logo Call Center Poland

Call Center Poland

Warszawa

Opinie o Call Center Poland

nNn 2014-09-26 10:14
Zostałam zaproszona na rozmowę rekrutacyjną - czy może ktoś napisać jak obecnie kształtują się stawki godzinowe?
trąbolombó 2014-10-09 20:30
w granicach 8,25zł do ręki
anna 2015-01-23 01:57
Jak w takim wypadku jest z grafikiem w Call Center Poland? Czy mogę z góry wcześniej ustalić kiedy chce przychodzic, czy mozna robić sobie przerwe w ciągu dnia na wykład na uczelni, czy raczej tylko wybrać dni pracujące? Nie ma problemu by potem wszystko odpowiednio rozliczyć? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
Rothead 2015-02-25 18:59
Tak, można ustalić grafik pod zajęcia na uczelni
pozdro 2015-07-01 21:56
Kierownik w tej firmie, jeden wielki żal- nie znam innych przyzwoitych słów aby kulturalnie wypowiedzieć się o pracodawcach. Jeśli szukasz pracy na okres wakacyjny, albo jeśli chcesz na kilka miesięcy sobie dorobić trafisz idealnie. Poprzednia pani kierownik była idealna,żadnych problemów, miała ludzkie podejście, nie patrzyła na Ciebie z góry. Obecnie w Timie liczy się tylko STATUS STUDENTA- tak status studenta, chociaż możesz być uczniem w gimnazjum/liceum/szkoła policealna, wtedy przyjmą Cię z otwartymi rękoma. Biorąc pod uwagę wynagrodzenie jest bez szału- 11 brutto. Chyba, że Cię nie lubią masz mniej, zależy czy jesteś mężczyną czy kobietą. Sorry, ale płeć tutaj ma znaczenie. Potrzebujesz 1200 zł netto za cały etat? Zapraszam na Prostą 70, umowa o pracę to tutaj marzenie, tak jak ludzie i traktowanie pracowników.
xxx 2015-07-26 14:29
Polecam każdemu, świetna atmosfera pracy. Zarobki są różne w zależności od projektu na którym się jest. O przełożonych nie mogę też złego słowa powiedzieć, jeśli się wykonuje ich polecenia co chyba jest oczywiste w każdej pracy jest się chwalonym.
1
Wróbel 2015-08-27 13:44
Zarobki tak niskie, że właściwie jest to wolontariat. Warunki pracy fatalne, obrazy jak z XIX wiecznej kolonialnej Afryki. Głupota członków zarządu przypomina zabawne komedie o czekistach, udających biznesmenów. Na każdym kroku kolesiostwo. Każdy kontakt z tą firmą to strata czasu.
1
X 2015-09-30 08:57
@Wróbel

