Opinie o PMT Marketing System (działalność zamknięta) w Poznań

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy PMT Marketing System (działalność zamknięta). Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie PMT Marketing System (działalność zamknięta) o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o PMT Marketing System (działalność zamknięta) w Poznań

ADIXelTIGRE

Z firmą PMT współpracuje od grudnia 2018 jako promotor. Nigdy nie miałem większych zastrzeżeń. Jeżeli pojawił się problem na horyzoncie to koordynatorzy starali się wspólnie temu zaradzić. Pieniądze przychodziły na czas, czyli w moim przypadku było to +/- dwa tygodnie. Jedyna rzecz, której mógłbym oczekiwać to częstsze szkolenia pracownicze. Poza tym jest to agencja, z którą najlepiej mi się pracowało do tej pory. Pozdrawiam

Kamila

Pracuję od niedawna z firmą PMT jako hostessa na terenie Warszawy. Jestem zadowolona, jeśli potrzebuję jakiejś pomocy zawsze ją otrzymuję, jeśli chodzi o wypłatę, jest bezproblemowo po ok tygodniu od akcji. Polecam

1
Klaudia

Jestem hostessą, pracującą na terenie Warszawy. Pracę w firmie PMT rozpoczęłam pod koniec września 2019 roku; na ten moment, nie mam żadnych zastrzeżeń co do współpracy z agencją. Wynagrodzenie zawsze się zgadza, jest realizowane o czasie; Koordynatorzy są osobami w pełni kompetentnymi. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów, każdorazowo służą pomocą. Zależy im na dobrym kontakcie z hostem/hostessą oraz jak najlepszym przebiegu akcji promocyjnej. Ze współpracy z agencją PMT jestem zadowolona. Mam nadzieje, że moja dalsza praca będzie przebiegać w równie pomyślny sposób.

Oliwka

Pracuję z firmą PMT w Warszawie już 1,5 roku i nigdy nie miałam żadnych zastrzeżeń. Pieniądze zawsze były kilka dni po zleceniu.

Promotor
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Na rozmowę przyszła osoba nie ta, z którą byłam umówiona. Kobieta, z którą się umawiałam stwierdziła, że nie ma czasu i przyśle zastępstwo (skoro nie miała czasu to czemu się ze mną umawiała!?). Druga kobieta, która była na zastępstwie, nie miała o niczym pojęcia i nie była w stanie odpowiedzieć na część pytań i w czasie rozmowy wydzwaniała do tej pierwszej (która oczywiście nie odbierała). Skoro przyszła na zastępstwo to powinna posiadać podstawowe wiadomości. Niezbyt przyjemna sytuacja, pierwszy raz spotkałam się z takim zachowaniem na rozmowie kwalifikacyjnej.

Pytania

Kobietka zadała pytania, które miała wypisane na kartce, nic szczególnego (pytania jak na każdej rozmowie: doświadczenie, wykształcenie itp.).

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Łucja

Od kilku lat pracuję jako hostessa, miałam do czynienia z różnymi firmami. Moją ostatnią współpracę rozpoczęłam z PMT Warszawa i z nimi kontynuuję współpracę nadal. Spodobała mi się ta praca, bardzo mili koordynatorzy. Żadnych problemów z przeprowadzonymi akcjami, do tego świetne dogadywanie się z nimi. Są dyspozycyjni, zależy im na utrzymywaniu dobrych relacji z hostessami. Akcje, które przeprowadzam dla PMT są ciekawe dla mnie, spełniam się w tej roli. Widzę też zainteresowanie klientów. Nie miałam nigdy problemów z wypłacalnością.

Magda

Pracuje w Warszawie jako hostessa, jestem bardzo zadowolona, moim zdaniem jest to jedna z lepszych agencji. Wypłaty są szybkie, zapewniają wszelkie informacje i materiały przygotowawcze, wypełnianie raportów jak i dokumentów jest bardzo przyjemne dzięki temu że mają specjalne platformy internetowe a nie trzeba jeździć podpisywać itp. jest świetny kontakt z koordynatorami, bardzo pomocni i wyrozumiali. Szczerze polecam

Karolina
 Pytanie

Widziałam, że poszukują obecnie na Kraków Koordynatora od promocji, można łączyć ze studiami itd, ktoś wie jak to wygląda, jakie są finanse, auto itd? Czy faktycznie można to łączyć ze studiami?

Mala

Pracowalam we wrzesniu . Do dnia dzisiejszego jestem splawiana czekam na pieniadze . Dostaje co chwile nowe zadania niezbedne do odzyskania pieniedzy . Wysylanie listow drukowanie pism poprawianie ich . Zatrudnienie w tej firmie to byl moj najwiekszy blad . Zobaczymy co.inspekcja pracy na to

PMT
@Mala

Szanowna Pani, w razie problemów z uzyskaniem informacji, zachęcamy do kontaktu pod adresem email: biuro@pmt.com.pl. Jesteśmy przekonani, że obecna Pani sytuacja wywołana jest nieporozumieniem. Możemy poszczycić się szeroką rzeszą osób, które są zadowolone we współpracy z nami, a wypłacalność i rzetelność jest jedną z naszych podstawowych cech. Mamy nadzieję, że sytuacja się wyjaśni. Pozdrawiamy, PMT

Wojtas
@Mala

Jeśli dla Ciebie problemem jest uzupełnić poprawnie przez stronę internetową kilka rubryk, następnie wydrukować 3 kartki i wysłać do centrali to chyba lepiej dla agencji, że nie zostałaś z nimi na dłużej.

Merchh
 Pytanie

Witam, zawsze zastanawiałam się jak wygląda sprawa z urlopem? Przecież umowy są podpisywane co miesiąc, a dni serwisowe to przeważnie poniedziałek, środa i piątek

Karol
@Merchh

No nie ma urlopu jako takiego - jesteś zleceniobiorcą i zlecenie ma być wykonane. Jeśli potrzebujesz kilka dni urlopu najlepiej dogadać się z kimś/KR w celu realizacji zlecenia podczas Twojej nieobecności.

Niedoszły pracownik

Nie polecam współpracy z tą firmą. Koordynator niekompetetny, ciężko było się skontaktować, do tego nieprecyzyjne informacje, bo Pani koordynatorka nie wie nawet jaka stawka obowiązuje. Brak przeszkolenia, brak umowy.

Promotor

Najgorsza firma dla jakiej pracowałem haos w rozliczeniu za pracę co miesiąc trzeba było korygować, przełożeni notorycznie wykazywali sie niekompetencją a wisienką na torcie był założony po cichu fudusz oszczędnościowy.

Pytanie
 Pytanie

Jak często odbywają się szkolenia pracownicze w PMT Marketing System? W ogłoszeniu jakie umieścili 1 października na Nuzle.pl obiecują bogaty rozwój, dlatego pytam. 

PMT
@Pytanie

Dzień dobry, w zależności od stanowiska oferujemy dostosowaną do niego ofertę rozwojową oraz ciekawe benefity. Prosimy o kontakt wskazany w ogłoszeniu w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji. Pozdrawiamy, PMT

Ona

Pracuje w Pmt od 16 lat jako Mechandizer 3 pierwsze były na zlecenie później umowa o pracę Przeżyłam chyba już 6 Koordynatorów setki pokręconych handlowców Różnie bywało ale kasa zawsze się zgadzała Niestety znam przypadki Ludzi którzy nie odzyskali swoich pieniędzy ale niestety wina leży po stronie mercza zarówno jaki i koordynatora Moja przygoda z PMT właśnie się kończy

PMT
@Ona

Dziękujemy za opinię, życzymy powodzenia w dalszej karierze zawodowej. Trzymamy kciuki i pozdrawiamy, PMT

Tomek

Pracowałem w tej firmie. Dyrektor bardzo niepoważny. Najpierw obiecuje konkretne warunki pracy, a w dniu podpisywania umowy na piśmie są one całkiem inne.

Praca

Firma nie.profesjonalna,po rozmowie kwalifikacyjnej na merchandisera mobilnego,pomimo zapewnień od Pana że w zależności od decyzji,bedzie informacja zwrotna,jest ignoracja.

PMT
@Praca

Dzięki za tą opinię. Zwrócimy uwagę naszym rekruterom na tą sytuację. Przykro nam, że Pana/ Panią to spotkało. Szacunek jest jedną z podstawowych wartości kultywowanych w naszej firmie. Życzymy powodzenia w poszukiwaniu pracy, Pozdrawiamy, Zespół rekrutacyjny PMT

wkurzonajakdiabli

Nie wiem jak wy, ale co miesiąc muszę się zastanawiać czy PMT wypłaci należne mi wynagrodzenie i tak samo jest w tym miesiącu. Jest dziesiąty czerwiec po godzinie 21 i dalej nie mam rachunku do zaakceptowania. Żenada. Czasem mam wrażenie, że traktują nas jak podludzi...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Timon
@wkurzonajakdiabli

I właśnie stąd biorą się negatywne opinie. Gdybyś czytała warunki współpracy bądź słuchała koordynatorów to wiedziała byś, że czas na wypłatę jest do 25 każdego następnego miesiąca. Zazwyczaj i tak koło 18 jest już umowa. Ubzdurałaś sobie 10 i masz wielkie pretensje. Z

xyz
@Timon

kodeks pracy mówi coś o 10 jako ostatecznym terminie :P jeżeli to umowa o pracę

xyz
@Timon

jeżeli dobrze pamiętam oczywiście... więc nie na 100% ale można to sprawdzić w KP

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karol
@xyz

Owszem, w przypadku umowy o pracę, a nie umowy zlecenia.

ByłyPracownik

Byłem tam zatrudniony dwa razy, za namową lokalnego koordynatora. Za pierwszym razem nie otrzymałem pierwszej wypłaty, koordynatorka pani S-K. nie miała czasu zanieść umowy do biura, dopiero mail do biura ruszył sprawę, ale zrobił wielką awanturę i byłem traktowany jako ten zły co robi afery. Przecież każdy idzie do pracy po PIENIĄDZE a nie robić charytatywnie. Za drugim razem sprawa podobna, za 3 tygodnie pracy dostałem wynagrodzenie równe ok 2 tygodniom więc napisałem kulturalnie do pani koordynator, oczywiście kit w żywe oczy że nie prawda, mimo daty na umowie. Więc znowu mail do biura, znowu afera, szantaże żebym zaakceptował rachunek bo mi będą liczyć godziny (praca zadaniowa, elastyczny grafik?). Pani koordynator specjalnie chodzi i wymyśla, nawet jak przejdzie klient i coś dotknie ręką to zaraz afera że niepofejsowane, że jak ty podchodzisz do swojej pracy. Kontakt bardzo słaby. Sami przedstawiciele pukają się w głowy i mówią, że tak się nie robi. Serwis na który jest przeznaczona godzina tygodniowo musi być robiony przez ok.4 bo inaczej się nie da (rób nie narzekaj lepiej nie bedziesz miał) Jak ktoś lubi żyć w stresie, wyczekiwać na wypłatę nie wiadomo ile i się o nią wykłócać, żreć się z koordynatorami to zapraszam do pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PMT
@ByłyPracownik

Dzień dobry, zasady, którymi się posługujemy w naszej pracy są jasne i ustalane z góry. Oczywiście zdarzają się nieporozumienia, jednak 20-letnia obecność na rynku i tysiące osób, które z nami współpracowały przez te lata świadczą o tym, że jesteśmy uczciwym partnerem o wysokich standardach. Kanałów komunikacji jest co najmniej kilka i jeżeli cokolwiek się nie zgadza - zawsze można to spokojnie z nami wyjaśnić. Pozdrawiamy, Zespół rekrutacyjny PMT

ByłyPracownik
@PMT

Nie ma mowy, takie niby kulturalne wypowiedzi nie pomogą. Znajoma miała wykonywać serwisy w poniedziałki, środy, piątki od rana a we wtorek koło godziny 15 telefony i afery ze strony przedstawiciela handlowego, że towar (przyszedł tego samego dnia) nie jest wyłożony i pofejsowany. (usunięte przez administratora) Są jednostki, które pracują tam dłużej ale to tylko dlatego że przymykają oko kiedy przyjdzie mniej pieniędzy lub wymaga się od nich bycia o wiele dłużej i robienia tego co nie jest w ich kompetencjach. Biuro może się odezwie po wiadomościach ale potem jest tylko gorzej bo miałeś czelność się odezwać i powiedzieć prawdę.

qwertyui

Moje sugestie dla PMT Marketing System: Wystawianie rachunków 5 dnia miesiąca a nie po 10...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PMT
@qwertyui

Dzień dobry, najlepszą metodą wyjaśniania wątpliwości związanych z umowami i wynagrodzeniem jest kontakt bezpośrednio z nami. A zgłoszenie takie nie wpłynęło. Zawsze pomagamy w razie problemów. Zachęcamy do przesłania zgłoszenia na adres biuro@pmt.com.pl Pozdrawiamy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika
@PMT

Ja pracowałam dla PMT jako hostessa przez 3 lata i wszytko zawsze zgadzało się co do 1 zł, i pieniądze były na czas. Pracownicy PMT i koordynatorka bardzo pomocni. Z czystym sumieniem polecam .

poznan

pracowałam jako hostessa w Poznaniu, wynagrodzenie miało być płatne po tygodniu, niestety minął miesiąc i dalej wynagrodzenia brak, koordynatorka dokumenty dopiero "oddaje" do biura.. wynagrodzenie jak najbardziej ucięte poparte zmyślonymi tłumaczeniami, nie mogłąm pojawić się 3 dnia pracy co zgłoszone zostało pracownikowi na miejscu, wypłata ucięta za przepracowane godziny o połowę, ponieważ jak się okazało osoba która nas delegowała nie była z firmy. nie polecam tej firmy, brak kompetencji

lolpop

Jak zrezygnować z umowy z PMT? Chcę zakończyć współpracę, lecz nie ma żadnych informacji ani formularzy na stronie. Z góry dziękuję

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PMT
@lolpop

Dzień dobry, zgodnie z dokumentacją podpisywaną na początku współpracy - standardowy okres wypowiedzenia to 2 tygodnie. Najlepiej ustalić zakończenie współpracy ze swoim Koordynatorem Regionalnym. Pozdrawiamy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PMT Marketing System (działalność zamknięta)?

    Zobacz opinie na temat firmy PMT Marketing System (działalność zamknięta) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w PMT Marketing System (działalność zamknięta)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 5 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy PMT Marketing System (działalność zamknięta)?

    Kandydaci do pracy w PMT Marketing System (działalność zamknięta) napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
PMT Marketing System (działalność zamknięta)
Przejdź do nowych opinii