Jeśli nie masz życia prywatnego ,dzień i noc przesiadujesz przed oferteo , to możesz tam znaleźć klienta!Nawet w środku nocy.Musisz jednak zadzwonić jako pierwszy i do tego być najtańszy.Przogotuj się na długie godziny w trasie do klientów i castingi dla wykonawców.Z 10 zleceń jak wejdzie 1 to sukces bo i tak zwykle ktoś jest tańszy o 100 zł i to z jego usług skorzystają.Szukanie klientów na oferteo przypomina grę na giełdzie,musisz w tym siedzieć a może coś ugrasz.Nie to jest jednak problemem ,portal tak działa i grasz w to albo nie.Problemem jest wszechobecne naciągactwo, namolni konsultanci i ich fałszywe obietnice .Nie da się doładować punktów i odsłaniać interesujące nas kontakty.Gdy widzą że masz sporo pkt ,od razu zostaniesz zasypany "klientami z polecenia" za które oczywiście pobiorą Ci punkty.Aż się skończą.Klienci z polecenia to kontakty na które nie zwracałbyś uwagi, najczęściej dotyczą branż zupełnie odmiennych od Twojej.Poprostu ślą co się da żeby wyczerpać Ci konto.Nie da się tego wyłączyć, chociaż każdy konsultant zaklina się, że to niemożliwe.3 razy im uwierzyłem ,za każdym razem scenariusz się powtarzał.Ładuje za kilkaset złotych, odsłonie 1,2 kontakty ,a za parę dni konto puste.Oczywiście już za chwilę dzwoni konsultant żeby wcisnąć Ci kolejny pakiet doładowania.Konsultanci są bardzo namolni, bezczelni i kłamliwi.Dzwonią prawie codziennie wciskając swój socjologiczny bełkot i pakiet klamstw.Z tego co czytałem w poniższych komentarzach ,nie zarabiają dużo.Zastanawiam się jakim upadłym moralnie człowiekiem trzeba być żeby tak się błaźnić za pensję magazyniera.A może pracują tam osoby upośledzone?
Dzień dobry, Bardzo proszę o kontakt pod adresem biuro@oferteo.pl. Zweryfikuję Pana zgłoszenie i chętnie pomogę rozwiązać problem. ;) Pozdrawiam Maciej z Oferteo
Platforma, masakra... Nic nie zareklamujesz, nie zdobędziesz nowych klientów. Są tutaj podstawieni ludzie, żeby ściągnąć z Ciebie punkty... Więc klient widmo. Nie polecam nikomu. ABSOLUTNIE
Mam podobne odczucia,w dniu w którym dzwonił do mnie opiekun z ofertą sprzedaży punktów, nagle odezwali się klienci. W trakcie rozmowy klient wydawał się zadowolony,sprawiał wrażenie że znalazł wykonawcę z którym chciałby nawiązać współpracę,i praktycznie na tej jednej rozmowie współpraca się kończyła(Miałem kilka takich rozmów) Kolejna sytuacja w której dzwonię do potencjalnej klientki zainteresowanej budowa domu, a ona znudzona odpowiada,że ona tym się nie zajmuje,jak mąż wróci z pracy to oddzwoni, oczywiście nikt nie oddzwonił. Może to zbieg okoliczności, na wszelki wypadek zrezygnowałem z wydawania pieniędzy na Oferteo.
No cóż, firma to jedna wielka farsa. Szukają i zatrudniają samych cieniasów bez bez wiedzy i kompetencji. Jak na rozmowie wykażesz się większą wiedzą od potencjalnego przełożonego to Ci podziękuję. Zarobić sensownie też nie dają....Pytania na rekrutacji padają idiotyczne , nie zrozumiałe i tendencyjne. Oczekiwania wobec kandydata duże -tak przynajmniej to wygląda a tak naprawdę szukają samych mośków. Nie polecam aplikowania do tej firmy , szkoda czasu i energii. To zwykłe dziady zajmujące się jakimiś bzdurami. Jak chcesz coś więcej osiągnąć w strefie zawodowej to nie tutaj. utaj to są zwykłe płotki. Nie polecam!!!!!!
Co za dyplomatyczne dyrdymały... przykro nam, cieszymy się. Po prostu ludzie oceniają też z drugiej strony. Nie tylko Wy wybieracie do siebie ludzi ale też ludzie po takiej marnej rozmowie dochodzą do wniosków, że w takiej kiepskiej firmie nie chcieliby pracować i tu się tym dzielą.
Ludzie kochani, korzystam z portalu od lat, wielokrotnie dodawałem zlecenia i natychmiast miałem wykonawców, sprawdzonych, rzetelnych i uczciwych. Portal jest super pomocy i nie róbcie hejtu, ci ludzie z obsługi portalu naprawdę się starają żeby obsługa była na najwyższym poziomie. Zawsze możecie szukać klientów na własną rękę i nie musicie wydawać żadnych pieniędzy. Pozdrawiam cały zespół Oferteo. Dobra robota Panowie.
Wiedzieć należy, że wykonawcy za dostęp do Twoich danych kontaltowych, muszą zapłacić. Nie mają przy tym zadnej gwarancji na zdobycie zlecenia. Poza oferteo rynek zleceń już prawie nie istnieje, a wykonawca musi płacić za wszystko.
