logo Interimax International Sp. z o.o. S.K.A

Interimax International Sp. z o.o. S.K.A

Kraków

Opinie o Interimax International Sp. z o.o. S.K.A

tfu! 2015-11-14 19:06
Firma oszukuje na godzinach. Jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby liczba zanotowanych godzin przeze mnie zgodziła się z ilością godzin na pasku wypłaty. Oczywiście tłumaczą, że to w premii jest. G...o prawda. Skoro tak to dlaczego nie jest to w przepracowanych godzinach? A premię to jak chcą to mogą dać dodatkowo. I nie mam szczęścia do pani "koordynator" Baba nie dość, że jest tępa to jeszcze na każdym kroku kłamie. A to co w biurze mówią na spotkaniu to nic innego jak kiełbasa wyborcza.
2
zzz 2015-11-18 09:53
a ja jestem zadowolony, stolarz w tej firmie dobrze zarobi
1
Robol 2015-11-21 09:38
Verviers. To zalezy ile godzin przepracujesz. Średnio kolo 1800 mozna wyciagnac.Tylko warunki mieszkalne nie najlepsze. Ale da sie wytrzymać. Nie ma przeludnienia. Trzy osoby max na mieszkaniu.
Gru 2015-12-22 18:10
Hej

Mam prośbę o konkretne info czy ktoś z Was pracował w liege przy produkcji dana azjatyckich. Jak realnie wyglądaj godziny i warunki mieszkaniowe. Czy warto wogole myślec o wyjeździe tam? Czy jest duży zapiernicz czy standardowo-jak to na taśmie?. Mam propozycje zeby tam jechać ale nie wiem czy jest sens. Zeby nie wpaść z deszczu pod rynnę. Prosze o opinie tylko osoby które faktycznie maja bądź miały styczność z tematem. Z góry dziękuje.
9
maciej pl 2016-01-08 14:58
WItam na wstepnie chcialbym poinformowac ze nie chodzi o oczernianie firmy a ukazanie reali rodak ! wiadomo kazdy ma czasem tak zwany nóz na gardle ale wspolpraca z ta firma nie rozwiaze waszych problemow finansowych bedziecie stac w miejscu dalej nie tylko ta firma ale tego typu w belgi nie ma ich tak duzo jak w holandi ale powiem wam jedno o interimax- polskie umowy tymczasowe o prace to juz samo za siebie mowi -brak belgijskich warunkow pracy brak wakacyjnego urlopowego platnego nadgodzin platnych nocki dwa razy platne to wszystko jest na belgijskich warunkach tutaj nie macie nic pozdrawiam szukajcie normalnych agencji pracy
3
opi 2016-01-11 12:10
ja na spedycji robiłem i mi pasowało jak ktoś nauczony roboty to wszedzie da rade hajs mi sie zgadzal duzo nadgodzin
pablo 2016-01-15 17:48
witam wszystkich pracowałem kilka razy dla tej firmy i są spoko . jak chce sie zarobic i robota pasi to dadzą zarobic kałcje zwracają i płacą dobrze ,pisałem tu juz nie raz nie ma co narzekac
Nano 2016-02-15 14:43
Umowy co miesiąc albo wcale, tutaj jest wielki problem. Umowy są tak skonstruowane ze ty masz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] do gadania. Świadectwo pracy za cały okres pracy, otrzymasz i tu jest jedyny plus.
2
miłł 2016-02-15 17:09
ta firma stosuje mobbing i częste rotacje nawet wobec swoich wewnętrznych pracownikow
prezes bardzo lubi omijać wszelkie przepisy i minimalizować zobowiązania/koszty
w zamian tego pracownicy mają totalną niestabilność zatrudnienia
za granicę wysyłane są dość przypadkowe osoby - więc jak ktoś ma poczucie własnych kompetencji to niech nie wystawia się na tak duże ryzyko jak praca w "Interimax"
praca w takich firmach jak powyższa odbija się nie tylko na psychice le też na innej bardzo ważnej dziedzinie życia jaką jest samoocena w wybranym zawodzie ;))
8
pablo 2016-02-21 12:40
Dlaczego do biura w Krakowie zatrudnia się niepełnosprawnych zwykle na okres 1,5 roku? Po tym czasie dziękują za współpracę i na to miejsce zatrudniają kolejną osobę na 1,5 roku - max 2 lata. Ostatnio zbyt duża rotacja.. Czy prezes nie chce wyłożyć pieniędzy ze swojej kieszeni i liczy tylko na dofinansowanie z PFRON? Pracownicy nie są doceniani, ciężko o jakąkolwiek podwyżkę, do tego masa nadgodzin niepłatnych. Niejednokrotnie praca zabierana do domu. Szkoda, bo atmosfera wydaje się bardzo dobra - prezes powinien zmienić swoje podejście do pracowników bo wydaje się w porządku tylko warto zacząć doceniać ludzi..
1
Były Łoś 2016-02-21 14:15
Zdecydowanie masz rację. Powinien zacząć szanować pracowników. Doceniać. Jest fajnym szefem,ale czasem zbyt wolno podejmuje pewne decyzje. Nie słucha racjonalnych wyjaśnień i powodów dla danej sytuacji. Skupia się na blahostkach tym samym ignorując doświadczonych pracowników a ufając tym mniej lojalnym. Ale czas wszystko weryfikuje....
4
ZESPÓŁ INTERIMAX 2016-02-23 16:32
Dziękujemy za Państwa opinie - są one dla nas bardzo istotne.