hahah to czemu nie jesteś w zarządzie tylko dzwonisz patałachu?
hey 2015-12-10 09:41
a ja jestem ciekaw czy właściciel zbudował dla syna basen z wieżą do skoków.
Koszty idą w miliony, samo utrzymanie to rocznie może być nawet kilkaset tysięcy
nowa 2016-02-12 23:19
Byłam tam ostatnio, popracowałam kilka dni i żałuje strasznie. Bałagan w firmie mają straszny, liderzy siedzą tylko i nic nie robią. Żadnej pomocy, a jak zapytasz to z pretensją wyskakują. Często siedzą w łazienkach i ćpają. Przerzucają z projektu, na projekt i nawet bardzo nie wytłumaczą jak na danym projekcie rozmawiać. Konsultanci robią co chcą, kłócą się z innymi konsultantami, awanturują z liderami. Często nawet jak nie było mnie w pracy, nikt się nie zorientował i łatwo tam można przyciąć. Ja zrezygnowałam dlatego, że wrzucili mnie na nowy projekt, chociaż umówili się, ze mną, że będę na jednym stałym projekcie, bo przerzucanie nie jest mi na rękę. Udawali, że nie wiedzą o co chodzi, chociaż na szkoleniu rozmawialiśmy inaczej. Nie dziwie się, że ta firma upada, o czym huczy w gazetach, skoro mają tam taki pieprznik
2
EbaZ 2016-03-21 19:29
Pracowałem w CCP nie polecam! Kombinują z grafikiem, przy wypłacie pensja się nie zgadza. Szkoda czasu.
2
EbaZ 2016-03-21 19:32
Aż tak zle? Pracowałem tam 2lata temu.
2
Marcin__ 2016-05-07 19:22
Byłem na dwóch rozmowach (a właściwie to na rozmowie i szkoleniu, w trakcie którego zrezygnowałem) na projekt mBanku.
Sam projekt oceniłbym jako średnio ambitny, dobry raczej dla osób z doświadczeniem w CC/obsłudze klienta.
Natomiast pracownica CCP prowadząca ze mną rozmowę rekrutacyjną powinna natychmiast wrócić na słuchawkę, bo się nie nadaje na stanowisko, jakie piastuje, podobnie zresztą, jak pani prowadząca "szkolenie".
3
Nie ma drugiej takiej w Radomiu 2016-05-10 12:38
Wróćcie do Radomia! To jedyna firma call center w Radomiu do której chodziłam bez grymasu. Projekt idealny. Prowadzący oddział pan Tomasz na odpowiednim miejscu. Wypłata sprawiedliwa, zawsze na czas. Obiecane premie również wypłacone. Kontakt telefoniczny do "centrali" realny. Atmosfera bardzo przyjazna. Każdy wiedział po co jest i dlaczego. Jak w każdej pracy znajdzie się w grupie wszechwiedzący, ale na takich jest natychmiastowa reakcja i ustawienie do pionu. Gdyby stawka w Warszawie Nam oferowana byłaby wystarczająca do przeprowadzki i samodzielnego utrzymania, to zostałabym w firmie.
zala 2016-05-30 22:11
Janie pracuję w call center i mam mniejszą wypłatę, więc co robić? Szkolić się , szukać i płakać? Może kiedyś pracodawcy w tym kraju chorym zaczną rozumieć, że pracownik musi z czegoś żyć, a nie tylko z łapy do papy jak niewolnik, a wieczorem łzy w poduszkę.
Żaba 2016-07-07 12:47
Kiedyś pracowałem w Armatis LC i nikomu nie polecam - najgorsze chyba jest tam to, że w każdej chwili moga wysłać cię do domu. W Deutsche nie ma takiego problemu. Jeżeli macie pierwsze doświdczenie "na słuchawkach" szukają teraz konsultantów na infoolinie przychodzącą w Deustche Bank. Ogłoszenie jest na pracuj.pl.
Ktoś taki... 2016-09-17 14:32
Kolesiostwo, układy i niekompetencja.

Konkursy i "assesment centre" ustawione pod konkretne osoby. Normalnie nie da się w tej firmie awansować.

Trenerzy i kierownicy projektów nie nadają się do niczego.

System i oprogramowanie na jakim się pracuje to porażka przez P

Rekrutacje są prowadzone przez osoby, które w życiu nie powinny się nimi zajmować.

Szkolenia są prowadzone nieudolnie, co skutkuje nieprzygotowaniem do późniejszej pracy.

Stanowiska pracy to śmiech na sali. Szczególnie rozlatujące się krzesła.

