Opinie o carry.pl - CARRY sp. z o.o. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Carry Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Carry Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Carry Sp. z o.o. w Poznań

Aga
Kandydat
 Pytanie

Dziewczyny, jaka atmosfera i kierowniczka w plejadzie Bytom?Zastanawiam się czy warto.

Maja
Kandydat
@Aga

Podbijam pytanie, ostatnio widzę często ogłoszenia na prawie wszystkie stanowiska do Plejady Bytom.Wiem, że praca w sklepie jest ciężka, ale ważna jest atmosfera i dużo zależy od kierowniczki.Napiszcie, proszę czy warto aplikować.Będę wdzięczna, żeby nie wtopić....

1
Nana
Pracownik
@Aga

To że jest ogłoszenie o pracę wystawione na dane stanowisko i salon to nie zawsze znaczy że szukają do pracy niestety. Często zbierają CV żeby mieć w razie gdyby któryś z pracowników się zwolnił.

Pracownik
Pracownik
@Maja

Ogłoszenia z Carry na różne stanowiska jest od groma wszędzie na każde miasto. Czasami jest tak że dane stanowiska są zajęte, a i tak ogłoszenie jest dodane. Nie wiem dlaczego tak jest, może faktycznie zbierają te CV w razie czego.

Zca
Pracownik
@Pracownik

Zapraszamy do pracy w Carry. Ciekawe jak długo wytrzymacie... nic nikomu się wiecznie nie podoba. Pretensje mają o wszystko. Centrala i reszta (usunięte przez administratora) traktuje pracowników jak (usunięte przez administratora) Kto ma słabą psychę długo nie wytrzyma. GWARANTUJĘ!!!!!

Salon ..
Pracownik
 Pytanie

Cześć dziewczyny czy wiecie może czy na styczeń są jakieś zniżki pracownicze ?

Kierownik
Pracownik
@Salon ..

Tak, są.10 sztuk na -55% na kwartał

Monia
Kandydat
 Pytanie

Witajcie, czy ktoś z Was mogłby mo powiedzieć ile zarabia dekorator w Carry oraz w jakich godz. pracuje? (Pytam o godz, ponieważ w niektórych sieciach dekoratorzy zaczynają pracę duzo wcześniej niż reszta) Z góry dzięki

Nula
Pracownik
@Monia

Dekorator pracuje od pon do piatku przewaznie 8h ale zdarza sie ze wiecej ale rzadko normalnie przychodzi razem ze wszystkimi

Deko
Pracownik
@Monia

Od 8:30 do 17:00 w tym dwie przerwy 30 min i 15 min ,weekendy wolne . Zarobki zależą od salonu i jego wielkości oraz obrotów. Najlepiej zapytać na rozmowie rekrutacyjnej

Blanka
Pracownik
 Pytanie

Hejka , Czy pracownik będący na urlopie macierzyńskim dostaje również podwyżkę ?

Ktoś
Pracownik
@Blanka

Tak

Gogo
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

A czy kierowników się też to tyczy?

Nie
Pracownik
@Gogo

Kierownicy nie dostali podwyzek

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.

Pytania

W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(840 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Cześć, Pojawiło się ogłoszenie na sprzedawcę - dekoratora w sieci sklepu carry w Lublinie. Nie wiem do którego konkretnie, ale chciałbym wiedzieć jak wyglada sytuacja ? Warto ? Czy są premie ? Jakie są zarobki? Pod kogo się podlega itp ? Może ktoś mi coś napisać ?

?
Pracownik
 Pytanie

Co powiecie na temat RKS Dolny Śląsk?

Żenada
Pracownik

Żenada z tymi aneksami, SZ który ukończył 26 lat zarabia tyle co sprzedawca. Nie opłaca się brać na siebie tej odpowiedzialności, ciągłego walczenia o wyniki dla firmy a oni robią takie coś. Wolałabym przyjść jako sprzedawca, zrobić swoje i się niczym nie przejmować. Taka prawda, osoby funkcyjne mają za nic. Ks nie dostali (usunięte przez administratora) 200 zł podwyżki, kpina i żart. Dobrze, że jestem na wypowiedzeniu.

NOWY KS
Pracownik
 Pytanie

Cześć, chciałabym poznać opinię na temat RKS Kraków. Co możecie o nim powiedzieć? Bo jeszcze nie miałam okazji poznać tego Pana?

Hmm
Pracownik
 Pytanie
@NOWY KS

To kto Cię zrekrutował? Przecież tym się RKS zajmuje .

Ks
Pracownik
@NOWY KS

Jak Obroty są ładne to jest ok, jeśli słabe wszystko jest źle. Przyczepia się wtedy do wszystkiego. Ogólnie spoko lecz nie radzi sobie w trudnych sytuacjach jeśli są na sklepie gdy ktoś zgłosi. Zamiata pod dywan, udaje że nie widzi problemu, że nie zauważa problemu.

