Robisz rezerwacje na booking, jest jakieś info o ofercie partnerskiej, wszystko spoko (jest info, że nie możesz dokonać zmian w rezerwacji) no okej spoko, nie muszę, nawet nie chcę. Rezerwacja zrobiona, kasy pobrało więcej niż powinno, potwierdzenie na maila przyszło, które można sobie (usunięte przez administratora) podetrzeć za przeproszeniem, bo rezerwacja nie widnieje w panelu "rezerwacje" na koncie, dodzownić się nie da nigdzie, bo nie masz pinu do potwierdzenia, a a hotel nie widzi Twojej rezerwacji.. A dopiero info w mailu, że ta rezerwacja jest przez jakieś Travel obsługiwana, a w jaki sposób tam się dostać, żeby cokolwiek zobaczyć? Jakieś pomysły? Bo to żenada co to się wydarzyło, bo na ten moment nie mam ani kasy, ani hotelu...
Opiszę rekrutację na stanowisko Account Manager w Krakowie. Najpierw bałagan w HR, maile niby nie dochodziły, oczekiwanie na rozmowę telefoniczną trwało 2 tygodnie. W końcu zaproszenie na Assessment Day. Kilkanaście osób ubiegających się o stanowisko. Jakieś scenki, obserwacja przez managerów, niby fajnie na luzie ale... nie wiem jakim kryterium się kierują bo wybrali studenta 5 roku i jakieś dwie dziewczyny. Liczyło się czy pasujesz do zespołu a nie jakie masz umiejętności i doświadczenie. Porażka, strata czasu. A wyglada jak typowe korpo - mnóstwo komputerów jeden koło drugiego.
Z doświadczenia wiem, że w korporacjach, szczególnie związanych z IT, zawsze jest coś w rodzaju Assessment Day bądź Demo Days. Byłaś zobowiązana do wykonania jakiegoś zadania, które miałoby ocenić Twoje umiejętności? Dowiedziałaś się czegoś na temat warunków?
Wygląda na to, że nie posiadałaś wskazanych umiejętności czy doświadczenia, zaś podczas Assesment Day nie odnalazłaś się odpowiednio do opisanej sytuacji. Ja ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że praca w Booking.com jest satysfakcjonująca zarówno pod względem rozwoju własnych zainteresowań oraz umiejętności, jak i pod względem zarobkowym. Przykre natomiast jest to, że osoby które danego etapu nie zaliczyły to w chwili obecnej próbują oczernić imię firmy, do której aplikowali. Czasami trzeba pogodzić się z tym, że ktoś inny bardziej odpowiada kryteriom danej firmy, zacisnąć zęby i zrobić wszystko, by nie stracić kolejnej życiowej szansy. Pozdrawiam
Kobieto! Doświadczenie w branzy turystycznej i hotelarskiej mam ponad 10 lat. A co sobą reprezentuje ktoś kto nie skończył studiów albo pracował w mc donalds (tak, takie osoby się dostały!). Chodzi o to, żeby brać osoby które będzie można sobie łatwo podporządkować a taka „czysta tablica” jest dla nich idealna
Ale podasz jakiś argument za tym, czy tak ot sobie piszesz? Bo takie wpisy z reguły wyglądają na konkurencyjne :3
Potwierdzam zero kompetencji zero profesjonalizmu. To corpo najgorsze z możliwych. Moja znajoma wytrzymała tam 3 tygodnie - ci ludzie zamiast realizować prawa klientów i obiektów stosuje metody uniku. Nie polecam, a wręcz informuję, iż proszę uważać !
Booking.com oferuje na pewno świetną pracę przy anulowaniu rezerwacji. Oto, jak pracownicy Booking.com likwidowali moją zapłaconą i potwierdzoną rezerwację. Zarezerwowałem apartament na narty na tydzień 27.12.2021 do 2.01.2022 roku w Austrii w Saalbach. Wynajmujący oraz Booking 5.12.2021 potwierdzili moją rezerwację i wzięli pienądze z karty. Potem lockdown z powodu koronawirusa został w Austrii poluzowany i wynajmujący pewnie już mojej rezerwacji nie potrzebował, a nawet mu ona przeszkadzała, bo pewnie zgłosili się lepsi klienci. Booking pomógł wynajmującemu w anulowaniu mojej zapłaconej rezerwacji, a moja zawarta umowa na wynajem i wpłacone pieniądze NIE MIAŁY ŻADNEGO ZNACZENIA. 9.12.2021 Booking mnie poinformował, że anulował moją rezerwację bez podawania przyczyny! Oczekiwałem, że Booking z przeprosinami zaproponuje mi podobny lub lepszy nocleg. Dostałem tylko gorsze propozycje! W zamian za anulowaną rezerwację w kilkupokojowym apartamencie, zaproponowano mi nocleg w pensjonacie dla młodzieży, po kilka łóżek piętrowych w pokoju - Jugendpension! Kolejne propozycje były w coraz większej odległości od wyciągów narciarskich: 8 km, podczas gdy moja odwoływana rezerwacja była w odl. tylko 1km od wyciągu. Booking zapewnił mi "wsparcie" w pobraniu moich pieniędzy z mojej karty, potem zapewnił wsparcie Austriakowi, żeby się mnie pozbył z apartamentu. A jak ci się nie podoba, to siedź w domu, zamiast podróżować!
Na rozmowie dostałam informacje ze nawet w razie negatywnej - zadzwonią .. w poniedziałek rozmowa , minął tydzien i nic.. czy oddzwaniają ?
Czy HR z booking.com raczy informować o negatywnym wyniku rozmowy, czy też zostawia sprawę w zawieszeniu jeśli nie ma pozytywnej odpowiedzi?
Tego nie wiem na pewno, ale firmy zwykle odzywają się tylko do tych osób, które przeszły weryfikacje pozytywnie. Dawno byłaś na rozmowie? Może powinnaś sama skontaktować się z HR i dopytać. A tak na marginesie to trudna była rozmowa kwalifikacyjna?
Firma kieruje się niejasnymi zasadami podczas rekrutacji. Puenta jest taka: im mniej wiesz i umiesz tym lepiej. To mówi samo za siebie.
To mnie zaskoczyłeś. Przecież to właśnie wiedza i umiejętności są priorytetem przy przyjęciu do pracy. A nowicjusze ile dostają wypłaty? Opłaca się chociaż finansowo tam aplikować?
Dokładnie tak jest! Widać zależy im na zatrudnianiu bezmózgich ameb, których nauczą od zera. Jaki w tym sens? Nie ma go. A wynagrodzenie? Nie poznasz przed ostatnim etapem
Pytanie, czy to o czym piszesz, dotyczy stanowisk handlowców, czy też programistów od zajmowania się ich stroną. Może ma sens zatrudnienie się na tym drugim i nauka od zera?
Zawsze rezerwuje na tej stronie i zawsze nie miałem problemów z noclegiem. Duży wybór, fajna oferta – może trochę ciut za wysokie ceny ale ostatnio można dostawać cashback wg tej instrukcji (https://bookingcom.cashback-polska.pl/) więc ceny niejako się wyrównują no i wiadomo każdy szanujący się hotel współpracuje z booking.com więc zawsze warto tam szukać zakwaterowania jeśli nie mamy akurat jakieś zaufanego miejsca, bo np na grupach na facebooku łatwo trafić na oszustów u ktorych zapłacimy a potem okaże się że zostaliśmy i bez pieniędzy i bez noclegu, 2 lata temu miałem taką sytuację i teraz wolę tylko sprawdzone serwisy jak booking albo trivago
Daruj sobie te brednie. Ostatnie wydarzenia z Zakopanego pokazały co warty jest Booking. Generalnie po analizie Booking com widać że tam zawsze wszystkie opinie są cudowne. Zero złych. Zawsze idealnie. I tak było z Tatarzanką. A to pokazuje że Booking nie jest wiarygodny. I dla mnie to jest wystarczające. Więcej nie wchodzę tam i nie próbuję nic oglądać czy rezerwować. Bo skąd wiem jak jest skoro opinie tam to jeden wielki przekręt? Prawdziwe i wiarygodne opinie widzę są na np Tripadvisor. Ludzie którzy mieli nieszczęście zarezerwować pobyt w Tatarzance nie mogli nawet dodać złych opinii na Booking. Musieli zamieszczać na innych portalach.
Na Tripadvisor, tak? To wejdź na fb i zobacz oferty pracy marketingu szeptanego, ilu się zgłasza, żeby tam opinie wystawiać, za 50 gr sztuka.
Opinia już stara, ale poziom jej absurdu został. Booking nie jest gwarantem żadnej uczciwości obiektów. Kiedyś, przed wieloma laty był. teraz zalezy im tylko na trzepaniu kasy, zwłaszcza, że padli na pandemii. Przyjmują wszystkie obiekty jak leci , bez weryfikacji. Z opinii ludzi widać, że szansa dojechania pod zamknięte drzwi / do nieistniejącego hotelu / do zupełnie innego=gorszego pokoju jest taka sama jak na fb czy poprzez olx (a nawet większa). I w razie czego booking jest tylko pośrednikiem, w razie problemów umywa swoje ręce, a obsługa klienta osiągnęła poziom dna (kiedyś była naprawdę niezła), nie tylko trudno się dodzwonić, ale w tej chwili pracownicy nic nie mogą, więc taka obsługa praktycznie nie istnieje. Coraz bardziej zniecierpliwieni pracownicy recytują wyuczone formułki, o wszystkim decydują algorytmy i tajemniczy "system". Pewnie booking będzie dalej działać, ale jako osoba podróżująca i właściciel obiektu życzyłabym bookingowi poprawy obsługi albo jednak upadku...
Też tak myślałam. Zmieniłam zdanie odkąd booking.com wisi mi jakieś 6q8zł od sierpnia i już chce oddać. Dodam że godzinę przed Krakowem dowiedziałam się że nie mam gdzie spać gdyż z apartamentem nie ma kontaktu. Teraz booking nie odpowiada na maile.A jak się dodzwonię to słyszę od 6 tyg. Że sprawa jest w finansach.
Chciałem zarezerwować apartament w górach na booking.com. Od razu płacę całość za pobyt, czy mogę wpłacić tylko zaliczkę, a resztę zapłacić już po obejrzeniu zamówionego pokoju? Co jeśli pobyt jest już zapłacony, a obiekt nie spełnia moich oczekiwań i różni się od przedstawionej na zdjęciach oferty? Booking.com zaoferuje mi inny lepszy apartament w tej cenie, czy wtedy muszę się liczyć z dopłatą? Ktoś doradzi jak to realnie wygląda?
Witam dlaczego nikt się nie kontaktuje jeśli są problemy z wynajmem lokalu.Po przyjedzie na miejsce apartament był niedostępny ale pieniądze pobrał booking i 3 tyg. Sie nie odzywają. Odradzam booking i szukać na własną rękę opsmaruje ich we szystkich portalach dopóki się nie odezwa
Większość ludzi opisuje tutaj wrażenia z korzystania z serwisu, a nie z pracy, więc dla odmiany napiszę krótko, jak się w Bookingu pracuje, bo spędziłem tam prawie 3 lata :). Krótko mówiąc, jest w porządku i to najfajniejsze korpo, w jakim pracowałem. Warunki w biurze w Warszawie są naprawdę super. Atmosfera w pracy bardzo luźna, mnóstwo sympatycznych ludzi. Dużo integracji, dużo eventów, masa szkoleń, generalnie pracownicy nie mogą narzekać na brak bonusów, wsparcia i rozwoju. Godziny pracy są luźne, dużo wyjazdów. Jest trochę procedur, ale to jak wszędzie. Pensje to taka warszawska średnia, nie ma szału, nie ma tragedii. Gdyby nie to, że dostałem ofertę z bardzo dobrze płacącej firmy, to bym się stamtąd nie ruszał.
Booking ściągnął mi pieniądze z karty a jednocześnie zablokował mi taką samą kwotę na koncie. Stan ten trwa już drugą dobę. Próby kontaktu z booking.com nie są możliwe. To jakaś chora firma
Booking com dba tylko o gości, nie o obiekty na których zarabiają. Nie pomagają gdy goście demoluje apartamenty, zwracają pieniądze z ofert bezzwrotnych bez konsultacji z obiektem.
Mam pytanie do osób, które aplikowały na stanowisko Account Executive. Zastanawiam się czy aplikować... Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna, jakie padają pytania, w jakim języku się ona odbywa, oraz przede wszystkim, na jakie aspekty pracownicy firmy zwracają uwagę ? Oczywiście zależy mi na subiektywnych ocenach osób, które odbyły taką rozmowę. Jeśli ktoś jest w stanie udzielić odpowiedzi odnośnie "widełek" finansowych,byłbym wdzięczny. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
Wszystkie pytania, które chciałem zadać, znalazły się w Twoim wpisie. Niestety nikt nie odpowiedział, dlatego też chciałbym wiedzieć, czy zdecydowałeś się finalnie aplikować na to stanowisko?
Firma działająca bezwzględnie kierując się jedynie swoim dobrem. Pracownicy w 90% to pozbawione mózgu korposzczury. COS OBRZYDLIWEGO firma zbudowana na farcie, na monopolu, po prostu jakiemuś kretynowi udało się trafić w lukę Internetu.
Spadli z jakością okrutnie. Można dodać nowy obiekt np. obiekt "namiot nad warką z kuchnią i z garażem w namiocie" sprawdźcie sami!!!!!, zero kontroli, moderowania. Wysoka prowizja. Czysty zysk i spadek jakości w ciągu 10 lat współpracy z nimi ...a ich właściciel priceline.com prężny nadal i z klasą
Hmm info o pracy... w zalezności o jakie stanowisko się ubiegasz. Rozumiem ,że mieszkasz w Polsce wiec aplikujesz do biur w Warszawie lub Krakowie. W Polsce nie ma jeszcze biur oblsugi klienta ale są Hotels Department. Pracowałam w Berlińskim biurze. Praca ogólnie w firmie fajna. Chetnie bym wrocila ale wrocilam do Polski a jestem oddalona od Polskich biur o 500 km. Więc w Berlińskim biurze mieliśmy catering to super fajny, sniadanka dodatkowo płatne ale darmowe owoce kawy herbaty napoje. Przerwy przestrzegane. Praca oczywiście caly czas przy kompie. Szkolenia wewnętrzne. Eventy imprezy letnie i zimowa w Amsterdamie. Szalone piątki.
Witam , nie polecam firmy Booking.com rezerwacje sa cofane po wcześniejszej rezerwacji , a firma usprawiedliwia się pomyłką ceny podaną przez hotel i proponują nowe ceny o wiele wyższe. Odradzam, nie polecam i przestrzegam. Jest mi przykro że tak duża firma działająca od 1996 roku prowadzi tak haniebne sposoby walki o klienta .
Witam. Muszę się nie zgodzić z powyższą wiadomością. Pracowałam w b.com 3.5 roku w tym na stanowisku accomodation service. Niestety Booking.com nie ustala cen za noclegi. Ceny są podawane przez właścicieli obiektów. Booking.com jedynie pośredniczy pomiedzy obiektem a gościem. Zatem kazda zmiana ceny bądź jej błąd przy wprowadzeniu na stronę są zwiazane z błędem właściciela danego obiektu. Pozdrawiam
gdzie jest tu informacja na temat pracy na bookingu? dlaczego tutaj ludzie umieszczają opinie dot. usług tej firmy a nie pracy a ADMINISTRACJA GOWORK śpi
@szukajacyPRACY odnioslam się do wpisu poprzwdniej osoby gdyż mnie to zdenerwowało. Nie znoszę jak ktos sie wypowiada nie wiedzac jak to wyglada od podszewki. Jeśli chcesz wiedziec wiecej o pracy w ywj firmie zadaj pytanie a postaram sie odpowiedzieć :)
Opinie klientów nie tu powinny się znaleźć, gdyż to miejsce jest dla pracowników!
na wszystkie komentarze które się tu znajdują tylko 1 dotyczy pracy w tej firmie. (usunięte przez administratora)
NIGDY WIĘCEJ BOOKING.COM NIEUCZCIWIE, W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH MAJĄ KLIENTA ZA NIC POMIMO GRZECZNYCH SŁÓW
Witam Państwa jestem właścicielkom obiektu NORD próbowałam dodać na BOOKING obiekt ' pokoje do wynajęcia ' oczywiście wszystkie dane dodałam i KONIEC !!! do dzisiaj tj. 9.07.2019. rok nie mogę nic zrobić !!! dodałam pokoje które miałam wolne ale wynajęłam je sama a z BOOKING wycofałam te pokoje . Spytacie się DLACZEGO samo życie w ofercie podałam że obiekt jest 70 m. od morza i to jest PRAWDA . A W BOOKING NAPISANO SAME BZDURY i to w języku angielskim nie w języku POLSKIM że do morza jest 1 KILOMETR .i kto przyjedzie ???? moje prośby telefoniczne nic nie dają oczekiwanie godzinami na odebranie telefonu . I CO NA TO PRACOWNICY W BOOKING ? kto jest winny ? ja osoba która miała płacić dla BOOKING od sprzedanego pokoju 12% a potencjalni wczasowicze czekają na oferty ! Pozdrawiam
myśle, iż to Pana bład skoro pisze Pan opinie dot. usług booking.com na stronie dotyczącej pracy dla tej firmy
Był ktoś na rozmowie w Booking.com Sp z o.o.? Chcesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej?
Szanowny Administratorze chętnie udzielę info na temat pracy i rekrutacji w booking.com jeżeli usuniecie wpisy, które nie dotyczą pracy w booking.com i są wpisami obraźliwymi dla pracowników firmy.
super podejście, mam rozmowę (assessment center) 25.09 i póki co to przeczytałem opinie ludzi z problemami z rezerwacjami a prawie nic o pracy (administracja gowork śpi?)
Czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? Jakie mają wymagania?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Booking.Com Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Booking.Com Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Booking.Com Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!