Opinie o Oysho Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Oysho Polska Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Oysho Polska Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Oysho Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Były manager
Były pracownik

Zgadzam się w 100% z poniższą opinią. Będąc managerem w Oysho work life balance nie istnieje - bycie 24/7 pod telefonem, darmowe nadgodziny, praca do późnych godzin nocnych, a jak już znajdziesz chwilę wolnego czasu to masz do napisania mnóstwo maili i komentarzy na różne tematy. Posiadanie rodziny dyskwalifikuje Cię w dalszym rozwoju. Przełożeni kształtują w Tobie „postawę właścicielską” zrzucając na Ciebie odpowiedzialność za niepowodzenia i udają, że nie są świadomi poświęceń, których dokonujesz dla funkcjonowania sklepu. O wsparciu dużo się mówi, ale prośba o pomoc często jest odbierana, jako okazanie słabości i spotyka się z brakiem zrozumienia. Rzadko kiedy otrzymuje się wsparcie, którego rzeczywiście się potrzebuje. (Mam na myśli bezpośrednich przełożonych i kryzysy w sklepie. Od osób wyżej postawionych otrzymałam wsparcie podczas problemów w życiu prywatnym i za to jestem bardzo wdzięczna.) Generalnie Oysho psuje się od środka. Między innymi dlatego, że zespół regionalny swoją presję i nastroje przenosi na managerów. Z zewnątrz zawsze wszystko musi wyglądać idealnie, chociaż często jest to zaklinanie rzeczywistości przed prezesem własnej firmy. Nieustanne dążenie do osiągania jak najwyższej produktywności, wraz z brakiem premii kilka miesięcy z rzędu doprowadza do bardzo wysokiej rotacji pracowników, ale zespół regionalny nie ma w związku z tym refleksji i odpowiedzialność spoczywa na Tobie. Przecież biuro przeprowadziło badania z których wynika, że pieniądze nie są najważniejsze i dla doradców kluczowa jest atmosfera. To wystarczy, żeby ukrócić każdą dyskusję na temat zarobków. W trosce o zdrowie psychiczne odradzam wybór Oysho Polska, jako przyszłego pracodawcy. Stawka na pierwszy rzut oka może wydawać się kusząca, ale biorąc pod uwagę ilość godzin, jakie realnie spędza się w pracy nie jest w ogóle konkurencyjna. Naprawdę szkoda życia na pracę w takich warunkach. Nie dajcie sobie wmówić, że tak powinna wyglądać droga do osiągnięcia sukcesu :)

Manager
Były pracownik
 Pytanie

Uciekajcie! Wyzysk, okropna atmosfera, straszne wymagania, których nigdy nie są się spełnić. Najgorsza praca w życiu, która śni się po nocach. Jesteś ciągle pod telefonem, ciągle zmienia się grafik, wiecznie ktoś czegoś potrzebuje na już, regionalne tworzą milion grup dyskusyjnych, zmuszają do aktywności, umieszczania „pozytywnie nastawionych” komentarzy, a jedyne co czujesz to pustkę, bo ta firma nie wie nic o pozytywnym nastawieniu. Twój prywatny numer jest dodany do grup dyskusyjnych, na których masz się dzielić swoimi super pozytywnymi pomysłami na usprawnienie wszystkiego. Wymyślisz coś co działa? Spokojnie, następnego dnia albo za kilka godzin okaże się, że już nie możesz tego robić. Jako managerka pracujesz ponad siły, zostajesz często po godzinach żeby wyrobić się z zadaniami i spełnić oczekiwania, nigdy Ci za to nie zapłacą, bo najważniejsza jest „produktywność”. Oczywiście nikt tego nie powie oficjalnie, oficjalnie najważniejszy jest klient, a Ty pomyśl jak sobie poradzić z dostawa ubrań powyżej 2000, trafficiem - ma być wszystko wyprasowane, masz obsługiwać klientów z zaangażowaniem (nawet jak nie chcą, to zrób tak żeby chcieli), masz mieć porządek wszędzie, być uśmiechnięta, zadowolona i co najważniejsze stać na przodzie sklepu i wszystkich witać. Aha, pamiętaj, że ma być wszystko idealnie wyprasowane, ale żelazko nie powinno być widoczne dla klienta, bo psuje mu to „doświadczenie”. (usunięte przez administratora) Kochany pracowniku/pracownico - uciekaj! Znajdziesz lepszą prace, za lepsze pieniądze albo takie same, ale Twoje zdrowie psychiczne będzie szanowane. Jest życie po inditexie i radzę - wiej.

