Opinie o NEONET S.A.
Jeszcze 2-3 lata temu kierownik dwóch sklepów w jednym z środkowopomorskich miast co miesiąc brał niezłe premie za realizację celów na obu sklepach. Później nastąpiła bardzo duża roszada wśród personelu. Dzisiaj ma plan naprawczy. Tak, bardzo dużo zależy od doświadczonego personelu...
Sytuacja w ktorej pracownik nie obsluguje klientów, bo niema najnizszej na umowie i mu sie to nieoplaca. jest sytuacja jaknajbardziej wskazaną.
Prace w neo mozna opisac w 3 slowach: 1.mobbing 2.brak szacunku(jakiegokolwiek) 3.brak kasy
Prosimy nie szerzyć dezinformacji. Etyka w codziennej pracy jest dla nas kluczowa – bez tego nie stworzylibyśmy stabilnego zespołu 3000 osób, które wspólnie tworzą Grupę Kapitałową NEONET. Stawiamy na prawidłowe i pozytywne relacje między menadżerami i ich zespołami. Przykładem poważnego podejścia do tych kwestii jest procedura antymobbingowa i antydyskryminacyjna, która jest stale dostępna dla każdego pracownika GK NEONET. Stosowanie mobbingu oraz stwarzanie sytuacji zachęcających do mobbingu może być – według obowiązującego wszystkich pracowników zarządzenia Prezesa Zarządu z dnia 18.04.2018 r. - uznane za naruszenie podstawowych obowiązków pracowniczych lub przewinienie dyscyplinarne. Dokument procedury znajdą Państwo w intranecie.
Ja pracuje z Neonetem 7 rok, zarabiam takie pieniędze że jestem zadowolony, wyprwilełem za te zarobki swoje wesele, kupiłem dom i byłem na super wakacjach... Jak komus nie pasuje to co robi firma może dać wypowiedzenie ja jestem zadowolony z pracodawcy
Jak to pięknie oficjalnie brzmi... Stabilny zespół 3000 pracowników, przeciez kazdy wie że większosc waszych doswiadczonych doradców odeszła już dawno, a teraz rotacja nawet wsrod nowych pracowników. Ja juz pracuję u konkurencji i żałuję, że tak późno zdecydowałem sie na ten krok. U konkurencji zarabiam ponad dwa razy wiecej niż w neo, a obowiazki mam tylko na swoim dziale. W neo pracownik jest od wszystkiego i musi dorabiać za darmo do minimalnej krajowej. Nikt normalny kto ma rodzinę nie bedzie robił na takich nędznych warunkach. Nie dorastacie do pięt konkurencji i każdy w branży to wie. Wszystko czego nauczylem sie u was przez kilka lat teraz wykorzystuję w konkurencyjnej sieci a żadna stabilna i poważna firma nie pozwoliłaby sobie na taką stratę, bo takich jak ja jest wiecej u konkurencji, i teraz się śmieją sami z siebie, że tak długo tkwili w (usunięte przez administratora).
Haha. Etyka pracy jest dla Was kluczowa? Dla kogo konkretnie jest kluczowa? Jestem żywym przykładem na to, że etyka pracy nie ma dla KS i RKS żadnego znaczenia. Liczy się tylko kolesiostwo i walka o utrzymanie swojego stanowiska. Pracowałam w Neonecie tylko rok, ale zdążyłam się zorientować, że nie posiadacie stabilnego zespołu 3000 pracowników, bo jest ogromna rotacja. Zatrudniacie młodych ludzi bez doświadczenia z nadzieją na ich zaangażowanie w wyrobienie tabelek, a jak się nie sprawdzi to przychodzi następny, byleby tylko za dużo się nie upominał o swoje prawa. Nie szanujecie wieloletnich, doświadczonych pracowników obcinając im etaty na 0,8 czy sam przelicznik premii. Rozumiem, że te pozytywne relacje na salonie mają być tylko w opinii kierownika danego salonu. Wy zwykłego doradcy nie pytacie o zdanie, macie pełne zaufanie do kierowników, którzy potem zwyczajnie okłamują przełożonych, żeby móc manipulować i zostawiać na stanowiskach "swoich ludzi". Brak szacunku jest w Neonecie na porządku dziennym. To jak mój były kierownik odnosił się do mnie przy klientach było karygodnie. Rozumiem delikatne i spokojne zwrócenie uwagi, ale nie ostre krytykowanie czy kpienie z moich umiejętności w obecności klienta. Oczywiście fajnie, że posiadacie procedury antymobbingowe i antydyskrymiacyjne, ale podejrzewam że jak zwykły doradca będzie chciał z nich skorzystać to przy najbliżej okazji zostanie wyrzucony z powodu błahostki lub nie zostanie przedłużona mu umowa. Może model Waszej firmy brzmi uczciwie, ale rzeczywistość jest zupełnie inna, na tą rzeczywistość dajecie przyzwolenie i powinniście zostać z tego rozliczeni.
Wszyscy dobrze wiedzę, że zgłoszenie takiego incydentu równa się ze zwolnieniem w najbliższym czasie. Ręka rękę myje i nikt z zarządu nie potwierdzi że doszło do mobbingu ponieważ szybko by się to rozniosło i byłby dym i więcej takich zgłoszeń. Wszystko jest zrobione tak aby nigdzie dalej nic się nie rozniosło...
Haha. Etyka pracy jest dla Was kluczowa? Dla kogo konkretnie jest kluczowa? Jestem żywym przykładem na to, że etyka pracy nie ma dla KS i RKS żadnego znaczenia. Liczy się tylko kolesiostwo i walka o utrzymanie swojego stanowiska. Pracowałam w Neonecie tylko rok, ale zdążyłam się zorientować, że nie posiadacie stabilnego zespołu 3000 pracowników, bo jest ogromna rotacja. Zatrudniacie młodych ludzi bez doświadczenia z nadzieją na ich zaangażowanie w wyrobienie tabelek, a jak się nie sprawdzi to przychodzi następny, byleby tylko za dużo się nie upominał o swoje prawa. Nie szanujecie wieloletnich, doświadczonych pracowników obcinając etaty na 0,8 czy sam przelicznik premii. Rozumiem, że te pozytywne relacje na salonie mają być tylko w opinii kierownika danego salonu. Wy zwykłego doradcy nie pytacie o zdanie, macie pełne zaufanie do kierowników, którzy potem zwyczajnie okłamują przełożonych, żeby móc manipulować i zostawiać na stanowiskach "swoich ludzi". Brak szacunku jest w Neonecie na porządku dziennym. To jak mój były kierownik odnosił się do mnie przy klientach było karygodnie. Rozumiem delikatne i spokojne zwrócenie uwagi, ale nie ostre krytykowanie czy kpienie z moich umiejętności w obecności klienta. Może model Waszej firmy brzmi uczciwie, ale rzeczywistość jest zupełnie inna, na tą rzeczywistość dajecie przyzwolenie i powinniście zostać z tego rozliczeni.
Haha. Etyka pracy jest dla Was kluczowa? Dla kogo konkretnie jest kluczowa? Jestem żywym przykładem na to, że etyka pracy nie ma dla KS i RKS żadnego znaczenia. Liczy się tylko kolesiostwo i walka o utrzymanie własnego stanowiska. Pracowałam w Neonecie tylko rok, ale zdążyłam się zorientować, że nie posiadacie stabilnego zespołu 3000 pracowników, bo jest ogromna rotacja. Zatrudniacie młodych ludzi bez doświadczenia z nadzieją na ich zaangażowanie w wyrobienie tabelek, a jak się jeden nie sprawdzi to przychodzi następny, byleby tylko za dużo się nie upominał o swoje prawa. Nie szanujecie wieloletnich, doświadczonych pracowników obcinając im etaty na 0,8 czy sam przelicznik premii. Rozumiem, że te pozytywne relacje na salonie mają być tylko w opinii kierownika danego salonu. Zwykłego doradcy nie pytacie o zdanie, macie pełne zaufanie do kierowników, którzy potem zwyczajnie okłamują przełożonych, żeby móc manipulować i zostawiać na stanowiskach "swoich ludzi". Oczywiście super, że posiadacie swoje procedury antymobbingowe i antydyskryminacyjne, ale szkoda, że jak pracownik zgłosi problem to przy najbliżej okazji zostaje wyrzucony lub nie dostaje przedłużenia umowy. Brak szacunku jest w Neonecie na porządku dziennym. To jak mój były kierownik odnosił się do mnie przy klientach było karygodnie. Rozumiem delikatne i spokojne zwrócenie uwagi, ale nie ostre krytykowanie czy kpienie z moich umiejętności w obecności klienta. Może model Waszej firmy brzmi uczciwie, ale rzeczywistość jest zupełnie inna, na tą rzeczywistość dajecie przyzwolenie i powinniście zostać z tego rozliczeni.
Kasa kasą, ale pracodawcę należy oceniać też pod kątem innych czynników. To raczej praca w Neonet dała Ci możliwość wzięcia kredytu na te cele niż ich zrealizowanie. Chyba, że na wesele zaprosiłeś na obiad do baru mlecznego. W ciemno strzelam, że niezły z Ciebie (usunięte przez administratora)i (usunięte przez administratora). Jest też szansa, że trafiłeś na przyjazny sklep z przyzwoitą ekipą, ale to mniej prawdopodobne.
Procedura sobie, życie sobie... Poczytajcie świcie maile DRów, RKSów, KSów... Np. te w 4 reg. A później piszcie o procedurach mobbingowych.
A rano się obudziłem lub wyszedłem z pracy w centrali. Zarobki spadają i taka jest prawda. Obowiązków i wskaźników do wykonania przy tym przybywa. Oby firma nie skończyła jak AGD market czy avans.
Kon by się usmial! Co z tych waszych procedur jak ich nie stosujecie? Sami nieszerzcie dezinformacji ludzie mają prawo wiedzieć co wyrabiacie!!
Jak możecie mówić o etyce pracy dając doradcom podstawę poniżej najniższej krajowej i bezczelnie wmawiać żeby sami sobie wyrobili premie dopełniającą a jak nie to droga wolna... Taką etykę wyznaje Pani dyrektor jednego z regionów. Zgłosisz mobbing, przy najbliższej okazji lecisz z roboty... Ręka rękę myje...
Tak zespół... 2000 doradców i kierowników na wszystkich sklepach i zaledwie 1000 osób w centrali. Hmmm Etyka..... Ha
Co za bzdury wypisujecie! Przestancie w koncu klamac wy klamcy! Niema mobbingu a co wyrabia E.C w 3cim rejonie??? Wieczne maile malo tego, malo tamtego, strasznie zwolnieniem,ktore na nikim juz wrażenia nierobi bo nikomu juz niezalezy na pracy w tej firmie krzak! Nierobocie ludziom wody z mózgu! Wy macie procedury? Pfff jasne nawet niemieliscie odwagi podjąć tematu z ludźmi ze najnizszej niedajecie na umowach! Firma bez honoru i jakiejkolwiek etyki zawodowej traktujaca ludzi jak tamburynów!
A który taki był mądry cwaniaczek, jeśli można wiedzieć. Od krytykowania najczęściej są frustraci, którzy sami (usunięte przez administratora) potrafią.
Ale Ślicznie opisane ,Jak zwykle Propaganda niczym z Kaczogrodu ,Firma się odezwała na forum i nagle mamy pozytywne opinie ,Przypadek zbieg okoliczności hmm nie sądzę .
Oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie ... To w tej firmie normalność!!!
W firmie jest mobbing i jakikolwiek brak szacunku dla pracowników. Sam byłem świadkiem jak RKS mówił przez telefon że ludzi zwalniać i zatrudniać tych co skończyli 18 lat. To sory pracownik który robi kilka lat i slyszy takie coś to według was to szacunek. Brak totalny brak bo w tej firmie nie znacie takiego słowa. Radzę się przyjrzeć RKS G bo mnie zmuszał do pewnych rzeczy wbrew mojej woli. Większego prostaka w życiu nie spotkałem. Gdybyście szanowali ludzi i ich pracę to połowa kumatych razem ze mną nie poszłaby do konkurencji która bije was na głowę w każdym aspekcie
Jak macie tak odpisywać to lepiej milczcie... Lepiej zajmijcie się lepiej promocjami, albo zmianami w nazwach tych samych. Jesteście tak nieudolni... Jakby nie znajomości to nikt z was nie dostał by w centrali pracy. Jestem ciekawy czy ktoś z was z tego rozlicza? Hmm jak zrobić promocję na kolejny czwartek owocowy? Owocowa mega przyjemność!!! Tylko w czwartek przy zakupie sprzętu RTV AGD kosz z owocami gratis ;-) Przynajmniej będzie zdrowiej, niż zażynać nas tymi rabatami albo marżą której i tak nie możemy wyliczyć, bo nie wiemy jaki narzut rzeczywisty na towarze robicie. Hymn Neonetu!!! Neonet Mobbing Uber Alles !!!!
Wiem, że wpis jest czysto PR'wy, ale proszę się zastanowić ilu spośród blisko 3000 osób tego "stabilnego zespołu", jest zadowolona z zarobków i warunków pracy. Wasi pracownicy na sklepie są odpowiedzialni od odkurzania sali i sprzątanie śmieci przed sklepem, przez przyjęcia dostaw, zajmowanie się reklamacjami, po udzielanie leasignu, rat i polis ubezpieczeniowych a to może z 30% ich codziennych zajęć za uwaga... mniej niż minimalną podstawę wynagrodzenia. Wskazane procedury antymobbingowe to nic innego jak kilka przesłanych maili, szkolenie w którym pracownicy musieli obowiązkowo zaznaczyć zaznajomienie się z procedurą i tyle z teorii, która według Was i centrali ma się pewnie świetnie. A rzeczywistość jest taka, że pracownicy sklepów codziennie otrzymują przysłowiowe "bęcki" mailowo, czy telefonicznie - gdzie panuje festiwal 1000 i 1 tabeli z wynikami i odpowiednim do nich komentarzem. A to wszystko opiera się na presji wyników i porównywania jednych do drugich. Porównania jednych do drugich to też główna metoda motywacji pracowników do pracy, bo przecież pieniędzy adekwatnych nikt tu nie widzi a system premiowy to żart z osób ambitnych. Cytując klasyka "Kto w Neonecie pracował, ten się w cyrku nie śmieje".
Wiem, że wpis jest czysto PR'wy, ale proszę się zastanowić ilu spośród blisko 3000 osób tego "stabilnego zespołu", jest zadowolona z zarobków i warunków pracy. Wasi pracownicy na sklepie są odpowiedzialni od odkurzania sali i sprzątanie śmieci przed sklepem, przez przyjęcia dostaw, zajmowanie się reklamacjami, po udzielanie leasignu, rat i polis ubezpieczeniowych a to może z 30% ich codziennych zajęć za uwaga... mniej niż minimalną podstawę wynagrodzenia. Wskazane procedury antymobbingowe to nic innego jak kilka przesłanych maili, szkolenie w którym pracownicy musieli obowiązkowo zaznaczyć zaznajomienie się z procedurą i tyle z teorii, która według Was i centrali ma się pewnie świetnie. A rzeczywistość jest taka, że pracownicy sklepów codziennie otrzymują przysłowiowe "bęcki" mailowo, czy telefonicznie - gdzie panuje festiwal 1000 i 1 tabeli z wynikami i odpowiednim do nich komentarzem. A to wszystko opiera się na presji wyników i porównywania jednych do drugich. Porównania jednych do drugich to też główna metoda motywacji pracowników do pracy, bo przecież pieniędzy adekwatnych nikt tu nie widzi a system premiowy to żart z osób ambitnych. Cytując klasyka "Kto w Neonecie pracował, ten się w cyrku nie śmieje".
Zamiast za rozpazadzenia, kolejne durne testy gdzie są pytania " domysł się co autor miał na myśli " wzięlbyscie się za niekiedy doklejonych od zecxywistosci i kierowników i dyrektorów regionalnych !
Ceny w sklepach poszybowały do góry ,a wy cwaniacy mimo że poszła minimalna do góry ,jeszcze okradliscie nas z premii .Brak człowieczeństwa całkowite szaleństwo i brak szacunku dla naprawdę zaangażowanych pracowników jestem SDK nie mam minimalnej i jeszcze do tego będę miał co miesiąc mniej za Punkty wyrobione ,co mc 1 klasie lub w 2 gwarancji w ciągu roku tyle że człowiek łapie się za głowę ile wy na czysto musicie wychodzić ,Dla czego pracownik który co mc daje z siebie wszystko musi utrzymywać nie robów?
Zarządzenie które nic nie daje, które chroni przełożonych (czyt. RKS) a nie pracownika...
Przepraszam że jakiego zespołu 3000 osób? stabilnego? Bo z tego co widzę mnóstwo osób uciekało do konkurencji przez co to ten popaprany zarząd odwala. Aż kazaliście lojalnościówki podpisywać żeby nikt więcej nie uciekał. Kto tu dezinformacje sieje. Zacznijcie traktować pracowników jak ludzi bo to oni wam kasę robią za którą se żarcie pchacie do tych i tak już napchanych bebechów.
Jesli dyrektorce nieodpowiadaja wyniki regionu, to moze niech sie zwolni nikt nie bedzie za nia płakać. Bo nieumie zarzadzac regionem.
Profesjonalna rozmowa
Co Pani wie o naszym sklepie Jakie są Pani wady i zalety Jak radzi sobie Pani ze stresem Jakie ceni Pani wartości w życiu Co by Pani zrobiła żeby klient był zadowolony
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Witam nie pracuje już ponad rok dzisiaj z ciekawości wszedłem na opinie I jestem bardzo zadowolony ,że już Mnie tu niema .Tym bardziej jak się dowiedziałem, że w czerwcu lub w lipcu w r.4 były roszady RKS KAESEM I ODWROTNIE,to już porażka totalna,czyli teraz nie trzeba miec kompetencj w firmie tylko byc ,,ŻYCZLIWYM " no fajnie.powodzenia
Witam, odchodzi od nas pracownik, mamy inwentaryzacje. Zapewne czegoś będzie brakować. Zapewne obciąża nas notami. Ktoś pisał, że sklep jest ubezpieczony na taką okoliczność. Tu pojawia się moje pytanie: JAK MAMY SIE ZACHOWAĆ, czy po zakończonej inwenturze mamy wezwać policję, która zakwalifikuje to jako kradzież? Podpisywać cokolwiek?
Zasada jest prosta. Nie podpisujcie dokumentów podczas inwentaryzacji tak długo, aż kierownik zgłosi kradzież na policję. Bo jak podpiszecie - to już przepadło.
Wiecie czemu tu same negatywy? Bo neo nawet tu juz nieplaci, zeby go work ich niezamieszał. Wszedzie skapia niedlugo spod siebie będą jedli.
Powoli działania tej firmy zasługują na reportaż Uwagi Expresu reporterów albo Jaworowicz albo innego programu opisującego patologiczne praktyki... Warto by zgłosić tą sytuację do NIK, PiP, RPO bo coś tu nie gra... Rozumiem że celem każdego zarządu jest dbanie o interes firmy ale to co wymyślają to naprawdę przestaje być zrozumiałe... Moim zdaniem cała ta sytuacja nie skończy się dobrze dla tej firmy... Jak opadnie kurz po Cividzie i wróci normalność na rynku pracy bokiem wyjdą tego typu praktyki jakie są w tej firmie... Wystarczy pismo do odpowiedniej instytucji i zacznie się sraczka bo ten kto przepracował min 2 lata to czai o co mi chodzi...
Tu już były pisane skargę wnioski, sprawy przegrywali, ale tu łapa łapę myję, posmarują gdzie trzeba i cicho sza. Przecież nawet jak złożysz skargę do PiP to oni muszą się z wizytą zapowiedzieć. Więc RKS przyjedzie i posprząta. (usunięte przez administratora)A wy nadal wierzycie że właściciel nie wie co się dzieje ????????????
Witam. Ostatnio chciałem zareklamować sprzęt świeżo zakupiony. Pewna Pani powiedziała że nie ma takiej możliwości. Gdy poprosiłem o to by zawołać kierownika uslyszalem ze nie ma czasu bo ma jakąś konferencje. Wróciłem po paru godzinach i odbiłem się od ściany. Dlaczego?Bo znów kierownik nie miał czasu... Tragedia
Szef skąpiec, nie dba o rozwój pracowników. Chce robić wszystko po kosztach. Daje nadmiar obowiązków niż jest w umowie. Myśli, że każdy wszystko od razu potrafi i wykona ponadprogramowe polecenia bez profitów. Śmieszna pensja podstawowa, nie ma szans na podwyżki.
Czasy są jakie są. Wszyscy udają ze komunikacja jest ważna ale począwszy od szefa detalu, potem dyrektorów i części RKS nie mają pojęcia jak się komunikować z siecią. Po prostu nie potrafią a w dodatku się boją spojrzeć w oczy i powiedzieć tak to moja decyzja. Jeśli by chociaż spróbowali w sposób dojrzały przekazywać decyzje biznesowe które sa nawet trudne to nie było by tyle hejtu, niezrozumienia. Ale jak ludzi traktuje się jak niedorozowojów to mamy efekt. Gwiazdorzy myślą że strachem osiągną sukces. Korona obnażyła system i pokazała jaka jest prawdziwa kultura organizacji i jaki mają menejdżment.. Jesteście słabi i dobrze o tym wiecie. Doskonale pasujecie do powiedzenia Mierny ale wierny...bez własnego zdania. Umiecie tylko ścigać się w kupowaniu łaski kto jaki wpiernicz da sklepom. Kończę bo i tak za dużo naskrobałem...
Najbardziej skąpa i cwana firma w jakiej pracowałem, (usunięte przez administratora) na kółkach, (usunięte przez administratora), i pogarda dla pracownikow sklepów. Zarząd niewidzi zadnwho problemu co jest najgorsze i przykre. Pol roku i mam dosyc tej firemki uciekam i wam radze to samo.
Jedyna firma w której zarobki zamiast rosnąć to spadają :) Plany coraz wyższe, odejmują Ci premie za towary zaległe, obniżają premie za punkt, totalne (usunięte przez administratora) Takie bajki o wysokich zarobkach to z reguły piszą ludzie z centrali albo osoby na wyższym stanowisku. Jako MDK czy DK nie da się zarobić, prawda jest taka, że dostajesz 2300-2400 i dorabiaj do 2800 premiami, żeby później łaskawie dostać swoją premie. Dobrze, że kończy się umowa, bo nie zamierzam przedłużać. Z większym wyzyskiem się nie spotkałem. Pracujesz jako DK, a musisz jeszcze ogarniać magazyn, dostawy, sprzątanie, wszystko, za taką kasę to mogą sobie sami przyjść pracować :)
Tylko czekać aż rząd wprowadzi te 1200zl dla każdego to będziemy mieli na umowie 1600zl a jak coś to wyrównają nam do minimalnej ha ha ha
"(...)sytuacja, w której Pracownik jest zatrudniony na stawce wynagrodzenia zasadniczego niższej niż minimalna krajowa, jest sytuacją jak najbardziej poprawną"(...)
Typowy polski prywaciarzyk z biznesikiem na zasadzie oszukać pracowników i tyranię nawet nie za najniższą krajową. Nabrał dotacji od państwa przy covid 19 a i tak zwalnia ludzi z pracy. I jak tu wspierać polski kapitał..... Najgorsza firma w jakiej pracowalem Sto lat za konkurencja no ale z wielkimi planami...
Obsługa bardzo miła, jestem zadowolona z zakupów. Pracownicy rzetelnie i szczegółowo odpowiada na pytania, potrafią doradzić klientowi. jestem zadowolona polecam
Witam,jak wygląda inwentaryzacja w odniesieni do Kodeksu Pracy, artykułu 116? Nie mogą nas obciazyc poki nam tego niebudowdnia ze to z naszej winy?
Mogą , ponieważ w dniu lub po podpisaniu umowy podpisałeś dokument mówiący o wspólnej odpowiedzialności materialnej , więc za każdą in venturę na której będą braki lub nie będzie wyjaśnień dostaniesz notę obciążeniową chyba, że masz założony tak zwany fundusz inwentaryzacyjny , wówczas ściągną Ci z puli którą uzbierałeś ....
Mogą, ale tylko wtedy kiedy znajda Twoja wine. dla przykładu gadałeś z kolega a (usunięte przez administratora) wtedy kradł. Odpowiedzialnoac materialna to nie bycie Cieciem na pelny etat. sklep jestbubezpieczony
Teraz mamy zastraszanie ze strony regionów o nie kontakty z wyższymi niż oni bez ich wiedzy. Chyba za duzo wychodzi ?
A pracownicy co wieczór piszą bajki o tym, jak to nie sprzedali PG do czajnika czy blendera... Bo tak sobie wymyślił dyrektor reg. (zgadnijcie którego). Duszki do tego, że nikt nie chce sprzedawać drobnego agd, bo później trzeba się tłumaczyć z braku dosprzedaży tzw. gwarancji.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w NEONET S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy NEONET S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 966.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w NEONET S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 897, z czego 71 to opinie pozytywne, 431 to opinie negatywne, a 395 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy NEONET S.A.?
Kandydaci do pracy w NEONET S.A. napisali 39 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.