Drodzy Goście. Pierwsza sprawa. Korporacja Booking pobiera prowizję od 12 % do 32% prowizji od każdej rezerwacji, którą nalicza od ceny wynajmu, którą płacisz. Czyli jeżeli przebywasz w hotelu przez okres 14 dni i płacisz za pobyt kwotę np. 4.200 zł to opłata za to, że klikniesz przez stronę booking,com rezerwację w naszym hotelu, może wynosić ponad 1.300 zł. Sam odpowiedz sobie czy to normalne ? Gdybyś zarezerwował bezpośrednio w hotelu Twój nocleg byłby tańszy nawet o 30 %. Druga sprawa. Booking to firma, dla której liczy się tylko kasa tj. prowizja. Nie pomaga i nie realizuje praw jej partnerów. Jeżeli jest jakikolwiek problem z rezerwacją to przychodzi automatyczna wiadomość : " Drogi Partnerze! Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji ... Chociaż Booking.com nie ponosi odpowiedzialności ... odnotujemy tą kwestię ... w przypadku dalszej pomocy prosimy o kontakt z zespołem wsparcia " No cóż booking zawsze umywa ręce i nigdy nie pomógł nam realnie w załatwieniu sprawy nawet gdy mamy dowody na rażące zaniedbania lecz poza tym nigdy nie wyciąga konsekwencji i nie dba o majątek ich partnerów. To dowód, że najważniejsza jest dla nich tylko kasa z rezerwacji, którą pokrywają niczym nie świadomi nasi Goście.
Wielka szkoda, że tak mało mówi się o rezerwacji bezpośrednio na stronie hotelu. Większość osób daje się niestety złapać w pułapkę booking jako niby wiarygodnego pośrednika… A oprócz strony i zaawansowanej wyszukiwarki to ta firma nic sobą nie reprezentuje. Sama dałam się zwieść i pożałowałam. Rezerwacja podwójnie opłacona przez błąd booking.com i od 2 tygodni zlewka ze zwrotem MOICH pieniędzy. Na pewno im nie odpuszczę, idzie chargeback, donos do UOKiK i jak będzie trzeba to samego prezydenta holandii na nogi postawię. Pogrywać ze mną nie będą. Nigdy więcej rezerwacji z booking.com! Od teraz tylko bezpośrednio w hotelu.
Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię, nie odpisują na maile. Żenada.
https://pl.trustpilot.com/submitted/review?correlationid=1065e457-b6b7-4818-985b-123d31f27e78 Zero odpowiedzialności z Booking Booking odwołał naszą rezerwację na wakacje. Wyjazd miał być na wyspę, czyli bilety lotnicze kupione. Samochód opłacony. Wyjazd dwutygodniowy podzielony był na dwie rożne rezerwacje w dwóch różnych miejscach. Niestety, jedno miejsce Booking nam odwołał. Teraz znalezienie nowego lokum o zbliżonym standardzie w podobnej cenie jest niemożliwe. Cena jest minimum dwukrotnie większa. Więc mamy teraz opcje zapłacić za nowe miejsce dwa razy więcej lub zrezygnować z wyjazdu i ponieść koszty odwołania biletów lotniczych i najmu auta lub znaleźć coś z czego nie będziemy zadowoleni! Wspaniałe wakacje! Booking olewa sprawę. Jako alternatywne miejsce podesłali link do domu oddalonego o ponad 1400km ! :) HAHAHA
Interesuje mnie możliwość pracy zdalnej a w ofercie dla Account Executive - Poland (Krakow or Warsaw office) jak najbardziej firma taką możliwość wzięła. Szukam opinii pracowników, w wątku praktycznie wypowiedzi padają wyłącznie ze strony klientów jak i właścicieli wynajmowanych obiektów. Gdzie podziali się pracownicy? Powiedzcie przynajmniej jak z atmosferą pracy i czy warto się zatrudnić?
Jestem gospodarzem obiektu Całoroczny dom wakacyjny 3939752. Od paru dni mam zablokowane konto z żądaniem zmiany Hasła, mimo że nie prosiłem o zmianę Hasła. Nie mam powodu do zmiany Hasła. Proszę o odblokowanie kontaktu. Telefon 695 065 237 Telefonicznie nie udaje mi się z Wami skontaktować, bo oczekujecie ode mnie nr Rezerwacji, a ja jestem gospodarzem nieruchomości. Michał Tamborski
Wymaga się od kandydatów na stanowisko Account Executive - Poland (Krakow or Warsaw office) solidnej etyki zawodowej oraz zdolności czerpania z własnych zasobów. Uważam się za osobę inspirującą się wieloma aspektami życia, niekoniecznie tylko tymi, związanymi stricte z aktywnością zawodową. Miałbym jednak trudności w działaniu w środowisku, które nie jest w stanie pojąć faktu, iż prócz pracy jest również szerokie pole do zagospodarowania po swojemu. Jaka jest więc etyka firmy w traktowaniu pracowników? Czy szanuje się tu ich czas wolny?
Nie udzielą Ci żadnego wsparcia, kiedy po przybyciu na miejsce zakwaterowania okaże się, że nie ma wolnego pokoju. Dokładnie taką sytuację miałam. Zarezerwowałam pobyt w dniu przyjazdu, na trzy doby, zapłaciłam za wszystko z góry, bo było to wymagane. Ich ofert bezzwrotna działa nawet kiedy zostaniesz (usunięte przez administratora) Nie dostałam noclegu z winy obiektu, a booking obciążył mnie całą sumą za nocleg. (usunięte przez administratora) Nie polecam tej platformy, bo kiedy potrzebujesz pomocy to jej nie ma.
Są w grudni i wcześniej skargi na możliwość połączenia się z infolinią. Kto przybliży warunki pracy, jakie są w tym contact center? Ile połączeń jest do obsługi w ciągu 8 godzin pracy i jak ze szkoleniami oraz pieniędzmi? 5 tyś zł netto bym zarobił?
Piszę jako przedstawiciel hotelu współpracującego z booking.com Niestety już od jakiegoś czasu występuje tam kompletny brak profesjonalizmu i jakiegokolwiek szacunku dla partnerów. Pomimo, że naliczyli naszemu hotelowi niesłusznie fakturę za błąd swojego systemu i odpisali, że skontaktują się w celu wyjaśnienia tej sprawy., to zamiast kontaktu zawiesili nasz obiekt i nadal nie można z nimi o tym porozmawiać, ponieważ każdy konsultant odsyła nas do działu finansowego, który nie odpowiada na wiadomości i telefony. Na razie bazują na renomie, którą wypracowali sobie w poprzednich latach, ale obecny poziom obsługi klienta jest dramatyczny. Radzę unikać portalu booking.com, bo profesjonaliści już dawno tam nie pracują.
Dzień dobry, mam pytanie. Czy udało się wyjaśnić w Państwa przypadku tą sytuację i po jakim czasie? Jestem właśnie w bardzo podobnej sytuacji, obiekt wyłączony mimo opłacenia faktur, na wiadomości nikt nie odpowiada a jak już to z kolejnymi wyliczeniami zaległości których nie mam. Trwa to już od tygodnia. Pozdrawiam
Jak wygląda stanowisko area managera? Jest to praca stacjonarna. I napisali, ze biura są w Warszawie i w Krakowie. Pracownik sam może sobie wybrać, w którym mieście chce pracować? I czy jest tu konieczne, aby często podróżować między biurami? Np. raz na tydzień trzeba jechać do tego drugiego biura?
Czy możesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej w Booking.Com Sp. z o.o.? Dodali nowe ogłoszenia 29 sierpnia na Pracuj.pl.
po co infolinia, jeśli nikt nie odbiera telefonu. aplikacja nie działa, zero wsparcia, nie polecam i odradzam wszystkim. jak pobierzecie mi 1 zł z rachunku spotkamy się w sądzie
Znalazłem ofertę dla specjalisty ds. obsługi klienta, ale w Manchesterze i nie wiem czy można aplikować jakoś poprzez Polski oddział czy bezpośrednio do tego w UK? Jest to co prawda praca na cały etat, ale może ktoś wie czy początkowo idzie dogadać się na 3/4 etatu, żeby ogarnąć sprawy prywatne jak mieszkanie itp? Oferują również sporo dni urlopu, trzeba je wykorzystać w rok czy przechodzą na lata następne?
Booking obciaza konta klientow, mimo nieprzeprocesowania rezerwacji. Ergo, rezerwacji, kasa sciagnieta z konta. Na infolinii nikt nic nie wie, albo sciemnia, ze kasa wpadla na zagraniczne konto i uwaga idzie z powrotem do 12 dni. Skandal. Jak mozna przechowywac czyjes pieniadze mimo nie zawarcia umowy w postaci utworzenia rezerwacji. Bareja mialby pole do popisu patrzac na to jak wygladaja operacje. Naprawde, gratuluje, od operacji (jak to mozliwe, ze bez rezerwacji sciagane sa jakiekolwiek srodki z konta, przez obsluge ksiegowa (bujdy o tym, ze przelew miedzynarodowy idzie 14 dni mozecie sobie wsadzic miedzy ksiazki) po niekompetentna obsluge klienta (sto tysiecy maili, w co drugim prosba o przeslanie dokumentow (powtwierdzenia przelewu), ktore juz posiadaja, informacje w mailach, ktore sie wzajemnie wykluczaja). Na infolinii spedzilam kilka godzin, a kasy nadal nie ma i nie wiadomo kiedy bedzie. Nieladnie tak pozostawiac klientow, tymbardziej, ze ida swieta i ludzie maja inne wydatki. I last but not least, w kontekcie nie zawarcia umowy wspolpracy (brak rezerwacji) przetrzymywanie srodkow jest nielegalne. Sprawa zostanie z pewnoscia zgloszona do UOKIKu i eskalowana w Holandii.
Mało tutaj wpisów odnośnie samego zatrudnienia. Może ktoś się odniesie, bo ja stawiam pierwsze kroki na rynku pracy i interesuje mnie jakiś etat pomocy biurowej. Jak to tutaj wygląda? Czy z czasem przepracowanym można się spodziewać awansu?
Czy tu rekrutacja jest prowadzona w całości po angielsku? Zastanawiam się i chodzi mi o stanowisko Account Executive. Ogłoszenie jest właśnie po ang i chcą płynnego tego języka. Czy zatem potem rozmowy są po ang? I sama praca w całości tez jest w tym języku? A i czy Cv wysłać też nie po polsku?
Nie mogę doczekać się odpowiedzi dlaczego obciążono mi kartę kredytową na ponad 1156,00 zł z tytułu noclegu, którego nie zrealizowałam. Wysłałam już kilka e-maili, telefonowałam kilka razy zgłaszając ten problem. Ostatnio wysłałam list polecony na adres warszawskiego biura. Żadnej odpowiedzi, nawet takiej, że cos wyjaśniają.
TRAGEDIA czekałem na połączenie z pomocą dla partnerów ponad godzinę i 15 minut. po czym rozłączyli się..>!!! mam jak nagorszą opinię w tym przypadku i będę ją rozpowszechniał!
Pytanie, czy infolinia w tej firmie jest jednym z wewnętrznych działów, czy może to firma zewnętrzna? W pierwszym przypadku, może mają za mało ludzi. Czy ktoś miał podobne problemy z dodzwonieniem się? Byłbym zainteresowany pracą :)
Drodzy Goście. Pierwsza sprawa. Korporacja Booking pobiera prowizję od 12 % do 32% prowizji od każdej rezerwacji, którą nalicza od ceny wynajmu, którą płacisz. Czyli jeżeli przebywasz w hotelu przez okres 14 dni i płacisz za pobyt kwotę np. 4.200 zł to opłata za to, że klikniesz przez stronę booking,com rezerwację w naszym hotelu, może wynosić ponad 1.300 zł. Sam odpowiedz sobie czy to normalne ? Gdybyś zarezerwował bezpośrednio w hotelu Twój nocleg byłby tańszy nawet o 30 %. Druga sprawa. Booking to firma, dla której liczy się tylko kasa tj. prowizja. Nie pomaga i nie realizuje praw jej partnerów. Jeżeli jest jakikolwiek problem z rezerwacją to przychodzi automatyczna wiadomość : " Drogi Partnerze! Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji ... Chociaż Booking.com nie ponosi odpowiedzialności ... odnotujemy tą kwestię ... w przypadku dalszej pomocy prosimy o kontakt z zespołem wsparcia " No cóż booking zawsze umywa ręce i nigdy nie pomógł nam realnie w załatwieniu sprawy nawet gdy mamy dowody na rażące zaniedbania lecz poza tym nigdy nie wyciąga konsekwencji i nie dba o majątek ich partnerów. To dowód, że najważniejsza jest dla nich tylko kasa z rezerwacji, którą pokrywają niczym nie świadomi nasi Goście.
Zdecydowana większość obiektów nie sprzedałaby 10% swoich miejsc, bo nikt by do nich z ulicy nie trafił przy takiej konkurencji, ale zapłacić prowizję, to już problem. Do dobrego łatwo się przyzwyczaić. Sugeruję wymiksować się z firmy i szukać klientów samemu.
Wielka szkoda, że tak mało mówi się o rezerwacji bezpośrednio na stronie hotelu. Większość osób daje się niestety złapać w pułapkę booking jako niby wiarygodnego pośrednika… A oprócz strony i zaawansowanej wyszukiwarki to ta firma nic sobą nie reprezentuje. Sama dałam się zwieść i pożałowałam. Rezerwacja podwójnie opłacona przez błąd booking.com i od 2 tygodni zlewka ze zwrotem MOICH pieniędzy. Na pewno im nie odpuszczę, idzie chargeback, donos do UOKiK i jak będzie trzeba to samego prezydenta holandii na nogi postawię. Pogrywać ze mną nie będą. Nigdy więcej rezerwacji z booking.com! Od teraz tylko bezpośrednio w hotelu.
Czy ktoś mi wytłumaczyć czy jest jakiś szef w booking do którego można złożyć skargę na bok? Od 3 miesięcy walczę o zwrot pieniędzy za odwołana rezerwację. Wydzwaniam codziennie ale za każdym razem słyszę inna wymówkę.
Dla czego nie dostałem nagrody jak zrealizowałem pobyt a piszecie że nie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Booking.Com Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Booking.Com Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Booking.Com Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!