Praca w salonie jest wymagająca bo są różni klienci, są oczywiście plany do zrobienia ale kwestia samego podejścia do tematu już wiele zmienia. Jak ekipa jest fajna na salonie to fajnie się pracuje. Orange jako pracodawcę postrzegam dobrze, podstawa, benefity plus dodatki na dobrym poziomie. Ja nie żałuję i dobrze mi się pracuje w Salonie Sprzedaży. Pozdrawiam
Benefity :) ? Powiedz mi, a wodę na salonie masz ? Orange nawet tak podstawowych rzeczy nie zapewnia. Kawa/herbata/woda latem - nie ma nic. Chyba, że jesteś zadowolony ze zmiany LuxMed na gówniane PZU zdrowie ? Dają na święta parę groszy, i na urlop ot i tyle. O tych pożal się boże pożyczkach 0% gdzie żyranta potrzebujesz i sobie pracownicy podpisują na wzajem nawet nie wspominam, bo to głupota.
Cześć, właśnie zastanawiałam się czy praca w Orange jest ciężka. Wspomniałeś/aś o planach, które trzeba zrobić - czy mógłbyś/mogłabyś napisać mi jak one wyglądają, czy łatwo jest je zrealizować, czy czasami są z tym jakieś problemy? Co w sytuacji gdy się to nie uda?
Praca w salonie to porażka. Pracowałem w jednym z salonów własnych. Kierownik - delikatnie mówiąc de bil. A reszta grała tylko na siebie. Osoba bez doświadczenia nie ma szans, bo starzy pracownicy wola sami zarobić niż wyjaśnić. A dla nowych pracowników zostają doładowania, reklamacje i faktury do opłacenia. Porażka. Odradzam wszystkim. Wolałbym kopać rowy niż tam wrócić.
Ogólnie, wrażenie negatywne w każdym calu, trafiłem na salon w którym stanowisko kierownika objął ktoś kto powinien być ostatnią osobą do przejęcia tak odpowiedzialnej funkcji. Wyżywanie się na pracownikach to codzienność, ciężko w to jakikolwiek inny sposób określić, trafiłem do piekła, Ciągły stres i presja, na wyniki (nie ukrywam, 2msc, nie dostałem nawet kodów żeby uczyć się góra miała to głęboko w (usunięte przez administratora) pomimo ukończonych szkoleń i wymaganych certyfikatów) Zwolniłem się bo nie mogłem już dłużej wytrzymać psychicznego znęcania się i poniżania na każdym możliwym kroku, NAWET PRZY KLIENTACH! Każdy ruch bądź źle sformułowana myśl mogła się skończyć wycieczką na zaplecze, 40 minutowy wykład o tym jakim kretynem jesteś i jeszcze to wjeżdżanie na psychikę i słowa wypowiadane przez szanowną Panią kierownik o tym jak jej na tobie zależy :) Od Konsultanta ds. Obsługi Klienta w Orange, gorsi są chyba tylko komuniści XD Serdecznie odradzam, stres i presja którą wywrze prędzej czy później Firma i przełożeni... Tego się nie da wytrzymać. Wyzysk i słupki, nie ludzie!
najgorszy internet jaki istnieje na tym świecie ta firma w ogóle nie powinna istnieć jak mozna miec tak beznadziejny internet jak ma orange w głowie sie nie mieści
Rekrutację przeprowadzała Pani kierownik salonu Orange. Nadała nieformalny ton rozmowie poprzez luźne przywitanie się, zwracanie się po imieniu, co zupełnie mi nie przeszkadzało, później zdrabniała moje imię. Kiedy Ja zwracałem się w ten sam sposób widać było zdenerwowanie na twarzy rekruterki. Po pytaniach zadanych przez kierownik, zostało zadane pytanie jak wygląda sprawa awansu w firmie, czy są stanowiska np. dla trenerów sprzedaży. Pani kierownik obruszyła się wyraźnie i nie powiedziała nic prócz zadania trzy razy pytania zwrotnego "Nie rozumiem za bardzo pytania, Czy można prosić o wyjaśnienie?". Zagadnienie pozostawiłem bez wyraźnego rezultatu, dowiedziałem się, że trenerami są osoby spoza firmy, jednak co do awansu w tak dużym salonie(ok. 20 sprzedawców)nie otrzymałem odpowiedzi. Kierownicza dała mi wrażenie megalomanki, skupiającej się na udowodnieniu kandydatowi iż praca w tak prestiżowym miejscu będzie najlepszym co może mnie spotkać.
Kilka rzeczowych, czyli: -proszę opowiedzieć coś o sobie i doświadczeniu zawodowym. -jakie jest aktualne stanowisko, okres wypowiedzenia -jak radziłeś sobie z trudniejszym okresem w sprzedaży, kiedy zagrożone było wyrobienie planów sprzedażowych -dlaczego właśnie Orange Kilka zupełnie nieprofesjonalnych: -Ile zarabiasz? -tak mało? Wiadomo że tam mało płacą. -Ostatnio dużo osób z waszej firmy przechodzi do nas, mam bardzo dużo "cefałek" -ten salon(w stosunku do mojego poprzedniego miejsca pracy)robi wrażenie co?Z pewnością jest lepszy niż Twój poprzedni
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Pracowalam na infolinii w Krakowie. Przestrzegam osoby niepelnosprawne przed ta firma. Juz na poczatku wprowadzaja w blad - infolinia jest infolinia sprzedazowa. Moze (usunięte przez administratora) to mocne slowo ale niestety to prawda - firma powinna byc skontrolowana przez PFRON. Ogolnie firma nie powinna zatrudniac pracownikow niepelnosprawnych bo biora tylko kase a kompletnie nie jest do tego przygotowana.
Czy Orange Polska S.A. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Zlecenie to raczej nie. Umowę o pracę w Orange, umowa o pracę przez agencję lub zatrudnienie B2B Polecam B2B najwięcej można zrobić i najmniej zwalniają, bo zwalniają kilka tysięcy raz.do roku cyklicznie. DRAMAT!
Praca na umowe w Orange? Praca tylko przez firme zewnetrzna na rzecz Orange. Umowy sa na czas określony co jakis czas przedluzane na kolejny okres. Placa minimalna czy pracujesz 1 miesiac ,rok czy 10 lat. Wyzszego wynagrodzenia nie ma stawki tylko rzadowo podwyzszane. Ani zadnych dodatkow typu swieta wczasy pod gruszą. Szkoda ludzi z doswiadczeniem bo tego sie nie docenia.
Na umowie z OPL są wszelkie dodatki, więc nie wprowadzaj w błąd, tak samo jak podwyżki- raz w roku.
Pisze przecierz zatrudnienie przez firme zewnetrzna czyli praca na rzecz Orange. Bo tak sa zatrudniani. Tacy pracownicy nie maja benefitow tj dodatkow na Swieta, wczasow pod grusza, czy dla dzieci. Mimo ze praca jest jednakowa dla tych zatrudnionych przez firme zewnetrzna jak i dla tych zatrudnionych na etacie w Orange.
Przepraszam, ale to dlaczego ci ludzie z doświadczeniem 5 czy 10-letnim pracują tam za minimalną krajową, zamiast pójść gdzieś indziej, gdzie lepiej lub zacząć coś na własną rękę?
W tej "firmie" możesz pracować lat 5 i dalej na umowie agencyjnej na 3/4 etatu. Ogólnie ta umowa na patencie. Samemu proszę nie wprowadzać w błąd nikogo.
Podalam jaka jest polityka tej firmy. Mozesz pracowac 5 czy 10 lat i tego nie doceniaja. Przecierz to firma #1mysla ludzie. Ale i tak odchodza stad duza rotacja non stop. Kazdy kto pracowal w tym call center to powie. Zatrudniaja mlodych ktorzy odchodza bo co to jest umowa przez agencje i na dzisiejsze czasy 3/4etatu?Ciagle wymagaja, ludzie widza co sie dzieje. Trzeba sie tlumaczyc ze wszystkiego. Stres narzucanie celow ktore ciezko wyrobic sa nieadekwatne do pensji pracownikow. Firma skupia sie tylko na przychodach i zyskach.
właśnie się żegnam z firmą Orange decyzją biznesową bo po 6 latach nie przedłużają umów na czas niekreślony najlepszym pracownikom, nie ma zmiłuj się, czystki 2021.
Hej, z tego co zrozumiałam, raz na rok każdy pracownik Orange Polska dostaje podwyżkę? O jakich kwotach mówimy? Czy tylko Ci wybrani przez przełożonych?
Myślisz, że taka strategia firmy spowodowana jest pandemią? Czy wiąże się to z dużą rotacją pracowników w Orange? Ale zaproponowali Ci umowę o pracę tak? Czy zlecenie?
Orange Polska prowadzi w tym momencie aż 20 rekrutacji na różne stanowiska- podaje informacje z myślą o osobach poszukujących zatrudnienia. Na jakie warunki zarobkowe może liczyć Specjalista ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym? Czy w grę wchodzi jakaś fajna premia?
Glowny Specjalista ds hurtowej sprzedazy : wynagrodzenie 6000 pln brutto :) Pytania rekruterek rodem z ostatniego roku studiow: twoje dobre cechy? twoja największa porażka? co będziesz robiła za 5 lat? Zero myślenia tylko pytania z kartki.
Mimo pytań, które przedstawiłaś, udało Ci się dostać do pracy na stanowisko głównego specjalisty ds. hurtowej sprzedaży? Poziom wynagrodzenia wygląda całkiem obiecująco, dlatego ciekawi mnie, czy finalnie otrzymałaś ofertę zatrudnienia.
6 kpln brutto ? Kiedys uslyszalem od Pani posel do UE Pani Bienkowskiej, ze zataka kase robi ktos kto jest idiota lub zlodziejem ...
Sami z rzadu ustalaja place minimalna. Pracodawvy nie kwapia sie wiecej dawać. To co ludzie maja rzucic prace nawet ta za 2000 o zdy,hac z glodu? Wszyscy powinni przrstac pracowac ciekawe kto by na nich robol
Ile jest podstawy w Orange?
W Orange pracowałem 2 lata. Pierwszy rok w salonie agencyjnym, kolejny rok w salonie OPL (oba salony znajdowały się w centrum handlowym). Nigdy nie byłem i nie jestem bardzo dobrym sprzedawcą, mogę uznać się za ponad przeciętnego. Zarobki w salonie Agencyjnym oscylowały w granicach 3,5k do 5k. Zarobki w OPL oscylowały w granicach 2.6k do 7k (dolna granica niższa jest ze względu na obecną sytuację, której firma nie rozumie) Pomimo tego, co obecnie dzieje się na świecie tj.: sytuacja epidemiologiczna, firma zarządza pracownikami przez stres i to bardzo duży stres, ciągłe ciśnienie na realizację naprawdę nierealnych celów sprzedażowych, które niczym się nie różnią od tych przed całą sytuacją związaną z korona wirusem gdzie traffic był znacznie wyższy. Wszystko zależy od tego na jakiego kierownika i KRS'a się trafi, ja akurat miałem przyjemność trafić na kierownika, który potrafi klepać tylko samą teorię sprzed 20 lat (sam nie wyjdzie na salę i nie pokaże jak sprzedawać bo jest w pełni świadomy tego, że zaraz pogorszyłyby się jego morale jako kierownika), zarządza przez stres i do tego mobbinguje pracowników (wiem poważne oszczerstwo, aczkolwiek trafne) ciągłe wyzywanie pracownika nawet jeśli nie personalne to mówione ogólnikowo w taki sposób, że nawet głupi zrozumiałby, że jest mówione o nim (używanie określeń: mało inteligentny itd...); zachęcanie do wyrażenia swojego zdania - jeżeli odbiega ono od jego zdania to zaraz jest negowane i jesteś traktowany jako ten najgorszy; ciągłe robienie pracownikowi pod górkę chociażby z urlopami, jak weźmiesz urlop na żądanie to zaraz jesteś wrogiem numer jeden. Firma zakłada, że pracownik nie może mieć swojego kręgosłupa moralnego i musi wciskać klientom Orange Energię, która pomoże klientowi wylądować w trumnie szybciej niż myśli. Dodatkowo firma obciąża Cię za błędy sprzedażowe wynikające z błędów systemowych, musisz pisać naprawdę dużo odwołań aby Cię tym nie obciążyli. Polityka firmy? Wprowadźmy nową dostępną opcję w systemie bez wcześniejszego przetestowania, zabierzmy dostępny proces, działający proces w dotychczasowym systemie. Jeżeli nowy proces Ci nie działa to zadzwoń na infolinię wsparcia na której otrzymasz informację, że połączenie niezasadne z którego potem musisz się tłumaczyć!! Orange jak to duża korporacja ciągle mówi Ci, że wszystko się da, że wszystko jest możliwe - mówiąc w prost próbuje robić Ci pranie mózgu tanimi korporacyjnymi zwrotami, natomiast kiedy Ty odbijesz piłeczkę używając korpo skrótu, który jest niewygodny dla przełożonych to każą Ci tak nie mówić bo nie jest to prawdą - śmieszne, prawda? Jeżeli ktoś lubi wyścig szczurów, nie ma rodziny i życia prywatnego to doskonale wpasuje się w klimaty tej firmy, ale należy pamiętać, że "pracuję żeby żyć, a nie żyję żeby pracować" Co Orange lubi najbardziej? - DZIAŁANIA, DZIAŁANIA DO DZIAŁAŃ. Zamiast skupić się na pracy to musisz skupić się na pisaniu działań, które i tak nic nie wnoszą do Twojej pracy, tylko robisz coś żeby robić i mieć się potem z czego tłumaczyć. Oczywiście są też plusy pracy w Orange: dodatki socjalne i naprawdę miły dział HR - chyba jedyny dział, który w firmie stoi pierw za pracownikiem a dopiero potem za jego przełożonym. Plusy: - karta fitprofit - dodatki socjalne, wakacje pod gruszą itp... - pomocni i mili współpracownicy - dobre zarobki w zależności od obecnej sytuacji na świecie. Minusy: - kierownictwo, które zatrzymało się w latach 2000 - kierownictwo, które nie szanuje pracownika - firma, która nie szanuje pracownika - brak zrozumienia pracownika ze strony firmy - duży stres i czasami mobbing - ciągłe próby obciążenia czymkolwiek pracownika, tak aby wypłacić mu jak najmniej - wprowadzane procesy, systemy które nie działają - ciągłe tłumaczenie się z dosłownie wszystkiego - brak kompromisów - pranie mózgu pracownikowi Podsumowując, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Wszystko zależy od tego na jakiego kierownika się trafi, wiadomym jest, że całe to parcie i stres przelewane jest od góry do dołu, ale dobry kierownik rozumie pracownika i motywuję go do działania nawet pomimo słabej sytuacji zamiast jeszcze bardziej dobijać, stresować itp... Osobiście nigdy więcej nie wrócę do pracy w Orange, ponieważ ta firma ma w d*pie pracownika, dla nich jesteś wart tyle ile wynosiła Twoja ostatnia realizacja celów. Jeżeli Ty planujesz zacząć pracę w Orange to daruj sobie, szkoda zdrowia, łatwo można znaleźć pracę stabilniejszą i spokojniejszą z takimi samymi zarobkami i kierownictwa rodem z komuny. Orange to firma która lubi jak pracownik maluje trawę na zielono.
Po rozmowie o prace, która odbyła się w jednym z salonów Orange, to mam niestety BARDZO mieszane uczucia... Rozmowę ze mną przeprowadziła Regionalny Kierownik Sprzedaży Agencyjnej Pani Daria C., która swoim zachowaniem i podejściem w trakcje przebiegu tej rozmowy, to nie była nastawiona w przyjazny sposób do mojej osoby, który by mnie zachęcił do podjęcia pracy w tym salonie z takim KRS. Cały przebieg tej rozmowy był wręcz niemiły, a ja czułem się niekomfortowo. Bardzo mocno uraziło mnie to, że Pani Daria, która wysunęła błędne wnioski (nie wysłuchawszy ze zrozumieniem mojej wypowiedzi odnośnie tego, że sam złożyłem wypowiedzenie w poprzedniej pracy)Stwierdziła, że zostałem zwolniony z poprzedniej pracy przez to jak pracowałem, co oczywiście powiedziała mi prosto w oczy z dziwnym uśmieszkiem na twarzy. Moją odpowiedzią na to, co słyszałem był śmiech, bo nie mogłem uwierzyć, jak coś takiego można powiedzieć do drugiej osoby. Zwróciłem Pani Dari uwagę na to, co mówiłem wcześniej, że sam złożyłem wypowiedzeniem, a wyciąganie takich błędnych wniosków jest krzywdzące. Bardzo dało się odczuć to, że Pani KRS czuje swoją wyższość. W swoim życiu prywatnym, a także jak i w pracy, to miałem styczność z wieloma osobami, które pracują jako KRS i muszę przyznać, że jeszcze nie spotkałem się z tak totalnym brakiem klasy i taktu ze strony takich osób jak Pani Daria C., która dopiero od lutego 2021r. (Informacja zawarta na linkedln) otrzymała awans na stanowisko Kierownika Regionalnego ds. Sprzedaży, a niestety już obrosła w piórka i swoją postawą okazała brak szacunku do osoby ubiegającej się o pracę.
nie przejmuj się, ta firma to (usunięte przez administratora) sami również zwalniają pracowników bez powodu (z przyczyn pracodawcy) więc głupie uwagi tej pani na temat twojej poprzedniej pracy świadczą o jej niskim poziomie inteligencji i kultury, dotyczy to niestety tzw. managerów również całej organizacji.
Jakie macie zarobki mniej więcej ?
Najniższa krajowa i to nie w Orange bo Orange zatrudnia tylko przez agencję w ostatnim czasie bp ich taniej wychodzi. Jao zwykły pracownik nie zarobisz na dom, chyba że jesteś na sprzedaży w salonie.
Tak i zadnych podwyzek co roku bylo to samo dla pracownikow zatrudnianych przez firmy zewnetrzne bo tak niestety sie zatrudnia ludzi.
Orange Polska prowadzi swoje interesy w sposób karygodny! Przebywam od pewnego czasu za granica i zorientowałem się własne, ze numer mojego telefonu komórkowego nie działa. Kiedy zadzwoniłem do biura obsługi klienta, dowiedziałem się, ze mój numer…już nie istnieje! Zrobiono to bez zadanego uprzedzenia czy choćby jednej próby kontaktu. W ten sposób firma praktycznie zablokowała mi konto bankowe, ponieważ wszystkie SMS-y banku idą na numer który mi odebrano. Oczywiście, nie jestem jedynym. Orange Polska ma takie zasady gry! To całkowity brak zainteresowania klientem i zwyczajne (usunięte przez administratora) Przestałem być klientem Orange Polska nie z własnej woli, i z własnej woli już się NIGDY nim nie stanę.
Zamiast rzucąć bluzgi może lepiej napisać jaka była przyczyna likwidacji numeru. Może poprostu się nie płaciło rachunków??? Mało prawdopodobne aby operator podejmował działania niezgodne z regulaminem....
Nie polecam, szukają naiwnych obiecują sprzedaż światłowodu na POPCACH a ładujesz na OLDACH i błagasz o umowy wróżą zarobki rzędu 10-20tys a sami ledwo na paliwo mają. Prowizję ucinane wypłacane z dużym opóźnieniem. Chyba d2d już się kończy.
Witam, Widziałam ofertę na programistę , zastanawiam się czy aplikować. Czy jest tu ktoś kto pracował w dziale it w Wawie??
jeśli szukasz pracy na dłużej to daruj sobie, bo co roku zwolnienia a obecnie w 2021 jest to pula 920 osób. Ja zacząłem w 2017r i obecnie dostałem wypowiedzenie, a nie tak dawno we wrześniu nagrodę za szczególne osiągnięcia i nawet spotkanie on-line z głównym dyrektorem i pochwałę. W pierwszej kolejności zwalniają tych z małym, stażem, bo raz nie masz takich układów i znajomości, dwa przysługuje ci mniejsze odszkodowanie za wypowiedzenie z winy pracodawcy. Podsumowując na początek słaba pensja, później trochę lepiej, ale ciągną umowę czasową jak najdłużej prawo na to pozwala, żeby mało płacić Jak zaczniesz już w miarę normalnie zarabiać, to cię zwolnią bo optymalizacja i po temacie. Firma się uwstecznia i raczej zwija, do tego wyprzedaje majątek po TPSA, premie pracownikom niesprzedażowym zabrali, podwyżek żadnych w 2020r. nie było, a jak sa to po 50-100zł, mniej niż infalcja, słowem bida z nędzą.... NIE Polecam!
a jakie lokalizację są zamykane w tym roku? ja też jestem byłym już pracownikiem, ponieważ moją lokalizację zamknęli dwa lata temu i podziękowali za współpracę. I powiem szczerze, że cieszę się, że tak się stało :)
po prostu sprzedają co się da ze swoich budynków a idą w wynajem, płacąc pewne jak za woły. Ja pracowałem w jednym biurze w Krakowie dwa lata, po czym je sprzedali i przenieśli nas do innej lokalizacji, która zaraz potem też pojawiła się w ogłoszeniu na sprzedaż :0), zasada jest taka zwolnić ile się da i upychać ludzi w jednym miejscu, następnie sprzedać swoje nieruchomości. Od 1.5 roku co tydzień komunikaty, że firma odbiła się od dna i są zyski, ICT rośnie rok do roku a NPS jest najwyższy, po czym sorry planujemy zmniejszyć sprzedaż i będzie mniej zadań do wykonania, potrzebne są oszczędności, więc zwalniamy, słowem czysty idiotyzm...
Ok ale na jakim stanowisku pracowales? Bo to, że konsultantów w salonie traktują źle to wiem ale jak sytuacja w dziale IT, ktoś coś???
Starszy specjalista ds. wdrożeń ICT, chyba większość ludzi traktują jak śmieci, nie tylko konsultantów, także zastanów się, ale słyszałem że w francuskim korpo to norna, lepiej jest na pewno w amerykańskich firmach, a OPL tutaj jesteś numerem kpx jak ktoś słusznie zauważył. Oszczędności na każdym kroku, typu dostajesz stary zamortyzowany monitor który już powinien być utylizowany, drukarka wiecznie popsuta, śmieszne limity na drukowanie, z LUX Med przeszli na PZU zdrowie, że niby pracownik będzie mieć lepiej a wyszło jak zwykle, żeby zaoszczędzić parę złotych, zapomnij o owocowym dniu, czy pączkach w tłusty czwartek, czy nawet kawie czy herbacie. Jakby mogli, to by wodę chyba zakręcili...
Byłem z nimi kilka lat. Kilka lat masy reklamacji, błędów z ich strony itp. Przeszedłem do TM na początku 2014 i nie złożyłem do tej pory żadnej reklamacji. To co miałem dostać, otrzymałem. Gdybym mógł cofnąć czas, to zdecydowanie wcześniej opuścił bym szeregi tej sieci. (usunięte przez administratora)
Nie polecam tego zakładu jak i pracowników. Internet wolny ledwo co chodzi jeszcze po tym jak nie chciałem podpisać umowy z "Orange" internet zaczął wywalać kilka razy dziennie bylo nawet tak ze nie było go pół dnia. Czekam na wymarzana chwile ktora bedzie w kwietniu zeby odejsc z tego salonu i nie wrocic. Nie polecam serdecznie i nie serdecznie tego salonu. Lepiej juz nie miec internetu niz miec taki ;D
A region wschodni? Też zwijają? Bo ciągle szukają do pracy w ogłoszeniach.
Z tą firmą nie mam nic wspólnego od 2017, ale nie kojarzę, żeby w regionie wschodnim były jakieś call-centra, back-office'y etc. Czyli gdzie szukają do pracy? W SPRZEDAŻY! Tam zawsze szukają, więc nic nie zwiną. Zwijają tylko lokalizacje działające przy wsparciu back-office, działy reklamacyjne czy telefoniczną obsługę klientów, bo wg wizji prezesów i dyrektorów wszystkich w tych dziedzinach mają zastąpić automaty :-/
Czyli co wprowadza automaty a nas np. po 15 latach ciezkiej pracy tak po prostu zwolnia?
Jak wygląda ścieżka awansu w Orange Polska S.A.?
Wiecie ile zarobi osoba na stanowisku specjalista ds. klienta biznesowego? Razem z pit 0 - 1800 zł netto. Chyba nie muszę tego komentować.
Niedawno dostała się taka jedna, którą dobrze znam na "doradcę klienta biznesowego" za te 1800 zł. Wiedza techniczna i merytoryczna poziom ameby, ledwo szkoła skończona na samych dwójach, kultura spod budki z piwem,opryskliwa i chamska. Znajomości w lokalnym biznesie zerowe. Teren Mazowsza
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Orange Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Orange Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 111.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 75, z czego 3 to opinie pozytywne, 57 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Orange Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.