brak logo

Twoje Soczewki

Krosno

Opinie o Twoje Soczewki

anonim 2011-01-11 01:59:19
i jak po rozmowei .czego sie dowiedzialas?
anonim 2011-01-14 06:58:47
na czas nieokreślony jest po 15 miesiącach, zarobki do około 2000 tys., zalezy ile sobie wynegocjujesz. Na reszte nie masz wplywu
1
były pracownik 2011-07-07 11:01:20
Jeśli ktoś nie pracował u szefa złego,
Nie będzie mógł poznać kiedy wpadnie na dobrego.

Więc jeśli ktoś jeszcze nie pracował to tutaj na pewno można sobie wyrobić pogląd na tą sprawę. Pracownicy muszą klepać regułki ułożone przez "specjalistów", którzy są nimi jedynie z nazwy. Jeśli nie znasz regułki- nie dostajesz premii, nie ważne jak obsługujesz klienta i czy jest on zadowolony- masz klepać tekst i tyle. Szef szczyci się, że zatrudnia ludzi z wykształceniem wyższym, tylko prawie nikt nie ma wykształcenia optycznego. Specjalistą od szkoleń jest Pani, która z optyką nie miała nic nigdy wspólnego, a swą głęboką wiedzę zawdzięcza bogatym zasobom internetu oraz ulotkom.Więc kto chce poznać system pracy, jaki obowiązywał w hipermarketach przed laty- to warto aplikować.
anonim 2011-08-03 13:32:04
Hej, jutro mam rozmowe na stanowisko konsultanta czy ktos może napisac o co mniej wiecej beda pytać? z góry dziekuje
lola 2012-02-06 15:20:46
hej jak wyglada rozmowa rekrutacyjna? jakie sa zarobki i ile mozna wynegocjowac po okresie probnym?
ada 2012-02-14 12:37:14
Witam...i jak poszla rozmowa???jakie pytania ??pozdrawiam
ja 2012-05-27 23:28:21
Pytanie podczas rozmowy:
\\\"czy stosuje Pani obecnie dietę\\\"- szczupla sylwetka to klucz do sukcesu
\\\"czy potrafi Pani uczyc sie na pamiec?\\\"- inteligentnych ludzi nie potrzebujemy
\\\"czy dobrze znosi Pani krytyke?\\\"- obrazanie pracownikow mamy we krwi
BreeVanDeK. 2012-05-30 23:23:46
Dokladnie,jesli ktos lubi miec nad sobą siedmiu lub wiecej szefow,to jest to wymarzona praca.Calosc,czyli kilkadziesiat salonow rozsianych po calym kraju nadzoruja z centrali we Wroclawiu za pomoca komunikatora GG.Oczywiscie jest to z gory skazane na porazke.Ale jesli cos tylko idzie nie tak,to wszelkie pretensje i zazalenia laduja na glowach pracownikow.A nieznajomosc sztywnych regulek jak najbardziej moze przyczynic sie do utraty czesci pensji.
1
cr 2012-06-02 00:30:24
Ja tam nie narzekam - faktycznie trzeba posiadać wiedzę - ale w końcu to nie warzywniak czy sklep z butami, w sieci TwojeSoczewki sprzedaje się asortyment medyczny - więc wiedza jest niezbędna.
Na plus:
Umowa o pracę,
Całkiem niezłe zarobki + premie,
Bogaty social,
POLECAM!
1
ja 2012-06-06 16:49:51
Właściwie wiedzy nie potrzeba żadnej, wyuczyć się na pamięć parametrów soczewek, to żadna wiedza, to sklep z soczewkami/ okularami. A optyków tam ani widu ani słychu
mimi 2013-07-16 10:00:54
Witam :-) Czy ciężko jest zdać egzamin po szkoleniu we Wrocławiu? Jak w ogóle wygląda to szkolenie? na spotkaniu otrzymałam informację, że zapewniają nocleg i wyżywienie. Chciałam jeszcze zapytać o wynagrodzenie, to 2000zł to jest netto czy brutto?
nick 2013-07-26 22:12:26
oczywiscie brutto:-) egzamin sklada sie z pytan dotyczacych parametrow soczewek , skladnikow (tych najbardziej chwytliwych) plynow,
1
2013-09-03 14:31:43
Czytam wpisy i mam stracha. Zaczęłam pracę niedawno i jest ok. Zobaczymy co będzie dalej. Jest trochę rycia, ale temat jest trudny i z ulicy się nie da sprzedawać. Na szkoleniu faktycznie jest nocleg, dieta na jedzenie. Szkoda, że trwa cały dzień, bo Wrocka nie ma kiedy pozwiedzać. Zarobki dobre. Praca w galerii więc drugie zmiany są do późna. A z szefami nie miałam narazie kontaktu. Babki z centrali, co były na szkoleniu ok. Ale co będzie dalej nie wiadomo :)
1
www 2013-09-05 00:20:17
Panie z biura przy pierwszej okazji skontrolują twoją lojalność wobec firmy. Moja dobra rada - jak chcesz tam zostać, to pozbądź się czegoś takiego jak "własne zdanie", a będzie ci lepiej...
3
ja 2013-09-05 21:46:33
skontrolują lojalność? Jeny a co to znaczy ? Aż się wystraszyłam... :) ale w sumie na szkoleniu bardzo dobre wrażenie zrobiły.
2013-09-07 00:51:04
ja - 2012-05-27 23:28:21

Pytanie podczas rozmowy:

\\\"czy stosuje Pani obecnie dietę\\\"- szczupla sylwetka to klucz do sukcesu

\\\"czy potrafi Pani uczyc sie na pamiec?\\\"- inteligentnych ludzi nie potrzebujemy

\\\"czy dobrze znosi Pani krytyke?\\\"- obrazanie pracownikow mamy we krwi
Brawo! Trafiłaś w sedno :-)
3
aa 2013-10-03 16:27:20
Byłam na rozmowie, Pani zadała pytanie dot.ostatniego zatrudnienia, dlaczego już tam nie pracuję. Później zadała kilka pytań typu: Co moim zdaniem jest lepsze- soczewki czy okulary? Zapytała jak sobie radzę z klientami kiedy są zli i np krzyczą, co do nich mówie i w jaki sposób. O zarobkach nic nie powiedziała.
aa 2013-10-07 21:54:03
A w tej firmie to jest szansa awansu, albo przynajmniej podwyżki? I czy raczej szukają ludzi wolnych, czy nie ma problemu jak ktoś ma dziecko ?
ona 2013-10-08 18:43:54
zapomnij o czymś takim jak awans i podwyżka. A pracowników szukają przede wszystkich ładnych, młodych bo wolnym człowiekiem i tak się staniesz jak zaczniesz u nich pracę. Przecież nikt nie będzie chciał z Tobą żyć jeśli wszystkie wieczory i weekendy będziesz spędzała w pracy.
5
pracownik 2013-10-27 14:05:10
firma ok
1
v 2013-10-30 22:52:21
To na pewno opinia pracownika z centrali :) Tylko dla nich może być to "firma ok".
6
ja 2013-11-12 14:42:25
Ale pierdoły piszecie, aż przykro. Ja pracuję już 3 lata, awansowałam, dostałam podwyżkę i mam umowę o pracę co nie jest takie powszechne i moja kuzynka też pracuje, bo poleciłam ją i też jest zadowolona. A jak nie chcesz pracownać w weekendy to poszukaj pracy w biurze a nie sklepie :/
1
portowa 2014-01-10 17:53:59
Witam. Szczerze mówiąc- nie polecam. Takich problemowych pracodawców w życiu nie miałam. W centrali panuje jeden wielki zamęt, jeśli coś pójdzie źle wina zostaje przerzucana z jednej osoby na drugą a i tak konsekwencje poniesie najniższy stopniem- konsultant, czego rezultatem jest nie przyznanie mu premii. Problemem są osoby zarządzające tą firmą, których kultura osobista zostawia wiele do życzenia. Są w centrali ludzie, na których nie można złego słowa powiedzieć- pomocni, zaangażowani w to, co robią np. logistyka, ale szkoleniowcy i szefostwo... bez komentarza.
6
były pracownik 2014-01-30 17:43:51
Pracowałem w firmie 2 lata więc ogólne pojęcie mam. Po roku pracy dostałem awans na managera salonu więc nie piszcie głupot że takie rzeczy są tam niemożliwe.

Co do dyrekcji to powiem tak : Są nastawieni na wysoki standard obsługi klienta i w tej kwestii są bardzo stanowczy. Jednak mi a także nikomu z mojego salonu nigdy nie zdarzyła się sytuacja w której ktoś uciął nam premię. Dodam że zawsze kiedy czegoś potrzebowałem byli pomocni.

Zgodzę się z opinią że praca w galerii jest ciężka ale nie przesadzajcie że nie ma się przez to życia. Nikt nie zmusza was do pracy 7 dni w tygodniu a poza tym w salonie pracuje więcej niż 1 osoba więc to nie prawda że spędza się każdy weekend w pracy.

Osobiście dobrze wspominam czas w soczewkach ale to tylko moja subiektywna opinia :D
1
Marzena 2014-02-05 12:32:28
A jak jest z tym szkoleniem? Podobno zwracają za przejazd, jedzenie a noclegi są w jakimś mieszkaniu. Może ktoś napisać jak to wygląda dokładnie? I co najważniejsze czy ja muszę najpierw wyłożyć pieniądze a oni dopiero po szkoleniu zwracają? Jak z transportem do Wrocławia?
Ona 2014-02-20 09:47:07
Pracowałam tam parę lat. Poczatki byly super, pozniem troszke sie popsulo. Minus jest taki, ze jesli jest maly salon i sa tylko dwie osoby, trzeba sie nastawic czasami na prace po 10h. Jesli jedna osoba idzie na urlop albo odchodzi, to druga siedzi az do momentu kiedy nie znajda zastepstwo. Kiedys szlo to bardziej opieszale, ale teraz juz jest lepiej :-) Ogolnie mimo stresow, malych nieporozumien bo jednak szefostwo jest we Wroclawiu wspominam tam prace bardzo dobrze. Szefostwo z tego co pamietam było ok. Szczególny mam sentyment i sympatie do Pana Pawła :-) Co do Pani Gosi, szkoleniowca...pozostawie to bez komentarza. Kiedy ja bylam na szkoleniu trzeba bylo samemu zapłacic, ale pozniej pieniadze zostaly zwrocone. Mieszkanie mielismy zagwarantowane. Pozdrawiam TS :-)
1
ja 2014-04-16 21:32:33
Mam pytanie co do tego szkolenia,caly pobyt oplaca sie pierw z wlasnej kieszeni, a pozniej zwracaja, tak? egzamin jest tam na miejscu? i co w przypadku kiedy sie nie zda? dalej zwroca mi pieniazki ktore wydalam? szkolenie jest od pon-pt? po ile h? i z ost wypowiedzi wnosze, ze nie przebywamy w hotelu/hostelu sami tylko w mieszkaniu z obcymi ludźmi?
K.S. 2014-04-25 10:15:26
Cześć jeżeli chodzi o szkolenie to płacisz za bilety żeby dojechać, firma zwraca Ci to z pierwszym wynagrodzeniem, jeżeli chodzi o mieszkanie to w mieszkaniu są z Tobą tylko te osoby które również przyjechały na szkolenie. Testu nie ma się co bać jak się wyrazi trochę chęci to na pewno się zda :)
a 2014-05-12 10:29:55
Ja dalej pracuję w TS. Rozglądam się, bo już trochę długo a podwyżki narazie nie dostanę, ale aktualne oferty nie są atrakcyjne dla mnie. W TS jest bardzo dobry pakiet socjalny i duże premie. Są gorsze miesiące i mniej klientów i wtedy zarobi są niższe. Ale 1800- 2000 na rękę można wyciągnąć. A na wiosnę i lato i w grudniu można więcej.
A za szkolenie nic się nie płaci. Tylko trzeba założyć pieniądze na bilet. Jest nocleg, wyżywienie.
2
mi 2014-12-15 22:04:03
Szkolenie trwa około 5 dni i odbywa się przed rozpoczęciem pracy. Po szkoleniu najczęściej prosto do pracy. Zawsze można starać się o podwyżkę, zresztą o awans też.
anonim 2015-01-08 23:42:38
"zawsze można się starać o podwyżkę, z resztą o awans też" co za bzdury!!!Jaka podwyżka? starać się - to oznacza prosić o coś co Ci się należy. I to kilka razy bo nie wiadomo czy Twoja prośba pisemna nie pozostanie wogóle bez odpowiedzi.Będziesz myślał że może gdzieś zaginęła a po prostu biuro będzie miało Cię gdzieś. Podwyżek nie ma. A awans? jak najbardziej. Im mniej jesteś doświadczony, im bardziej jesteś głupszy i odporny na ludzkie odruchy, im więcej wazeliny po drodze zakupisz to masz szanse na awans. Jeśli chodzi o szkolenie, to rzeczywiście płacisz tylko za przejazd z miejsca zamieszkania do Wrocławia, do tego dochodzi wyżywienie które sam musisz sobie zapewnić.
3
jaa 2015-01-17 12:05:34
Za szkolenie nic nie płacisz. Wyżywienie jest zapewnione, bilety za dojazd rozliczane z pierwszą wypłatą. Za to dużo nowych informacji z branży do nauki. Nie na egzaminu na koniec szkolenia. Potem prosto do pracy.
były pracownik 2015-02-03 22:45:53
To wszystko zależy od tego ile czasu Ty wytrzymasz będąc ciągle poniżanym lub też czy polubi Cię pseudo regionalny. W firmie dużo się pozmieniało. Niestety nie na lepsze.Odkąd stworzyli sztuczne stanowiska pracy, kontrolerów zwanych regionalnymi nikt nie jest bezpieczny prócz znajomych samych zainteresowanych. Zwykli pracownicy siedzą cicho,kontaktują się jedynie z pozostałymi salonami, boją się cokolwiek powiedzieć a gdy już się odważą bardzo szybko są zwalniani lub sami odchodzą bo nie wytrzymują presji. Opinia trochę powyżej jest prawdziwa. W tej firmie jesteś nikim. Szkoda, że właściciele mimo tylu soczewek są tak ślepi i nie widzą tego co najważniejsze
9
mimu 2015-02-05 18:39:12
piekarniach, drogeriach. Regionalnych masz teraz wszędzie. W odzieżowe, w piekarni, drogerii.proponuje wiec samodzielne stanowisko Jak ktoś ma ambicje i szacunek do pracy i pracodawcy, to naprawdę może się niczego nie obawiać. No ale jeśli ktoś ma wiedzę produktowa na poziomie ślimaka, to po co komu taki pracownik? Czasu komuny się skończyły. o pracę naprawdę ciężko. Jeśli ktoś od razu ma stosunek roszczeniowy, bo za nic mu się w za nic mu się wszystko należy, to proponuję założyć własną firmę i zatrudnić ludzi. I powodzenia :) to branża optyczna, tu wręcz wypada mieć pojęcie co się sprzedaje.
7
ala 2015-02-24 15:55:58
Jakie są zarobki?
lo 2015-03-01 13:52:58
mobbing mobbing i jeszcze raz kicha
9
ysabel 2015-04-22 13:39:55
Czy to nie odpowiedz pracownika centrali? To takie typowe obrażać pt " wiedza na poziomie ślimaka" a może uderzono w czuły punkt? Faktycznie sztuczne stanowisko dla osoby bez kompetencji? jestem ciekawa, jaki poziom teraz panuje w tej dziupli chaosu :)
4
bu 2015-05-09 10:46:36
Pracownicy NIE sa doceniani. W metodach mobilizacji pracodawca wykazuje totalny brak rownowagi w stosowaniu krytyki i pochwały (=pochwał brak). TS to ubojnia poczucia własnej wartosci.
11
wróbel 2015-10-27 22:24:51
( usunięte przez administratora )Nadmierna kontrola pracowników i straszenie karami finansowymi. Brak możliwości awansu, rozwoju. Ciągłe pretensje, testy i straszenie niezapowiedzianą kontrolą. Można nabawić się nerwicy i odleżyn na pupie lub zakrzepów w nogach (bo jednego dnia nic się nie dzieje a innego za dużo na 1 czasem 2 pracowników). Warunki finansowe żenujące.
Premia? Albo znajdą coś na Ciebie, żeby Ci jej nie wypłacić (3 min spóźnienie) albo salon na nią nie zarobi. Trzeba mieć pozwolenie na pójście do ubikacji i meldować się po powrocie. Dobrze rozkręcone salony mają niezłe premie, ale kosztem zdrowia, nerwów i użerania się (a to z centralą, a to z niezadowolonymi klientami).
2
wróbel 2015-10-27 22:31:01
I najważniejsze... MOBING i naginanie wszelkich przepisów na niekorzyść pracownika.
2
Kasia 2015-11-01 20:35:36
Z perspektywami??? chyba żartujesz. W tej firmie tylko klepiesz regułki i wysłuchujesz ciągłych pretensji z biura. Optyka to ciekawa dziedzina ale ta firma nie ma z nią nic wspólnego. Nie szanują ani pracowników ani klientów. Coraz częściej też działają niezgodnie z przepisami. Płacą marne grosze.
3
anonim 2015-12-07 14:28:48
Pensja nie jest zła, im więcej klientów tym więcej zarabiasz, jednak odkąd wprowadzono plany sprzedażowe jest średnio. Dobry socjal. Tyle plusów
1
była 2016-04-26 20:05:45
Plany sprzedażowe są ustalane nieadekwatnie do możliwośći salonu.Odkąt zostały wprowadzone,pracownicy zarabiają z miesiaca na miesiąc coraz mniej.Taki był zamierzony ich cel. Firma nie szanuje oddanych i stałych pracownikow. Woli zatrudniać nowych, młodych ludzi, którzy pracę w Avenir traktuja jedynie jako przerywnik w życiu, zarobek na wakacje lub pracę na 3 miesiące po to aby móc znaleźć inną lepiej płatną. Spójrzcie ile co chwile nowych ogłoszeń wychodzi. To sie nie bierze z nikąd. Pracownicy odchodza bo maja dość braku szacunku, ciągłego czepiania sie, wiecznego siedzenia w pracy bo wytyczne dotyczące grafiku sa ustalane przez osoby kompletnie nieodpowiedzialne i nie znające pracy w centrum. Jeden weekend w miesiacu wolny to maksimum i też nie zawsze. Praca nie jest dzień na dzień tak jak to bywa w centrum. Pracownik ma średnio 8 dni wolnych w miesiącu. Reszta to zmiany do godziny 21 od 12 lub 13. Okolo 4 razy w miesiącu uda sie skończyć około godziny 17. Większość czasu więc pracownik spędza w pracy.Firma nie organizuje żadnych profesjonalnych szkoleń dla pracowników. Jest wielu nowych pracowników, którzy nie wiedzą co sprzedają i jak. Gdy jednak sie pomylą,za każdą pomyłkę muszą płacić z własnej kieszeni mimo, że w żadnej umowie nie ma dpowiedzialności finansowej a do sprzedaży drogich szkieł nie byli przygotowani przez firmę. Pracownik dla firmy to zło konieczne. O podwyżkach można zapomnieć. W biedronce zarabiaja więcej niż w Twoich soczewkach. Tylu szefów na raz a każdy ślepy i nie widzi a może nie chce widzeć co naprawdę dzieje się w firmie. Panie w biurze tragedia. Nie odpowiadaja na pytania, lub specjalnie wprowadzają w błąd pracownika aby potem ukryć swoje niedociągnięcia i winą obarczyć kogoś a nie siebie. Za takie pieniadze nie warto sie tak męczyć i tracić czasu.
7
anonim 2016-04-28 12:23:33
zgadzam się z opinią powyżej. Dodałabym jeszcze, że firma powinna sie wziąźć przede wszystkim za osoby w biurze. To one najwięcej sieją zamętu w firmie. Generalnie sklepy "Twoje soczewki" nie powinny też mienić sie salonami optycznymi. Z optyką nie mają oni nic wspólnego. Firma istnieje na rynku tyle lat, a nie było ani jednego profesjonalnego szkolenia. Pracownicy nie wiedzą nic na temat szkieł okularowych bo niby skąd skoro nawet szefostwo nie wie co sprzedaje. Najważniejsza jest dla nich ilość a nie jakość. Aby jednak iść na ilość,czasami też trzeba mieć odpowiedni produkt. Oprawy masakra. Niejednokrotnie uszkodzone.
5
xxxx 2016-05-31 13:18:43
Podstawy obniżyć nie mogą, ale manipulować premią tak aby pracownik jej nie dostał, lub dostał jej część już mogą. Kiedy otrzymanie premii jest uzależnione od wysokości wyrobienia planu, a plan jest niemożliwy do wykonania, to pracownik zarabia mniej niż w ubiegłych latach.
5
grażyna 2016-10-13 18:29:52
Spokojnie można wyrobić ponad 2 tysiące, w lepszych miesiącach nawet i 2500. wiadomo, że praca w galerii to weekendy zajęte ale idzie się dogadać ze współpracownikami co do wolnych dni. Na wakacje dają 500 zł i na święta też dodatkowa kasa. Jak się trafi do dobrego zespołu to jest ok. Jak każda praca ma swoje wady i zalety.
hgf 2016-10-13 18:41:44
@grażyna no to super widzę sprawa wynagrodzenia w firmie wygląda ale powiedz mi czy to też tyczy się pracy u nich jako konsultant- sprzedawca ?dzieki
M 2016-11-09 19:25:13
Panie od rekrutacji faktycznie juz na rozmowie chcą ci udowodnić ze sie nie nadajesz do niczego jesteś słaby, chore pytania które nic nie wnoszą, z kulturą osobistą miedzy słowami to samo powierzchownie można udawać ale i tak wychodzi co kto jest wart Podejrzliwość i nieufność wypisana na twarzy rekrutującej.
5
alice 2016-11-10 14:25:26
Pani Gosia taaa trener wewnętrzny COACH... Kadra HR normalnie szałowa
2
anonim 2016-11-11 22:14:59
2500 tys? chyba brutto bo na rękę takiej kasy to żaden pracownik nie widział. I jakie 500 na wakacje? Firma rzeczywiście chwali się dofinansowaniem do wczasów, ale jest ono naliczane proporcjonalnie do zarobków a w dodatku za czas spędzony na urlopie, pracownik nie ma bonusa więc wychodzi na zero.
3
Zostaw swoją opinię o Twoje Soczewki - Krosno
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Twoje Soczewki