1
Manager
Były pracownik
@Karolina

Kilka lat, nie pamietam jaka podstawa, ale z premią nie przekraczałam 4700. Praca na pełen etat, a w domu i tak jesteś ciagle pod telefonem.

Manager
Pracownik

A ja prace w Oysho polecam, pracowałam na wszystkich dostępnych stanowiskach , bardzo sobie chwalę możliwość rozwoju i to, że to właśnie zespół regionalny zobaczył we mnie potencjał na wyższe stanowisko. Jako, ze jest to praca w handlu to nie ma co liczyć na pracę od 8 do 16 albo w swieta - kiedy jest najwiekszy ruch. Ja chwaliłam sobie, że grafik jest elastyczny i jeśli cokolwiek mi wypadało to mogłam się zamienić na inną zmianę. Oczekiwania są uzależnione od stanowiska, wiadomo że im wyższe stanowisko tym więcej wymagań, ale są one realne do osiągnięcia.

Do wyzej
Pracownik
@anonim

Jest wyższa premia i dodatek funkcyjny, ale nie jestem w stanie określić jakie to są kwoty. Jeśli chodzi o to czy łatwo awansować to wszystko zależy.. jak masz przebojowy charakter i mega się starasz to rzeczywiście możesz być zauważona i w 2 lata zostać zastępcą, ale znam doradców, którzy bardzo długo pracowali i w końcu z frustracji odchodzili, bo nic z tego nie mieli i dostawali wypłatę jak nowe osoby.

anonim Nowy wpis
Inne

Kiedyś w ofercie dla zastępcy kierownika widziałam, że przysługują jakieś pakiety związane ze stażem pracy, jak na przykład jakiś „plan udziału w zyskach” po dwóch latach stażu, było też coś po trzech latach. czy tego jest więcej i czy to w ogóle aktualne?

Pracownik Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 38 dni.
Pracownik
 Pytanie

Cześć, pytanie. Czy legalne jest przez pracodawcę ograniczanie mojego prawa do wykorzystania urlopu? Kierownik przedstawił nam kalendarz, który wskazuje terminy, kiedy nie można brać urlopu. Jest tam prawie cały czerwiec, grudzień i niemal wszystkie „długie weekendy” i terminy około świąteczne. Dla przykładu - miałam od dawna zaplanowany urlop przy okolicach Wielkanocy i pomimo tego, że nie ma wtedy wyprzedaży ani żadnych promocji nie mogłam z tego skorzystać. Czy pracodawca ma do tego prawo? Prawo do urlopu wypoczynkowego jest przecież określone przez kodeks (usunięte przez administratora) i o ile nie jest to zaległy urlop to pracodawca nie powinien mieć wpływu na to kiedy go wykorzystuje. Będę bardzo wdzięczna za odpowiedzi.

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 58 dni.
 Pytanie

Jak wygląda kwestia awansu w Oysho Polska Sp. z o.o.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska zastępca kierownika sklepu?

anonim Nowy wpis
Inne

Jakieś zmiany może jednak zaszły na przełomie roku? kiedyś już widziałam tamten komentarz stwierdzający, że jest dużo zwolnień z różnych teleporad i tym podobnych, że może dobrze byłoby wprowadzić premie frekwencyjna. Ciekawi mnie czy weszło coś takiego? Albo czy zaszły jakiekolwiek inne różnice w sposobie wynagradzania?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna bywa bardzo stresująca. A jak było w Twoim przypadku? Ilu rekruterów prowadziło rozmowę? Podziel się opinią ze spotkania w firmie Oysho Polska Sp. z o.o..
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Doradca
Były pracownik

Bardzo toksyczna atmosfera, zarobki nieadekwatne do obowiązków. Nie polecam.

Doradca Klienta
Były pracownik

Firma w swoich wartościach ma różnorodność i przychodząc do pracy w Oysho spodziewałam się, że będzie to respektowane. W Bershce, Stradivariusie czy nawet Zarze, patrząc na osoby zatrudnione tam wydaje się, że każdy może wyrażać siebie. W Oysho natomiast należy wyglądać w konkretny sposób – region nie zwraca uwagi bezpośrednio, ale przykre komentarze przekazuje przez kierownictwo sklepu. Na dostawie o 6:00 rano oczekuje się pełnego makijażu, mogą zrobić problem o to, że fryzura jest „nieestetyczna”. Jak przyjeżdża jakaś wizytacja to jeszcze powiedzą Ci, żebyś pomalował paznokcie.. Nie wyobrażam sobie pracować w tych sklepach będąc np. osobą niebinarną czy wrażliwą na takie kwestię. W dzisiejszych czasach każdy powinien wyglądać tak, żeby czuć się dobrze.

anonim
Inne
@Doradca Klienta

Wymaga się pełnego makijażu? A co z osobami, które się nie malują? Ja np nie czuję potrzeby się malować, paznokci też nie robię. Co z mężczyznami-pracownikami? Czy takie wymagania są przedstawione podczas rozmowy o pracę?

Hanna
Inne

To, że na chorobowe ciągle ktoś tu chodzi, tak jak teraz niedawno zostało wspomniane to z czego wynika? mam na myśli to, że w ten sposób się tak trafia, albo ludzie jakoś sobie to ogarniają? Chyba ze o skutki samej pracy chodzi? to tak dla jasności czy premia frekwencyjna występuje? Albo czy myślą czy jej nie wprowadzić?

Do wyżej
Inne
@Hanna

To nie jest problem w dzisiejszych czasach załatwić sobie zwolnienie, wystarczy umówić się na teleporade i naciągnąć troche objawy.. ja myślę, że ludzie chodzą na zwolnienie, bo nie wyrabiają po prostu. W żadnej innej firmie się nie spotkałam z taką ilością osób na zwolnieniach. Nie ma premii frekwencyjnej, a w sumie to by może rozwiązało trochę problem..

Doradca
Były pracownik

Niżej ktoś napisał, że jest to dobra praca dla doradców. Ja z perspektywy zwykłego kasjera nie rozumiem jak ktoś może wytrzymać tutaj dłużej niż kilka miesięcy.. praca wyczerpująca fizycznie, ciagle trzeba zostawiać dłużej, non stop ktoś idzie na chorobowe i zmiany w grafikach niezgodne z życzeniami grafikowymi.. dla mnie chyba już gastro jest lepsze dla studenta. Pieniądze też słabe, rzadko jest realizowana premia. Nie polecam.

Pytanie
 Pytanie

Czy Oysho Polska Sp. z o.o. organizuje staże dla studentów?

Manager
Pracownik

A ja prace w Oysho polecam, pracowałam na wszystkich dostępnych stanowiskach , bardzo sobie chwalę możliwość rozwoju i to, że to właśnie zespół regionalny zobaczył we mnie potencjał na wyższe stanowisko. Jako, ze jest to praca w handlu to nie ma co liczyć na pracę od 8 do 16 albo w swieta - kiedy jest najwiekszy ruch. Ja chwaliłam sobie, że grafik jest elastyczny i jeśli cokolwiek mi wypadało to mogłam się zamienić na inną zmianę. Oczekiwania są uzależnione od stanowiska, wiadomo że im wyższe stanowisko tym więcej wymagań, ale są one realne do osiągnięcia.

anonim
Inne
@Manager

Cześć, jakie macie wszystkie stanowiska do wyboru? Podkreślasz pracę na wszystkich, dlatego zaczęłam się nad tym zastanawiać po prostu. :) to przez jaki okres czasu udało się je wszystkie obskoczyć? Na stanowisku Menadżerskim spotykasz się ze szklanym sufitem?

Do wyżej
Pracownik
@anonim

W Oysho w większości sklepów jest doradca, zastępca kierownika i kierownik. W innych brandach Inditexu jest więcej stanowisk

anonim
Inne
@Do wyżej

Dzięki za informacje. A między doradca a zastępca kierownika jest duża różnica w wynagrodzeniu? Awans jest opłacalny pod względem finansowym? Rzeczywiście jest tak łatwo awansować?

Do wyzej
Pracownik
@anonim

Jest wyższa premia i dodatek funkcyjny, ale nie jestem w stanie określić jakie to są kwoty. Jeśli chodzi o to czy łatwo awansować to wszystko zależy.. jak masz przebojowy charakter i mega się starasz to rzeczywiście możesz być zauważona i w 2 lata zostać zastępcą, ale znam doradców, którzy bardzo długo pracowali i w końcu z frustracji odchodzili, bo nic z tego nie mieli i dostawali wypłatę jak nowe osoby.

.
Pracownik

Hej, niestety zgadzam się z tymi opiniami. To nie jest już to samo Oysho, które było parę lat temu. Kiedyś w firmie najważniejsi byli ludzie, teraz wszędzie ogranicza się koszty i są sklepy, w których rzeczywiście zajeżdża się managerów i całe zespoły. Jest to portal dla osób potencjalnie zainteresowanych pracą w Oysho, więc ja bym to tak podsumowała: W sklepach, w których jest spokojnie i nie ma się takich problemów nie ma też za bardzo pieniędzy, a tam gdzie jest dobra wypłata są inne problemy, które zupełnie nie są tego warte.

Hanna
Inne

Hejka, jest tu ktoś, kto opowie o tym modnym uniformie na każdy sezon?? Jak to ubranie wygląda i co ile się zmienia? Mnie to zaciekawiło w ogłoszeniu o pracę na posadę Sprzedawca - Visual Merchandiser i tam napisali o tym, jako benefit. Więc jak to ubranie wygląda i co się na to składa??

Doradca
Pracownik
@Hanna

Ten modny uniform to jeansy z Massimo Dutti które dostajemy bo chyba się nie nadają do sprzedaży i cienki sweter który po dwóch praniach jest do wyrzucenia ale ty musisz go nosić bo nie ma kasy na nowe

anonim
Inne
@Doradca

No ale jeśli tak szybko te ubrania się niszczą to jak często oni je wymieniają? Chociaż dwa razy do roku? I czy dostaje się ekwiwalent za pranie odzieży roboczej?

Doradca
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Ekwiwalent to 10zł brutto miesięcznie o ile dobrze pamiętam? Poprawcie mnie jeśli się mylę Nie ma reguły jak często je wymieniają, sweter powiedzmy że jeden na sezon jesienno/zimowy, koszulki jak wyglądają źle po prostu, spodnie chyba nigdy

zastepca
Pracownik

Hej , dyskusja toczy się na watku warszawy, ale wiekszosc spraw jest aktualna we wszystkich miastach . to o czym nikt wczesniej nie wspomnial : - stanowisko zastepcy , które nie ma zadnej mocy sprawczej a region i tak chce rozmawiac tylko z kierownikami . moze wynika to z duzych dysproporcji w zarobkach pomiedzy tymi stanowiskami .. ale jeśli rozwazacie aplikowanie na stanowisko zastepcy to to przemyslcie bo najlepiej zebyscie pracowali tylko na popoludniowych zmianach a wasza rola sprowadza sie do prowadzenia zmian - druga wazna kwestia - kazdy zatrudniony na umowie o prace ma prawo do urlopu , ale inditex ma swoj kalendarz urlopowy ktory pokazuje kiedy na urlop nie mozna isc , przez co mozecie zapomniec o wolnym przy dlugich weekendach , swietach , w terminach wakacyjnych itp . oczywiscie regionu to nie dotyczy i oni zawsze maja wtedy wolne . Podsumowujac nie polecam i zgadzam sie z pozostalymi osobami tutaj . dzieki ze naprawdopodbniej waszymi opiniami zalatwiliscie nam usuniecie grup na (usunięte przez administratora) !!

.
Były pracownik

W poniższych opiniach brakuje tylko tego, że babka z wachlarzem na oczach ;) mówi ci, że musisz malować usta na konkretny kolor i nosić schludny kucyk. (usunięte przez administratora)

1
Kierownik, nie menadżer
Były pracownik
 Pytanie

Czy poleciłabym pracę w Oysho? Doradcom owszem, praca dość lekka, głównie magazynowanie produktów po dostawie, wyciąganie dopełnienia na sklep, prasowanie, czasami obsługa klienta, standardowa praca w sieciówce. Osobom chcącym objąć stanowisko kierownika, przepraszam MENADŻERA, zdecydowanie odradzam. Zgadzam się z poprzednimi opiniami, zero work-life balance, miliony grup na telefonie służbowym, prywatny numer również dodany jest do grupy na WhatsApp, a jakby tego było mało, te same wiadomości i załączniki dostajesz jeszcze na pocztę prywatną oraz skrzynkę służbową. Przez to uciekają najważniejsze tematy i kiedy próbujesz odnaleźć coś wartościowego i potrzebnego musisz przeryć całą pamięć telefonu, bo przełożone już chyba same nie ogarniają, co gdzie pisać. Trąbienie o pozytywnym nastawieniu, chęci niesienia pomocy, zapewnianie, że w każdym momencie możesz zadzwonić, a gdy już o coś pytasz, możesz dosłownie usłyszeć, jak przełożona wywraca oczami przez telefon, bo jak można tego nie wiedzieć, przecież było to na ostatnim video. Te cotygodniowe videokonferencje pięknie ubrane w słowa, że "dzielimy się pomysłami" i "doradzamy sobie", a tak naprawdę czujesz się jak na dywaniku- dlaczego taka produktywność, dlaczego taki procent wyciągania dotowarowania, dlaczego tyle odrzuconych zamówień i w sumie tylko siedzisz i modlisz się w duchu, żeby nikt nie wywołał Cię do odpowiedzi. Budżety do zrealizowania, to horrendalne kwoty, bo przecież skoro z 2021 na 2022 rok wzrost był o 30%, to z 2022 na 2023 też ma taki być (co tam, że w 2021 szalał jeszcze covid, co tam, że mamy inflację i ludzi nie stać na podstawowe produkty spożywcze, a co dopiero na t-shirt za 150 zł). Oczywiście wszystko i tak jest Twoją winą, bo nie wymyśliłaś, nie przedstawiłaś i nie zrealizowałaś działań na funkcjonowanie sklepu na tydzień, miesiąc i cały rok. Po pracy musisz wypowiadać się na tematy, które nie do końca leżą w gestii Twoich obowiązków, bo tak wielka korporacja powinna mieć od tego odpowiednich ludzi, a nie zwalać na głowę kierownikom pisanie dodatkowych wywodów. Nie do końca możesz odmówić, bo jeśli nie masz zdania na dany temat, przełożeni zarzucają Ci brak, wcześniej przez kogoś wspomnianej, postawy właścicielskiej. Wygląda to tak, jakby przełożone same musiały tłumaczyć się z pomysłów na udoskonalenie firmy i podwyższenie utargów, a że nie mają żadnych odpowiedzi, wykorzystują do tego kierowników. No cóż, może chociaż one dostają za to premie, a przez to, że odwalasz ich robotę, mają czas na wymyślanie dodatkowych parametrów, tabelek, wytycznych i wymagań do zrealizowania.

Były manager
Były pracownik

Zgadzam się w 100% z poniższą opinią. Będąc managerem w Oysho work life balance nie istnieje - bycie 24/7 pod telefonem, darmowe nadgodziny, praca do późnych godzin nocnych, a jak już znajdziesz chwilę wolnego czasu to masz do napisania mnóstwo maili i komentarzy na różne tematy. Posiadanie rodziny dyskwalifikuje Cię w dalszym rozwoju. Przełożeni kształtują w Tobie „postawę właścicielską” zrzucając na Ciebie odpowiedzialność za niepowodzenia i udają, że nie są świadomi poświęceń, których dokonujesz dla funkcjonowania sklepu. O wsparciu dużo się mówi, ale prośba o pomoc często jest odbierana, jako okazanie słabości i spotyka się z brakiem zrozumienia. Rzadko kiedy otrzymuje się wsparcie, którego rzeczywiście się potrzebuje. (Mam na myśli bezpośrednich przełożonych i kryzysy w sklepie. Od osób wyżej postawionych otrzymałam wsparcie podczas problemów w życiu prywatnym i za to jestem bardzo wdzięczna.) Generalnie Oysho psuje się od środka. Między innymi dlatego, że zespół regionalny swoją presję i nastroje przenosi na managerów. Z zewnątrz zawsze wszystko musi wyglądać idealnie, chociaż często jest to zaklinanie rzeczywistości przed prezesem własnej firmy. Nieustanne dążenie do osiągania jak najwyższej produktywności, wraz z brakiem premii kilka miesięcy z rzędu doprowadza do bardzo wysokiej rotacji pracowników, ale zespół regionalny nie ma w związku z tym refleksji i odpowiedzialność spoczywa na Tobie. Przecież biuro przeprowadziło badania z których wynika, że pieniądze nie są najważniejsze i dla doradców kluczowa jest atmosfera. To wystarczy, żeby ukrócić każdą dyskusję na temat zarobków. W trosce o zdrowie psychiczne odradzam wybór Oysho Polska, jako przyszłego pracodawcy. Stawka na pierwszy rzut oka może wydawać się kusząca, ale biorąc pod uwagę ilość godzin, jakie realnie spędza się w pracy nie jest w ogóle konkurencyjna. Naprawdę szkoda życia na pracę w takich warunkach. Nie dajcie sobie wmówić, że tak powinna wyglądać droga do osiągnięcia sukcesu :)

Manager
Były pracownik
 Pytanie

Uciekajcie! Wyzysk, okropna atmosfera, straszne wymagania, których nigdy nie są się spełnić. Najgorsza praca w życiu, która śni się po nocach. Jesteś ciągle pod telefonem, ciągle zmienia się grafik, wiecznie ktoś czegoś potrzebuje na już, regionalne tworzą milion grup dyskusyjnych, zmuszają do aktywności, umieszczania „pozytywnie nastawionych” komentarzy, a jedyne co czujesz to pustkę, bo ta firma nie wie nic o pozytywnym nastawieniu. Twój prywatny numer jest dodany do grup dyskusyjnych, na których masz się dzielić swoimi super pozytywnymi pomysłami na usprawnienie wszystkiego. Wymyślisz coś co działa? Spokojnie, następnego dnia albo za kilka godzin okaże się, że już nie możesz tego robić. Jako managerka pracujesz ponad siły, zostajesz często po godzinach żeby wyrobić się z zadaniami i spełnić oczekiwania, nigdy Ci za to nie zapłacą, bo najważniejsza jest „produktywność”. Oczywiście nikt tego nie powie oficjalnie, oficjalnie najważniejszy jest klient, a Ty pomyśl jak sobie poradzić z dostawa ubrań powyżej 2000, trafficiem - ma być wszystko wyprasowane, masz obsługiwać klientów z zaangażowaniem (nawet jak nie chcą, to zrób tak żeby chcieli), masz mieć porządek wszędzie, być uśmiechnięta, zadowolona i co najważniejsze stać na przodzie sklepu i wszystkich witać. Aha, pamiętaj, że ma być wszystko idealnie wyprasowane, ale żelazko nie powinno być widoczne dla klienta, bo psuje mu to „doświadczenie”. (usunięte przez administratora) Kochany pracowniku/pracownico - uciekaj! Znajdziesz lepszą prace, za lepsze pieniądze albo takie same, ale Twoje zdrowie psychiczne będzie szanowane. Jest życie po inditexie i radzę - wiej.

1
Karolina
Inne
@Manager

A ile udało ci się przepracować w takich warunkach? :( no i wynagrodzenie wynosiło sporo ponad najniższa krajowa? Za tak ciężka prace?

Manager
Były pracownik
@Karolina

Kilka lat, nie pamietam jaka podstawa, ale z premią nie przekraczałam 4700. Praca na pełen etat, a w domu i tak jesteś ciagle pod telefonem.

Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Oysho Polska Sp. z o.o.?

Mariia
Inne

Już trzeci tydzień czekam na zamówienie! Coraz jak zamawiam rzeczy przez sklep internetowy, dostawa jest fatalnie długa !!paczki przychodzą z opóźnieniem!!! Dzwoniłam do obsługi klienta trzy razy i nic!@Pracodawca

Liza
Inne

Coraz jak zamawiam rzeczy przez sklep internetowy, dostawa jest fatalnie długa !!paczki przychodzą z opóźnieniem

Zostaw merytoryczną opinię o Oysho Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Oysho Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Oysho Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Oysho Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 0 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Oysho Polska Sp. z o.o.
2.5/5 Na podstawie 4 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Mysia 5
    00-496 Warszawa
  • NIP: 5252348171 KRS: 0000240257
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Oysho Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii