Opinie o AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta) w Wrocław

 Działalność firmy zakończona.

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta). Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta) o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta) w Wrocław

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy firma AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Jeśli to co tam oferują można nazwać szkoleniem to tak. Tyle tylko że szkolenia robi koleś który nie ma bladego pojęcia o tym co mówi ( mają platformę szkoleniową i tam wrzucają jakieś wypociny), szkolenia również prowadzi jeden z udziałowców. To dopiero jest szkolenie ???? kobieta zatrzymała się w latach 80 jeśli chodzi o stylistykę itp.

Pytanie
 Pytanie

Czy możliwa jest praca zdalna w firmie AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. w przypadku pracy jako Fizjoterapeuta?

byly pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Oni zrobią wszystko byle tylko zgadzały się słupki sprzedażowe, zaraz będą robić hot dogi, wysyłać paczki itp więc możesz też wysłać cv jako zdalny fizjoterapeuta haha. Będziesz leczyć online :p

1
E.
Pracownik

Najgorsza firma świata. Nie polecam nikomu. Praca w stresie i wiecznych problemach. Brak wsparcia ze strony centrali. To jak funkcjonuje kontakt z księgowością i działem logistyki istny żart. Pensje przeciętne. Zarządzanie firmą żadne. Firma kłamie na każdym kroku. Obiecano okulary w ramach premii świątecznej, mamy kwiecień i nikt ich nie widział. To taki kontrastowy przykład ale kłamstwa i hipokryzji jest cała masa. Zwalniam się jak najszybciej, bo tak się nie da pracować.

1
Marzena
Inne
@E.

Okulary w ramach premii świątecznej? Przecież nie każdy ich potrzebuje :D

Racjonalista
Kandydat
@E.

Popieram opinie Pani/Pana E. Darmowe okulary w ramach premii świątecznej to jedno, natomiast ogromnym nietaktem był brak bonów alkoholowych na Boże Narodzenie. Kolejne faux pas w wykonaniu firmy. Pomijam poranne kontrole trzeźwości i dość zasadnicze podejście do kwestii przestrzegania prawa. Owszem, nie można nic wynieść z zakładu pracy. Za PRL-u rzecz nie do pomyślenia. Krótko mówiąc nie polecam, lepiej mi jest na bezrobociu.

Janusz
Pracownik
@E.

Zgadzam się z komentarzem E. Funkcjonowanie Centrali śmiechu warte, abstrakcja.

1
Halina Nowy wpis
Inne
@Racjonalista

O co chodzi z tym dość zasadniczym podejściem do kwestii przestrzegania prawa?

Kira
Były pracownik
 Pytanie

Uciekać jak najdalej od tej firmy. Zarobki to najniższa krajowa, a nie, przepraszam, dają śmieszne 20,30,50zl brutto więcej niż najniższa, wiec już jest git! Premie, czasem są, a jak są za często to spokojnie, dowalą taki plan sprzedażowy i KPI, ze już premii nie zobaczysz :) W tej firmie nikt nie jest na tyle kompetentny, aby plany wyznaczać biorąc pod uwagę x czynników. Jeśli jesteś ambitny to nie licz na rozwój o którym tak dużo mówią, tutaj sukces osiąga się za pomocą wazeliny, nie dyplomów i wyników. Konsultant i menager salonu to dwa największe kozły ofiarne, jeszcze śmią ci powiedzieć ze powinieneś się cieszyć ze wgl. masz prace i Ci płaca, albo ze jesteśmy tylko największym kosztem dla pracodawcy. Drogi zarządzie, droga centralo, kto jest na froncie sprzedaży detalicznej? Kto buduje wasz wizerunek? Kto jest narażony na stres, wyzwiska i rękoczyny mniej stabilnych emocjonalne klientów? My! Komunikacja w firmie na poziomie gorzej niż beznadziejnym. Same problemy i niedociągnięcia, za które obrywają po zadku konsultanci, mimo braku ich winy. Z benefitów: opieka medyczna Medicover, gdzie możesz korzystać z kilku specjalistów bo za resztę musisz dopłacać kosmiczne sumy typu 300zl, wiec żaden deal. Medicover sport z którym same kłopoty, i wiecznie odbijasz się od drzwi obiektów sportowych. Jak nie masz wady wzroku to nic poza tym nie dostaniesz, a jak masz, to dostaniesz pare soczewek na miesiąc, i raz na dwa lata szkła okularowe beznadziejnej jakości. Ale zarząd na szkoleniach mówi: „każdy pracownik galerii handlowej, powinien mieć w 100% finansowane szkła z blokadą światła niebieskiego przez swojego pracodawce! Nawet jeśli nie wady!” No, gdzie są nasze okulary pracodawco? Egoizm. Nie tylko w tym aspekcie. Niech nikogo nie dziwi wiec fala zwolnień, która ma miejsce od kwietnia.

1
AO
Pracownik
@Kira

Podobne odczucia

Janusz
Inne
@Kira

Piszesz o fali zwolnień, czyli to pracodawca zwalnia pracowników. Z jakiej przyczyny? Kłopoty finansowe przedsiębiorstwa czy po prostu pracownicy, którzy nie wyrabiają celów sprzedażowych są od razu zwalniani?

Kira
Były pracownik
@Janusz

Fala zwolnień tyczy się pracowników rzucających wypowiedzenia na stół. Nikt normalny nie chce tam pracować.

1
Marzena
Inne
@Kira

Z jakich powodów niby nie chcą pracowac?

Kira
Były pracownik
@Marzena

@Marzena przeczytaj moja główną wypowiedź. Więcej mówić nie trzeba.

1
Dorota
Były pracownik
 Pytanie

Słaba firma, która nie zapewnia wsparcia ani towaru dla pracowników. Jak mamy realizować cele Kpi gdy Klienci czekają na soczewki po 2 miesiące bo są opóźnienia? To my musimy się mierzyć z hejtem i agresją ze strony Klientów. Praca nie warta nerwów i pieniędzy. Na Yammerze każdy poklepuje sie po plecach "jesteś najlepszy". Firma zamienia się w twarde korpo ktore mało ma pojęcie o pracy sprzedawcy. Bardzo podobało mi się szkolenie gdzie dowiedziałam się że "Klient wejdzie drzwiami".To zmieniło moje życie.

1
Grażyna
Inne
@Dorota

Zdenerowowani klienci potrafią dac popalić.. a firma placi wam chociaż adekwatnie do obowiązków w takim razie? I straconych nerwów :P

1
Administrator

Czy pensja w wysokości 3200 PLN w mieście Bytów jest możliwa? Ile zarabiacie, pracując jako Fizjoterapeuta?

1
E
Kandydat
 Pytanie
@Administrator

To raczej nie jest pytanie do tej firmy. Skąd pomysł, że w firmie okulistycznej pracują fizjoterapeuci? oO

Julia
Inne
@E

Może sprawdzają waszą czujność? ;p To jakie inne stanowiska są tu konkretnie do obsadzenia? ;)

E.
Były pracownik
 Pytanie

Całkowicie odradzam pracę w Avenir Medical. Mają różne salony m.in Twoje Soczewki, Gafas, Family Optic, Perfect Eye Optic. Niby firma jest nastawiona na rozwój, jednak w praktyce to się nie dzieje. Szkolenia online, które nie wiele wnoszą do pracy z klientem. Wraz z nowym systemem wynagrodzeń pracownicy mieli dostać podwyżki za miejsce w którym pracują i stanowisko. Ludzie pracujący długie lata nie dostali starszego sprzedawcy, bo firma tak naprawdę nie chcę dawać podwyżek. Opowiadają bajki jakie to będą dobre wypłaty, a później robią wszystko żeby ich nie dawać. Przeprowadzają "audyty" wewnętrzne (których wyników nigdy nie zobaczyliśmy) , które nie mają nic wspólnego z badaniem tajemniczego klienta aby później zjechać sprzedawców i powiedzieć że właśnie za to nie dostają podwyżek. W trakcie gdy trwała pandemia a centra były zamknięte, to później kazali nadrabiać godziny pracy i wypłacali do 80% wypłaty o premiach można było sobie wtedy pomarzyć. Kontakt z centralą jest utrudniony, ludzie są tam chamscy i zawalą wszystko na pracowników salonów. Panuje tam bałagan i niekompetencja. Gdy tworzyli nowy system sprzedażowy informatycy nie dali rady, nie można było sprzedawać - klienci czekali długo aby być obsłużeni. "Góra" powiedziała że mamy wysyłać klientom paragony na maila jeśli przez system nie możemy ich dać na miejscu. Niemniej jednak firma nie zapłaciłaby za nas kary za skarbówkę, gdybyśmy dostali mandat - zgrabnie omijali temat. Na początku na paragonach w nowym systemie drukowało się nasze imię i nazwisko. Każdy klient mógł wiedzieć jak się nazywamy, wyszukać nas w Internecie. Rozumiem Imię, ale po co komu nazwisko? Jeżeli chodzi o grafik to jest jakaś masakra, gdy coś nam wypadnie nie możemy zamienić dnia pracującego z dniem wolnym trzeba brać wtedy UW lub UŻ, ale jeśli ktoś idzie na L4 to nagle można. Gdy pojawił się nowy system siedzieliśmy po godzinach w pracy - nikt nam za to nie zapłacił. Jednak jak my przychodzimy to musimy być do sekundy, jeśli się spóźnimy trzeba odrabiać wszystko. Sytuacje poprawiali tylko ludzie z którymi pracowałam za co im dziękuje, gdyby nie to dawno już bym się zwolniła. Moja regionalna nie radziła/nie radzi sobie ze wszystkim, pracownicy w innych punktach nie przychodzili na czas, wychodzili szybciej, nie obsługiwali klientów. Przymilała się do wszystkich, a później gadała za naszymi plecami okropne rzeczy. Potrafiła się wybielać nawet przed prezesem aby odebrało się jej jak najmniej. Powinni zwolnić ją już dawno. Za czasów gdy firmą rządził ktoś inny było o wiele lepiej. Teraz to jest jakaś paranoja i porażka. NIE POLECAM.

2
Kamyk
Były pracownik
 Pytanie
@E.

E. w jakim regionie pracowałaś? Napisz coś więcej

Kira
Były pracownik
@Kamyk

Opis całkiem jak z Wrocławia ✔️

1
keks
Były pracownik
@E.

TRUE

1
Pracownik
Pracownik
@E.

To wszystko prawda… a można pisać znacznie więcej. Brak podwyżek, dorzucanie obowiązków za free, dostajesz nowe stanowisko za które nie masz płacone, idziesz po podwyżkę i jej nie dostajesz BO UWAGA !!! Twój kolega z pracy nie jest zbyt wydajny i to na 100 procent Twoja wina- MASZ NA NIEGO ZŁY WPŁYW ! Tabelka popycha tabelkę, nie zrobisz miesięcznego celu to już jesteś ten zły, narzucają produkty które masz sprzedawać- sprzedaż inny to już tabela się nie zgadza i wielkie rozmowy o tym co zrobisz żeby to poprawić … „ szkolenia „ które niczego Cię nie uczą No ale musisz im dziękować za nie bo przecież doliczyli Ci je do godzin pracy !!! Cud ! Ogromny stres, praca pod presja tabel i ludzi nad Tobą , w dni wolne od pracy i tak odbierasz telefony i wiadomości. I mogę tak pisać godzinami… NAJGORSZEMU WROGOWI NIE ŻYCZĘ !!!

1
trojmiasto
Pracownik

firma ta ogólnie rzecz biorąc lepsza była kilka lat temu niż obecnie. Zaczynając od 'góry' dyrektor sprzedaży jest kłamcą i gra pod siebie obwiniajac wszystkim co złe pracowników z salonu, gdy okaże się że bezczelnie kłamie nie potrafi przyzać się do błedu.. na forach gra super milego pomocnego gościa a w rzeczywistosci kazdy się go boi.. a kończąc na regionalnej która unika pracwników, zataja warunki pracy, i kłamie w żywe oczy, udaje że walczy o pracownika a tak naprawde nawet nie porusza jej kwestii z gora. Niestety ale nie radzi sobie obecnie z tą rolą. Obecnie nie da się wyliczyć premii gdzie kiedyś po każdej sprzedaży wszystko było jasne- to w sumie jedyne minusy plusem ogromnym jest to, ze mozna spotkac tam fajnych ludzi, duzo nauczyc sie ze szkoleń bo jest ich mnóstwo oraz dopasować grafiki np. do uczelni :)

1
pracownica
Pracownik
@trojmiasto

a dla mnie kiedys wlasnie bylo gorzej, teraz krok po kroku jest co raz lepiej. W Trojmiescie menagerka zawsze pomocna a ma chyba nadmiar obowiazkow. Mimo tego na plus i mozna na nia liczyc.

Sabina
Były pracownik
 Pytanie
@pracownica

Co jest lepiej?

Jogi
Pracownik
 Pytanie

Czy dostaniemy jakaś kasę na święta???????

Monika
Inne
@Jogi

I jak ? Dostaliście bonusy na święta ?

Sabina
Były pracownik
 Pytanie
@Monika

A co cię to interesuje?

Ciekawa
Były pracownik
 Pytanie

Hej Jest ogłoszenie do pracy. Chciałabym złożyć swoje CV ale nie mam doświadczenia w okulistyce. Napiszcie jak wygląd praca, jakie zarobki, czy premie są wypłacane i jak sa traktowani pracownicy. Podobno jest dużo benefitow jakie??

Optyk
Kandydat
 Pytanie

Cześć. Jestem zainteresowana pracą na stanowisko sprzedawcy. Jakie są warunki i czy warto? Czytam komentarze i czy to prawda, że oprócz kamer firma rejestruje dźwięk audio?

Wiktoria
Były pracownik
@Optyk

Niestety tak.. Przykro to mówić, ale wszystkie opinie poniżej są prawdziwe, aż wstyd się przyznawać że się tam pracowało. Niezdrowe miejsce i tyle.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Wiktoria

Zgadzam się, Twoje Soczewki to bardzo toksyczna firma. Nie szanuje się tutaj pracowników którzy są najważniejsi - sprzedawców. Co byście drogi zarządzie bez nich zrobili? Nie zarobili ani grosza a traktujecie ich jako osoby od wszystkiego, bycia na zawołanie przy tym oferując śmieszne kwoty wynagrodzenia. Niezmiernie się cieszę, że już nie muszę pracować w tej firmie. Nie polecam nikomu.

Pytanie
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w Twoje Soczewki?

Małgosia samosia
Pracownik
@Pytanie

za dużo.

K.

Ta firma to jest dramat. Mobbing, ciągła presja i ciśnienie takie, że depresja gwarantowana. Nie wolno spóźnić się do pracy nawet sekundę bo wszystko monitoruje SYSTEM. ludzie, szkoda zdrowia a i pieniądze są bardzo nędzne. Premie żadne. Nie pracowałem nigdy w dziwniejszelym miejscu.

Kodeks
@K.

Mus pracy to wspaniały mobing. Będę trzymał kciuki w przyszłości

Hah
@K.

No tak bo spóźnianie sie do pracy to przeciez cos normalnego i powinno odbywac sie nagminnie to wtedy nie byl by mobing! No tak!

Gratuluję myślenia
@Hah

Myślę, że każdy w życiu ma prawo się spóźnić do pracy. To normalne jak ktoś raz na rok chociażby się spóźni, nie chodzi o nagminne spóźnienia. Tutaj są takie kary za 15 minutowe spóźnienie że siedzisz cały dzień za darmo. Jeśli dla komentującego to normalne to współczuję, naprawdę. Na przerwę do WC trzeba się wylogować i uważać, żeby przypadkiem nie mieć 2 ????

Dariusz
Inne
@Gratuluję myślenia

Dobrze rozumiem, że karą za 15 minutowe spóźnienie do pracy jest brak zapłaty za ten dzień? Przecież to niezgodne z prawem. Zgłosiliście ich zachowanie do PIPu?

Gratuluję myślenia
@Dariusz

Kara za spóźnienie potrafi być taka że wynosi tyle ile caly dzień pracy. W zależności od humoru biura.

anonim
@K.

zgłaszasz wcześniej, że się spóźnisz i nikt problemu nie robił nigdy

Co za bzdury!
@Gratuluję myślenia

Do toalety można wychodzić tyle razy,ile się chce, a że trzeba się "wylogować z systemu" na tę okoliczność,to chyba nic dziwnego, skoro w większości miejsc pracy tak to działa... Nikt nigdy nikomu nie wypomina ilości "wyjść" do toalety... Nie ma żadnych kar,które polegają na tym,że pracuje się za darmo! Jeśli ktoś się spóźni raz do pracy, to nic się nie dzieje, ale jak się spóźni znowu,to wtedy będzie miał potrąconą drobną kwotę z premii,ale nie są to duże pieniądze... Chyba,że ktoś spóźnia się nagminnie i nie wiem co jeszcze nawyrabia... Te wszystkie negatywne opinie wystawiają ludzie,którym się nie chciało pracować, a ich dewizą jest :jak zarobić,żeby się nie narobić...

Były pracownik
@Co za bzdury!

Hahahaha!!! Dobre!!! Ja kiedyś spóźniłam się do pracy z winy pracodawcy bo pierwszy dzien próbny miałam w jednym salonie a skierowanie na badania (które miałam zrobić przed pracą drugiego dnia) wysłali do innego salonu. I mimo że były to 3 dni za które nie dostałam ani grosza to musiałam te 40 minut odpracować. Takimi absurdami jakie tam się dzieją można całą książkę napisać. A przykładami mobbingu drugą. (usunięte przez administratora) totalne, mam nadzieję że w końcu spotka ich to na co zasługują. A i jeszcze dodam że nie tylko pracowników mają za idiotów Ale i klientów. Ich soczewki można kupić w hebe za połowę ceny A plyn który sprzedają u siebie za 57zl w hebe jest za 25,99zl. Dokladnie ten sam plyn tylko inne opakowanie.

Dramat!!
@Co za bzdury!

To jest chyba jakiś nieśmieszny żart. Wszystkie opinie zawarte na forum są zgodne z prawdą. Firma wyzyskuje pracowników, nic dziwnego że nie dostaje dobrych opinii. Na palcach jednej ręki można policzyć liczbę pracowników która ma dobre wspomnienia z firma. Mogłabym wyliczać w nieskończoność absurdy w firmie. Zaczynając od regionalnej która nie potrafi NIC. załatwić i jedynie uprzykrza życie pracownikom jeżdżąc po salonach i robiąc problemy pokroju; lepiej by wam było gdybyście długopis kładły po lewej stronie szafki a nie po prawej :D serio! Abstrakcja. Warto też wspomnieć, że będąc pracownikiem SALONU OPTYCZNEGO możesz dostać parę WYBRANYCH soczewek z asortymentu marki własnej, bo innych nie dostaniesz. Kupisz je drożej niż u konkurencji z rabatem. Jednak, jeśli ci soczewka pęknie na oku albo przegapisz początek miesiąca to już nie masz możliwości np. kupić sobie tej soczewki w cenie z zniżka dla pracownika (która też jest żałośnie niska). Czemu? Bo nie. Nie możesz też podejmować decyzji jak np rabat 5 procentowy dla klienta bez zgody biura. O wszystko musisz się prosić. Nie polecam nikomu. Nie muszę chyba mówić że powyższy komentarz szefostwa świadczy o jego całkowitym braku szacunku dla pracowników? Każdego traktują jak złodzieja i nieroba.

Sara
Były pracownik
 Pytanie
@Co za bzdury!

Tak uważasz, że piszą to ludzie którym się nie chciało pracować? Mylisz się piszą to osoby, które pracowały dla firmy rzetelnie, ale przekonali się jakie to naprawde było (usunięte przez administratora) Nie zrozumiesz gdy się nie przekonasz na swojej skórze... Niech twoja myśl o cudownej pracy w Avenirze cie nie zawiedzie

Pracownik
Pracownik
@K.

Firma nie szanuje pracowników, odradzam wszystkim zatrudnienie w tej firmie. Czas szukac innej alternatywy.

Karina
Były pracownik

Uciekać stamtąd! Zabierają wszystko i traktują jak ******

Agata
Pracownik
 Pytanie

Od stycznia zmieniła się stawka najniższej krajowej. Nadal nie dostałam aneksu do umowy. Firma łamie prawo? Pozostaje mi zaczekać na kwitek i wysłać do PIP

Dobra-rada
Były pracownik
@Agata

Poczekaj na ten kwitek za styczeń i sprawdź jaka jest stawka.

Romek
Kandydat
 Pytanie
@Dobra-rada

I jak? Już po wypłacie? Uwzględnili nowa minimalna?

Pytanie
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Twoje Soczewki?

Sanepid
Inne
@Pytanie

W dobie pandemii to nie jest chyba dobry czas na wyjazdy integracyjne.

Broda
Pracownik
 Pytanie

Czy w tym roku dostaniemy jakąś kasę na święta??????

TAK
Pracownik
@Broda

Tak, firma daje bonuś na święta :)

Tako
Pracownik
 Pytanie
@TAK

Niby co??

Wanda
Inne
@TAK

To świetnie, że pomimo trudnej sytuacji na rynku pracy firma Twoje Soczewki oferuje bonusy świąteczne. A jaki to konkretnie bonus, napiszesz?

TAK
Pracownik
@Wanda

Bonus pienieżny :)

Szcześliwa
Były pracownik

Ogromnie sie cieszę, że już nie pracuje w Avenirze!!!

Wasz pracownik
Były pracownik

Po tylu latach pracy.... Po staraniu się.... Oddaniu się temu miejscu.... Potraktowaliście mnie jak (usunięte przez administratora)!!!! Tyle mam do powiedzenia!

Monika
Były pracownik
 Problem
@Wasz pracownik

Ja również to przeszłam po latach pracy w tej firmie. Rozczarowanie strasznie... przez cały ten czas tylko nie które osoby sprawiały że miałam dobre zdanie o firmie w której pracuje. Na sam koniec okazało się jaka jest prawda, że jesteśmy tylko dobzi do robienia pieniędzy dla firmy A człowiek się nie liczy...tylko pieniądze. Zero empatii. Pozdrawiam Monika

1
Agata
Pracownik
 Pytanie

Jestem zażenowana działaniami firmy. Od powrotu sprzedaży po pandemii mój salon nie wyrobił premii. Także ja się nie staram bo po co? Śmieszne wytyczne -wyrób plan to dostaniesz 75% premii. A jak nie to nic. Nie ma sensu się starać. Albo przywrócicie normalne zasady premiowania albo pożegnajcie się z utargami.

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta)?

    Zobacz opinie na temat firmy AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 0 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta)?

    Kandydaci do pracy w AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta) napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta)
2.9/5 Na podstawie 91 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Wrocław
  • NIP: 8992740447 REGON: 022047303 KRS: 0000445185
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta)
Przejdź do nowych opinii