Nie polecam.
5
Igor 2016-10-13 11:29
Witam serdecznie. Poszukuje ludzi do pracy w nowo powstałym zespole sprzedażowym. Nie jest to call center, kontakt b2b oraz face to face. Wynagrodzenie podstawowe 1700-3000 netto, do tego bardzo wysokie prowizje. Najwyższe w branży. Jeżeli jesteś naprawdę dobry spokojnie możesz zarabiać 20 000PLN miesięcznie. Pisze szczerze, że 80%, którzy pracują jako wystrój wnętrza zarabiają podstawę, 20% zdeterminowanych osób spokojnie ponad 10 000 PLN. Bardzo duża możliwość awansu na Managera, nie zastanawiaj się, wyślij CV na maila igor.pawlak1992@gmail.com. Jestem pewny, że zostaniesz na dłużej.
ab 2016-10-13 11:36
ciekawe ile jest pracujących weekendów w miesiącu.
Paweł 2016-11-17 17:55
Ostrzegam przed firmą Call Center Poland- proszę omijać szerokim łukiem !!!
Pracowałem tam (placówka w Warszawie) i moje spostrzeżenia są następujące:
1. Oszukiwanie na wypłacie.
Mnie osobiście cztery razy próbowano oszukać. Aby otrzymać tyle, ile się należy, musiałem się wykłócić. W efekcie naliczali mi potem tzw. „wyrównania”, ale odbywało się to z ogromnymi problemami, w atmosferze chamstwa i agresji słownej ze strony kierownictwa. Inni pracownicy też mieli podobne akcje z wypłatami.
2. Mobbing
Liderzy (w CCP odpowiednik supervisorów) oraz kierownicy stosują mobing, który objawia się poprzez nieustanny wrzask na pracowników i stosowanie słownictwa bardzo wulgarnego. Pracowałem w różnych firmach, z różnymi ludźmi i nigdy nie spotkałem takiego chamstwa i agresji słownej jak w CCP. Kierownictwo- pod tym względem- poziom rynsztoka.
3. Beznadziejna atmosfera i żałosne warunki finansowe
Bardzo niskie stawki godzinowe, prowizje zaplanowane tak, aby 99% pracowników ich nie wyrobiło. Bazy klientów wielokrotnie przedzwonione, klienci mają dość odbierania po raz setny telefonów od tych samych firm, tym bardziej wyniki są bardzo słabe- oczywiście wina zawsze jest zwalana na pracowników (krzyki, pretensje, ciągłe straszenie zwolnieniem itp.)
Zero szans na awans, rozwój zawodowy, umowę o pracę itp. Ciągłe nagabywanie o dawanie większej dyspozycyjności, przychodzenie w sobotę- oczywiście bez żadnych bonusów w zamian.
4. Donosicielstwo
Kierownicy mają swoje „wtyki”- małych, zakompleksionych ludzi, którzy w donosicielstwie i podlizywaniu się upatrują szans na poprawę swojej pozycji w firmie. Wystarczy że taki kapuś usłyszy, że pracownicy między sobą negatywnie wyrażają się o firmie- następnego dnia pracownicy zostają zwolnieni za tzw. „całokształt pracy”.
5. Podsumowanie
Firma ma ogromne problemy z rekrutacją- ludzie przychodzą, widzą jak jest i uciekają. Firma próbuje ratować się poprzez zatrudnianie Ukraińców, z marnym wynikiem. W Warszawie i okolicach jest naprawdę wiele miejsc pracy, gdzie można zarobić więcej, bez znoszenia chamstwa i mobbingu. CCP- nie polecam nikomu, chyba że najgorszemu wrogowi 
