Opinie o Call Center Poland w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Call Center Poland. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Call Center Poland o rekrutacji.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Call Center Poland w Warszawa

wiesio123

pracuje tam od niedawna i juz zaczolem szukac innej pracy. poniewaz potrafii podejsc ktorys z tim liderow, powiedziec jaka masz marny procent sprzedazy. niepodajac za jaki dzien/okres jest ten wynik, poczym bedzie kazal ci sie wylogowac z systemu mowiac ze juz skonczyles prace w tym dniu!!!!! i tak za kazdym razem!!!! jak samo wyglada systuacja gdy potracaja z premi lub z godzin tez nie podaja powodu. wiec tak naprawde czlowiek tyra, wciskajac klientowi jakas publikacje, poczym dowiaduje sie ze to co zarobil z prowizji mu obcieli NIEWIADOMO ZA CO!!!!! OMIJAJACIE TO CALL CENTER Z DALEKA!!!!!!!! a umowy sa albo na dzielo albo zlecenie i stawka jest 7,5 brutto zmiany sa 3 poranna, popludniowa po6godz albo calodniowa po 12 godz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
VV

Call center Poland jest firmą dla kogoś kto chce poznac znajomych i posiedziec i nic nie zarobic,bo co więc tu zarobic można,właśnie nic,więc jeżeli chcecie miec na adidasy to właśnie tyle będzie wynosiła wasza wypłata,obcinają godziny,system im się ciągle wali,[usunięte przez moderatora]a jest tak załosna,a inne liderki z pozoru są bardzo milutkie,ale to tylko pozory,jeśli chcecie wyrobic 170 godzin to graniczy to z cudem,specjalnie robią tak,żeby większosc osób miała jak najnizsze zarobki,a stawka godzinowa to 7,50 brutto czyli 5.80 do ręki,obiecują jakieś prowizje,czepiają się na zebraniach,że pracoenicy wszystko robią nie tak,a sobie nic nie maja do zarzucenia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik1

Oszuści i wyzyskiwacze!!! Popracowałem tam parę dni i po prostu już miałem kompletnie dość!!! traktują ludzi jak przedmioty i z niczym się nie liczą! nawet nie było ich stać na to żeby uczciwie zapłacić za przepracowane godziny a było ich nie wiele, dostałem 11 zł za dwa dni pracy ta firma to istna żenada!!! Na początku obiecują dużo żeby zachęcić do pracy a potem bez skrupułów wyciskają wszystkie soki jak ze zwierzęcia... Jeśli znajdziecie gdziekolwiek pozytywne opinie o tej firmie to bądźcie pewni że zostały wystawione przez managerów z CCP żeby przyciągnąć następnych frajerów do wykorzystania!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lili

zgadzam się w 100% !!! firma nie zna wartości człowieka!!! Wszystko robi jego kosztem! zarobki masakra !!! a jakie wymagania hohohoh!! NIE POLECAM TAK SAMO JAK ENIRO POLSKA UCIEKAJCIE poki mozecie !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sprawdzenie podstawowych głupot; głos, dykcja, coś napisać w Wordzie, pytanie o dyspozycję czasową itp. Przyjmują każdego, no chyba że ktoś jest kompletnym debilem nieumiejącym pisać i czytać..

Pytania

Generalnie nie należy wychodzić przed szereg i pokazywać że jest się inteligentnym. Awansu w ten sposób się nie uzyska, natomiast mogą wtedy wysłać na jakiś bardzo trudny projekt, gdzie trzeba się dużo uczyć, oczywiście za tą samą stawkę co reszta.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Były pracownik z Wawy

No muszę powiedzieć że dobrze zarabia to raczej spółka... Duże operacje przechodzą na kontach w CCP. Jeżeli chcecie pracować jako konsultanci to raczej w małych firmach świadczących takowe usługi bo zabieranie prowizji pracownikowi który wyrobił o 0,1 punkta za mało na roboczo/godzinę to tylko podejście zarządu do spraw pracowniczych--- bo zawsze zostanie więcej w spółce :) pozdro:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konkretna

Pracowałam rok,zarobki 13zl brutto oczywiscie nie terminowo wyplacane(usunięte przez administratora) kompletny niewypał.Niedość ze nie potrafi sie ubierać,śmiać i zachowywac jak na taką funkcje przystało to razem z "szefostwem"sali obrzera sie obiadami prawie sie dławiac.Gdrudzień był swietny-wigilia poprostu cudowna.Stoly sie uginaly od wszelakich potraw,wszedzie bylo czuc zaspach barszczu z uszkami i smażonych krokietow.Ale cóż wszystko to mialo miejsce za zamknietymi drzwiami i tylko dla wybranych szych firmy!(usunięte przez administratora)" robi.Jedyne co potrafia to przeslicznie sie do siebie odnosic..Brak szacunku dla ludzi pracy,zero motywacjii i kolosalny bałagan.Jedyna osoba konkretna jest chyba (usunięte przez administratora) bym z nim porozmawiala i szczegolnie opowiedziala o komitywach panujacych w jego Firmie.NIE Polecam nikomu!Nie masz gdzie pracowac szukaj a(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ppppp

Jak 900 zeta, to w sumie fakt, lipa jak nie wiem, z domu nie oplaca sie wychodzic w ten mroz, a jak juz to za 9 stow mozna sobie chyba mniej stresujaca prace znalezc;) pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
.....

praca do bani... pracowałam tam prawie pól miesiąca pensja zapisana na około 300 zł netto, liderzy ciągle się drą że za mało zamówień, spotkań, ankiet i właściwie nic innego nie robią, nawet klienta w słuchawce nie słychać..(usunięte przez administratora)potłuc do 169 h/mies stawka od 7.50 do 9.50 zł oczywiście brutto, natomiast po przepracowaniu ponad 170 wzrasta do 10 bądź 11 zł brutto, nie warto sobie głowy zawracać tą firmą, (usunięte przez administratora) jeśli pracować na pełny etat to w miesiącu się dostanie ok 900 zł netto.... więc w sumie sami oceńcie czy warto.....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wykopana za uczciwość

Sprzedasz się za kilka dniówek, nic więcej tam nie dostaniesz. Za kilkaset złoty stracisz nerwy i godność.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wykopana za uczciwość

Pracowałam kilka tygodni, bez umowy i świadczeń, nie sposób było o to się doprosić. Obcokrajowcy mają tam obraz jak "się w POLSCE robi""- takie jest wytłumaczenie na gigantyczne przekręty(usunięte przez administratora) a nie firma! Brak kompetencji, nieprzestrzeganie prawa cywilnego i kodeksu pracy, zatrudnianie na czarno, nie dotrzymywanie (usunięte przez administratora)Pseudo firma nastawiona nie na rozwój, raczej na szybkie zdobycie funduszy unijnych i zniknięcie z rynku, oczywiście ze zdobytymi nieuczciwie środkami. Wszystkie dowody przekrętów trafią w najbliższym czasie do Inspekcji Pracy, Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Prokuratury. Będzie to rekompensatą dla ludzi (setki osób) wykorzystanych przez ową pseudo firmę. Proszę jednocześnie aby inni zgłaszali doniesienia do w/w instytucji i nie godzili się na takie traktowanie. Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

ile mozna zarobic jako programista w ccp ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Call Center Poland ;)No cóż pracowałam tam dłużej niż 2 dni. Mimo, że złego słowa nie mogę powiedzieć na atmosferę i ludzi tam pracujących, a stawki są porównywalne z tymi w innych call center, to NIE POLECAM. Jak ktoś już gdzieś się wypowiedział, gdy startują np.z nowym projektem robią wielki nabór i przyjmują z otwartymi rękoma( obiecują stała pracę). W momencie gdy projekt się kończy (po paru tygodniach, z minami niewiniątka dziękują i każą czekać telefon jak będzie inny projekt. Do mnie zadzwonili z powrotem po 2 miesiącach , ale ja już miałam inną pracę . Dla tego ogólnie moja opinia jest negatywna. Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

ja pracuję w ochronie i zarabiam 4,5 na reke w tygodnio i 5 lub 5,50 w weekend albo swieta to jest dopiero marny zarobek jakby mi ktoś dał 10 11 czy 13 jak tu piszecie to bym nic nie nażekał a gdzie ta praca - sa jeszcze przyjęcie, jak tam trafic ma ktos jakis numer? tylko czy bede mógł pracować na zmiany bo praca w ochronie daje mi mozliwosc dogadania się z matką by pilnowała mi dziecko jak ma wolne. bo jak tylko gadac trzeba to ja chetnie pojde i bede gadal zeby tylko bylo lepiej niz teraz nie znacie życuia i tegio jak jest niektórym cięzko dajcie mi te 10 złoty ja chetnie wezme

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

no racja !!! nareszcie widac że nie jakiś szczyl sie wypowiada tylko ktoś kto przyszedł i trochę popracował a nie 2 dni i teraz się mądrzy albo przyszedł i myslał ze miliony zacznie za nic zarabiac chcecie zarabiac krocie to zostancie politykami a nie konsultantami telefonicznymi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Słowa kojarzące się z Call Center Poland: świat, nauka, otwieranie oczu Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako: dobrą tylko trzeba wyrazić chęć Atmosfera i ludzie tam pracujący są: to jest akurat najfajniejsze, zostałem tam właśnie przez ludzi :) Od jakiej stawki można negocjować pensję? stawki sa jasno ustalone, negocjowac można prowizje za sprzedaż, i to już różnie zalezy od klienteli Najbardziej podobało mi się w Call Center Poland: ludzie, wspólne przerwy, częstotliwiość przerw - gdzie w każdej godzinie masz 10 minut prtzerwy, w gruncie rzeczy nieprzepracowywanie się ;) Najbardziej nie podobało mi się w Call Center Poland: klienci po drugiej stronie sluchawy, nigdy nie wiesz na co trafisz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Praca czasami stresująca- jak każda, zarobki adekwatne do wykonywanej pracy 10- 11 brutto przy pełnym wymiarze godzin. Ludzie super- to wielka wartośc dodana w firmie. Wiele znajomosci nadal trwa mimo, że z firmy ludzie odeszli. Mam tu na myśli również liderów, ale wiadomo, że każdy ma swoich faworytów, faworytki :) Wypłaty są na czas jeżeli w terminie wypełni się umowy ( polecam poprzednikom pamiętac o tym "szczególe" u innego pracodawcy). Jednym słowem są lepsze i gorsze chwile, ale ja póki co jeszcze pracuje i nie szukam nowej pracy. Umiem sprzedawac, dobrze sie z tym czuje i wszystko mi odpowiada- jeżeli innym nie to znaczy, że dobrze zrobili zmieniając prace- widac nie potrafili sie tego nauczyc. Kazdy z nas ma swoje zdanie więc i ja postanowiłem podzielic sie swoim :) Pozdr

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Słowa kojarzące się z Call Center Poland (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca): Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako ... .średni Atmosfera i ludzie tam pracujący są ..bardzo sympatyczni. . Od jakiej stawki można negocjować pensję?9 brutto Najbardziej podobało mi się w Call Center Poland:mozliwość poznawania interesujących osób Najbardziej nie podobało mi się w Call Center Poland: brak stałej pensji

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Praca w tej firmie to był jakiś żart. Pozostał niesmak.. .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adam

Słowa kojarzące się z Call Center Poland - (stresująca, wyczerpująca): Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako - mało prawdopodobne Atmosfera i ludzie tam pracujący są - bardzo nie miła atmosfera Od jakiej stawki można negocjować pensję - 8 zł brutto :) Najbardziej podobało mi się w Call Center Poland - .... Najbardziej nie podobało mi się w Call Center Poland - tzw. poganiacze :), kochaaaani...jescze 54 umowyyyy...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Najbardziej podobało mi sie w Call Center Poland atmosfera między konsultantami,to co mi sie nie podobało : jeśli chodzi o zarobki nie ma szans negocjacji,brak organizacji pracy,zero szans na jakikolwiek awans jeśli nie jest się rodziną bądź znajomym kogoś kto o tym decyduje ,wszyscy są od wszystkiego czyli do niczego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Call Center Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Call Center Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy Call Center Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Call Center Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 0 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Call Center Poland?

    Kandydaci do pracy w Call Center Poland napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Call Center Poland
Przejdź do nowych opinii