Centrala
Pracownik
 Pytanie
@NOWY KS

A to wy nie wiecie,że od dłuższego czasu jesteście manipulowanie przez centrale?Wrzucają pytania odnośnie rks, a wy im wszystko spiewacie. Trudno się domyśleć,że to zagrania na poziomie tej firmy?:)

Kierownik
Pracownik
@Centrala

Pracownicy nie mają odwagi albo nie chcą z jakiś powodów zgłaszać nieprawidłowości w zachowaniu RKSa(obrażanie,zwracanie uwagi przy klientach lub pracownikach,obgadywanie między salonami,krzyczenie na pracownika,itp.) Pracuje w tej firmie już trochę czasu i wiem że jeżeli takie rzeczy zgłosi się do Centrali to oni reagują i to bardzo szybko.Kilka lat temu miałam taką sytuację,że regionalny nie umiał zachować kultury wypowiedzi,podnosił głos przy pracownikach a co gorsze też przy klientach,itp ,spowodował że na myśli o przyjściu do pracy robiło nam się słabo . Sytuacją kulminacyjną było wyciągnięcie SZ przed salon i przy chodzących klientach krzykiem zwrócenie jej uwagi.Telefon do centrali opisanie całej sytuacji i innych zachowań,po 2 tygodniach informacja na maila ,że pan x nie pracuje już w naszej firmie.

Nie do konca
Pracownik
@Ks

Nie prawda ,ja ze swojego doświadczenia wiem że właśnie reaguje na takie rzeczy i działa.Nie zamiata pod dywan . Jest to chyba jedyny na prawdę profesjonalny RKS, Wymagający ,skrupulatny ale też mający wysokie kompetencję i wiedzę ,co akurat w tej firmie zdążą sie rzadko w przypadku RKS-ów.

ABC
Pracownik
@Nie do konca

Mam podobne zdanie. Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku.

Xxxxx
Pracownik
@ABC

Ja również. Jak tylko mamy jakiś problem walimy do niego jak w dym i zawsze pomoże. W końcu odpowiednia osoba jako RKS. Zresztą sam ile razy nam powtarza ze cokolwiek by się działo mamy dzwonic. Więc nie wiem skąd te negatywne komentarze. Wymagający jest bo wymagać musi, on tez jest rozliczany pewnie z wszystkiego, więc nie ma się co dziwić. Jakby był jak ciepłe kluchy to by mu każdy na salonach na głowę wszedł a zresztą takich firma na pewno nie trzymałaby :)

Niezabardzoon
Pracownik
@NOWY KS

taki pan sztywniak ten regionalny i nie chce słyszeć o naszych problemach bo u niego problemy nie istnieją wsparcia brak tylko ciągle źle

ubaw...
Pracownik
@Centrala

Na pewno masz rację szkoda że tam nie jesteś byś najlepiej sterował/ła centralą.Bystry człowiek z Ciebie

Xxxxx
Pracownik
@Niezabardzoon

Ty chyba innych regionalnych nie przeżyłaś/eś... Pan RKS Kraków jest bardzo w porządku. Wymaga owszem i jak coś jest źle to musi zwrócić uwagę, to należy do jego obowiązków, sam jest rozliczany z tego. A problemy tak jak napisał ktoś wyżej zauważa i rozwiązuje. Zawsze można do niego zadzwonić czy napisać i nie zostawia niczego bez echa. Wsparcie od niego zawsze mamy, cokolwiek by się działo. I sztywniaka w nim nie widzę. Więc chyba dostałaś/eś ochrzan za coś co zrobiłaś/eś źle i teraz piszesz jakieś farmazony. Kiedy jest źle to opieprzy ale jak jest dobrze to potrafi pochwalić i zmotywować pracownika. Tyle mam do powiedzenia. :) :) :)

Yyy
Pracownik
 Pytanie
@Xxxxx

Zmotywować? A czym on Cię tak motywuje? Śmiech na sali. Raczej "grozi" że jak jemu utną to on utnie nam. Jaka tu motywacja

Xxxxx
Pracownik
@Yyy

Grozi hahaha dobre. Jak się nie pracuje jak należy to się dostaje mówiąc brzydko po (usunięte przez administratora) U nas zawsze jest miły i zadowolony na kontrolach i na prawdę potrafi pochwalić, widocznie wasz salon nie funkcjonuje tak trzeba, więc nie narzekajcie bo zawsze można spaść z deszczu pod rynnę i trafić jeszcze gorzej.

Pracownik funkcyjny
Pracownik
@Ks

Ciekawe te opinie negatywne, szczerze pracuje tu zanim on przyszedł i z różnymi sytuacjami nasz salon się borykałyśmy- było czasami super, a kiedy zespół się posypał było na prawde źle i ze wszystkim miałyśmy problemy i narastające zaległości- w każdej z tych sytuacji mogłyśmy liczyć na niego czy pomoc w rekrutacji czy fizycznie pracował na salonie jak było źle. Jak było na prawdę słabo to był wyrozumiały jak odzyskiwałyśmy zespół zaczynał wymagać i podwyższać nam poprzeczki. Zawsze był kulturalny i z klasą. Jak ktoś nie słyszy co się do niego mówi i nie poprawia swoich błedów to na pewno będzie miał z nim problem bo on lubi konkrety i żadne mydlenie oczu czy lanie wody tu na pewno nie przejdzie. Zawsze rozmowa jest konkretna z ustaleniami i taki uważam musi być mając tak dużo salonów pod sobą. Nie wyobrażam sobie innego regionalnego u nas, a pamiętam poprzedniego i poprzedni przed nim to była przepaść kulturowa i kompetencyjna i nie życzyłabym sobie powrotu lub pracy pod takim człowiekiem jak poprzedni regionalny.

