lubię tu wpadać co jakiś czas. zawsze wesoło. i kolejny raz upewniam się, że jacy ludzie taka firma. :)
Pisze się schizofrenię, powrót do podstawówki powinien być stosunkowo dobrą karą, ponieważ zostaniesz tam na wieki a twa głupota będzie wysłuchiwana jedynie w kręgu mądrzejszych od ciebie małolatów. Ponadto będziesz obiektem drwin i docinek. Tak nawiasem, przestań podawać się za osobę którą nie jesteś, przykro jest słuchać takiego gbura który siedzi z dużym i rozpłaszczonym tyłkiem wbijając litery na klawiaturze, aby móc komuś uprzykrzyć życie. Przykra zawiść/zazdrość?
móżdżek i jarek to ta sama osoba tylko ma shizofremie.
móżdżek - 2012-01-21 19:37:07 jarek z f...t - 2012-01-10 00:37:37 ja to mam [usunięte przez moderatora] na wszystko i na wszystkich to ja jestem Bogiem w całym Havo parobki.nie rób lepszym od siebie antyreklamy : )podrabiaczu osób : )
jarek z f...t - 2012-01-10 00:37:37 ja to mam [usunięte przez moderatora] na wszystko i na wszystkich to ja jestem Bogiem w całym Havo parobki.nie rób lepszym od siebie antyreklamy : )
sęk w tym że starych sprzedawców w sklepach havo to na lekarstwo , są usuwani w ostatnim czasie masowo i zastępowani młodymi bez doświadczenia i bez wypracowanej latami pozycji na rynku ,
Chciałbym dowiedzieć się czym wyróżniają się sklepy Partner Havo. Najlepiej niech odpowiedzą ludzie z kadry kierowniczej.Regionalni,sklepowi albo niech odpowie dyrektor. Proszę podać przynajmniej 5 powodów dlaczego klient wybrać ma sklep Havo.W każdym mieście działa przynajmniej kilka firm handlujacych sprzętem RTV AGD.Co takiego posiada sieciowy sklep Havo co spowoduje przyciągnięcie klientów? Osobiście widzę tylko jeden powód.... to stara kadra sprzedawców.To ich twarze pozytywnie kojarzą się,to oni całymi latami pracowali na dobre imię firmy,to oni posiadają doswiadczenie i wiedzę,to dzięki nim klient wybiera sklep Havo w swoim miescie bo wie że zostanie obsłużony na najwyższym poziomie.Ufa się tym którzy na rynku działają od lat. Z całym szacunkiem dla dyrekcji i właściciela firmy ale to sprzedawcy są na pierwszej linii. Z przykrością muszę powiedzieć nie ma sęsu "wychylać się" starać się promować firmę ...angażować się w działania marketingowe bo nikt tego nie doceni,,nie powie nawet dziękuję,nie mówiąc o wynagrodzeniu pieniężnym.Jest plan jest licznik czaruj i sprzedawaj.
ja to mam wyjebane na wszystko i na wszystkich to ja jestem Bogiem w całym Havo parobki.
a ja się [usunięte przez moderatora] zastanawiam nad jedną rzeczą... jak nie wyrobie targetu minimum 50% to wiadomo że goła pensja... ale czemu jak nie wyrobię cyfry to urywają mi premie z puli gdzie np wyrobiłem donorie ? może mi zarząd wyjaśnić czy cyfra Wam grubym rybkom zabiera za to że sklep nie wyrobi połowy umów ? moglibyście to nam jakoś wyjaśnić ?paliwa do awionetki wam za mało ? a może zbieracie już na lot na księżyc ? chętnie się dołożę ale na bilet w jedną stronę !
Ty Trener od siedmiu boleści , stań za ladą w sklepie (tylko nie w tym co przyjaciele Rosjanie robią zakupy) i tak miesiąc pokozacz. Największe korzyści to dla twojej firmy szkolenia mogą przynieść. Chcesz czarować to do szkoły magów a nie pchasz się na front z różdżką. Jak śmieszą mnie metody takich trenerów i ich odrealnienie, tylko książka , książka, książka zero wiedzy praktycznej . Z takim założeniem to możesz szkolić sprzedawców (domokrążców) , którzy językiem korzyści omotają biedną babcie i wcisną kołdrę za kilka tysięcy złoty. Tak czynniki są po naszej stronie , sprzedawców a zewnętrznych brak: Konkurencji nie ma , dostępu do internetu brak, klient ciemny nic nie wie, nie porównuje cen, my mamy super ceny i zniżki co biją konkurencję, klientów jak mrówek ,obsługujemy tylko wybranych , sprzedawca ma tylko swoje obowiązki - nie bawi się w bankiera , nie sporządza umów abonamentowych, nie obchodzą go serwisy , czystość . Klient jak na zachodzie ma kasę i nie wie tylko gdzie ją zostawić - nie szuka praleczki za 699zł ,tv za 899 - 32" bo więcej nie ma a na raty nie może. Sprzedawca jest zadowolony , bo wie że nie ma abstrakcyjnego planu do wykonania , nie musi martwić się , przecież nie ma kilku nierealnych planów do wykonania a jeden nie jest zależny od następnego w końcu sprzedawca nie dostanie najniższej krajowej i może z radością czekać następnego miesiąca - Trener czujesz różnicę między twoim wyczytanym światem fantazji?Te twoje książeczki mają się tak do rzeczywistości jak bajki , nie przepraszam bajki są uniwersalne i można doszukać się morału a twoją teorię jedynie na gwoździu w kibelku powiesić możesz .
wiem - bo właśnie przez przypadek zobaczyłem paseczek kierownika :) tylko ćsiiiiii......
Maja takie same progi i takie same stawki procentowe za wykonanie jak sprzedawca jedynie inna jest podstawa naliczenia bo wynika ona z planu całego sklepu. I tak dla ciekawości jak trzech sprzedawców zrobi plan a reszta nie to kierownik tez dostaje po dupie. tak samo z zaleganiem dla kierownika liczy się całość. I tutaj może być tak że jeden sprzedawca nie zrobi planu a inny zrobi 200% i też kierownik ma swój plan zrobiony.
a ja jestem ciekawy jakie mają stawki kierownicy? tzn za wyrobienie targetu jako sklep czy mają te same progi procentowe jak sprzedawcy? może jakiś się przyzna co tu zagląda ? bo swojego kierowcy nie będę się pytał :) pozdro dla wszystkich !
nie biedronkę a tesco postawią w miejscu kwadratu
nie biedronkę a tesco
hej hej pare lat temu pracawalem w tym syfie. Przelom wieku byl spoko ale potem juz tylko gorzej Teraz ciekawi mnie tylko czy pracuja tam te same balwany tzn [usunięte przez moderatora]. A moze poszli juz w pizdu. Pozdrawiam
Dlaczego Twoi sprzedawcy nie sprzedają więcej? ... bezwględu na to czy jesteś wlaścicielem, prezesem zarządu, dyrektorem lub menedżerem sprzedaży, napewno wiesz, że najważniejsza dla firmy jest sprzedaż. To wysoka sprzedaż, gwarantuje firmie pieniądze i rozwój. Często jednak nasze oczekiwania weryfikuje praca sprzedawców, którzy nie są w stanie sprzedawać tak jakbyśmy chcieli. Z reguły problem niskiej sprzedaży nie leży w firmie lub produkcie. Z sondaży wynika ze 80% kłopotów z niskimi wynikami sprzedaży leży w samych sprzedawcach! ...skoro wiesz, że Twoja firma ma potencjał do większej sprzedaży i czujesz, że: • Twoi sprzedawcy powinni sprzedawać więcej - a z jakiegoś powodu tego nie robią • masz już dość wymówek sprzedawców, że znow \"coś\" im przeszkodziło . w sprzedaży - a Ty wiesz, że to tylko wymówki • powinni pracować ciężej i mieć zapał - a widzisz, ze nie zależy im, aż tak bardzo. ... ale z jakiś powódów tego nie robią ... Dzięki nam Twoi sprzedawcy będą sprzedawać więcej W ciągu 10 lat pomogliśmy setkom firm zwiekszyć ich wyniki sprzedaży, nawet gdy ich sprzedwacom wydawało się, że sytuacja jest trudna i \"więcej się nie da\". Poniżej opisalismy 4 szkolenia, które rozwiązują 4 najczęstsze kłopoty, które nie pozwlają Twoim sprzedawcom osiągać wyników jakich od nich oczekujesz. SZKOLENIE: POSTAWA I AUTORYTET SPRZEDAWCY czyli jak być sprzedawcą, od którego klienci sami chcą kupować ROZWIAZUJE KŁOPOT 1 - SPRZEDAWCY MAJĄ POSTAWĘ \"NIE DA SIĘ\". Często niskie wyniki są spowodowane tym, że sprzedawcy po prostu \"robią swoją robotę\" i tyle. Często im sie po prostu nie chce, nie wierzą, że można więcej! i dają z siebie wymagane minimum, w sytuacji klęski zwalają na wszystkich innych i na otoczenie. SZKOLENIE:PERSWAZYJNY JĘZYK SPRZEDAŻY czyli jak mówić, aby inspirować klientów do zakupu ROZWIĄZUJE KŁOPOT 2 - SPRZEDAWCY NIE POTRAFIĄ SPRZEDAWAĆ!. Wielu sprzedawców sprzedaje, ale nie potrafi sprzedać! wynika to z tego ze brakuje im najwaniżjeszych umiejęntości - mówienia językiem korzyści, perswazji, i przekonywania. Wiekszości sprzedawców wbrew temu co im sie wydaje nawet nie rozróżnia cech od korzysci! SZKOLENIE: SKUTECZNY NEGOCJATOR czyli jak wygrywać negocjacje w relacji 1 na 1 ROZWIĄZUJE KŁOPOT 3 - SPRZEDAWCY PRZEGRYWAJĄ NEGOCJACJE. Z braku wiedzy czym sa negocjacje lub z lęku przed kleintem, sprzedawcy oddają za dużo podczas negocjacji, daja za duże rabaty lub nie potrafią dojść z klientem do porozumienia, w efekcie czego klient korzysta z oferty konkurncji. SZKOLENIE: BUDOWANIE REALCJI I OBSŁUGA KLIENTA czyli sztuka utrzymania lojalności klientów ROZWIĄZUJE KŁOPOT 4 - SPRZEDAWCY TRACĄ KLEINTÓW. Sprzedawcy często robię syzyfofa pracę - tygodniami pozsykuję klienta a później go tracą w jeden dzień! bo się nim nie opiekują. Przez to Twoja firma w kółko robi to samo, pozyskuje i traci... zamiast pozyskiwac i utrzymywać, tym samym zwiększać grupę stałych klientow.
nie jem, nie pije tylko sprzedaje,tyram po 11 godzin ,zarząd tylko [usunięte przez moderatora] marżę i śrubę podkręca,konkurencja kosi kasę,a ja jak baran muszę tłumaczyć różnice cenowe po kilka stówek,bo ten towar jest lepszy bo pochodzi z havo,i ty jeszcze mnie [usunięte przez moderatora] piszący wcześniej baranie..
a czy to prawda że tam gdzie kwadrat mają biedronke postawić czy cos takiego?
Bo w torresie same pupy zostały, które boją się ziapy otworzyć:)))))))) Takich ludzi trzeba w naszej firmie. Zamknąć gęby i pracować!!! Z tym Domaxem to plotka chyba.