jaka podstawe daja na sluchwace aktualnie?
A gdzie wszystkie opinie z 2020 ?????!!!!! Żart jakiś!!!!!!
Pracowałam w tej firmie dwa miesiące przy projekcie, który nie polegał na dzwonieniu, więc myślałam, że praca będzie przyjemna. Zadeklarowałam, że mogę pracować na pół etatu i najchętniej w nocy, bo takie godziny mi odpowiadały, w dzień miałam zajęcia i inne rzeczy na głowie. I początkowo było ok, ale nagle mój supervisor zaczął do mnie wydzwaniać z pretensjami, że mnie nie widzi w ciągu dnia i że mam się pojawiać o "ludzkiej porze"... Nagle też miałam zacząć wyrabiać prawie etat, bo zaczęło przeszkadzać, że "przychodzę za mało i mnie w ogóle nie widać". Co mnie to obchodzi?! Zadeklarowałam się, ile mogłam przychodzić i nagle zaczęły się problemy, i nawet usłyszałam, że "w nocy już nie można pracować, bo zmieniły się zasady". A nieprawda, tylko zwyczajnie mojego supervisora bolała upa, że nie ma kontroli nad tym, co robię i że nie może mnie co chwila pytać co już zrobiłam i że "dlaczego tak wolno, bo mam wyrabiać więcej" :p W ogóle jak przyszłam parę razy w dzień, to nie dało się pracować, bo co chwila słychać było tylko jego. Wszystkich uciszał, jak ktoś się tylko słowem odezwał, a sam gadał na całego, puszczał jakiś poebany hip hop (!) z telefonu, no masakra, przegięcie na maksa!!! I jak tu pracować w takich warunkach??! Dlatego chciałam przychodzić na noce. Ale pewnego dnia projekt uległ zastopowaniu i miał sie pojawić nowy. Przyszłam w ciągu dnia, bo miałam mieć obiecane szkolenie, a ten utas złamany nie dość, że był niemiły, to jeszcze powiedział, że żadnego szkolenia nie będzie i ma mnie przeszkolić jakaśtam osoba. No dobra, pomyślałam, nie dam się zgnoić i zrobię co mi każą... po czym po godzinie główna koordynatorka powiedziała, że musimy przerwać pracę nad tym projektem, bo robimy go źle i mamy się rozejść do domów, tak po prostu. Oczywiście nie było to prawdą, ze robiliśmy coś źle, tylko plik w excelu był źle sformatowany przez tego upka supervisora i się cały czas zawieszał, nie dało się pracować. Tamten sobie poszedł do domu i dlatego musieli zwalić całą winę na nas, bo w końcu nie powiedzą, że to ich kolega dał upy, prawda? Mieli dzwonić do każdego jak projekt znowu ruszy, do mnie nikt nie zadzwonił, a po dwóch tygodniach czekania (i niepracowania!) dostałam maila, że nie ma ze mną kontaktu i że muszą rozwiązać ze mną umowę. Jeśli ktoś doczytał aż tutaj, to świetnie, bo z całego serca nie polecam tej firmy!! Wiecznie było coś nie tak i atmosfera pożal się borze szumiący. Nic, tylko omijać z daleka!!!
Wpis na który odpowiedziałeś ma już ponad dwa lata, więc nie wiadomo, czy uzyskasz odpowiedź. Rozumiem, że jesteś pracownikiem Call Center, czyli wiesz coś o pracy tam. A możesz wyjaśnić, jak wygląda kwestia szkoleń dla nowych pracowników? Ile trwają?
Rozumiem Wasze frustracje. Zachęcam do pozostawienia kontaktu do siebie: pracawobsludze at gmail dot com Znajdziemy dla Ciebie pracę, w której Cię docenią. Pozdrowienia
Sprawdzenie podstawowych głupot; głos, dykcja, coś napisać w Wordzie, pytanie o dyspozycję czasową itp. Przyjmują każdego, no chyba że ktoś jest kompletnym debilem nieumiejącym pisać i czytać..
Generalnie nie należy wychodzić przed szereg i pokazywać że jest się inteligentnym. Awansu w ten sposób się nie uzyska, natomiast mogą wtedy wysłać na jakiś bardzo trudny projekt, gdzie trzeba się dużo uczyć, oczywiście za tą samą stawkę co reszta.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Stawka godzinowa - najniższa krajowa, Podejście do pracownika na projekcie "Skarbnica Narodowa" bardzo słabe- powtarzająca się sytuacją, gdzie liderka właściwie nawet 20 minut przed czasem rozpoczęcia pracy pisze wiadomość, żeby nie przychodzić "bo nie dzwonią", system prowizyjny zmieniany (co jest dość słabe, jeżeli mówi się jedno,a potem w trakcie pracy zmieniają się reguły otrzymywania prowizji i okazuje się że wcale jej nie dostaniesz), kiedy było kilka telefonów do oddzwonienia lider daje informację, żeby oddzwaniać, a potem wysyła kogoś do domu, bo nie ma co robić. Nie polecam.
rozmowy z ludźmi to jest ciekawy element tej pracy. Każda rozmowa rozwija, a jak ktoś chce w tej branży siedzieć, to windykacja daje bardzo dobrą szkołę życia. To są tak trudne rozmowy, że potem w wielu sytuacjach zawodowych dużo łatwiej można sobie poradzić.
Czy mógłbyś podać nam przykładowe tematy takich rozmów? Myślę, że zainteresuje to wielu użytkowników na forum. Czy każda rozmowa jest w określony sposób kierunkowana przez przełożonych, czy pracownik ma szerokie pole manewru w tej kwestii? Zachęcam do rozwinięcia komentarza.
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?
Praca w Call Center Poland to z całą pewnością normalna praca ale nie dla wszystkich. Brak kultury osobistej byłby do poznania nawet przez telefon.
Nie wiem, za jakie pieniądze zgodziłbym się cały dzień siedzieć na słuchawie i wysłuchiwać pretensji jakichś sfrustrowanych idiotów albo wciskać ludziom jakiś kit. Chyba za żadne. To chyba najgłupsza i najgorsza niefizyczna praca, jaką można mieć. Ani satysfakcji finansowej, ani żadnej innej. Pochwalić się w CV czy przed dziewczyną też nie ma czym. Jedyna perspektywa "kariery" to zostanie poganiaczem w czymś takim. Normalnie sukces przez duże S!
Praca dla niewydarzeńców, którzy po całym dniu użerania się z frustratami przez telefon albo wciskania ludziom jakiegoś g..na wracają do domu i odstresowują się waląc konia. Wynagrodzenie tak żałosne, że więcej zarobi się żebrząc. Wpisanie takiej pracy w życiorysie to straszny obciach chociażby ze względu na samą nazwę firmy. Zajęcie dla desperatów z niską samooceną. A potem ludzie się dziwią, dlaczego mają depresję.
Praca w Warszawie dla osoby, która wiąże swój rozwój zawodowy z obszarem należności/windykacji. Poszukuję Młodszego Specjalisty ds. Windykacji, doświadczenie nie jest wymagane (przygotowany system szkoleń specjalistycznych), oczekuję rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, nastawienia na realizację zadań, otwartości i kultury osobistej. Nie jest to praca na słuchawce! ;) Zainteresowanych zapraszam do kontaktu! CV proszę wysyłać na office@enpire.pl z dopiskiem "rekrutacja dział należności"
@MArcin dziękuję za pozostawienie opinii. Zachęcam wszystkich forumowiczów do zapoznania się z wywiadem ze Sepcjalistą ds. Marketingu Call Center Poland, znajdziecie go na stronie http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,682,wywiad-slawomir-wygoda
@Bożena czy powiesz coś więcej dlaczego polecasz? Jakie są mocne strony pracodawcy? Co najbardziej podoba Ci się pracując w firmie Call Center Poland? @Greg a czy powiesz coś o warunkach pracy w firmie? To forum jest po to, aby pozostawiać informację na temat pracy w firmie a nie innych pracowników.
Bardzo fajnie pracuje mi się Call Center, polecam
Niestety muszę potwierdzić złe opinie. "team liderzy" to bardzo na wyrost nazwanie ludzi którzy każde pytanie o projekt muszą przesyłać do tych którzy są "wyżej". Często też pytają doświadczonych agentów, zwyczajny brak wiedzy. Główne tematy w tej firmie - co zjeść na obiad ???? nie polecam, traficie pod "skrzydła" średnio 25-letnich dzieciaków bez podstawej wiedzy o projektach ale chętnie gadających o tym co zjeść i gdzie wyjechać ????
Jak ktoś lubi taką pracą to nie jest powód do kpin!
Nie szkoda Wam życia na pracę na słuchawie?
Czy jest jakaś dobra informacja o aktualnej sytuacji?
Co Wy gadacie o jakiejś złej sytuacji??? Wszystko jest w jak najlepszym porządku, nie ma to jak plotka ktora bezsensownie sie rozchodzi i wszyscy w to wierza...
@Rafał skąd takie informacje, że firma upada? @Chrabia czyli jesteś zadowolona z pracy a powiedz po jakim czasie są szanse na taką podwyżkę? Jak długo pracujesz w Call Center Poland? @Kleo aktualnie poszukują w Słupcy na stanowisko Telemarketer w Call Center. W ofercie napisali, że zapewniają płacę podstawową w wysokości 2000 zł (netto, na ręke), co miesiąc dodatkową premię od 300zł wzwyż.
... bo m.in. ING zrezygnowało z usług "firmy"? bo nagła konieczność przeniesienia ludzi z jakiegoś projektu z jednego piętra na inne żeby można było wynająć komuś innemu? bo w ostatnim czasie - widziałem na zdjęciach - nie ma nawet papieru/ręczników w kiblach? Mógłbym mnożyć przykłady ale po co odbierać wam potencjalnych jeleni? :D
... bo m.in. ING zrezygnowało z usług "firmy"? bo nagła konieczność przeniesienia ludzi z jakiegoś projektu z jednego piętra na inne żeby można było wynająć komuś innemu? bo w ostatnim czasie - widziałem na zdjęciach - nie ma nawet papieru/ręczników w kiblach? Mógłbym mnożyć przykłady ale po co odbierać wam potencjalnych jeleni? :D
Czy firma nie ma zupełnie nowych ofert pracy? Miałem zamiar aplikować ale jestem zaniepokojony opiniami jakie na forum zamieściliście. Może ktoś podpowiedzieć jak jest?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Call Center Poland?
Zobacz opinie na temat firmy Call Center Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Call Center Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 0 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Call Center Poland?
Kandydaci do pracy w Call Center Poland napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.