Angel
Pracownik
@NOWY KS

Co to za farmazony ze jakaś rekrutacja KSa została zrobiona bez p. Tomasza. Śmiech na sali to pytanie. Pierwsze słyszę bo KRS zawsze sam wybierał sobie Kierowników. Jak to centrala pyta to musi się postarać bardziej bo to żenada. Pan Tomasz jest w porządku wymagający ale bardzo konkretny w mojej poprzedniej pracy miałam chama i prostaka i ten KRS przy nim to do rany przyluz człowiek. Jak trzeba to nas upomni a jak wszystko jest ok to też pochwali. Nie mam o nim nic negatywnego do powiedzenia.

Jeszcze KS
Pracownik

W moim zespole chcą zwolnić się 3 osoby bo dostaly takie ochłapy że aż wstyd mówić. Ja odejdę zaraz po nich!! Od tygodnia chodzę na rozmowy kwalifikacyjne. Żegnaj firmo z dykty, życzę kolejnych świetnych decyzji!!

Ewakuacja
Pracownik
@Jeszcze KS

Robię dokładnie to samo trzeba się ewakuować

Unii
Pracownik
@Jeszcze KS

Ja tak samo. Jestem na okresie wypowiedzenia i czekam na koniec męki

Już niedługo
Pracownik

Szanowny Panie prezesie cały czas się tłumaczycie wojna pandemia a teraz inflacja i że koszty rosną.Niech mi Pan wierzy mnie też rosną raty kredytów paliwo prąd gaz jedzenie bilet miesięczny żeby dojechać i punktualnie otworzyć wasz salonik.Takze niech Pan usiądzie i przemyśli sobie na spokojnie swoją decyzję z tymi aneksami i premiami zamiast przeglądać oferty salonów z nowymi samochodami póki ma Pan jeszcze ludzi do pracy

sobota
Kandydat
@Już niedługo

jachtami*

Pracownik
Pracownik

Ta sama sytuacja co rok temu ludzi potraktowali jak (usunięte przez administratora) jak się ludzie zaczęli zwalniać to nagle rzucili parę groszy więcej by zatrzymać pracownika.Jezeli firma carry nie docenia swojego pracownika nie dając mu adekwatnej wypłaty co do wykonywanej funkcji to nie ma się co dziwić że ludzie odchodzą.Oni mają to w (usunięte przez administratora) zatrudnia kogoś innego pracownik go przedszkoli i będzie(usunięte przez administratora).Nie ma co się dziwić wkoncu to Polska mało tego poznańska firemka czyli sknery i żydy.

Pracownik JESZCZE!!!!!!!!!!
Pracownik
 Pytanie

Ludzie! Firma totalnie nas okradła! To co zrobili to się w głowie nie mieści. Dzisiaj z całym zespołem podjęliśmy decyzję że dajemy wypowiedzenia! To jest chore jak można tak kogoś oszukać! Po tylu latach pracy i bycie uczciwym pracownikiem czuję się jak ścierwo!!!!!!!!! Nienawidzę tej firmy!!!!!!!! Jak tak można robić!? Kto to ustalił?! Nie wierzę naprawdę. To my jesteśmy temu winni, że jest inflacja i że koszty wzrosły?! A to że my do gara nie będziemy mieli co włożyć i że mamy zapieprzać na sklepie za dziesięciu to "firmy" (jeśli można tak powiedzieć że to firma) to nic nie obchodzi?! Pominę już fakt że nic nie dostajemy na święta itd. a centrala pewnie koperty dostaje bo nie wierzę, że nie to jeszcze nas okradacie!!!!!!! (usunięte przez administratora)

Anka
Kandydat
@Pracownik JESZCZE!!!!!!!!!!

Brawo , za odwagę i godność, gdyby więcej było takich zgranych załóg, to pracodawcy nigdy nie pozwoliliby sobie na takie traktowanie.

Ktoś
Pracownik
 Pytanie

Kierownicy! Nie uważacie że to trochę śmieszne, że sprzedawcy będą za chwilę zarabiać blisko pensji kierownika? Żeby nie było, że mam pretensje czy coś że SP mają podwyżkę bo przecież minimalna krajowa i tak nie jest adekwatna do dzisiejszych czasów, ale chodzi mi o to, że jeżeli są podwyżki to każdy powinien dostać, KS też... naprawdę tego nie rozumiem, że od stycznia KS nie dostaje też aneksu jak inni pracownicy. Teraz np. przyjdzie nowy SP i wiadomo, że zanim się poduczy itd. to inni pracownicy będą za niego robić a w szczególności KS bo reszta zespołu np. twierdzi że robią tylko co do nich należy i tyle... naprawdę dziwna polityka tej firmy jest. Jak wszyscy to wszyscy a nie takie coś robić!