Więcej szczegółów- zapraszam na priv.
8
Realna 2016-11-17 22:21
Tak się zastanawiam ile jest prawdy w tym wszystkim i kto pisze te komentarze. Też tam pracowałam i odczucia mam odmienne. Ten kto się obija albo nie nadaje się do pracy to oczywiście narzeka i doszukuje się wszędzie problemu. Jak ktoś nie nadaje się do pracy i zamiast pracować szuka problemów to nigdzie nie będzie mu się podobało. Ludzie weźcie się za pracę a nie za pisanie takich głupot. Ja się zwolniłam bo znalazłam coś innego ale doświadczenie zdobyte bezcenne. Naprawdę polecam.
1
WWL 2016-11-17 22:39
Najechało się do naszej pieknej stolicy masa wieśniaków że wschodu którzy myślą że im się należy. Jak się wam nie podoba to wynocha do siebie rolę uprawiać a nie tu i jeszcze wybrzydzac ha ha Mobbing czy ty człowieku wiesz o czym piszesz? Za sama to wiadomość grożą paragrafy. Wracaj na wiochę i na pole!!!! Jak się uczciwie pracuje to nikt nikogo nie szkaluje.co was jeszcze tam złego spotkało? Może na Pan Ci nie mówili ha ha
trawex 2016-11-23 11:11
A do tego mocno poje......a aplikacja. Do zalogowania kilka loginów, mnóstwo klikania zamykajacego rozmowę, często nie można jej zamknac, liderzy sami nieraz się w tym nie łapią,ale nie maja czasu eby pomóc, ogólne olewanie. Każą wciskać dodatkowe rzeczy, jak nie wciśniesz obcinają wypracowaną prowizję
3
(L) (Koło) (L) 2016-12-21 19:51
WWL - Paragrafy grożą, ale za brak wynagrodzenia w terminie oraz za zaniżanie wynagrodzenia. Jeśli ten gość, co to napisał, faktycznie nie dostawał tyle ile się należało to jak najbardziej dobrze że o tym pisze, przynajmniej inni będą wiedzieli żeby tam nie iść. Zastanawiam się kim ty jesteś cebulaku i skąd przyjechałeś do stolicy ? Bo Warszawiakiem na pewno nie jesteś, sądząc po tej wypowiedzi. Właśnie- najechało się do NASZEJ (nie twojej, chamie od pługa) Warszawy takich buraków jak ty- co pojęcia o pracy i życiu nie mają, ale wielcy "specjaliści" w firmie tatusia albo kolegi, więc opinie o ludziach wydają. Ogarnij się napływowy napinaczu internetowy :D
3
Budzik 2017-01-10 12:31
Super , że tak piszesz. Rodzaj pracy znamy i jak komuś nie odpowiada niech szuka innej. Takie opluwanie i wyśmiewanie z firmy , z ludzi jest obrzydliwe.
1
Szukam pracy 2017-01-26 09:50
Jak to wyglada z przerwami ? O której są i ilu minutowe ? Chodzi mi głównie o weekendy
Petros 2017-01-30 13:32
Chce zacząć prace w CCP w Rzeszowie ktoś coś wie o atmosferze i czy da radę coś zarobić aktualnie?
Mocart 2017-02-04 13:29
Jak znasz rodzaj pracy i lubisz taką to będziesz zadowolony!
Work Service 2017-02-13 10:05
Praca od zaraz!
Konsultant ds Sprzedaży.

