec osoba poszkodowana odchodzi a np carry w polnocnej warszawka 3 jelopki nadal pracuja i juz kierowniczki baski ktor TAM BYLA NIGDZIE NIE MA NIGDZIE WSPOLCZUJE nowemu zespolowi bo w koncu ja od nas przeniesli

Merytoryczny
Pracownik
 Pytanie
@kiki

Ale, że co takiego się na Północnej dzieje? Z tego co wiem, to jest tam nowa kierowniczka, która jest w porządku chyba...

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

Bardzo Ci współczuję :( Mogłabyś napisać o jakie miasto chodzi? Dostałam propozycję pracy w jednym z salonów, ale jeżeli to w nim takie chore akcje mają miejsce, to wolę w ogóle nie zaczynać.

obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Sofia

Dopóki takie osoby jak Ty są zatrudniane to dobrze nie będzie na sklepach, z formy wypowiedzi widać, że jesteś osobą bardzo nieprofesjonalną i nie wprowadzasz dobrej atmosfery swoją osobą. Jak można tak bezzasadnie obrażać innych ludzi, i być tak nieprzyjemną osobą w obyciu?

Sofia
Pracownik
@obecny pracownik

Wręcz przeciwnie, wprowadzam bardzo przyjazna atmosferę, czego nie można powiedzieć o naszej ks, która jest sztywniarą i tchórzem, przy niej atmosfera na salonie jest co najmniej grobowa. Jest nieprzyjemna, wyniosła.

obecnie pracujący
Pracownik
 Pytanie
@Sofia

To czy wprowadzasz pozytywną atmosferę to mogą ocenić osoby, które z Tobą pracują a nie ty sama, a fakt , że piszesz na swojego przełożonego w tak nie miły sposób, dobrze o tobie nie świadczy. Kierownik to nie jest koleżanka z podwórka, która będzie z Tobą stać i plotkować, ale osoba, która odpowiada za funkcjonowanie salonu przed swoimi przełożonymi. Za plecami pisać źle potrafisz a prosto w oczy powiesz jej swoje żale? taka postawa jest strasznie niedojrzała.

ania
Pracownik
@Obecny pracownik

Okazuje się że medal ma dwie strony, pracownik oczernia swojego przełożonego a że sam nie jest ok to już tego nie napisze, nie napisze też prawdziwego powodu zwolnienia , jak widać krzyczą tutaj na ks osoby, których praca pozostawia dużo do życzenia, podejście do pracy również. Powiem Wam, że nie warto sobie robić wrogów w pracy/zawodowo, nigdy nie wiesz czy z kolejnej nie zadzwonią zapytać o opinię, albo czy z daną osobą nie spotkasz się jeszcze w innej pracy, lub w nowym miejscu pracy będzie np Twoim klientem. Zawsze warto rozmawiać, starać się zrozumieć też drugą stronę, a z pracy odchodzić z klasą i spokojem, nie zostawiajcie za sobą spalonych mostów i niesmaku, nawet jeżeli Was dobrze nie potraktowano. Nie warto sobie robić wrogów, natomiast warto mieć siatkę dobrych kontaktów zawodowych, dobrze żyć z Centralą, rks,kpv itp bo Ci ludzie mogą na naszą prośbę wystawić nam dobrą opinie, list motywacyjny, który ułatwi nam nową drogę zawodową, to cenne przydatne rzeczy.

Znajoma
Pracownik
@Była zastępczyni

Znam Panią która pisze te bzdury … xd nakradła z firmy, opiepdzielala się, rządziła się jak by była kierownikiem, była arogancka i wyniosła dla klientów jak i współpracowników i co wazne wprowadzała w firmie same intrygi i plotki a teraz oczernia osobę która pracuje do dziś i ma w końcu super zgrany zespół do pracy …. Brawo Pani P. Zastępco zastępcy bo zastępca jest w firmie do dziś niezmienny od 5 lat

2435
Pracownik
 Pytanie
@Znajoma

Szanowne Panie Kierowniczki,schlebiające sobie wzajemnie i nieustannie! Warto nauczyć się szacunku do ludzi, bo stanowisko nie jest nam dane raz na zawsze, żeby być kierownikiem trzeba mieć predyspozycje do wykonywania takiej funkcji.Plotkujący kierownik, który chętnie wysłuchuje bzdur od uprzejmie donoszących, tak naprawdę nie wiele jest sam wart. W obrzydliwy sposób nagaduje jeden pracownik na drugiego zamiast zająć się miłą obsługą klientów. Kierownik z wysoką kulturą osobistą wszelkie uwagi przekazuje pracownikowi na zapleczu, komunikuje się na sali sprzedaży wyciszonym tonem i nie obmawia za plecami sprzedawców za drobne pomyłki tylko wspiera i pomaga. Szanowni Państwo Kierownicy weźcie się za siebie, uporządkujcie swoje życie prywatne i zacznijcie z szacunkiem odnosić się do współpracowników, to chyba nie jest takie trudne?

Żenada
Były pracownik
@2435

Kierowniczki w Warszawie to w ogóle jedna wielka pomyłka. Chodzi mi o Galerię Północną i Galerię Młociny. Dwie koleżanki, jedna gorsza od drugiej. Wolą zająć się paplaniem przez telefon niż jakąkolwiek produktywną pracą. Wieczne przesiadywanie w biurze to ich główne zajęcie, zaraz po tym przyczepianie się o byle co do sprzedawców. Kultury za grosz. Najgorzej, że nikt z tym porządku nie robi, centrali nie dziwi rotacja pracowników. Radzę wziąć przykład z kierowniczek w Wola Parku i Blue City i wziąć się za prawdziwą pracę, bo kiedyś obie panie obudzą się z ręką w nocniku, kiedy już nikt nie będzie chciał z nimi pracować.

Pracownik
Pracownik
@Żenada

W KRK jest to samo, wiem że na prawie każdym salonie kierowniczki siedzą za kasą i nic nie robią. Prywatne pogaduchy lub SMS i tyle.nawwt wstać nie potrafią z krzesła jak klient podchodzi do kasy. Brak kultury. Parzą tylko żeby dzień zleciał i tylko wyjść przed czasem. A obsługi to w pierwszej kolejności powinni nauczyć kierowników a nie sprzedawców.

Dagma
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A mnie bardziej ciekawi skąd masz takie informację i wiedzę o każdym sklepie co się dokładnie i gdzie dzieje? Oczerniać jest widzę łatwo każdego na tym forum. Znalazł się pracownik roku, który zawsze daje z siebie 1000%. Kierownik dla twojej wiadomości ma swoje zadania czasami musi praowac przy komputerze- robiłaś od poczatku lub zmieniałaś kiedyś grafik że wiesz ile to pracy kosztuje przy wytycznych tej firmy brakiem miejsca siedzącego przy tych niskich ladach ? Co Ty możesz powiedzieć o pracy kierownika skoro nie znasz w pełni jego zadań. Przecież on ci sie nie spowiada co robi. Oceniasz wszystkich kierowników ze swojej perspektywy i swoich zadań a to są twoje zadania a nie jego. Skąd taka nagonka na kierowników i wrzucanie ich do jednego worka w tym temacie. Uważaj jak Ci wymienią na inną to wtedy możesz dopiro zaczniesz zasówać, że czasu ci braknie na pisanie takich rzeczy na forum. Każdy ma swoje zadania w sklepie Nie podoba Ci się praca w twoim salonie uważasz że się wszyscy obijają oprócz ciebie, nic prostrzego idź gdzie indziej.