Starszy Z-ca
Pracownik
@Ktoś

Jestem w szoku ze kierownicy nie dostali podwyżki. Jako SZ dostałam takie grosze ze szkoda gadać w dodatku nowe zasady premii nie do wyrobienia dla mniejszych salonów

Masakra
Pracownik
@Starszy Z-ca

Dokładnie praktycznie premie zostały zabrane,bo ciężko będzie spełnić warunki. Oni myślą ze obsługa wpłynie na obroty . Jak ludzi nie będzie to nic nie zrobimy . A pierwszy kwartał zawsze jest mega słaby. Ogólnie mega niekorzystne zmiany,które doprowadzą do wielu zwonień

Mia
Pracownik
 Pytanie
@Masakra

Teraz to kto będzie miał motywację do pracy? Napewno nie KS bo wcale im się nie dziwię bo gdybym była na ich miejscu to nic bym tam nie robiła!!!!!!!!!!!

Obc
Pracownik
@Masakra

Ta ich aktywna obsługa... jak przecen nie dają to i klientów nie będzie.

Onomatopeja
Pracownik
@Ktoś

Po tej zajebistej podwyżce dla funkcyjnych (100zl na rękę) i nieosiągalnymi do zrobienia premiami, to będę zarabiać w sumie 100zl mniej niż wcześniej. Śmiech na sali. Już szukam innej pracy. Wytłumaczenie firmy "oni mają zwiększone koszty". No sh*t Sherlock. Wyobraź sobie, że my też. Ale największy śmiech na sali to ten email w którym sugerowane jest, że w firmie zostały usystematyzowane stawki na danym stanowisku i premie, a w rzeczywistości każdy salon dostał inna stawkę i premie ????

Nobody
Pracownik
 Pytanie

Hejka, Mam pytanie: czy na wypowiedzeniu dostaje się premie ?? Cały Cały czas było, że nie ale ponoć się to zmieniło. Ktoś coś wie ?

1
Kierownik
Pracownik
@Nobody

Na wypowiedzeniu nie ma premii chyba że Kierownik salonu wystąpi o nią do Kierownika Sieci Salonów i wtedy on podejmuje decyzję. Od 01.01 nie ma już premii, została ona wciągnięta do podstawy wynagrodzenia i pracujemy za samą podstawę,my już dostałyśmy aneksy.

Nobody
Pracownik
@Kierownik

Tak, ale w styczniu przychodzi wynagrodzenia za grudzień. Także premia tez powinna przyjść. Od lutego każdy haruje za podstawę i to bez premii ???? dlatego się zastanawiałem, czy na wypowiedzeniu, dostałbym w styczniu premie jak mi się należy czy nie

Kn
Pracownik
 Pytanie
@Nobody

A nie wiecie czy dekoratora premia by przyszła, gdyby osoba miała wypowiedzenie przez styczeń ? Dla mnie to nie logiczne jeśli zabiorą premie, na która człowiek pracował w aktualnym roku. Tym bardziej ze w styczniu powinna być wypłacona za grudzień, bądź w przypadku dekoratora za październik, listopad, grudzień

Kierownik
Pracownik
@Nobody

Na pocztę kierownika przyszedł mail od KSSa że ostatnia premia będzie wypłacana w grudniu za listopad . Przynajmniej u nas na regionie takie informacje.

Kiero
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

A jaki region ?

Nddjdh
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

A jak się różnią pensje sprzedawcy od z-cy czy sz?

Aha
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

Czyli w styczniu premia bedzie juz w wypłacie ,poprostu nie będą tego rozkładać. Na Wynagrodzenie plus premia. Ale ogólnie bedziecie zarabiać wiecej od stycznia?? My jeszcze czekamy na aneksy

Bp
Pracownik
@Nddjdh

W momencie gdy sprzedawca ma minimalna krajowa, to zastępca ma 100zl a starszy zastępca 200zl. Plus zastępca i starszy miał po 200 zł premii, ale jak teraz będzie to nie mam pojęcia

Kierownik
Pracownik
@Aha

Tak u nas od stycznia pracownicy(SP,SP Z CA ,SZ) będą zarabiać więcej niż teraz.Do wynagrodzenia wciągnęli im premie i jeszcze dodatkowo dołożyli parę groszy. U mnie pracownicy zadowoleni.Dla Kierownika aneks nie przyszedł,podobno mają nas informować w późniejszym czasie.

Xxx
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

W jakim regionie są takie aneksy ?

Forgetmenot
Pracownik
@Kierownik

No my nie jesteśmy zadowolone. Jestem SZ i wcale nie wciągnęli mi premii do wypłaty. Mam niecałe 200 zł więcej na rękę niż SP to są groszowe sprawy w porównaniu do tego ile mam obowiązków ja a ile SP. Dodatkowo kryteria premii szczególnie w styczniu są nie osiągalne. Klienci nam odpływają bo czują się (usunięte przez administratora) przez firmę bo salon w -70% a większość rzeczy nawet -50% nie jest przeceniona to są słowa klientów. Idą wtedy do konkurencji bo taniej.

Niewiadoma
Pracownik

(usunięte przez administratora)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pracownik

Powiem wam tak, tu dodali bo musieli, tam zabrali i tak naprawdę niewiele na tym pracownicy skorzystali. Oczy nam mydlą tymi aneksami i tyle. To że kierownicy nie dostali podwyżki to już jest naprawdę przesada. Dzisiaj nasza kierowniczka było widać że jest (usunięte przez administratora) ale nie dziwię się naprawdę bo na jej miejscu zaraz bym wypowiedzenie dała. Piszę to jako zwykły SP że to jest mega niesprawiedliwe tym bardziej że KS-a mamy naprawdę super. Idzie się z nią dogadać, grafików nie robi pod siebie tak jak to w innych moich poprzednich pracach było, zawsze jak proszę o wolne a da się zrobić to uwzględnia moją prośbę. Naprawdę powiem Wam, że rzadko takie osoby na tych wyższych stanowiskach się zdarzają. A tu tak ich firma (usunięte przez administratora) Drogi Panie prezesiku nie zdajecie sobie sprawy co zrobiliście!!!!! Teraz to zostaniecie sami na salonach!!!!!!! Bo nikt kto się szanuje nie będzie za ochłapy takiej roboty sobie na głowę brać!!!!!!!!

Zażenowana
Pracownik
@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tak samo u nas kierownik wykonuje wszystko co może na salonie, pomaga, grafik układa zgodnie z prośbami naszymi i takiego pracownika powinno się docenić. Wstyd i żenada, że niczego firma nie zaproponowała kierownikom. Przez te aneksy niektórzy znacząco to odczują osoby i zobaczą lutym ile rzeczywiście na koncie będzie więcej pieniędzy. Najbardziej ucierpią osoby funkcyjne. Niby wynagrodzenie zasadnicze poszło w górę, a premię niedość, że ucięte niektórym nawet przeszło o połowę, to jeszcze będzie ona uzależniona od sprzedaży. Za chwilę sama centrala będzie pracować na sklepach, ale w niektórych po prostu większość pracowników się zwolni. Serdeczne "gratulacje" dla centrali.

BYŁY PRACOWNIK
Były pracownik
 Pytanie

Długo zastanawiałam się czy jest sens, by umieszczać tutaj swoją opinię na temat owego pracodawcy, ponieważ zauważyłam, że ta strona niestety stała się ,,czatem'' dla pracowników, a nie bazą wiedzy dla przyszłych/potencjalnych, nowych sprzedawców w sieci sklepów CARRY. Jednak są osoby, które zaglądają tutaj w celu uzyskania opinii na temat pracodawcy, bądź samej pracy w sklepie, więc zdecydowałam się dodać coś od siebie, ku przestrodze oczywiście, nie zachęcie, bo nigdy w życiu nie polecę nikomu pracy w CARRY. W sklepie pracowałam przez prawie 3 lata, zdecydowałam się złożyć wypowiedzenie z wielu względów, głównie z szacunku do samej siebie. Jak większość osób tutaj zbierałam się do tego bardzo długo, jednak uwierzcie mi, że warto. Pandemia wcale nie utrudnia, wystarczy tylko chcieć znaleźć nową pracę i zmienić coś w swoim życiu, w sumie to zacząć żyć, bo grafiki w Carry nie pozwalały na to za bardzo. Może zacznę od plusów, ponieważ nie ma ich zbyt wiele. Po pierwsze zespół- miałam bardzo fajny i zgrany team, w większości trafiałam na pracowite/miłe osoby, jednak wiadomo, współpraca nie trwała zbyt długo, bo albo firma żegnała pracownika, albo uciekał sam- nic dziwnego. :) Po drugie- sama praca, przyjemna, jeżeli ktoś lubi pracę z towarem i ludźmi oczywiście. Pracowałam w bardzo dużym sklepie, w sumie chyba w jednym z lepszych w sieci, który przynosił największe obroty i mimo to nie uważam, że było mega ciężko, bo po prostu taka praca bardzo mi odpowiadała. I w sumie to tyle, jeżeli chodzi o plusy, jak widać nie są to nawet plusy, które dotyczą samego pracodawcy. Jeżeli chodzi o minusy, to jest ich bardzo dużo, nie wiem, które pominąć, a o czym napisać. Grafik, może zacznę od niego, bo pewnie interesuje Was jak się tutaj pracuje- system 12h odpowiadałby mi jak najbardziej, gdyby było to jakoś sensownie planowane tak jak robi się to w innych firmach, np. 12/wolne/12 lub 12/12/wolne/wolne. Jednak nie tutaj, po pierwsze- możesz podać dyspozycję, jednak nie musi ona zostać uwzględniona, weekendy- najlepiej wszystkie w pracy, grafik zostaje zaakceptowany kilka dni przed rozpoczęciem nowego miesiąca, po czym najczęściej i tak dochodzi kilkanaście korekt, ponieważ Centrala zaczyna planować różne rzeczy w momencie, kiedy dany miesiąc się rozpocznie, a nie kiedy kierownik robi grafik. :) Także jeżeli np. widzisz, w poniedziałek, że masz wolny piątek, to nic sobie nie planuj, bo możesz pójść do pracy. 3 dni wolnego? W żadnym wypadku- 3x 12h? OCZYWIŚCIE. Panie z kadr zapominają czasem, że jesteśmy ludźmi, a nie cyferkami- bo przecież obstawienie to podstawa! Ja często pracowałam tak: 11h,12h dzień wolny, 12h, 9h itd ;). Gdzie tu jakieś normalne zmiany? No nie ma niestety. A i pracujemy po 12,5 godziny, a nie 12- bo dla prezesa jesteś nikim i nie zapłaci Ci za przerwę. Po drugie- CENTRALA- ludzie oderwani od rzeczywistości. Chcieliby, żeby salon był na poziomie innych znanych sieciówek, po czym przysyłają na wyprzedaż rzeczy, które gniją i są nawet z sezonów 10 lat starszych. Kierownik sprzedaży- nigdy nie powie prawdy, kłamie, potrafi stać przed sklepem i robić z ukrycia zdjęcia pracownikom. (?!) Współpraca z centralą i kadrami- na poziomie 0, no totalne (usunięte przez administratora) Kierownik też nie ma nic do powiedzenia- on tylko z nazwy jest kierownikiem, bo takie stanowisko wymagane jest na sklepie. Nie da się pracować z towarem na tym sklepie- bo nie ma konkretnych zasad- dział towarowania chyba robi wyliczankę co danego dnia wysłać na sklep, bo możesz czasem codziennie dostawać to, co już jest na sklepie w ilości dużo za dużej. No generalnie jesteś nikim, to co bardzo mi przeszkadzało to fakt, że nikt się z Tobą nie liczy, głupi okres świąteczny- UWAGA: na maila wysyłane są życzenia pisane na kolanie i to jeszcze nie od wszystkich. Sam prezes w tym czasie zajęty jest innymi biznesami, bo jak wszyscy dobrze wiemy właściciele kręcą nie jeden biznes, który idzie im całkiem dobrze, a ciągle na wszystko brakuje pieniędzy. Na premie dla pracowników, na benefity, na zniżki pracownicze, na najmniejszy prezent na święta- jak to jest w innych firmach, na WODE W OKRESIE LETNIM, na jakiekolwiek zaopatrzenie na socjalu. FIRMA NIE DAJE NIC, WRĘCZ ZABIERA. Każdy sprzedawca na umowie wypłatę ma taką samą, a potrafią one znacznie różnić się od siebie- dlaczego? BO TAK. Ekwiwalent za pranie odzieży wynosi 30 zł na 3 miesiące- WTF?! Firma nawet nie zapewnia Ci koszulki- a kiedy ubierzesz zimą sweter w kolorze innym niż czarny, bo zamarzasz na salonie i firma nie zapewni Ci grzejników o które prosisz to kierownik sprzedaży bardzo szybko zauważy to na kamerze. :) ( Zimą obiady jadaliśmy w kurtkach).Nigdy nie wiesz czy przedłużą Ci umowę- jest to owiane wielką tajemnicą, ale dlaczego? Umowa kończy Ci się w czwartek, więc dopiero w czwartek rano jak przyjdziesz do pracy to dowiesz się czy masz się pakować czy zostać kolejne 12h. Mogłabym pisać godzinami, smaczków jest wiele, więc UCIEKAJ, SZKODA ŻYCIA I NERWÓW, chyba, że nie szanujesz samego siebie.

