Czy ktoś pracował na stanowisku składacza pojazdów zabytkowych? Chodzi o te samochody z lat 60. 70. itd co Duda cars robi ich rekonstrukcje. Warto się tam pchać? Jakie są tam zarobki?
Poniżej w komentarzach można co nieco poczytać, między innymi o tym że obniżyli pensję pracowników o 40% a potem szefu u jubilera był na zakupach. Także chyba wszystko jasne.
Jeśli masz doświadczenie w branży to się zawiedziesz. Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie to są lepsze miejsca chyba że masz stalowe nerwy
Na jakie wsparcie w Duda-Cars S.A. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
kobiety w ciąży mogą liczyć na wsparcie pracodawcy. Wszelkie wymogi związanie z pracą kobiety w ciąży są przestrzegane. Również powrót po urlopie macierzyńskim. Do Tak, kobiety w ciąży mogą liczyć na wsparcie pracodawcy. Wszelkie wymogi związanie z pracą kobiety w ciąży są przestrzegane. Również powrót po urlopie macierzyńskim. Do tego prywatna opieka medyczna pozwala również zadbać o przyszłą mamę oraz maleństwo. ego prywatna opieka medyczna pozwala również zadbać o przyszłą mamę oraz maleństwo.
Bez problemu likwidowane są stanowiska pracy po powrocie z macierzyńskiego. I to w bezczelny sposób, podsuwając najpierw wypowiedzenie za porozumieniem stron a następnie dopiero jak się ktoś upomni to wersję z odprawą;)
No to ciekawe która z Was kłamie... i nawet nie ma szans na zweryfikowanie tych informacji. Musiałabym się najpierw zatrudnić, ale z tego to chyba zrezygnuję po przeczytaniu opinii.
Za te kasę co płacą na lakierni i blacharni to robić tylko swoje nie wychylać się ze więcej bo będą chcieli dołożyć ciekawe kiedy dadzą lepsza kasę bo powoli niektórym osobą się przestaje podobać to może jak kilka osób się zwolni to zobaczą jak trzeba cenić fachowców c d n
Zmarnowany czas, ludzie którym wydaje się że założenie garnituru, zrobienie sobie ślicznej fryzurki i użycie ładnego perfumu daje im prawo do poniewierania ludzi. Podczas przemówienia w związku z pandemią "pan" kierownik, szef wszystkich szefów, stwierdził że teraz jest czas na skupienie się na problemach życiowych, zdrowiu i rodzinie i że musimy teraz zacisnąć pasa bo sytuacja będzie ciężka. Że musi nam (usunięte przez administratora) 40% pensji bo sytuacja firmy jest ciężka. Po czym spotykam go u jubilera jak kupuje sobie biżuterię i zegarki. Można by dużo pisać na temat tego bajzlu, nie dajcie się omamić ładnymi filmikami, pięknymi słowami i fajnymi samochodami. To korporacja, wyścig szczurów, każdy patrzy Cię tylko ośmieszyć, obgadac, oczernić.
Rozmowa na wysokim m poziomie. Obie Panie prowadzące bardzo skupione na rozmowie. Stanowisko oraz wartości firmy opisane profesjonalnie i z pasją. Doceniam informację zwrotną rzeczowa i merytoryczną. Polecam spotkanie by wzbogacić pakiet doświadczeń.
Doświadczenie, kompetencje, zarobki
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Wiele potwierdzają opinie o tej firmie i podejściu pracowników do pracy. Na stronie firmy zamieszczony jest formularz dotyczący umówienia auta na serwis. Zamieścili formularz, bo telefonu nie ma kto odebrać! Od minionego wtorku czekam na kontakt zwrotny z kosztorysem serwisu i cisza. (usunięte przez administratora) jest także zapewne mocno zajęty poprawianiem fryzury i prywatnymi sprawy bo na rozmowę poprzednio też nie znalazł czasu.
Zakończyłem pracę w tej firmie szanując siebie i swoje zdrowie. W tej firmie nie liczy się klient, obsługa, jakość. Wszystko od dawna spada w dół ciągnąc za sobą wózek z kosztami jakim jest salon w Golęczewie gdzie (usunięte przez administratora)zatrudnił swoich znajomych aby pilnowali biurek bo po salonie, lakierni, blacharni tylko słychać szum wiatru. Dla (usunięte przez administratora)przygotowuję się specjalne wykresy, tabelki, eventy, mydli oczy czym się da aby tylko nie zadawał pytań i się nie interesował, a szkoda bo widmo końca już widać. Salon samochodowy utrzymuje się z pracy serwisu a tam jakoś spada z miesiąca na miesiąc bo albo pracowników nie ma, albo są mało doświadczenia, albo (usunięte przez administratora) nie wypłaca nadgodzin (częsta praktyka). Sam salon, czyli sprzedaż aut kuleje, bo sprzedawcy nie są zainteresowani klientem(usunięte przez administratora) Obsługują kogo chcą i jak chcą. Jednoznacznie spadek jakości serwisu i sprzedaży, a co za tym idzie warunków pracy nie jest wcale związany z pandemią bo to w ostatnim czasie wśród raportów jest główna przyczyna osiąganych marnych wyników. Może zarząd nadal nic nie widzi, może (usunięte przez administratora)też nic nie dostrzega. Czas otworzyć szeroko oczy!
(usunięte przez administratora) Jednak nie liczy się w tej firmie klient, pracownik i jakość, a trzymanie własnego stołka. Moje GLC po naprawie lakierniczej w Golęczewie to istny dramat. Nie odróżnia się tam malowania od lakierowania. Jakość fatalna, obsługa klienta i kontakt to wielka łaska ze strony pracownika(usunięte przez administratora)
Auta chyba robią słabo trochę jeszcze trzeba potrenować ten kto jest na dziale lakierni chyba powinien podszkolić się auto kilka razy poprawiane
Proszę o informację czym się zajmuje administrator sprzedaży? Czy to jest to samo co asystent sprzedaży? Jakie są zarobki na tym stanowisku?
Administrator sprzedaży w Mercedesie główne zadania: Wystawianie faktur sprzedaży Zamykanie zafakturowanych transakcji. Wprowadzanie faktur, wprowadzanie danych sprzedażowych itp. Zarobki - pewnie dowiesz się na rozmowie ;)
Omijaj szerokim łukiem! Nigdy nie wiesz ile dostaniesz pieniędzy. Zależy to od inwencji twórczej i humoru dyrektora. Norma jest brak szacunku do pracownika i zmienianie sposobu wypłacania premii, nie wspominając o terminowości.
Czy ktoś może powiedzie cokolwiek o stanowisku dotyczącym gwarancji? Pojawiło się nowe stanowisko do rozpatrywania gwarancji, rekjomi itp. Czy zarobki na poziome 4-5 tysięcy netto są realne?
Uciekaj najdalej jak możesz od tej firmy, od działu serwisu i przede wszystkim od działu gwarancji!!!
Wykorzystają Cię do cna, nie wypłacą premii pod byle pretekstem, a na końcu powiedzą że jak się nie podoba to możesz się zwolnić, bo na Twoje miejsce jest szereg chętnych. Albo sami Cię zwolnią... Odradzam zdecydowanie, szkoda czasu i nerwów. Rotacja pracowników jest potwierdzeniem moich słów.
Dziękuję za informację w branży motoryzacyjnej niestety jest różnie. Pozytywnie na takim forum malo kto sie wypowiada.
Wiadomo, że na takich forach ludzie wylewają swoje żale. Mam kilkanaście lat doświadczenia w automotiv, w duda pracowałem kilka lat - atmosfera fatalna, kiedyś można było nieźle zarobić. Poziom stresu okropny, ale było warto, bo kasa się zgadzała. Teraz atmosfera jeszcze bardziej się pogorszyła, wynagrodzenia spadły o połowę stąd rotacja od serwisu po handlowców.
Nie planowana wizyta z konieczności bo tak to wyglądało kiedy nagle nasze auto straciło moc. Dojeżdżając do Poznania najbliższy był serwis Duda-Cars, więc tam podjechaliśmy licząc na pomoc. Dzieci zostały w aucie a Ja z mężem poszliśmy do serwisu zgłosić awarię, gdyz przed nami było jeszcze ponad 200 km podróży. To czego doświadczyliśmy to trudno opisać bo obsługa w zwykłym butiku jest milsza. Na początku Pani z recepcji serwisu spojrzała na mnie jakbym jej w czymś przeszkodziła, po czym burknęła, że nie jestem wpisana w grafik i nie wiadomo czy zostanę przyjęta. Grzecznie wyjaśniłam o co chodzi, popatrzyła na mnie i poszła gdzieś jak się później okazało rozpytywać innych pracowników - kto mnie przyjmie. Spojrzenia jak na zbrodniarza, jakieś szepty i miny które nie wskazywały nic dobrego i tak 10 minut. Wraca Pani Aleksandra i oznajmia, że doradcy są zajęci i teraz nie przyjmą mnie. Wróciłam do auta i siedzących w nim dzieci, wyszukałam inny serwis i pojechałam podejmować kolejną próbę. I jak się okazało na Krzywoustego zaopiekowano się dziećmi i nami, pracownik sprawdził na parkingu na czym polega problem po czym wjechał autem i po godzinie mogliśmy kontynuować jazdę. Jest coś takiego jednak jak standardy obsługi i polecam to Pani z recepcji w Duda-Cars, bo nie bardzo teraz wiem jakie jest jej zadanie na tym stanowisku. Nawet dobrej miny do zlej gry nie potrafi robić., a w dodatku nie dziwią mnie te negatywne wcześniejsze opinie.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Duda-Cars S.A.? Są one dodatkowo płatne czy jest możliwość odbioru godzin?
Nie ma płatnych nadgodzin w żadnym dziale. Masz pracować 8h i iść do domu (słowa kierownika). Wszyscy siedzą prawie po 12 h (10h to standard) bo dostają tyle roboty....
Skoro sobie tak pozwalają, to robią za darmo te nadgodziny. Zawsze w Poznaniu mówili mi: "(usunięte przez administratora)
Jeśli szukacie pracy to tylko nie w Duda-Cars. Tutaj praktycznie każdy ma pracę w głębokim poważaniu i stad jakość, która spada z dnia na dzień. Ludzie, którzy maja wiedzę i chęci do pracy odchodzą do konkurencji zabierając z sobą klientów. Na obecna chwile 4 mechaników rozgląda się za innymi ofertami bo tutaj nie da się wytrzymać. (usunięte przez administratora) Reklamacje gonią reklamacje, ale znajomi siedzą i pracują a (usunięte przez administratora)liczy i liczy, ale swoja premię. Żałosne działanie i straszne traktowanie ludzi, a tłumaczenie się pandemia jest nie na miejscu.
Przy obecnym poziomie zaawansowania Mercedesa potrzebni są fachowcy. Ale fachowcy za guziki pracować nie będą. Tak samo nie będą pracować w firmie, w której tak traktuje się ludzi. Powodzenia.
Czytając pytania osób chcących rozpocząć pracę w Duda-Cars, a w szczególności w BOK-u to niestety, ale nie mam miłych wspomnień z ta pracą, działem i (usunięte przez administratora). Obiecanki, cuda, a rzeczywiście to straszna atmosfera i stres. Dziwne zredagowane ogłoszenie, które zachęca swa treścią, ale diabeł tkwi w szczegółach bowiem wszystko to kłamstwo! Nie miała doświadczenia w motoryzacji, gdyż nie było wymagane, a później stres bo i wymagania. O premiach to można zapomnieć, gdyż prędzej (usunięte przez administratora)znajdzie p(usunięte przez administratora) Przemiał osób w samym BDC ogromny, co świadczy tylko o jednej osobie w tym dziale. Normą są skrypty jak sprzed 20 lat choć, a droga przekazu informacji bardzo długa. Nikt nie zauważa, że najbardziej na tym cierpi klient, który traktowany fatalnie. Pozytywnym aspektem są dla mnie jedynie osoby, które poznałam pracując tam i które oczywiście już są w innych firmach bo dały nogę korzystając z lepszych ofert i mając rzeczywista drogę rozwoju, a nie tylko obiecanki.
Coś niesamowitego, że w marce Premium dzieją się takie rzeczy, jakie wyczytałem poniżej... Chciałem złożyć dokumenty na stanowisko diagnosty, ale mi się odechciało. Przecież nikt za guziki i obiecanki-cacanki nie będzie pracował. Ważne jest też, aby było z kim pracować, ale jak widać, nie ma z kim. A kiedyś też tam startowałem, ale wypłaty były mierne, więc sobie odpuściłem, aby nie tracić czasu. Widzę, że od tamtego czasu jeszcze się pogorszyło. Ale jeżeli nie chcą płacić ósemki na rękę, to nigdy dobrych fachowców nie znajdą (marzec 2021r.). Pozdrawiam i dziękuję za prawdziwe opinie, które oszczędziły mój czas.
Jakie jest podejście do liderów z zewnątrz w firmie Duda-Cars S.A.?
Wielka wtopa i stracony czas tak mogę podsumować przeslanie moje CV do Duda-Cars i działu BDC. Właśnie przeczytałem opinię osoby, która tam pracowała i już samo rozmowa kwalifikacyjna była śmieszna.(usunięte przez administratora)i. Wynagrodzenie marne, ewentualne premie to tak palcem po wodzie pisane. Dla Niej liczyła się sztuka czyli pracownik i nie ważne czy będzie opowiadał głupoty przez telefon, ale ważne żeby ktoś był. (usunięte przez administratora).
Czytam komentarze, ale w ostatnim czasie byłem dwa razy z uwagi na poprawę naprawy w moim CLA. Jednak muszę także dodać i swój komentarz negatywny bo jakoś w tej firmie spada strasznie szybko, czego nie widzi nikt z obsługi, z kierownictwa. Dla wszystkich takie standardy stały się już normą i tak funkcjonują o długiego czasu. Chcąc przyjechać na powtórną naprawę chciałem się umówić, ale w jakimś BOK-u konsultant za nic nie wiedział jak ma zapisać moją usterkę - totalna porażka. Infolinia całkowicie zbędna bo wiedza osoby w Mercedesie odbierającej telefon powinna reprezentować przyzwoity poziom. Umawiałem się zatem bezpośrednio w recepcji i już miałem odpowiedź dlaczego to tak wygląda. Telefony dzwonią i nikt ich nie odbiera, aż wreszcie nadąsana recepcjonistka, która biega z kawą wpisała mnie w grafik. Obsługa jak w NFZ albo gorsza. Byłem chyba bardzo nie chciany w tym momencie. Swój dostawczy samochód serwisuje w Golęczewie i tam doradca serwisowy jest wiecznie zmęczony i marudny. Pan Michał jeszcze nie udzielił żadnej konkretnej odpowiedzi, a kosztorys zawsze mam wykonany na oko.
To prawda ze ten system premiowania nie jest zbyt dobry ? Nie dostajecie nic ? Dajcie znać
Nie ma znaczenia jaki to dział, płacą najniższą krajową + śmieszne premie obcinane pod byle pretekstem. Nie bez powodu jest taka rotacja pracowników, ciągłe nabory nie są wynikiem rozwoju firmy. Każdy, kto przekona się na własnej skórze jak tam jest, po kilku miesiącach ucieka. Kierownicy to totalni amatorzy robiący dobrą minę do złej gry. Nie dajcie się zwieść obietnicami "złotych gór" podczas rozmowy o pracę
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Duda-Cars S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Duda-Cars S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Duda-Cars S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 8 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Duda-Cars S.A.?
Kandydaci do pracy w Duda-Cars S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.