Drogi Użytkowniku „miłł”, zarzuty skierowanie pod adresem naszej Firmy są poważnymi oskarżeniami. Bardzo prosimy o kontakt w tej sprawie bezpośrednio z naszą Firmą. W przypadku braku bezpośredniego kontaktu z nami uznamy powyższy komentarz za mające nas oczernić pomówienie.

Pozdrawiamy,
Zespół Interimax
pablo 2016-02-24 12:19
śpieszmy się doceniać ludzi, tak szybko odchodzą..
2
max 2016-02-27 16:31
Taa... Firma ogarnia transport... Prywatnymi autami pracowników zwracając im tylko za paliwo. W normalnym systemie byłaby kilometrówka. Auto to nie tylko paliwo, ale przeglądy, awarie, zużycie, spadek wartości wraz z przejechanymi kilometrami. A tych nie brakuje. Z tymi wysokimi zarobkami to pojechałeś po bandzie. Minimalna francuska to nie są wysokie zarobki. Więc zastanów się trochę...
2
naiwna 2016-03-19 16:36
Masz rację ta firma to jakaś lipa Malo że jedziesz własnym samochodem to po 2 dniach już cię oceniają i podejmują decyzje o rozwiązaniu śmiesznej umowy i wydajesz kasę na wyjazd i wracasz z długami UWAŻAJCIE na tych naciągaczy
naiwna 2016-03-19 18:03
Podpisujesz umowy tygodniowe i inblanko wypowiedzeni a jak już jesteś na miejscu to po dosłownie 3 dniach dostajesz telefon że ci dziękują za współpracę i wracasz z długami
były 2016-03-21 10:12
Naiwa, to nie agencja decyduje, że już nie pracujesz tylko firma zagraniczna. Próbowałaś dopytać się na miejscu co źle robisz?
1
naiwna 2016-03-21 11:01
Po 1 dniu już podjęli decyzję że się nie nadaję i nawet nie wytłumaczyli dlaczego tak poprostu podziękowali i kazali opuści hotel nawet współpracownicy byli zdziwieni
3
sam 2016-03-30 23:43
Witam,dostałem ofertę pracy na magazyn ,okolice Liege.I mam takie zapytanie do osób które tam pracują/pracowały,czy warto brać tą ofertę pod uwagę?Interesuje mnie oprócz samej pracy,zakwaterowanie,dojazdy,itd.Będę bardzo wdzięczny za info.
2
naiwna 2016-04-01 14:18
Uważaj na tą firmę oszukują ludzi nie zwracają kosztów podróży choć zapewniają że wszystko będzie zwrócone.Umowy są fikcją nawet po 1 dniu możesz dostać telefon że są z ciebie niezadowoleni i masz opuścić swoją kwaterę.Wykorzystają cię i wrócisz tylko z długami.A jak będziesz miał pretensje to nie będą odbierać telefonu.
1
sam 2016-04-08 08:25
witaj,mam rozumieć że miałaś z nimi do czynienia?Faktycznie jest tak nieciekawie?A jak wygląda sytuacja traktowania Polaków ,tam gdzie pracowałaś?Sam już nie wiem co o tym sadzić.Z góry dzięki za wiadomość.
lolo 2016-04-14 18:22
ja wam powiem jak jest w tej agencji byłem z tej agencji w franci i jak oni cyganią to wam się w głowie nie mieści na początek dają umowe na zlecenie puzniej daja umowe na dwa tygobnie a w tym czasie dostajecie zjadz do polski ba malo tego jeszcze na godzinach cygania mie ocyganili na 100 euro wiec ludzie uwarzajcie na ta agencje i ubran roboczych nie daja i nazedzi do pracy tez nie daja niby obiecóją ze dojaz do franci jest na koszt agenci i trz z powtotem to tylko sciema nie placa za nad godziny wiec jak ktos sie wybiera z to niech pomysli dwarazy bo nie warto jak mnie orzneli stracilem przez ta agencje.
4
lolo 2016-04-14 18:34
co jest zetelna prosze cie bardzo to tylko wielka sciema ciekaw jestem na ile cie kazdego miesiaca cie rzna na kase??????????
gaju819 2016-04-15 16:46
dostalem od nich propozycje pracy we francji-ktos moze odpisac rzetelnie co i jak jest z ta firma? niby robota fajna,ale mam dylemat czy sie nie przejade na tej firmie,bo roznie tu piszecie-jezeli ktos pracowal,pracuje z nimi lub tak jak ja ma propozycje oferty na juz to odpiszcie- z gory wielkie dzieki
1
gaju819 2016-04-15 18:09
hej?jest tu ktos aktywny?czy moge od kogos uzyskac informacji na tem pracy za granicą a dokladnie we francji?taka oferte pracy otrzymalem od interimax- juz pisalem ale bez echa - moze i ciekawa ta oferta ale moze m ktos odpisac czy aby to pewna robota?bo jechac tam a pózniej wracac stopem to zadna frajda no i jak z zarobkami?info z zarobkami na euro mi przyslali-przeliczylem na zotówi jeden tydzien-niby ok- ale jak i co to moze ktos mi tu odpisac- jechac czy nie? róznie tu piszecie i róznie do tego podchodze- z gory dzieki za kazde info
1
monterrrau 2016-04-21 14:30
ja jestem zadowolony robie od ponad roku zalezy u ktorego klienta sie pracuje roznie bywa ale pieniadze sa wporzo problemow dotond nie bylo
były pracownik 2016-05-23 10:05
firma ma kilka dobrych cech, zespół z którym pracowałam był w porządku, wypłaty na czas, firma jest uczciwa, za to mogę ręczyć ale nie fajne było wynagrodzenie, wręcz śmieszne, oczywiście przoduje umowa zlecenie ale jeśli szef sprzedaje rekrutacje na śmiesznej marży to nie dziwota, że brakuje pieniędzy i nie ma szans by zarobić i to największa słabość tej organizacji
STOP WYZYSKOWI 2016-05-27 19:50
Ludzie, nie dajcie z siebie zrobić niewolników! Jesteście dla agencji żywym towarem, jedźcie za granicę nawet z taką agencją, ale tam na miejscu szukajcie pracy, jeśli kuszą Was wyższe zarobki. Takie agencje to raj dla cwaniaków, którzy bogacą się dzięki Waszej ciężkiej pracy!
1
Rekrutowany 2016-07-06 12:45
Witam,

Byłem w tej firmie kilkanaście dni temu na rozmowie kwalifikacyjnej na wewnętrzne stanowisko administracyjne. Przy pierwszej rozmowie (polka) wydawała się pełna profeska. Przy drugim spotkaniu (francuz) nawet nie raczyli poinformować o wyniku rekrutacji - pomimo wcześniejszych zapewnień. Jeżeli tak postępują z potencjalnymi "zasobami wewnętrznymi" to nie chcę wiedzieć jakie podejście mają względem osób na projekty które rekrutują.
GENERALNIE NIE POLECAM!!! Straciłem tylko czas, ZERO informacji zwrotnej.
3
prezeskawa 2016-08-16 06:35
Dla firmy nie lezy w interesie by pracownik ,którego wysłali wracał po 2 -3 dniach ..Firma daje pierwszą umowe na dwa tygodnie ,czyli okres próbny i jak przepracujesz ten okres to i pracownik i firma nie wychodzi na "0" ...co do platnosci i nadgodzin ? Ja raczej nie miałem problemów i z platnosciami i z nadgodzinami ..wszystko zalezy od klienta do ,którego Cie wysylają ...czasem jest stawka dobra ,nadgodziny ,obiady ,zakwaterowanie itd ..a czasem nie masz płaconych nadgodzin bo ich po prostu niema albo"polaczki " wolą dogadac sie z pracodawcą frncuzkim ze wypłaca im nadgodziny do ręki nie przez firme ...i tu zaczynają sie problemy bo czekają czasem po 3 miesiące na pieniądze ...a wtedy firma palcem nie kiwnie bo na listach ,które oni dostają od Francuzkiego klienta niema nadgodzin a papier jest podpisany przez pracownika ...Ja chetnie pojade jeszcze z tej firmy (oczywiscie nie w ciemno tylko po selekcji ofert ) ..
Pozdrawiam "prezeskawa"
242 2016-09-17 08:45
Firma porażka, nie wypłaca pieniędzy!!! Brak kontaktu, spychologia, szukanie durnych haków.
3
my hero 2016-09-17 11:47
@39 pozostaje tylko pytanie jakie są szanse żeby zostać po tym okresie
olo 2016-10-27 11:00
naucz się pisać po polsku a potem dodaj opinie
pxvx 2016-11-16 14:50
Nie wypłacają pieniędzy na czas :(
2
Zawiedziona 2016-11-18 14:19
Dziwny sposób wypłacania wynagrodzenia. Pierwsza niepełna wypłata po 3 dniach od zakończenia zlecenia, natomiast na drugą część trzeba czekać ponad 2 miesiące. Mimo wieli maili obiecujących pieniążki, do tej pory brak przelewu. Nie wiadomo co sądzić. ;/
1
Zespół INTERIMAX 2016-11-21 09:14
Witamy. Jest naszym najwyższym priorytetem terminowa wypłata wynagrodzeń wszystkich naszych pracowników, wiemy, jakie to ważne, dlatego jedyną przyczyną braku wypłaty może być brak kompletu dokumentów, koniecznych do rozliczenia, które dostarcza pracownik. Jeżeli jeszcze nie było kontaktu z naszej strony w tej kwestii, prosimy upewnić się u obsługującego Pana/Panią Specjalisty INTERIMAX czy wszystko się zgadza. Po dostarczeniu kompletu dokumentów do najbliższego biura INTERIMAX natychmiast dokonamy wypłaty. W razie pytań prosimy o bezpośredni kontakt e-mailowy pod adresem: kontakt@interimax.com lub z telefonicznie pod numerami: Warszawa 22 213 14 44, Kraków 12 379 39 93.

Przepraszamy za niedogodności. Zespół INTERIMAX.
centus. 2016-11-22 02:02
INTERIMAX to daremna firma "kogucik" ot co ... po tym jak byłem w ich katowickim biurze na rozmowie rekrutacyjnej a jakiś czas później zjawiłem się z własnej woli w sprawie innej rekrutacji to nie chcieli ze mną rozmawiać, jak spytałem czemu, usłyszałem "bo nie" .
1
pracownik 2016-12-10 09:03
firma interimax to dziatpol 3 kontrakty 3 niewypaly nigdy wiecej zadnych kontaktow z ta firma
jon 2016-12-21 14:40
na produkcji i magazynie w belgi było ok, swojee zarobilem, ekipa najlepsza
1
on 2016-12-30 09:07
jon , jak długo tam byles i dlaczego zjechales?.
vervierska 2017-01-06 15:01
Witam byłam na tym projekcie i szczerze mówiąc trafiłam z deszczu pod rynnę. Wiadomo było o której zacznie się prace, ale o której skończy to zawsze było nie uzgodnione. zaczynałeś o 14 kończyłeś o 4.30 nad ranem i na 11 do pracy. Grafik potrafi się codziennie zmieniać więc co dzień trzeba sprawdzać na którą zmianę się idzie. Mieszkania szału nie ma, ale to zależy gdzie się mieszka. Ja osobiście nie narzekałam na warunki mieszkaniowe. Po przepracowanym miesiącu i przedłużeniu umowy pobierają kaucje w wysokości 400 euro od osoby. Mieszkanie było płatne jakieś 250 euro od osoby. Jeśli chodzi o nadgodziny i płatność to jest wielki wał. Sawka to jakieś 7 euro na rękę na godzinę a nadgodziny liczone 8 euro na godzinę. Ogólnie nie masz czasu dla siebie nawet na podstawowe czynności jedzenie spanie i mycie się. Weekendy są wolne, lecz nie wszystkie . odległość od pracy jeśli dobrze trafisz to 3 km czyli 30 minut drogi pieszo, jeśli źle trafisz to 10 km co wiąże się z dodatkowym kosztem i utraconym czasem na sen.
2
oli 2017-01-10 17:52
pracownik kontroli zamówień Sochaczew pracował ktoś?
Gość 2017-01-20 11:31
Bardzo fajna firma, prężna godna polecenia. Oby takich więcej
3
bolo 2017-01-20 21:08
byłem z tej agencji dwa razy i naprawde ja polecam jak by byl jakis wyjadz to bym sie nie zastanawiał tyko bym jechał a w sumie na rynku polskim to sa tylko trzy dobre agencje pracy a reszta to dziadostwo.
3
Klientka 2017-01-23 15:44
To jest super agencja, która potrafi profesjonalnie zorganizować pracę, zakwaterowanie i inne ważne sprawy.
2
janek 2017-01-26 12:35
Pracowałem w tej firmie w rejonie Alp przez kilka miesiecy. firma spoko, wynagrodzenie na czas, pomogli mi z dojazdem, zalatwili busa a gościu mnie odebrał z Lyon. Polecam szczegolnie dla osob które nie znają jezyka i boją się wyjechac po raz pierwszy. gdyby byla jeszcze jakas oferta pracy to bym pewnie pojechol
janek 2017-01-26 12:35
Pracowałem w tej firmie w rejonie Alp przez kilka miesiecy. firma spoko, wynagrodzenie na czas, pomogli mi z dojazdem, zalatwili busa a gościu mnie odebrał z Lyon. Polecam szczegolnie dla osob które nie znają jezyka i boją się wyjechac po raz pierwszy. gdyby byla jeszcze jakas oferta pracy to bym pewnie pojechol
Pracownik 2017-01-30 20:17
W takiej firmie pracuje się z podwójną energią i bez obaw.
1
on 2017-02-06 08:10
mała stawka w Verviers na magazynie
Były 2017-02-06 08:58
To firma, którą można spokojnie polecać, pełen profesjonalizm.
1
Zostaw swoją opinię o Interimax International Sp. z o.o. S.K.A - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Interimax International Sp. z o.o. S.K.A