Siemka. Wczoraj znowu dodano ofertę dla Scrum Mastera. Wcześniej ja rozważałem ale teraz zastanawia mnie powód wznowienia. Rozmowa jest jakaś ciężka czy może proponowane warunki są słabsze? Niby piszą o widełkach do 14 000 zł ale czy są według was adekwatne względem wykonywanych zadań?
Ktoś stwierdził teraz niedawno, że premia po podwyżkach styczniowych jest jeszcze trudniejsza do wyrobienia niż wcześniej, zastanawiam się czy to fakt. Jeśli tak to tak dla porównania jak było z nią wcześniej a jak jest teraz? jej wysokość mimo wszystko nie uległa zmianie?
W ogłoszeniu dla młodszego doradcy klienta biznesowego jest napisane wprost, że do 7 000 zł się zarabia. zastanawiam się jednak czy tu chodzi o sama podstawę czy może doliczają do tego jakaś średnia premie z założonych targetów? Jak oceniacie te tegoroczne?
Cześć, widełki płacowe zawierają podstawę + premię uzależnioną od wyniku sprzedażowego. Wynagrodzenie rzędu 3500 - 3700 zł netto jest w zasięgu Twojej ręki już od pierwszych miesięcy. I będzie tylko rosło. ;) Pozdrawiam, Maciej z Oferteo
Hej, jakie macie zdanie ze współpracy jako Scrum Master? Stosunkowo niedawno wyświetliła mi się taka oferta do jednego z zespołów. W wymogach myślę, że akurat się mieszczę. Czego więc mogę spodziewać się na samej rozmowie? Co najczęściej jest brane pod uwagę?
Ogólnie jeżeli ktoś poszukuje całkiem w porządku miejsca pracy, gdzie będziesz dobrze traktowany itp., to na pewno nie jest to miejsce pracy dla Ciebie. Traktują Cię jak zwykła liczbę w tabelce. Jak jesteś chwile dłużej na przerwie (1-2 minuty) to zaraz masz pogawędkę z „koordynatorem” który musi Ci pokazać gdzie Twoje miejsce. Rozwój zerowy. Zarobki śmieszne plus wciskają Ci kit, że będziesz po podwyżkach zarabiał więcej (a to rząd podniósł najniższa krajowa do góry)… podstawa najniższa krajowa + premia, która zależy od tego ile wyrobisz targetu, a ciagle go podnoszą, więc zarabiasz mniej. Jak odchodzisz to nawet nikt z kierownictwa z Tobą nie pogada, spoko na Twoje miejsce jest kolejnych 6 „Doradców Klienta Biznesowego”. Przemiał ludzi bardzo duży. Opinia pewnie zostanie zaraz usunięta jak każda w ich zwyczaju…
Dzień dobry – spieszymy, aby wyjaśnić kilka aspektów opisanych przez Ciebie w opinii poniżej. CZAS PRACY: musimy sprostować, że nie jest prawdą opisany przez Ciebie fakt rygorystycznego sposobu rozliczania się z przerw. Koordynatorzy reagują głównie w sytuacji, w której Pracownika nie ma przez znacznie dłuższy czas, a powinien już wrócić - zgodnie z harmonogramem obowiązującym na swoim stanowisku pracy. Jest to naturalne, ponieważ Pracownik w ciągu dnia jest pod opieką Koordynatora, który odpowiada za jego bezpieczeństwo, a także nadzoruje harmonogram pracy ustalany przez Pracowników. ROZWÓJ: w Oferteo kierujemy się wieloma wartościami, a jedną z nich są #LudzieOferteo, dlatego dbamy i pielęgnujemy relacje międzyludzkie. Dbamy także o rozwój i cenimy zaangażowanie pracownika. Wspieramy w każdym aspekcie - najlepiej jak tylko potrafimy. Jeżeli jednak, na stanowisku Doradcy Klienta Biznesowego, znajdą się osoby, które chciałby się rozwijać w roli Graphic Designer’a, wtedy faktycznie taka sytuacja może być problematyczna a rozwój - ograniczony, ponieważ na stanowisku Doradcy zapewniamy szkolenia, których celem jest rozwinięcie warsztatu osobistego jak i sprzedażowego, w kontekście wykonywanych zadań. W firmie prowadzimy również wiele rekrutacji, w których każdy z nas może wziąć udział. Pracownik ma możliwość rozwoju w innym kierunku niż ten, który obrał na początku zatrudnienia w naszej firmie. FINANSE: wynagrodzenie na wspomnianym przez Ciebie stanowisku składa się z podstawy + premii. Na tym stanowisku jeśli realizujesz target - otrzymujesz wyższe zarobki. Jeśli ten aspekt nie jest realizowany, zarobki mogą być niesatysfakcjonujące. Sprzedaż to specyficzna działka i najczęściej korzystają na niej Ci, którzy świetnie czują się w jej ramach. Wówczas czerpią pełnymi garściami z tego co im gwarantujemy i realizują świetne wyniki, jak i również zarabiają pieniądze, które są ponad kwoty rynkowe (sprawdzone info ;) ). Naturalnym jest też, że wraz z budowaniem bazy klientów i podnoszeniem swoich kwalifikacji, rosną oczekiwania. Natomiast wiedza na temat przyszłych targetów jest już znana wszystkim od pierwszego miesiąca pracy. Targety nie rosną jako niewiadoma, tylko według z góry ustalonej prognozy i można je przewidywać miesiące do przodu. Nasi Koordynatorzy, którzy są bezpośrednimi przełożonym ROZMOWA Z PRZEŁOŻONYMI: Doradcy, rozmawiają z osobą, która planuje lub odchodzi o powodach ich odejścia, jest to dla nas istotna informacja pod względem poprawy jakości i środowiska pracy. Przeprowadzone są też ExitInterview. Bez tej wiedzy nie moglibyśmy się świadomie rozwijać, więc jeżeli taka sytuacja miała miejsce, to jest nam niezmiernie przykro, szkoda, że o zaistniałej sytuacji nie poinformowałaś odpowiednich osób – na pewno tego nieporozumienia udałoby się uniknąć. Przykro nam, że nasza współpraca nie spełniła twoich oczekiwań, jednak bardzo doceniamy to, że byłaś chociaż przez chwilę częścią naszego Ofertowego teamu. I pomimo tego, że u nas Ci się nie udało, to głęboko wierzymy, że odnajdziesz miejsce, które spełni Twoje wszystkie oczekiwania. Trzymamy kciuki i życzymy powodzenia! ;) Zespół Oferteo
Dzień dobry – spieszę aby sprostować kilka wyjaśnień, jako osoba bardziej obiektywna Wspomniała osoba wyżej o tym, że pracownik jest liczbą w tabelce. Zrobiliście badanie zadowolenia wśród pracowników i o zgrozo znaczna większość tak uważa bo właśnie takie pytanie się pojawiło. CZAS PRACY: w tym przypadku mój koordynator nigdy nie miał z tym problemów, sama nie przesadzam z czasem przerw, jednak w innych teamach jest różnie i kilka głosów słyszałem o czepialstwie ponieważ ktoś był z jakiegoś powodu minutę dłużej, nie zgadzam się z tym, że koordynator odpowiada za nasze bezpieczeństwo, ponieważ powinien siedzieć przy nas w domu i pilnować czy sobie krzywdy nie robimy ROZWÓJ: Tutaj to jest dużo zastrzeżeń. Rozwój jest, jesli jesteś lubianą osobą, wchodzisz w (usunięte przez administratora) i dużo sprzedajesz. Nawet jeśli byłbyś dobry w czymś innym to i tak słyszysz, że masz za małą sprzedaż żeby brać udział w innym projekcie. No chyba, że cię przełożony lubi to wtedy masz taką możliwość. Jeśli ktoś nie wchodzi innym w (usunięte przez administratora) to takiej opcji nie ma. FINANSE: Sprawa jest banalna, kto pracuje na tyle długo żeby mieć kontakty osób które się zwolniły mogą zarobić dużo. ALE, układy są tutaj rzeczą normalną, jak masz znajomości to dostajesz jego najlepszych klientów, ponieważ pracownik który się zwalnia może zdecydować komu przekazać jego klientów albo gdy koordynator cię lubi to ich po prostu dostajesz. ROZMOWA Z PRZELOŻONYMI: Wszyscy sobie wszystko mówią, więc jeśli pracownikowi szeregowemu się nie podoba to może zmienić prace, jak pójdzie ze skargą to i tak wszyscy wszystko wiedzą. Więc jest to samodzielne wdepnięcie w minę. Najlepiej się nie odzywać jak ci coś nie pasuje tylko wchodzić w (usunięte przez administratora) i jak najwięcej naciągać klientów. Szkoda, że na rozsądnie napisane argumenty nie jesteście w stanie odpowiedzieć, tylko na wiadomości jak ta wyżej - łatwa do skontrowania, bo ktoś ewidentnie pisał pod wpływem emocji a tam można popełnić błędy.
Jeśli nie masz życia prywatnego ,dzień i noc przesiadujesz przed oferteo , to możesz tam znaleźć klienta!Nawet w środku nocy.Musisz jednak zadzwonić jako pierwszy i do tego być najtańszy.Przogotuj się na długie godziny w trasie do klientów i castingi dla wykonawców.Z 10 zleceń jak wejdzie 1 to sukces bo i tak zwykle ktoś jest tańszy o 100 zł i to z jego usług skorzystają.Szukanie klientów na oferteo przypomina grę na giełdzie,musisz w tym siedzieć a może coś ugrasz.Nie to jest jednak problemem ,portal tak działa i grasz w to albo nie.Problemem jest wszechobecne naciągactwo, namolni konsultanci i ich fałszywe obietnice .Nie da się doładować punktów i odsłaniać interesujące nas kontakty.Gdy widzą że masz sporo pkt ,od razu zostaniesz zasypany "klientami z polecenia" za które oczywiście pobiorą Ci punkty.Aż się skończą.Klienci z polecenia to kontakty na które nie zwracałbyś uwagi, najczęściej dotyczą branż zupełnie odmiennych od Twojej.Poprostu ślą co się da żeby wyczerpać Ci konto.Nie da się tego wyłączyć, chociaż każdy konsultant zaklina się, że to niemożliwe.3 razy im uwierzyłem ,za każdym razem scenariusz się powtarzał.Ładuje za kilkaset złotych, odsłonie 1,2 kontakty ,a za parę dni konto puste.Oczywiście już za chwilę dzwoni konsultant żeby wcisnąć Ci kolejny pakiet doładowania.Konsultanci są bardzo namolni, bezczelni i kłamliwi.Dzwonią prawie codziennie wciskając swój socjologiczny bełkot i pakiet klamstw.Z tego co czytałem w poniższych komentarzach ,nie zarabiają dużo.Zastanawiam się jakim upadłym moralnie człowiekiem trzeba być żeby tak się błaźnić za pensję magazyniera.A może pracują tam osoby upośledzone?
Panie Ryszardzie. Pana wypowiedź jest co najmniej niepokojąca. Praktyki, o których Pan mówi nie mają miejsca w Oferteo.pl Dbamy o najwyższą jakość usług i o zadowolenie za równo Zleceniodawcy jak i Zleceniobiorcy. Jeżeli uważa Pan, że coś poszło nie tak na linii Oferteo - Pan - uprzejmie proszę o kontakt mailowy z biurem w celu złożenia reklamacji. E-mail: biuro@oferteo.pl Proszę powołać się na tą wiadomość i jestem pewien, że dojdziemy co jest przyczyną tego, że środki z konta, jak Pan to powiedział "znikają". W kwestii szybkiego kontaktu z Klientem, nie pozostaje mi nic innego jak zgodzić się z tym, że szybki kontakt, najlepiej telefoniczny, po tym jak pojawi się zlecenie jest istotny aby zwiększyć swoją szansę na pozyskanie zlecenia. W końcu konkurencja nie śpi i też chce pozyskiwać swoje zlecenia. W każdym razie, zapraszam do kontaktu.
Zgadzam sięw 100% tak jest. Cytuję: "Problemem jest wszechobecne naciągactwo, namolni konsultanci i ich fałszywe obietnice .Nie da się doładować punktów i odsłaniać interesujące nas kontakty.Gdy widzą że masz sporo pkt ,od razu zostaniesz zasypany "klientami z polecenia" za które oczywiście pobiorą Ci punkty.Aż się skończą.Klienci z polecenia to kontakty na które nie zwracałbyś uwagi, najczęściej dotyczą branż zupełnie odmiennych od Twojej.Poprostu ślą co się da żeby wyczerpać Ci konto.Nie da się tego wyłączyć, chociaż każdy konsultant zaklina się, że to niemożliwe.3 razy im uwierzyłem ,za każdym razem scenariusz się powtarzał.Ładuje za kilkaset złotych, odsłonie 1,2 kontakty ,a za parę dni konto puste.Oczywiście już za chwilę dzwoni konsultant żeby wcisnąć Ci kolejny pakiet doładowania.Konsultanci są bardzo namolni, bezczelni i kłamliwi"
Dzień dobry, Polecanie sprawia, że bez wysiłku docierają Państwo do wielu Klientów, ale punkty pobieramy tylko za tych, którzy zainteresowani są konkretnie Państwa usługami lub produktami. Szczegółowe informacje na temat włączonej usługi znajdują się tutaj: https://www.oferteo.pl/automatyczne-polecanie Polecanie, to usługa dobrowolna. Z usługi można zrezygnować w każdej chwili po kontakcie ze swoim Doradcą Biznesowym lub po zalogowaniu się do konta. Aby samodzielnie dezaktywować usługę należy: - wejść w zakładkę Profil, - w ramce po lewej stronie wybrać Usługi i Produkty, - kliknąć w wybraną kategorię, następnie wejść w ramkę z opisem Polecanie i przesunąć pomarańczowy suwak w lewo (by zmienił kolor na szary), - zapisać zmiany. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu bezpośredniego pod adresem biuro@oferteo.pl Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
Korzystam z portalu już kilka lat. Pozyskałem sporo liczbę klientów. Opiekunowie kont są bardzo pomocni. Zasada jest prosta trzeba się wyróżniać. Nikt tu przeciez nie zagwarantuje że pozyskasz klienta, to zalezy od Ciebie. Co do zleceń są tam przez zwroty, może warto spuścić z tonu i sprawdzić czy aby na pewno działasz zgodnie z wytycznymi serwisu. A i dodam że klientow z polecania można selekcjonować,pewnie naklikałes sobie w ciemno nie czytając. Da się to wyłączyć tylko warto z kulturą zapytać jak to zrobić. Oferteo ma swój regulamin można go przeczytać raz jeszcze.
Dziękujemy za wystawioną opinię. Naszą intencją jest aktywne wspieranie rozwoju firm zarejestrowanych w serwisie. Zależy nam na tym,aby każdy z naszych użytkowników wiedział, że zawsze może na nas liczyć i chętnie służymy pomocą na każdym etapie współpracy. Pozdrawiamy i życzymy samych ciekawych zleceń do realizacji. Zespół Oferteo
Faktycznie (usunięte przez administratora) ,od założenia aplikacji do zakupu punktów, pracownicy oferteo dzwonili cały dzień jak zakupiłem punkty tak przestali a znaleźć jakąś ofertę to graniczy z cudem szkoda pieniędzy lepiej poczta pantoflową lub FB szybciej pracę znajdzie się ,odradzam
(usunięte przez administratora) - trafiłem na panią Agnieszkę z infolinii. Zadzwoniła, doradziła, ustawiła pakiet dla firmy jako optymalny, po czym z konta znikło połowę punktów, bo kontakt otrzymywali klienci z innych części kraju. Miała to poprawić, po pięciu monitach okazało się że mogą to tylko szefowie którzy są niedostępni. NACIĄGACZE - zakupione kontakty nie odpowiadają na wysłane oferty, a punkty znikają z konta.
Dzień dobry, Bardzo proszę o kontakt pod adresem biuro@oferteo.pl. Zweryfikuję Pana zgłoszenie i chętnie pomogę rozwiązać problem. ;) Pozdrawiam Maciej z Oferteo
Portal nastawiony na łupienie wykonawców z kasy....za około 6pkt wykonawca dostaje możliwość kontaktu ze zleceniodawcą czyli biorąc pod uwagę, ze pakiet 25pkt kosztuje 250 zł wykonawca płaci 60 zł jedynie za sam kontakt.....który nic nie gwarantuje.Po rejestracji w portalu następuje nagły telefoniczny atak doradców oferujących pakiety z punktami czyli łowimy (usunięte przez administratora) bo jeszcze niezorientowny xD.
Panie Edwardzie, rejestracja konta w serwisie jest darmowa. Nie pobieramy opłaty za prowadzenia konta na platformie, wsparcie naszych doradców. Nie naliczamy również prowizji od zrealizowanych zleceń. Opłata pobierana jest wyłącznie za punkty, które służą do odkrywania danych kontaktowych w serwisie. O pozyskaniu zlecenia decyduje wiele czynników - ilość posiadanych opinii, dobrze przygotowana wizytówka, zachęcająca do kontaktu, jakość oferty czy umiejętności handlowe. Dużo porad znajdzie Pan również w naszym artykule "Jak sprzedawać usługi i produkty" , znajdzie go Pan pod linkiem https://www.oferteo.pl/akademia/jak-sprzedawac-z-oferteo Kontakt ze strony naszych Doradców to nie tylko sprzedaż punktów, ale także stałe badanie potrzeb naszych Klientów. Naszą intencją jest aktywne wspieranie rozwoju firm zarejestrowanych w serwisie. Staramy się być dostępni dla użytkowników na każdym etapie współpracy. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu bezpośredniego. Pozdrawiam Maciej z Oferteo
Cześć, możecie proszę ocenić cele sprzedażowe jakie są sugerowane młodszym doradcom klienta biznesowego? Są teraz oferty powystawiane i jak na razie się z nimi zapoznaje, chcę wiedziec czy jest ciężko. Nie widzę w treści by wymagał wcześniejszego doświadczenia, ciekawi mnie ocena wdrożenia, każdy załapie co i jak?
Doradca Klienta Biznesowego też dostał teraz jakieś podwyżki po nowym roku, razem z rządowymi? Ciekawe, bo jak pół roku temu patrzyłam, to w takim ogłoszeniu były zamieszczone stawki między 3600-7000 pln. Nie wiem, na ile to jest aktualne.
minimalna krajowa + premia, która po podniesieniu minimalnej jest trudniejsza do wyrobienia - wychodzi na to samo co przed podwyżką
Nawet nie wiem od czego zacząć, siedziałam w tej firmie już dosyć długo, po prostu obecnie na rynku bałam się zmienić pracę, więc jestem tu poniekąd z własnego przymusu. Samo oferteo zdaniem wielu klientów ma fałszywe leady, te same zlecenia pojawiają się na podobnych portalach i z obserwacji oferteo wykupuje taniej leady z fixly żeby sprzedawać je u siebie drożej. Zwrot 15% dla wykonawców to jest żart. Leady też są często w opinii klientów zbyt idealnie napisane i zbliżone do siebie takby robił je bot. Jeśli chodzi o podejście do pracowników. Typowa korporacja otoczona pięknym płaszczem super firmy. Co miesiąc spotkania jakie to rekordowe zyski, po czym pracownicy są (usunięte przez administratora), że muszą robić więcej bo jak nie masz pow. 100% planu to jest problem i będzie plan naprawczy jak nie to wypad. Podnieśli minimalną krajową jednocześnie podnosząc progi premii, co by nikt nie zarobił więcej. Kasa musi się zgadzać na imprezy firmowe z pompą. Podsumowując: Dla użytkowników - idźcie do konkurencji, są krócej na rynku i nikt was tam w białych rękawiczkach nie będzie okradał Dla pracowników - jak lubicie klimat paskudnej korporacji w której owocowe czwartki są codziennie to zapraszam. PS. pozytywne opinie są tu pisane przez pracowników firmy, niektórzy się nawet nie postarali aby zmienić swoje imie :) skąd wiem? Tak samo rozmawiają z nami nt. oferteo, używają tych samych słów co tu.
Czy ktoś również miał problem, że wykupione punkty (za grube pieniądze) po prostu wyparowały na jakieś dodatkowe usługi "w pakiecie?" Czy myślicie, że zlecenia dodają jakieś boty? Co myślicie o pozwie zbiorowym? Przecież Oferteo to jeden wielki scam
Widzę, że między UoP a B2B jest różnica tak ok 1000-1500 zł w zarobkach, na testera oprogramowania, a czy to się nie zrównuje, po odjęciu składek etc? Mam na myśli to B2B teraz, bo tam to chyba samemu trzeba sobie opłacić wszystko nie? Do tej pory miałem to szczeście pracować na UoP w innej firmie, ale było minęło.
