Opinie o Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik w Łódź

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik w Łódź

Paulina ze śródmieścia
Inne

Mimo moich wielu rozczarowań kulturą osobistą kierowców 400-400, dziś zmuszona byłam ponownie skorzystać z usług firmy i jak zwykle zadzwoniłam zamawiając z informacją, że będzie jechał owczarek niemiecki. Podjechał zamówiony wóz 816- srebrna Toyota Verso i Pan od wejścia - on tego psa nie zabierze, bo ON MYŚLAŁ, że pies będzie mały i wezmę go na kolana. Ponieważ sytuacja była pilna - uprosiłam, zaproponowałam, że pies jeździ w bagażniku (auto combi), że mam własny koc, że zostawię pieniądze na odkurzacz na stacji. Musiałam się przed człowiekiem płaszczyć, by łaskawie wykonał swoją pracę. Zabrał nas, ale nie pozwolił psa zabezpieczyć zapinając smycz o tylny zagłówek, bo mu UBRUDZĘ smyczą auto. Pies jechał więc nieprzepisowo, luzem jak worek kartofli. Całą drogę byłam terroryzowana jak to Pan przeze mnie zostanie zawieszony, bo wiezie zwierzę, na które zresztą dostał i dobrowolnie przyjął zlecenie, jak ma zniszczony samochód (przez starego psa, który grzecznie leży na kocu), jak nie będzie mógł zabrać innego klienta (którego zapewne wozi w tym bagażniku obok koła zapasowego) i milczałam z obawy, że za chwilę nas wyrzuci w szczerym polu na obrzeżach Łodzi, gdzie się znajdowaliśmy. Nie odpuszczał przez cały kurs, pokrzykując agresywnie na mijanych kierowców, którzy mu nie pasowali. Na koniec wściekł się jeszcze bardziej, gdy zwróciłam uwagę, że odkurzanie na stacji kawałka podłogi bagażnika to nie jest 15zł, które sobie doliczył do kursu. Zgodziłam się dać 10zł bez paragonu. Wysiadłam calutka się trzęsąc i bałam zamówić taksówki powrotnej "wożącej psy". Pan, jako wisienka na torcie dodam, odmówił założenia maseczki, bo "on się w tym dusi" i pewnie gdyby nie ogólne zachowanie i to, że kichał w samochodzie nawet nie zakrywając ust, w ogóle bym tego nie zauważyła.

@klient
Inne
@Paulina ze śródmieścia

Szanowna Pani, zawsze trochę sierści z koca zleci, po psie, jestem klientką 400400, niekiedy korzystam, sama jeżdżę i jestem w stanie zrozumieć kierowcę taxi. Czasami odkurzanie na stacji nie wystarczy a specjalistyczne które kosztuje np.200 zł a to jest różnica, każde zwierzę zostawia swój zapach, do taxi wsiadają różni ludzie w tym alergicy np.na sierść, trochę wyobraźni nie zawadzi. Co do wielkości psa, wskazanym byłoby uprzedzić dyspozytorke, która mogłaby przekazać informację kierowcy który podejmie się przewozu dużego psa i po problemie, w ten sposób można uniknąć nieporozumień i dojechać w spokoju na miejsce z pupilem.

Anna Z.

Witam, jestem bardzo oburzona postawą Pani Kierownik przyjmującej zamówienie w dniu 20.12.2018r o godź 8,30, która zamiast doradzić jakie auto powinno przyjechać po 3 osoby dorosłe i 8 walizek, wymagała ode mnie decyzji jakie auto ma przyjechać, czy Van, czy kombi? To chyba w Pani kompetencji jest podpowiedź w które auto zmieszczą się bagaże i pasażerowie. W innej sieci taksówkarskiej bez problemu mi doradzono. Z przykrością, ale nie będę korzystać z Państwa usług, dopóki tak będzie wyglądała obsługa telefoniczna. Anna Z.

@Gość
Inne
@Anna Z.