@ B.B
Pracownik
@Żenada

Zgadzam się...Kierowniczki w Auchan na Woli są nie do zastąpienia... Dzięki takim osobom na stanowisku Kierowniczym, pracownicy z chęcią i uśmiechem przychodzą do pracy....

Beti
Inne
@Była zastępczyni

Jak jest możliwe że ta firma jeszcze istnieje ,jest coś takiego ja 40godxinny tydzień pracy. Mam nadzieję że chociaż placą nadgodziny. A przerwy należą się każdemu ,może ktoś to zglosi do inspekcji pracy albo nagłośni w mediach

oslo
Pracownik
 Pytanie

Dziewczyny jak to jest z tymi zarobkami do 26 roku życia zarabia sie więcej ale coś trzeba w firmie złożyć? Bo mi kierowniczka powiedziała że jeżeli sie nie ucze to nie mam nic wiecej?

Tre
Pracownik
@oslo

Osoby do 26 rz nie płacą podatku, bez wzg czy się uczą czy nie, zaznaczasz to w deklaracji przy podjęciu zatrudnienia.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Małopolskie
Pracownik
 Pytanie

Aha, widzę że nie tylko w moim regionie się dzieje. T4 to co to za salon? KS coś odwala?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.

Pytania

W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ciągle te kurtki
Pracownik
 Pytanie

Dziewczyny jak tam wam idzie ze sprzedażą kurtek? Wyrabiacie w ogóle te plany i regionalna was tak ciśnie? My już mamy dosyć jak słyszymy ciągle kurtki i kurtki.

Terka
Pracownik
 Pytanie
@Ciągle te kurtki

Proponuję dać dobra premię od sprzedaży kurtek to od razu motywacja będzie większa, lub też zorganizować konkurs dla salonów, z dobrymi atrakcyjnymi nagrodami. Większość sieciowek jak wygamaga sprzedaży to i motywuje finansowo. U nas plan sp w październiku wyrobiliśmy, ale w listopadzie już tak kurtek nie kupują, więc może być gorzej z realizacją planu, za który notabene nic nie mamy:/?

Kurteczki
Pracownik
@Ciągle te kurtki

Słabo. Pogoda nie sprzyja. Ceny kurtek z kosmosu, a modele wszystkie na jedno kopyto…. w innych sieciówkach ceny o wiele nizsze wiec klienci idą do konkurencji.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Figa z makiem
Pracownik

Z Takim traktowaniem to znowu zacznie się rotacja, a na dzień dzisiejszy znaleźć ogarniętego pracownika to cud, niech ktoś ukróci tego Pana, może niech siedzi w biurze, a salony ktoś inny wizytuje, ktoś kompetentny i dyplomatyczny, pozytywnie nastawiony, zarażający chęcią, uśmiechnięty i otwarty.Zapraszamy fajnych ludzi :)

Karina
Pracownik
@Figa z makiem

My kiedyś tez mieliśmy tę nieprzyjemność. Niestety ale z doświadczenia wiem że tacy ludzie mają problem w zasadzie ze sobą - próbują się wywyższyć nad innymi leczyć swoje kompleksy. W zasadzie to pokazuje brak klasy tej osoby nic więcej. Oprócz treści jaką przekazuje liczy się też forma i traktowanie drugiego rozmówcy czyli sposób w jaki to robi. Tu niestety ta czesc druga kuleje wręcz odstrasza - dziwie się że po tylu tu informacjach na ten temat tu na forum firma w zasadzie kierownik sieci nic z tym nie zrobi. Jest to przecież jego własna wizytówka- która wypada w traktowaniu pracowników strasznie słabo. Jakby tak KS się do mnie odzywał w sposób z góry, lekceważący i wręcz poniżający lub mnie tak traktował to myślę że jego przełożony jakby się dowiedział od razu by zareagował. Tu widać ręka rękę myje. To jest wizerunek centrali jaki nam przedstawiają tym sposobem traktowania - dość ciekawy.

Ktos
Kandydat
 Pytanie

Dziewczyny czy wypowiecie się więcej o pracy dekoratora ? Plusy i minusy ?

Ks
Pracownik
@Ktos

Stalengodziny pracy. Bez względu na absencję innych pracowników. Porannych zmian i weekendów raczej nikt nie zabierze. Poza tym, skupiasz się na własnej pracy. Nie lecisz do kasy, nie odbierasz telefonów i nie odrywasz się co raz do innych zajęć Z perspektywy tej myślę są same pluty. Minus jeden. Nie ma wolnego w tygodniu żeby coś załatwić. Ale to tak jak w innej pracy.

Super deko...
Były pracownik

Proszę mi wybaczyć, ale poznałem w tej firmie trochę dekoratorów i znaczna część z nich uważa się za nie wiadomo kogo. Nosy zadarte do góry pod sam sufit. Zero pomocy w jakichkolwiek sprawach, które nie są związane z VM. Mopa w rękę nie weźmie bo bee. Nie mówiąc, o tym, że do kasy ciężko podejść, jak klient stoi i czeka na obsługę, a sprzedawca zajęty. Przypominam, że to stanowisko sprzedawca-dekorator. Za dekorowanie jest premia od VM, za obowiązki sprzedawcy premia sprzedażowa. Proszę tak nie narzekać na resztę załogi, bo to dzięki nim jest zaklipsowana dostawa, czy posprzątane tak misternie poukładane w ciuszki mebelki na koniec dnia. Radzę przeszkolić sprzedawców z podstaw VM, to i meble Ci zaaranżują, baaa, nawet szafy. Chyba, że szanowny SD chce mieć wszystko po swojemu i fuka na resztę, jak tylko coś ktoś ruszy, to potem proszę nie płakać, że nikt się za to nie bierze. Więcej pokory...

Bardzo ciekawe
Pracownik
@Super deko...

Nie wiem jak się zachowują inni dekoratorzy, ale ja szkole ekipę z Vm a i tak nie kwapią się żeby coś zrobić ,bo nie mają do tego talentu. Jak potrzebuje pomocy to zawsze ją mam. Lubie swoją prace i nie narzekam że jest ciężka . Kasuje niestety bardzo często i pomagam w wielu innych kwestiach nie związanych z Vm . A sprzedawca -dekorator oznacza sprzedawca poprzez ekspozycje Vm a nie latanie za klientami ,bo bez przesady sp też muszą coś robić. W żadnej normalnej firmie dekorator nie musi pełnić roli sp!

M
Pracownik
@Super deko...

A no właśnie cała załoga tylko dostawa i nic więcej , prosze nie narzekać na dekoratorów. Każdy ma swój punkt widzenia , a dekoratorzy mam wrażenie że są jak zło na sklepach.