Cześć, Współpraca B2B to umowa: firma- firma, przedsiębiorca we własnym zakresie opłaca składki ZUS, podatki i inne zobowiązania wynikające z prowadzenia działalności - stąd wspomniana różnica w widełkach. Natomiast to, na jakim poziomie jest ostateczne wynagrodzenie netto, zależy od wielu składowych prowadzenia działalności, najlepiej to konsultować ze swoją księgową ;) Pozdrawiam Maciej z Oferteo
Przed chwilą zauważyłem, że mam saldo 0, chociaż niedawno miałem sporo środków na koncie. Jak się okazało, oferteo bez mojej wiedzy i zgody włączyło jakieś "polecanie' i były mi naliczane opłaty za rzekome polecanie mnie potencjalnym klientom.
Panie Krzysztofie prosimy o konta z Biurem Obsługi Klienta pod adresem biuro@oferteo.pl. Na podstawie podanych przez Pana danych nie jesteśmy w stanie odnaleźć Pana w systemie. Jeśli faktycznie błąd aktywacji Polecania wynika po naszej stronie, to zwrócimy Panu punkty. ;) Pozdrawiam, Maciej z Oferteo
Senior Tester Oprogramowania widzę w ogłoszeniu ma różnicę w stawkach na UOP a działalności typu 1200-2050 zł to co się opłaca w sumie? Skoro podejrzewam że na b2b i tak muszę odciągnąć te składki i je sobie ogarnąć samemu. Jak to w Waszym przypadku jest, co macie? I polecacie jak coś?
Typowy Januszex. Dobrzy pracownicy odchodzą, bo nie są doceniani - i bardzo dobrze, bo jest wiele NORMALNYCH firm. Panienka z HR utrudnia awanse, typowa korpo mentalność. Nie polecam pracodawcy - szkoda nerwów. Pracowałem w tym przybytku dłuższy czas, podpierdzielanie na każdym kroku,(usunięte przez administratora) Chcieli wejść na giełdę, ale nie wyszło i to już dużo mówi o tej firmie.
Cześć, dziękujemy za Twój feedback. Używasz imienia Andrzej, ale Andrzeja mamy tylko jednego i wciąż z nami pracuje ;). Jeśli będziesz chciał/chciała porozmawiać to chętnie odniesiemy się do konkretnej sytuacji i odpowiemy merytorycznie. Jesteśmy otwarci na na rozmowę i odpowiedź na wszystkie nurtujące Cię pytania, możemy też wspólnie rozważyć temat Twojego nieudanego awansu. Docenianie i możliwość rozwoju są ważnym aspektem w naszej firmie, dlatego tym bardziej nam przykro, że kwestionujesz wyróżnienia swoich kolegów i koleżanek. Każda osoba, którą nagrodziliśmy czy awansowaliśmy w pełni sobie na to zasłużyła, nie tylko wynikami, ale też zaangażowaniem, motywacją i postawą zgodną z wartościami Oferteo. Efekt współpracy jest zawsze sumą działań podejmowanych przez obie strony. Pomimo, że Oferteo finalnie okazało się miejscem nie dla Ciebie, życzymy Ci powodzenia w dalszej zawodowej karierze.
A ja się nie zgodzę z Andrzejem, przecież panienka z hr pożal się boże dyrektorka jest najlepszym przykładem na to, że można otrzymać awans nie mając żadnych umiejętności, czy tam skilli jak to nazywają. Wystarczy tylko być amebą przytakującą na wszystko i awans u prezesa murowany. Przez tą panienkę zwolniłam się i kilku innych, bo kompletnie nic u tej dziewczynki nie można załatwić, obraża się na każdym kroku i obraża wszystkich dookoła jak ktoś ma inne zdanie niż wszystko wiedząca królewiczówna. Pamiętajmy, że to HR jest wizytówką firmy, jak hr jest do D to cała firma jest (usunięte przez administratora) Że jej jeszcze nie wypierdzielili za te wszystkie porażki to kolejny przykład kolesiostwa firmowego.
a o CC byście cos napisali? Chyba ostatnio nie widziałem ustosunkowania się co do warunków, ale od paru dni widnieje taka oferta dla menadżera w tym zakresie jak i e-commerce. Piszą w skrócie o zarobkach liczonych od 12 do 16 tys. czy możecie wyjaśnić te 4 tys różnicy?
Platforma, masakra... Nic nie zareklamujesz, nie zdobędziesz nowych klientów. Są tutaj podstawieni ludzie, żeby ściągnąć z Ciebie punkty... Więc klient widmo. Nie polecam nikomu. ABSOLUTNIE
Szanowny Panie, pragniemy zapewnić, że Oferteo działa uczciwie i zgodnie z prawem, a publikowane w naszym serwisie zapytania ofertowe pochodzą bezpośrednio od zweryfikowanych Zleceniodawców. Oferteo jest narzędziem, które ma ułatwić Państwu dotarcie do potencjalnych Klientów (w tym celu udostępniamy opis zlecenia, dane do kontaktu - telefon, e-mail, czat). Niestety nie możemy zagwarantować, że każdy kontakt dojdzie do skutku, ponieważ zależy to przede wszystkim od woli drugiej strony (Zleceniodawcy). Przygotowaliśmy natomiast szereg wskazówek (opierając się na naszej wiedzy i doświadczeniu), w jaki sposób korzystać z naszej platformy, aby wykorzystać cały jej potencjał: https://www.oferteo.pl/akademia/jak-czesto-kontaktowac-sie-z-klientem https://www.oferteo.pl/akademia/jak-sprzedawac-z-oferteo Dodatkowo umożliwiamy zwrot 30% z ostatniego zakupionego pakietu punktów - jest to szybka i prosta forma reklamacji, a zwrócone punkty można wykorzystać na zakup nowych kontaktów. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu bezpośredniego pod adresem e-mail biuro@oferteo.pl. Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
Ja mam pytanie ale z zupełnie innej beczki. Skąd taki rozziew w widełkach płacowych we właśnie przez Was wystawionym ogłoszeniu - doradcy klienta - bo od 3600 do 7000 zł brutto? Od czego to zależy i jak sprawdzacie predyspozycje kandydata, poza prośbą w stylu "proszę mi sprzedać ten długopis" :) ?
Rafale, podane widełki zawierają podstawowe wynagrodzenie, a także premię sprzedażową, którą nasi pracownicy otrzymują co miesiąc. Wysokość otrzymanego wynagrodzenia zależna jest od wielu czynników: m.in od sprzedaży, spłacalności, a także frekwencji w pracy. Na naszej rozmowie kandydaci opowiadają o swoim doświadczeniu zawodowym, a także mają do odegrania, krótką scenkę sprzedażową. Nie martw się, to nic trudnego :) chcemy sprawdzić jak Kandydaci radzą sobie w różnych sytuacjach podczas rozmowy z Klientem. Zachęcamy do złożenia swojej aplikacji na naszej stronie w zakładce "Kariera". Na wszystkie pytania chętnie odpowiemy podczas naszego spotkania rekrutacyjnego :) Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
Poniewaz zleceniodawcy nie odpowiadaja na zlozone oferty zero kontaktu. Tracę pieniądze na punkty A klientów brak.
Przykro nam, że nie udało się Państwu skutecznie skontaktować ze Zleceniodawcami. Proszę pamiętać, że poza telefonem nasz serwis umożliwia również kontakt za pomocą maila czy dedykowanego czata Oferteo. Posiadamy również aplikacje - zarówno dla Zleceniodawców jak i Wykonawców, dzięki którym można szybko i wygodnie przesyłać wiadomości. Każde zapytanie ofertowe w naszym serwisie jest dodatkowo odpowiednio opisane pod kątem dostępności i weryfikacji telefonu czy maila do Klienta. Prosimy zwracać uwagę czy przy danych kontaktowych są zielone “ptaszki” - oznaczają one, że np. numer telefonu został potwierdzony przez Zleceniodawcę kodem sms. Jeśli potrzebują Państwa wsparcia w sprawdzeniu ustawień na koncie, aby wybierać np. tylko potwierdzone telefonicznie zapytania, zapraszamy do kontaktu z Opiekunem lub na adres biuro@oferteo.pl. Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
Bo sa „pracodawcy”, ktorzy oferuja „prace” jako tajemniczy klient i placa PODOBNO 6,50zl za zostawienie swoich na oferteo. „Praca” ma niby polegac na udawaniu zainteresowanego klienta i nie daniu po sobie poznac, ze to podpucha. Wy klientow nie macie, a tajemniczy „klienci” swojego wynagrodzenia tez nie. Cwaniakow nie brakuje ????????♀️
Dzień dobry, serwis Oferteo nie prowadzi żadnych rekrutacji na stanowisko "Tajemniczego Klienta". Jeśli posiadają Państwo jakiekolwiek informacji na temat tego typu ogłoszeń, prosimy o przesłanie do nas maila na biuro@oferteo.pl. Podejmiemy natychmiastowe działania w tym temacie. Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
Skorzystalem raz z oferteo, jako zleceniodawca. Elewacja i ocieplenie domu. Niestety firma wyludzila 7000e spartaczyla robote i znikneli. Teraz usiluje dac opinii wikonawcy, niestety na Oferteo niemozna dac zadna opinie niz pozytywna. Program odsyla na chat z firma. Na zdrowy rozsadek jaka firma ktora oszykala inwestora chce chatowac? Więc jaki pan taki kran
Bardzo nam przykro, że usługa wykonana przez firmę nie spełnia Pana oczekiwać. Oczywiście istnieje możliwość wystawienia stosownej opinii bezpośrednio na wizytówce Wykonawcy. W tym celu należy wejść w link, który otrzymał Pan w momencie aktywacji zapytania. Następnie zostanie Pan przekierowany do listy firm. Po wybraniu firmy zostanie otwarte okno czatu i tam znajduje się opcja "Oceń specjalistę". Jeśli potrzebuje Pan pomocy w dodaniu opinii, prosimy o przesłanie jej treści na biuro@oferteo.pl, pomożemy z jej dodaniem. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Oferteo
Mam podobne odczucia,w dniu w którym dzwonił do mnie opiekun z ofertą sprzedaży punktów, nagle odezwali się klienci. W trakcie rozmowy klient wydawał się zadowolony,sprawiał wrażenie że znalazł wykonawcę z którym chciałby nawiązać współpracę,i praktycznie na tej jednej rozmowie współpraca się kończyła(Miałem kilka takich rozmów) Kolejna sytuacja w której dzwonię do potencjalnej klientki zainteresowanej budowa domu, a ona znudzona odpowiada,że ona tym się nie zajmuje,jak mąż wróci z pracy to oddzwoni, oczywiście nikt nie oddzwonił. Może to zbieg okoliczności, na wszelki wypadek zrezygnowałem z wydawania pieniędzy na Oferteo.
Cześć, szukam pracy, ale nie stacjonarnej, przynajmniej nie na pełen etat, bo niestety słabo u mnie z dojazdem. Czy tutaj doradca klienta biznesowego nadal może liczyć na pracę hybrydową? Tak jak w ogłoszeniu podawali 5 miesięcy temu. A jesli tak to można przejść z czasem na pracę w pełni zdalną? Serdecznie pozdrawiam .
OFERTEO TO PLATFORMA NA KTÓREJ (usunięte przez administratora) MAJĄ OGROMNĄ SZANSE NA DZIAŁANIE, BO PLATFORMA NIC NIE ROBI - KASUJE TYLKO PIENIĄDZE ZA SPRZEDAWANIE NASZYCH DANYCH MAILOWYCH, NUMERÓW TELEFONU LUB ADRESÓW! OSTRZEGAM PRZED OFERTEO!!! NIESTETY UCZCIWE FIRMY PONOSZĄ KONSEKWENCJE NIEODPOWIEDZIALNEGO PODEJŚCIA PLATFORMY DO INFORMACJI O OSZUSTACH!!!
(usunięte przez administratora)
Szanowny Użytkowniku, Chcielibyśmy podkreślić, że bardzo poważnie traktujemy każde zgłoszenie nierzetelności dotyczące firm zarejestrowanych w naszym serwisie. Gwarantujemy, że na każde takie zgłoszenie reagujemy natychmiast i podejmujemy niezbędne działania w granicach naszych uprawnień. Warto jednak zaznaczyć, że jesteśmy serwisem ogłoszeniowym i nie dysponujemy narzędziami, które pozwoliłyby nam zweryfikować autentyczność zgłoszeń pochodzących spoza Oferteo. Niemniej jednak, staramy się aktywnie współpracować z użytkownikami i organami ścigania w celu rozwiązania spornych sytuacji. Jeśli Klient skorzysta z usług za pośrednictwem naszego serwisu, mamy potwierdzenie nawiązania współpracy, co umożliwia nam natychmiastowe zablokowanie danego wykonawcy oraz wezwanie go do wyjaśnienia sprawy. Prosimy jednak mieć na uwadze, że w przypadku skomplikowanych sytuacji, które wykraczają poza zakres naszych kompetencji, zalecamy zgłoszenie sprawy odpowiednim organom, takim jak policja, prokuratura lub sąd. W takich przypadkach zobowiązujemy się do pełnej współpracy, aby pomóc w rozwiązaniu sprawy. Dziękujemy za zrozumienie oraz za informację zwrotną dotyczącą Państwa doświadczeń. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem biuro@oferteo.pl. Z poważaniem, Zespół Oferteo
Pani Agato, na podstawie udostępnionych przez Panią danych nie odnajdujemy Pani zgłoszenia w naszym systemie. Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem biuro@oferteo.pl. Chętnie zweryfikujemy Pani zgłoszenie i udzielimy informacji zwrotnej. Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
Witam. Mam trochę inne pytanie, choć powiązane z tym wątkiem. Czy, jako doradca klienta przyszłoby mi również obsługiwać takie zgłoszenia, jak powyżej, nazwijmy je reklamacjami? Chciałbym wiedzieć, jakie zadania mogłyby mnie u Państwa czekać. A co za tym idzie, miło byłoby się zorientować, w jaki sposób nowy pracownik przygotowywany jest do objęcia swoich obowiązków i jak za to wynagradzany? Pisano tu coś o zakresie od 4 do 7 tyś zł, więc na ile ta górna granica jest realną kwotą, no chyba, że odnosi się on do samej tylko podstawy?
Ja miałem katastrofalne doświadczenie z "firmą" remomtową. Oferteo nie publikuje złej opinii nie odpowiada więcej. Takie prowadzenie portalu to (usunięte przez administratora)w sobie.
wasza odpowiedz to bzdury. Mimo licznych skarg od wielu pokrzywdzonych- przez wiele tygodni nie podjęliście żadnych kroków. Otwarta ze wspólnikiem druga firma przez (usunięte przez administratora) i złodzieja z pierwszej firmy dalej figuruje u was i potencjalne ofiary mają jej wizytówkę z możliwością kontaktu w swoich zapytaniach ofertowych nie mając pojęcia o tragedii, która ich spotka! Przykładacie obie ręce do (usunięte przez administratora) i okradania ludzi. A jak szybko "odpowiednie organy" pracują to wiemy wszyscy. Platforma OFERTEO jest odpowiedzialna za dalszą aktywność (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Oferteo Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Oferteo Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 51.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Oferteo Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 45, z czego 18 to opinie pozytywne, 20 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!