Pytania do firmy BNP Paribas Bank Polska S.A.
Witam, Moją uwagę przykuła oferta dot. Analityka ds. Transakcji Rynków Finansowych. Niemniej jednak sformułowanie "możliwość pracy w formie hybrydowej" jest dla mnie zbyt ogólnikowe. Jak dokładnie owa forma wygląda w BNP Paribas? Pozdrawiam
Dzień dobry, na tym stanowisku staramy się elastycznie praktykować kilka dni tygodniowo pracy zdalnej. Wszystkie szczegółowe informacje chętnie omówimy podczas rozmowy rekrutacyjnej, dlatego zachęcamy do złożenia aplikacji i spotkania z nami. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
WITAM, to skandaliczne oczekuje juz 1 godzine na polaczenie mnie z konsultantem, kto pokryje niemale koszty oczekiwania na polaczenie?, nie polecam, ciagle to samo, dodzwonic sie na info graniczy z cudem
Jakich zarobków można się spodziewać na stanowisku Doradcy klientów biznesowych?W małym mieście.
Niestety jestem niezadowolona z obsługi w tym banku. Na siłę pakują lokaty inwestycyjnej, zmuszają do podpisania umów ,nie informują ,że zamiast profitów to są koszty i to duże przynajmniej na pół roku zamraża się gotówkę, inaczej jesteś na minusie . Panienka informuje ,że lokatę można zamknąć w ciągu trzech dni a w umowie małym druczkiem jest napisane ,że termin wypowiedzenia to 14 dni ! Na pytanie czy jest objęta BFG odpowiada ,że tak i to do 200. 000 euro !? Co później po zapoznaniu się z informacjami na stronie bfg prostuje i stwierdza ,że jednak klient ma rację i to jest 100000 euro.
Dzień dobry, zależy nam na wyjaśnieniu tej sytuacji, dlatego serdecznie zachęcamy do kontaktu z nami kanałami, które umożliwią nam jej weryfikację. Jesteśmy chętni do pomocy w naszych oddziałach, jak również na infolinii pod numerem 500 990 500. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Nawet nie róbcie sobie jaj, że Wam zależy na wyjaśnieniu! Doradcy klientów zamożnych mają plany i muszą je realizować, więc komu się da wciskają produkty inwestycyjne. Profilowanie klienta jest jedną wielką ściemą i klienci nie mający żadnego doświadczenia nabywają produkty wysokiego ryzyka. W każdym banku wygląda to podobnie, ale BNP jest w tym mistrzem. Jak taki doradca może uczciwie doradzać, jak ma wysokie plany na sprzedaż, a im bardziej agresywne produkty, tym większe docenienie pracodawcy w postaci premii. (usunięte przez administratora)
Rozmowa z HR zdalnie jak najbardziej na plus, przyjemna. Niestety nie za bardzo wiedziały o wynagrodzeniach, premiach itp. Rozmowa w oddziale z dyrektorką regionu tragedia. Na rozmowie nie było dyrektorki oddziału, sama dyrektor regionu. Rozmowa trwała chwilę, Pani przyszła z takim nastawieniem, że widać było, że chce tylko przeprowadzić ta rozmowę i skończyć pracę. Nie słuchała, co mówię, zadawała dwa razy takie same pytania. Jeśli miała kogoś z lepszymi kwalifikacjami na stanowisko, to mogła odwołać rozmowę ze mną. Niestety to była strata czasu na dojazd i rozmowę z Panią Dyrektor :)
Scenka sprzedażowa, której nie dało się zrealizować, dlaczego chcę tu pracować itp.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Cześć zastanawiam się nad ofertą managera ds. jakości i obsługi klienta jestem zaproszony na rozmowę i zastanawiam się nad zarobkami na tym stanowisku. Myślicie że 10 k brutto przy dzisiejszych czasach to normalna kwota ? Jakie panują stawki na tym stanowisku ? Z góry dzięki na info
powiem tak ogólnie kwota jest duża, ale patrząc na prace jaką wykonuje mój menadżer jest to stanowczo za mało
Czy wiadomo coś o tegorocznych podwyżkach? @Pracodawca
Dzień dobry Czy ktoś może się orientuje o stawce w Warszawie - młodszy doradca klienta? Bo byłam na rozmowie o nikt nie jest w stanie mi podać kwoty ???? Lepiej oceniacie prace w placówce kasowej czy bezgotówkowej?
Witam ,mam pytanie ilu średnio w placówkach pracuje doradców biznesowych ?
Dzień dobry, ilość doradców biznesowych pracujących w danej placówce zależy od segmentu, jak i samej lokalizacji. W Centrach Doradczych pracuje minimum jedna osoba, a w Centrach Biznesowych Bankowości MSP i Korporacyjnej najczęściej pracuje od 6 do 10 Doradców Klienta, przy czym Centrum Biznesowe może obejmować więcej, niż jedną lokalizację. Pozdrawiamy zespół BNP Paribas Bank Polska
Wiele lat bylem zadowolony az do momentu przykrej sytuacji za granica. Nalozono mi blokade na konto ktorego nie moglem zamknac a odsetki byly naliczane po wyjasnieniu calej sytuacji zaproponowano mi napisanie prosby o anulowanie oplat i bank mi anulowal ale niestety mnie o tym nie powiadomil i zaczeli naliczac inne odsetki w dalszym ciagu nie informujac gdy poszedlem do odzdzialu by to wyjasnic powiedziano mi ze bylo anulowane ale urosly nowe i zeby zamknac konto musze uregulowac nowe odsetki gdy je uregulowalem i zamnalek konto okazuje sie ze zamkniecie konta trwa jakis czas i w tym momencie tez naloczaja sie odsetki KPINA 3 miesiac walcze zeby zamknac konto i caly czas jest cos do zaplaty a w oddzialem nie ma lidzi by potwierdzac zaplate KRADZIEZ W BIALY DZIEN a gdy dzwonie na i folinie i podaje pesel automatycznie koncza polaczenie czy to nadaje sie do sadu?
Szanowny Kliencie, przykro nam z powodu niedogodności. Chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację, dlatego prosimy o kontakt z nami kanałami zweryfikowanymi, np. poprzez wybranie wiadomości lub czatu w bankowości elektronicznej GOonline. Do dyspozycji naszych Klientów pozostaje również obsługa oddziałów. Mamy nadzieję, że sprawa zostanie rozwiązana pomyślnie. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Przykro mi, że muszę pisać taką opinię ale przejdę do brzegu. W grudniu 2023 wysłałam CV do państwa ponieważ trwała rekrutacja na X stanowisko do jednego z oddziałów w X miejscowości. Pani do mnie zadzwoniła zaprosiła na rozmowę po czym pojechałam na taką rozmowę. Po kilku dniach dostałam telefon, że przechodzę do drugiego etapu byłam zadowolona z tego powodu bo nie spodziewałam się tego.... Na drugi etap miał zadzwonić do mnie KTOŚ na telefon i porozmawiać pracownik HR chyba. Zadzwonił ten pan porozmawialiśmy i on, że będzie odpowiedź w przeciągu tygodnia a jak nie mam się sama upomnieć. Minął tydzień i cisza, zadzwoniłam JA .... HR nie wiedział o co chodzi przypomniałam on że ktoś jest na urlopie bo zaraz święta trzeba czekać ale da mi odpowiedź za kilka dni. Znowu cisza.... tydzień przed świętami dzwoni pani dopytuje jeszcze o pewne kwestie i że da odpowiedź do następnego dnia. Cisza... Piszę jej smsa ( lubię wiedzieć na czym stoję) ona że przeprasza za opóźnienia da mi znać do następnego dnia.. CISZA...dzwonię do niej, piszę ... I wiecie co kochani jest styczeń i Cisza a dodam, że jak miałam tel po rozmowie rekrutacyjnej było WIĘCEJ WIARY W SIEBIE bo byłam w szoku Zadowolona że mnie wybrali. I jak tu wierzyć, ufać? Duża korporacja a tak olewają kandydatów. Przykro mi, że zostałam tak potraktowana. Jeśli wybrali tego drugiego kandydata powinni chociażby podziękować za zaangażowanie a nie traktować olewczo. Jednak ludzie dają nam lekcję.
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Chcielibyśmy zweryfikować tę sytuację, dlatego będziemy wdzięczni za opisanie szczegółów mailowo i przesłanie ich na adres: zadajpytanie@bnpparibas.pl. Sprawdzimy wewnętrznie, co mogliśmy zrobić lepiej, żeby wyciągnąć wnioski na przyszłość. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Hej, ja w niedalekiej przyszłości również chciałabym aplikować tutaj. Na jakie stanowisko składałas cv? Możesz mniej więcej napisać, jak przebiegał ten pierwszy etap? Przedstawili ci więcej szczegółów na temat zatrudnienia? Widzę, że firma poprosiła cię o kontakt, aby wyjaśnić całą sytuację. Daj znać, czy wytłumaczyli ci ten brak feedbacku lub przeprosili;)
Cześć. Jaka jest stawka dla nowozatrudnionego doradcy klienta detalicznego w 2024 r.? Może @Pracodawca udzieli odpowiedzi.
Płace różnią się w zależności od lokalizacji. W miastach do 50 tys mieszkańców można ubiegać się o kwotę do 4350 zł brutto natomiast dla większych aglomeracji ta kwota rośnie do poziomu 4600 zł brutto. Pozdrawiam i zachęcamy do aplikowania.
Serio DO 4350 zł? Minimalna krajowa to 4242 zł, więc szeroko poszliście dając widełki w wysokości 108 zł!!!
Czyli tyle ile w 2019, a wtedy minimalna była na poziomie 2250,- zł, obecne wynagrodzenie doradcy klienta detalicznego jest na poziomie minimalnej? :) więcej zarabia kasjer w dyskoncie spożywczym.
Po zmianie systemu motywacyjnego wszystko jest jasne już w tym banku. Pozbyć się wszystkich pracowników. Plany w górę, wyceny w dół, byle się ludzie pozwalniali. 100% planu to jakieś 550 zł brutto. A więcej się narobisz niż w poprzednim systemie motywacyjnym. O braku podwyżek nie wspomnę. Strach pomyśleć, że to tylko system przejściowy. W przyszłym roku jakie będą wyceny? 5 groszy za produkt? Brawo BS, brawo dyrektorzy zarządzający siecią sprzedaży. Niech Wam roboty wszystko ogarniają
jaka jest atmosfera, rotacja, dojrzałość w zespole HR?. Czy jest ogólnie wzajemna współpraca i szacunek?.
Niedawno na pracuj rzuconow ofertę na Młodszego Specjalistę/Młodszą Specjalistkę ds. Przeciwdziałania (usunięte przez administratora) Transakcyjnym (Sekcja Outband) wie ktoś na jakie wynagrodzenie mogę liczyć ? I czy to nie jest jakieś typowe call center ?
Dowiedziałeś się już czegoś? Też bym był chętny w sumie na juniora na razie przyjść, chociaż zależy mi, żeby była realna opcja pójścia wyżej po czasie. Trochę doświadczenia mam już, choć niedużo. Jak tu jest z awansem, ciekawe?
Jak wygląda szkolenie na doradcę w oddziale, ile trwa?
Na doradcę mikro lub premium również po 3 dniach kończy się szkolenie, tylko online? Nie pytam o zwykłego doradcę-kasjera.
Szkolenie doradcy premium trwa 5 dni bo to wyższy level. Po 5 dniach dostajesz bazę i masz wciskać klientom (usunięte przez administratora) co się da
Co za bzdury. Szkolenie doradcy klienta trwa miesiąc. Dopiero po tym czasie siadasz do obsługi, ale I tak masz przez jakis czas tylko połowę planu.
Co za bzdury ty piszesz. Juz dawno bank skoczył z tak długimi szkoleniami. Teraz stawiaja na efektywność. 3 msc szkolenia? Pracownik jest od sprzedawania a nie siedzenia na telkach i teamsach.
To prawda Andrzej ma rację bank skończyl z długimi szkoleniami. Liczy się efektywność a bank stawia na pozyskanie juz wyedukowanego pracownika z rynku pracy. Liczy się to czy potrafisz sprzedawać , bo jeśli nie potrafisz to nawet 6 msc szkolenia nic ci nie da.
Czyli 5 dni szkolenia i do pracy na głęboką wodę? Na początku jest ktoś kto na bieżąco w praktyce choć trochę pomoże albo przypilnuje czy nie robi się błędów? Dni szkolenia są płatne jak normalna praca czy nie?
Bardzo dziwne bajki tworzysz. Niedawno zaczęłam pracę na stanowisku doradcy klienta i szkolenie trwało miesiąc. Nie wiem skąd dziełem te 3 miesiące szkolenia, bo ja pisałam o miesiącu.
To są totalne bzdury. Proszę nie wierzyć w to, że szkolenia trwają 5 dni. Jest bardzo dużo szkoleń i z początku tylko się w nich uczestniczy - głównie online ale także stacjonarnie, a dopiero później siedzi się obok pracownika - swojego patrona i patrzy jak on pracuje . Ta osoba uczy Ciebie . Potem stopniowo samemu się pracuje. W 5 dni to nawet technicznie laptopa, telefonu i tabletu nikt by nie zdążył przygotować i wysłać dla Pani . Ponadto na początek nie dostaje się całego planu do zrobienia tylko połowę. Nie wiem po co ludzie piszą takie bzdury?! Nie podoba się praca , to można zmienić, można napisać szczerze ale żeby takie głupoty i od razu kogoś zniechęcać to jestem w szoku.
Co ty wypisujesz za klamstwa. Kolejna osoba z kierownictwa banku na Goworku albo co najmniej z HR chcąca poprawić wizerunek i zachęcić potecialnych rekrutów. Podaje jakieś szczegóły zeby być bardziej wiarygodna. Prawda jest taka że zaraz po pierwszym tygodniu siadasz do samodzielnej obslugi, dostajesz plan do zrobienia i kasetke na pieniądze. Bank nie prowadzi od dawna długich szkoleń.
Za czas szkolenia nie dostajesz kasy. Szkolenie ma bardziej funkcję wdrożenia. Po ok tygodniu przy obsłudze przełożony decyduje czy się nadajesz i w praktyce albo nie przedluza Ci umowy jeśli stwierdzi że nie nadajesz się albo zaczyna cię cisnąć o wykonanie planu na 120 procent bo wiadomo twój plan to jego kasa. Na polu bitwy jesteś sama jak nie masz doswiadczenia klienci od razu będą to widzieć i moim zdaniem odpadniesz.
Nie pisz kłamstw. Szkolenie trwa miesiąc. Potem prze 4 miesiące masz połowę planu. I wsparcie innych pracowników.
Ale Ty brednie wypisujesz! Szkolenie na doradcę klienta trwa miesiąc. W tym czasie uczestniczysz w panelach szkoleń, wykonujesz różne zadania online testy wiedzy. Przez ten czas absolutnie w ogóle nie obslugujesz. Następnie przez dwa czy trzy miesiące jesteś wdrażana przez innego pracownika, który jest twoim opiekunem i w tym czasie masz połowę planu, ale to jest taki śmieszny plan, że wykona się go minimum na 200%. Umowa jest od razu na 12 miesiecy i w tym czasie nikogo nie zwolnią no chyba, że naprawdę odwalisz jakiś numer gruby. I zaznaczam, że nie jestem tu hr czy skąd i nie ocieplają wizerunku banku, bo sama ich szczerze nienawidzę i niejedna skarga już poszła. Ale tak wyglada początek pracy nowego pracownika.
Jaki jest klimat, rotacja, dojrzałość i merytoryczność w zespole HR?
Zastanawiało mnie co się dzieje w tym banku. Co jakiś czas dzwoni do mnie nowy doradca. Zmieniają się jak rękawiczki. Z ciekawości wszedłem na opinie o pracodawcy. I wszystko już jest jasne! Jak ma mi się nie zmieniać Doradca? Osoba ambitna nie będzie pracowała za 3600 zł brutto. Poważnie zastanawiam się nad zmianą Banku. Z mojej perspektywy jest to bardzo uciążliwe. Co chwilę kontaktuje się ze mną ktoś nowy kto na dodatek mam wrażenie dopiero się uczy. Nie wyobrażam sobie, żeby moja firma działała w taki sposób. Klienci którzy korzystają z usług mojej firmy przywiązują się do jakości usług oraz do osób z którymi współpracują. Dlatego doceniam zarówno klientów jak i ludzi którzy robią mi biznes.
Szanowny Kliencie, dziękujemy za opinię. Wszelkie uwagi są dla nas niezwykle ważne - na bieżąco je analizujemy i staramy się optymalizować procesy wewnętrznie. Zależy nam na świadczeniu wysokich standardów, dlatego mamy nadzieję, że w przyszłości zmieni Pan swoją opinię o jakości świadczonej przez nas obsługi. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Byłam na stażu w BNP Paribas. Oto moje spostrzeżenia: - rozmowa w temacie stażu bardzo przyjemna, dość szybki proces - samo wdrożenie i praca też spoko, fajni ludzie - długo doceniałam mozliwość pracy na umowę zlecenie, tym bardziej że byłam studentką - jednak kiedy zapytałam o możliwość przejścia na umowę o pracę, to usłyszałam, że nie ma etatów, mimo iż w projekcie nadal byłam potrzebna i co miesiąc miałam przedłużaną umowę (swoją drogą dziwne takie zapobiegawcze podejście, żeby tylko nie zatrudnić mnie na dłużej niż to konieczne mimo iż końca projektu nie widać) - rekrutacje wewnętrzne to jakiś żart, równie dobrze mogłabym przyjść z ulicy i zapytać o pracę, zero priorytetów i szacunku dla wewnętrznych zgłoszeń - rozmowa rekrutacyjna fajna, ale po 2 tygodniach jak zadzwoniłam zapytać czy mogę dostać jakiś feedback, to uslyszałam że w piątek akurat menadżerowie byli na szkoleniu i muszę poczekać (ok, a co przez wcześniejsze 2 tygodnie robili?) tak naprawdę to dowiedziałam się od innej znajomej osoby, że nie mają jeszcze nawet etatu, a już przeprowadzali ze mną rozmowę :) gdyby nie to info od znajomej osoby, do tej pory nie wiedziałabym co się dzieje z moim procesem rekrutacji
Tez mnie interesuje staż, czy miałaś już jakieś praktyki w zawodzie za sobą? Ciekawi mnie czy mam szanse, jeśli chce zacząć od zera. Ile płacą studentom za godzinę, minimalną, czy coś więcej? Trochę w sumie nie rozumiem, chodzi o rekrutację już na cały etat, tak? Wtedy gdy nie uzyskałaś feedbacku?
Mam pytanie odnośnie komfortu pracy. Czy doradcy mikro i premium mają swoje pokoje czy siedzą w 1 pokoju i są sale spotkań?