M
Pracownik
@Bardzo ciekawe

Dokładnie jest tak samo ,nie dość że robię swoje to jak mam zrobione to pomagam ,ale w drugą stronę nie bardzo . A wcześniejsza moja odpowiedź była ,że nie jest lekko i pięknie bo nie przechadzamy się po sklepie

KS
Pracownik
@Bardzo ciekawe

Proszę o ponowne zapoznanie się z opisem stanowiska dekorator - sprzedawca, bo praca z towarem z ramienia obsługi VM, a co za tym idzie sprzedaż - to jedno, a człon sprzedawca oznacza obsługę klienta na strefie kasy, sali sprzedaży i przymierzalni. Dekorator powinien przewodzić w szkoleniu ze sprzedaży poprzez zaawansowaną obsługę pośrednią i bezpośrednią zahaczając o sprzedaż wiązaną i alternatywną. Wróć proszę do swojego KS aby Cię przeszkolił :)

Bardzo ciekawe
Pracownik
@KS

Bzdury piszesz znam swoje obowiązki i nikt od kiedy tu pracuje tego nie wymagał ode mnie . I lepiej Ty się przeszkól bo widaç masz spore braki ,i współczuje sd który jest w Twoim salonie.Ks ma być wzorem obsługi a nie dekorator. Pewnie jak większość Ks -w siedzisz i nic nie robisz.

Olaboga
Były pracownik
 Pytanie

Jak się biedny SD oburzył. Skoro dekorator to nie sprzedawca, to zabierzmy premię sprzedażową. Starczy Wam ta od działu VM, zwłaszcza, że macie większe zarobki niż "zwykły" sprzedawca. Ktoś tu chyba nie najlepiej znosi krytykę. Skoro tak dobrze jesteś zorientowana jak jest w innych firmach, to może tam lepiej pójść do pracy? Po co użerać się w Carry, jeszcze będą Ci wymagania stawiać, żebyś klienta z łaski swej obsłużyła... A przepraszam, przecież SD wie wszystko najlepiej. Więcej niż sprzedawcy, a KS to już w ogóle nic nie wie i nic nie robi. Pokory więcej, są salony gdzie nie ma SD i jakoś sprzedają i wyglądają super. Zabierz SD z zespołu, zespół sobie poradzi. Zabierz sprzedawców. Kto Ci sprzeda asortyment z twoich pięknych aranżacji? Tak się składa, że najwięcej robią ci, co są na samym dole. Czyli sprzedawcy. Praca zaczyna się u podstaw kochana.

Dekorator
Pracownik
@Olaboga

Jestem Dekoratorem i robię o wiele więcej niż sam Vm. Towar ,kasowanie itd. Tak się też składa że bardzo często to właśnie do mnie zagadują klienci więc obsługi klienta też nie uniknę . To drugi salon tej sieci w którym jestem dekoratorem i oba były bardzo duże ,więc pracy Vm jest dużo. Dziewczyny zawsze mi pomagają jak poproszę i ja pomagam w pracach sprzedawców i funkcyjnych . Nikt tego nie wymaga ani nie narzuca ! Każdy ma swoją funkcję, ale zespół jak jest zgrany to się wspiera i tyle . Godziny pracy mamy najlepsze plus ,wolne weekendy wiec czasem ktoś może zazdrośnie patrzeć ,ale jest też odpowiedzialność za wygląd salonu i jego zatowarowanie. Ale nie mam zastrzeżeń do mojego stanowiska bo jest najlepsze i nie zamieniłabym się z nikim . A byłam też Kierownikiem ,teraz o wiele mniej na głowie i robisz to co lubisz.. A i pozwolę sobie nie zgodzić się z tezą że dekorator jest zbędny. Bo widać różnice zawsze na salonach gdzie on jest ,oczywiście jak jest dobry,chociaż pewnie są też zdolne ekipy które sobie dobrze radzą bez i dlatego na ich salonach nie ma dekoratora.

KS
Pracownik
@Olaboga

ciekawe ile dołożą KS po styczniowej podwyżce minimalnej krajowej bo to aż 688 zł netto.Ciekawe bo w przeciwnym razie będą salony z sami sprzedawcami dopiero będziecie robić jak woły za wszystkich.Już widze te kolejki nowych chętnych KS z zewnątrz????

Co to za dane
Pracownik
 Pytanie
@KS

Ma wzrosnąć do 4300 brutto ,obecna to 3600 brutto - to daje 600 zł brutto a na rękę pewnie z 400 ,więc skąd ta kwota?

Olaboga
Były pracownik
 Pytanie
@KS

Po pierwsze bez tego oburzenia bo nikt nie napisał, że KS jest zbędny. KS ma organizować pracę osób zatrudnionych w sklepie, dodatkowo ma jeszcze pierdyliard swoich obowiązków i odpowiedzialności. Mam tego świadomość. Z drugiej strony pamiętaj, że jak nie będziesz miała sprzedawców, to komu będziesz tę pracę organizować? Sobie? Jesteś KS bo są osoby takie jak sprzedawcy i osoby funkcyjne niższego szczebla. Każdy jest ważny, bo każde stanowisko jest po coś. Ale piramidy nie buduje się od czubka, tylko od podstawy, a podstawą firmy, każdej firmy są osoby, które zajmują stanowiska na samym dole. Co do podwyżki - ta firma już pokazała jak traktuje swoich pracowników nie raz. Nie ma co nastawiać się na 700 zł brutto podwyżki dla każdego, bo teraz też nie każdy dostał 550 zł brutto jak minimalna wchodziła z 3050 zł na 3600 zł. Będę mocno zdziwiona gdyby faktycznie każdy dostał 700 zł brutto do wypłaty.

Olaboga
Były pracownik
@Dekorator

Nie napisałam, że dekorator jest zbędny, tylko, że zespół jest w stanie sobie poradzić bez niego. Wszystko działa w dwie strony, jeśli dekorator szanuje pracę sprzedawców, to sprzedawcy szanują pracę dekoratora. Proste. Ja niestety pracowałam z takim, który za nic miał innych, nawet KS, zostawiał ramy z ubraniami na sklepie i wychodził z pracy. Nie każdy SD jest super niestety (tak jak sprzedawcy, czy osoby funkcyjne) i chodzi mi tylko o to, że jak widać, niektórym się nie podoba fakt, że trzeba pomóc innym, bo tylko swoją praca się liczy. A skoro Ty się fajnie dogadujesz i pracujesz z zespołem w twoim salonie to super i powodzenia dalej ☺️

Oleole
Pracownik

Jak już to netto na ręke więcej będzie jakieś 520 a szczęściaże do 26 r.życia ,nawet 710 na reke wiecej niż teraz mają

