Jak się pracuje w Oysho Polska Sp. z o.o. Warszawa? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w Oysho Polska Sp. z o.o. Warszawa, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w Oysho Polska Sp. z o.o. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze pytania nt. pracy w Oysho Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Pracownik Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 38 dni.
Pracownik
 Pytanie

Cześć, pytanie. Czy legalne jest przez pracodawcę ograniczanie mojego prawa do wykorzystania urlopu? Kierownik przedstawił nam kalendarz, który wskazuje terminy, kiedy nie można brać urlopu. Jest tam prawie cały czerwiec, grudzień i niemal wszystkie „długie weekendy” i terminy około świąteczne. Dla przykładu - miałam od dawna zaplanowany urlop przy okolicach Wielkanocy i pomimo tego, że nie ma wtedy wyprzedaży ani żadnych promocji nie mogłam z tego skorzystać. Czy pracodawca ma do tego prawo? Prawo do urlopu wypoczynkowego jest przecież określone przez kodeks (usunięte przez administratora) i o ile nie jest to zaległy urlop to pracodawca nie powinien mieć wpływu na to kiedy go wykorzystuje. Będę bardzo wdzięczna za odpowiedzi.

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 58 dni.
 Pytanie

Jak wygląda kwestia awansu w Oysho Polska Sp. z o.o.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska zastępca kierownika sklepu?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy Oysho Polska Sp. z o.o. organizuje staże dla studentów?

Kierownik, nie menadżer Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Czy poleciłabym pracę w Oysho? Doradcom owszem, praca dość lekka, głównie magazynowanie produktów po dostawie, wyciąganie dopełnienia na sklep, prasowanie, czasami obsługa klienta, standardowa praca w sieciówce. Osobom chcącym objąć stanowisko kierownika, przepraszam MENADŻERA, zdecydowanie odradzam. Zgadzam się z poprzednimi opiniami, zero work-life balance, miliony grup na telefonie służbowym, prywatny numer również dodany jest do grupy na WhatsApp, a jakby tego było mało, te same wiadomości i załączniki dostajesz jeszcze na pocztę prywatną oraz skrzynkę służbową. Przez to uciekają najważniejsze tematy i kiedy próbujesz odnaleźć coś wartościowego i potrzebnego musisz przeryć całą pamięć telefonu, bo przełożone już chyba same nie ogarniają, co gdzie pisać. Trąbienie o pozytywnym nastawieniu, chęci niesienia pomocy, zapewnianie, że w każdym momencie możesz zadzwonić, a gdy już o coś pytasz, możesz dosłownie usłyszeć, jak przełożona wywraca oczami przez telefon, bo jak można tego nie wiedzieć, przecież było to na ostatnim video. Te cotygodniowe videokonferencje pięknie ubrane w słowa, że "dzielimy się pomysłami" i "doradzamy sobie", a tak naprawdę czujesz się jak na dywaniku- dlaczego taka produktywność, dlaczego taki procent wyciągania dotowarowania, dlaczego tyle odrzuconych zamówień i w sumie tylko siedzisz i modlisz się w duchu, żeby nikt nie wywołał Cię do odpowiedzi. Budżety do zrealizowania, to horrendalne kwoty, bo przecież skoro z 2021 na 2022 rok wzrost był o 30%, to z 2022 na 2023 też ma taki być (co tam, że w 2021 szalał jeszcze covid, co tam, że mamy inflację i ludzi nie stać na podstawowe produkty spożywcze, a co dopiero na t-shirt za 150 zł). Oczywiście wszystko i tak jest Twoją winą, bo nie wymyśliłaś, nie przedstawiłaś i nie zrealizowałaś działań na funkcjonowanie sklepu na tydzień, miesiąc i cały rok. Po pracy musisz wypowiadać się na tematy, które nie do końca leżą w gestii Twoich obowiązków, bo tak wielka korporacja powinna mieć od tego odpowiednich ludzi, a nie zwalać na głowę kierownikom pisanie dodatkowych wywodów. Nie do końca możesz odmówić, bo jeśli nie masz zdania na dany temat, przełożeni zarzucają Ci brak, wcześniej przez kogoś wspomnianej, postawy właścicielskiej. Wygląda to tak, jakby przełożone same musiały tłumaczyć się z pomysłów na udoskonalenie firmy i podwyższenie utargów, a że nie mają żadnych odpowiedzi, wykorzystują do tego kierowników. No cóż, może chociaż one dostają za to premie, a przez to, że odwalasz ich robotę, mają czas na wymyślanie dodatkowych parametrów, tabelek, wytycznych i wymagań do zrealizowania.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna bywa bardzo stresująca. A jak było w Twoim przypadku? Ilu rekruterów prowadziło rozmowę? Podziel się opinią ze spotkania w firmie Oysho Polska Sp. z o.o..
Manager
Były pracownik
 Pytanie

Uciekajcie! Wyzysk, okropna atmosfera, straszne wymagania, których nigdy nie są się spełnić. Najgorsza praca w życiu, która śni się po nocach. Jesteś ciągle pod telefonem, ciągle zmienia się grafik, wiecznie ktoś czegoś potrzebuje na już, regionalne tworzą milion grup dyskusyjnych, zmuszają do aktywności, umieszczania „pozytywnie nastawionych” komentarzy, a jedyne co czujesz to pustkę, bo ta firma nie wie nic o pozytywnym nastawieniu. Twój prywatny numer jest dodany do grup dyskusyjnych, na których masz się dzielić swoimi super pozytywnymi pomysłami na usprawnienie wszystkiego. Wymyślisz coś co działa? Spokojnie, następnego dnia albo za kilka godzin okaże się, że już nie możesz tego robić. Jako managerka pracujesz ponad siły, zostajesz często po godzinach żeby wyrobić się z zadaniami i spełnić oczekiwania, nigdy Ci za to nie zapłacą, bo najważniejsza jest „produktywność”. Oczywiście nikt tego nie powie oficjalnie, oficjalnie najważniejszy jest klient, a Ty pomyśl jak sobie poradzić z dostawa ubrań powyżej 2000, trafficiem - ma być wszystko wyprasowane, masz obsługiwać klientów z zaangażowaniem (nawet jak nie chcą, to zrób tak żeby chcieli), masz mieć porządek wszędzie, być uśmiechnięta, zadowolona i co najważniejsze stać na przodzie sklepu i wszystkich witać. Aha, pamiętaj, że ma być wszystko idealnie wyprasowane, ale żelazko nie powinno być widoczne dla klienta, bo psuje mu to „doświadczenie”. (usunięte przez administratora) Kochany pracowniku/pracownico - uciekaj! Znajdziesz lepszą prace, za lepsze pieniądze albo takie same, ale Twoje zdrowie psychiczne będzie szanowane. Jest życie po inditexie i radzę - wiej.

1
Karolina
Inne
@Manager

A ile udało ci się przepracować w takich warunkach? :( no i wynagrodzenie wynosiło sporo ponad najniższa krajowa? Za tak ciężka prace?

Manager
Były pracownik
@Karolina

Kilka lat, nie pamietam jaka podstawa, ale z premią nie przekraczałam 4700. Praca na pełen etat, a w domu i tak jesteś ciagle pod telefonem.

Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Oysho Polska Sp. z o.o.?

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Oysho Polska Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

Weronika
Pracownik
@Pytanie

hej, tak! Mamy opiekę w Lux Medzie. Osobiście polecam, korzystam często :)

Zostaw merytoryczną opinię o Oysho Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Oysho Polska Sp. z o.o.
2.5/5 Na podstawie 4 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Mysia 5
    00-496 Warszawa
  • NIP: 5252348171 KRS: 0000240257
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Oysho Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii