NEONET S.A.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o NEONET S.A.

Bory
Pracownik

Przestańcie wy ty.rany robić korekty za brak sprzedaży staroci, zobaczycie do czego doprowadzicie hieny

Kamil
Pracownik
@Bory

A ja na + za Ps jak co miesiąc ????

1
Wiemy
Pracownik
@Kamil

Panie dyrektorze.

1
Maja
Pracownik

U mnie w sklepie kiero ma od 6 do 8 k DK zarobi ok 3,5k do 4k kwoty do ręki nie brutto Myślę że jak na 40 tys mieszkańców i 6 sklepów agd jest całkiem spoko i nie jestem z centrali pracuje jako zwykły dk te kilka stów trzeba dobic ale nie ma tragedii w euro jest wiele gorzej

7
Zweryfikujmy czy piszesz prawd
Pracownik
 Pytanie
@Maja

U kogo tak jest łapka w górę ?

2
Też nie jestem z centrali.
Pracownik
@Maja

Dzień Dobry, nie jestem z centrali, zaropki duże, ale nie jestem z centrali. Aha no i nie jestem z centrali i nikt nie kazał mi napisać tego komętarza. Bo wiecie nie jestem z centrali. Toficenia! P.S Nie jestem z centrali.

Joke
Pracownik
@Maja

Zapomnialaś dodać ze takie zarobki raz w roku jak sie grudzień uda. I na obecnym obcietym systemi juz sa duzo duzo ciezsze do wyrobienia. Teraz to jak kolo 2,5- 3k ktoś wyrobi to jest niezły wynik. I to pod warunkiem ze jestes mlodzieniaszkiem który nie ukończył 26 roku życia i nie płaci pełnego podatku.(usunięte przez administratora)

Halo centralo
Pracownik
@Też nie jestem z centrali.

Jak na razie nikt nie potwierdza Twoich zarobków, no chyba że pracujesz w centrali to centralnie możesz tyle zarabiać

Maciej
Pracownik

Droga centralo, pisanie o zarobkach 3.5k-4k netto nie ma sensu. Załużmy, że ktoś da się nabrać, popracuję miesiąc może 2 zobaczy 2300 netto na koncie i rzuci wypowiedzenie, a potem znów koszty rekrutacji i inwentury i perspektywa nauki nowego małolata, który znów za 2 miesiące odejdzie jak znajdzie normalną pracę. Błędne koło. Dajcie chociaż 3k na rękę to odbijecie się od dna i dogonicie konkurencje, nie pozdrawiam piszących fałszywe komentarze.

Obcy
Pracownik
@Maciej

Juz to kiedyś pisałem ale napisze jeszcze raz. Z tego co wiem za leżenie nigdzie nie płacą. A jak komuś chce się pracować to te 3,5-4 kola jest bardzo realne. No ale zamiast pracować lepiej wylewać żale na goworku. A jak ktoś twierdzi że jestem z centrali to mogę udowodnić że te kwoty są realne na poziomie mojego sklepu

7
Prawie były SDK
Pracownik

Po kilku latach pracy w tym ścieku i opluwaniu przez dyrekcję i RKS jaki to kiepski jestem i nie umiem sprzedawać odchodzę. Znalazłem inną pracę. Byłem też w mex na rozmowie i przyjęliby mnie z otwartymi rękoma dając podstawę ponad najniższa krajową ale postanowiłem całkowicie zmienić branżę. Ale żeby nie było łatwo nie pozwalają mi odejść za porozumieniem stron w ciągu 2 tyg tylko każą czekać 3 m-ce tak jak jest na umowie a przecież ciągle mówili że na moje miejsce jest kilkanaście osób od ręki. Okazuje się że osoby przychodzące na rozmowę albo się nie nadają albo wyśmiewają warunki jakie oferują młodszemu doradcy z podstawą 2250 zł brutto... Ciekawe kto będzie pracował na wyniki w sklepach jak odejdą osoby które jeszcze trzymają poziom na sklepach. Wiadomo że wszyscy na raz nie odejdą ale będzie się tak działo sukcesywnie i wtedy zaczną się zastanawiać dlaczego wyniki na sklepach są co raz gorsze. Na inwentaryzację też trzeba czekać długo bo rotacje na sklepach. Kierownicy odchodzą bo widzą że dobrzy doradcy się zwalniają i nie widzą perspektyw żeby nowi mieli im premie wyrabiać. Chwalą się że obroty rok do roku rosną ale to za co są pieniądze dla doradców czyli pkt maleją. Droga dyrekcjo i RKS rosnące obroty rok do roku to dla doradców nic nie znaczy bo my mamy pieniądze za pkt z towarów a te są co raz gorsze. Daleko szukać towarów z dobrymi mnożnikami nawet na bestach. Tabelki Was zahipnotyzowały i nie widzicie co się dzieje na sklepach. Plany wywalone w kosmos a pkt na towarach co raz mniejsze. Ledwo można dociągnąć do 90% gdzie kiedyś robiło się ponad 110%. Okręt powoli tonie i jeżeli nikt na górze nie obejrzy się w porę to będzie za późnona naprawę szkód jakie wyrządzili.

Sim
Były pracownik
@Prawie były SDK

Wypowiedz umowę o wspólnej odpowiedzialności materialnej, po 2 tygodniach nie musisz przychodzić do pracy a muszą Ci płacić do końca umowy. Sprawdzone

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Profesjonalna rozmowa

Pytania

Co Pani wie o naszym sklepie Jakie są Pani wady i zalety Jak radzi sobie Pani ze stresem Jakie ceni Pani wartości w życiu Co by Pani zrobiła żeby klient był zadowolony

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Świeżob
Były pracownik
 Pytanie

Cóż, miałem okazję popracować trochę w Neonecie w sklepie. Jeśli mam określić jakoś tą pracę, to jednym zdaniem będzie to - Fajna, jako pierwsza praca, aby trochę zapoznać się z rynkiem pracy i zobaczyć co i jak. Po krótce opiszę to na plusach i minusach. Plusy: -Pierwsza umowa od razu na rok (Przynajmniej ja taką dostałem, teraz z tego co wiem, są krótsze) -Wypłata była na czas. -Fajna ekipa, choć to akurat zależy od miejsca pracy. Moja była w porządku. -Możliwość zapoznania się ze sprzedażą jak i samym towarem. -Szkolenia produktowe w formie webinarów. Rzadko wyjazdy na szkolenia delegacyjne. -Umowa o pracę. -Zapewniony ubiór roboczy. (Koszulki, bluza. Buty i spodnie we wlasnym zakresie.) -Praca tylko w dzień, brak zmian. -Urlop zwykle bez większych problemów. Minusy: -Umowa bijąca w pracownika, poniżej najniższej krajowej, uzupełniana przez premię która ścina nam wypracowaną premię. Przez co robienie wyniku mija się z celem. -Zrzucanie obowiązków z góry na dół, przez co robisz robotę swoich przełożonych plus swoją. -Każdy robi wszystko. Od dostaw po wypisywanie kredytów. -Elastyczny grafik, ale dla pracodwacy nie dla ciebie. -Praca zwykle po więcej niż 8 godzin. (Choć to jest akurat moja opinia, co kto lubi.) -Sporo nadgodzin, zwykle marnie płatnych i często ze sporym opóźnieniem. -Stres i spora odpowiedzialność. Materialna również. -Niskie stawki za wykonywanie usług. Ogółem nie ma szału, ale tragedii jakiejś też nie ma. Ot, robota żeby sobie trochę kasy przytulić, zobaczyć co i jak i ruszyć dalej. Kwestia sklepu, ludzie rotują lub nie. Wiadomo nie każdy będzie się w tym odnajdywał. Mój główny zarzut? Nieadekwatna pensja do odpowiedzialności jaka ciąży na pracownikach. Pomyłka w ratach lub brak na sklepie jest obciążeniem dla kieszeni pracownika. Jasne, za błędy się płaci, ale jednak dwóch pracowników na sklepie sprzyja kradzieżom. Choćby nawet człowiek chciał to nie upilnuje. Co tworzy absurdalne sytuacje, gdzie coś ginie na sklepie, a potem niestety pracownicy są obciążani. Jednym z większych absurdów jakie mnie w tej firmie spotkały to tak reklamowany w ogłoszeniach o pracę dostęp do obszernej biblioteki. Śmieszność polega na tym, że rekrutacja jest zwykle do sklepów w całej Polsce, a biblioteka jest we Wrocławiu. Może to przyciąga, ale moim zdaniem firma naraża się na śmieszność. Warto też nadmienić, że wszelkie okresy dłuższego wolnego, tj majówka, Święta Bożego Narodzenia lub inne gorące okresy sprzedażowe będą się wiązały z praktycznie 100% obecnością w pracy. Jasne, przekłada się to na sprzedaż, co za tym idzie na pieniądze które można zarobić, ale jak wspomniałem wcześniej, premie cięzko wyrobić, a co i rusz punkty za które jest naliczana tracą na wartości. Sama praca jest lekka. Początek to zmiana cen, w moim wypadku było to mniej więcej od 50 do nawet 400 cen dziennie. Oczywiście większa ilość przy zmianie promocji. Obsługa klienta wedle standardu firmy, eksponowanie sprzętu, zabezpieczanie go, dbanie o estetykę oraz o czystość przed jak i w środku sklepu, wydawanie sprzętu klientom, firmie przewozowej, odbieranie towaru i składowanie na sklepie bądź niewielkim magazynie. Wypisywanie kredytów, wystawiania polis ubezpieczeniowych, wykonywanie usług (O ile się chce i ma osobną umowę z firmą), oznaczanie promocji, obsługa reklamacji, kontakt z klientami, zamawianie kurierów i zgłaszanie do serwisów. Dla kogoś bez doświadczenia i zacięcia handlarza będzie ciężko wyrobić jakieś rozsądne pieniądze. Wszystko zależy od chęci i uporu z jakim będzie się walczyć o każdą złotówkę. Moja opinia jest taka, że ta walka jest niestety nieadekwatnie nagradzana. Dlatego pierwsza praca super, na wejście i ogarnięcie o co chodzi. Dalej to już lepiej coś innego znaleźć. Coś za coś.

1
Zosia
Kandydat
 Pytanie

Jakie warunki i zarobki na stanowisku Kierownika Sklepu?

Rita
Pracownik
@Zosia

Jakieś dwa sześćset, chyba że plan ci się uda zrobić to może trzy i pół. I tyle. Ta firmą to jeden wielki ściek... Zastanów się.

Szkoda
Pracownik

Szkoda tylko że kierownicy płaczą jak to jest źle a tak naprawdę to jedna wielka szajka z dyrektorami rksami i innymi... doradcy robią co mogą by zarobić cokolwiek a cała śmietankę spijają kierownicy i reszta góry... A szacunku zero i jeszcze dlaczego nie to i tamto... Ta firma istnieje dzięki sprzedawca a nie ludzią który swój żywot zakończyli na mailach i tabelkach AVE

Dziubus
Pracownik

Nie dość że podstawy nie płacą to jeszcze za ps-y zabierają. (usunięte przez administratora) prywaciarzyka polskiego....

Obcy
Pracownik
 Pytanie
@Dziubus

Dziubus jak ci tak źle to załóż swoją firmę i też będziesz zarabiał. Jaki masz problem?

15
Kik
Pracownik
@Obcy

Obcy on pisze prawdę,A ty to chyba byś ludzi na czarno zatrudniał (usunięte przez administratora) .Taki jestes obrońca kolegów z pracy czy sam masz z tego profity.

Obcy
Pracownik
@Kik

KIK ja tez pisze prawdę. Jak mu się nie podoba to na co tu siedzi nikt go siła nie trzyma. Wszyscy tylko płakać umiecie, a nic z tym nie robicie tylko siędzicie na (usunięte przez administratora) bo jest wam tak wygodnie. Jak się nie podoba to zmień prace. No ale bedziecie się tłumaczyć ze pandemia i pracy nie ma. A no jest tylko trzeba się rozejrzeć. Jak się chce to się znajdzie ale po co Jak wygodnie jest siedzieć w ciepełku i biadolić Jak to tu jest źle. (usunięte przez administratora)

11
Kik
Pracownik
 Pytanie
@Obcy

Troszkę Cię poniosło Ale zbednie to że ty masz lepiej od kogoś to nie znaczy że niemożna pisac prawdy?Wlasnie taki ktoś jak ty nie zwinie zagli tylko kiedys sami zwina mu zagiel.

Dziubus
Pracownik
@Obcy

Regionalny robił na pełny etat podczas lockdownu a Ty na 4/5. Dyrektorki premie biorą za przestawianie towaru i liczenie idiotycznych tabelek a Ty dorabiasz do minimalnej premia. Plany wyliczają tak żeby ich nie zrobić a Ty mówisz że się da... W handlu pracowałem 6 lat ME i Noeonecie 2 lata i to są dwa światy. Pieniądze w ME dwukrotnie większe a nawet i lepiej. Więc wiem co mówię bo mam porównanie a Ty chyba nie więc Cię zadowala dorabianie do najniższej.

2
Obcy
Pracownik
@Kik

Stary czytaj ze zrozumieniem. Jak wam jest tak źle to po co tu siędzicie idźcie do tego waszego królestwa jakim jest mex. Wszyscy są mocni w gębie a nikt z tym nic nie robi. Tylko narzekać potraficie. Po to jest to forum żeby każdy mógł wyrazić swoje zdanie. Pozdrawiam

4
Obcy
Pracownik
@Dziubus

Stary powtórzę jeszcze raz. Jak wam jest tak źle to po co tu siędzicie idźcie do tego waszego królestwa jakim jest mex. Wszyscy są mocni w gębie a nikt z tym nic nie robi. Tylko narzekać potraficie. Po to jest to forum żeby każdy mógł wyrazić swoje zdanie. Pozdrawiam

5
anonim
Były pracownik
@Dziubus

Dokładnie tak. Potwierdzam po roku pracy jako DK.

2
Kik
Pracownik
 Pytanie
@Obcy

Ojj obcy znowu ci puściły nerwy ,ale to widać po twoich wpisach wykropkowane słowa,usunięte przez administratora po prostu brakuje ci cenzuralnych słów no i oczywiście czytanie ze zrozumieniem też braki bo w żadnym z wpisów nie wspomniałem o mexe ze tam jest tak czy siak A ty mnie wyganiasz do mexa .Mówisz że po to jest ten portal żeby wyrażać swoje zdanie i ludzie to robią A tobie się nie podoba że większość narzeka (mówią prawde),mówisz że każdy jest mocny w gębie I nikt nic nie robi to powiedz co ty zrobiłeś? (Bo może coś zrobiles Ale niewiemy)na koniec życzę ci więcej pokory wyrozumialosci dla tych co piszą prawdę I nieutrudniaj pracy administratorowi .pozdrawiam

Zażnowany pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czy ta firma ma odrobine przyzwoitości ?! Mogłaby sobie darować cięcie za PSy. W innych sklepach pracownik dostaje jeszcze dodatek Covidowy a w tej firmie tylko wziąć tarczę, plany wyje.bać w kosmos i mysla za co upierdol.ić premie....... A ludzie narażaja swoje zycie w kontakcie z nie klientami tylko apaczami/ klientami. Nie pozdrawiam.

1
dura10
Pracownik
 Pytanie

Ciekawe, czy pojawi się zapowiadany na kwiecień/maj nowy system premiowy? Oto w moim odczuciu zbalansowane propozycje: PS - obecnie zabieracie premie tym co się najbardziej starają. Przy tak dużej skali "świeżaków", którzy ledwo dociągają premie do minimalnej zabrać im 30zł za wypracowane z podstawą 3000 brutto? Rzeczywiście strasznie ich to zmotywuje... W rzeczywistości cierpią tylko Ci DK, którzy naprawdę zapierniczają, nie rzadko sami robią 20-30% planu PS'ów, ale przy słabej ekipie mają największe korekty. Proponuję zwolnić z korekty PS'ów, tych - którzy przekroczą swój indywidualny plan PS'ów, który po równo rozdzielany jest na każdego pracownika względem miesięcznego planu PS'ów na sklep. Przykładowo plan PS 80000, 8 DK, realizacja 10k PSów zwalnia z korekty, kto nie zrobi, niech mu zabiorą. Ogólnie wielu DK ma po prostu (usunięte przez administratora) na PSy, bo muszą wypracować 350zł aby w ogóle dostać coś powyżej minimalnej i tak takiej korekty nie odczuwają. Podejście jest jakie jest, chyba nie mogło być inne? Mnożniki - ludzie drodzy, jak tak koniecznie chcecie abyśmy sprzedawali różne śmieci za 20zł czy max 200, jak MCD, VICCIO czy inne takie - to podsyłanie samych tabelek nic tu nie da. Co nam po sprzedaży baterii KODAK? Jaki te baterie mają mnożnik 4? A czajniki VICCIO? Też 4. Być może byłby jakikolwiek entuzjazm, żeby przekierować na te Viccio, gdyby miało to jakikolwiek finansowy sens? Nie? Nie wpadliście na to? Na bide macie na takich bzdetach z 50% marży i aż tak by Was to ubodło, gdyby DK z baterii za 20zł miał chociaż te 40gr brutto? Hahaha, albo z czajnika za 130zł, dostał 2zł brutto? Czy to jest aż tak odrealnione? Myślicie, że nic by to nie zmieniło? Przypominam też Dyrektorom, że jak radośnie pisali maile, że HITy np. na telewizorach dzięki ich staraniom wynoszą "10" to nie szczędzili maili i wzniosłych słów, ale jak od blisko roku, mnożniki na HITach przez pierwszy tydzień miesiąca wynoszą "2", a później od 4 do 6 - to jakoś żaden Dyrektor nie napisze z czego to wynika. Już się dla nas nie staracie? A może podpięliście swoje nazwisko pod ówczesne "sukcesy", a tak naprawdę (usunięte przez administratora) macie do powiedzenia w tym temacie? No i na koniec - jak to jest możliwe, że ustawowo rząd pół żartem pół serio chce abyśmy zarabiali więcej podnosząc podstawy - a Neonet paradoksalnie każe na te podstawy samemu sobie dorobić i jeszcze aby nie było za łatwo - obniża wartość punktów, aby trzeba było dorobić jeszcze więcej? Patrząc co do tej pory wymyśliliście z systemem premiowym, lepiej ażeby nikt z Was już tego nie ruszał, bo każda Wasza zmiana jest w dłuższej perspektywie tylko na gorsze.

Sokowiec
Pracownik
@dura10

Widać że jesteś od niedawna w firmie,to wszystko o co prosisz to już było! Tylko że zarabialismy za dużo według firmy,te czasy już nie wrócą.

dura10
Pracownik
@Sokowiec

Jestem w tej firmie od czasu, gdy Mozilla Thunderbird był programem pocztowym zamiast Outlooka, a neoportal był czymś zupelnie innym niż dzisiaj.

Alex
Pracownik
 Pytanie
@dura10

Ja Tylko proszę żeby żaden z Tych nieudaczników na górze nie brał się za system premiowy bo już całkowicie doprowadzą do odejść doradców i wyjdzie na to że sami będą musieli iść na sklepy pracować i zobaczą jak jak "łatwo" jest sprzedać szajs typu Viccio. Dyrektorka nie rozumie czemu Viccio się nie sprzedaje? A to dlatego że mnożnik nie motywuje do sprzedaży tego dziadostwa od MPMu a kasę za to chcą jak za porządny towar od Phillipsa czy Tefala... Trzeba za dużo poświęcić żeby wmówić klientowi że to dobry towar a w tym czasie można sprzedać coś konkretnego.

anonim
Były pracownik
@dura10

Nic dodać nic ująć.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora) naprawę. • umowa o pracę poniżej najniższej krajowej (2300 brutto + "premie dopełniające"). Co w praktyce wygląda tak, że do najniższej krajowej sami sobie dopłacamy, ponieważ "premiera dopełniająca" to premia za sprzedaż wypracowana e ciągu miesiąca. • Wymagania ogromne (co do realizacji planów, organizacji sklepu) • Zero pomocy w podnoszeniu kompetencji, mają jakąś parodię systemu E-learningowego • Logistyka 1/10. Potrafią dostawami towaru własnej marki zapchać magazyn sklepu ale doproszenie o rzeczy niezbędne do pracy graniczy z cudem (brak chociażby folii bąbelkowej czy taśmy firmowej , niezbędnej do wysyłek)

SDK
Pracownik

Życzę wszystkim pracownikom wyrównania podstawy wynagrodzenia co najmniej do minimum, jednocześnie mam nadzieję że zostaną docenieni Ci starsi doradcy klienta którzy pracują w firmie od dłuższego czasu a ich podstawa zostanie proporcjonalnie podniesiona.

2
Sdk
Pracownik
 Pytanie
@SDK

Ja jaki sdk - Jak to się wyraził mój RKS oraz Dyrektor, jestem najlepszym sprzedawcą na sklepie. W rezultacie? Nie mam nawet najniższej krajowej, 2700na umowie moi mili. W tym momencie na sklepie jest 3 nowych pracowników i 2 SDK (Ja i jeszcze jeden) pracujemy tam od dłuższego czasu (dłużej niż aktualny kierownik) Nie ma szans żeby podnieśli nam podstawy, nie ma takiej możliwości, firma broni się covidem ale przepraszam, COVID? Ok ale co z tego skoro całe plany robione są przez dwóch pracowników, będzie słabszy miesiąc tak jak teraz ze nie ma klientów i oddajemy po 300-400zl za PSy bo tak. Każdego polecam dwa razy zastanowić się zanim przyjdzie do pracy. Ps kiedy przychodzisz do pracy dożyjesz 2300-2350 na start na umówię w przypadku mojego salonu. Pozdrawiam i trzymam kciuki za lepsze czasu

KochacNeonet
Pracownik

Ehh.... Pracuję w tej formie prawie 3 lata. Kasę coraz trudniej zarobić, oferta w porównaniu do żółtej konkurencji biedna Mooocno. Wszędzie podkładki, maile, zrzucanie winy a Dk, 300 planów nie do zrealizowania No i RKS i dr to jakaś pomyłka

Maciej
Pracownik
 Pytanie
@KochacNeonet

Mex alternatywą dla Neonet ? Proszę Cię,tam jest podobnie! Też nie mają gwarantowanej podstawy i borykają się z podobnymi problemami.Przedstawianie żółtych w samych superlatywach jest mocno naciągane przyjacielu.

11
Dzbany
Pracownik
@Maciej

Oj daleko wam do mexa, daleko. W mexie na górze takie dzbany z euro nie pracują jak tu.

Maciej
Pracownik
@Dzbany

głupoty pitolisz,pisałem już wcześniej post w którym zaznaczyłem że mam dobrego kolegę który robi w Mexie (Mex jest w odległości kilku kroków od Neoneta) i rozmawiam z prywatnie o sytuacji tu i tam.Pączusiu nie jest tak różowo jak to zaciekle bronisz Mexa,po raz kolejny pisze że jestem daleki od wychwalania Neo,ale nie wychwalaj tego kołchozu pod niebiosa bo tak nie jest.

4
Dzbany
Pracownik
 Pytanie
@Maciej

Sluchaj Maciusiu, glupoty to sam pitolisz. Masz kolege tak? A moze znasz kolege ktory ma kolege, ktory coś gdzies slyszał??? Ja znam osoboscie 10 osob ktore pracuja w mexie i wiem ile ome zarabiają. A czy ty wiesz ze tam masz podstawe do reki i niemusisz dorabiac jak żebrak? Czy wiesz ze za jedną sprzedaż np. Chloziarki moze wpasc nawet 200zl do premii? Czy wiesz ze niema tam bzdurnych webinarow? Czy wiesz ze w grudniu mają tam 13pensje zamiast obcinki tak jak my? Czy wiesz ze maja tam pezetesy jakie kiedys u nas byly? Niewiesz! Więc sie nieodzywaj i nie mąć! Dla pracownika liczy sie kasa przedewszystkim a w neo dzisiaj zarobic całe(usunięte przez administratora) choćbys na rzesach latał i dobrze o tym wiesz!(usunięte przez administratora) Czy Paczuszku wiesz o tym ze nie musisz tam bulic za inwenture?

Obcy
Pracownik
 Pytanie
@Dzbany

Dzbany Wszędzie jest (usunięte przez administratora) mex to widzę że dla ciebie takie królestwo to co ty jeszcze tu robisz? Siedzisz i pier...olisz jak to w neo jest źle to na (usunięte przez administratora). tu siedzisz?

5
Pytanie
Pracownik

Czy firma komukolwiek zorganizowała szkolenie z technik negocjacji , takie z certyfikatem , z pieczątką . Z tego co widziałem to na platformie szkoleniowej są opisane techniki sprzedażowe , jednakże nijak szukać profesjonalnego szkolenia z negocjacji warunków finansowych . Sprzedając kredyt czy inne usługi finansowe negocjujesz z żywym człowiekiem a nie z założeniami w exelu czy innym programie za tak niskie prowizje i perspektywy korekty na wypłacie to się nie raz nie chce . Łatwo jest dać plan i zagnić do roboty a potem uwalać za nie zrobienie i system tłumaczeń . Zamiast tej szopki z wyjaśnieniami dać ludziom szkolenie takie z prawdziwego zdarzenia , dobre prowizje i minimalną na umowie . Dopiero potem rozliczać . Postawić na profesjonalizm nie na masówkę bo się (usunięte przez administratora) robi . Zamiast skupiać się na wygryzieniu konkurencji za wszelką cenę i masowych sprzedawcach . Lepiej skupić się na wykfalifikowanych , opłaconych pracownikach co zrobią to co do nich nalży . Pracownik musi mieć perspektywy rozwoju i wiązać z firma swoją przyszłość , tego Neo brakuje ludzie uciekają bo nie widzą ani dobrych pieniędzy , ani rozwoju , ani przyszłości . Przypominam że Neonet to nie jest warzywniak a sklep specjalistyczny . Niestety specjalistów traci przez złą organizację . Mają masę wykwalifikowanych ludzi , co znają się na pracy , co chcą pracować a nie robią nic żeby ich zatrzymać . Nawet nowe osoby szybko odpuszczają widząc to co się dzieje . Dać ludziom możliwość zarobku i rozwoju , jakieś perspektywy to żaden system compilance niebyły potrzebny . Skoro ktoś czegoś wymaga to niech daje coś w zamian , niestety o tym drugim często się zapomina .

Maciej
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Ale po co ? Przecież to będzie generowało straty dla firmy.Ty masz cicho siedzieć trzepac śmieciowe gwarancję (usunięte przez administratora)

Praaacownik
Były pracownik

Do wszystkich którzy chcieliby zatrudnić się w tym sklepie podam wam jedną sytuację wyobraźcie sobie że nie macie klientów lub jest ich bardzo mało a musicie sprzedawać ps (inaczej mówiąc stare produkty) żeby nie zabrali wam 15% z WASZYCH ZAROBIONYCH PIENIĘDZY (!!!!!) inaczej mówiąc jak nie macie klientów badz wasze miasto jest małe i macie konkurencję to płacicie firmie jeszcze 15% swojej zarobionej premii. Uprzedzam że to tylko jedna z wielu rzeczy jakie mają miejsce.

Dokładnie tak
Pracownik
@Praaacownik

Pisząc dobry kredyt lub GN ba nawet hipotekę po korekcie za PS nawet na fajki nie starczy takie premie . A im większą premię zrobisz tym więcej Ci zabiorą . Nie rozumiem dlaczego za błędy logistyczne oraz wszelakie inne z innych działów w tym Marketingu i Logistycznego muszą odpowiadać sprzedawcy i kierownicy Ponadto jest problem ze sprzedażą PS nawet jak klient chce i jest na magazynie zapakowany towar to jest problem ze sprzedażą a i jak już uda ci się puścić ML to i tak ma mnożnik dużo gorszy . Pomijam już fakt ,że coraz miej klientów do salonów przychodzi . Jednakże nie można skupić się na obsłudze tych resztek co przychodzą bo ważniejsze jest terminowe wysłanie zdjęć do tabelki i wycinanie cen i promocji na różne kolory - a wystarczyło zrobić dwa kolory cena i PS .

Zakaz Konkurencji
Były pracownik

"Przyjęcie na siebie przez pracownika obowiązku dochowania zakazu konkurencji po zakończeniu stosunku pracy wiąże się dla niego z ograniczeniem możliwości wyboru nowego miejsca zatrudnienia lub własnej działalności gospodarczej. W związku z tym Kodeks pracy wymaga, aby w umowie o zakazie konkurencji po ustaniu stosunku pracy pracodawca zobowiązał się do wypłacenia pracownikowi odszkodowania. Ma ono stanowić rekompensatę za ograniczenie możliwości wyboru działalności zarobkowej pracownika. W myśl art. 1012 § 3 Kodeksu pracy odszkodowanie nie może być niższe od 25% wynagrodzenia otrzymanego przez pracownika przed ustaniem stosunku pracy przez okres odpowiadający okresowi obowiązywania zakazu konkurencji."

DługoletniPracownik
Pracownik
@Zakaz Konkurencji

Dlatego też zapewniają Ci odszkodowanie ale jak się zwolnisz to magicznie wypowiadają Ci po cichu umowę o zakazie konkurencji i o tym nie informują. Wszystko po to żeby nie płacić.

Kodeks pracy
Pracownik
 Pytanie
@DługoletniPracownik

Czy czasem brak informowania nie jest niezgodny z prawem czyli jest obowiązek informacji o wszelkich wypowiedzeniach umów i ustaleń ?

Potwierdzam opinie innych DK
Pracownik

Patrząc obiektywnie na pewne rzeczy to są rzeczy pozytywne . Są to ludzie zatrudnieni na stanowisku sprzedawca - kierownik bo ekipy są mega ludzie są ogarnięci i na tym kończą się pozytywy . System Premiowy to masakra jakaś , premia nie motywuje tylko demotywuje do pracy . Na wstępie fakt ,że minimalnej nie masz na umowie i najpierw musisz dobić premią do minimalnej potem robisz premie . Oczywiście dostaniesz mejla ,że taka sytuacja jest jak najbardziej poprawna . Jest ciśnienie na sprzedaż dość spore , musisz wydurniać się też z wycinankami promocji na różne kolory , robić reklamacje - gdzie stosowny dział się tym niezbyt zajmuje i całą robotę zleca sprzedawcom , robisz też jako magazynier, ochroniarz , bankier ubezpieczyciel, i nowość spec od leasingu a wszystko to za minimalną albo niewiele ponad . Moim zdaniem oszczędności to należy szukać nie na sprzedawcach na w działach takich jak Model Sklepu i standard ekspozycji . Ma się zmienić ponoć system premiowy . Niestety wszystko odbywa się kosztem sprzedawców bo firma wychodzi z założenia że nowych przyjmie , nie przejmując się że traci bardzo kompetentnych pracowników którzy doinwestowani przyniosą dużo większe zyski niż świeżarki . A I zapomnij o rozwoju są sklepy by mieć pierwszą klasę przez rok to graniczy z cudem dobry wynik to kwestia bardziej fart niż umiejętności

Sram na Neonet
Pracownik
@Potwierdzam opinie innych DK

Dokładnie tak. Neonet to ściek. Skupiają się matoły na tym by im wygodnie było fajna pensje zbierać. Padalce zapominają kto im ta premie zapewnia.

Ja
Były pracownik
@Sram na Neonet

Ja zmieniłem już prace.. i nie żałuje tyle lat poświęconych dla robienia kasy innym nie sobie.. zauważyłem, ze kiedyś ekipa silna potrafiła zrobić plany na 110 % dzisiaj sami nowi gdzie nie ma mowy o zrobieniu chociaż połowy planu. Zamiast zatrzymać starszego pracownika ogarniętego wola zatrudnić nowych z których klienci się śmieją wiec idą do konkurencji

Do prezesa
Pracownik

Patrząc na to co się dzieje, pomijając nędzny system płac dla doradców i kierowników którzy odchodzą lawinowo, można stwierdzić że prezes chyba stracił kontrolę nad firmą. Kiedys trzymał wszystko twardą ręką i nie pozwolił na takie cyrki... Pseudo specjaliści od marketingu wymyślają co chwilę akcje które się powielają a ludzie na sklepie tylko latają z plakatami bo przecież najważniejsze jest terminowe wrzucenie zdjęć na portal a nie skupienie się na sprzedaży. Od doradcy wymaga się nie wiadomo czego prawie nic nie oferując w zamian a wręcz przeciwnie premią musi sobie wyrównać najniższą krajową. Jeżeli chcesz coś załatwić musisz wykonać dziesiątki telefonów do tzw "specjalistów" którzy tylko odsyłają do innych bo oni nie mają o niczym pojęcia. Braki towarów na magazynach to kolejna rzecz przez którą traci się klientów, konkurencja bije nas na głowę... Przyszli dyrektorzy z Euro i wymyślili sobie udziały PG do grup towarowych!!! Sprzedawcy często wolą czegoś nie sprzedać niż potem głupio tłumaczyć się dlaczego klient nie chciał zapłacić 29 zł za dodatkowy rok gwarancji do czajnika za 100 zł. Panie prezesie, nawet nie ma Pan pojęcia ile osób odsyłanych jest bez sprzedaży z tego powodu a tylko dlatego bo dyrektorom musi zgadzać się w tabelkach przez co dręczą doradców. O ratach już nie wspomnę bo chyba już dużo zostało napisane na ten temat. Nasz sklep internetowy stał się konkurencją dla sklepów stacjonarnych. Ludzie wychodzą ze sklepu i po jakimś czasie wracają tylko po odbiór towaru bo tam okazał się tanszy i nie chcą drugi raz słuchać o ratach, PG i usługach inst. Ceny powinny być takie same i tu i tu. Powinien Pan się przyjrzeć pracy dyrektorów bo są oni oderwani od rzeczywistości sklepowej, żyją w świecie Excela. Na pewno patrząc na przychody jest Pan zadowolony ale proszę pamiętać że to doradcy pracują z klientem na całą firmę i odrobina szacunku powinna im się należeć w postaci chociaż by najniższej krajowej i przyzwoitego systemu premiowego. Młodsi doradcy i doradcy już przestali się starać bo premia jaką ostatnio wyrabiają jest równa dopełnieniu jaką firma gwarantuje więc wola przesiedzieć ten czas w poszukiwaniu innej pracy. Jeżeli dalej będzie to szlo w tym kierunku naprawdę nie będzie nikogo odpowiedzialnego do pracy na sklepach i o dobrych wynikach będzie można zapomnieć. Można jeszcze dużo pisać ale liczba znaków ogranicza ;) Czas przejrzeć na oczy co tak naprawdę jest najważniejsze.

PracownikR2
Pracownik
 Pytanie

Jak to jest, że wczoraj poszedł mail że wszyscy mają zmniejszyć jeżdżenie pomiędzy sklepami, a dzisiaj rksi latali po nie swoich mikroregionach i bawili w TK? Ich nie interesuje nasze zdrowie i mogą sobie jeździć i roznosić wirusy po sklepach czy są specjalni i ich się choroby nie dotykają?

Pati
Pracownik

Ja już nawet sama do klienta podchodzic nie będę bo nie ma to wg sensu a już jak widzę że ktoś idzie na czajniki albo żelazka blendery itp to już wg... I tak coś skapnie poto żeby w tabelkach źle nie było a ja przynajmniej nie będę miała ciężkiego łba po pracy...doczekam do końca pandemii i zmienię tego pseudo pracodawcę którego i tak guzik obchodzę szczerze...

Trevor
Pracownik
@Pati

Pandemia sie tak szybko nie skończy... także nie licz na szybką zmianę pracy.

1

Zostaw merytoryczną opinię o NEONET S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w NEONET S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy NEONET S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 966.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w NEONET S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 897, z czego 71 to opinie pozytywne, 431 to opinie negatywne, a 395 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy NEONET S.A.?

    Kandydaci do pracy w NEONET S.A. napisali 39 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

NEONET S.A.
Przejdź do nowych opinii