Opinie o duka.com - DUKA INTERNATIONAL S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Duka International S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Duka International S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Duka International S.A. w Warszawa

maria

Należy poruszyć kwestie podejścia firmy DUKA w czasie pandemii do bezpieczeństwa pracowników. Mimo że sklepy w galeriach handlowych pozostają zamknięte to pracownicy (ci zatrudnieni na umowy o pracę) przychodzą do pracy. Tym którzy mają umowy zlecenie (większość zatrudnionych osób) zabroniono przychodzić. Do sklepów nie zostały dostarczone żadne środki zwiększające bezpieczeństwo pracowników - brak maseczek, rękawiczek, środków do dezynfekcji. Większość sklepów nie posiada własnych toalet, więc pracownicy zmuszeni są korzystać z publicznych toalet dostępnych w galeriach handlowych. Część sklepów nie posiada nawet dostępu do bieżącej wody, więc nie mają jak umyć rąk. Pracownicy robią inwentaryzację, przyjmują dostawę, zmieniają ekspozycję. Czy to naprawdę dobry moment na takie działania? Należy mieć na względzie to, że pracownicy sklepów może i nie mają kontaktu z klientami, ale mają ze sobą nawzajem, do pracy muszą dojechać - kto nie posiada samochodu komunikacją miejską, ponadto mają kontakt z innymi osobami (których teraz nie brakuje) na terenie samego centrum handlowego. Części pracowników zostało zasugerowane zostało wykorzystanie urlopów wypoczynkowych, a kto ma obawy przed przyjściem - urlopów bezpłatnych... Już sam fakt ogłoszenia na portalu facebook.com wprowadza w niesmak. Firma DUKA napisała, że zdrowie klientów jest najwyższym priorytetem. Dając tym samym do zrozumienia, że tylko klienci i zysk się liczy, a nie pracownicy... Apeluję do osób zarządzających firmą, aby wreszcie zadbali o swoich pracowników!

P
@maria

Czy w takim przypadku pracodawca nie musi zapłacić postojowego 100%? W kodeksie pracy jest zapis, że jeżeli przestój wynika z winy pracodawcy, a pracownik jest w tym czasie gotowy do podjęcia pracy, to pracodawca musi wypłacić pracownikowi wynagrodzenie takie jak do tej pory. Jedynie w tym czasie nie są wypłacane premie,ale u nas i tak praktycznie ich nie ma. Pracodawca w takim czasie może wysłać pracownika na urlop zalegly,ale nie ma prawa żądać, aby pracownik wziął urlop normalny lub urlop bezpłatny.

Ewa
@maria

Firma w obecnej sytuacji pokazuje, że ma gdzieś pracowników. Brak maseczek, żeli antybakteryjnych, jakichkolwiek środków ostrożności. Jest pandemia, a wiele osób musi dojechać do pracy autobusem. Dla kogo ta zmiana kampanii?! I tak nie ma klientów. Pozostaję nam tylko czekać na informacje, że mamy z powrotem pakowac na palety towar wielkanocny do odsylki. Niestety firma DUKA po raz kolejny nie dba o bezpieczeństwo swoich pracowników.

Szczerze mówiąc
@maria

Wolałbym dostać 60% postojowego żeby nie musieć jechać do pracy bo się po prostu boję o siebie i swoich bliskich

Pracownik
@Szczerze mówiąc

Niestety nie każdy może sobie pozwolić na tak niskie wynagrodzenie. Rachunki same się nie zapłacą, a 60% wynagrodzenia to tyle co nic...