Opis stanowiska:
• Praca dla Lidera usług gospodarczych w Polsce
• Sprzedaż produktów prawniczych
• Realizacja planów sprzedażowych
• Systematyczne doskonalenie warsztatu sprzedażowego i wiedzy produktowej

Wymagania:
• Otwartość na potrzeby Klienta
• Umiejętność nawiązywania relacji biznesowych
• Chęć do rozwoju w sektorze sprzedaży
• Komunikatywność

Oferujemy:
• Wynagrodzenie podstawowe: 2800 brutto/miesiąc
• Premie od sprzedaży,
• Stałe premie za późniejsze utrzymanie Klienta
• Pracę od pon. – pt. w pełnym wymiarze godzin
• Szkolenia podnoszące umiejętności sprzedażowe
• Wsparcie trenerów sprzedaży
• Owoce w biurze

zainteresowanych zapraszam do kontaktu prywatnego lub na adres mailowy: magdalena.grochowska@workservice.pl
Bratnik 2017-02-15 15:49
Świetnie, że firma wprowadza nowości np. z językami obcymi.
Ex 2017-02-23 16:21
Pracowałam w tej firmie bardzo długo. Ogólnie jeżeli chodzi o jej funkcjonowanie nie mam dużo zastrzeżeń. Natomiast jest to przerost formy nad treścią. Rażąca jest również kwestia braku kompetencji niektórych osób ( nie mówię o konsultantach ). Pracy ogólnie w tym miejscu nie żałuję bo atmosfera była świetna jeżeli chodzi o team. Ale obcinanie prowizji jest na poziomie dziennym chyba że umiesz walczyć o swoje ! Ale tak jak wspomniałam na początku jeżeli czegoś od nas wymagają to powinny być stworzone ku temu warunki. Przy takich dalszych działaniach firma wreszcie polegnie. Podsumowując jak szukasz pracy na pewien czas to polecam... Ważne żeby się wylogować z tej firmy w odpowiednim momencie i nie tracić swojego potencjału.
Ex 2017-02-23 16:22
Pracowałam w tej firmie bardzo długo. Ogólnie jeżeli chodzi o jej funkcjonowanie nie mam dużo zastrzeżeń. Natomiast jest to przerost formy nad treścią. Rażąca jest również kwestia braku kompetencji niektórych osób ( nie mówię o konsultantach ). Pracy ogólnie w tym miejscu nie żałuję bo atmosfera była świetna jeżeli chodzi o team. Ale obcinanie prowizji jest na poziomie dziennym chyba że umiesz walczyć o swoje ! Ale tak jak wspomniałam na początku jeżeli czegoś od nas wymagają to powinny być stworzone ku temu warunki. Przy takich dalszych działaniach firma wreszcie polegnie. Podsumowując jak szukasz pracy na pewien czas to polecam... Ważne żeby się wylogować z tej firmy w odpowiednim momencie i nie tracić swojego potencjału.
Basiula 2017-02-25 18:53
Praca nie jest taka lekka ale jeśli ktoś lubi ten charakter pracy to będzie zadowolony!. Zawsze tak jest, że jak czegoś nie lubi to żeby były super warunki to człowiek nie ma wewnętrznej satysfakcji.!
Wira 2017-07-25 16:00
Call Center na Mokotowie, atmosfera sympatyczna na pierszy pogląd. Umowa zlecenie. Stawki 15-17 zl/h brutto. Miełam spotkanie rekrutacyjne w środe w języku angielskim, w czwartek szkolenie, w ponedziałek rano podpisałam umowę i dziś musieł być pierszy dzień. W ponedziałek o 15 HR zadzwoniła i opowiała że klijent nie chce z mi pracować, a superwajzer i kurator szkolenia dają żle oceny, że nie wystarcza mi pozjomu angielskiego. Surrealizm. Nie polecam, tylko jeżeli chcecie żyć w nowele Kafki.
2
Wira 2017-07-25 16:00
Call Center na Mokotowie, atmosfera sympatyczna na pierszy pogląd. Umowa zlecenie. Stawki 15-17 zl/h brutto. Miełam spotkanie rekrutacyjne w środe w języku angielskim, w czwartek szkolenie, w ponedziałek rano podpisałam umowę i dziś musieł być pierszy dzień. W ponedziałek o 15 HR zadzwoniła i opowiała że klijent nie chce z mi pracować, a superwajzer i kurator szkolenia dają żle oceny, że nie wystarcza mi pozjomu angielskiego. Surrealizm. Nie polecam, tylko jeżeli chcecie żyć w nowele Kafki.
3
Chrabia 2017-07-25 17:21