Pracowałam w innej korporacji jako dyspozytorka i nie zgadam się z Pani wypowiedzia. To Pani powinna wiedzieć do jakiego auta wejdzie taka ilość walizek gdyż Pani ma je przed oczami nie Panie który wysyłają taksówkę. Skąd dyspozytorka ma wiedzieć jakiej wielkości ma Pani walizki małe, średnie, duże.... najlepiej zgonić winę na dyspozytorke!!

Roma Nowy wpis
Inne

Cześć, jakie zdanie dyspozytorzy maja teraz odnośnie pracy i czy ona sama teraz będzie możliwa? widziałam, że parę miesięcy temu była oferta z widełkami do 5 000 zł. Wiecie jak przy tym wygląda kwestia jakichś podwyżek?

Kierowca Nowy wpis
Pracownik

Panowie Prezesi,więcej szacunki do kierowców pisane treści wiadomości w aplikacji świadczą o waszej kulturze osobistej. Druga sprawa jest taka,że wasze zlecenia z aplikacji są g... warte,skoro ostatnio robiłem kurs cena 24,70zl a w godzinach szczytu,w korkach z licznika wyszło 48zl ale w sumie co tam wam zależy jak wasza prowizja od zlecenia się zgadza. ( Ja w tym wypadku chętnie zaplacil bym wam 1zl za zlecenie )

anonim Nowy wpis
Inne

Zastanawiam się przy tej ostatniej opinii odnośnie pomocy osobie niepełnosprawnej czy to wchodzi w zakres obowiązków samego kierowcy? dodatkowo czy firma ogólnie zatrudnia u siebie osoby z grupą? Chociażby w biurze?

Anna G Nowy wpis
Inne

Chciałam serdecznie podziękować kierowcy o numerze bocznym 328 za profesjonalizm oraz duża empatię do osób niepełnosprawnych. Niech reszta kolegów bierze przykład od Pana,ponieważ niektórym kierowca nie chce się nawet wysiąść z auta i trzeba się jeszcze prosić. :)

 Rozmowa kwalifikacyjna
W jaki sposób weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik? Czy pracodawca zawsze powiadamia o wyniku rekrutacji?
Pytanie
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik na część etatu?

Ewa
Inne

Tak dla jasności to jak tu stoicie teraz z opieka medyczna czy jakimś ubezpieczeniem? Zauważyłam po prostu te opinie o zwyrodnieniu kręgosłupa u kogoś i teraz zastanawiam się czy po dłuższej pracy tutaj można mieć jakieś problemy zdrowotne? Co z jakaś ergonomia pracy?

Anna Z.

Witam, jestem bardzo oburzona postawą Pani Kierownik przyjmującej zamówienie w dniu 20.12.2018r o godź 8,30, która zamiast doradzić jakie auto powinno przyjechać po 3 osoby dorosłe i 8 walizek, wymagała ode mnie decyzji jakie auto ma przyjechać, czy Van, czy kombi? To chyba w Pani kompetencji jest podpowiedź w które auto zmieszczą się bagaże i pasażerowie. W innej sieci taksówkarskiej bez problemu mi doradzono. Z przykrością, ale nie będę korzystać z Państwa usług, dopóki tak będzie wyglądała obsługa telefoniczna. Anna Z.

Anonim
@Anna Z.

Przecież waliZki mogą być małe duże średnie a przy 8 dużych to van może być mało.

Anja
Inne
@Anna Z.

Masakra. A skąd dyspozytor może wiedzieć jak duże są torby. To nie wróżki. One mają za zadanie wysłać auto takie jakie klient zamówi

Zofia
Inne
@Anja

No właśnie też tak sobie pomyślałam, no chyba że na kombi są relingi i tam walizkę można narzucić? I w sumie weź dogadaj się z takim klientem. Ciekawe o co jeszcze problemy tu robią. :/ Miał ktoś jeszcze jakąś dziwną sytuację na słuchawce?

polonud kanada
Inne
 Pytanie
@Anna Z.