Pracownica
Pracownik
@Dekorator

My mamy dekoratora i ja jestem zadowolona. Zawsze nam pomoże,a ja chętnie jej. Nie przeszkadza mi, w sumie każdy robi swoje. Pozdrawiam SZ :)

olka
Pracownik
@Ktos

Dekorator pracuje od pn-pt w godzinach od 8:30-16:30 przerwa 15 min, wszystkie weekendy wolne, zajmuje się tylko VM, pracuje z produktem, nie kasuje, nie przyjmuje dostaw, nie roznosi ubrań z przymierzalni, nie ogarnia salonu w ciągu dnia. Stanowisko jak najbardziej dobre dla dużych salonów, ale warunek jest jeden, taki SD musi być szybki i skuteczny, doświadczony , dobrze zorganizowany. Minusem jest to ,że np, przy małych składach osobowych osoba funkcyjna otwiera sama z SD, który nie zna systemu i nie skasuje, funkcyjny wtedy czeka z przerwą aż przyjdzie inny pracownik np. na 13:00 lub 14:00, więc długo, trochę ciężko też przy takiej zmianie o wyjście do toalety jak jest duży ruch klientów. Minusem jest też to, że przy małym składzie osobowym , przy długich urlopach, ciężko jest wszystkim wydać chociaż jeden weekend wolny , bo w wytycznych trzeba zapewnić skład rosnąco do weekendu, w takim wypadku deko powinien mieć chociaż tę jedną sobotę pracującą. Jeżeli sytuacja będzie tego wymagała, przy L4, lub innych sytuacjach losowych na salonie, gdy trzeba będzie zapewnić prawidłowe funkcjonowanie salonu, sd można wtedy wpisać w weekend lub na dłuższe zmiany, są to jednak wyjątkowe sytuacje, gdy salon nie ma problemów sd nie można wpisać inaczej niż w wytycznych. Jak dla mnie SD powinien też przejść szkolenie z kasowania, żeby w wyjątkowych sytuacjach potrafił to zrobić, żeby inna osoba mogła chociaż wyjść na przerwę, powinien mieć też sobotę pracującą w momencie kiedy przez długie urlopy ciężko o wydanie innym wolnej soboty. Na wielu salonach są za małe składy osobowe, żeby jeden pracownik miał wszystkie weekendy wolne oraz nie kasował nie znał systemu, jeżeli już tak jest to skład osobowy powinien być taki żeby pozostała część pracowników nie była poszkodowana.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Deko
Pracownik

No właśnie ja nie ,jest to wyjaśniane . Podobno ma byc wypłacona każdemu. Nie mam pojęcia o co kaman

Dekoratorka
Pracownik

Kurcze to już nie pierwszy raz kiedy firma o nas zapomina,często vmowcy są pomijani.Tylko naprawdę dużo pracy wkładamy w wygląd salonu i nie jest to docenione nigdy. Nie jest łatwo nieraz pół sklepu przerzucać.

Oooo
Kandydat
 Pytanie

Szukam opinii na temat pracy w pile ? Zastanawiam się czy aplikować, byłam już raz na rozmowie ale trochę nie pasowały mi " reguły" widzę że moja top zmieniają kierownika bo średnio co 3 miesiace jest ogłoszenie. Jaka tam jest praca ? Jaki jest regionalny ?

Coks
Pracownik
 Pytanie
@Oooo

Ogłoszenie nie świadczy o tym, że kogoś zmieniają. Po prostu budują sobie bazę danych i w każdym mieście jest tak samo, co jakiś czas wystawiają ogłoszenie. Jeśli nie pasowały Ci warunki, to po co zawracasz sobie tym głowę? Szukaj gdzieś indziej. Powodzenia.

Ks
Pracownik

Nieprawda. Wiele razy Widziałam ogłoszenia na moje miejsce. Ale jakoś nie wyleciałam. Góra zabezpiecza się i zbiera cv co nie znaczy że zaraz kogoś wywalą. Pozdrawiam

Sabrina
Inne
@Ks

Czyli można cv nawet składać w ciemno, skoro prowadzą jakąś bazę danych? Oddzwaniają tylko wtedy kiedy pojawi się wolne stanowisko? Wiesz może ile trzeba czekać, jest jakiś określony czas?

Ks
Pracownik
@Sabrina

Bladego pojęcia nie mam Ale skoro ja mam stałą umowę i nie zło,żłam wypowiedzenia i nie zaniedbałam swoich obowiązków. To nie wiem dlaczego widuje ogłoszenia na swoje miejsce

Miro
Inne
@Ks

Może powinnaś zapytać przełożonego czemu tak się dzieje? Bo to jednak trochę niepokojące. No chyba że chcą stworzyć bliźniacze stanowisko bo jedna osoba im nie wystarcza. Nie pomyślałaś?

Carry on
Kandydat
 Pytanie

Ile brutto zarabia kierownik sklepu?+/-

PracownikJakiegośCarry
Pracownik
 Pytanie

Witajcie! Czy ktoś zna sytuacja, że firma zgodziła się na wypowiedzenie bez świadczenia pracy lub na skrócenie okresu wypowiedzenia? Warto wogóle próbować w tej kwestii? Będę wdzięczna za info!

Nicki
Były pracownik
@PracownikJakiegośCarry

Mój okres wypowiedzenia powinien trwać miesiąc, skrócił się do tygodnia. Ale za tym poszło kłamstwo ;) "Przeprowadzka, nagły eksport do miasta w którym nie ma carry i brak jakiegokolwiek dojazdu do pracy". Zadziałało ;) Koleżanka, która zwalniała się w tym samym czasie, niestety powiedziała prawdę na temat wypowiedzenia i nie poszli jej na rękę... Wszystko zależy od Twojej kierowniczki bądź regionalnej. Uważaj na to co mówisz, a jak masz dobrze obeznaną sytuację, wiesz co robić ;) Nie miej wyrzutów sumienia, firma jej nigdy nie miała dla nas, więc nie ma co się przejmować ;*

anonim
Inne
@Nicki

Czyli uważasz że jak się znajdzie dobry pretekst to można szybciej odejść niż mówią to przepisy? A jak kontakty z regionalną? Ty miałeś dobry? W ogóle można się tu dogadać z ludźmi i nie ma zbytnich konfliktów? Pytam jakbym się chciał zatrudnić.

Nicki
Były pracownik
@anonim

To wszystko zależy od regionu w jakim chcesz podjąć pracę. Ja pracowałam na Pomorzu, RKS Pomorze do dogadania właśnie w tej kwestii, ale to pod dobrym pretekstem ;) Ogólnie ciężko jest dogadać się z resztą ludzi siedzących w centrali, bo oni to już rządzą się swoimi prawami. Reguła prosta, za dużo nie mów, nie spoufalaj się, a na prawdę dobrze na tym wyjdziesz :) W takiej pracy trzeba dbać o swoje własne interesy i nie patrzeć na innych jeśli chodzi o Twoją przyszłość ;) Bo ludzie lubią się zmieniać jak rękawiczki w pracy, a jak ktoś Ci dookoła narobi i sobie odejdzie, to zostajesz z tym problemem sam...

Nowy pracownik
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy ktoś może powiedzieć jakie są premii w Szczecinie? Widzę właśnie że były ogłoszenia ale sama stawka napisana, ile mniej więcej da się zarobić netto? Dziękuję

Milena
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś wie jaka premie dostaje Kierownik salonu?

Ks
Pracownik
@Milena

Każdy ks ma inną ,w zależności od wielkości salonu i obrotów. Im większy salon tym większa premia ,ale nie ma tak że każdy ks zarabia tyle samo. Więc należy pytać o takie rzeczy na rekrutacji a nie tu…

Hela
Inne
@Ks

I podstawy też się różnią zależnie od sklepu? A jeśli chodzi o premie świąteczne to jest coś takiego, wtedy wszyscy pracownicy firmy mają takie same kwoty?

