Opinie o NEONET S.A.
Firma to zwykły ściek. 2200 na umowie buahaha
Wyjaśni mi ktoś na czym polega skarbonka?
To ma byc ten nowy sytsem premiowy ?! Czy wyscie na łby juz poupadali w tej centrali?! Przeciez to jest kolejna juz kradzież naszych pieniędzy!
Nie ma co u nas to samo pełną (usunięte przez administratora)do ludzi się nie chodzi jak coś sami chcą to im się podaje a te wszystkie gówna się odradza mcd jest nie opłacalny po co to panu/pani? Gwarancja? Ta 2 letnia w zupełności wystarczy a konfiguracje itd każdy głupi zrobi sam i teraz zobaczymy kto na tym wyjdzie lepiej.
Profesjonalna rozmowa
Co Pani wie o naszym sklepie Jakie są Pani wady i zalety Jak radzi sobie Pani ze stresem Jakie ceni Pani wartości w życiu Co by Pani zrobiła żeby klient był zadowolony
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Firma idzie na rekord, kolejna obniżka premii w ciągu ilu? Trzech miesięcy?
Nie maja kim pracowac, widza mniejsze przychody a i marzy niewiele. Wiec robia to co EXCEL podpowiada - tna zarobki doradcow, bo juz nawet cenami nie moga sie obronic XD Na kolejne 2-3 miesiace wystarczy :)
Janku? Pracujesz w neonet ponad 5 lat! Czy pomyślałeś o kolejnym oddaniu głodowej premii aby na górze mieli te same wypłaty??? Nie??? To już nie musisz się o to martwić... My pomyśleliśmy o tym za Ciebie! Tak właśnie tak! Już od maja zaczynamy suuuuuuper promocje! MAJ WIELKICH CIĘĆ PREMII!!! To dzięki nam masz mniej za więcej! Woooow!!! Tak o taaak. - Mniej za więcej? Jak to? - Tak, dzięki naszej promocji zamiast 92 ułamka grosza zarobisz teraz 82 ułameczka za 1 punkt! Obowiązków za to damy Ci o 30% więcej!!! -CO! Dlaczego? Przecież macie wzrosty sprzedaży a mam dostać mniej? A co z wyrównaniem do najniższej krajowej? -Nie będzie, tak bo my tniemy wypłaty na MAXAAAAAAAA A jak się zwolnisz to wtedy Ciebie szanujemy! Pamiętaj to tylko w NEONET!!! Nie zapominaj że możesz korzystać z GNW! -A co to takiego??? -Gwarancja Najniższej Wypłaty wow wow wow! :-)) Tylko w sieci Neonet N jak najniższe zarobki, E jak Excelowe szaleństwo tabelkowe, O jak obelżywe słownictwo kierowane do swoich pracowników, N jak niekompetencja kadry zarządzającej, E jak eksterminacja osób które potrafią sprzedawać, T jak towarowy PRL Ten i inne promocje czekają właśnie na Ciebie!!! Nie czekaj, dołącz do nas! Naszym Motto jeeeeeeeest! U NAS NAJDROŻSZY JEST DYREKTOR!
Janku? Pracujesz w neonet ponad 5 lat! Czy pomyślałeś o kolejnym oddaniu głodowej premii aby na górze mieli te same wypłaty??? Nie??? To już nie musisz się o to martwić... My pomyśleliśmy o tym za Ciebie! Tak właśnie tak! Już od maja zaczynamy suuuuuuper promocje! MAJ WIELKICH CIĘĆ PREMII!!! To dzięki nam masz mniej za więcej! Woooow!!! Tak o taaak. - Mniej za więcej? Jak to? - Tak, dzięki naszej promocji zamiast 92 ułamka grosza zarobisz teraz 82 ułameczka za 1 punkt! Obowiązków za to damy Ci o 30% więcej!!! -CO! Dlaczego? Przecież macie wzrosty sprzedaży a mam dostać mniej? A co z wyrównaniem do najniższej krajowej? -Nie będzie, tak bo my tniemy wypłaty na MAXAAAAAAAA A jak się zwolnisz to wtedy Ciebie szanujemy! Pamiętaj to tylko w NEONET!!! Nie zapominaj że możesz korzystać z GNW! -A co to takiego??? -Gwarancja Najniższej Wypłaty wow wow wow! :-)) Tylko w sieci Neonet N jak najniższe zarobki, E jak Excelowe szaleństwo tabelkowe, O jak obelżywe słownictwo kierowane do swoich pracowników, N jak niekompetencja kadry zarządzającej, E jak eksterminacja osób które potrafią sprzedawać, T jak towarowy PRL Ten i inne promocje czekają właśnie na Ciebie!!! Nie czekaj, dołącz do nas! Naszym Motto jeeeeeeeest! U NAS NAJDROŻSZY JEST DYREKTOR!
W odpowiedzi na ostatni mail z informacją o kolejnym obniżeniu prowizji apeluje do wszystkich sklepów aby nie sprzedawać od maja Mcd, Viccio, gówni.nych gwarancji do sda, transz i innych tego typu śmieci z których doradcy tak naprawdę nic nie mają a robią to, aby nie słuchać przełożonych. W naszym sklepie planujemy nie obsługiwać klientów. Jak ktoś sobie cos wybierze to mu się sprzeda ale bez proponowania komplementarki. W między czasie wszyscy szukamy pracy i mamy zamiar opuścić ten okręt jeżeli nic się nie zmieni. Ktoś się dołącza?
Takie cyrki? Aż sie wierzyć nie chce!? Podobno salony zamkniete tym czasowo bo kadry nie ma. I kasy brak. Ja juz prawie 3 lata poza firma. Ostatnio byłem w mexie....i ile tam jest towaru chyba ostry kryzys w NN.
Prosze o informacje od centrali dlaczego w sklepie w mragowie niedostalam rat zero mimo ze tak sie reklamujecie? Dlaczego została mi wyciśnięta gwarancja o którą nieprosilam. Dlaczego w tym kredycie przepalcilam az 1tys zl! Przy wartości towaru 2tys! Dlaczego transport u was to 200zl!? Dlaczego wciskacie jakoes bzdurne usługa konfigiracja lodowki?! Za ktora tez zaplacilam! Dlaczego tak wciskacie jakies chinskie czajniki! Chce boscha i niemoge go kupic bez durnej dyskusji i jakims mlodziencem! Co sie (usunięte przez administratora)u was dzieje?!
A to dlatego że jak piszemy Ci raty zero i bez ubezpieczenia to nic z tego nie mamy. Jedyne co mamy to mamy się tłumaczyć przed kierownikami, którzy myślą że są rekinami sprzedaży i tylko się drapią po brodach a tak naprawdę to.. Uja potrafią i jak wcisną starszej pani gwarancję za 29 zł gdzie cena się nie zgadzała to się tylko słyszy "i nie mówcie ze się nie da". To jest żałosne już nawet nikomu się nie chce pracować tak zmiany nas motywują. A kierownicy zamiast się trzymać z załoga to udają fałszywych kolegów i żyją tym neonetem i mają wszystko w (usunięte przez administratora) Tak sobie ładnie ułożyli pracowników, że nic nie muszą robić na sklepie tylko chodzą i rozkazują a sami siedzą na telefonie i nic nie robią. Hahaha jeszcze pytają jak się mają tłumaczyć rks ???? to są moje ostatnie dni w tej firmie. Żałuję że wcześniej nie rzuciłem papierami. A jeśli chodzi o te czajniki to neonet zamawia z Chin za grosze i sprzedaje je z wielokrotnym zyskiem. Oby się to wszystko rozpadło jak najszybciej
Bo na takich ratach firma ma marżę na minusie dlatego kupując lodówkę za 2 tysiące klient musi wziąć gwarancję za 700 zł, drogi transport + wniesienie za 100 zł, kilka sztuk płynów do czyszczenia i mat do przechowywania owoców i warzyw ktore są 4 razy droższe niż w zwykłych supermarketach, następnie usługę za prawie 100 zł która polega na rozpakowaniu lodówki i włączeniu wtyczki do gniazdka i to wszystko w ratach oczywiście oprocentowanych bo klient nie ma "zdolności kredytowej" do rat zero co jest oczywiście bzdurą i na 30 rat z ubezpieczeniem kredytu i pakietem usług bankowych wychodzi koło 4 tysięcy do spłaty. Taki klient jest najlepszy dla tej firmy. W przypadku sprzedaży takiej lodówki bez wszystkiego co wymieniłem ta pazerna spółka której nie wystarczy już marża którą mają na samym sprzęcie bo im jest zawsze wszystkiego mało. I nie jest to wina doradcy który to sprzedawał bo gdyby sprzedał samą lodówkę na raty 0% musiałby tłumaczyć się najpierw kierownikowi sklepu, następnie regionalnemu kierownikowi a na końcu dyrektorowi. Świadomy klient jest wrogiem tego sklepu a doradcy żeby zarobić coś więcej niż 2000 zł muszą tak robić jak w tym przypadku. Radzę na przyszłość kupować na raty przez internet bo tam jest 0%.
Podpisując umowę czy to sms'em czy własnoręcznym podpisem bez choćby chwili refleksji czy sprzęt za 2000zł jak Pani mówi powinien wynosić 20 rat po 150 złotych sama jest Pani sobie winna. Sorry, ale instrumenty finansowe w tym umowa ratalna jest dla ludzi, którzy umieją choćby na kalkulatorze sobie przeliczyć, że 20*150 =/= 2000 zł ;) Neonet nie jest miejscem gdzie Doradca stoi nad Panią z pistoletem przy potylicy i zmusza Panią do wzięcia gwarancji za 600zł, do zaakceptowania 400zl kosztów, czy usługi do lodówki czy badziewnego czajnika. Albo jesteśmy ludźmi dorosłymi, albo nie bierzemy się za kupowanie za sumy większe niż się ma w portfelu.
Centrala nic na to nie odpisze kochana;) dlatego tak zostałaś potraktowana bo tak nam każą sprzedawać;) a nam się nie chce tłumaczyć Rksom i dyrektorom i tyle w temacie
Dzisiaj, w odpowiedzi pracodawcy NEONET ,który dał mi nadzieję na pomoc w sprawie reklamacji nr.01S / 004020 /2021 ( a może 01S / 011350 /2021 bo ostatnio podano w odmowie taki nr. poza innymi danymi,które zgadzały się z wszystkimi poprzednimi - wielokrotnie wymienianymi ) ponownie w opiniach podałam nr. reklamacji i jej powód .Opublikowana opinia szybko zniknęła z internetu. Jak mam to sobie tłumaczyć ? Pracodawca NEONET podjął się wyjaśnienia sprawy i pomocy czy mam ......... ???
Przepraszamy za kłopoty. Po ponownej analizie tego zgłoszenia uznamy reklamację. Dział reklamacji pilnie się skontaktuje z Panem.
Dział reklamacji to jedna wielka parodia. Zgłoszenia wiszą czasami nawet ponad 14 dni w oczekiwaniu aż ktoś z DR laskaie się nimi zajmie i zglosi sprawę do serwisu. Nie pomagają żadne ponaglenia i codzienne zapytania "co się dzieje i kiedy zostanie zgłoszony towar do serwisu". Klienci wściekli, że czekają na towar tak długo. Nie ma możliwości żeby się do kogokolwiek dodzwonić. Jednak zaskakujące jest to że reklamację z tytułu rękojmi załatwiane są od ręki. Ostatnio klient zgłosił towar na rękojmię i odpowiedź odmowna dostał z automatu po upływie zaledwie kilku godzin, gdzie towar nawet nie wyruszył że sklepu. Dzwoniąc i dopytując się Pani...... Dostaliśmy odpowiedź że nic w tym dziwnego i że to ona o tym decyduje czy jest zgoda czy odmowa i czy klient odzyska gotówkę za towar który czwarty raz zgłaszany jest z tą samą wada. Pracodawcę bardzo proszę o pochylenie się nad tym działem, bo wysyłanie nam raportów z zaleganiem towaru reklamacyjnego do którego nie podjęto działań jest całkowicie bez sensu.
Dziękujemy za zwrócenie uwagi na ważny problem - zarówno z punktu widzenia klientów, jak i z perspektywy wykorzystania Państwa czasu pracy. Pilnie przyjrzyjmy się standardom czasu realizacji decyzji reklamacyjnych, w szczególności tych składanych poprzez sklepy.
Z całym szacunkiem, ale podpisek w stopce w wiadomościach zawsze słowo specjalista. Skoro ktoś nazywa się specjalista w danej dziedzinie to mam prawo zakładać ze jest to osoba kompetentna i z odpowiednią wiedzą do wypełniania powierzonych mu zadań. W chwili obecnej tylko niewielka ilość osób jest w stanie w czymś pomóc. Pozostali potrafią tylko przekazać sprawę dalej i odsylac nas z kwitkiem i problemem na głowie. Nie mówię już w tym momencie o dziale reklamacyjnym, a całej firmie.
Dzial reklamacji czyli kto? ? Pani kujawiak:) ??? Niekompetentna i zwalajaca całą reklamacje na sklepy? Po co wam ten dzial reklamacji?
Chciałbym się dowiedzieć czy osoby wybrane w tamtym roku do reprezentowania interesów doradców przed zarządem wiedziały o obniżeniu premii dla pracowników sklepu? Czy może zarząd wybrał tylko te osoby po to, żeby obniżyć nam etatyzację na początku pandemii? Jeśli to drugie to drogi zarządzie uwierz, Doradcy i Kierownicy odpłacą się wam „wspaniałym wynikami”. Nie proście nas o wykonanie żadnego parametru drodzy RKSi. Na prawdę, nie proście o nic. Jesteście na straconej pozycji. Nikt nie podejdzie do waszych próśb, gróźb poważnie. Nie macie żadnego narzędzia do zmotywowania nas. Jesteście łącznikiem między centralą a tymi na górze. Pokażcie choć odrobinę człowieczeństwa i stańcie po naszej stronie. Pokażcie ludzką twarz.
Neonet dostał pieniądze z tarczy i obniża pensje losowo. Aktualnie na sklepach oszczedza. Dodac nalezy ze wzrost procentowy jest najwyzszy od wielu lat. Zarzad zamiast dac zarabiac normalnie, stwierdzil ze lepiej te pieniadze reinwestowac. Prosze sie nie lodzic ze bedzie lepiej.
U nas wszyscy pracownicy ze stażem więcej niż 3 lata (a zostało ich tylko trzech) rzucili wypowiedzenia. Powodzenia w szukaniu zastepstwa, sasiedni salon juz zamkneli bo nie ma zalogi a nawet ludzi z okolicznych salonow nie maja jak sciagnac, bo zwyczajnie ich nie ma. Zbieracie owoce tego co zasialiscie. A to dopiero poczatek :)
Ale ta firma spektakularnie(usunięte przez administratora) :D A najlepsze jest to, że zarząd będzie zdziwiony jak to możliwe, że upada firma gdzie 20% stanowisk jest dyrektorskich i poczyniono takie oszczędności na "samym dole"? :] Boli jedynie fakt, że nikt nie wyjaśni przyczyn obniżek a przecież ostatnie obniżki były 2 msc temu - tamtych też nikt nie wyjaśnił. Od dyrektora regionu dowiedziałem się w lutym, że w styczniu po obniżkach jest dużo zwolnień dobrych i niezadowolonych pracowników i ma być zupełnie nowy system premiowy od kwietnia/maja. I co się okazało? Żaden (usunięte przez administratora) nowy system premiowy a jedynie KOLEJNE OBNIŻKI. Tym razem również dla KS'ów - i co? To jest ten(usunięte przez administratora) nowy system premiowy? Najwidoczniej Zarząd założył, że firma utrzyma się nawet jak pracownicy będą robić po 50 000 obrotu miesięcznie i 2k polis. Bo taki wynik jest w zasięgu osoby, która jeszcze wczoraj handlowała hot-dogami na giełdzie.
Raty 0% dalej są tylko w reklamie w waszych sklepach?
Nie, u mnie pisze każdy. Po co się gimnastykować skoro można spisać? Z tych kosztów i tak chOja zarobisz, więc szkoda nawet wciskać kit. Po kolejnych obniżkach w tym roku (a mamy dopiero kwiecień i droga od 8.2gr do 0,1gr jeszcze daleka) nie ma sobie co żył wypruwać koledzy :) Na spokojnie, klient chce 0% to piszę nawet 30msc z odroczeniem jak ktoś chce :)
Bardzo prosze o informację czu firma padnie jeszce w tym roku czy dopiero w 2022? Mamy prawo wiedzieć!
Ajajaj regiony sie rozpadaj!, (usunięte przez administratora)
Ej to trzeba gdzies zgłosić zgłosić do polsatu czy tvn niech zrobi sie dym, nic nietracimy , firma i tak podnie a tak przy okazji jeszce napsujemy krwi dyrektorkom
Mój rks powiedzial ze jak sie noeppdoba to vonn!
(usunięte przez administratora)
Zrobią Ci przysługę i cię zwolnią...
No i szanowni koledzy koleżanki mamy zmiany w systemie premiowym. I zaorali nas po raz kolejny na początku maja składam papier. (usunięte przez administratora) i wodorosty lepiej już nie będzie. Ganiam jak głupi po tym sklepie oczywiście rozmówka z ks że nie sprzedałem czajnika viccio. A tu na mailu taka niespodzianka. Dajcie znać jak tam u was nastroje. U mnie na sklepie ludzie (usunięte przez administratora) Jak się uda polecimy z papierami zbiorowo.
Jako punkt jest decyzja o braku sprzedaży jakichkolwiek usług,gn,tt itp. Od nowego miesiąca jako że od nowego miesiąca jesteśmy znowu okradani. Firma odbiera, ŻADNYCH podwyżek nie ma więc akcja-reakcja Co Wy zrobicie to już wasza decyzją ale pamiętajcie że firma bez doradców nie istnieje. Wasza przyszłość jest w waszych rękach. Jeden punkt,drugi,region kilka regionów. I już się robi ładna suma. Pamiętajcie o tym.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w NEONET S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy NEONET S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 966.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w NEONET S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 897, z czego 71 to opinie pozytywne, 431 to opinie negatywne, a 395 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy NEONET S.A.?
Kandydaci do pracy w NEONET S.A. napisali 39 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.