przez miesiace (6 miesiecy) korzystalem z tych taksowek . panie przemile jak tez solidni kierowcy .A MOZE PROBLEMEM SA... DZWONIACY KLIJENCI ????????????????

polonus kanada
Inne
 Pytanie
@Anonim

przez miesiace (6 miesiecy) korzystalem z tych taksowek . panie przemile jak tez solidni kierowcy .A MOZE PROBLEMEM SA... DZWONIACY KLIJENCI ???????????????? •

Zofia
Inne
@polonus kanada

dzwoniący? a to te Panie tutaj nie są właśnie potrzebne do obsługi w razie problemów? nie na tym ta praca polega? jaki jest jeszcze inny zakres obowiązków?

Klient
Inne
@Anna Z.

Też uważam,że osoba przyjmująca powinna doradzić jaki wóz powinien przyjechać.Ja też bym nie wiedziała jak w takim przypadku zamówić.Brak kompetencji

@Gość
Inne
@Anna Z.

Pracowałam w innej korporacji jako dyspozytorka i nie zgadam się z Pani wypowiedzia. To Pani powinna wiedzieć do jakiego auta wejdzie taka ilość walizek gdyż Pani ma je przed oczami nie Panie który wysyłają taksówkę. Skąd dyspozytorka ma wiedzieć jakiej wielkości ma Pani walizki małe, średnie, duże.... najlepiej zgonić winę na dyspozytorke!!

Pracownik
Pracownik

W firmie panuje miła atmosfera, pracuje się tutaj dobrze, wiadomo, jak wszędzie - czasami są jakieś drobne zgrzyty, ale to raczej nieuniknione. Czytając niektóre opinie widzę, że ludzie najchętniej chcieliby dostawać pieniądze za nic, a do narzekania są pierwsi. Jak to mówią, wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. W Tele Taxi pracuje się bez zarzutu, czego nie można powiedzieć o innych tego typu firmach.

Była Pracownica
Były pracownik
 Pytanie

Dzień dobry. Nie znam miejsca gdzie jest wszystko idealnie - tym bardziej w miejscu gdzie trzeba przyswoić tyle informacji i ciągle wpada coś "nowego" ... Trzeba zrozumieć dwie strony żeby się wypowiadać :) gdyby zdrowie mi pozwoliło chętnie bym wróciła do takiej pracy - w (usunięte przez administratora) ciepło, praca siedząca - czego chcieć więcej?

anonim
Inne
@Była Pracownica

Tak dla pewności tylko praca sama w sobie na zdrowie nie wpływa? I czy faktycznie trzeba cały czas siedzieć? Te telefony były na kabelku czy jak ktoś by chciał się przejść po biurze to by mógł na spokojnie? Pod tym względem jest luźno?

Była Pracownica
Były pracownik
@anonim

Dzień dobry - można wstać kiedy chcesz - można stać w sumie ciągle ;) do krzesła nikt nie przywiązuje - liczy się efektywność - odebrane telefony i ogarnięcie zleceń ;) niestety cierpię na zwyrodnienie kręgosłupa i ból przy tylu godzinach jest nie do wytrzymania stąd decyzja o rezygnacji. . .

Klientka
Inne
 Pytanie

Jako Klient mam tylko jedno zastrzeżenie - jeśli nie ma dostępnych taksówek dlaczego nie informujecie o tym od razu tylko czarujecie, że będzie?

Andzia
Inne

Jakie szkolenia teraz występują na słuchawce? Są jakieś? Pytam wprost, bo jak widać klienci pisali o jakichś niekompetencjach, nie wiem jak było z rok temu, interesuje mnie bieżąca sytuacja, przede wszystkim zarobkowa. Gdzie można znaleźć ofertę pracy? na portalach które sledze nic nie wpadło mi w oko

pracownik
Były pracownik
@Andzia

nie polecam. Praca jako taka jest ok, nie ma żadnych szkoleń natomiast atmosfera na dyspozytorni woła o pomstę do nieba wieczne plotki zakłamania wrzaski od kierowniczek gdzie przoduje p.Kinga, obłudne fałsze i plotki i wtrynianie nosa w nie swoje sprawy. p.Marzena jak odbiera telefony to aż strach cokolwiek powiedzieć i w zyćiu bym nie zadzwoniła jeszcze raz do takiej firmy słyszac taki ton głosu. Przykre ale niestety prawdziwe bo potencjał jest bardzo ale to bardzo schowany.

1
anonim
Inne
@pracownik

Czyli dla własnego komfortu pracy sugerujesz pewne zmiany kadrowe i będzie w miarę ok? ja przezimować potrzebuję dlatego tu zerkam. Jeśli robisz swoje to da rade wytrzymać i normalnie zarobić? I tak z ciekawości tylko to czy trudno jest się dostać na takie wyższe stanowisko?

@Pracodawca
Pracownik

Wczoraj zamówiłam transport dla swojej mamy - 83 - letniej, niedowidzącej staruszki, poruszającej się o kuli. Kłopot stanowiło dla niej już otworzenie drzwi, wejście do samochodu też było wyzwaniem. Kierowca nawet nie drgnął! Gratuluję kultury osobistej i życzliwości dla ludzi!

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik?

Lowca
Inne

Uwaga w tej firmie pracują dwie osoby które wyudzajà odszkodowania OC na tak zwane bomby z klientem lub bez Srebrny opel J oraz czarna isnignia Chcecie państwo dowodów zapraszam na priv wrobelemil42@gmail.com

NFJ
Inne
@Lowca

Teraz chyba również Toyota Prius, łódzkie blachy. Na moich oczach wymusił dziś pierwszeństwo na babce przy Obywatelskiej - wyhamowała i strąbiła gościa, to jeszcze jej pokazał środkowy palec i się potem wlókł na lewym pasie aż do Wróblewskiego. Miał poklejony tylny zderzak z lewej strony, akurat tam gdzie by dostał strzała, no i jechał z klientem. Masakra jakaś...

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik?

Paulina ze śródmieścia
Inne

Mimo moich wielu rozczarowań kulturą osobistą kierowców 400-400, dziś zmuszona byłam ponownie skorzystać z usług firmy i jak zwykle zadzwoniłam zamawiając z informacją, że będzie jechał owczarek niemiecki. Podjechał zamówiony wóz 816- srebrna Toyota Verso i Pan od wejścia - on tego psa nie zabierze, bo ON MYŚLAŁ, że pies będzie mały i wezmę go na kolana. Ponieważ sytuacja była pilna - uprosiłam, zaproponowałam, że pies jeździ w bagażniku (auto combi), że mam własny koc, że zostawię pieniądze na odkurzacz na stacji. Musiałam się przed człowiekiem płaszczyć, by łaskawie wykonał swoją pracę. Zabrał nas, ale nie pozwolił psa zabezpieczyć zapinając smycz o tylny zagłówek, bo mu UBRUDZĘ smyczą auto. Pies jechał więc nieprzepisowo, luzem jak worek kartofli. Całą drogę byłam terroryzowana jak to Pan przeze mnie zostanie zawieszony, bo wiezie zwierzę, na które zresztą dostał i dobrowolnie przyjął zlecenie, jak ma zniszczony samochód (przez starego psa, który grzecznie leży na kocu), jak nie będzie mógł zabrać innego klienta (którego zapewne wozi w tym bagażniku obok koła zapasowego) i milczałam z obawy, że za chwilę nas wyrzuci w szczerym polu na obrzeżach Łodzi, gdzie się znajdowaliśmy. Nie odpuszczał przez cały kurs, pokrzykując agresywnie na mijanych kierowców, którzy mu nie pasowali. Na koniec wściekł się jeszcze bardziej, gdy zwróciłam uwagę, że odkurzanie na stacji kawałka podłogi bagażnika to nie jest 15zł, które sobie doliczył do kursu. Zgodziłam się dać 10zł bez paragonu. Wysiadłam calutka się trzęsąc i bałam zamówić taksówki powrotnej "wożącej psy". Pan, jako wisienka na torcie dodam, odmówił założenia maseczki, bo "on się w tym dusi" i pewnie gdyby nie ogólne zachowanie i to, że kichał w samochodzie nawet nie zakrywając ust, w ogóle bym tego nie zauważyła.

Tom
Inne
@Paulina ze śródmieścia

10zl na odkurzacz a czas taksowkarza zeby odkurzyc.walnij sie w leb kobito.ja bym

krabog
Inne
@Tom

Ty się walnij idioto

Kierowca 400 400
Pracownik
@Paulina ze śródmieścia

Pani Paulino. To nie moja sprawa by się mieszać i nawet nie powinno mi na tym zależeć Ale - jestem kierowcą tej korporacji i wożę zwierzęta auto jest przygotowane, wyposażone w matę dla zwierzaków. Wiem jednak że niewielu kierowców faktycznie się na to godzi. Takie przewozy bywają problematyczne. I tak jak przykro mi że spotkało Panią rozczarowanie tak musi Pani wiedzieć że pracą kierowcy taxi nie jest wożenie zwierząt A często przy tym także zdążę się że centrala byle by zlecenie poszło zataja fakt o tym że pies jest większy.

Lemuria
Inne
 Pytanie
@Kierowca 400 400

Zasadniczo to że centrala zataja takie dane, to problem waszej firmy i wasz jako kierowców, a nie klientów którzy przekazują informację, że chcą przewieźć dużego psa. Macie chyba nagrywanie rozmów i można ustalić, czy pani w centrali coś zataiła?

Krystyna
Inne
@Lemuria

Właśnie, to tylko świadczy o firmie. Jeśli centrala coś zataja, to znaczy to tyle, że klienci są oszukiwani. Wydaje mi się że w dzisiejszych czasach taksówkarz powinien być gotowy na wszystko, prawda? W końcu jak każda firma musi sprostać oczekiwaniom klientów.

Gg
Pracownik
@Krystyna

Taksówkarz powinien być gotowy tylko na jedno - zawieźć bezpiecznie klienta z punktu odbioru, pod adres docelowy. Dorabianie dziwnych zadań dodatkowych dla taksówkarza to zwykłe chamstwo :-)

Zofia
Inne
@Gg

No coś takiego właśnie powinno zostać zadeklarowane w umowie, co nie? Bo ogólnie pracownik tylko do takich rzeczy powinien być zobligowany. Jakieś takie dorzucanie zadań to kojarzy mi się raczej z takimi rodzinnymi małymi firemaki, ale to przecież całkiem inna bajka jest.

Gg
Inne
@Zofia

Taksówkarz w tele taxi nie jest pracownikiem ;-) Przykro mi ;-(

Dore
Inne
@Gg

W punkt!

@klient
Inne
@Paulina ze śródmieścia

Szanowna Pani, zawsze trochę sierści z koca zleci, po psie, jestem klientką 400400, niekiedy korzystam, sama jeżdżę i jestem w stanie zrozumieć kierowcę taxi. Czasami odkurzanie na stacji nie wystarczy a specjalistyczne które kosztuje np.200 zł a to jest różnica, każde zwierzę zostawia swój zapach, do taxi wsiadają różni ludzie w tym alergicy np.na sierść, trochę wyobraźni nie zawadzi. Co do wielkości psa, wskazanym byłoby uprzedzić dyspozytorke, która mogłaby przekazać informację kierowcy który podejmie się przewozu dużego psa i po problemie, w ten sposób można uniknąć nieporozumień i dojechać w spokoju na miejsce z pupilem.

niezadowolona klientka

Kiedyś korzystałam z usług TELE TAXI, ale niestety niemile doświadczenia zmusiły mnie do zmienienia firmy. Ostatnio jednak będąc na Piotrkowskiej wsiadłam do pierwszej lepszej taksówki, jak się okazało do TELE TAXI. Pan przewiózł mnie przez pół Łodzi, chociaż do mnie jedzie się w godzinach nocnych 5 minut z zegarkiem w ręku. Po zwróceniu uwagi, że jedzie złą trasą zaczął burczeć po drodze. Oczywiście nabił sobie tyle kilometrów, że prawie nie było mnie stać na taksówkę. Zawsze płacę maksymalnie 23zł wracając z soboty na niedziele do domu i to we wszystkich firmach prócz tej, gdzie musiałam Panu zapłacić prawie 35zł. Nie polecam zecydowanie.

Zofia
Inne

"jako jedyny"? to tutaj z założenia nie powinno się jeździć przepisowo? wiadomo w zasadzie jakie obecnie mają tu warunki zatrudnienia? i czy jeżdżą tez kobiety?

klient
Inne
 Pytanie

Zamówiłem Taxi z Dąbrowy na Widzew przez Państwa BEZNADZIEJNY automat. Nie zdążyłem albo nie udało mi się poinformować o moim sznaucerku miniaturowym, którego zamierzałem zabrać. Kierowca Mercedesa EPA17201 nr boczny 4094 po przyjeździe zgodził się na przewóz psa po czym poinformował mnie że muszę dopłacić 6 zł .......ok ....Po przyjeździe na miejsce na taksometrze widniała cena 27.40 zł, a kierowca podał kwotę 33.40 zł. Zapłaciłem i poprosiłem o paragon i co ????????????? mam na nim kwotę 27,40.......Proszę więc o poprawny paragon, a kierowca drukuje mi paragon na opłatę początkową 6,75 zł......Nie ma dopłaty za psa więc co ???????Kierowca chciał przytulić czy korporacja chciała przytulić????? Myślę że Urząd Skarbowy ZAINTERESOWAŁBY SIĘ TĄ SPRAWĄ tym bardziej że PRZYPADKOWO włączyło mi się nagrywanie w telefonie i mam 2 paragony z czego jeden z nie wiadomo jakiej usługi......ale może do jutra.....do jutra ....mi przejdzie ..NALWAŻNIEJSZY PRZEKAZ DLA WAS TO PIES TO CZŁONEK RODZINY I JAKIEKOLWIEK DODATKOWE OPŁATY ZA ICH PRZEWÓZ TO SK.....DRAŃSTWO. Mam nadzieję, że to 6 zł to wymysł kierowcy, a nie decyzja firmy, z której usług korzystam od początku jej istnienia.....

Klient
Inne
@klient

Jasne o 6 zł już widzę us w akcji, proponuję federalnych wezwać. ????Płaci się za przejazd i za psa i po problemie zamiast (usunięte przez administratora)tworzyć.

Markopolo
Inne
@klient

LOL @klient co za problemy z tymi psami wszyscy mają, dla mnie to żaden członek rodziny tylko zwykłe zwierzę, a jak komuś nie pasuje opłata to przecież nie musi się godzić i ma prawo zrezygnować. Nie jestem kierowcą TAXI, ale na pewno nie wziąłbym żadnego zwierzaka do swojego auta chyba że był by w jakiejś klatce

Magda
Inne

Nie można się dodzwonić,nikt nie odbiera.Sygnał nie jest zajęty.Trzeba próbować kilka razy.Kiedyś nie było takiego problemu.

Kierowca
Pracownik
@Magda

Polecam aplikacje . Prosta intuicyjna zaoszczędzi czas i odrazu wiemy za ile z kim i kiedy będzie kierowca bieżący podglad gdzie jest auto

Lowca
Pracownik

Firma bardzo pozytywna Chodź proszę uważać na dwóch kierowców którzy jedzą astra J oraz czarna Insignia że wzglądu na wyudzenia świadczeń OC pisze to że zwgladu bezpieczeństwa państwa

Zostaw merytoryczną opinię o Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik?

    Zobacz opinie na temat firmy Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik
2.5/5 Na podstawie 17 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Gołębia 10/46
    90-340 Łódź
  • NIP: 7280017139 REGON: 470758632
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik
Przejdź do nowych opinii