Lolo
Były pracownik
 Pytanie
@Hela

Jakie premie świąteczne? ????????????????w tej firmie ciężko doprosić się o papier ksero a Ty z premiami wyskakujesz.

Nono
Pracownik
@Hela

Najlepszy żart jaki dziś widziałam z tymi premiami świątecznymi haha .podstawy też ks mają różne bo różne są salony. Przecież nie może ks dwupoziomowego salonu albo wielkiego zarabiać tyle samo co ks małego salonu

Kkkkk
Pracownik
 Pytanie

Czy u was w salonie działa monitoring? W jaki sposób zostaliście o tym poinformowani?

Kkkkk
Pracownik
 Pytanie

To wiem, ale czy dostaliście jakiś papier że owe kamery działają i jesteście na podglądzie?

Zosia
Inne
 Pytanie
@Kkkkk

O jakich kamerach mowa? Była Informacja ze owe kamery będą?

Marlenka
Pracownik
 Pytanie

Witam was wszyscy byli oraz teraźniejsi pracownicy! Mam do was pytanie odnośnie kierownictwa w waszych salonach:) Po pierwsze: Czy pracując 12 godzin macie przerwę 45 minutową, czy również wam kierownik ucina do 30 minut bez żadnego konkretnego powodu a raczej z jego upodobań? Po drugie: jak wyglada wasza praca będąc po 4 osoby na zmianie mając dość duża dostawę? Tez jedna osoba klipsuje na kasie a reszta chodzi i klepie wieszaki bez sensu mimo, ze można robić dostawę? Po trzecie: czy u was na salonie każdy musi być rozdzielony i najlepiej zeby ze sobą w ogóle nie rozmawiać bo to przecież zbrodnia wymienić z koleżanka kilka słów:))) mimo iż nie stoi się bezczynnie i zaczyna rozmawiać, a nadal pracuje. Czy tak powinna wyglądać atmosfera w pracy? Czy u was kierownictwo potrafi zrobić Vm? Czy zna tylko teorie, a w praktyce nie potrafi nic zrobić, ale twoja pracę ocenia i poprawia mimo iż jest zrobiona dobrze? :) Czy również chcąc mieć wolny dzień, trzeba się o niego prosić z minimum 2 miesięcznym wyprzedzeniem? Czy u was kierownik sam wybiera wam urlop nie pytając was o zdanie, bo przecież po co prawda? Chętnie dowiem się jak to u was wygląda!

Karolina
Były pracownik
 Pytanie
@Marlenka

Zgadzam się z tym co napisałaś. Ks, która ma się za boga a porządnie VM nie potrafi zrobić, za to krytyka innych idzie jej najlepiej. Pracownika traktuje jak (usunięte przez administratora) zasłaniając się kadrami. Dyspozycje? Urlop? To ona decyduje o tym kiedy masz wolne i nic Ci do tego. Atmosfera w pracy dzięki niej również panuje grobowa. Rotacja jest spora bo nikt nie wytrzymuje takiego traktowania.

2
Mika
Pracownik
@Marlenka

Dziwne powinnaś mieć przerwę 45 minutową. Urlop zależy od Ciebie według KP to Ty decydujesz o urlopie chyba że masz zaległy wtedy pracodawca może Cię wysłać na niego. U nas przy robieniu grafiku kierownik pyta się o prośby grafikowe czyli gdzie potrzebujemy wolne i w miarę możliwości stara się je w grafiku uwzględnić. Kierownik u nas umie VM ale u nas każdy lubi się VM zajmować i umie więc kogo kierownik wyznaczy w danym dniu ten się tym zajmuje. U nas jest tak że do kasy możemy podchodzić tylko w razie konieczności więc dostawę robimy na salonie ale mamy być widoczni dla klienta i w razie co zostawiać dostawę i pytać o pomoc. Atmosfera u nas jest w miarę ok.

Ks
Pracownik
@Marlenka

Od 8h przysługuje w sumie 45 min przerwy ,ale jest ona rozłożona na dwie (30 min i 15 min). W żadnym salonie nie można ich łączyć i iść na 45 min. Takie są odgórne wytyczne firmy a nie wola kierownika. Poniżej 8h przysługuje tylko 15 min

Ks
Pracownik
@Marlenka

Towar robią wszyscy,łącznie z ks-em. Żeby każdy był w innej strefie ,wymaga centrala i RKS i jest to kontrolowane ,oczywiscie rozmawiamy ze sobą i jak jest nas dużo pracujemy w parach.(chociaż to wbrew wytycznym (usunięte przez administratora)

Marlenka
Pracownik
@Ks

U nas mimo, ze jesteśmy 12 h to mamy tylko jedna przerwę 30 minutowa. To przykre.

Ks
Pracownik
@Marlenka

To trzeba to zgłosić do kadr lub RKS ,bo jest wam zabierana bezprawnie

kiko
Pracownik
@Ks

haha w tej firmie jak zglaszasz mobbing to Ty wylatujesz z pracy a oprawca zostaje i zazwyczaj awansuje haha a Ty mowisz zglos cos do kadr, kadry Cie wysmieja za krotko tam pracujesz. podam przyklad najwiekszy mobbing na Warszawke a laska zostala kierownikiem na Mlocinach haha zal naxa i dalej zastrasza ludzi a skarg mysle ze bylo z 10!!!!! i ja rowniez po 8h pracy z ta laska powiedzialam nigdy wiecej chociaz w moim salonie jest nie lepiej...

Mila
Pracownik
@Marlenka

U nas będąc po 4 na zmianie łącznie z kierownikiem lub 3, kierownik nie robi nic. Siedzi na zapleczu i cały czas pisze na telefonie. Najgorsza zmiana z kiero bo trzeba robić za nią. Żadna pomoc z jej strony. Tak samo pisali że kiero ma dawać przykład i obsługiwać, ciekawe jak ma obsługiwać jak ważniejsze jest pisanie wiadomości z kochaniem. Wychodzi w weekend 2 godziny wcześniej i na przerwy nie chodzi żeby też wyjść wcześniej. A pracownik tak robić nie może. W weekend kiero powinien mieć zmianę do końca dnia a nie do 17 bo i tak wychodzi wcześniej i zostajemy 3

Marlenka
Pracownik
@Mila

No to u nas jest wlasnie tak, ze jak mamy dostawę i są 4 osoby na zmianie to dostawę robi tylko jedna osoba + kiero, za to reszta dziewczyn ma chodzić i kłapać wieszaki zamiast tez robić dostawę, także zarządzanie kierownika na marnym poziomie. Przychodzić do pracy ze świadomością, ze przez 12 godzin chodzisz po salonie i udajesz, ze coś „poprawiasz” - bo musisz cos robić jest straszne.

Mila
Pracownik
@Marlenka

Nasz kiero dostawy nie robi. Tylko pracownicy. Ona dosłownie nie robi nic. Nawet przy klientach siedzi na krześle przy komputerze i bezczelnie pisze na tele.a jak widzi że jest kolejka do kasy to idzie na zaplecze

Xxxx
Pracownik
@Mila

To gdzie macie RKS... powinniście to zgłosić. A jak RKS nic z tym nie zrobi. Dzwonisz do p.R.G. nie będzie obojętny. KS nie jest Bogiem i właścicielem sklepu.(On jest tak samo zwykłym pracownikiem na innym stanowisku ) Sorki sama jestem KS i w moim sklepie to by nie przeszło. KS powinien sam dawać przykład od przysłowiowego zamiatanie do pracy z VM itd. Kiedy KS daje dobry przykład w tedy pracownicy też starają się.. Ta KS musi trzymać wszystko w ryzach, aby praca dobrze szła i załoga była zadowolona. Bo odpowiada za funkcjonowanie Salonu. Spokój i dobra atmosfera robi wszystko. Nawet jak sama Centrala tego nie docenia. Dziewczyny w końcu niech któraś tupnie nogą.

Ciekawe
Pracownik
@Xxxx

Brawo! Dokładnie tak jak piszesz!KS dostaje największe wynagrodzenie i nie ma prawa siedzieć i nic nie robić ,po odpisaniu na maile i załatwieniu typowo kierowniczych spraw ,ma obowiązek pracować tak jak reszta na salonie oraz dawać dobry przykład swojej ekipie. Jak KS pracuje to i reszta robi to chętnie i odwrotnie.

ania
Pracownik
@Marlenka

To bardzo źle wygląda z punktu widzenia klienta jak pracownicy stoją i rozmawiają ze sobą. Brakiem kreatywności ze strony pracownika jest też chodzenie i klepanie wieszaków :) tak na prawdę to możesz robić coś bardziej kreatywnego np. odświeżyć szafę, przebrać manekiny, torsy, odświeżyć acc, porozmawiać i doradzić klientowi :) jest szereg czynności poza klepaniem wieszaków, które można zrobić podczas zmiany :) urlopy planuje się na początku stycznia, więc to bardzo wątpliwe żeby ks wpisywał kiedy mu się podoba, bo właśnie w styczniu się to ustala, a jeżeli coś się potrzebuje to zawsze można przyjść i się dogadać, ROZMAWIAĆ. Z doświadczenia wiem, że najwięcej pretensji mają osoby, które nie potrafią się odezwać, są wycofane i zamknięte, mają mnóstwo pretensji i za plecami gadają, są niedojrzałe do pracy i współpracy, ogólnie negatywnie nastawione do pracy, życia, ludzi, takie osoby nie powinny podejmowac zatrudnienia w handlu. Prośby grafikowe trzeba zgłaszać wcześniej ponieważ grafik powstaje do 10, czyli grafik na 12 robi ks do 10 listopada, i myślę, że nie jest to problem, wizyty u lekarza oraz wesela itp o tym wiemy dużo wcześniej :)

Marlenka
Pracownik
@ania

Ale u nas to wyglada tak, ze kierownik sobie bez problemu podchodzi do pracownika i „zagaduje” ale jak widzi, ze pracownicy rozmawiają ze sobą to ich rozdziela:) Kreatywność powinna być ze strony kierownika i zamiast kazać pracownikowi „sprzątać salon i robić rozmiarówkę” przez 12 godzin to powinien zaproponować coś bardziej przydatnego do pracy. Pracownicy zazwyczaj nie podejmują się odświeżaniem szaf skoro zarządzeniem kierownika jest ogarnianie salonu w danym momencie. A jeśli chodzi o nastawienie pracownika do pracy to nie ma się co dziwić skoro tak wyglada atmosfera na salonie i nie są to osoby negatywnie nastawione, a raczej zażenowane brakiem prawidłowego zarządzania kierownika muszące wykonywać monotonną prace klepania wieszaczkow gdyż jest np. do zrobienia dostawa :).

ania
Pracownik
@Marlenka

Jedno drugiego nie wyklucza, czyli ogarniając salon i robiąc rozmiarówkę możesz odświeżyć szafy, zrotować produkt, podejść do klienta i pomóc w doborze garderoby, odświeżyć stylizację manekinów, torsów, na tym polega praca sprzedawcy, warto sobie przeczytać zakres obowiązków, żeby wiedzieć czego pracodawca może wymagać :) a jeżeli Twoim zdaniem praca polega na klepaniu wieszaków to ja nie mam więcej pytań :) Właśnie takie asy trafiają się do pracy, zero własnej inicjatywy, brak umiejętności komunikacji, jak palcem nie pokarzesz co ma robić to nie wie, nawet kurzy porządnie zetrzeć nie potrafią, trzeba tłumaczyć tak proste oczywiste rzeczy że masakra, nie mówiąc już o obsłudze kasy fiskalnej to większość osób przerasta, natomiast samodzielne myślenie to wyczyn jak zdobycie szczytów w Tatrach. Nowym pracownikom na początku daje się najprostsze zadania żeby się wdrożyli, zobaczyli jak salon funkcjonuje, natomiast nie wszyscy na zmianie będą robić dostawę, ponieważ ktoś właśnie musi ogarniać na bieżąco bałagan, pilnować strefy wejścia, pomagać klientom, taka jest organizacja pracy, to nic dziwnego, trzeba być elastycznym i rozgarniętym, samodzielnym w działaniu, praca to nie przedszkole.

Marlenka
Pracownik
 Pytanie
@ania

To wszystko jest tylko pięknie napisane, lecz to tak nie wyglada:) Na salonie nie ma aktywnej obsługi klienta więc zarówno pracownik jak i kierownik nie podchodzi do klienta zapytać czy w czyms może pomóc. Problem tkwi w tym, ze kierownik nie potrafi wyszkolić nowych pracowników, pokazuje tylko jak roznosić przymierzalnie i dalej radź sobie sam, a później się dziwi, ze czegoś nie potrafią. Dlaczego kierownik nie powie jak się nazywają meble? jak buduje się szafy, albo jak się DOBRZE klipsuje? U nas większość pracowników dowiadywała się takich rzeczy od innych pracowników, czy ta rola nie należy do kierownika? Przyjmując nowe osoby należy je wdrożyć w cały proces pracy a nie iść na łatwiznę przyjąć do pracy i wystarczy, a później centrala na kontrolach zdziwiona dlaczego ty nie wiesz tego i tego.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Marlenka

Od kiedy aktywna obsługa klienta polega na zadaniu pytania w czym mogę pomóc?takich pytań się nie zadaje,czytanie ze zrozumieniem TOK się kłania,to są początki zatrudnienia, no ale nie wymagajmy za dużo od osoby,która myśli że jej podstawowe zadanie na salonie to klepanie wieszaków.Takimi wpisami pokazujesz swój brak wiedzy i kompetencji.Wystarczy dobrze przeczytać zakres obowiązków jaki się podpisuje wraz z umową,własnym podpisem,tam jest wszystko napisane. Kiedy Centrala czyta takie wpisy,to robicie sami sobie krzywdę, bo chcąc oczernić swoich przełożonych robicie to w taki sposób,że pokazujecie swoją niewiedzę i niedojrzałość, oraz brak klasy. Pracownik,który pisze o klepaniu wieszaków, zadaje pytanie do klienta w czym mogę pomóc? Nie wykazujący żadnej własnej inicjatywy,nie rozwijający się samodzielnie, bo ma stawkę najniższej krajowej , piszący o tym w prost,że stoi i rozmawia,choć nie jest to mile widziane bo nie wygląda to dobrze z punktu widzenia klienta,taka osoba ma jeszcze czelność obrażać swojego przełożonego,dziewczyno czy ty nie widzisz,że sama nie jesteś w porządku,zacznij od oceny siebie i swojego podejścia do pracy. Widzisz wszystko w ciemnych barwach, widzisz tylko negatywną stronę, a medal strony ma dwie,i ciekawe jak oceniłby Cię Twój ks. Atmosferę na salonie tworzą wszyscy, również Ty, jeżeli sama nie jesteś uśmiechnięta i pozytywną osobą,to nie zarazisz optymizmem nikogo.

1
Aga
Były pracownik
@Ania

Brak słów na to co piszesz. Jesteś bezczelna. No ale zapewne jako ks zarabiasz kilka dobrych tys i brak ci empatii co do ludzi, którzy pracują za najniższą. Mam nadzieję, że kolejnej umowy nikt Ci nie podpisze i zostaniesz sama na salonie. A ocen najpierw siebie i podejście do innych ludzi.

1
Karolina
Były pracownik
@Ania

A moze wychodzi po prostu niekompetencja ks i brak odpowiedniego szkolenia nowych pracownikow. Z taki podejsciem do ludzi nie wróżę ci stałej ekipy na salonie.

Kultura
Pracownik

Twoją postawę warto byłoby ocenić ze względu na słownictwo

Askier
Kandydat
@Kultura

Pisz jednym nickiem Anna. Dalej czekam na info w którym salonie pracujesz żeby osobiście ocenić jak obsługujesz klienta. A ty sobie oceniaj co chcesz..

1
Agnieszka
Pracownik
@Askier

Show trwa dalej ....dziecinada tu pracuje

pracuje tutaj
Pracownik
 Rekomendacja
@Karolina

A co Ciebie to w ogóle interesuje jak pracuje ks i jak wdraża pracowników, to jego z tego rozliczają, nie Ciebie. Z doświadczenia Wiem, że teraz słabi ludzie trafiają do pracy, można szkolić i szkolić, a i tak prostych rzeczy nie są w stanie zapamiętać, nie chcą się uczyć, rozwijać, wszystkiego się boją. Żeby kogoś uczyć i szkolić to osoba musi mieć jakiś potencjał, chcieć się nauczyć wykazywać postawę otwartą, a nie wszystkiego się bać, nawet nie dać sobie szansy na naukę nowych rzeczy. Nowego pracownika wdraża się stopniowo, i cały zespół powinien być w to zaangażowany a nie tylko ks, można też oddelegować pracownika do bardziej doświadczonego po to żeby w pierwszych dniach pomagał się wdrażać, to nie jest nic dziwnego, ale normalne procedury w hr. Natomiast żeby kogoś oskarżać o niekompetencję , to najpierw samemu trzeba być kryształowym i super pracować. A osoba, tutaj wypowiadająca się , pokazuje że nawet podstaw obsługi klienta nie zna. Proponuję interesować się swoim zakresem obowiązków, swoją pracą, oraz sobą w ogóle a nie obrażać i oceniać innych, tym bardziej, że do tej oceny kompetencji brak. Życie jest takie krótkie, lepiej spędzić je na generowaniu pozytywnych rzeczy a nie kręceniu dram, zawsze można też poszukać innego zajęcia i innej firmy jeżeli nam ta praca nie pasuje, tylko, że idealnych firm i pracy nie ma, ludzi też, a trawa po drugiej stronie jest zawsze bardziej zielona. Życzę Wszystkiego Najlepszego tym którzy najgłośniej krzyczą na swoich przełożonych tutaj bo w realu nie mają odwagi nawet się odezwać.

Pati
Pracownik
 Pytanie
@pracuje tutaj

Fakt, ludzie nie mają odwagi powiedzieć czegoś prosto w twarz, ale tak samo robią nasi przełożeni. Od czegoś się to zaczyna prawda? Gdyby od samego początku kierownik dawał pracownikowi taką swobodę do własnego wyrażenia się to takie sprawy załatwiałoby się osobiście. Niestety, ale prawda jest taka, ze swoje frustracje wylewamy tutaj , ponieważ w realu tak łatwo nie jest, nawet gdy ktoś pisze, ze zawsze można powiedzieć coś osobiście i rozwiązywać problemy. Podejmując się takich kroków prędzej stracimy prace niż jakiekolwiek porozumienie. Większość osób nie potrafi przyjmować krytyki więc ich sposobem na to jest po prostu pozbywanie się pracowników (usunięte przez administratora)

Karolina
Były pracownik
@pracuje tutaj

Może nie ma pracy idealnej , ale w mojej obecnej jest DUZO lepiej, jestem doceniana jako pracownik , premie są realne, szef nie obraża się na pracownika za zwolnienie chorobowe albo spóźnienie 2 minutowe.

Xxxx
Pracownik
@pracuje tutaj

Podzielam wypowiedź koleżanki. Dziwię się od dłuższego czasu. Kiedy dziewczyny piszecie że KS to osoba która nic nie robi, gnębi, wykorzystuje, siedzi w magazynie. Grafiki robi pod Siebie,sama układa UW bez konsultacji z pracownikami.Nie potrafi dobrze rozporządzać budżetem kwartalnym.I w ogóle nie potrafi budować zespół aby była dobra atmosfera. ITD. Jak nie macie RKS albo jest tak beznadziejny. To wszystko powinno być zgłoszone do Centrali. Nie są Głusi i Ślepi. I potrafią sprowadź do pionu pewne osoby. Druga sprawa KS nie zarabiają jakiś kokosów, tak jak piszecie. U Mnie KS ma więcej od SZ 500zl. A premiie niższą od SZ. Ma więcej obowiązków na głowie niż przykładowo Sprzedawca . I przestańcie wszystkich KS wkładać do jednego worka. Bo nie każ KS to Święta Krowa. Są tacy co sumiennie pracują, odnoszą się z szacunkiem do współpracowników i potrafią zbudować dobry zespół aby się lepiej pracowało. A w tych czasach co się dzieje to najważniejsze. I tęgo życzę Wszystkim.

Karolina
Pracownik

To co robię z moim czasem nie powinno cie obchodzić XD. Nie wiem po której mojej wypowiedzi wywnioskowałaś, że nie znam podstaw obsługi klienta XD. Mój były przełożony to niedojrzały wmocjomanie człowiek, mściwy, złośliwy, ogólnie zła osoba, mam głęboko w poważaniu co by o mnie powiedziała , większe znaczenie ma dla mnie opinia moich byłych współpracowników bo to byli mega pozytywni ludzie i świetnie nam się razem pracowało.

J
Pracownik
@Karolina

Takie wypowiedzi zazwyczaj piszą osoby,które same dojrzałe nie są, żeby oceniać innych to najpierw samemu trzeba być kryształowym. Dojrzały człowiek nie pisze źle o innych, a w każdej sytuacji widzi dwie strony medalu, i stara się zrozumieć drugą stronę. Dziwi mnie też jak ktoś kto rozpoczyna nową pracę ma jeszcze chęć na babranie się w tym co było, jak dla mnie to chore jest, nie lepiej spożytkować czas na coś dobrego i wartościowego.