1
Maja
Pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Popieram całkowicie ! Towaru od groma ! Wszystko spada z mebli a na magazynie nie może być nic , wiec daleko im do sieciówki bo meble z ciuchami wyglądają schludnie w Carry to śmietnik ,a tak wszystko ma być na sklepie ze klient wieszakiem ruszyć nie może a co dopiero sprzątać to. Wszędzie ma być -50% potem się okazuje że coś z tego mebla nie ma przeceny i są awantury bo jest źle oznaczone. Carry i cała centrala oderwana od rzeczywistości.

Były pracownik
Były pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Zgadzam się w 100%, a to tylko element tego całego bagna zwanego CARRY. Sama zwolniłam się z tej firmy w trakcie pandemii. A nową pracę znalazłam bardzo szybko po zwolnieniu. Uciekajcie stamtąd oraz nie przychodźcie tam a będzie Wam się o wiele lepiej w życiu działo, gwarantuje ;)

Noname
Były pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Na większość rzeczy, które Pani wymienia firma nie ma wpływu bo jest to poparte kodeksem pracy (polecam lekturę) bo w każdej innej pracy spotka się Pani z takimi sytuacjami, z którymi się Pani nie zgadza i wydają się nie jasne.

Honorata
Były pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Popieram w 100% to najgorsza firma w jakiej miałam przyjemność pracować. Cała firma jest "sto lat za Murzynami" w ogóle nie idzie z duchem czasu. Liczy się towar..towar...towar. Pan R****ł, cały dział VM-nie kompetentny, zero wiedzy z zakresu handlu i pracy z towarem. Zasady ekspozycji towaru żadne, brak odpowiedniego zabezpieczenia towaru, KAMER, braki personalne- totalna żenada.

Powodzenia
Pracownik
@Honorata

Następna zwolniona osoba przykre ale cóż. Głowa do góry znajdzie się pracę.