Pracownik

Drogie Koleżanki i Koledzy , na wstępie chciałam dodać, że nie jestem osobą która uczestniczy w podobnych dyskusjach. Czytając jednak niektóre wypowiedzi stwierdziłam, że muszę również zabrać głos. Wszyscy znaleźliśmy się w sytuacji, która niestety nas przerasta. Wszyscy myślimy teraz o zdrowiu swoim oraz bliskich. Niewątpliwie jest to coś co dla każdego powinno być najważniejsze, ale proszę nie zapominajmy również o rozsądnej ocenie sytuacji. Czas ten dla wszystkich jest trudny, również dla naszego pracodawcy, który z dnia na dzień musiał wstrzymać sprzedaż we wszystkich sklepach. Przy życiu trzyma nas jeszcze tylko sklep internetowy. Przez cały weekend po ogłoszeniu informacji o zamknięciu galerii handlowych zastanawiałam się co z moją pracą , czy firma ogłosi przestój i czy dostanę moje wynagrodzenie. Po weekendzie okazało się, że firma nie ogłosiła przestoju, deleguje pracowników do pracy w domu, ale co z pracownikami sklepów? W połowie tygodnia zapadła decyzja o przyjęciu dostaw i inwentaryzacji. Dla mnie to była dobra wiadomość, bo oznaczała , że nie jestem na przestojowym, a firma stara się działać dalej. Chciałam tu dodać, że nie jesteśmy wyjątkiem. Część pracowników z innych sieci ( w tym konkurencji) również przychodzi do pracy, chociaż sklepy są zamknięte dla klientów. Robią to co my, czyli przyjmują dostawy i układają towar, czyli pracują. Nie wszystkie firmy znalazły jednak zajęcie dla swoich ludzi i niektórzy dostali informację o przestoju oraz obniżonym wynagrodzeniu za ten okres. Zdarzyły się też już przypadki, że szef poinformował kogoś o ogłoszeniu bankructwa. Nie jesteśmy zatem w najgorszej sytuacji i pracujemy. Jeśli zaś chodzi o kwestie zabezpieczeń to przecież w naszych sklepach znajdują się środki czystości i nawet jeśli nie ma w nich toalety to jest umywalka z mydłem i wodą. Wszystkich zaskoczyła ta sytuacja i nawet jeśli do kogoś nie dotarły jeszcze płynu dezynfekujące to zapewne dotrą lub zakupią je kierownicy. Przecież gdyby wszyscy byli świetnie przygotowani to nie byłoby takich kolejek w sklepach, nie znikałby z półek żel antybakteryjny i słynny już papier toaletowy . Każdy zapewne ostatnio był w jakimś sklepie i nie wiem czy oprócz apteki widział ktoś pracownika w maseczce. W rękawiczkach owszem, bo przyjmują gotówkę, ale w maseczce widziałam tylko aptekarkę. Na zakończenie tej przydługiej wypowiedzi chciałam dodać , że nasze sklepy nie pracują teraz tak jak normalnie i tej pracy nie ma tyle co zwykle więc jakoś to przetrwamy. Martwię się tylko co będzie później, kiedy przyjmiemy już tę dostawę, ułożymy sklep i zrobimy inwentaryzację ? Chociaż może niedługo zamkną nas odgórnie w domach na obowiązkową kwarantannę . Czy będzie jednak dokąd wracać???

Pracownik
@Pracownik

Nie wszyscy mamy kochana umywalki niestety..... Kolejna sprawa jest taka, że maseczki nosi już coraz to więcej osób. Jest po prostu ich mała dostępność, a cena bardzo wzrosła... Nie wspominając już o tym, że to pracodawca powinien nam zapewnić środki bezpieczeństwa( maseczki, rękawiczki i środki antybakteryjne). Tylko po co? Przecież DUKA nie myśli o pracownikach...

Koronawirus

Co z pracownikami w czasie zamknięcia galerii ??

nick
@Koronawirus

Na razie przez okres co najmniej 14 dni sklepy będą zamknięte i pracownicy nie przychodzą do pracy.

Uhuh
@nick

Jak bedzie wyglądała sprawa z wynagrodzeniem?

nick
@Uhuh

Będą wypłacane, zgodnie z przepisami prawa pracy.

,,
@nick

Wypłacane będzie 100% czy mniej? Ktoś coś wie na ten temat?

.
@,,

Pytałam o to regionalną, jeszcze nie wiedzą

,,,
@.

Jak zwykle nigdy nic nie wiedzą.... A dni mijają

-.-
@,,,

To nie zależy od nich... Ci co maja umowę o prace powinni dostać wypłatę normalnie ponieważ nie została ona przerwana przez pracownika lub pracodawce nie oni mieli wpływ na przerwanie pracy. Ci co są na umowie zlecenie to Państwo w tej sprawie debatuje wiec wszyscy czekają na decyzje. Wolelibyście dostawać 5 maili każdy sprzeczny czy 1 mail na tydzień ale potwierdzony? Nie tylko duka jest zamknięta a na ten moment jest wiele ważniejszych spraw. Jeśli macie możliwość to pomożecie potrzebującym i zadbajcie o siebie i bliskich a nie plujcie jadem znowu.

.
@-.-

Wiecie już jak będzie wypłacane wynagrodzenie przez przymusowe wolne? Ciekawi mnie czy będzie normalnie wypłacane czy mniej,a może urlop będzie na czas zamknięcia?

.
@.

Zgodnie z prawem mogą nas wysłać na urlop zaległy. https://alebank.pl/koronawirus-w-polsce-pakiet-pomocowy-rzad-wprowadzi-system-wyplat-wynagrodzen-dla-tych-co-nie-moga-swiadczyc-pracy/ Powyżej link do zmian wprowadzonych przez rząd na czas koronawirusa. Duka oficjalnie jeszcze o niczym nie informowała.

.
@.

Dziękuję za informację.

OOO
@.

Zgadza się , pracodawca może wysłać pracownika na zaległy urlop. Wczoraj w tej sprawie regionalne kontaktowały się z kierownikami sklepów.

Koronawirus
 Pytanie

Duka, co z żelami antybakteryjnymi dla pracownikow? Jesteśmy codziennie narażani na kontakt z osobami które mogą byc zakażone.

...
@Koronawirus

jak to co ? nic. Szkoda kaski.

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja w kawiarni w galerii, nie rozmawiałam z osobą, która byłaby ewentualnie moim zwierzchnikiem (dziwne!), pani regionalna wyręczyła się koleżanką po fachu. Mam mieszane uczucia: umowa o pracę owszem, ale bez podania warunków finansowych trudno jest się jakoś ustosunkować do oferty, potraktowałam to raczej jako rozmowę towarzyską aniżeli rozmowę kwalifikacyjną z prawdziwego zdarzenia. Niczym mnie nie zachęciła ta rozmowa, wróciłam do domu z wrażeniem, że straciłam tylko czas. A jeszcze pani, która ze mną rozmawiała poprosiła, że gdybym się rozmyśliła żebym dała znać, potem otrzymałam informację, że wybrali kogoś innego. Mało profesjonalne podejście.

Pytania

Jaki powinien być idealny kierownik? Beznadziejnie głupie pytanie, Jak motywuję pracowników poza finansowo? Następne durne pytanie - w sieciach kierownik sklepu tak naprawdę niewiele może zrobić bo w gruncie rzeczy o wszystkim decyduje regionalny. Standardowe pytanie o współczynniki podejście do klienta, czy zgodzę się na wyjazd do innego miasta na szkolenie, w sumie nie wiem czy miałabym sama za to zapłacić czy jak? Generalnie słabo to wyglądało

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(838 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Klient

DOBRA MARKA ŹLE PROWADZONA Mam swój ulubiony sklep DUKA (jest to mały sklep) jednak dostępność produktu jest karygodna. Małe sklepy nie mają asortymentu a nie będę specjalnie jeździła do większego miasta bo tam jest (...) po coś otwieracie te sklepy w galeriach. Dostałam od pracownika propozycje, że może mi ściągnąć towar ale musi doliczyć koszt "kuriera" jak się nie mylę 15 zł ! a dlaczego ja jestem winna temu że oni tego produktu nie mają ? Gdzie jest to produkt stały Pracownicy rozkładają ręce jedyne co potrafiła mi Pani odpowiedzieć to to, że to nie oni ustalają co do nich ma trafić a co nie. Współczuję pracy w tej firmie, gdzie pracownik musi tłumaczyć się klientowi za błędy "ludzi przy biurku" Wasi pracownicy starają się jak mogą abyście mieli dobrą opinie bo sklepy wyglądają pięknie i obsługa jest rewelacyjna ale to nie jest droga do sukcesu. Aby sklep funkcjonował potrzebny jest towar, którego u Was brak w porównaniu do waszych większych sklepów lub konkurencji. Kolejna sprawa, Pani doradca klienta, która mnie obsługiwała robiła w jednym momencie: dostawę, obsługiwała mnie, kasowała (...) Brawo dla niej za wytrzymałość. Już dawno na jej miejscu bym zmieniła pracę.

Pracownik
@Klient

Dziękuje Pani za wielu z nas (pracowników sklepów) Każdego dnia słuchamy wielu pretensji oraz spotyka nas mnóstwo niemiłych sytuacji spowodowanych błędami ludzi pracujących "za biurkiem" Towarów brakuje wszędzie, nawet w większych miejscowościach. Nasze magazyny kiedyś były pełne. Dziś świecą pustkami.... Najlepiej jakby jeden pracownik robił wszystko...

Poirytowana
@Klient

A co to znaczy według Pani stała seria? Firma nie ma prawa jej zastąpić inna lub zlikwidować bo Pani usłyszała, że tak nie będzie? Nie rozumiem takich kobiet... jak firma wycofuje ulubione żelki, kremy do ciała albo swetry to też wystawia Pani im taka opinie i się obraza na cały świat? Mało jest sklepów z podobnym asortymentem? Można też przez internet zamówić ale nie bo księżniczka chce tu i teraz i to za darmo najlepiej. Trochę zrozumienia ze strony konsumentów a nie trzeba się będzie tłumaczyć za firmę. Jak niewielu wie jak działa działalność gospodarcza to się nie dowie że trzeba się tłumaczyć za firmę za każdą pomyłkę.

1
@Klient
@Poirytowana

Nie pierwszy raz robię u Was zakupy i raczej widać, które serie są u Was stałymi seriami; coś dziwnego, jeżeli do sklepu przychodzą 4 szt np. maselniczek lub w ogóle ich nie ma (...) W waszych sklepach brakuje wszystkiego ... czy mając jeden nóż w gablocie na noże jesteście w stanie mi powiedzieć, że nie macie problemów zaopatrzeniowych ? pracownikom wstyd jest pokazywać "puste półki" i wcale im się nie dziwie. współczuje im tłumaczenia się za każdym razem klientowi "tego nie mamy" "niestety ale nie" "nie bo to nie bo tamto" sądzicie, że klienci nie widzą jak wasz sklep pustoszeje ? i że to, że wchodzę do waszego sklepu i wychodzę bo brakuje produktów to wina sprzedawcy - oczywiście, że nie;

@Klient
@Poirytowana

proszę zamówić przez internet !! na pewno następnym razem skorzysta Pani wyłącznie ze sklepu stacjonarnego.

zawiedziona

mogliście chociaz dać pensje na dzień kobiet "sympatycznie"

-.-
@zawiedziona

No i jeszcze na dzień kota jakiś dodatek dla zwierzaka, a na dzień ziemi mały globus i wgl to każde święto powinniśmy dostawać masę prezentów, dodatków i nie wiadomo czego. Jak chcesz dodatkowe pieniądze to do państwa po socjal leć.

pfff
@zawiedziona

pensja jest wypłacana do 10 także nie wiem w czym problem

-.-
@pfff

Nie chodzi o dzień wypłaty tylko o to że za to że jesteś kobietą nie powinnaś prosić o pieniądze. A jak Ci nie pasuje sama pensja to ciśnij żeby wyrobić premie a nie wymyślasz.

Zainteresowany

Jak się pracuje? Jakieś redukcje? Premie duże? Możliwość awansu do biura? Słyszałem o programie talentów...czyli rozwijają pracowników. Jakie stawki w Wawie na umowę o prace? Duka dobre produkty sprzedaje. https://warszawa.naszemiasto.pl/primark-w-warszawie-szuka-pracownikow-ile-proponuja-na/ar/c1-7550041?utm_source=facebook.com&utm_medium=dzieje_sie_w_warszawie&utm_campaign=primark-zarobki

...
@Zainteresowany

Pracuje się ciężko, duże wymagania za praktycznie najniższą krajową. Premie są nierealne do wyrobienia,albo dostaniesz za cały miesiąc harówki marne grosze, brak pakietów socjalnych czy paczek na święta. Redukcja etatów jest co roku, tak by pracowała minimalna ilość potrzebnych pracowników. Owszem, Duka sprzedaję dobre produkty,ale góra nie docenia pracownikow. Nie polecam pracy w takich warunkach.

klient

Jestem przedstawicielem handlowym więc bywam sobie czasem w różnych dukach. Bardzo lubię nawiedzać wasze salony. Muszę przyznać, że podziwiam kierowników salonów. Widywałem na indyfikatorze _kierowniksklepu_ i taka osoba robiła wszystko od odkurzania salonu do obsługi swoich klientów. Byłem również przy jednej rozmowie, której raczej nie powinienem doslyszeć między kierownikiem a pracownikiem. Dotyczyła ona prac wykonywanych w tym dniu oraz redukcji etatów. Byłem w termicznym szoku, że w Państwa firmie jest tyle obowiązków. Muszę przyznać, że Państwa salony wygladaja na eksluzywne, ale by tak było pracownicy najwyraźniej stają na głowie, więc może warto zainwestować w wielokrotność pracowników aby DUKA była jeszcze mocniej wyspecjalizowana, szanowaną marką oraz walczyła o swoich pracowników? Z rozmowy wynikało, że ..."jeśli tak dalej będzie, ochodzę stąd "... Pozdrawiam serdecznie. J.M

Klient

Nie istnieje obsługa pogwarancyjna zakupionych towarów. Po 2 latach gwarancji gdy zepsuje się zakupiony produkt ( w moim przypadku sprzęt AGD) nadaje się on tylko do wyrzucenia na śmieci. Ja za swój zapłaciłem prawie 700 zł i żaden serwis tego nie naprawia. Żenada. Nie wiem według jakich standardów działa ta firma - na pewno nie europejskich. Według oznaczenia na towarze został on wyprodukowany w Polsce, ale obsługa infolinii nie potrafiła mi wskazać gdzie mogę go naprawić. Prawdopodobnie jest to więc chińszczyzna - która tylko została "naturalizowana" Odradzam zakupy w firmie, która niestety nie dba o swoich klientów.

3
Neron

Bardzo ładne kubki z zewnątrz, nowoczesny design, niestety po półrocznym, codziennym piciu kawy i każdorazowym myciu po użyciu ściemniały w środku.

Anonimowa
@Neron

To rzecz normalna, że kubki będą od środka ciemniały przy codziennym użytkowaniu i to obojętne czy kupisz taki kubek za 30 czy za 5 zł. Także to jest normalną rzeczą.

Ciekawa
 Pytanie

Co z podwyżkami?

1
Y
@Ciekawa

Z jakimi podwyżkami?! Ta firma nie wie co to takiego . Jak już to dostaniesz wyrównanie do najniższej krajowej. Musieli skądś znaleźć pieniądze, więc zabrali np dodatek frekwencyjny. Coraz gorzej wygląda płaca w tej firmie.

2
cebulandia

WITAJCIE SKRÓCONE ETATY. POWODZONKA!!!

Pracownik
@cebulandia

Zawsze po nowym roku są zabierane etaty, które były dodane w listopadzie. O co Ci chodzi znowu? Jest tyle etatu na sklepie ile było prawie cały zeszły rok.

Nie prawda
@Pracownik

Są sklepy które mają zmniejszone etaty w tym roku (nie mylić z dodatkiem świątecznym), albo jesteś w sklepie któremu zostawiono etaty albo jeszcze regionalna nie dotarła z tą super extra niespodzianką ????

Pracownik
@Nie prawda

No to chyba zostawiają nam etaty, bo są już tak bardzo obcięte, że zebranie kogokolwiek złamałoby cały grafik. Widać firma równa do nas zamiast do tych, co mieli lepiej...

J

Witajcie, Mówicie o prezentach na święta. Przepraszam bardzo, ale dlaczego osoba pracująca np. jako pomoc świąteczna ma otrzymać również upominek? Co taka osoba potrafi poza robieniem dostawy no i może kasowaniem (a i to nie zawsze poprawnym :) Zwroty? Reklamacje? Porządna obsługa (tzn. opowie coś porządnie i dobrze o produkcie)? Porządne (sic!) zapakowanie prezentu i to w miarę szybkie? Kilkanaście problemowych spraw dziennie? Sami sobie odpowiedzcie. Mi też się nie podoba taka forma prezentu - po części oszczędność, a i kasa wróci na konto. To jest korpo, nie łudźcie się. Tutaj liczą się cyferki, a ludzie w sklepach już mniej. Mnie to też boli. Ale karty podarunkowe i tak są lepsze niż cukierki z zeszłego roku. A pamiętam, swego czasu były bony sodexo. Dobrze wiemy, że w Biurze panuje często chaos (łagodnie powiedziane) i może 3-4 osoby naprawdę ogarniają ten cały cyrk (szacun dla nich). Jak ta praca będzie wyglądać, zależy również od Was. Czego oczekujecie od sklepu i korporacji? To nie jest praca marzeń. Możecie znaleźć lepszą pracę. Wy sami decydujecie.

Chwila uwagi
@J

Osoba zatrudniona na umowę zlecenie, jako pomoc świąteczna, to również człowiek. Zatrudnienie takiej osoby z góry zakłada przydzielanie obowiązków, które jest w stanie wykonać osoba bez przebytego szkolenia. Stwierdzenie, że taki pracownik nic nie potrafi jest błędne. Pomoc świąteczna miała nas odciążyć podczas takich czynności jak rozpakowywanie dostaw, sprzątanie magazynu, utrzymanie sklepu w porządku czy sprawdzanie produktów przy kasie pod względem jakości. Dzięki ich pracy, wyszkoleni pracownicy powinni mieć czas na obsługę klienta (a i tak przy wzmożonym ruchu nie było to łatwe ;) ) Nie można więc wymagać, żeby pracownik zatrudniony na okres świąteczny posiadał szczegółową wiedzę o produkcie czy równie sprawnie wykonywał pozostałe obowiązki. Prezent świąteczny nie jest nagrodą za umiejętności pracownika, tylko formą docenienia jego pracy, a ta charakteryzuje się innymi obowiązkami w zależności od obejmowanego stanowiska. Przykre, że firma tak różnicuje pracowników ze względu na staż pracy – raz niedocenieni są Ci ze zbyt krótkim, innym niewystarczająco Ci z kilku lub kilkunastoletnim.

J
@Chwila uwagi

Przykre jest dopiero to, że osoby na umowę zlecenie otrzymują często większą premię (licząc grudzień) niż pracownicy funkcyjni na umowie o pracę, którzy mają o wiele więcej rzeczy wpisanych w zakres obowiązków i większy staż. Nie chcę uprościć do tego, że zlecenia nie robią nic. Bo po przeszkoleniu mogą naprawdę wiele zrobić, tym bardziej jeżeli pracują dłuższy czas. I chwała im za to. Pomoc świąteczna, nawet przeszkolona i tak zajmuje więcej czasu, bowiem starsi pracownicy i kadra musi sprawdzać ich pracę o wiele baczniej niż pozostałych osób. Co do prezentów na święta to jest to uhonorowaniem przede wszystkim osób, które pracują cały rok na to by sklep (zatem i sieć) dobrze funkcjonował (y), a nie tylko kilka miesięcy (Niecałe 2?). Jak się mają w takiej sytuacji czuć pracownicy pracujący np. drugie święta? Teraz oczywiście możemy sobie dywagować, bowiem wszystko jest obecnie rozliczone. Ale znam pracowników, którzy są rozczarowani obecnym biegiem spraw. Do tego doszło, że UZ jest tak samo wynagradzane jak osoby na UOP o charakterze funkcyjnym, przy czym odpowiedzialności po prostu nie mają. Państwo w tym pomogło, ale firma powinna zareagować. I tu się zgadzam - to jest bardzo rozchwiany system. Raz zlecenia są deprecjonowane, raz UOP. Jak widać na tym przykładzie - bardzo ciężko znaleźć kompromis.

K
@J

Gdyby firma doceniła pomoc świąteczną to takie osoby dostałyby chociaz słodycze albo kartki świąteczne, A tak nie dostały kompletnie nic. Faktycznie kiedyś było inaczej, dużo lepsze prezenty , bo bony sodexo A nie karty upominkowe, które były dawane w ilości adekwatnej do przepracowanego stażu. Osoba która pracuje kilka lat jest niedoceniana, bo dostała kartę podarunkową za taką samą kwotę jak osoba pracująca pół roku. Chyba tak nie powinno to wyglądać.

ech
@J

Co dokładnie w tym roku dostaliście? Szklaną choinkę? Bony na zakupy za 50zł w duka? czy 40 zł na wszystkich pracowników na zakup słodyczy dla wszystkich przed świętami? Trochę wstyd :)

Kasia76

Towar nie jest sprawdzany przed wysłaniem posiada uszkodzenia za zwrotem środków czeka się miesiąc przy czym wysyła się do nich po kilka emeili z numerem konta choć w formularzu zwrotnym numer konta jest podany nie polecam tego sklepu

Pracownica
@Kasia76

W sklepach od dawna wszyscy wiemy, że sklep internetowy to żart a potem nam się obrywam od wściekłych klientów, którzy nie dostają zamówień/dostają uszkodzone/nie mogą się dogadać z obsługą klienta. Firma sobie nie radzi

1
ech
@Kasia76

Do wszystkich osób które zaglądają tu, ponieważ mają problem ze swoimi zamówieniami internetowymi. Zawsze sobie "żartowaliśmy" w sklepie (taki śmiech przez łzy) że kilka osób, które mają problem ze swoimi zamówieniami powinno dogadać się i wybrać osobiście do siedziby firmy i poprosić o rozmowę bezpośrednią z osobami odpowiedzialnymi za sklep internetowy, oraz prezesem marki+spółki. Zajmie to tyle samo czasu ile próby dodzwonienia się na infolinię, a może głos klientów wpłynie tam na kogoś, bo nasze głosy tam nie docierają... Dodatkowo polecam wtedy zwiedzić biuro, jest bardzo ładne. Na recepcji wystarczy powiedzieć że do duka i odbiją kartę w windzie :) Nikogo do niczego nie namawiam, to tylko taki pomysł. Ps. Jeśli miałbym sugerować dzień, to wtorek pomiędzy 11:00 a 12:00.

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Z

Jedna z fajniejszych osób w biurze odpadła. Co się stało ? Ktoś coś wie?

Stary pracownik

To prawda, szkolenia były kiepskie, które nie uczyły niczego nowego, a ich ilość była bardzo mała. Jak firma chce dobrych pracowników to szkolenia są podstawą. Trzeba inwestować w pracowników. Czas najwyzszy obudzić się firmo Duka!

Xxxx

Ja nie wiem co wy tak narzekacie. Bony na święta zostały sprawiedliwie podzielone.dlaczego miały je dostać osoby co pracowaly tylko miesiąc? Plany na grudzień trochę przesadne i bardzo malo towaru. Co do pracy.dobry zespół i organiacja pracy i wszystko jest ogarniete. Pracy jest wiele więc droga wolna

..
@Xxxx

Nie zostały sprawiedliwie podzielone - co jeśli ktoś pracował 4 miesiące i ma zamiar zostać kolejne kilka? Albo akurat w grudniu z godzin wyszło mniej niż 1/2 etatu? Gdyby chociaż pozwolili podzielić się nagrodami, ale nie, oficjalnie nie można, bo nie i koniec.

Pracownik
@..

Sprawiedliwie podzielone? Ciekawe co Ty byś powiedziała gdybyś pracowała 5 miesięcy na uz i nie dostala karty podarunkowej. W taki sposób firma nigdy nie zatrzyma pracowników na dłuższy czas .

J
@..

Oficjalnie nie. Poza tym musiały być określone jakieś zasady. To jest nie fair względem osób, które pracują dłużej i ogarniają więcej. Poza tym kalkulacje "góry" są nieobliczalne.

Zlecenie

Umowy zlecenia dziękują za piękny prezent na święta a właściwie jego brak mimo pracowania dokładnie tak samo jak reszta zespołu.

Bb
@Zlecenie

Dokładnie.....żenada, ciekawe bardzo czy ktoś z góry chętnie by tak przyszedł za te marne gorsze wykonywać te wszystkie obowiązki ....tragedia

Pracownik
@Bb

Prezenty świąteczne to jakaś żenada. Każda szanująca się firma daje bardzo duże premie świąteczne, nawet do 1000 zł ( wkoncu w grudniu są budżety jak za kilka normalnych miesięcy w roku). A tu marne kilka złotych na karcie podarunkowej, do wykorzystania w sklepach Duka (hajs musi się zgadzać i wrócić do firmy ????). Taka nagroda za tyranie w grudniu. Ciekawe czy jest jakiś fundusz socjalny.... Każda większa firma powinna mieć. A może tylko góra z tego korzysta?! Ktoś coś wie na ten temat?

Ciekawa
@Pracownik

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalny jest obowiązkowy dla wszystkich pracodawców którzy na dzień 1 stycznia danego roku zatrudniają min. 50 pracowników w przeliczeniu na pełne etaty, więc na pewno nasza firma też ma coś takiego.... Ciekawe tylko na co w takim razie wykorzystywane są te pieniądze, bo nie ma ani dodatków do urlopu ani paczek na święta. Ktoś z Hr powinien się tym wkoncu zainteresować i poinformować pracowników !!!

No cóż
@Ciekawa

"Ktoś" z HR - dobre ;)

Ciekawa
@Zlecenie

Powie mi ktoś o co chodzi z tymi zleceniami? U mnie w sklepie każdy dostał tyle samo. Niezależnie od umowy.

Bla
@Ciekawa

Jeśli nie było pomocy świątecznej albo ludzi na zleceniu poniżej pół roku lub poniżej 0.5 etatu to dostawali wszyscy. Ewentualnie masz super kierownika, który podzielił swoją nagrodę na wszystkich, którzy normalnie by nie dostali.

Pytanie
 Pytanie

Bardziej angielski biznesowy czy potoczny podczas rozmowy w Duka International S.A.?

Santa
@Pytanie

Potoczny, o ile w ogóle

Pracownik

Przestańcie narzekać na firmę. Jak Wam tak źle, to się zwolnijcie. Bony świąteczne są super i zdecydowanie sprawiedliwe. Przestańcie biadolić i doceńcie chociaż raz co macie. Święta idą, skupcie sie na rodzinach, a nie wylewacie żółć na goworku.

To prawda
@Pracownik

Dokładnie! Ludzie czy Wy nie macie czasu na inne rzeczy? Nie chcecie spędzić inaczej czasu wolnego? Tylko piszecie (usunięte przez administratora) wyssane z palca. Cóż za zazdrość bije.

Tak
@To prawda

Tak, wolimy pisac tutaj nasze opinie i przemyślenia bo to JEDYNY KONTAKT Z TA FIRMA! Oni reagują tylko na wpisy które się tu pojawiają. Wpis o pewnej kierowniczce podniósł na nogi całe biuro, aż zachciało im się jeździć po sklepach i pytać pracowników, wiec może tez tym razem zachce im się ruszyć swoje 4 litery i zrobic coś z ta firma, która od kilku lat upada i bankrutuje.

3
Hala
@Pracownik

Widzę, że Ty to mega zadowolona jesteś, ogarniasz dwa sklepy za free, prezenciki zbierasz z Ch i fałszywcem jesteś też Ty! Coś mi się wydaje, że korzyści na gruncie prywatnym muszą być dlatego taka szczęśliwa hahaha

¯\_(ツ)_/¯
@Pracownik

Lepsze bony niż czekolada, nawet jeśli tylko dla UOP. Jaki byłby sens, żeby ktoś, kto przepracował miesiąc dostał taki sam prezent jak osoba, która pracowała cały rok. Prezent świąteczny to nie premia za grudzień. Tak źle i tak niedobrze.

X
@¯\_(ツ)_/¯

Mówicie o kartach podarunkowych które dostało i zlecenie i umowa o pracę?? Czy może coś mnie ominęło i UOP dostało coś jeszcze?

1
Nie prawda
@¯\_(ツ)_/¯

Osoby do pomocy świątecznej mogłyby dostać po czekoladzie... Natomiast osoby pracujące na stałę na uz(z przymusu bo limit uop wyczerpany) - powinny dostać taki sam prezent jak osoby a uop - pracują tak samo....

Pracownik
@Pracownik

Jak człowiek mial się skupić na przygotowaniach swiatecznych skoro jest wykończony po pracy?! Biuro, przestań wypisywać dobre opinie, bo to jest smieszne. Zacznijcie lepiej doceniać pracowników, bo opinia o firmie jest coraz gorsza. Kiedyś Duka była porządną firmą. Teraz to jest totalny wyzysk.

Praaacownik

Zamiast dawać szanse młodym ambitnym pracownika, biuro woli dawać wyższe stanowiska osobą które totalnie sobie nie radzą. Nie potrafią zorganizować pracy zespołu ani poradzić sobie z codziennymi sytuacjami mającymi miejsce na sklepie. Z dnia na dzień coraz większa żenada....

3
Praaacownik

Co masz na myśli?

Ha ka
@Praaacownik

O kim mowa?

hm
@Ha ka

ktos awansuje na kiero regionalnego?

Yyyy
@hm

Nie, tym razej jeszcze gorzej... awansowali najbardziej cierpiącego ???????? on myśli ze złapał Pana Boga za nogi i chwali sie psiapsi ???? a on ma na niego wywalone i kpi.. to dopiero paradox. Takie akcje tylko w tej firmie.

Fifi
@Yyyy

Jakieś (usunięte przez administratora) wypisujecie

Zostaw merytoryczną opinię o Duka International S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Duka International S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Duka International S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 110.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Duka International S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 104, z czego 5 to opinie pozytywne, 64 to opinie negatywne, a 35 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Duka International S.A.?

    Kandydaci do pracy w Duka International S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Duka International S.A.
Przejdź do nowych opinii