Ania
Pracownik
@J

Ktoś kto nadużywa XD na pewno jest bardzo dojrzałą osobą, a wypowiedzi takiej osoby są merytoryczne w 100%, już sam poziom tej wypowiedzi jest bezczelny ale co tam osoba innych obrażać może, dobrze że tacy ludzie odchodzą , od razu się lepiej oddycha. Powodzenia w nowej pracy, i tylko nie zapomnij się odzywać,żebyś później nie musiała komentarzy pisać w Internecie.

inga
Pracownik
@Karolina

Dziewczyno z Twoich wypowiedzi jasno wynika, że masz obsesję na punkcie swojego byłego przełożonego. Jak dla mnie były pracownik oczywiście jak najbardziej może dać swoją opinię, i upust swoich gorzkich żali, oczywiście w sposób grzeczny i merytoryczny, ale na tym kończy, odcina się i żyje swoim życiem, a nie ciągle pisze swoje gorzkie żale i zatruwa powietrze w miejscu, w którym fizycznie już go nie ma. Ten przełożony pewnie już nawet Ciebie nie pamięta i ma w nosie co Ty o Nim myślisz. Zdrowy emocjonalnie człowiek potrafi się odciąć i iść dalej swoją drogą, potrafiąc wyciągnąć wnioski na przyszłość i dobrze życzyć innym.

Karolina
Pracownik
@inga

Za to odpowiadanie pod 3 różnymi nickami świadczy o dojrzałości i o tym jak cudowna osoba jesteś. Nie pozdrawiam XD

@M
Inne
@Marlenka

@Marlenka Kierownik nie ma prawa ucinać przerwy,przy 12h masz dwie przerwy po 15 minut i jedna 30 minut,urlop to twoja decyzja chyba że masz zaległy z poprzedniego roku to wtedy centrala może ci narzucić termin.Jesli tak robi zgłoś do centrali albo regionalnemu najlepiej wysyłając maila.

Pracownik
Pracownik
@Marlenka

Nasz kierownicza chodząc po 8 h robi sobie przerwę pół godzinna i czasem idzie jeszcze na 15 min gdzie przy 8h pracy powinna mieć tylko 15 min. Ty jeśli wyjdziesz 3 min później ze swojej przerwy to już pouczania. Jeśli się nie podlizujesz kiero to jesteś traktowana po prostu jak sprzątaczka. A panie zastępczynię razem z kiero siedzą i nic nie robią. Kawę pić za kasą i gadać. Kraków

Hej
Pracownik
 Pytanie

Hej czy premia zostaje podniesiona wraz z potężnym wzrostem wynagrodzenia?

Xdd
Pracownik
@Hej

Nie, i nie prowokuj ich bo jeszcze obniża! Albo wymyślą takie progi do premi,że nawet 3 sklepy razem wzięte tego nie zrobią... hahah

Były pracownik
Były pracownik

Hej Długo zastanawiałam się czy napisać opinię na temat tej pracy Ale postanowiłam jednak ją napisać może zacznę od plusów jedynym plusem tej pracy były niektóre osoby które poznałam mimo tego że bardzo szybko zakończył pracę w tej firmie ja mam z nimi do tej pory kontakt . I tyle jeśli chodzi o plusy tak naprawdę nikomu nie polecam pracy w tej firmie ze względu na to że tak naprawdę w tej firmie nie szanuje się pracownika I przede wszystkim jego zaangażowania oraz chęci rozwoju ja na rozmowie kwalifikacyjnej usłyszałam że to jest Firma która ci pozwoli się rozwijać a tak naprawdę odkąd ja tam pracowałam w ogóle się nie rozwinęłam mimo moich chęci I mojego zaangażowania ponieważ w tej firmie wszystko jest Personalny jeżeli podlizuje się kierowniczce i kierowniczka cię lubi to dostaniesz awans jeśli nawet pracujesz tylko miesiąc . Jeśli chodzi o Grafik i godziny pracy tak naprawdę są bardzo beznadziejne bo w trakcie miesiąca potrafi ten Grafik się zmienić z pięć , sześć razy w miesiącu najczęściej pracuje się 12 h gdzie na rozmowie kwalifikacyjnej było powiedziane że tak naprawdę dwunastki to są bardzo rzadkie raczej pracuje się po 8 h lub po 6 h ja tak naprawdę przekonałam się że to było kłamstwo bo potrafią być takie miesiące gdzie mam same dwunastki nie rzadko zdarza się tak że pracownik ma dwie dwunastki pod rząd , ponieważ nie ma kto tam pracować . Jeśli chodzi o kierownika i jego zastępców są to osoby bardzo różne ponieważ o jednej osobie mogę powiedzieć że po prostu nadaje się na te stanowisko i widać że ona na tym się zna , jeśli chodzi o pozostałe osoby to moim zdanie nie nadają się żeby być na tym stanowisku często bywa tak jak nie ma kierownika po prostu one robią co chcą i najgorsze jest to że kierownik o tym wie I nic z tym nie robi . Czasem bywało tak że ja jako sprzedawca musiałam robić za osobą funkcyjną czyli organizować pracę całego salonu ponieważ osoby funkcyjne były na magazynie I tak naprawdę obgadywały wszystkich po kolei . Wracając do kierownika jest to najbardziej fałszywą osobą jak poznałam w życiu . chodzi i wszystkich odgaduje po kątach . Od czasu do czasu coś zrobi na salonie . Jeśli chodzi o dekoratora jest to osoba po prostu bezczelna która nie docenia twojej pracy . Podsumowując jest to praca która męczy psychicznie i fizycznie .

Ramona89
Pracownik
 Pytanie

pytanie do osób które były na urlopie macierzyńskim i wróciły do pracy tutaj … czy ktoś z was korzystał z tego ze pracował tylko po 7 godz ze wzgląd ze karmił piersią ? Puszczali Was do domu normalnie po 7 godz czy siedzieliście godzinę na magazynie bo tyle przysługuje matce karmiącej ? Pozdrawiam

Kkkkk
Pracownik
@Ramona89

Nigdzie nie jest napisane że pracuje się po 7h, matce karmiącej piersią przysługują przerwy w pracy. Jeśli pracuje powyżej 6h to przysługują 2 przerwy po 30 min. Wszystko jest pewnie kwestia dogadania się.

Maja
Były pracownik
@Ramona89

Ja wróciłam po macierzyńskim , na 7/8 etatu + jako matka karmiąca dziecko przychodziłam lub wychodziłam wcześniej :)

anonim
Inne

Czy wymagania, obowiązki i benefity na stanowisku specialisty ds rekrutacji różnią się między sobą, w zależności od miasta? Czytam właśnie ofertę pracy do działu rekrutacji, zainteresowała mnie, ale szukają kogoś we Wrocławiu. Ciekawi mnie czy jak znajdzie się etat tutaj, w Poznaniu, to na tych samych warunkach?

Nowy pracownik
Pracownik
 Pytanie

Jakieś opinie o RKS pomorze?

Zostaw merytoryczną opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 880.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 772, z czego 37 to opinie pozytywne, 215 to opinie negatywne, a 520 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Carry Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 785 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Carry Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii