Opinie o WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka o rekrutacji.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka w Warszawa

Paula
Inne

Proszę o informację, kosmetyczka co ogłaszają nabór może mieć wykształcenie zawodowe czy jakiejś szkoły wyzszej oczekują na kierunku typu kosmetologia? nie uściślili tego w ogłoszeniu, a ja wybieram się dopiero w przyszłości na studia, bo na razie nie mogę sobie na to pozwolić. Chciałabym na razie zebrać doświadczenie.

Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka? Oddzwaniają zawsze?

anonim
Inne

Kurcze.. niepokojące są te opinie, bo właśnie chciałem iść na praktyki bo mam blisko o się rozglądam ale trochę obawiam się uczenia na klientach, ze ktoś będzie niezadowolony.. jednak takie opinie są z 2022 roku, czy do tego momentu ktoś był na praktykach u tej Pani i ma odmienne zdanie?

Anonim
Kandydat

Szefowa @Pracodawca jest (usunięte przez administratora), krzyczy na swoich pracowników i wyzywa ich. Chyba musi pójść na terapię, bo wiek i samotność robią swoje ????????

Zuzanna
Inne
@Anonim

A z jakiego powodu tak robi? Czy pracownicy boją się swoich przełożonych czy może są wyjątki kiedy można się dogadać?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka na stanowisko Masażystka / Masażysta? Opisz swoje wrażenia z rozmowy kwalifikacyjnej. Jaką umowę proponuje pracodawca? Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Anna

(usunięte przez administratora) NIE POLECAM! Nie polecam! Nie polecam! Stanowczo Odradzam! Jesli nie chcecie sobie psuc nerwow i tracic czasu na "przepychanki" unikajcie tego miejsca. Dostalam "wizyte" w tej pseudo klinice jako prezent urodzinowy, masaz relaksacyjny. Masaz poprawnie wykonany, widac bylo, ze pani sie starala i na tym pozytywy sie koncza. Zimno w pomieszczeniu, w ktorym leży sie praktycznie nago, brak swiec zapachowych, które mialyby wprowadzic w ten stan relaksu. No ale to pominę, bo wiecej nerwow trace teraz na odzyskanie pieniedzy za zabieg (600 zl), do ktorego nie doszlo, poniewaz z przyczyn zdrowotnych zmuszona bylam z niego zrezygnowac. O zwrot pieniedzy dopominam sie od 29.10.2019. Po kontakcie telefonicznym uzyskałam info, w jaki sposob moge zlozyc reklamacje, dostalam adres email na ktory należy wysłać korespondencje i czekać na odpowiedź od managera. Po kilku dniach i wyslaniu kolejnego emaila, bo odpowiedzi ciagle brak ponownie zadzwonilam. Otrzymalam informacje, ze manager byl na zwolnieniu, pozniej na urlopie, ze email jest i bedzie wkrotce odpowiedz. Kolejny tydzien i brak odpowiedzi. Ponownie email do managera, ktory jest jedyna kompetentna i wladna osoba. Emaile rowniez wysylalam na adres ogolny. Po okolo miesiacu dostalam nowy adres email, gdzie nalezy skierowac korespondencje oraz zapewnienie (w rozmowie telefonicznej), ze teraz email trafi do wlasciciela i On odpowie. Oczywiście cisza. Kolejny telefon do pseudo kliniki. Reklamacje to jednak tylko na pismie i listownie lub zlozyc w recepcji, w siedzibie. Poszlam zlozylam. Pomimo kolejnych zapewnien, ze ktos odpisze - odpowiedzi nadal brak. W między czasie kontak poprzez fb. Zapewnienie - ktos odpisze. Od dwoch miesiecy Emaile z trescia reklamacji wysylam regularnie okolo dwie wiadomosci tygodniowo - odpowiedzi brak, pieniedzy brak. Telefony nie pomagaja. Zlozenie pisma nic nie dalo. Kontak fb - na nic. Dzis wyslalam pismo ze skarga do organu nadzorujacego, czekam na odpowiedz. Jestem strasznie zawiedziona, ze w tych czasach ludzie dopuszczaja sie tak skandalicznego zachowania. W tej pseudo klinice jest brak poszanowania klienta oraz jego czasu. Panuje ogolna niewiedza i niekompetencja. NIE POLECAM, NIE POLECAM I JESZCZE RAZ NIE POLECAM!

Ewa
Inne
@Anna

mam podobny problem, napisz do mnie prosze na email iiwwoona@gmail.com

Berta
Inne
@Ewa

mam taki sam problem, napiszcie do mnie może razem coś wskóramy beata.radzanowska@mail.com

Aneta
Inne
 Problem
@Ewa

Też mam ten problem proszę o kontakt anetamirgos7@o2.pl. Pozdrawiam

Maja
Inne
@Anna

Co do początku Pani wpisu, czy zgłaszała Pani fakt, że jest Pani zimno komuś z obsługi? Każdy ma inne odczucia i może dla innych było odpowiednio i wystarczyło to zgłosić? Co do drugiej części wpisu - czy sprawa została już wyjaśniona? Minął rok od dodania Pani opinii. Jak to się skończyło?

Basia
Inne
@Maja

Maja Tez mam problem ze zwrotem pieniedzy. Personel nie powazny, Pani na recepcji zero szacunku dla klienta. Pelna tupetu i bezczelnosci.

Blanka
Inne
 Pytanie
@Basia

Witam, od kilku miesięcy mam niestety podobny problem i z tego co widzę jest więcej poszkodowanych. Może warto utworzyć grupę i razem coś zdziałać? Nie wiem czy odzyskamy pieniądze, ale może uda się ostrzec innych Klientów i wyciągnąć jakieś konsekwencje i tych nieuczciwych działań lub przynajmniej zakończyć działalność tego miejsca? Może warto zgłosić tą kobietę do US?

Teresa
Inne
@Blanka

drogie klientki-niestety mam ten sam problem, nie mogę odzyskać ponad 1000 zl za zabieg, który się nie odbył, bo było zepsute urządzenie i nie powiadomiono mnie o tym wcześniej. W sprawie zwrotu pieniędzy odesłano mnie do kancelarii p. Jarosława Kamińskiego, który podobnie jak salon nie odpowiada na maile w tej sprawie, a Panie w recepcji mówią, że odzwonią, że pomogą i tak już minęły 2 miesiące. Dodam, że za zapłacony zabieg nie otrzymałam paragonu :( czy możemy zebrać się i podjąć wspólnie kroki- zgłosić do US, PIP,- będę wdzięczna za kontakt moj tel 609 54 83 88

Teresa
Inne
@Anna

czy mozemy sie zdzwonic w tej sprawie mam taki sam problem

Rysia
Inne
@Teresa

Również zostałam odesłana do tego pana, wysłałam kilka maili aż wreszcie przyszła odpowiedź z kancelarii że taki człowiek nie pracuje. Właścicielka gdy jej o tym powiedziałem wyzwala mnie od (usunięte przez administratora)

Em
Inne
 Pytanie
@Anna

Kochana i odpowiedzi nie dostaniesz niestety!Wpisz to lepiej w straty bo nic nie odzyskasz;-(Ja niestety tez doswiadczylam tego samego.Trafiłam tam zupełnie przypadkiem,dalej zostałam naciągnięta na kolejne zabiegi.Chciałam zrezygnować i odzyskać pieniądze niestety bezskutecznie.Dodam,że podczas zabiegu epilacji laserowej zostałam poparzona!Do tego wielokrotnie byłam świadkiem, jak zdaje się właścicielka,nie bacząc na obecność klientek, ganiła i straszyła dziewczyny, które tam pracowały.Straszne to było.Poza tym mam wiele wątpliwości co do kwalifikacji pań tam pracujących, które niby są kosmetyczkami i uwaga kosmetologami?Naprawdę miejsce nadaje się do zamknięcia.Dziewczyny uważajcie bo można sobie zrobić krzywdę korzystając z usług tego a’la salonu piękności.

Ktoś
Inne
@Em

PROSZĘ UWAŻAĆ NA TEN "SALON PIĘKNOŚCI'". Ogłaszają się na Gruponie. Podczas zabiegu naciągają na droższe zabiegi i mamiąc promocją każą zapłacić za zabiegi z góry. Po czym okazuje się, że żaden z umówionych przy pierwszej wizycie, kolejnych zabiegów nie został wpisany do prowadzonej tam książki... Pani miała zadzwonić dzień przed zabiegiem, biedna zapomniała. Gdy sama zaczęłam interweniować w sprawie 5 zabiegów, które opłaciłam i na które czekałam Pani po prostu się rozłączyła. Gdy próbowałam ponownie porozmawiać, pracownica recepcji ponownie rozłączyła rozmowę. Gdy wreszcie dodzwoniłam się z innego numeru, okazało się, że nikt nigdy nie umówił 5 kolejnych zabiegów. Rozmawiająca Pani była bardzo niemiła. Do tej pory wizyta u kosmetyczki była dla mnie przyjemnością, tutaj obawiam się o jakość usług, skoro już na etapie umawiania spotkań jest się traktowanym jak intruz. Pracownicy tylko wyciągają pieniądze, gdyby nie moja interwencja, dalsze zabiegi nie miałyby miejsca.

PannaAnna
Inne
@Anna

Teraz już mają proces opanowany... Kiedy dzwonisz nie odbierają Kiedy jedziesz na miejsce nic nie mogą zrobić. Kiedy podejmujesz decyzje by reklamować usługę, to od razu kierują cię do radcy prawnego. Najgorszy salon ever w jakim byłam. Nie dajcie się oszukać i nie kupujcie tam żadnych świetnych ofert bo potem się okazuje, że została sprzedana usługa której nie ma. Kasy wam nie oddadza, bo nie ma podstaw a poza ttm mozecie zamiast tego dostac inna usluge (np taka ktorej nie potrzebujecie). Ps jest już kilka różnych marek pod tą właścicielka, Wake up beauty, beauty for coś tam i Queen coś tam, górny mokotow. Nie polecam

ED
Inne
@Anna

Potwierdzam tę opinię. Zapłaciłam 800 zł za wypełnienie bruzd nosowo-wargowych. Zabieg miał być wykonany przez właścicielkę zakładu. Termin był przekładany trzykrotnie, podczas umówionej wizyty właścicielka nie pojawiła się, ponoć miałam mecz w szkole syna. Wystąpiłam o zwrot wpłaconej kwoty. Recepcjonistki albo odkładały telefon (gdy po wielu próbach udało się wreszcie oddzwonic), albo ze śmiechem twierdziły, iż nie mogą pomóc. Nie polecam tego miejsca. Mezoterapię igłową wykonano bez znieczulenia. Twarz posmarowano substancją, która wogóle nie znieczuliła ani mnie, ani córki. ODRACZAM TO MIEJSCE!!!!!

Kaśka
Inne
@ED

Absolutnie potwierdzam tę opinię! Od 4 miesięcy bezskutecznie próbuję odzyskać pieniądze (niemałe, bo łącznie 3.000 PLN), które wpłaciłam za ostatecznie niewykonane zabiegi! Pracownicy salonu nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na smsy oraz maile lub zapytania wysyłane za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie, w związku z czym umówienie terminów zabiegów jest niemożliwe!! Poziom arogancji salonu wobec klienta jest absolutnie niewiarygodny, do tego praktyki sprzeczne z katalogiem praw konsumenckich. Zamierzam złożyć pozew o zwrot wpłaconych środków, w związku z czym jeśli macie Państwo podobne doświadczenia, czekam na kontakt!! Odradzam wszystkim potencjalnym klientom!!!!!! Do salonu, jak zapewne większość, trafiłam z upominkowym voucherem - masaż by ok ale zabiegi na twarz żenujące! w zasadzie ten czas służył Paniom Kosmetyczkom wyłącznie do tego, aby w sposób nachalny, zachęcić klienta do kolejnych, "promocyjnych" usług. Po wpłacie kontakt się urwał...

anonim
Inne
 Pytanie
@Kaśka

mam podobną sytuację, jak się toczy Twoja sprawa? jak czytam poszczególne wpisy, to ten salon powinno się zgłosić do odpowiednich instytucji, aby ktoś się im przyjrzał, tam jest łamane jawnie prawo.

mloda
Były pracownik
@Anna

także nie polecam kierowniczka beznadziejna (usunięte przez administratora) i kłamca oferuje umowę na 1/3 czy 1/2 etatu a każe pracować po 12h. i do tego jeszcze opóźnia sie z wyplata. fryzjer jesli szuka tam pracy niech lepiej nawet nie dzwon i bo nie ma sensu..szkoda czasu PZDRO ;)

Abc
Były pracownik

Niestety wszystkie negatywne opinie o tym salonie jak i 3 innych tej samej właścicielki są prawdą. Dla kandydatów: jeśli nie chcecie psuć sobie nerwów w potyczkach z Panią S. radzę nie składać tam cv :) jeśli myślisz, że czegoś się nauczysz na stanowisku kosmetologa/ kosmetyczki to jesteś w dużym błędzie. „Szkolenie” polega na zasadzie masz sprzęt i rób zabieg. Nikt nie nadzoruje, uczysz się na nieświadomych tego klientkach. (Jeśli można nazwać to nauką) Szkoda mi tylko klientów i dziwie się, że te wszystkie salony jeszcze funkcjonują

Xxx
Inne
@Abc

Hej, to prawda, bardzo dużo tu negatywnych opinii, ale nikt nie podaje konkretów w sumie. Napiszesz jakie widełki płacowe proponuje Pani Sylwia pracownikowi? Czy jest umowa o pracę?Dużo osób pracuje w salonie? No i co do tej nauki i szkoleń, to chyba od tego są staże/praktyki, a nie samodzielne stanowisko? Czy ty byłaś przyjęta własnie na taki staż?

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w socjal WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka?

Wika
Były pracownik

Praca ok , można się dużo nauczyć . Atmosfera fajna .

elka
Inne
@Wika

Wpada do salonu właścicielka z wnuczką, wszystkie Panie nagle na baczność ... Klientka ma czekać, kolejną olać, bo wnuczka musi być uczesana... No trudno, niech czekają- właścicielka. Dramat

Wanda
Inne
@elka

Tak z ciekawości dopytam tylko. Te Panie to wiedziały o tym i informowały klientki czy to czysty spontan był? i do czesania to chyba jedna była potrzebna?

Nika
Inne
@elka

Potwierdzam., właścicielką to zbyt eleganckie określenie kogoś, kto wpada do.salonu drze nie powiem co, nie zważa na klientki i wprowadzą terror

Wanda
Inne
@Nika

poważnie tak miałoby się dziać? a nie zmniejszyłaby się przez to przypadkiem liczba klientów? chyba, że usługi tu są tak dobre, że to rekompensują?

klientka
Inne
@Wanda

są bardzo tanie w porównaniu z innymi miejscami, ale za tym idzie jakość. czyli płaci się mało za słabą usługę, ale o tym dowiadujesz się za późno. zabiegi są nieskuteczne, dodzwonić się nie można, zabiegi są odwoływane tego samego dnia, aż się odechciewa dokańczać serię zabiegów i na tym chyba bazują. właścicielka to istny dramat, kto nie widział, ten nie uwierzy, jak można się zachowywać w salonie, gdzie klient powinien się czuć dobrze. pracownice wystraszone w jej obecności. współczuję im, ale też mam żal, że wciskają te zabiegi, trzeba mieć trochę sumienia, są inne salony, gdzie można pracować.

Przemek
Były pracownik

Praca Ok. Wypłaty bardzo dobre . Dużo pracy dużo klientów . Menager Pani Sylwia dba o wszystko i wszystkich . Polecam

Maja
Inne
@Przemek

Napiszesz widełki? Dla każdego dobra wypłata może znaczyć coś innego ;) Skoro dużo pracy i dużo klientów, to ciężko jest czasem? Czy nie ma nerwowej atmosfery? Jak sprawy się mają z umową? Od razu można pracować na UoP? Grafik i godziny pracy do dogadania czy są jakieś sztywne?

Pracownica
Pracownik
@Przemek

Pani sylwia sama wypisuje te głupoty, praca tam to tragedia a ona nie powinna być menagerem

anonim
Pracownik
@Pracownica

zgadam się, te pozytywne wpisy to ściema. firma (usunięte przez administratora) klientów- sprzedają zabiegi za zabiegami, ciągle wciskane są kolejne, które się w dobrej wierze kupuje aż potem nie można się dodzwonić, żeby się umówić na zabiegi. bazują chyba na tym, że się klient zmęczy i machnie ręką na wydane tysiące złotych Pani właścicielce zamiast robić sobie tu autoreklamę radzę szanować klientki, które wydały grube pieniądze i zrealizować zabiegi, za które się wzięło pieniądze, może wtedy negatywne wpisy się uspokoją. tyle wściekłych klientek ile ma wake up i inne salony tej Pani to żadej salon nie ma raczej!

Anonim
Pracownik

Polecam praca dobrze platna , duzo klientow i duzo zabiegow , mozna zdobyc duze doswiadczenie .

Maja
Inne
@Anonim

Napiszesz widełki?:) To super, czyli potrzebują teraz pracowników i można śmiało wysyłać swoje CV?:D Co do tego doświadczenia, chodzi o zdobywanie go poprzez pracę, czy pracownicy mają szanse na rozwój poprzez szkolenia, kursy?:) W tej branży to chyba podstawa, zastanawiam się, czy jest szansa na szkolenia;)

anonim
Inne
@Anonim

co za bzdura, salon (usunięte przez administratora) klientów, sprzedaje serie zabiegów i ich nie realizuje!

anonim
Inne
@Maja

uważaj na ten salon. (usunięte przez administratora) klientów, sprzedaje zabiegi i ich nie realizuje, poczytaj inne wpisy. właścicielka arogancka, nieprzyjemna. uważaj też na inne salony tej właścicielki, bo ma ich więcej. z tego, co teraz widzę jest tam realizowana strategia sprzedać jak najwięcej, ściągnąć kasę i nie wywiązać się z zabiegów! dużo jest niezadowolonych klientów. atmosfera pracy nie wygląda na najlepszą.

anonim
Inne

niestety firma (usunięte przez administratora) klientów, sprzedają serie zabiegów, wciskają kolejne a potem nie realizują ich, tygodniami nie można się dodzwonić, nikt nie oddzwania. nie ma jak się umówić, stracone pieniądze i nerwy. wiem, że nie jestem jedyna. niektóre wpisy tutaj ewidentnie są podpuchą- np te, że właścicielka jest super menedżerką, błagam... właścicielka jest specyficzna, głośna, z góry traktuje pracowników, wchodzi do gabinetów w czasie zabiegów, stwarza nieprzyjemną atmosferę, chodzi po salonie głośno rozmawiając o swoich sprawach przez telefon, nie szanując klientów, którzy chcieliby miło spędzić czas. zabiegi są nieskuteczne, chyba specjalnie, żeby sprzedać następne, dramat. właścicielka posiada też inne zakłady, nawet na tej samej ulicy i chyba skin like silk- tam pewnie podobnie. odradzam jakikolwiek kontakt z tymi miejscami, tacy (usunięte przez administratora) powinni najpierw wywiązać się ze sprzedanych zabiegów i szanować klientów.

Agnieszka
Pracownik

Polecam , praca daje duże doświadczenie , dobre zarobki. Pani Sylwia jest najlepszym menadżerem . Polecam

1
Joanna
Były pracownik

Atmosfera w pracy super, wypłaty wysokie . Menadżer salonu Pani Sylwia dba o wszystko. Polecam :)

Patryk
Były pracownik

Polecam , praca bardzo dobra . Dużo można zarobić i dużo się nauczyć .

Xyz
Pracownik

Miła i przyjazna atmosfera w pracy. Dużo zabiegów, więc może zna wiele się nauczyć i zdobyć duże doświadczenie.

Xyz
Pracownik

Polecam pracę w salonie beauty for everyone. Miła i przyjazna atmosfera. Bardzo dużo zabiegów, więc można się wiele nauczyć i zdobyć doświadczenie.

Magda
Były pracownik

Praca daje duzo doswiadczenia i można sporo zarobić wiec polecam bardzo ! Menager Pani Sylwia jest niesamowita osoba ktora tak prowadzi biznes ! Polecam !

Kasia
Pracownik

Polecam ! Praca w tym salonie jest najlepszym co mnie spotkało . Jak ogólnie jest ciężko na rynku tak tu nie dość ze można konkretnie zarobić , tak cała atmosfera jest naprawdę super. Menager salonu Pani Sylwia prowadzi biznes bez zarzutu , klientek jest mnóstwo , przez co można zdobyć doświadczenie i oczywiście zarobić ! Wiec te negatywne komentarze to chyba zazdrość i zawiść ze tak może się komuś powodzić ! Ja jako pracownik zdecydowanie polecam prace w tym miejscu !

Ola
Inne
 Pytanie

Jestem (niestety) byłą klientką salonu. Po masażu, który był całkiem niezły, wciśnięto mi pakiet depilacji laserowej. Dlaczego „wciśnięto”? Ano dlatego, że nie mam jak się umówić na zabieg, od lutego próbuję skontaktować się z kliniką. Telefony są odrzucane, na skrzynkę mailową nikt nawet nie zagląda. Dziesiątki polaczeń, kilkanaście wysłanych maili, złożona miesiąc temu reklamacja i… cisza. Tysiąc złotych poszło w błoto, raczej tej kasy juz nie odzyskam. Sprawa co prawda została przeze mnie skierowana do rozpatrzenia przez Rzecznika Praw Konsumenta, jednak patrząc na pozostałe opinie bylych klientow, nie łudzę się, że coś to da. Życzę właścicielce powodzenia, bo karma wraca. Kup se coś ładnego za ten hajs ;)

Monika
Inne

Zabiegi wykonywane rożnie, w zależności od ilości klientów w danym dniu.Często nie wszystko z pakietów jest zrealizowane. Panie kosmetyczki miłe, ale usilnie namawiają do wykupienia kolejnych zabiegów. Koszmarem jest natomiast zachowanie właścicielki. Kilka razy zdarzyło mi się być akurat w salonie podczas awantur, bo tak to chyba należy nazwać. Wyzwiska personelu, ubliżanie i mieszanie z błotem wychodzi tej kobiecie idealnie. Bez żadnych skrupułów w obecności klientów poniża personel. Osoby oczekujące nie wiedzą jak się zachować, są wystraszone. Osobiście jestem zbulwersowana takim zachowaniem pracodawcy. Uwagę należy zwracać bez obecności osób postronnych, a przede wszystkim klientów, którzy przyszli się zrelaksować a trafili w sam środek tajfunu. Nie polecam ze względu na panującą atmosferę.

Zostaw merytoryczną opinię o WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka?

    Zobacz opinie na temat firmy WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 138.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 134, z czego 124 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka
4.1/5 Na podstawie 39 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Bukietowa 2 lok. 13
    02-650 Warszawa
  • NIP: 5213013242 REGON: 014994107
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka
Przejdź do nowych opinii