Mogę powiedzieć, że tu pracuję od jakiegoś czasu i jestem zadowolony. Fajni ludzie pracują a w dodatku lubię pracę na telefonie. Niektórzy narzekają na zarobki ale wiem, że trochę czasu i dostanę podwyżkę.
1
Rafał 2017-08-12 00:06
Prawda jest taka że firma upada. Coraz mniej osób na projektach, team liderzy nie mają wiedzy o projektach, za które są "odpowiedzialni". Polecam [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] stamtąd najszybciej jak się da, nie żałuję decyzji o odejściu.
2
Rafał 2017-08-12 00:07
Prawda jest taka że firma upada. Coraz mniej osób na projektach, team liderzy nie mają wiedzy o projektach, za które są "odpowiedzialni". Polecam [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] stamtąd najszybciej jak się da, nie żałuję decyzji o odejściu.
2
Kleo 2017-08-13 11:13
Czy firma nie ma zupełnie nowych ofert pracy? Miałem zamiar aplikować ale jestem zaniepokojony opiniami jakie na forum zamieściliście. Może ktoś podpowiedzieć jak jest?
Karolina 2017-08-25 13:19
@Rafał skąd takie informacje, że firma upada? @Chrabia czyli jesteś zadowolona z pracy a powiedz po jakim czasie są szanse na taką podwyżkę? Jak długo pracujesz w Call Center Poland? @Kleo aktualnie poszukują w Słupcy na stanowisko Telemarketer w Call Center. W ofercie napisali, że zapewniają płacę podstawową w wysokości 2000 zł (netto, na ręke), co miesiąc dodatkową premię od 300zł wzwyż.
Rafał 2017-08-29 22:16
... bo m.in. ING zrezygnowało z usług "firmy"? bo nagła konieczność przeniesienia ludzi z jakiegoś projektu z jednego piętra na inne żeby można było wynająć komuś innemu? bo w ostatnim czasie - widziałem na zdjęciach - nie ma nawet papieru/ręczników w kiblach? Mógłbym mnożyć przykłady ale po co odbierać wam potencjalnych jeleni? :D
1
Rafał 2017-08-29 22:17
... bo m.in. ING zrezygnowało z usług "firmy"? bo nagła konieczność przeniesienia ludzi z jakiegoś projektu z jednego piętra na inne żeby można było wynająć komuś innemu? bo w ostatnim czasie - widziałem na zdjęciach - nie ma nawet papieru/ręczników w kiblach? Mógłbym mnożyć przykłady ale po co odbierać wam potencjalnych jeleni? :D
1
Monia 2017-09-05 15:30
Czy jest jakaś dobra informacja o aktualnej sytuacji?
Mar 2017-09-06 08:37
Co Wy gadacie o jakiejś złej sytuacji??? Wszystko jest w jak najlepszym porządku, nie ma to jak plotka ktora bezsensownie sie rozchodzi i wszyscy w to wierza...
Bylu 2017-09-07 14:47
Nie szkoda Wam życia na pracę na słuchawie?
3
Telefonik 2017-09-10 13:50
Jak ktoś lubi taką pracą to nie jest powód do kpin!
Greg 2017-09-11 00:46
Niestety muszę potwierdzić złe opinie. "team liderzy" to bardzo na wyrost nazwanie ludzi którzy każde pytanie o projekt muszą przesyłać do tych którzy są "wyżej". Często też pytają doświadczonych agentów, zwyczajny brak wiedzy. Główne tematy w tej firmie - co zjeść na obiad ???? nie polecam, traficie pod "skrzydła" średnio 25-letnich dzieciaków bez podstawej wiedzy o projektach ale chętnie gadających o tym co zjeść i gdzie wyjechać ????
1
Bożena 2017-09-14 23:18
Bardzo fajnie pracuje mi się Call Center, polecam
1
Karolina 2017-09-19 20:11
@Bożena czy powiesz coś więcej dlaczego polecasz? Jakie są mocne strony pracodawcy? Co najbardziej podoba Ci się pracując w firmie Call Center Poland? @Greg a czy powiesz coś o warunkach pracy w firmie? To forum jest po to, aby pozostawiać informację na temat pracy w firmie a nie innych pracowników.
Karolina 2017-10-05 12:16
@MArcin dziękuję za pozostawienie opinii. Zachęcam wszystkich forumowiczów do zapoznania się z wywiadem ze Sepcjalistą ds. Marketingu Call Center Poland, znajdziecie go na stronie http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,682,wywiad-slawomir-wygoda
Zostaw swoją opinię o Call Center Poland - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Call Center Poland