Podczas zakupów na dziale glazury otrzymałam ogromną pomoc ze strony Pana o imieniu Szymon. Niezwykle uprzejmy i miły człowiek. Wykazał się ogromną empatią i pomocą. Jeszcze raz serdecznie dziękuję i życzę każdemu klientowi takiego doradcy i fachowca.
Polecam ten sklep LEROY MERLIN , Arena -Gliwice. bardzo miła i kompetentna obsługa . Robiłem zakupy na trzech działach , w godzinach szczytu ( bo ludzi było dużo ), a i tak zostałem obsłużony szybko i z uśmiechem na ustach. Polecam.
Kierownik logistyki to Pan sprawiający wrażenie osoby bardzo niekompetentnej. Przyjęli zamówienie i niestety nie potrafili go zrealizować. pan kierownik działu z wannami, nie wie co ma na stanowisku. Wykazuje dostępność towaru, którego niema. A Pan kierownik z logistyki to jakiś gbur, któremu się wydaje że coś sobą reprezentuje - jedna wielka porażka cały ten sklep w Gliwicach. Wyrazy współczucia dla pracowników, taka kadra to .................................
Wiesz, kierownictwo też ma prawo czegoś nie wiedzieć, przynajmniej moim zdaniem - szczególnie, jeżeli dopiero zaczęli pracę i poznają swoje obowiązki. Napisz, co sądzisz na ten temat. A jak oceniasz atmosferę pracy w Leroy – Merlin?
Obsługa na dziale dywanowym tragedia. 40 minut czekania aż ktoś podejdzie i w końcu zaczął obsługiwać innych którzy właśnie podeszli. Mimo zwrócenia uwagi że tak długo czekam, zbył mnie tekstem że ma klienta i mam czekać. Wcześniej pani z obsługi sklepu którą poprosiłam o to aby ktoś przyszedł z pretensjami stwierdziła że należy im się pół godziny przerwy. Najgorszy sklep jaki odwiedziłam. Nie zakupiłam towaru i nigdy już nic tam nie kupię. Pojechała do castoramy i zostałam obsłużona od razu z uśmiechem na twarzy.
Najpierw się tam przyjmij do pracy , zobacz jak to wygląda od środka , a potem pierdziel takie farmazony . Najlepiej wyżyć się na tych na samym dole ... bo tak najprościej .
Jak ogólnie atmosfera wśród pracowników na sklepie? Jest ok?
Niestety zawiodłam się na tym sklepie i to bardzo. Kupiliśmy ostatnio meble łazienkowe gdzie po przyjeździe do domu okazało się że umywalka jest popękana.pojechalismy wymienić ale Pani przy kasie nawet jej nie otworzyla i nie zobaczyła tylko zadzwoniła gdzieś i w słuchawce uslyszala tylko nie przyjmujemy,wyglądało to tak jakby dobrze wiedzieli że te umywalki są w takim stanie dlatego pewnie też były w promocji. Ponadto dają do zapamiętywania jakieś kody które trzeba podawać przy kasie śmiechu warte jak masz kilka rzeczy to idzie te kody pomylić.tragedia
Jak wygląda praca na magazynie (przyjęcie dostaw)? W jakich godzinach chodzi się do pracy?
Witam serdecznie grono ludzi którzy dają negatywne opinie i popieram. Zamówiłem dzień wcześniej towar , towar miał być dostarczony na drugi między godziną 1:00-13:00 Niestety zamówiony towar nie dotarł , jak dzwoniłem do sklepu to była godzina 14:00 powiedziano mi że kierowca się dopiero zaczął ładować . Więc Ja podziękowałem za dostawę towaru skoro nie potrafią dotrzymać słowami (usunięte przez administratora) , nie uczciwość i brak szacunku dla klienta. Druga sprawa , kierownictwo robi co chce z pracownikami a pracownik to też człowiek a nie (usunięte przez administratora) i jakim prawem dają kary pracownikom w brew przepisom , bo takiego przepisu nie ma by karać pracowników. Ten sklep to jedna wielka pomyłka , a kierownictwo jeszcze większa pomyłka , siedzą (usunięte przez administratora) na stołkach i wysługują się innym wstyd i hańba.
Jaki dress code obowiązuje w Leroy – Merlin?
Jestem bardzo zadowolona z zakupów w tym sklepie. Szczególnie NAJLEPSZYM doradcą w moim mniemaniu jest Pan Adam który zawsze umie bardzo dobrze doradzić w zakupie jest zawsze uśmiechnięty i posiada fachową wiedzę Poza tym będąc na kasach samoobsługowych umie pomóc MIMO natłoku ludzi jakie tam przebywają do każdego pochodzi indywidualnie.i z życzliwością. Podsumowując odpowiedni człowiek na odpowiednim stanowisku
Witam, w ostatnich dniach walczymy z koronawirusem , jednak jak obserwujemy w sklepie Leroy Merlin nie wszyscy stosują się do zaleceń ministerstwa zdrowia. Mam tu na myśli nie tylko pracowników (Oni robią co mogą żeby przestrzegać tych reguł ) głównie klientów. W sobotę były zamknięte galerie handlowe , więc wszyscy na hura do Leroy Merlin, TŁUMY LUDZI W TYM STARSZYCH I MAŁYCH DZIECI - CZY TO ROZSĄDNE?! , byli i tacy którzy kichali , kaszleli i ogólnie widać było że są przeziębieni,. i co ….NIC ! W ten sposób narażamy nie tylko siebie ale również pracowników , którzy muszą przychodzić do pracy. Z tego co wiem trwa przecież KWARANTANNA i powinniśmy siedzieć w domach a na zakupy wychodzić i robić TYLKO TE NIEZBĘDNE , Nie wiem czy do takich należą np. świeczki zapachowe , kwiaty , firanka itp. Przecież jak nie będziesz miał dywanu przez dwa tygodnie , czy świeczki w domu to chyba świat się nie zawali , a możesz uniknąć zarażenia się lub innych ludzi. LUDZIE OPAMIĘTAJCIE SIĘ , PRZECIEŻ DZIEŃ BEZ ZAKUPÓW TO NIE JEST DZIEŃ STRACINY , poświęcimy ten czas rodzinie .
Każdej osobie odradzam pracy na kasach. Najwiekszym problemem niest niskie wynagrodzenie(najnizsza krajowa) czy obowiązki niewspółmierne do wynagrodzenia ale Pani (usunięte przez administratora) Asystenka kas. Codziennie poniża i wyładowuje sie na kasjerkach bo najwidoczniej ma nieudane zycie prywatne i jest życiowym przegrywem. Cały sklep nią gardzi a kierownictwo pomimo licznych skarg bic z nią nie robi.. ta osoba nie nadaje się do pracy z innymi ludzmi. Nie nadaje sie do niczego ta jedna osoba sprawiła ze jakis czas temu sie zwolniłam i wiele osób na tym dziale płacze z jej powodu. Mam wxiąż kontakt z pracownicami tego działu i to skłoniło mnie do napisania tej opini. (usunięte przez administratora)
Obsługa 3/5, niektórzy doradcy są wulgarni, przydałoby im się szkolenie. A są też tacy na 6+, brawo dla nich. Pozatym za mało czytników na sklepie w dodatku niektóre często nie działają.
Jakie leroy merlin ma dodatki do wypłat ?
Zakupy w tym sklepie to żenada.Zero zainteresowania klientem.Pracownicy chodzą bezczynnie po sklepie i rozmawiaą przez telefony. Wytatuowany pracownik na dziale budowlanym z płytami gipsowymi był bardzo nieuprzejmy i z ledwością co mnie obsłużył.Szok w żadnym sklepie nie spotkałam się z taką obsługą.Na dziale z panelami czekałam 1 godzinę i pracownik nie podszedł żeby pomóc i soradzić bo był zajęty rozmową przez telefon.Nigdzie nie spotkałam takiego lekceważeni a klienta.Stanowczo nie polecam zakupów w tym sklepie .
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego teamu w Leroy – Merlin?
ILE ZMIAN a weekendôw ?
900zł premii kwartalnej to i tak chyba nie tak źle?
Gdybys sie postarał czy postarała to te 900 złoty co 3 miesiace, masz co miesiąc w normalnym wynagrodzeniu, u innego pracodawcy.
Niestety za leżenie nikt nie płaci ale firma stabilna, ja polecam pracę!!
Odradzam!!! Zarobki biorąc pod uwagę natłok obowiązków niskie, premia kwartalna to jakiś żart. 3 miesiące cięzko sie pracuje na obrót sklepu/działu, dźwiga dziennie pare ton a potem 900zl premii za kwartał. Po za tym dyrekcja to jakaś pomyłka, niekompetentna i zidiociała
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Leroy – Merlin?
Zobacz opinie na temat firmy Leroy – Merlin tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Leroy – Merlin?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!