Mika
Pracownik
@Powodzenia

Oni nie muszą zwalniać- mądrzy ludzie po kilku tygodniach sami zrezygnują. Carry to wyzysk i nie udolne zarządzanie. Janusze biznesu…

Zastanawiające
Pracownik
@Mika

Tylu niemądrych zostało a firma ma się dobrze

Kodeks pracy
Inne
 Pytanie
@Noname

Patrzę , że szanowna pani nie czytała jednak kodeksu pracy a poleca pani lekturę. Gdzie w kodeksie pracy jest napisane, że wyzysk pracownika jest dozwolony? Brak wody latem jak nie ma klimatyzacji i brak ogrzewania zimą to już są poważne powody by podać kogoś do sądu pracy. Wynagrodzenie wypłacane inne niż na umowie , kolejny powód. Mam dość takich ludzi jak pani, grzeje pewnie pani (usunięte przez administratora) na wysokim stanowisku i pomiata pani innymi bo może, idź kobieto i pracuj za minimum krajowe po 12 h codziennie przy niestabilnym grafiku to wtedy pogadamy.

Jeszcze obecny pracownik
Pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Zgadzam się.teraz wymyślili ,że w sobotę mamy pracować po 12,5 h akierownik po 8 ,ale ty drugie zmiany.czesto musimy sami dokupić rzeczy których nam brakuje bo suma budżetu jest bardzo niska

Lolo
Pracownik
 Pytanie
@Jeszcze obecny pracownik

Co? Jak dokupić? Na pewno w Carry pracujesz ? Macie premie od obrotu że dokupujecie rzeczy ? Jakiś absurd, najgłębszy jaki do tej pory usłyszałam ????????

Helena
Były pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

W punkt, zgadzam się ze wszystkim. Dodatkowo przy kasie nie ma krzesełka wiec przez te 12 godz tylko podczas przerwy można usiąść. Stare ciuchy to norma, śmierdzące, odbarwione, brzydkie i zalegające nawet 17 lat, serio! Sprawdzaliśmy to w systemie-jakże archaicznym, aż nie do wiary. Benefitów od firmy zero, naprawdę nic. Socjalne pomieszczenie jak z lat 60-tych, (usunięte przez administratora) kiła i mogiła. Zarobki nieco ponad najniższą krajową. Aaa i trzeba dobie pilnować urlopu bo jak kiero źle wypisze i nie zauważysz to można stracić kilka dni. Kadry-chyba tylko z nazwy bo ciężko uzyskać info.

Brak
Kandydat
@BYŁY PRACOWNIK

Niestety to wszystko jest szczera prawda:-(

M
Pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Ja pracowałam dwa lata w tej firmie i pomimo wielu minusów uważam, że było w porządku. Pamiętajcie moi drodze "wszędzie dobrze, gdzie naa nie ma"

Zaczytana
Inne
 Pytanie
@Noname

Taaak,...a szczególnie na przerwę w pracy,która całej 'górze'(czytaj dół...intelektualny) bardzo przeszkadza.Tzw.góra przerwę ma jak sama chce.A po co zatrudniają pracowników.?..jeśli pracownik to koszty zbędne...jest proste rozwiązanie,niech wdrożą plan oszczędnościowy i sami pracują za dwie osoby.No przecież to nic trudnego.

Myśląca
Inne
@Zastanawiające

Czy ma się dobrze..ha ha.Patrząc na tłumy klientów szukających "modnych" ubrań łatwo stwierdzić,że bliżej jej do drugiego końca,tj.UPADKU.

X
Były pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Zgadzam się w 100%. Grafik to żart, nie ma opcji by mieć 3 dni wolnego pod rząd nawet jak wyrabiasz godziny. Przerwy to żart. Pół godziny bezpłatne, ustalone z góry. Na 12h zmianie możesz mieć przerwę o 10:30- chwilę po otwarciu sklepu lub po 18:00. W salonie, w którym pracowałam nie było za dużego ruchu, więc w kółko i w kółko poprawiałyśmy stoły i składałyśmy bluzki. Zaplecze socjalne to dramat. Zimą przerwa tylko w kurtce przy akompaniamencie smrodu (kosze całej galerii znajdowały się za nieszczelną ścianą), brak mikrofali, wody do picia i czajnika do herbaty (tz. czajnik był ale po jego włączeniu wywalało korki na sklepie). O końcu umowy też można dowiedzieć się "szybko".

kierownik
Były pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Zgadzam sie w 100%. Z firma bylem zwiazany przez 5 lat i odejscie z niej bylo jedna z najlepszych decyzji w moim zyciu. Wlasciciele (p. Ela, p. Wieslaw i trzecie z rodzenstwa, ktorego nie znam z imienia) kompletnie nie dbaja o pracownikow. Zwolnienia za L4 albo urlop na zadanie to norma - pracowalem jako kierownik i bylo norma, ze jesli pracownik poszedl na L4 kikudniowe, to dzwonily do mnie kadry z zapytaniem co jest powodem zwoleniania lekarskiego i czesto bez omawiania tego ze mna , zwalniali takiego pracownika. Dostawalem tylko informacje telefoniczna, ze dany pracownik zostanie zwolniony i dokumenty przyjda danego dnia, wiec mam je po prostu odebrac i zwolnic taka osobe. Polskie realia - trojka rodzenstwa, ktora nie szanuje kompletnie nikogo! Nie wrocilbym do pracy tam nigdy w zyciu!!!!

Jaki
Były pracownik
@Noname

NONAME; Wyrażone opinie byłych pracowników są w 100% prawdziwe. Może to, Ty poczytaj Kodeks Pracy i postaraj się zapamiętać podstawowe rzeczy jeżeli pełnisz jakąś funkcję w Carry. To nie pracownicy są źli i leniwi, to kadra jest nie właściwa, dlatego jest ogromna rotacja. Młodzi ludzie mogą nabawić się depresji z uwagi na zaniżanie wartości pracownika z uwagi na krzywdzącą opinię kierowniczki i koleżanki kierowniczki.Jak wniesiesz skargę pisemną , napisze ci ktoś z księgowości, że nie stosowałaś się do obowiązujących standardów, przy czym wyjazd w delegacje i słowna pochwała kierownika z innego sklepu , nie zrobi wrażenia nawet na kierowniku regionalnym i zostaniesz zwolniona, bo masz tupet bronić swoich racji.

Słaba firma
Pracownik
 Pytanie
@BYŁY PRACOWNIK

Wszystko się zgadza. Niestety to jest prawda co jest napisane przez ciebie. Można by było tu dodać jeszcze dużo więcej. Np chociażby te różne raporty które codziennie trzeba wysyłać. Niektóre tak śmieszne że aż szkoda o tym pisać. Myślą że jak dają trochę więcej wynagrodzenia zasadniczego niż inne firmy to ludzie będą tam chcieli pracować. Finał jest inny. Odchodzą szybko, mimo zadowolenia z wypłaty. Choć to też kwestia do analizy. W końcu podstawa większa, a premia słaba. W innych sklepach bywa odwrotnie, podstawa mniejsza, premia wieksza, więc właściwie kasa w carry taka sama jak wszędzie. Albo te raporty zdjęciowe. Co drugi dzień trzeba zrobić zdjęcia wszystkim meblom, żeby góra wiedziała czy wszystko jest odpowiednio ułożone, a ułożyć się nie da odpowiednio bo asortyment tak nacpany, po 4 sztuki z modelu, albo czegoś za mało albo za dużo i potem komentarze do zdjęć że do poprawy. Układałaś cały dzień ale następnego dnia musisz układać od nowa bo komuś się nie spodobało ???? zdjęcia robi się starym aparatem, modelem najtańszym sprzed kilku lat, co chwilę się rozładowuje, zdjęcia nie ostre. I uwaga raz w tygodniu robiąc zdjęcia musisz stawiać numerek przy każdej szafie, jaki numerek to piszą w mailu rano. A po co? Po to by im nie wysyłać starych zdjęć, by mieli pewność że nie oszukujesz, to każą Ci co poniedziałek robić zdjęcia z innym numerkiem.

Najlepsza decyzja
Były pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Pracowałam w firmie dość długo, odeszłam w tym roku w wakacje i była to najlepsza decyzja jaką mogłam podjąć. Długo się zastanawiałam czy złożyć wypowiedzenie i czy znajdę prace w tych trudnych inflacyjnych czasach. Prace znalazłam w tej samej branży w innej lepszej sieciówce gdzie doceniają pracowników, karta multisport, prywatna opieka medyczna, benefity, paczki na święta, premie i umowa na czas nieokreślony po roku dla każdego. Normalny ludzki grafik, praca po 8h, szkolenia, i przede wszystkim adekwatna obsada do wielkości salonu. Na salonie 800 m jest nas 15 osób. W Carry nie było o tym mowy wiec każdemu z was życzę, żebyście trafili lepiej i podjęli tak wspaniałą decyzje jak ja. Jestem szczęśliwa i przynajmniej nie męczę sie w tak fatalnej firmie!

Sp
Pracownik
 Pytanie
@Najlepsza decyzja

A gdzie pracujesz jeśli mogę spytać? Bo też zastanawiam się nad wypowiedzeniem..?

Najlepsza decyzja
Były pracownik
@Sp

LPP :)

Kiero
Pracownik
 Pytanie

Jak tam KS-i dostaliście podwyżki? Bo u nas przyszły aneksy i ja nie dostałam. Od kilku lat ksi nie dostają podwyzek.. Trochę niesprawiedliwe. Niedługo sprzedawcy nas dogonią...

Wkurwiona
Pracownik
@Kiero

(usunięte przez administratora)

Wkurwiona
Pracownik
 Pytanie

To jest k... jakiś żart z tymi aneksami! Jako kierownik jestem zażenowana tą sytuacją! To jest chore! Robię wszystko na sklepie plus swoje obowiązki kierownicze i tak mnie firma potraktowała?! Mi się to w głowie nie mieści! Nowy SP który przyjdzie do pracy i niczym się nie musi przejmować poza swoimi obowiązkami bo ma to wszystko gdzieś będzie zarabiać prawie tyle co ja?! Ja (usunięte przez administratora)!!!!!!!!!

Premie
Pracownik
 Pytanie

Wam też zmniejszyli premie???? wcześniej były wyższe a teraz zmniejszyli. Co to za podwyżka??? u nas beda wypowiedzenia!

Ks…
Pracownik
@Premie

Nie tylko zmniejszyli , żeby w ogóle dostać premie salon musi wyrobić plan sprzedaży, poniosło ich już po całości,też wiele osób już chce się zwolnić

Zostaw merytoryczną opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 875.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 769, z czego 36 to opinie pozytywne, 215 to opinie negatywne, a 518 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Carry Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 785 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Carry Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii