Opinie o BNP Paribas Bank Polska S.A.
Jak wygląda szkolenie na doradcę w oddziale, ile trwa?
Na doradcę mikro lub premium również po 3 dniach kończy się szkolenie, tylko online? Nie pytam o zwykłego doradcę-kasjera.
Szkolenie doradcy premium trwa 5 dni bo to wyższy level. Po 5 dniach dostajesz bazę i masz wciskać klientom (usunięte przez administratora) co się da
Co za bzdury. Szkolenie doradcy klienta trwa miesiąc. Dopiero po tym czasie siadasz do obsługi, ale I tak masz przez jakis czas tylko połowę planu.
Co za bzdury ty piszesz. Juz dawno bank skoczył z tak długimi szkoleniami. Teraz stawiaja na efektywność. 3 msc szkolenia? Pracownik jest od sprzedawania a nie siedzenia na telkach i teamsach.
To prawda Andrzej ma rację bank skończyl z długimi szkoleniami. Liczy się efektywność a bank stawia na pozyskanie juz wyedukowanego pracownika z rynku pracy. Liczy się to czy potrafisz sprzedawać , bo jeśli nie potrafisz to nawet 6 msc szkolenia nic ci nie da.
Czyli 5 dni szkolenia i do pracy na głęboką wodę? Na początku jest ktoś kto na bieżąco w praktyce choć trochę pomoże albo przypilnuje czy nie robi się błędów? Dni szkolenia są płatne jak normalna praca czy nie?
Bardzo dziwne bajki tworzysz. Niedawno zaczęłam pracę na stanowisku doradcy klienta i szkolenie trwało miesiąc. Nie wiem skąd dziełem te 3 miesiące szkolenia, bo ja pisałam o miesiącu.
To są totalne bzdury. Proszę nie wierzyć w to, że szkolenia trwają 5 dni. Jest bardzo dużo szkoleń i z początku tylko się w nich uczestniczy - głównie online ale także stacjonarnie, a dopiero później siedzi się obok pracownika - swojego patrona i patrzy jak on pracuje . Ta osoba uczy Ciebie . Potem stopniowo samemu się pracuje. W 5 dni to nawet technicznie laptopa, telefonu i tabletu nikt by nie zdążył przygotować i wysłać dla Pani . Ponadto na początek nie dostaje się całego planu do zrobienia tylko połowę. Nie wiem po co ludzie piszą takie bzdury?! Nie podoba się praca , to można zmienić, można napisać szczerze ale żeby takie głupoty i od razu kogoś zniechęcać to jestem w szoku.
Co ty wypisujesz za klamstwa. Kolejna osoba z kierownictwa banku na Goworku albo co najmniej z HR chcąca poprawić wizerunek i zachęcić potecialnych rekrutów. Podaje jakieś szczegóły zeby być bardziej wiarygodna. Prawda jest taka że zaraz po pierwszym tygodniu siadasz do samodzielnej obslugi, dostajesz plan do zrobienia i kasetke na pieniądze. Bank nie prowadzi od dawna długich szkoleń.
Za czas szkolenia nie dostajesz kasy. Szkolenie ma bardziej funkcję wdrożenia. Po ok tygodniu przy obsłudze przełożony decyduje czy się nadajesz i w praktyce albo nie przedluza Ci umowy jeśli stwierdzi że nie nadajesz się albo zaczyna cię cisnąć o wykonanie planu na 120 procent bo wiadomo twój plan to jego kasa. Na polu bitwy jesteś sama jak nie masz doswiadczenia klienci od razu będą to widzieć i moim zdaniem odpadniesz.
Nie pisz kłamstw. Szkolenie trwa miesiąc. Potem prze 4 miesiące masz połowę planu. I wsparcie innych pracowników.
Ale Ty brednie wypisujesz! Szkolenie na doradcę klienta trwa miesiąc. W tym czasie uczestniczysz w panelach szkoleń, wykonujesz różne zadania online testy wiedzy. Przez ten czas absolutnie w ogóle nie obslugujesz. Następnie przez dwa czy trzy miesiące jesteś wdrażana przez innego pracownika, który jest twoim opiekunem i w tym czasie masz połowę planu, ale to jest taki śmieszny plan, że wykona się go minimum na 200%. Umowa jest od razu na 12 miesiecy i w tym czasie nikogo nie zwolnią no chyba, że naprawdę odwalisz jakiś numer gruby. I zaznaczam, że nie jestem tu hr czy skąd i nie ocieplają wizerunku banku, bo sama ich szczerze nienawidzę i niejedna skarga już poszła. Ale tak wyglada początek pracy nowego pracownika.
Kiedyś zostałem zrekrutowany. Przyszedłem w czasie pandemii. Laptopa szykowali chyba dwa tygodnie. Odebrałem lapka i jako, że nikogo nie było poszedłem do domu. Okazało się, że poblokowali porty USB i nie mogłem skorzystać z internetu. Następnego dnia już był telefon z pretensjami, że nie ma mnie na jakimś spotkaniu. Przyszedłem następnego dnia pracować z biura. Ktoś z IT przyszedł zabrać mi laptopa bo mu kazali. W tej firmie pracuej kompletne (usunięte przez administratora).
Szczerze to nie wiem od czego zacząć. Moja przygoda z BNP nie wiąże się z wieloletnią współpracą ale przez czas jaki moja osoba pracowała w tym miejscu zaobserwowała dużo. W tym banku nawet na najniższym stanowisku musisz być osobą wszechstronnie samodzielną i od wszystkiego. Szkolenie online, 34 systemy bankowe każdy od czegoś innego. Plany horrendalnie wysokie, za nie zrobienie koszyka nie dostajesz nic, premia wypłacana co kwartał jeśli ją zrobisz. Bank to jedna wieczna zmiana organizacyjna i ogromne zmiany w hierarchiach dyrektorów centrum, regionalnych i oddziałów. Bank przechodzi obecnie jakieś ogromne zmiany zamykają dużo centrów doradczych i oddziałów, przesiedlają pracowników. Menadżer ds jakości klienta to taki twór że niby ,,szef” oddziału ale nie ma władzy nad placówką taki człowiek od robienia punktów dyrektorowi ale zespół w oddziale nie musi się go słuchać więc bez komentarza. W tym banku ciężko powiedzieć że doradca z detalu współpracuje z firmowym każdy na każdego donosi do dyrektora, a kto kabluje lepiej wydeptuje drogę do podwyżek i benefitów, oraz uznanie u wyższych instancji. Systemy motywacyjne potrafią zmieniać się co 3 mce, często zmieniają kaloryczność punktacji za produkty. Infolinia do kitu mało co tam załatwisz, a oddziałów coraz mniej żeby klient mógł załatwić swoje sprawy. Benefity takie jak wszędzie prywatna opieka medyczna, kafeteria, zapomogi socjalne dość wysokie. Zarobki doradca klienta detalicznego od 4500 do 5500 brutto Menadżer 7000 do 8000 brutto firmowi nawet do 9000 brutto podstawa na umowie jak sobie wywalczysz. Premie na detalu najmniejsze kwartalne przy wykonaniu zadania 100 %1000 zł do 2000 brutto. Czemu nie pracuje, bo za dużo zmian za duże szarady tak w skrócie.
Z tego co słyszałam najlepiej pracuje się w tym banku na korpo, ale wiadomo że skoro tak jest to i rotacji brak, a co za tym idzie brak ofert na to stanowisko. Tam stawki pow 10 tyś., wyższe premie, brak ciągłych zmian, względny spokój. Natomiast widzę sporo ogłoszeń na stanowiska związane z pracą zdalną w obszarze klienta premium i małych firm, czy masz jakieś info na ten temat: jak się pracuje i jakie są zarobki w tym obszarze?
Dzięki za informację. Czy masz może jakąś wiedzę na temat tego stanowiska, czy obsługa jest zupełnie zdalna, czy jest możliwość sporadycznych spotkań z klientem w oddziale? Zastanawiam się nad aplikacją na to stanowisko stacjonarnie albo na zdalne. Ciekawa jestem czy plany są podobne na obu i realne do wykonania. Chciałabym dowiedzieć się tego ze źródła pracowniczego, bo wiadomo że na rozmowie nie ma zwykle wiele konkretów.
Na doradcy premium do oddziału masz około 7000 zł , nie w każdym oddziale bo brakuje budżetów ???? plan sprzedażowy jest liczony w pkt. Masz ich do zrobienia około 15000. Za lokaty strukturyzowane masz 3-4 pkt od 10 tys zł. Za fundusze masz 5-6 pkt za 10 tys zł i za certyfikaty 7-8 pkt za 10 tys zł( niektóre oddziały mają slabe portfele ).Co miesiąc punktacja za poszczególne produkty się zmienia. Ty oczywiście powinnaś sprzedawać produkty zgodnie z etyka, ale po maksymalnej liczbie punktów ????. Jak będziesz sprzedawać więcej malokalorycznych produktów to poproszą o wyjaśnienia Twojego menedżera i Ciebie. Dodatkowo masz około 7 różnych sposobów raportowania estymacji I już wykonanej sprzedaży plus spotkania poranne na których wszyscy muszą wymyślić jaka sprzedaż będą mieć. Szczerze mówiąc to wynagrodzenie jest nieadekwatne w związku ze stresem, odpowiedzialnością finansowa i ilością wiedzy jaką musi posiadać doradca. Ps. Wirtualni chyba mają więcej punktów do zrobienia i ogólnie chyba cięższa pracę bo niestety, ale zdalnie ciężej jest komuś coś sprzedać niż bezpośrednio.
Wszystko zgodnie z prawdą tylko ta premia dla doradcy detalicznego jest trochę zawyżona. Ps na rozmowach rekrutacyjnych nie informują że za realizację planu nie dostaniesz pełnej premii. To jest tylko warunek wpuszczający. Więc dostajesz minimum ????. Doradca premium ma około 1000 zł brutto ????
W tym banku nie pracuje się lekką ręką a 7000 zł to spokojnie można dostać w innych branżach na niskich stanowiskach niekoniecznie posiadając wyższe wykształcenie już nie wspomnę o certyfikatach. Bank też nie benefituje pracowników za podnoszenie kwalifikacji
Powiem szczerze nie pracuję od roku ale nikt z mojego regionu nie zarabiał 7000 zł oczywiście brutto. Stawki nędzne 5500-6000 brutto. Podwyżki, marne 400 brutto po ocenie rocznej o ile zrobiło się plan minimum 85% w ciągu roku. Praca i możliwości zrealizowania planu tylko przy bardzo dobrym i dużym portfelu i trzeba się nieźle nagimnastykować. Nie polecam.
To jak można zrobić 100% przy takim planie 15000 pkt? Jeśli załóżmy za 1 mln struktury jest 400 pkt? Są jeszcze jakieś produkty oprócz ww? Czy ta premia tj. tylko 1000 brutto? Znam banki, które nie dość, że płacą w tym obszarze aktualnie 9- 10 t brutto to premie także są znacznie wyższe. Z tego co piszecie faktycznie lepiej z taką ofertą ulokować się gdzieś indziej, 7 brutto zarabia moja znajoma w biurze w małym mieście ;)
To jak można zrobić 100% przy takim planie 15000 pkt? Jeśli załóżmy za 1 mln struktury jest 400 pkt? Są jeszcze jakieś produkty oprócz ww? Czy ta premia tj. tylko 1000 brutto? Znam banki, które nie dość, że płacą w tym obszarze aktualnie 9- 10 t brutto to premie także są znacznie wyższe. Z tego co piszecie faktycznie lepiej z taką ofertą ulokować się gdzieś indziej, 7 brutto zarabia moja znajoma w biurze w małym mieście ;)
Tak myślałam, że to pomyłka, ale i tak w przeliczeniu na punkty 4 mln struktury to jakaś masakra.. przy takich warunkach jak ta pensja i premia to nie da się nawet tego skomentować, jeśli to prawda...
Tak było może rok temu, teraz jest inaczej ok 1500 zl więcej, bo konkurencja i tak płaci ok 2 tyś więcej
Fryzjer w Qarszawie 15 000 zarabia ;) Twoja Pani Dyrektor wyceniła miesiąc Tqojej pracy na 7000.00 , a później poszła do fryzjera i wydała na strzyżenie + kolor+ pielęgnacja 1500.00 :) zacytuję Panią Dyrektor podczas jednej z wizyt w salonie: , trzeba się cenić. Przyjezdni myślą, że dużo zarabiaja , są tacy śmieszni..." Wniosek: proponuję, aby wszyscy, którzy rekrutują podali swoją stawkę 15000.00 jak zobaczą, że nie ma chętnych to poprostu zaczną Wam tyle płacić. Sami nie są w stanie tego obsłużyć XD
Ile w wawce srawce płacą? 7 k?? Buhahaha kto za to robi? Jak wynajęcie 20m2 to 3-4 k co najmniej. Ja bym za tyle nie robił.
Nic z tego.. Za dużo wsioków przyjeżdża do stolycy i myślą że złapali Boga za nogawkę i godzą się na 5 tys brutto.. ..Nie pojmują że są mięsem armatnim który ma zarobić na drobne wydatki Dyrektorki na fryzjera a i tak zostaną zwolnieni za rok czy 2 lata bo na tym to polega..
Cześć, czyli programi sprzedażowe sa takie same dla doradcy stacjonarnego i wirtualnego, tak? To 7 tysięcy to już ściana, jeśli chodzi o stawki? Licza się tylko wyniki, czy może sa jakieś dodatki za staż pracy itp? :) Przeglądam forum i faktycznie, stanowisko wymaga umiejętności i kompetencji. Jednym zdaniem trzeba się narobić. Macie jakieś szkolenia może?
Potwierdzam i zgadzam się z opisem. Każdy pracownik tego Banku posiada własną historie do opowiedzenia. Moja jest znacząco bardziej negatywna! Może warto powiadamiać zarząd o tego typu doświadczeniach? Bank nie jest dla mnie instytucją zaufania publicznego. Żaden Bank!
Jaki jest klimat, rotacja, dojrzałość i merytoryczność w zespole HR?
Rozmowa z HR zdalnie jak najbardziej na plus, przyjemna. Niestety nie za bardzo wiedziały o wynagrodzeniach, premiach itp. Rozmowa w oddziale z dyrektorką regionu tragedia. Na rozmowie nie było dyrektorki oddziału, sama dyrektor regionu. Rozmowa trwała chwilę, Pani przyszła z takim nastawieniem, że widać było, że chce tylko przeprowadzić ta rozmowę i skończyć pracę. Nie słuchała, co mówię, zadawała dwa razy takie same pytania. Jeśli miała kogoś z lepszymi kwalifikacjami na stanowisko, to mogła odwołać rozmowę ze mną. Niestety to była strata czasu na dojazd i rozmowę z Panią Dyrektor :)
Scenka sprzedażowa, której nie dało się zrealizować, dlaczego chcę tu pracować itp.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
BNP W ZIELONEJ GÓRZE OBSŁUGA KASOWA JEST DOSKONAŁA PANIE SZALENIE MIŁE !!!!
Szanowny Kliencie, bardzo dziękujemy za miłą opinię. Cieszymy się, że jakość obsługi Klienta spotkała się z pozytywnym odbiorem. Pozdrawiamy zespół BNP Paribas Polska
Nie polecam pracy w tym banku. (usunięte przez administratora)i nękanie pracowników serwowany przez osobę odpowiadającą za jakość obsługi klienta i HR , który widząc ten proceder nic z tym nie robi. Wyzsza kadra managerska również o tym wie ale udaje że nie ma tematu. W HR ciągle r więc w sumie nie ma dziwoty że tak jest. Odpowiednie organy są już powiadomione i mam nadzieję że zrobią tam w koncu porządek
Najgorszy pracodawca u jakiego pracowalem. Psie pieniądze za dużą odpowiedzialność. Nie warto. Odradzam wszystkim pracę w oddziałach
Rozumiem, że już nie pracujesz? Pracowałeś przy obsłudze klienta czy w dziale IT? Co dokładnie było nie tak ? Ja chce iść do IT Bo widzę ofertę Na ich stronie, ale możesz napisać dlaczego odradzasz? Chodzi o atmosferę czy warunki umowy ?
Najgorszy bank z jakim dotychczas współpracowałem ...niekompetentni pracownicy, co chwila zmieniają się doradcy klienta, w centrali jakieś mimozy udające że się nad czymś znają ...nie polecam tego banku
Najgorsza firma jaką poznałem. We wszystkich innych firmach bonusy świąteczne a w tej na koniec roku to zwolnienia, nawet kalendarzy firmowych się nie dostaje. Dramat
Zastanawiało mnie co się dzieje w tym banku. Co jakiś czas dzwoni do mnie nowy doradca. Zmieniają się jak rękawiczki. Z ciekawości wszedłem na opinie o pracodawcy. I wszystko już jest jasne! Jak ma mi się nie zmieniać Doradca? Osoba ambitna nie będzie pracowała za 3600 zł brutto. Poważnie zastanawiam się nad zmianą Banku. Z mojej perspektywy jest to bardzo uciążliwe. Co chwilę kontaktuje się ze mną ktoś nowy kto na dodatek mam wrażenie dopiero się uczy. Nie wyobrażam sobie, żeby moja firma działała w taki sposób. Klienci którzy korzystają z usług mojej firmy przywiązują się do jakości usług oraz do osób z którymi współpracują. Dlatego doceniam zarówno klientów jak i ludzi którzy robią mi biznes.
Szanowny Kliencie, dziękujemy za opinię. Wszelkie uwagi są dla nas niezwykle ważne - na bieżąco je analizujemy i staramy się optymalizować procesy wewnętrznie. Zależy nam na świadczeniu wysokich standardów, dlatego mamy nadzieję, że w przyszłości zmieni Pan swoją opinię o jakości świadczonej przez nas obsługi. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Nie polecam , otwieranie konta i wciskanie kitu , co innego on-line a co innego później. Tłumaczenie pracowników że ja nie podpisywale/am z Panem umowy i nic nie wiem a koszty trzeba ponieść. Akwizycja nie bank . Nie polecam
Panie Piotrze, chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację, dlatego prosimy o kontakt z nami kanałami zweryfikowanymi. Do dyspozycji Klientów jest obsługa naszych oddziałów oraz infolinia pod numerem 500 990 500. Mamy nadzieję, że sprawa zostanie rozwiązana pomyślnie. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Piszę jako klient. Obsługa żenująco niska. Zależy Ci na czasie, dzwonisz prosisz o przyspieszenie sprawy. Echo. Od tygodnia żadnej reakcji. Mili to są tylko jak chcą żebyś został klientem, później totalna zlewka. Nie polecam. Ja z pewnością nie skorzystam ponownie z usług.
Panie Maćku, zależy nam na wyjaśnieniu tej sytuacji, dlatego serdecznie zachęcamy do kontaktu z nami kanałami, które umożliwią nam jej weryfikację. Jesteśmy chętni do pomocy w naszych oddziałach, jak również na infolinii pod numerem 500 990 500. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Byłam na stażu w BNP Paribas. Oto moje spostrzeżenia: - rozmowa w temacie stażu bardzo przyjemna, dość szybki proces - samo wdrożenie i praca też spoko, fajni ludzie - długo doceniałam mozliwość pracy na umowę zlecenie, tym bardziej że byłam studentką - jednak kiedy zapytałam o możliwość przejścia na umowę o pracę, to usłyszałam, że nie ma etatów, mimo iż w projekcie nadal byłam potrzebna i co miesiąc miałam przedłużaną umowę (swoją drogą dziwne takie zapobiegawcze podejście, żeby tylko nie zatrudnić mnie na dłużej niż to konieczne mimo iż końca projektu nie widać) - rekrutacje wewnętrzne to jakiś żart, równie dobrze mogłabym przyjść z ulicy i zapytać o pracę, zero priorytetów i szacunku dla wewnętrznych zgłoszeń - rozmowa rekrutacyjna fajna, ale po 2 tygodniach jak zadzwoniłam zapytać czy mogę dostać jakiś feedback, to uslyszałam że w piątek akurat menadżerowie byli na szkoleniu i muszę poczekać (ok, a co przez wcześniejsze 2 tygodnie robili?) tak naprawdę to dowiedziałam się od innej znajomej osoby, że nie mają jeszcze nawet etatu, a już przeprowadzali ze mną rozmowę :) gdyby nie to info od znajomej osoby, do tej pory nie wiedziałabym co się dzieje z moim procesem rekrutacji
Tez mnie interesuje staż, czy miałaś już jakieś praktyki w zawodzie za sobą? Ciekawi mnie czy mam szanse, jeśli chce zacząć od zera. Ile płacą studentom za godzinę, minimalną, czy coś więcej? Trochę w sumie nie rozumiem, chodzi o rekrutację już na cały etat, tak? Wtedy gdy nie uzyskałaś feedbacku?
Mam pytanie odnośnie komfortu pracy. Czy doradcy mikro i premium mają swoje pokoje czy siedzą w 1 pokoju i są sale spotkań?
Jaka podstawa w contact center w Warszawie ?
Nie polecam. Samo otwarcie konta możliwe jest online, ale co z tego kiedy już na tym etapie są problemy. Wcześniej posiadałam kartę kredytową w tym banku i nie wiem czemu przy zakładaniu konta nr tel do weryfikacji bank wziął sobie mój stary nr którego już dawno nie mam i o którym nie wspomniałam we wniosku. Trzeba podejść do placówki żeby zmienić ten nr. Druga sprawa pin do karty online musi mieć co najmniej 6 cyfr. Z tego wszystkiego po długim nie logowaniu zapomniałam tego pinu po czym zablokowano mi aplikacje. Mimo że jest możliwość odblokowania online po podaniu nr klienta/PESEL i nazwiska panieńskiego matki odblokowanie nie powiodło się. Znów wzywa do placówki.
Dzień dobry, zależy nam na wyjaśnieniu tej sytuacji, dlatego serdecznie zachęcamy do kontaktu z nami kanałami, które umożliwią nam jej weryfikację. Jesteśmy chętni do pomocy w naszych oddziałach, jak również na infolinii pod numerem 500 990 500. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Polecam! Miła,pomocna i szybka obsługa .
Dzień dobry, dziękujemy za miłe słowa. Bardzo nam miło! Pozdrawiamy zespół BNP Paribas Bank Polska
Czy bank planuje jakieś podwyżki dla wszystkich?? Czy jedynymi szansami na podwyżkę jest realizacja na poziomie min. 85% albo zarabianie poniżej widełek banku i wtedy też dostanie sie podwyzke wyrownujacą do minimum?
Robią sztuczny tłok na portalach ofert pracy, zeby te HR mialy co robić i fauszowali statystyki, mam konto i wyslane cv i nawet nikt z paribas tego nie otworzyl, teraz po miesiącu zaglądam i nowu te same vakaty sie pojawiły, handluja danymi osobowymi. Podawajcie w cv tylko imie nazwisko i nr tel. Zadnych dodatkowych danych typu adres data urodzenia lub bron Boże Pesel, bo źle to się skończy dla kandydatów
Muszę się z Toba zgodzić. Składasz CV w odpowiedzi na ogłoszenie, termin mija, nawet HR się odezwie: przejdziesz jedną rozmowę, potem drugą. Obiecują, że się odezwą, no więc czekasz... Mija jeden tydzień, drugi i nic. A tu nagle wchodzisz na portal z ofertami pracy i oferta, na którą aplikujesz znowu zamieścili. Przyznam, że nawet mail poszedł do HR z prośbą o feedback po rozmowie... głucho od miesiąca.
Ja także się zgadzam, ogłoszenia odświeżane, rozmowy bez feedbacku, pierwszy raz się spotykam z czymś takim :/
Byłaś niedawno na rozmowie kwalifikacyjnej? A na jakie stanowisko aplikowałaś? Dasz znać o co pytali, na co się ewentualnie przygotować? Czyli co, nadal brak odpowiedzi? Szkoda, że nie dają znać, nawet jeśli kogoś nie chcą przyjąć, bo to zawsze feedback ...
Szukają obecnie Młodszego Specjalisty ds. HR, może ktoś podpowiedzieć jakich zarobków mniej więcej można się spodziewać na start? Podana jest też forma umowy zlecenie/umowa o pracę, od czego to zależy? No chyba, że zlecenie na okres próbny? Widzę, że oferuję też pracę hybrydową, przybliży ktoś jak to wygląda?
Cv złóż ale bank w ogóle nie daje znać jaki jest wynik rekrutacji, czekasz miesiąc na odpowiedź i dalej nic nie wiesz.... czekałem, czekam, czekają moi znajomi i nic, pod tym względem duży minus dla banku
Gdzie wy chcecie iść do pracy dzieciaki. Do tego bałaganu? Żadna kasa nie jest warta pracy w tym srodowisku
Bank robi sztuczne rekrutacje. Tzn jest ogłoszenie , jest rozmowa, są podejmowane działania celem których jest znalezienie pracownika a w rzeczywistości nikt nie jest zatrudniany. Pozdrawiam kumatych.
Nie polecam pracy w HR. To mały obszar w który w ostatnim czasie zaliczył tyle zmian organizacyjnych, odejść i nowych rekrutacji, że o czymś to świadczy… Ludzie non stop biorą L4 bo nie wyrabiają psychicznie, zespoły nie dogadują się między sobą, z tego co wiem sporo pracowników szuka pracy. Mnie już tam nie ma i nareszcie mogę spać spokojnie.
Ale to przez zmiany organizacyjne tak cięzko psychicznie? Czy coś jeszcze na to wpływa? Atmosfera zła, stres, czy co? A zarobki w HR są chociaż konkurencyjne w miarę?
Atmosfera w HR leży, nie ma mowy o jakiejkolwiek współpracy (gdzie o zgrozo współpraca jest jedna z wartości promowanych przez hr), pracownicy nie rozmawiają ze sobą, strzelają fochy, chodzą na L4 w newralgicznym czasie. Ogólnie duży chaos. Na spotkaniach przed całą firmą prezentowane były sukcesy, które nic nie mówiły pracownikom. Podstawowe potrzeby takie jak uproszczone i krótkie procesy, intuicyjne systemy to mrzonka. Nie wiem jakie są zarobki bo pensja nie była powodem dla którego odeszłam z tej firmy (choć obecnie zarabiam więcej). Oferta benefitowa taka jak wszędzie - średni poziom bym powiedziała, nic wyróżniającego się w stosunku do rynku.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BNP Paribas Bank Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy BNP Paribas Bank Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 338.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w BNP Paribas Bank Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 225, z czego 23 to opinie pozytywne, 161 to opinie negatywne, a 41 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy BNP Paribas Bank Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w BNP Paribas Bank Polska S.A. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.